Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Captur: Růst poptávky si vyžádá ve Valladolidu třetí směnu

Renault Captur jde na odbyt a poptávka po něm neutuchá. Španělská továrna ve Valladolidu musí zavést třísměnný provoz.
Zpět na článek
23. 6. 2014 12:04
23. 6. 2014 19:55
23. 6. 2014 20:34
23. 6. 2014 20:43
23. 6. 2014 20:47
23. 6. 2014 23:14
23. 6. 2014 20:45
25. 6. 2014 16:13
Avatar - KANKUNEN
23. 6. 2014 08:14
Jednoduchý recept
Udělej hezké auto a budeš dobře prodávat.
Srovnej to s Lagunou, která má problémy s prodejem i když se cenově podbízí. Kontroverzní design je vždy naškodu.
Rozbalit vlákno
46
23. 6. 2014 08:27
Re: Jednoduchý recept
...zvlášť pokud vezmeš jak vypadala první generace Laguny.
Avatar - fOE
23. 6. 2014 08:44
Re: Jednoduchý recept
Pravda. Reci o tom ktery koncern vynika v technice, v konfigurovatelnosti atd.. jsou vzdy az za designem. Design prodava i spatna auta. Kdyz vidim kolik citroenu DS3 treba potkavam kolem sebe nepotrebuju dalsi dukaz.
23. 6. 2014 10:35
Re: Jednoduchý recept
V zásadě s tebou souhlasím o síle designu coby nákupního kritéria, ale nevím v čem je špatná DS3? Myslím že v rámci své kategorie je naprosto v pořádku..
Avatar - fOE
23. 6. 2014 13:51
Re: Jednoduchý recept
Auto vypada velice, velice dobre. A tim u me vycet plusu skoncil.
Z toho auta neni dobry vyhled. Materialy nejsou premiove ani omylem, jsou naprosto prumerne. Pak spousta ergonomickych veci: mlada si nemohla najit idealni posaz za volantem, chybeli tlacitka na volantu, ovladani tempomatu na volantu. Kdyz k tomu prictu techniku jakou to auto disponuje, vsechno atmosfery krom nejvyssi motorizace ktera jedina dostane sestikvalt (!) i kus nakonfigurovany na 25tis Euro jen s petikvaltem a 120k atmosferou, nemluve o automatech.

A presto jich potkavam spoustu. Nicemu jinemu nez se se neuveritelne libi, nebo ze jej dealer rozadava s 50% slevou to pricist nemuzu. No a pravdepodobnejsi je ta prvni varianta :-)

EDIT: jeste dodam ze kdyz nepremiovou stylovku tak opel adam vs. DS3 je jasne Adam vzdy a vsude. Ma sice uplne utopickej kufr, ale jinak pocit z toho auta o level vyse nez z citroenu.
Avatar - moreczech
23. 6. 2014 17:30
Re: Jednoduchý recept
Máš recht. Marketingoví borci u Citróna to pochopili již dříve. Ty auta jsou na první pohled velmi líbivá. Oni totiž pochopili, že je nemálo těch co skočí na podbízivý design či kvalitu na dotek, avšak je jim šumák, že koupili technický a kvalitativní scheißdreck....
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 08:42
Re: Jednoduchý recept
Neverím, že by ľudia nedokázali prekusnúť tie zadné svetlá pri liftbacku. Inak tam totiž nič kontroverzné nevidím. Podľa mňa skôr zavážila pošramotená povesť predošlej generácie, čo je škoda lebo to bolo veľmi pekné auto.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 08:54
Re: Jednoduchý recept
Přední maska je taky zvláštní... a kombík tak nějak podivně neforemný. Navíc je to auto poměrně malé... hlavně zevnitř.
Avatar - KANKUNEN
23. 6. 2014 09:07
Re: Jednoduchý recept
Kombík z boku má siluetu člověka při vyprazdňování.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 12:06
Re: Jednoduchý recept
Já jsem asi zvláštní případ, ale já se doteď za III. Lagunou otočím a moc se mi líbí. Ve verzi GT mi přijde fajn. Je pravda, že zaostává prostorem. Troufnu si tvrdit, že II. na tom byla uvnitř lépe, ale třeba použité materiály, motory a technika je na dost vysoké úrovni. Když k tomu připočteš cenu, tak za 2.0Dci kombik ve střední výbavě s parádním interiérem (Jo, at si řiká kdo chce co chce, tak na pohled i omak je to o třídu dál, jak bude vrzat či nevrzat po 100 tisících nevím) a navigací vedle u Škodovky koupíš Oktávku ambition s 1.6tkou TDI...

