Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Reklamy, které stojí za to: Volkswagen Golf VII není automobil pro zloděje

Volkswagen propaguje nejnovější generaci Golfu novou vtipnou reklamou, jejími hlavními hrdiny jsou lupiči.
Zpět na článek
16. 6. 2013 13:03
16. 6. 2013 13:18
16. 6. 2013 13:23
16. 6. 2013 22:35
17. 6. 2013 06:06
16. 6. 2013 16:06
16. 6. 2013 19:26
16. 6. 2013 23:25
17. 6. 2013 00:36
17. 6. 2013 01:04
17. 6. 2013 22:46
18. 6. 2013 00:26
18. 6. 2013 13:15
17. 6. 2013 12:57
17. 6. 2013 14:12
16. 6. 2013 16:15
16. 6. 2013 18:31
16. 6. 2013 13:28
16. 6. 2013 14:15
16. 6. 2013 14:17
16. 6. 2013 15:51
16. 6. 2013 16:05
16. 6. 2013 16:16
16. 6. 2013 16:10
16. 6. 2013 21:40
16. 6. 2013 16:24
16. 6. 2013 19:16
17. 6. 2013 06:13
17. 6. 2013 11:13
17. 6. 2013 09:41
12. 7. 2013 00:15
Avatar - miromen
16. 6. 2013 13:03
Opět
Snad všechny reklamy na Golfa jsou velice povedené a tato není výjimkou.
Krátká , jednoduchá , výstižná. :yes:
Rozbalit vlákno
17
16. 6. 2013 13:18
Re: Opět
Mirku, ale to budou mít v tom autě asi 1,2 TSI, že, když na takové rovince nepřekročí rychlost 30 km/hod?
A je 1,2 TSI možné koupit s nejvyšší nvýbavou, nebo je to jen nějaká speciální verze pro reklamu?
Avatar - miromen
16. 6. 2013 13:23
Re: Opět
Neřekl bych že je to nějaká spešl výbava. A neboj šicí stroj 1.2TSI umí i nad 30km/h. Jen pro reklamní účely to vypadá agresivněji než tomu ve skutečnosti je.
16. 6. 2013 22:35
Re: Opět
Páni motor 1,2 tsi sa vyrába v Čechách,tak si naň nekydajte :no:Každý,s kým som sa bavil a má tento motor či už v golfe,rapide je spokojný.Rozvodová reťaz je asi ten najmenší problém.Oproti HTP je to o dosť lepší motor.
Avatar - miromen
17. 6. 2013 06:06
Re: Opět
>:D
Já vlastním auto s tímto motorem už víc než 3 roky a jsem s nim nadmíru spokojen. :-)
To rýpnutí od wolffa a má následná reakce má tak trochu svůj důvod.
Avatar - white label
16. 6. 2013 16:06
Re: Opět
To víš, to není Bravo od Fiatu, v Golfu lze mít i prvky, které konkurence nemá ani o třídu výš, natož ve stejné třídě. Mrkni do ceníku Golfu a kdybys o některých prvcích výbavy slyšel vůbec poprvé, můžu ti upřesnit o co se konkrétně jedná, protože u Brava by ses jich nemuslel ani dožít... :-O :*) ;-)
16. 6. 2013 19:26
Re: Opět
Pokud o tom víš, tak bych se rád zeptal, kolik Golfů nakonec s takovým systémem jezdí. Protože efekt logicky bude mít jen v tom autě, do kterého si to někdo opravdu koupí...
Avatar - white label
16. 6. 2013 23:25
Re: Opět
Např. v "západní" Evropě zřejmě relativně dost, třeba v Anglii dostaneš výraznou slevu na pojistku, pokud takové zařízení na voze máš, takže se ti může taková investice i (minimálně částečně) vrátit.
To, že na něco nemá (prostředky, chuť...) každý, není argument, jsou lidi co nemají na/nechtějí ani na základního Golfa a měl by se snad proto přestat nabízet? A jsou lidi co nemají ani na provoz vlastního auta a nemá snad proto (touto "logikou") smysl auta vůbec vyrábět?
17. 6. 2013 00:36
Re: Opět
Přemýšlím, proč mi to všechno píšeš, já jsem nic o tom, zdali se to má či nemá nabízet nepsal. Ve své otázce jsem se chtěl dobrat toho, jaký to má celkový vliv na bezpečnost provozu jako celku, když to bude mít třeba jen jeden Golf z tisíce.

