Na český trh míří druhá generace modelu Grand Scénic, která nabízí možnost volby mezi pětimístným a sedmimístným provedením interiéru u každé ze čtyř výbav i všech pěti pohonných jednotek.
Na mňa nie. Oba vozy som si prezrel na autosalóne v Bratislave a musím povedať, že Grand Scenic je voči Versu iný svet. Čo sa týka priestoru, výberu materiálov, dizajnu aj pohodlia. Toyota určite bude bodovať v prevádzke, kvalita a bezporuchový chod sú u Toyoty už povestné, ale Renault ma oslovil podstatne viac. Francúzi kladú veľký dôraz na pohodlie a praktickosť, a pri týchto vozoch je to hodne poznať.
Ja mám Scénica v krátkej verzii, pokiaľ jazdné vlastnosti iba zachovali, budem spokojný - u mňa to už kandidát je, len sa ešte nepredáva a aj nejaké many ešte chýbajú...
Já jsem lehce zmlsanej, takže kdybych o takovým autě uvažoval, bral bych ten dvoulitr plus nějaká výbava a jsem přes šestset. I tak je to ale výborná cena. :yes:
Už jsem psal, že švagr si koupil S-Maxe. Na Klaudia prej dost tvrdý, ale mě vyhovoval. Jezdí dobře. Ale člověče čtyřkolku a automat, to teda marně pátrám v paměti. Ford určitě ne. A u VW to moc neznám. :-!
No to je fakt, proto mam asi to, co mam >:D Snad VW, ale Sharan už je taková přestárlá bedna. ;-\ S-max se mi celkem líbí, ale to už si myslim, že s tim rendlem nebude technicky velkej rozdíl.
Previa zmizla úplne, to je škoda.
Jazdil som s tou prvou, čo mala motor v strede. Na servis asi náročná, ale tá jazda...sedelo to na ceste jak priklincované, závidieť by mohol kde-kto. A pritom priestoru na rozdávanie... ;-):yes:
Pri priemerných príjmoch, 3 deťoch a hypotéke sa počítajú aj náklady na prevádzku, takže by som bral možno 7-miestny Expression s 1,5DCi. ;-)
To je 456+13,5 za metlu+15 za sedadlá, to je suma-sumárum ešte stále pod pol mega.
Ale hojno, pol mega je slušná cena za slušné auto a nemám dôvod nijak špekulovať. Forman ostane doma, motoragregát a nápravy rozhodne nepredám za cenu šrotu. Však má nabehaných sotva 170 tisíc, malá generálka, a je jak nový. otom ťa niekedy povozím na mojom "samodělku"... >:D
může mi někdo vysvětlit, proč to nemá boční airbagy na zadních sedadlech??? Alespoň podle obrázku tam teda nejsou 8-s
Třeba nové Verso má možnost mít boční airbagy nejen ve druhé řadě ale i ve třetí, tak v čem je kurňa problém??
I když se předpokládá, že ve 2. řadě budou děcka v sedačkách, tak mi přijde lepší, kdyby tam ten airbag byl, aby se v případě nárazu ta sedačka "navalila" do airbagu a né třískla o bok dveří.
Nó, tak to vyzerá výborne :yes: . Včera som ho videl na autosalóne a musím povedať, že interiér na mňa spravil veľký dojem. Išiel som si pozrieť hlavne nové Verso a facelift RAV4-ky, ale dobre, že som sa zastavil aj pri Scénic-u. Možno to bude ako z tej reklamy: Spomeňte si ako ste hovorili, že nikdy... >:D
>:D no niečo na tom bude lebo aj mne sa Grand Scénic celkom páči...aj keď k MPV nemám vzťah ale Scénic pôsobi na mňa tak útulne a pohodlne už z fotiek (tento nový som ešte naživo nevidel...) no vyzerá dobre :yes: jedine mne vždy vadí keď sú budíky v strede palubovky ale čo už, aj tak je fajn dobra cena,výbava aj design ok ;-)
Já teda nevim při současných cenách a slevách u rendlu, jestli je to na padání čelisti. To jste čekali, že to bude stát, jako laguna 450!! litrů? Pane jo, 450 kolíků s dph, to bych se snad i bál, jestli je to ve střední třídě ještě auto. ;-)
U mňa to na padanie čeluste je, teda minimálne v Európe. Ešte som si nezvykol vídať tu ceny podobné tým americkým či japonským, život je krásny, fantázia! ;-)
489 000, milý pane. Slevnilo to o 120 000 a ne o 250 000, to jen abys tady opět neplácal. A pro jistotu se podívej třeba na to o kolik slevnily jiné auta. I ten Prassat.