Měl sem přímé srovnání těchto dvou (ač třídně mimo) podobně velikých aut a tam to Laguna vyhrává na plné čáře pro mne. ;-)
Avatar - Emel
23. 6. 2014 13:11
Re: Jednoduchý recept
GT přitáhne velkými koly, modrá metalíza je moc pěkná... ale jinak mi nevymluvíš, že proporce kombíku jsou prostě divné.

Octavia Ambition Fresh stojí s 1.6TDI 477.000, Laguna s tím nejslabším dvoulitrem po slevě 554. Laguna má navi, Octavia má vyhřívané sedačky a parkovací senzory, jinak jsem to do detailu nezkoumal.

Já teď auto v této třídě kupoval, ale Renault jsem v top 10 neměl... možná jako liftback v naftě s 4Control, nevím.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 13:33
Re: Jednoduchý recept
No, 477 tisíc ale ceníková bez čehokoliv ( koupíš metalízu, kola, atd... ), já srovnával dva vozy v hodnotě 550 tisíc, co byli skladem. Za stejné peníze mi Renault nabídne více :-) Nemůžu si pomoct a kombík podle mě trpí hodně seseklou zádí, proto má malý kufr a na zadních sedačkách míň místa nad hlavou.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 13:37
Re: Jednoduchý recept
Hm, to bych musel vidět konfiguraci. Za 550 se dá koupit s odřenýma ušima i Octavia RS.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 13:49
Re: Jednoduchý recept
Jo, to taky bylo už v loni, kdy ještě RSo nebylo :-)
Avatar - KANKUNEN
23. 6. 2014 09:04
Re: Jednoduchý recept
Sám dostaneš důkaz, že nevěříš špatně. Pokud půjde nová Laguna v současném designovém směru bude se dobře prodávat bez ohledu na pověst. Zájemců o designově zajímavé evropské auto střední třídy bude dost.
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 09:22
Re: Jednoduchý recept
O tom nepochybujem, ale tam už (ne)spoľahlivosť Laguny II bude po takom čase predsalen irelevantná. Uznávam ale, že Twingo II, Laguna III a Mégane III boli navrhnuté po dizajnovo veľmi vysoko nastavenej latke a nedokázali tak zaujať ako ich predchodcovia.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 09:58
Re: Jednoduchý recept
No... to se ukáže. Aktuální prodeje Laguny, Espace... a bohužel částečně i Meganu... ukazují, že Renault ve vyšších třídách trošku ztrácí nit. O Latitude a Koleosu se raděj nezmiňuju.