Jinak můj osobní názor je takový, že bezpečnostní prvky by měly být buď ve výbavě každého vozu, když už to výrobce nabízí, nebo alespoň dostupné pro každý kus, nikoliv svázány s nějakou výbavou ve smyslu luxusu či komfortu. Za těchto okolností je třeba u nás otázkou, kolik lidí si to pořídí - a většina z nich asi stejně bude kupovat především ten adaptivní tempomat, který je s tím spojen.

Ovšem netuším, proč bych měl být proti nabízení jakéhokoliv prvku výbavy, zvlášť, když je to prvek právě na poli bezpečnosti. Jen tak se k nabídce odhodlají i ostatní výrobci a postupně se to stane standardem. :yes:
Avatar - white label
17. 6. 2013 01:04
Re: Opět
Ta tvoje první reakce mi vyzněla tak, že pokud to už dnes nemá "každý" Golf, nedává to příliš smyslm, takže proto..., a i kdyby to měl "dnes" pouze jeden z tisíce, bude to nesporný přínos i přesto.
Ano, vždycky musí být někdo první (myslím jak vůbec, tak i v konkrétní třídě) a zavádí se to postupně tak, že se časem stane z "luxusu" (někdo ten vývoj zaplatit musí) běžný doplněk, viz třeba 3b. bezp pásy, ABS, Airbag, ESP... atd.
Golf není v tomto ohledu třídním "předskokanem" poprvé (např. G3 jako první kompakt sériově s airbagem) a věřím, že ani naposledy.
17. 6. 2013 22:46
Re: Opět
A to jsem se snažil formulovat tak, aby to neznělo jako výpad. Smysl to má každopádně, jen ten celkový dopad na statistiky bude menší. ;-)

No jasně, jen si říkám, svou cenu to má, ale mohlo by se to nabízet i třeba pro základní Trendline samozřejmě s příplatkem. Když jsem si sám svého času hrál s konfigurátorem Golfu, tak by mi bohatě stačil Comfortline a tohle bych si ani vybrat nemohl... ;-\
Avatar - white label
18. 6. 2013 00:26
Re: Opět
To je ale specifikum našeho "východního" trhu, třeba v Německu to můžeš mít i k Trendlinu/Comfortlinu.
17. 6. 2013 12:57
Re: Opět
No jo, tak vzhledem k tomu, že stejnou fíčuru má i Panda... je tohle bezpředmětná poznámka... >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2013 14:12
Re: Opět
Pěkný pokus o úhybný manévr, ale opět sis naběhl. Psal jsem o tom, co všechno dnes můžeš mít v Golfu (ve srovnání třeba s Fiatem Bravo), tedy včetně adaptivního tmepomatu (ale zdaleka nejen toho) zmiňovaného v článku. Adaptivní tempomat nelze objednat ani do Brava ani do Pandy.
Pokud jde o samotnou funkci city brake (bez adaptivního tempomatu), tak tu má takový UP! v nabídce už od počátku, kdežto do Pandy se obdobná funkce (LSCM) teprve chystá, viz aktuální stránky Fiatu: " Do budoucna nabídku doplní i systém LSCM, který zábrání drobným kolizím v hustém městském provozu."
Takže díky za tvé upozornění, že Fiat po této stránce nestíhá koncernu VW ani ve třídě mini, která je tradičně jeho doménou. :-O :*) ;-)
Avatar - twistedTSD
16. 6. 2013 16:15
Re: Opět
Sám dobře víš, že z toho nelze dělat vědu. Jako ukázka jedné z předností Golfu je to ale určitě povedené.
Avatar - skejpa
16. 6. 2013 18:31
Re: Opět
To bylo první, co mě napadlo po přečtení článku :-) Na těch cca 50 metrech tam musel mit minimalne 50kmh... Ale tak jako reklama...
Avatar - donPedro
16. 6. 2013 13:10
Jo, jo, krást se nemá ...
Muhehehe >:D

