Diskuse

Chevrolet Cruze vs Hyundai i30 vs Renault Mégane: Co koupit?

4.9.2011

Na český trh přichází nový hatchback od Chevroletu. Jak si stojí proti dvojici populárních konkurentů, kteří si zakládají na dobrém poměru cena/výbava?

 

  • 00 Reagovat !

    foto pogo26

    pogo26 04.09.2011  11:01

    Generation není akční model

    Generation není akční model Authentique. Je to obdoba Octavie Tour. Je to tak těžké pochopit ? Pro srovnání bych použil i další auta z této třídy zaměřené na dobrý poměr cena/výbava - Octavii a Golfa.
    • 00 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 04.09.2011  11:22

      « Re: Generation není akční model

      Model generation se prodává už skoro rok :-) vskutku akční nabídka.
    • 00 Reagovat !

      foto toominoo

      toominoo 04.09.2011  11:35

      « Re: Generation není akční model

      Kolik dáš za Golfa, nebo Oktávku? :-!
      • 00 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 04.09.2011  11:38

        « Re: Generation není akční model

        Ukecáš je na podobné ceny. Navíc to není jen o ceně. Co by jsi si pak myslel třeba o aktuálních cenách ve Francii. Základní ceny:
        Mégane Autentique1,6 - 19 190,- Eur
        Golf Style - 13 990,-
        Octavia - 13 490,-
        • 00 Reagovat !

          foto Jinoch123

          Jinoch123 04.09.2011  12:18

          « Re: Re: Generation není akční model

          To, že ukecáš prodejce nemůžeš brát jako argument, tam se to liší člověk od člověka a taktéž se ti může stát, že ukecáš prodejce od Renaultu, kdežto od VW ne a rozdíl cen se ti ještě prohloubí... Dál... koupě auta určitě není pouze o ceně, ovšem tento článek ano (popřípadě o nejlepším poměru cena/výbava)... Jinak situaci ve Francii nemůžeš brát jako směrodatnou. Mégane je domácí model a tuto cenovku si zde může zkrátka dovolit... Navíc, zde se bavíme o českém trhu. Nebo Ty snad budeš kupovat auto ve Francii?
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 04.09.2011  20:15

            « Re: Re: Re: Generation není akční model

            Máš pravdu, že slevy nejsou argument. Těžko se dají započítat v objektivním hodnocení. Nicméně některé značky jsou známé tím, že mají dražší ceník a spíš dávají slevy. Také platí úměra, že čím více máš jednotlivých příplatků (tedy ne balíčků), tím vyšších slev dosahuješ. Ceny příplatků jsou nastaveny tak, aby se automobilce vyplatily i tehdy, kdy si vybereš jediný. Důležité je, že ceníky jsou pouze orientační. Z téhle trojky bych si asi vybral ještě vybavenějšího Megana. A mimo tuto trojku bych se určitě podíval na Golfa. Cenový rozdíl určitě nebude tak velký.
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 04.09.2011  12:06

        « Re: Re: Generation není akční model

        Za Golfa 1.2 TSI 77kw + 2 obligatni pakety daš cca 340tkč.
        • 00 Reagovat !

          foto lled

          lled 04.09.2011  21:31

          « Re: Re: Re: Generation není akční model

          Kde? Nejlepsi nabidku jsem dostal na bily za 364 000, -
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 04.09.2011  21:54

            « Re: Re: Re: Re: Generation není akční model

            Jak už jsem psal je to nějaky patek knk. 1rok a chlup co jsem obchazel salony takže situace je u Golfu diky sniženi cen jina. Ale co vim z jinych diskuzy a zkušenosti čerstvych majitelu tak dostat slevu 10% by neměl byt problem. Když teď koukam na cenik Golfa tak těch 360tkč za Golfa + 2 pakety je odpovidajici cena a cena kterou jsem tu placl je přecejen kapku mimo. Jinak co konkretně jsi měl nakonfigurovano za těch nabidnutych 364tkč ?
            • 00 Reagovat !

              foto lled

              lled 04.09.2011  22:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Generation není akční model

              Paket Comfort, All in, radio - RCD 310, mlhovky s prisvecovanim do zatacek.