Renault by musel postavit komplexní auto bez slabin na úrovni 508, hlavně to neodfláknout nějakým Samsungem... tak uvidíme, držím palce.
Avatar - wakantanka
23. 6. 2014 10:06
Re: Jednoduchý recept
Doterajšie zverejnené rendery LAGUNY vyzerajú viac než dobre. Žiadny ukrytý Samsung v tom nevidím >:D Je dosť možné, že to Renault po skúsenostiach otočí naopak, že z Renaultu rebrandujú na Samsung. Takže uvidíme
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 10:38
Re: Jednoduchý recept
Áno, už to tak spravili s Capturom.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 10:45
Re: Jednoduchý recept
Malé vozy se Renaultu daří - Clio, Captur, Twingo, to vypadá všechno moc dobře. Ve střední třídě je to ale jiné... uvidíme, nakolik bude Renault ochoten do toho investovat. Vezmi si, že Citroën C5 je poměrně dobré auto, důstojné a elegantní, se slušnými motory... přesto je to prodejně okrajová záležitost.
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 11:19
Re: Jednoduchý recept
Renault je macher v zapĺňaní dier na trhu, tak mu držím palce. Teraz Twingo s motorom a náhonom vzadu, Espace si skúsi rolu veľkého crossoveru, Laguna by vraj mala byť 4-dv coupé a úžitkové Kangoo priblížia osobným autám. Ešte do toho európsky strihnutý Qashqai ako komapktný crossover Mégane... Už to možno nie sú tak originálne nápady ako prvý Espace, Scénic, či kultové Twingo, ale je tam určite veľká šanca na úspech.
Inak Laguna nemala byť čiastočne v spolupráci s Mercedesom?
23. 6. 2014 11:42
Re: Jednoduchý recept
Úžitkové Kangoo priblížili k osobným autám a pri facelifte posunuli zas kúsok nazad, aspoň u nás. Konfihňguráciu, ako mám ja, dnes už u Renaultu proste nedostanem. Osobné auto znamená aj dostupnosť výbavy a možnosti individualizácie a pri tomto modeli to jednoducho dokašlali.
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 13:00
Re: Jednoduchý recept
Videl som že teraz to hrajú na výhodu mať napríklad verziu Xtreme s nelakovanými nárazníkmi... Ale myslím že to len v strednej Európe majú tak nastavenú a značne okresanú ponuku, hoci tomu nerozumiem.
Zaujímavé tiež bolo, že úplne posledná verzia tvojho Scénicu mala už tuším LEDky vzadu a nová generácia prišla zas bez nich.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 11:52
Re: Jednoduchý recept
No... Avantime nebo Vel Satis nejsou moc k chlubení.

Laguna s Mercedesem - o tom nic nevím.
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 12:53
Re: Jednoduchý recept
Prečo? Dizajnovo určite sú, len ich nekonvenčná nadčasovosť bola ocenená až s odstupom času. Vznikli v období pred krízou kedy si ešte okrajoví hráči vo vyšších segmentoch mohli dovoliť takéto projekty. To že nemali šancu tromfnúť nemeckú konkurenciu bolo snáď jasné aj samotným výrobcom, no ponúkli zaujímavú alternatívu a dôkaz že to nemusí byť len čierna limuzína tradičných tvarov. Avantime, Vel Satis, ale aj C6-ka, 607 a Thesis boli minimálne dizajnovým prínosom a pre radosť zo života. Nič pre uniformovaný fleet.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 13:13
Re: Jednoduchý recept
Kdyby Renault věděl, jak totálním fiaskem skončí Avantime, nikdy by se do takového projektu nepustil.

607 je veskrze obyčejný sedan, který proti konkurenci nic zvláštního nenabízí... možná i proto byl celkem úspěšný.
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 13:30
Re: Jednoduchý recept
Keby, keby... To je vždy riziko priekopníka.
Tam ale tuším išlo o využitie kapacít Matry, ktorá robila Avantime na podvozku Espacu, no samotný Espace sa už vyrábal inde. Matru tento krok stál život, ale aj tak by skôr či neskôr dopadla rovnako.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 13:34
Re: Jednoduchý recept
Já to beru... prostě to riskli se Scenicem a vyšlo to... a pak to riskli s Avantimem a nevyšlo to. Designově se mi to auto líbí, ale jak píšeš... Matru to poslalo ke dnu a v Renaultu jistě taky nepořádali oslavné večírky.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 12:10
Re: Jednoduchý recept
Je to prosté. Střední třídu si domu koupí málokdo, bavíme se teda o nových vozech. Já osobně znám snad jediného člověka, co si koupil takové auto za své domu jako nové.

