Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Alpine A110-50 má předběžnou cenu

Koncept Renault Alpine A110-50 se s největší pravděpodobností skutečně dočká sériového nástupce a již nyní je známa i částka, za kterou bude nabízen.
Zpět na článek
16. 7. 2012 10:51
16. 7. 2012 12:53
16. 7. 2012 14:37
16. 7. 2012 20:02
16. 7. 2012 21:15
16. 7. 2012 21:30
17. 7. 2012 07:05
Avatar - Emel
16. 7. 2012 10:51
Odborné pindy
Jo, to by byla hezká cena, za malosériový speciál se zmíněnou technikou... ale řeči se vedou a voda teče... 4C taky měla stát pod dost pod mega...
Rozbalit vlákno
15
16. 7. 2012 11:10
Re: Odborné pindy
no kdyz se podivas za jake penize se prodavaji Lotusi Elise a Exige, tak cena Alpiny A110-50 okolo 50k euro zhruba odpovidaji cene Exige, pokud bude i stejna platforma, tak proc by mela bejt cena nejak vyrazne jina
16. 7. 2012 12:53
Re: Odborné pindy
Me bavi, ze se nevi na cem to bude postavene, jake to bude mit parametry, ale vi se cena.
To je dost usmevne.
To se jako nejaky manager Renaultu zahledi do kristalove koule a rekne, postavime to s Mercedesem, Lotusem nebo Nissanem a cena bude takova a takova ?
16. 7. 2012 14:20
Re: Odborné pindy
me bavi jak si myslis ze v Renaultu jeste nevedi na cem to bude postavene, to ze to nevedi novinari a pisalci na netu neznamena, ze to davno nemuzou v Renaultu vedet

myslis si snad ze kdyz navrhnou nejake nove auto pro urcitej segment, tak predem neznaji +- naklady na vyrobu? zrovna koncept teto Alpiny nijak extra drahej jiste nebyl, trubkovej ram, motor, prevodovka a dily z jinych aut nebo monopostu ktere maji, jedine co bude pro ten koncept unikatni je kastle, a to je plast, karbon nebo nejaky laminat
16. 7. 2012 14:37
Re: Odborné pindy
no, u auta ktereho se proda par tisic kusu a nema to byt odvozene od Meganu teda kury zalezi, jestli to bude prekarosovany lotus anebo novy vyvoj od piky.

naklady na trubkove sasi a komponenty, ktere ty tak lehounce odmavnes jako male, mohou byt i se vsema homologacema ve stovkach milionu eur a rozpocti si to na pocet prodanych kusu a cena vyjde uplne nekde jinde, ze jo.
16. 7. 2012 14:45
Re: Odborné pindy
jasne stovkach milionu eur, pobavils >:D

tyhle cifry maj cca spoctene davno predtim, nez nekdo vubec perem tahnul prvni linku navrhu
16. 7. 2012 20:02
Re: Odborné pindy
ty jsi fakt pako. za 100 milionu euro vyvinuli frantici Thalii. Bezne auto stoji 10x tolik, pokud se dela od nuly.

[odkaz]
16. 7. 2012 20:26
Re: Odborné pindy
100 milionu a stovky milionu, navic u takovehoto auta je sakra rozdil , pako ;-)
16. 7. 2012 21:15
Re: Odborné pindy
tak sory jsi pakun a jeste hadavy. Pokud srovnavas vyvoj Thalie a sportaku, kde IMHO ty naklady budou 10x vyssi.
Muze to jit klidne az k 1 miliarde euro, to dneska za vyvoj auta neni zadna prehnana suma. kdybys radsi uznal chybu, ze o tom nic nevis a jen placas, udelal bys lepe.
16. 7. 2012 22:06
Re: Odborné pindy
ono se staci podivat kolik stoji vyvoj firem ktere se rozhodli prave pro plarformu kterou pouziva Elise/Exige a postavili nani svoje auto ktere prodavaji maloseriove, a ze se takovejch aut po svete prohani docela dost ;-) na pouziti koncepce Lotusu ukazuje i posledni predstaveny Exige S a technika v nem pouzita ;-)

