Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane zdražuje: Nová základní cena je 309.900,- Kč

Diskuze (56)
Nový ceník Renaultu Mégane znamená konec atraktivní zaváděcí ceny, která začínala číslicí 2. Výbava Authentique zdražila o 10 tisíc Kč, zbývající verze o 5 tisíc Kč. Nová základní cena pětidveřového hatchbacku tak je 309.900,- Kč.

V základním stupni Authentique nalezneme ESP, manuální klimatizaci, dále ABS, nárazníky a vnější zpětná zrcátka lakovaná v barvě vozu, čelní a boční airbagy, Renault Keyless Drive, výškově a podélně nastavitelný volant, elektrický posilovač řízení s proměnlivým účinkem, vyhřívaná vnější zrcátka, elektrické ovládání předních oken, plechová kola s ozdobnými kryty o velikosti 15“, stěrač zadního okna či dělená zadní sedadla.

Na přání lze při objednávce Méganu Authentique bez ESP ušetřit ze základní ceny 10 tisíc Kč.

Ve druhém stupni Expression nám Renault dále nabízí například přední mlhové světlomety, elektrické ovládání všech oken, sedadlo řidiče s bederní opěrkou či rádio s CD a MP3 (4 x 15 W). Některé prvky příplatkové výbavy nedostupné pro Authentique je v tomto stupni možno přiobjednat (hlavové airbagy, dvouzonová aut. klimatizace atd.)

Výbava Dynamique k výše jmenovaným přidává 16“ disky z lehkých slitin, volant a hlavici řadicí páky v kůži, hlavové airbagy, dvouzonovou automatickou klimatizaci se třemi režimy či kapsy na zadní straně předních sedadel.

Nejvyšší výbava Privilege obsahuje navíc hands-free kartu Renault, elektricky sklopná vnější zrcátka, úložní schránku v zadní loketní opěrce či rádio vylepšené o 3D zvuk Arcamys (softwarová úprava zvuku) a Bluetooth konektivitu (4 x 30 W). Jak vidno z tabulky, pokud chcete nejvyšší výbavu, musíte si pořídit vůz se vznětovým motorem.

Renault Megane - nové ceny na českém trhu (březen 2009)
Motor1,6 (100k)1,6 (110k)1,5 dCi (85k)1,5 dCi (105k)1,9 dCi
Zdvihový objem [cm3]15981598146116411870
Válce/ventily4/44/44/24/24/2
Nejvyšší výkon [kW při ot/min]74/550081/600063/375078/400096/3750
Nejvyšší toč. moment [Nm při ot./min ]148/4250151/4250200/1750240/2000300/1750
Max. rychlost [km/h]190195175190205
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,910,512,910,99,5
Průměrná spotřeba [l/100 km]6,76,94,54,55,1
Cena Autentique [Kč]309.900,--359.900,---
Cena Expression [Kč]334.900,-354.900,-384.900,-404.900,--
Cena Dynamique [Kč]-389.900,--439.900,-469.900,-
Cena Privilege [Kč]---454.900,-484.900,-

Diskuze (56)
Avatar - white label
13. 3. 2009 15:43
Re: KOMPATNÍ NŮŽKY
No vidíš, skoro ideální řešení, mám to vyřešené podobně...!
13. 3. 2009 15:30
Re: KOMPATNÍ NŮŽKY
Mám hobby, vyžadující občasný transport rozměrnějších věcí. Zatím to řeším občasnou výpůjčkou kombíka v rámci rodiny (sám mám malý sporťáček), ale až budu někdy kupovat auto pro rodinu, víc místa je určitě významné pozitivum. A pokud přijdou děti, rozhodně nehodlám řešit problém co s sebou ještě můžu vzít a co už se nevejde...
PS: Kupé si nechám jako druhé auto :-)
Avatar - white label
13. 3. 2009 14:49
Re: KOMPATNÍ NŮŽKY
Co je na té Laguně pro tebe tak racionálního? Potřebuješ třeba větší kombi k vůli větší rodině, nebo je to spíš proto, že můžeš mít za podobné peníze větší auto vyšší třídy?
13. 3. 2009 14:02
Re: KOMPATNÍ NŮŽKY
Nenazval bych to "chybou", třeba bys byl opravdu s tím Golfem spokojenější.

Já sám za sebe vím, že za cc. 400 tis. Kč bych si vybral Bravo (nebo Alfu 147), za cca. 500 tis. Kč už Lagunu - v té první volbě je větší kus srdce, v té druhé víc racionality, ale vždycky jsou tam obě složky. Nekoupil bych si auto značky, kterou vysloveně nesnáším (třeba Toyotu, Kiu...). Golf by mi nevadil, ale za "srdce" nedostává žádné body, za "racionalitu" jen málo kvůli vysoké ceně a tak na něj v mé volbě nezbylo místo.
Avatar - white label
13. 3. 2009 13:46
Re: KOMPATNÍ NŮŽKY
Značku, typ, motorizaci a výbavu si každý přece vybere sám, podle chuti a volných prostředků, čím větší výběr tím lépe. Ale tvé srovnání je přesně podle stylu akčního letáku supermarketu.
Dejme tomu, že si koupím toho Golfa 1,4 TSI (160PS).
A ty řekneš, udělal si "chybu", za své peníze si mohl mít podobně vybavenou Lagunu s "přibližně" stejným výkonem...
Ale já bych za stejné peníze nechtěl ani Passata, natož nějakou Lagunu...! Člověk by měl v životě vědět co chce a stát si za tím! A lidi co jim nákup "nového" auta říká víc, než nákup nové ledničky, doufám, že většině tady (viď Přemdo), by to měli vědět i u "svého" auta. Jaké konkrétní auto to u nich je, je jen na nich a obhájit si to musí hlavně sami před sebou. Ale osobně nepovažuju za "fandu do aut" někoho kdo své finální rozhodnutí při koupi auta staví významně hlavně na poměru ceny k "velikosti" a výbavě auta. Raději přece méně vybavený
(i mírně ojetý) vlastní (třeba i menší) "idol", než nový, větší
"bezpohlavní" cenový kompromis!
Přivítal bych, kdyby tady dostala více prostoru auta samotná
a o něco méně se stále dokola řešila jejich cena, tu si přece může "najít"(dvousmyslně*) každý sám...

*vysvětlivka pro Přemdu