              Je to pro mne i to minimum vybavy pod ktere bych nesel.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 04.09.2011  22:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Generation není akční model

                Tak to je pěkna nabidka a navic se to shoduje s tim co jsem psal tzn. sleva zhruba 10% a navic k tomu je sada zimnich pneu ?
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 04.09.2011  22:46

            « Re: Generation není akční model

            Golf 1.2 TSI - 299 900,-
            [odkaz]

            S paketem Comfort a s mlhovkami s přisvěcováním cca 310 000,- Kč.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.09.2011  22:48

              « Re: Re: Generation není akční model

              To je ale slabši varianta 1.2 TSI. Silnějši variantu pod 350tkč těžko koupiš.
              • 00 Reagovat !

                foto pogo26

                pogo26 04.09.2011  23:00

                « Re: Generation není akční model

                Jo, silnější varianta se dá za 350 000,-metalíza, paket Comfort, paket All In, mlhovky s přisvěcováním, rádio RCD310. Možná by se dala i nějaká sleva na skladovku. Auta dnes drahá nejsou. Jen se to některých neví. A tak to má být. Soused přece nemusí vědět, že jsi auto koupil za babku. A to je i největší problém českého Renaultu. Marketing je postaven jen na lákání na nízkou cenu a je zcela kontraproduktivní. Každý sice chce nakoupit co nejlevněji, ale nikdo nechce, aby o tom ostatní věděli.
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 04.09.2011  23:05

                  « Re: Re: Generation není akční model

                  Zajimavě napsano a ja plně souhlasim. K te skladovce jen dodam že misto metly ktera koštuje cca 13 500kč bych dodal sportovni interier ME2 a paket kde je dešťovy a světelny senzor. Ale tohle je nevyhoda skladovek ktere se berou tak jak leži.
                • 00 Reagovat !

                  foto toomovich

                  toomovich 05.09.2011  08:53

                  « Re: Re: Generation není akční model

                  Ale houby. U mnoha lidí je to docela naopak. To, že reálná cena není jasná, je výhodné jedině pro automobilky, které tak můžou odírat "hejly", kteří nevědí, že o cenu nového auta v nóbl autosalónu se dá smlouvat jak v tureckém bazaru. Že to mrví ten slavný trh, je zcela bez diskuse.
                  :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Cara-Binieri

    Cara Binieri 04.09.2011  11:25

    Mégane

    Protože Evropa.
    A stejně raději skladového Golfa TSI. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 04.09.2011  11:33

      « Re: Mégane

      Vidim to stejně. Jen upřesnim pořadi:1.Megan 2.i30 3.Cruze.
      • 00 Reagovat !

        foto toominoo

        toominoo 04.09.2011  11:38

        « Re: Re: Mégane

        Já bych to viděl stejně, ale v opačném pořadí
      • 00 Reagovat !

        foto Matuji

        Matuji 04.09.2011  11:41

        « Re: Mégane

        tak tak, raději francouzskou eleganci než korejské cosi...:-)
        • 00 Reagovat !

          foto Me-Myself-and-I

          "-- skrytý --" 04.09.2011  19:50

          « Re: Re: Mégane

          Francouzskou eleganci urcite jo. To ale znamena obejit Megane.
        • 00 Reagovat !

          foto Okys

          Okys 04.09.2011  20:12

          « Re: Re: Mégane

          souhlasím
        • 00 Reagovat !

          foto toomovich

          toomovich 05.09.2011  08:55

          « Re: Re: Mégane

          Bohužel zrovna aktuální Mégane té francouzské elegance moc nepobral. I když v nějaké pěkné metalíze to není tak úplně zlé. Samozřejmě korejská konkurence je na tom designově ještě hůř.
    • 00 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 04.09.2011  12:07

      « Re: Mégane

      Já bych taky bral Golf TSI. Dneska se dá koupit za cca 320 000,-. Navíc je s autoklimou, CD, vše v elektrice,ESP, litá kola,.... Proto jsem také psal, že bych do srovnání dal i Golf a Octavii, které jsou za srovnatelné ceny.
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 04.09.2011  12:12

        « Re: Re: Mégane

        Za ty prachy pořidiš pouze slabši variantu 1.2 TSI.
        • 00 Reagovat !

          foto Cara-Binieri

          Cara Binieri 04.09.2011  12:25

          « Re: Re: Re: Mégane

          I tak pojede líp, než kterýkoli ze srovnávaných. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 04.09.2011  12:34