Hele plácale a už si někdy vyzkoušel třeba stránky renault.cz Jestli ani to nezvládneš, tak je to s tebou na léčebnu. Třeba chytneš pokoj s Klaudiusem. Na ostatní jsem jistě koukal. Třena P407, na to se podívej, to s tebou šlehne. Na prodeje v ČR se ani nedívej, to by se tě lekli i tvoji kolegové na patologii.
Ceny jsou opravdu lákavé, po odečtení DPH ještě lákavější. Moje subjektivní srdíčko tepe pro Scénica, ikdyž Megane grandtour taky není k zahození. Každopádně mě asi uvidí v létě v salónu s objednávkou Scénica, jen nevím jestli grand nebo normál :-)
Hmm,kucí francouzský to vzali od podlahy >:-[]
Jen jsem ještě neměl tu čest(dle fota se mi líbí)...Zrovna ode dneška se v Perníkově koná pod honosným názvem "autosalon" výstava automobilů a doplňků na místním(a před)zimákem.A new Scenic nebyl,Laguna Coupe ano a holce to opravdu sluší ;-) .Nicméně ceny jsou to nezvykle vstřícné a za to patří Renaultu :yes:
PS:Poslední dobou tady Rencek způsobuje občas hysterické reakce :-! ...Copak má tak strašnýho ta značka na triku??? >:-[]
Oni to kľudne mohli započítať do ceny, a na obyčajné laky dať zľavu - možno by to znelo lepšie, ale bolo by to to samé. Podľa mňa je úplne jedno, z koľkých a akých polžiek vyskladajú cenu - dôležitá je konečná suma, a čo za ňu dostanem. ;-)
Kluku ty řešís pěknou kravinu. To může být i kůže v ceně, ne? Najdi mi jedinou automobilku na světě, kde se nepřiplácí za nějakou barvu. Za všechno se připlácí a nejen u aut, ne? Komická mě spíš přijde poznámka, že jsou nárazníky standart v laku zvláště, když jsou pomalu už od předního okna. To by byla jinak paráda.
Černá je moje barva, ale ne bakelitová >:D Já si taky dal nakonec černou základní "zdarma" a místo ní natipoval radši TV tuner a ještě mě zbylo na 2 litry nafty >:D
V čiernej som mal kedysi model BMW 635 CSi, tuším bol v mierke 1:20, teda docela veľký. Nádherná hlboká a vysoko lesklá čierna a tenučké pozdĺžne pásiky slonovinovej farby na hranách (lemy blatníkov, línia od predných k zadným svetlám, prelisy na kapote...). Náááádhera.
Dneska koupíš v Tesku sprey za kilo a máš hnědou metlu, jak když prdne >:D
PS:mám svoja auta v 1:18 za posledních 10 let a pořád si s nima hraju! Dokonce jde kroutit volantem a hejbou se kola. Sice hned vypadnou spojovačky, ale je to cool! >:D >:D
Tak toto si silne prehnal, priateľu. Keby si bol Slovák, ver, že skončíš s monoklami a polámanými rebrami v najbližšej nemocnici...nech ti je ako Čechovi odpustené, pretože nepoznáš pravý význam slov, ktoré si napísal. Toto žiadnemu Slovákovi vážne nepovedz, lebo dopadneš zle. A že to teraz myslím vážne. ;-\
Nějakej podrážděnej, co? Připadáš mi, jako by si to slyšel často. Význam znám velmi dobře, nejsem včerejší, ale rozhodně si to nemusíš brát tak osobně.
Se taky divím, že tohle řeší. Oproti jiným autům i rendlům to nadsazený není. Naopak u proklínaný OII byla metla myslím za osmičku, což bylo snad nejmíň ze všech podobnejch aut.
Ja jsem jenom chtel rict, ze i u jinych znacek je to stejne. Nic vic, nic min.
Taky si myslim, ze je to hodne. Holt na necem se musi vydelavat.
Navic v cene auta je to zanedbatelna polozka, takze vedi, ze kdo to chce, rad si priplati.
len si rob prču...skúsil som, a musím povedať, že je to kus priestorného a pohodlného auta. Smolu má, že má značku Fiat. Mať na kapote oplovský blesk, vyzerajú asi predaje inak. Jediným problémom tohto vozu je image, nič né. ;-)
Skús sa na vec pozrieť nestranne, s iným znakom na kapote by si to možno nepovedal. Dizajn väčšiny modelov VW je taktiež prostý, a pritom ako sa im darí. Pes bude zakopaný inde. Zistili to poľa mňa už aj samotní fiaťáci, ani markantná zmena výzoru pri facelifte predajom nepomohla - vystriedali vážnu a solídnu tvár za športovo-nerozvážny mladícky čumák, a výsledok sa nedostavil. Chyba bude niekde celkom inde.