A jako služební vozy potom jezdí většinou Německé automobily (jelikož spousty firem pochází z Německa a nesmí kupovat jiné, to už je všeobecně známo).

Mě se třeba C5 opravdu líbí, ale nekoupil bych si ji kvůli tomu volantu, to je věc, která to auto pro mne zbytečně zabíjí a nezvykl bych si na to.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 13:19
Re: Jednoduchý recept
V roce 2002 se v Evropě prodalo 247.474 Lagun. V roce 2013 se prodalo 17.889 Lagun, 14x (!) méně. To nelze odbýt tím, že spousta firem pochází z Německa... tak to bylo i v tom roce 2002.
[odkaz]

Já vím že celá střední třída mimo prémii klesá, krize a tak... ale to na otázce nic nemění - vyplatí se Renaultu investovat těžké peníze do plnohodnotného auta střední třídy, když se dají očekávat prodeje na úrovni 20.000 aut za rok?

PS: ve střední třídě bych Renault oželel, stejně je tam momentálně jen do počtu. Pro mě je mnohem klíčovější otázka to, jestli dokáže ve velkém stylu přesvědčit s novou generací Megana.
23. 6. 2014 15:06
Re: Jednoduchý recept
Renault je dnes v jiné situace než před příchodem Laguny III. Vybudoval si pověst jedné z nejspolehlivějších značek a všem novým modelům se daří. Také pokročila spolupráce s Nissanem a Renault díky nové alianční platformě CMF nemusí tolik řešit náklady na vývoj. Během dvou následujících let nás čeká velká ofenzíva nových modelů od nižší střední výš - nový Mégane, Mégane SUV, Laguna, Espace a nástupce Koleose. Dnes už asi nikdo nepochybuje, že se Renault stabilně vrátí na druhé místo v Evropě.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 15:15
Re: Jednoduchý recept
Druhé místo v Evropě je ambiciozní cíl, pokud bych si měl vsadit ano-ne, pak bych vsadil na ne... i když orientace na menší auta je z tohoto pohledu příznivá.

Jak už jsem psal... Megane (a MeganeQai) je to oč tu běží. Laguna nebo krossSpace, to budou zřejmě okrajové záležitosti.
23. 6. 2014 15:56
Re: Jednoduchý recept
Nevím, kde jsi přišel na myšlenku, že se Renault bude zaměřovat na malá auta. Po Cliu, Capturu a Twingu přijde 5 nových modelů od nižší střední třídy výš.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 16:40
Re: Jednoduchý recept
Vycházím z aktuálního stavu.

Renault prodal za 2013:
Twingo 78.000
Clio 280.000
Captur 84.000 (po náběhu prodeje se dá čekat dvojnásobek)
Megane 150.000
Scenic 110.000
Fluence 6.700
Laguna 18.000
Latitude 631
Espace 8.267
Koleos 8.404

Renault nemá problém být dlouhodobě na špičce v subkompaktech a vypálil všem rybník s Capturem. Věřím, že nové Twingo také zaboduje. Naopak Latitude, Laguna, Koleos, Espace - tam Renault své pozice ztratil a podle mě už je zpět nezíská... ale z hlediska prodaných kusů to nehraje roli, protože v těhle třídách se toho obecně moc neprodá.

Zbývají kompakty - ty rozhodnou, jestli bude Renault v Top 3 nebo ne.
23. 6. 2014 16:51
Re: Jednoduchý recept
Aktuální stav jen vyjadřuje to, že všechny modely od nižší střední třídy jsou na trhu už dost dlouho a jde o generaci modelů, která nebyla moc úspěšná (kromě Scénica). Místo nich přijde 5 nových modelů + Scénic, které dle úspěchů nové generace Renaultů mají všechny předpoklady prodeje v těchto třídách výrazně zvýšit. Momentálně nevídím nikoho, kdo by mohl s Renaultem o druhé místo bojovat. Naopak s návratem Renaultu na dnes nejdůležitější britský trh šance Fordu a Opelu klesají.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 17:29
Re: Jednoduchý recept
S Renaultem může bojovat samozřejmě aktuální dvojka, Ford... přijde nové Mondeo a Ford v této třídě patří ke stálicím, ačkoli... nové Mondeo je trošku krok stranou, tak uvidíme.