pokud ma jeden z reditelu Renaultu predstavu o cene, tak ma jiste v rukou i predbeznou cenu nakladu na vyvoj a vyrobu a take s jakym predbeznym prodejem pocitaji, a nikdo z nas to tady stejne neovlivni ;-)

od nuly to auto jiste delat nebudou, u sportaku teto kategorie je to zbytecnost vzhledem k tomu cemu bude konkurovat i z jejich vlastni "koalice"
Avatar - Emel
16. 7. 2012 15:14
Re: Odborné pindy
Mluvím samozřejmě o Alpině tak, jak se o ní píše třeba tady [odkaz]

Tj. karbonová karoserie s trubkovým rámem, šestiválec na 300kW, sekvenční převodovka, samosvor, dvojité lichoběžníky vpředu i vzadu, váha do 900kg.

Exige má 142kW... a to je rozdíl dvou tříd. V US se prodává kolem 70k$, ale tam jsou auta obecně levnější...
16. 7. 2012 16:03
Re: Odborné pindy
v US jsou levnejsi hlavne auta vyrabena v US

a platforma na ktere je Elise/Exige umoznuje i vetsi a silnejsi motory, nema nahodou Exige S v soucasnosti 6 valec 3.5L s 350 konikama? v prepoctu by mel stat cca 1.6 mega
Avatar - Emel
17. 7. 2012 10:48
Re: Odborné pindy
To nevím. Exige S v Evropě stojí 63.000€, což je 1.6M... ale s 1.8 163kW.
[odkaz]

Právě proto mi přijde 1.2M za 3.0 Alpine jako utopie.
17. 7. 2012 13:38
Re: Odborné pindy
ten motor od Toyoty konci, respektive Toyota konci s jeho vyrobou, takze konci i klasicne Elise a Exige, posledni produkce 25 kousku ponese nazev Edition a maj mit 260 kobilek, nahrada pro Exige je toto [odkaz] [odkaz] [odkaz] a Elise snad bude vychazet z neho, ta koncepce ma moznost zastavby i velkych motoru jako V8-V10

a neni to 1.2M, ale 1.275M, takze spise 1.3M, navic nikde neni psano jesteli bez nebo s dani :-)
30. 7. 2012 21:44
Re: Odborné pindy
Poslední Exige má šestiválec. Elise zůstane u čtyřválců. Proto je Exige Roadster Exige, protože má šestiválec a tedy i trochu jinou šasi. Konec se týkal US specifikace a v Evropě se trochu změnila struktura nabídky, ale pořád tu máš 1,8 s kompresorem a 162 kW, jen pod jiným jménem. Příští Elise má být trochu jiného ražení, tedy pokud Lotus přežije a plány nezmění.

Tedy pokud nemáš nějaké lepší informace. S Lotusem je to teď jak na vodě.
30. 7. 2012 21:33
Re: Odborné pindy
Nikdy na ceny nekoukej do Nizozemska, pokud nemusíš - neskutečně to zkresluje. Exige S se šestiválcem s 350 metrickými koňmi stojí v Německu necelých 67 tisíc €.
Avatar - Stejsn
16. 7. 2012 13:27
Mně se nelíbí.
Na původní Alpine bylo pěkný, že vypadala jako civilní - i když sportovní - auto. Tohle vypadá jako okruhový speciál pro LeMans, pro mě prostě málo auto. I když je mi jasné, že případná sériová podoba by asi prototypu byla hodně vzdálená.
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2012 21:30
Smekám...
Ač Renault moc nemusím, tak takhle Alpinka vypadá nádherně. Musím říct, že se jim opravdu povedla. Těch 50 tis. mi přijde tak akorát :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
17. 7. 2012 07:05
zájemce
Na to auto čekám přes 20 let, chci ho.
Rozbalit vlákno
0