Nazývat se většinou evropské společnosti, to už chce opravdu hodně odvahy ... >:-[]
Captur je vozem opravdu evropských a světových kvalit a jeho prodeje jsou nadmíru dobré, ať chceš nebo ne, Evropané jej s radostí přijali do svých garáží :-!
Moc úspěšnějších aut v Evropě nenajdeš. Ve své třídě je nejprodávanější a pomalu se dere do TOP10. V prosinci se už mezi nejlepších deset Captur dostal.
Crossovery a SUV jsou populární, to je pravda. Nejvíce ale z malých crossoverů je na silnicích Jihomoravského kraje vidět Captur. A redakce má pravdu, většinou jsou tato auta ve slušné výbavě s dvoubarevnou karosérií. Ve většině případů to jsou pěkné kousky. Bravo Renault :yes:
doufam, ze brzo lidem dojde, ze ta trocha pohodli / lenosti za to nestoji a vrati se zase k normalnimu razeni. Vyrobci to protlacuji dost pochopitelne! Drahe pri koupi, nakladne na servis... proste pro vyrobce ideal. ;-)
Re: Vsechno dobry - ale dvouspojka je odporna moda
Řekl bych, že problémem může pro některé být dvouspojka jako jediný volba k určitému pohonu. Jinak lze automatické dvojspojkové převodovky označit za zajímavou možnost. Není to o lenosti, když chceš, můžeš klackem mlátit nahoru a dolu, prostě jen oželíš klasické "H-čko". Udržba není prakticky nijak náročná, vyšší cena logická, ovšem za přehnanou bych ji nenazval.
Re: Vsechno dobry - ale dvouspojka je odporna moda
mám ji v Passatovi... hlučný to je, třepe to celou podlahou... náročný na servis to je - dvě spojky, s výrazně nižší životností...
Jediný pohodlí je v tom, že nemusíš šlapat spjku - ne v tom, že nemusíš řadit rukou. ;-)
Stejně ji mám trvale na ruční ovládání.. protože šetřím asi litr paliva. Ale i tak pořád bere přes 7, což je na diesel používanej starším pánem ukrutně moc. ;-)
Re: Vsechno dobry - ale dvouspojka je odporna moda
Neberu ti to, ne každý má takové negativní zkušenosti jako ty. Co se servisu týká, tak jsi neobjasnil tu náročnost. Pokud jí vyměníš "včas" olej, pak není obava na místě a vydrží po celou životnost vozu. Pohodlí je nejenom v tom nemačkat spojku, ale také tě nic nenutí tím fofrklackem kvadlat, když nechceš. Běžně dvouspojka spotřebu nezvyšuje, za kolik jezdí jeden Passat v kdo ví jakém stavu nepovažuji za relevantní hodnoty. ;-)
Jak říkám, pokud by k jednadvojce byla možná i manuální převodovka, určitě by to pomohlo k dalším zákazníkům.
Re: Vsechno dobry - ale dvouspojka je odporna moda
Moc nechápu výtky na automatické a už vůbec ne na dvouspojkové převodovky. Dvouspojka je v řazení rychlejší než člověk, prakticky stejně plynulá (někteří řidiči by si však přeřazování měli cvičit). Źádný větší hluk nepozoruji. Spotřeba stále stejná jako u manuálu. Mám v ji v O2 RS a při klidné jízdě 7 - 8 l, při dynamické 9 - 11 l. Ve městě absolutní pohoda - hlavně v kolonách člově nemusí stále řadit. Servisově stejné jako manuál. Žádné problémy, žádné peníze navíc. Auto mám pořízené vlastní, tudíž se tak k němu chovám. Předpokládám, že majitelé služebních Octávek či Passatů, mohou mít jiné zkušenosti, dané jinou formou vlastnictví vozu. ;-)
Re: Vsechno dobry - ale dvouspojka je odporna moda
no ja mam s dvojspojkou zkusenost v Passatu:
1. klidna jizda super - pohoda.
2. nejaka rychlejsi akcelerace, predjizdeni - hned prepnout do shift modu a radit "sam'
3. poruchovost - po cca 20k zacala cukat a porad se to zhorsovalo az skoncilo garancni opravou.
ted mam zase manual a rizeni me trochu vic bavi nez driv.
Re: Vsechno dobry - ale dvouspojka je odporna moda
Vyšší spotřeba nebude na úkor DSG, ale něčeho jiného. Ztráty v DSG jsou prakticky totožné jako v manuální převodovce, takže to nesvádějte na převodovku. :-)
Jeďte do Reichu, všude Captur, jeďte do, Itálie kam se podíváte - Captur nebo Clio. Jeďte do Francie....a vkrádá se otázka - existuje opravdu něco jiného než RENAULT ?
To by som rád vedel, kedy a kde ste boli s Klaudiom v Taliansku?
Nestačí sa pozrieť cez Street view pred salón Renault-u.
Tak pred dvadsiatimi rokmi to mohla byť pravda, ale realita dnešných talianskych ciest je niekde inde. Panda - Panda - 500-ka - Panda - Punto - Golf - Golf - Focus - Corsa - 500-ka - Focus - Clio ....