Opel... hm, Opel nevím, o nové Corse jsem toho zatím moc neviděl.

Na Renault mohou útočit i konkurenti zespoda - Peugeot ztrácí za 1-4/2014 zhruba 5%, dalších 10% chybí Audi, které zase bude jistě těžit z nové A4.
23. 6. 2014 20:48
Re: Jednoduchý recept
Musíš zdejší obdivovatele sprostého znaku a jejich "tipy" brát s rezervou. Pogo tu před příchodem nového Clia taky prorokoval, že s jeho nástupem se bude Fiesta v Evropě ve svém segmentu dívat na špici ze spodních pozic... >:D
23. 6. 2014 21:00
Re: Jednoduchý recept
Fiesta těží z toho, že je velký růst v UK. Mimo Británii kraluje v Evropě Clio. A třeba teď v květnu bylo Clio před Fiestou. Nebýt příchodu Capturu, tak ten tip vyšel a Clio by kralovalo i v Evropě s UK. :-)
23. 6. 2014 21:12
Re: Jednoduchý recept
Clio zase těží z prodejů ve Francii. Mimo Británii? Podívej se na prodeje třeba v Německu nebo Itálii ;-) Ano, bylo o nějaké tři stovky, ale jestli to považuješ za úspěch, když letos ztrácí necelých 13 tis.... >:D

Edit: Nebýt Fordu T, tak by Ti ten tip taky vyšel >:D
23. 6. 2014 21:23
Re: Jednoduchý recept
Fiesta má větší procento prodejů v UK než Clio ve Francii.
23. 6. 2014 21:30
Re: Jednoduchý recept
A co? Ikdyby Ford prodal všechny Fiesty jen v Británii, tak to nic nemění na tom, že je v Evropě úspěšnější než Clio :-)
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 16:29
Re: Jednoduchý recept
To sú len plány, ale kiež by to tak bolo, Renaultu to úprimne prajem.
23. 6. 2014 16:40
Re: Jednoduchý recept
Minimálně ty nové modely plány nejsou.
23. 6. 2014 19:26
Re: Jednoduchý recept
Nekrič hop dopredu - aj s elektromobilmi boli veľkorysé plány, holt stačili cúvnuť skôr ako po fiasku.
23. 6. 2014 20:24
Re: Jednoduchý recept
U těch elektroaut to byly plány, ale nové modely jsou realita. Tam už není kam couvat.
23. 6. 2014 09:52
Re: Jednoduchý recept
Kdyby to bylo tak jednoduchý. Od střední třídy výš nestačí udělat jen hezké auto, obzvlášť u auta s pověstí Laguny. Navíc asi 50% podíl v Evropě drží Passat + D3 a na tu druhou půlku zbývá hodně konkurentů...
23. 6. 2014 10:44
Keby nerobili kraviny, tak predávajú
S tým dizajnom je to pravda. Väčšina testov chváli Koleos, ale vyzerá hrozne. Aj súčasnú Lagunu pochoval dizajn - kontroverzný je zadok aj predok (divné svetlá), to v strednej stačí na neúspech. Dizajn poškodil aj Modus alebo Velsatis. Twingo2 prepustilo dobrý koncept jednotky koncernovej trojke. Capture vyzerá presne ako treba - veľa muziky za málo peňazí. Clio tiež vyzerá dobre a fičí. Renault nerenault.
Resume: ano je to tak, keby nerobili psie kusy s dizajnom, tak by predávali, technika netechnika. Mnohým ľudom stačí dobrý dojem, pod kapotu a pod auto sa nikdy nepozrú.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
23. 6. 2014 11:21
Re: Keby nerobili kraviny, tak predávajú
Mám vždycky pocit, jako by designér a vedení automobilky žili v jiné dimenzi. Všichni ví, že to vypadá špatně, ale oni v tom vidí zalomení světla a jestřába ve skoku a ve skutečnosti ro vypadá jak kdyby to spadlo z kamionu.
23. 6. 2014 12:18
Re: Keby nerobili kraviny, tak predávajú
Nie je to jednoduché. To, ako bude vyzerať model, neurčuje iba dizajnér. Najprv sa určí marketingová pozícia, napr. v renaulte si povedali, že všetky limuzíny sú nízke, nepohodlne sa nastupuje a vystupuje, tak skúsia urobiť niečo vysoké (vels) a zistili, že nikto vysokú limuzínu nechce, preto sú všetky nízke. Otázkou ešte zostáva, akú úlohu v tom zohral aj samotný dizajn, lebo ten je rozporuplný a určite nepomohol predajom, videl som ho včera naživo a je stále bizarný. Keď sa tvorí dizajn (čohokoľvek), málokto si dovolí prísť s jednoduchým minimalizmom, lebo vnútri firmy aj vonku sa lepšie prezentujú premakané sofistikované tvary a línie, viď reakcie na tému škodanuda alebo kedy konečne dostane golf extravagantný dizajn.
Avatar - fOE
23. 6. 2014 12:04
Captur vs. Juke.
Ma nekdo srovnani Capturu s Jukem?
Jde mi o jizdni projev + interier. Juke po FL me v interieru docela mile prekvapil. Clovek to musi brat jako male auto a jako take mi tam nic nevadilo, ale zajimalo by me srovnani prave s capturem jelikoz je to dalsi, zvysena a relativne levna stylovka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
23. 6. 2014 16:29
Re: Captur vs. Juke.
[odkaz]