BraVWo :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2013 13:28
Kobra 11
Co lu***, ale akční hrdinové v Německu jsou v pr.eli. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - šmoula nešika
16. 6. 2013 14:01
Ještě
Že to auto ukradli rovnou majiteli; příště by mohli udělat reklamu, jak ho chtčjí odtáhnout... No, vy víte, el. parkovačka. :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2013 14:15
Velmi dobre
Nebyvale vtipna reklama oproti tym predchadzajucim na Golfa s typickym nemeckym 'humorom'.
Za tuto :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2013 14:17
vavavoom
Alespoň to něco dovede narozdíl od hypotetického vavavoom
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
16. 6. 2013 15:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - idam.i
16. 6. 2013 16:05
Re: fuj
Súhlasim s tebou,ale na svete je veĺa vodičou(čiek) pre ktorých by to mala byť povinnosť. 8-s
Avatar - white label
16. 6. 2013 16:16
Re: fuj
Přesně tak..., taky bych raději oželel vypínatelné ESP v případě, že by jej měli nevypínatelné i všichni kolem mě.
Avatar - white label
16. 6. 2013 16:10
Re: fuj
S rychlostí do 30km/h moc těch plotů taky neprorazíš... ;-)
Jinak je to jen reklama, kolik reklama lze brát absolutně, tedy tzv. "doslova"? :-)
Avatar - Bud
16. 6. 2013 21:40
Re: fuj
Jen tehdy, když Ford letí vzduchem! >:D ;-)
Avatar - Otrava
16. 6. 2013 16:24
Re: fuj
Ale je třeba uvažovat i v tom směru, že majiteli plotu jistě dalo nemalé postavit takový krásný výtvor.
Avatar - flyboyeda
16. 6. 2013 16:24
Ve většině amerických filmů
by americký hrdina kvůli téhle vychytávce určitě umřel
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2013 17:00
Slabina VW
To, jak se jejich vozy dobře kradou, je evidentně problémem celého koncernu VW. I proto vznikla tahle vtipná reklama. Ale v praxi je to prozaičtější. Když jsem ještě jezdil Passatem, měl jsem ukradene tu radio, jindy měnič na CD, potom zase zrcatka, jindy gumy na náraznících, příště blinkry, či stěrače. Manželce ukradli z jejího vozu kdysi dokonce volant s airbagem...

No a tak jsem to jednou vyřešil koupí japonského vozu pro sebe a druhého pro manželku. Ten můj už sice nejezdí tak dobře jako Passat, víc žere a drncá, nemá nerezový výfuk a pozinkovanou karosérii a hlavně má horší využití obestavěného prostoru, ale nikdo mi z něj za 4 roky nic neukradl. VW tak ztratil jednoho zákazníka.

Je dobře, že si ve Wolfsburgu začínají uvědomovat, že je to opravdu problém a možná se i konečně dopracují k nějakému, byť třeba i jen částečnému řešení.
Rozbalit vlákno
6
16. 6. 2013 19:16
Re: Slabina VW
Jsi dědeček [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2013 19:59
Re: Slabina VW
Vida, Vasil má nový obrázek >:-[] Hezká reklama z tvé rodné země >:-[] >:-[] >:-[]
16. 6. 2013 22:50
Re: Slabina VW
Ja mam druhy VW po sebe a doteraz mi z neho nikto nic neukradol....asi byvas v zlej stvrti >:D ;-\
Avatar - miromen
17. 6. 2013 06:13
Re: Slabina VW
Takových nás bude drtivá většina. A co mají říkat majitele prémiových a luxusních vozů nebo Škodovek ? U VW se jedna nejvíc o Passata níže už je to v klidu a je to +- na stejné úrovni jako např. Ford nebo Renault.
Avatar - Barrichello
17. 6. 2013 10:16
Re: Slabina VW
Njn, úsměvá reklama na jedno z nejvíce kradených aut v evropě......

