Reklamy, které stojí za to: Klasický Challenger i nový Viper hrají na city
Chrysler Group v roce 2011 provedl několik změn ve vedení svých značek a z označení SRT (Street and Racing Technology) je od té doby samostatná divize.
V loňském roce se stal její vlajkovou lodí a zároveň prvním modelem Viper třetí generace, který navazuje na předchozí dvě generace nabízené pod značkami Chrysler a Dodge.
O tom, že Viper už nebude Dodge ale SRT, samozřejmě rozhodlo marketingové oddělení Chrysler Group. Podle plánů koncernu má vypuštění Dodge z názvu auta mnoho výhod. Automobil prý díky tomu zláká i zákazníky, u kterých jméno Dodge dosud vyvolávalo negativní asociace.
S tímto rozhodnutím ovšem poněkud nekoresponduje nový reklamní spot značky SRT. V nostalgicky laděném videu totiž největší pozornost přitahuje klasický Dodge Challenger a v několika záběrech se mihne i populární druhá generace Chargeru.