v podstate je tu len porovnanie capture vs 2008 ale trosku tu mas aj juke este pred faceliftom

mne osobne sa najviac pozdava 2008 z tejto trojice
Avatar - moreczech
23. 6. 2014 17:33
Nic nečekaného...
Kdo umí, ten umí ! RENAULT toujours !!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ericho33
23. 6. 2014 19:55
Takže...
Captur má vskutku krásny exteriér. No interiér je hotová katastrofa. Materiály a aj prevedenie stojí za starú Belu 8-s
Clio má excelentný exteriér. No interiér je opäť hotová katastrofa. Materiály, prevedenie a aj miesto vo vnútri je des 8-s 8-s
Mám minulú generáciu Clia a tešil som sa, že po rokoch urobím výmenu. Žiaľ, to čo vidím zakaždým, keď sadnem do novej generácie Clia, či do Capturu, ma vystrelí von z auta. Pre mňa - Celé zle ;-\
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
23. 6. 2014 20:34
Re: Takže...
Máš pravdu v tom, že design interiéru dvojice Clio/Captur může být pro některé hůře zkousnutelný. Materiály a provedení však podle mého nepatří mezi slabiny obou. Pozitivní je také možnost určité individualizace vnitřku. Ostatně, že se tao auta náramně povedla a trefila se do vkusu a chuti evrospkých zákazníků naprosto zřetelně ukazují prodejní statistiky. Za mě patří :yes:
23. 6. 2014 20:43
Re: Takže...
Asi v této třídě nemůžeš mít všechno. Můžeš tam dát kvalitní plasty a peníze pak ušetřit na něčem, co není vidět. Nebo můžeš jít cestou Toyoty a šetřit třeba na plastech. Pokud chceš oboje, tak na podzim přijde Clio Initiale Paris a tam už si asi na plasty v interiéru nikdo stěžovat nebude. Pro změnu se bude řešit cena.
Avatar - Ronault.
23. 6. 2014 20:47
Re: Takže...
Tady máš pravdu. Capture v interiéru např. ve srovnání s P2008 vypadá krapet hůře, jenže jízdní vlastnosti, naladění podvozku a celková vyspělost jízdy včetně řazení a řízení je v Capturu podstatně dále proti P2008.
Avatar - pumpkin
23. 6. 2014 23:14
Re: Takže...
A naviac má pred spolujazdcom šuplík a zo zadu sedadiel štýlové gumy, Simply clever môže závidieť. >:D
Avatar - Ronault.
23. 6. 2014 20:45
Re: Takže...
