Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rekordní prodej Škody zajistili kupující v Číně a východní Evropě

Loňský rekordní prodej zajistili automobilce Škoda Auto především zákazníci z východní Evropy a Číny. Škodovka loni prodala celkem 674.530 vozů, což je oproti roku 2007 nárůst o 7,1 procenta a nový rekord firmy. Sedmiprocentní nárůst byl očekávaný.
Zpět na článek
13. 1. 2009 14:17
13. 1. 2009 14:59
14. 1. 2009 16:03
Avatar - KANKUNEN
13. 1. 2009 14:17
Fabia
Mohlo to vypadat ještě líp, kdyby Fabka nebyla takový krypl. Navíc je dělaná i pro rodinu a ne jen jako druhé auto pro manželku a to je v chudých zemích výhoda
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2009 14:59
;)
co dodat: bravo (za Nemecko, uzasny uspech;), bravo (za Rusko;), bravo (za Cinu;)...a v takovym priblblym roce navic...tedy BRAVO;)
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2009 15:11
Tak aspoň někde to kupujou
Vypadá to, že těchto laciných vw se recese netýká
Rozbalit vlákno
3
13. 1. 2009 16:57
Re: Tak aspoň někde to kupujou
No ja myslim ze se tyka a velmi hodne. Míň jak 670tis.aut uz snad vyrobi jenom Rover! :'-( Hm a ten uz nevyrabi! ;-)
13. 1. 2009 17:44
Re: Tak aspoň někde to kupujou
by ses divil kolik výrobců vyrobí míň výrobků >:-[]
Avatar - VDC
14. 1. 2009 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2009 16:57
Kdepak máme notorické pochybovače?
Škodovka opět (a pro mne nepřekvapivě) dokazuje, že stále roste a daří se jí.

Celý rok tu na diskuzích můžeme číst mnohé z toho, jak jsou škodovky předražený, nehezký střepy, šlápnutí vedle apod. a je jim přičítán brzký konec.

Já píši jen BRAVO ŠKODA! :yes:
Rozbalit vlákno
9
13. 1. 2009 17:53
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
no jo, ale když ty ceny jsou dnes trochu jinde než loni o tomhle čase >:-[]

sorry, musel jsem si rýpnout ;-)
13. 1. 2009 20:27
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
Jen rýpej :-)

Ceny jsou krapet srovnaný, ale musím podotknout, že se srovnaly víceméně u nás, jakožto na důležitém, nikoli stěžejním trhu pro Škodovku. :-)
13. 1. 2009 19:18
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
Takové malé rýpnutí.Docela nedávno byli prodeje aut v Asii pro fanoušky koncernu naprosto irelevantní.Dnes už přikládají asijským trhům velkou váhu a vděčí jim za růst prodejů.Kdo ví co přijde za pár let,možná budou oslavovat čínská auta. ;-)
13. 1. 2009 20:26
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
Ale kdeže. Snad jen naprostý neznaboh může tvrdit, že nejlidnatější kontinet na světě s obrovským růstovým potenciálem by mohl být jakkoli irelevantní v ohledu prodejů. Minimálně já to nikdy neprohlásil. ;-)
Avatar - Falco
14. 1. 2009 06:45
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
Souhlas! Škodovka má velmi nadějné vyhlídky. :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2009 12:47
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
ANO - škodovka určitě ještě poroste, "masový" vkus dovede dobře a VELMi dobře definovat a do něj se "trefovat" .. a TENTOKRÁT to NEbyla nějaká "ironie" či "urážka" - TAK to prostě "vidím/cítím" (ale jak jsem tady někde "vedle" napsala, já bych např. raději místo octavia combi tdi (což je asi celkem "nosný" produkt) zvolila např. subaru forester 2.0 D ... :yes:
14. 1. 2009 13:56
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
Škodovka je, chce a má být masovka - to je filozofií značky. ;-)
14. 1. 2009 17:40
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
Myslíš Jossalito,že Škodovka rostla jako jediná automobilka?Rostli i jiní.Hyundai o 6,9% to je sice proti 7,1% Škodovky méně,v reálných číslech (počtech vozů) daleko více.Takže loni nebyl zas tak špatný rok,tedy jako celek,letos může být podstatně hůř. :-!
14. 1. 2009 18:50
Re: Kdepak máme notorické pochybovače?
Můj příspěvěk narážel na něco jiného, než srovnání s konkurencí. Jinak máš samozřejmě pravdu. ;-)
Avatar - Ham.
13. 1. 2009 16:58
Víťězové a poražení
Jo někdo krizi holt má někdo jen neplní původní nárůsty. Dobrá zpráva je, že Ti silní z krize vždy vyjdou silnější a Ti slabí když neskončí úplně tak oslabí ještě více. Každá krize jednou skočí a kdo ji přečká v lepší kondici tak pak uchvátí velký kus trhu, zisku atd.
Rozbalit vlákno
4
13. 1. 2009 17:49
Re: Víťězové a poražení
tak tak, přes krizi se jí dařilo výborně. Ono vlastně tak krize se nějak projevila až v druhé polovině roku, takže i to jí trochu nahrálo do karet.

