Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rekordní listopadový prodej aut v USA. A dařilo se.. Volkswagenu!

redakce AUTO.CZ
Diskuze (32)
Prodej automobilů ve Spojených státech v listopadu meziročně stoupl o téměř čtyři procenta na rekordních 1,38 milionu vozů, k růstu velkou měrou přispěly rozsáhlé slevy.

Vyplývá to podle agentury Reuters z údajů, které dnes zveřejnily jednotlivé automobilky. Výrazné oživení zaznamenala německá značka Volkswagen, jejíž odbyt v USA se zvýšil téměř o čtvrtinu.

Největší americká automobilka General Motors (GM) vykázala na svém domácím trhu nárůst prodeje o zhruba deset procent na více než čtvrt milionu vozů. Druhé místo v prodeji v USA obsadila japonská Toyota, těsně za ní následoval americký Ford.

Automobilka Volkswagen uvedla, že odbyt její klíčové značky VW na americkém trhu v listopadu meziročně vzrostl o 24 procent na téměř 30.000 vozů. V říjnu se přitom odbyt snížil o 18,5 procenta na méně než 25.000 vozů. Volkswagen se nyní snaží zotavit z negativních dopadů rozsáhlého skandálu kolem manipulace s testy emisí.

Za celý loňský rok se prodej automobilů v USA zvýšil o téměř šest procent na rekordních 17,47 milionu vozů. Nejnovější údaje podle některých odborníků naznačují, že letos by americký automobilový trh mohl loňský rekord překonat. USA jsou druhým největším automobilovým trhem na světě po Číně.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (32)
Avatar - Barrichello
5. 12. 2016 09:44
Re: FCA v *
Jestli to povedou takhle dál tak tam brzy skončí.....

Nové modely pod Fiatem:

Dart - propadák, výroba ukončena - prodeje horší jak měl Caliber
200 - propadák, výroba ukončena
Cherokee - počáteční boom pouze v USA, v Evropě propadák, od září ale padaj prodeje i v USA
Pacifica - prodeje zatím nedosahují zdaleko toho, co se prodalo Town and Country
Renegade - jediný úspěšný model

Zbytek vyvinul ještě Daimler a Cerberus vč. motorů Pentastar nebo sou to přelepné dodávky Fiat
Avatar - Ham.
4. 12. 2016 22:56
Re: FCA v *
No já jsem zaznamenal, že totální spáleniště a přivedení firmy zu grunt dokázal jenom Amík když dovedl Chrysler do totálního krachu a Ital to zachránil a ta firma funguje, můžeš mu vyčítat co chceš, ale kdyby nebylo Itala, tak ta firma skončila na smetišti dějin.
Avatar - Barrichello
4. 12. 2016 22:07
Re: FCA v *
Akorát že neznám jediný koncern působící na americkém trhu, který nemá v nabídce midsize >:D >:D >:D >:D
Italové to odvedli k totálnímu kolapsu, V roce 1995 byl Stratus auto roku v USA, Sebring 01-06 byl neprodávanějším kabrioletem bez rozdílu značek a oni sou z důvodu že udělali naprosto mizernou kraksnu, které padají prodeje nuceni ukončit výrobu midsizů, zatímco kabriolety odpískali už dávno (a všichni tak kupují Mustang convertible nebo Camaro, Corvette convertible a Buick Cascada) >:D >:D

A ta velká auta? 300 má meziroční nárůst za 1-11/16 2%; teda to je numero.
Charger má nárůst přesně 0% za stejné období a Challenger má pokles - 4%. Teda, ty na tom vyvařili zlatej důl co a jak zvyšují tržní podíly co.....

Stačí aby vysokočila cena ropy a sou totálně v loji, protože prodeje pikapů a SUV pojedou dolů ještě víc. A v osbákách nic nemaj....

Kam vstoupí ital, tam 100 let neroste tráva. :-)
Avatar - Ham.
4. 12. 2016 21:21
Re: FCA v *
Vždycky je lepší vyrábět velká a dražší auta s vyšší marží než kompakty, kde je marže nula nula nic. A to zvláště teď, když nastoupí Trump a hodí bobek na nějaké limity CO2 a tlačí domácí těžbu ropy. GM má prostě pokles při rostoucím trhu, jasný fail. :-)
Avatar - Barrichello
4. 12. 2016 19:27
Re: Ford
tak to seš na špatným serveru, sport.cz je vedle >:D