Mě by tedy zajímalo, co je na interiéru Capturu a především nového Clia špatně. Především, když vemu v potaz to, že srovnáváš s minulou generací Clia. V první řadě se konečně dá usadit v Cliu jinak než na barové židličce, rozsah nastavení sedadla a volantu se nesmírně zvětšil, i dlouháni najdou svou polohu, sedadla a především opěradla jsou vyšší a poskytují lepší oporu, materiály jsou sice tvrdé, ale s pěknou texturou, navigace je dostupná za pár korun a jak jsem mohl vyzkoušet, tak funguje velmi dobře a to včetně rádia, navíc je pěkně po ruce. Za mne proti minulému Cliu jde o velký skok vpřed, navíc je spousta barevných verzí, které u malého auta lze jen vítat. Pokud chceš více prostoru vzadu, Captur zvládne na výbornou a navíc ne na úkor jízdních vlastností.
Avatar - woody-alien
23. 6. 2014 21:20
Re: Takže...
Tos mi znovu připomněl slavnou srovnávačku malých HH ve SM. Kolektiv autorů (nám se zdá, my si myslíme atd.) tam ohodnotil interiér předchůdce Clia RS 4, tedy CRS 3, jako hodnotnější a nápaditější, zatímco interiér CRS 4 jako až příliš fádní. >:D >:D Zřejmě slušnej matroš. >:-[]
Avatar - ericho33
25. 6. 2014 16:13
Re: Takže...
Čo je zlé? Tak hlavne tvrdé (fakt tvrdé) materiály a dielenské spracovanie. Už v autosalóne to pôsobilo labilne a vôľu bolo cítiť takmer na všetkom, na čo som siahol. A to by som nechcel vidieť po 8 rokoch, ako to bude kade-tade buchotať a klepotať. To je vec, ktorá sa týka oboch. Clio je menšie v kabíne. Áno, v predu, ako vodič som si našiel dostatok miesta. Keď som si ale sadol do zadu, nemal som si kde dať nohy a hlavu som mal nalepenú na strope. Ato mám 183cm, takže žiadny extra dlháň. O to horšie (pre mňa asi lepšie), že v predchádzajúcej generácii je toho miesta viac a cítim sa v ňom oveľa pohodlnejšie, ako v tej najnovšej. Kufor je ďalšia kapitola. Papierovo má síce viac litrov, ale kratší a aj užší, ako predchodca. Jedine kde nabral miery, tak to je hĺbka.
Čo sa Capturu a miesta týka... Povedzme, že OK (keď privriem oči). Ale čo je úplne mimo, tak to je ten šuflík pred spolujazdcom. Plnohodnotne sa dá otvoriť, len keď je predná sedačka úplne vzadu a to je zase potom vzadu pramálo miesta.
Nechcem, aby to vyzeralo, že nemám rád Renault. Tak to určite nie je. Som spokojným majiteľom predchádzajúcej generácie Clia už 8,5 roka a až na nejaké male drobnosti, ktoré sa po rokoch ukážu na každom aute, šlape ako hodinky. Naviac, je to už tretí Renault, čo máme v rodine. Ale tak ako som písal, tešil som sa tak na Clio a aj na Captur, ale moje očakávanie nie len že neboli naplnené, ale niečo také by som ani len nečakal. Fakt som z toho moc sklamaný.