Volkswagen se snaží přesvědčit své severoamerické zákazníky o výhodách vznětového motoru nejrůznějšími způsoby. Jedním z nich je i zápis do Guinnessovy knihy rekordů.
Tak jak si člověk koupí dobrý doutník, aby si ho mohl vychutnat a užít ve chvilce volna a oddychu a tím si ji zpříjemnit, tak si i já představuji, že mám vůz, který mi každou jízdu dopřeje prožitek a zážitek zároveň, nikoliv jen strojově kontrolovaný přesun z místa A do místa B jako hromadnou dopravou...a hlídanou spotřebou, kdy se člověk třebe, kdy mu zas ta desetinka litru na palubním počítači vyskočí nahoru >:-[]
takze moja reakcia na radost z jazdy - kto si preboha kupi Passata s dieslom pre radost z jazdy? je to moderne, priestranne auto na jazdenie do prace a z prace - nic viac. V ameru to plati dvojnasobok. Bohuzial chudobny europan spoza "zdi" naskrabe na vylietaneho nemeckeho passata a vidi v tom auto na stahovanie a sportove vyzitie sucasne
dobry doutnik zrejme vela ludi nejfajci rano na zastavke alebo pocas rauchpauzy na pracovisku.
Za 18-násť dní,priemerne za deň prešli 726km to sa potom dá dosiahnuť dobrá spotreba.Bežný motorista najazdí 20-100km denne po "kvalitných cestách" a stokrát musí preradiť,brzdiť,rozbiehať sa aťd.Citigo s litrovým motorom je ale na tom lepšie.Na economyrun s dlžkou trate 320km len 2,97l benzínu.A pozor šok pre amíkov dvaja inžinieri na škode 120 l spravili spotrebu 2,27l!!!Určite tam mali vesmírnu technologiu.
Co vše neudělají pro marketing. Dokonce i název vozu: Passat TDI Clean Diesel.
Jak může být diesel čistý?
Tlačit amíkům nafťáky? Jejich nekvalitní nafta.... .No nevím...... .
Strávil jsem několik km (cca 1800) za řídítky motorky v Alpách minulý víkend. A musím říci, že je radost sledovat kouřící výfuky naftových aut přede mnou, která mne za každou cenu nechtěla pustit před sebe.
To je čistý nezmysel :no: Vymeň si s kamošom auto jazdi v jeho za svojím,najlepšie v kabriolete a budeš vidieť a cítiť ako to naozaj je,ked tomu tvojmu vylepšenému naftáku naloží ;-\
Hlavně by měl VW zveřejnit dnešní kvalitu jejich dieselových motorů s CR, který již konkurence používala řadu let. :-)
Hlavně by mě zajímala výdrž tohoto motoru.
Ja som pátral na autobazár.eu a našiel som dve oktávky s peknými nájazdmi.r.v.02/2010 s motorom 1,6 tdi s nájazdom 259 436km už tam nie je-predaná pravdepodobne.R.v.05/2010 s motorom 2,0tdi s nájazdom 399 000km-vraj vozila manažment po europe.Takže v pohode ;-) Ale kúpiť si dnešný moderný diesel s filtrom pevných častíc a jazdiť 10km do práce a späť je čistý nezmysel :no:
Solídny predajca vysvetlí pozitíva a negatíva dieslu a benzínu.Pri diesle odporúčajú trasy nad 25km.Každý by mal vedieť koľko a aké trasy jazdí a podľa toho sa rozhodnúť.