Čumák je len časť auta. A VW? Passat má omnoho viac korenia, bočný prelis, predná maska a tak, Croma, to je sú len jednoduché tvary. Je mi jedno, aký to má znak, já pochválim aj Fiat.
Ale no tak - pozri sa na Cromu zboku...čo napríklad výrazné lemy blatníkov a prahov? Prelis nad zadným kolesom, končiaci až na spodnej línii zadných svetiel, zabiehajúcich až do boku auta? Je to solídne sa tváriace, ale nie nudné auto. S Passatom si nemajú veľa čo vyčítať. Mne príde Croma docela zaujímavá a rozhodne sa nedá s ničím pomýliť.
Nedá, ale na tej Crome tie prelisy dobre nevidieť, nie Croma je taká, obyčajná. Veri, lepší dizajn, lepšia prístrojovka(je síce dobrá, ale ten dojem by mohol byť lepší) a Croma by mala šancu.
Co je dneska za problém udělat relativně prostorný a pohodlný auto u Fiata... Podle mýho chtěli zaplácnout jednou ranou sedana a MPV. Nakonec to vypadá, jak převouknutá Andula ze sexshopu s variabilním pohlavím.
Tak na toto mám trochu iný pohľad. Pováž sám, že Fiat nikdy nemal úspešch s väčším autom. S malými priam žal vavríny, s veľkým to proste nešlo a nešlo. Strašne rád by tie ľady prelomil, ale ako? Konvenciou to nikdy nevyšlo. Tak chceli byť niečím iní. Kríženec kombi a MPV mohol byť tým správnym receptom, kto ešte má také auto? Ale image je sviňa, nedá sa kúpiť. Marketingu a budovaniu mena značky sa proste musia stále učiť. Najlepšie by bolo, keby odkukali niečo od VW, to je majster v tomto obore.
Mohli udělat Cromu, jako byla v 90 letech a ještě v kombi. Mě se to auto tenkrát celkem líbilo a myslim, že jich lítalo dost. MPV maj Ulysse a nějaký menší mohli udělat extra. Ale to jsou moje myšlenky. Tahle Croma je prostě divná a ještě jsem neviděl jinou barvu, než nějakou bronz metlu.
Mohli urobiť všeličo. najlepšie by asi bolo, keby sa na veľké vozy vykašľali, a vrátili s ak malým, a najmä k starej tradícii športiakov. Pretekový Fiat bol skutočne pojem. A šikovné malé kupátka od Fiatu šli v 70. rokoch na dračku.
Ale je mi divný, že má Fiat celkem velký portfólio a podělal to i u Alfy a Lancie. 164 byla taky celkem populární a u 166 si pamatuju z dob, kdy jsem pro Alfu dejchal, že slibovali 4x4 s 270k a to byl nějakej 97-98 rok. Nebýt dementního čumáku u 166, tak to bylo pěkný auto. No a Thesis to byl pro konzervativce konec všemu. Před rokem zase slibovali, že budou dělat velkou Alfu na Jagu XF... zase ho.no. Před tím slibovali Breru s V8 4x4 do 2 mega... zase ho.no a pořád dokola.
Člověče, to bylo v Autocaru, nebo Speedu asi rok před uvedenim Brery na trh, já si to nevymyslel. Je jasný, že by do Fiatu necpali motor z MB, prostě to "jen" slibovali v jednom časáku...
Je to silně od věci, ale motor z MB má Grand Cherokee,3.O V6 ještě z dob Daimler-Chrysleru. Tak tomu říkám pohodový svezení, a to má GCH tuhou zadní nápravu. Já jen když teď Fiat kupuje Chrysler i Opel, tak jsem zvědav co tam bude za motor. :-!
Už se k tomu vyjadřoval i Verheugen a šéfové Fiatu mu odpověděli něco o zadku. Ale máš pravdu, že se tady psalo o tom, že mezi zájemci o opel nejsou německý automobilky ani Fiat, ale asi o dva dny později zase psali tohle. Tak si vyber. :-!
Talian je dobrý dizajnér, dobrý kuchár. Ale na iné veci ukričaný Talian dobrý nie je - na tie by potrebovali Nemca.
Verím, že ktorýkoľvek z Fiatov keby predávali Nemci pod svojou značkou, mali by úspech.