Vychytávky a zabezpečení sou super, ale vychytávku proti odtažení odtahovkou ještě nikdo nevymslel. A profíci ty káry odváží právě takhle >:D
17. 6. 2013 11:13
Re: Slabina VW
Profici ho stihnou rozebrat v kamionu za jizdy, drive nez dorazi na statni hranici s "nahradnimi dily". 8-s
16. 6. 2013 18:24
Vtipná reklama ?
Nevím, něco se mi na tom nezdá. Za prvé mám pocit, že tyhle systémy se plným prošlápnutím pedálu plynu vypnou. Pokud ne, tak z nich mám ještě blbější pocit, vždycky musí mít poslední slovo řidič, ten je odpovědný za vůz a za lidi v něm. Nedovedu si představit ten pocit, kdybych se nějak dostal mezi závory přejezdu a auto mi psalo, že se prostě nerozjede, protože před sebou má závoru. No, to jen k zamyšlení, reklamy nejsou o reálném životě, takže nelze brát doslova...

A pokud oceňuji nějakou reklamu na toto téma, tak tuhle:
[odkaz]
Krásná, vtipná, stručná a bez nějakých smíšených pocitů... ;-)
Rozbalit vlákno
1
16. 6. 2013 18:46
Re: Vtipná reklama ?
tak ta je opravdu dobrá ;-) jinak ta reklama na golfa je taky dobrá ale musíme ji brát jako reklamu. Taky mám radši úplnou kontrolu nad vozidlem já ale nějaký ten pomocník určitě není na škodu - jen se trošku bojím aby časem lidi nezapomněli řídit a nespoléhali jen na asistenty :-)
16. 6. 2013 21:48
To nebolo vôbec vtipné .... skôr tragédia ...
Nejde samozrejme o zlodejov, ale o kritickú situáciu, keď a napr. z boku na niekoho valí auto a on chce "uhnúť" i za cenu poškodenia vozidla .... že mu to Golf bude znamenať možno rozsudok smrti vodiča "inteligentného" auta ....

Kto sa chce spoliehať na elektoniku pri brzdení ... nech vráti vodičák ....

PS. Zlodeji budú samozrejme kradnúť Golfy tak ako doteraz ... a možno vplyvom "univerzálnej" platformy ešte viac ....
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2013 09:41
BRAVWO
:-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2013 23:15
Nikdy nechci takové systémy,
které se za mě budou snažit myslet. Jen řidič se může rozhodnout, třeba i k vědomému nárazu do překážky, pokud je to nutné k vyhnutí se ještě horší újmě. Elektronika nemá všechny informace, proto nesmí rozhodovat za řidiče.
Úplně mi stačila zkušenost s brzdovým asistentem. Chtěl jsem jen mírně a pomalu dobrzdit před přechodem, ale auto nějak dostalo nápad, že musí zapnout maximální sílu brzdění. Nedal jsem mu k tomu žádný důvod. Výsledkem bylo, že jsem málem proletěl oknem a zastavil jsem snad 10 metrů před přechodem. Za mnou náklaďák, nečekal to, ještě že měl rychlé reakce a nepodíval se mi do kufru. Chyběly milimetry. Přece když chci naplno zabrzdit, zašlápnu brzdy plnou silou. Když nezašlápnu, nechci brzdit naplno. Proč teda vůbec někdo takovou hovadinu, jako je brzdový asistent, vymyslel? Nechápu to.
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2013 00:15
Taky nechci
dokud nebude fungovat zdravej rozum. Tento systém se dá vypnout kupodivu sešlápnutím brzdového pedálu. Takže auto začne brzdit, dotknu se brzdového pedálu a brzdím sám. Takže do budoucna před překážkou (chodcem) nebrzdit, auto brzdí samo. Kolik lidí si na to zvykne a pak sedne do jinýho auta a bude policajtovy vysvětlovat, že jeho auto umí brzdit samo. To bude mrtvejch....
Rozbalit vlákno
0