            « Re: Re: Re: Re: Mégane

            Se slabši variantou nemam zkušenosti takže se nebudu hadat. Jen podle zkušenosti majitelu vim že silnějši varianta tedy 77kw ma mnohem bliž k 1.4 TSI 90kw než ke slabši variantě 1.2 TSI 63kw. Osobně znam 1.2TSI a kratkou zkušenost mam s 1.4 TSI 90kw a mužu potvrdit že rozdil je opravdu až nečekaně maly.
            • 00 Reagovat !

              foto Cara-Binieri

              Cara Binieri 04.09.2011  12:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

              Přítelkyně jezdila dlouho s prvním Méganem 1.6 16V (79 kW) a ten jel parádně. Pak jsem se svezl s trojkou v ekvivalentní motorizaci a je to bída. Opravdu to jede hůř, než nejslabší TSI.
              Korejci sice mají výkon, ale opravdu zoufalou momentovou křivku.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 04.09.2011  12:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                Tak je fakt že 1.2 TSI jezdi na udavane papirova parametry nad očekavani.
      • 00 Reagovat !

        foto Jinoch123

        Jinoch123 04.09.2011  12:43

        « Re: Re: Mégane

        Pokud vím, tak za 320tis. dostaneš od VW tohle: starou 1.4/59KW, 5stupňový manuál, 3 dveře, manuální klimu, nelakovaná zrcátka a kliky dveří, ocelový kola (R15)... A i tak je tato cena o cca 50tis. vyšší než u zde porovnávaných konkurentů...
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 04.09.2011  12:44

          « Re: Re: Re: Mégane

          Ano pokud odmitneš slevu kterou dostaneš ještě před vstupem do salonu.
          • 00 Reagovat !

            foto vrkuboy

            vrkuboy 04.09.2011  13:11

            « Re: Re: Re: Re: Mégane

            Slevu ti dají všude nejen u VW.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.09.2011  13:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

              Sice už je to nějaky patek co jsem prochazel salony ale dostat nějakou slevu nebo takovou jako u VW bez šanci a to např. pravě u Renaultu.
              • 00 Reagovat !

                foto Jinoch123

                Jinoch123 04.09.2011  13:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                Ale to není chyba Renaultu (stejně jako to není zásluha VW). To se prostě liší prodejce do prodejce... Např. každý rok redakce Světa motorů obvolává prodejce a zde jsou výsledky (číslo 7/2010): Škoda Octavia: -12%, Škoda Superb: -23%, Kia Ceed: - 20%, Peugeot 407: - 31%, Peugeot 807: - 29%, VW Passat -13%, Hyundai Sonata - 25% atd... Zkrátka musí se vycházet ze porovnávatelných čísel, a to jsou ty udávané výrobcem...
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 04.09.2011  13:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                  To že jsou u koncernu VW větši slevy než jinde je znama věc. Takže sice cenikove ceny maji často o dost vyšši ale realne ceny už ne a to zvlašť u aut třidy ktera se tyka tohoto v članku. Taky se nesmi brat v potaz specialni akce nebo vyběhovy model apod.
              • 00 Reagovat !

                foto vrkuboy

                vrkuboy 04.09.2011  13:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                Ve srovnání s VW máš pravdu. Moje zkušenost je taková že u Renaultu dají 4% + nějaké dovybavení a v případě skladovek jsou ty slevy výraznějiší. U Škodovky 13% a to ne na skladovku, ale na nový model s vlastní konfigurací. To stejné platí i na koncernové vozy tedy Seat a VW. U Škodovky mě žádné auto neoslovuje, ale takové Polo nebo Ibiza (i přez hnusný interiér) jsou dobrá volba a cenově na úrovni i Korejské produkce a to si nedělám legraci.
        • 00 Reagovat !

          foto Cara-Binieri

          Cara Binieri 04.09.2011  12:46

          « Re: Re: Re: Mégane

          [odkaz]

          Kvalita tomu odpovídá.
          • 00 Reagovat !

            foto Matuji

            Matuji 04.09.2011  13:21

            « Re: Re: Re: Re: Mégane

            U Renaultu není problém na určité modely dostat i slevu dosahující 100 tisíc (i přes - vlastní zkušenost). Naopak, když jsem přišel do brněnské škodovky (Auto ROS), tak ke mě nikdo nepřišel, všichni seděli nalepení za pc, nikdo mě ani nepozdravil, děs a hrůza.. Tomu říkám přístup! Naopak v Auto Opportunity mi nabídli občerstvení, ani jsem nečekal a už se mě hned ujali (a že by měli prázdno jako ve škodovce se říct nedá).
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.09.2011  13:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

