Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Klasický Challenger i nový Viper hrají na city

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
První reklamní spot nejmladší značky koncernu Chrysler Group odkazuje na výkonné modely přelomu šedesátých a sedmdesátých let.

Chrysler Group v roce 2011 provedl několik změn ve vedení svých značek a z označení SRT (Street and Racing Technology) je od té doby samostatná divize.

V loňském roce se stal její vlajkovou lodí a zároveň prvním modelem Viper třetí generace, který navazuje na předchozí dvě generace nabízené pod značkami Chrysler a Dodge.

O tom, že Viper už nebude Dodge ale SRT, samozřejmě rozhodlo marketingové oddělení Chrysler Group. Podle plánů koncernu má vypuštění Dodge z názvu auta mnoho výhod. Automobil prý díky tomu zláká i zákazníky, u kterých jméno Dodge dosud vyvolávalo negativní asociace.

S tímto rozhodnutím ovšem poněkud nekoresponduje nový reklamní spot značky SRT. V nostalgicky laděném videu totiž největší pozornost přitahuje klasický Dodge Challenger a v několika záběrech se mihne i populární druhá generace Chargeru.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
Avatar - Maulincio
19. 6. 2013 23:20
Generace!
Rokem 2012 přišla už 5. né 3. generace. Nevim, ale než začnete o něčem psát mohli by jste si přečíst i jiný články na vašem webu a jinde na internetu, nebo rovnou na oficialním webu značky? Protože chvíli píšete 3. pak zas 5. a teď zas 3. a vracet se ke špatné volbě nedělá dobrej dojem o věrohodnosti vašeho webu...
Avatar - tfu
18. 6. 2013 10:57
tak se delaji reklamy!
parada, tak se delaji poradny reklamy, podobna paradni reklama byla behem superbowlu
[odkaz]