Aby som tu nepísal o dojmoch:
O dovozovú jednotku sa za posledných 10 rokov v Taliansku "pobili" Ford, Opel a VW. Renault na bedňu nedosiahol a predbiehali ho i Peugeot, Citroen a Toyota.
Zdroj: carsitaly.net
Kde pán premúdrelý zabudol Polo?
Captur je v roku 2014 niekde v tridsiatke, t.j. na 25. mieste a je pred ním P2008.
V roku 2013 bol v predajoch na 33. mieste.....
zdroj: quattroruote
Polo tam není proto, že bylo v Itálii až za Cliem a Fiestou. Mimochodem, stejné to bylo i v celé Evropě. :-) Captur byl v listopadu a v prosinci na 14. místě. uvidíme, zda své pozice udrží. Došlo k navýšení výroby a čekací doby by neměly být tak dlouhé.
Kdyby to byla pravda....a vzhledem k tomu co Renault předvadi v interierech u poslednich modelu tak jich jezdi až moc. Holt vzhled extrerieru je u většiny přednějši.
Capturů se v Itálii v roce 2013 prodalo přes 10 000. A i ty asi výš, že se začal prodávat až někdy od května. Za celý rok to stačilo na 33. místo mezi modely. Po té, co se rozběhly prodeje, se pohybuje v druhé desítce.
7 tis. v Německu a 10 tis. v Itálii je vzhledem k tomu, jak velké jsou to trhy prostě zoufale málo na to aby se zaslepeně vykřikovalo "všude Captur kam se podíváte".
Captur má v Itálii prodeje někde na úrovni Corsy o které jsi psal, že je všude, kam se podíváš. Nedávej sem čísla za celý rok, když se Captur celý rok neprodával. Vypovídající jsou jen měsíční prodeje.
Co to pleteš za nesmysly? O žádné Corse jsem nikde nic nepsal. Corsa v Itálii samozřejmě vidět není a přitom se tam prodává daleko déle než Captur. Aby auto bylo v nějaké zemi vidět, tak se musí prodávat nějakou dobu (Captur je novinka) a musí být jedním z nejprodávanějších aut, což není ani v Německu ani v Itálii a k tomu jsou vypovídající čísla právě o tom, kolik se aut prodá od začátku prodejů.
Omlouvám se. Ten argument použil jiný kolega, který argumentoval podobně jako ty.
"...Tak pred dvadsiatimi rokmi to mohla byť pravda, ale realita dnešných talianskych ciest je niekde inde. Panda - Panda - 500-ka - Panda - Punto - Golf - Golf - Focus - Corsa - 500-ka ...."
Gilgit "hodnotí" iba kvalitu komentárov Renault-Nissan a Kia-Hyundai.
Také "Schadé", "Shitigo" ho necháva chladným
a prispievateľov nezabudne podporiť, prípadne im uznanlivo pritakať.
Pravdu vravíš.... Množstvo príspevkov o Škode so zosmiešňovaním, zase tak veľa nie je a prichádzajú z radov Kia velebičov, len tvoje umravňujúce príspevky nikde. Akonáhle sa ale objaví „hjondé“, hneď pricvála bohatier z ruskej stepy, aby zachránil česť a slávu ponižovaných a utláčaných.
Tvoje útoky sú cielené, úmyselné, na každého, kto sa len akokoľvek negatívne „obtrie“ o Kia, Hyundai, či celú alianciu Renault.
Všechno O.K., až na velmi slabou nabídku motorizací...
Captur by se mohl prodávat ještě lépe, pokud by motor 1.2 TCe nabízeli i s manuální převodovkou. Že v nabídce není, je 1) NEpochopitelné, 2) NEomluvitelné, 3) BLBÉ ;-\ :no: Pozn.: bohužel to platí i pro nejnovější Clio :-(:-(:-(
Nabídka motorizací Capturu je opravdu zoufalá: 1) nanicovatý turbotříválec, 2) silný turbočtyřválec, ale jen s automatem, 4) turbodiesel, ale jen s nic moc výkonem 66 kW. A teď si zákazníku vyber :-(:no::no::no:
Má někdo hypotézu, proč je nabídka motorů Capturu/Clia tak zoufalá? Připomínám, že limity C2 musí plnit i jiné automobilky v tomto segmentu, a přesto mají nabídku motorů mnohem lepší... 8-s:no:
Re: Všechno O.K., až na velmi slabou nabídku motorizací...
Odpovéď je celkem jasná. Prodeje jsou tak dobré, že zatím není důvod nic měnit. Navíc 0.9 TCe je špatný motor jen pro českého zákazníka a novináře. A pak pro tebe mám ještě jednu teorii, kterou nemám nikde potvrzenou. Do Clia a tím pádem i do Capturu se nevejde šestikvalt. Podle mě je ale dostupná a dobrá dvouspojka spíš velkou výhodou Clia a Capturu. Co by za to třeba takový Peugeot dal.
Z Bratislavy hlásim zvyšujúci sa výskyt nového Clia (často rovno v RS) a Capturu. Dobre sa na to pozerá. Hlavne na Clio hatch v červenej a modrej metalíze. :yes: