No já bych chtěl zase jen konstatovat, že většinou ti největší, z důvodů neuříditelnosti, velice často také zanikají, nebo se alespoň dostávají do problémů. Enron, PanAm, GM (měl namále), problémy Toyoty, Lehman Brothers, atp... Nic víc, nic míň...
Chlapče, Německo má nejvýkonnější a nejstabilnější ekonomiku v Evropě. Němci nemívají problémy s řízením, to je mnohokráte potvrzená a historická ověřená pravda. Zbytečně se tu ztrapňuješ.
Historicky to tak proste je. Kolobeh.... z malych firem se fuzuji velke, ktere jsou pak neohrabane a zanikaji a porad dokola.... ;-) Cena akcii proste nemuze rust donekonecna to neni technicky mozny :-).
Tim neutocim na VW, BMW, GM a jakekoliv jine firmy..
Není v článku chyba? Tvrdí, že koncern VW prodal za zaří 2011 cca 750 tis aut a bez Scanice cca 660 tis aut. Doopravdy Scania dělá 90 tis. aut měsíčně? Je to vůbec možný???