Uvidíme co tenhle rok - dost svého růstu umísťovala právě na rychle rostoucí trhy, které budou krizí zasaženy citelně - Čína, Rusko...

Snad to přečká ve zdraví. Ale FII by fakt mohla faceliftovat ;-)
Avatar - chlapecx
13. 1. 2009 18:02
Re: Víťězové a poražení
otázka zní, jestli na tom je co faceliftovat....
a ono na fotkách když dáte FI a FII vedle sebe tak taky FII působí úzčejc, i když je to jen 4 mm, ale v reálu když je dáte vedle sebe a ve stejný barvě, hnedka je vidět,co je větší, vyzrálejší a novější auto....
tam úzčejc naopak na mě působila tak starší... pravda je ale ten, že její design je vyváženější a taky nebude tak rychle stárnout, i když už se 2 roky nedělá a letos by ten model měl 10 let...
Avatar - Ham.
13. 1. 2009 18:29
Re: Víťězové a poražení
FII celou, zadek Superbu, přední světla OII bych facelitoval až bych brečel a ty designery co to vymysleli bych v rámci úspor vyhodil. Změny jako dsg 7, přeplňované benzíny, konečně CR v naftě jsou cesta správným směrem, v designu vypadá yeti také slušně ale zbytek kreací si mohli mamlasové ušetřit.
13. 1. 2009 18:04
Re: Víťězové a poražení
Pěkná teorie jak z MFDnes, jen aby pak Evropa nepadla na hubu a silnější Asie potvrdila tvou teorii. Vše by bylo jak má, jen by to tady bylo v *.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2009 17:48
V česku tomu tak ...
... bude určitě navěky a ať vw-škoda příjde s čímkoliv, lid to jako DOMÁCí "pojme" a kupovati (asi spíše) bue, ale s tou čínou NEvím - tam .... do budoucna ... možná .... :no:
Rozbalit vlákno
2
13. 1. 2009 20:29
Re: V česku tomu tak ...
Čína je pro všechny nejaponské/nekorejské výrobce trh velmi důležitý. Čína bude minimálně v následujícím desetiletí velmi štědrá. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2009 21:18
Re: V česku tomu tak ...
Ono asi nejen v příštím desetiletí, myslím že čína "jen" míří tam kam patří, mezi "nej-" mocnosti světa ... a potenciál je OBROVSKÝ ..
Avatar - Special-line
14. 1. 2009 16:03
Čína
Já si myslím že Škdovka mohla být v Číně stabilně usídlená už dávno. ještě teď jezdí po Číně spousta Favoritů. V letech po uvedení Octavie byl o ně veliký zájem a Škoda se tak stala dokonce importérem číslo 1. potom ovšem došlo ke zvednutí cla na dovážená auta a poptávka byla ta tam.
Rozbalit vlákno
0