              U Meganu a Clia ani nahodou.
              • 00 Reagovat !

                foto Matuji

                Matuji 04.09.2011  13:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                Nene, u Meganu či clia sice slevy dávaj, ale ne takové. Tam ty marže mají opravdu hodně malé, takže s cenou šibovat nemůžou ( i když Megane 2 jsme před cca 5 - 6 lety kupovali se slevou 120 tisíc - v té době se ceny pohybovaly přes 500 tisíc za nové, ale to je dnes fuč). Měl jsem na mysli Lagunu. Tam opravdu dealer může dělat takové divy, že se dostane na takovou cenu, za kterou prodávají Megane.. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 04.09.2011  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                  Jo to vim protože salonama Renaultu jsem si prošel takže vim že slevy jako u VW nehrozi kde se daji očekavat pěkne slevy i u zakladnějšich variant.
                  • 00 Reagovat !

                    foto vrkuboy

                    vrkuboy 04.09.2011  13:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                    Mě byla nabídnuta u Renaultu sleva 4% + nějaké ty doplňky (koberečky...atd) na všechny modely až na Thalii. U Škodovky mě bylo nabídnuto 13%!!! Platí pro všechny modely.
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 04.09.2011  13:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                      To odpovida. Ja dostal na Golfa cca 15%+koberečky atd. Dnes co vim tak na Golfa je sleva cca 10% a to samozřejmě diky upravam ceniku. U Renaulta mi nenabidli prakticky vubec slevu max. nějaka ta vybava nebo do 5% u Megana.
                      • 00 Reagovat !

                        foto vrkuboy

                        vrkuboy 04.09.2011  13:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                        A prozradíš jakou máš motorizaci a výbavu? 15% je nádhera. :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto Matuji

                          Matuji 04.09.2011  13:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                          No jo pánové.. To se musíte umět ozvat. Říct si o slevu.. Nedají, běžte jinam a ukažte nabídku kterou dali vedle.. Nicméně u Megane stlačil importér ceny tak nízko, že dealer s tím moc dělat nemůže. Opak je Laguna, ta se prodává za dumpingové ceny..
                        • 00 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 04.09.2011  13:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                          Ja mam socialedišn rozuměj Trendline >:D ale dovybavenou na uroveň Higline + něco navic a pod kapotou šici stroj 1.2 TSI 77kw.
                          • 00 Reagovat !

                            foto vrkuboy

                            vrkuboy 04.09.2011  14:10

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                            Nepodceňovat! mě ke štěstí stačí přední el. okna + zrcátka, manual klima, centrál a víc ke štěstí nepotřebuji :-) A TSI je v pohodě tedy co do jízdních vlastností... životnost prověří až čas. Myslím že se nemáš za co stydět spíš naopak :yes:
                            • 00 Reagovat !

                              foto miromen

                              miromen 04.09.2011  14:21

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                              Jo dik. V pohodě s autem jsem opravdu spokojen a to včetně toho šiciho stroje. S tou vybavou je to těžke protože jak si člověk na některe věci zvykne tak je přiště bude požadovat znova.
                  • 00 Reagovat !

                    foto hipisko

                    hipisko 05.09.2011  23:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mégane

                    no ja ked som minule zmykal predajcu renaultu (chcel som scenic za 22000e), tak mi bol ochotny ho dat dole na 19500. To uz bolo maximum, povedal, ze moze dat max 11%, a 14% v pripade firemnej flotily, alebo VIP zakaznik(novinar,slavna osobnost atd).
                    Zisk z auta by mal 500eur.
                    BTW, na sk su o cosi nizsie ceny(renault) ako v cz.
        • 00 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 04.09.2011  16:02

          « Re: Mégane

          Až budeš auto kupovat, tak snad pochopíš, že jsi trochu mimo realitu. Ta tvá konfigurace je tak za 270 000,-.
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 04.09.2011  13:21

      « Re: Mégane

      Tak Evropa je Evropa, ale Mégane boduje především technicky a samozřejmě má nejlepší interiér. Cruze se trochu chytá ve vnějším vzhledu, který je ušitý jednoduše a elegantně, spíš mimo soutěž mi přijde I30, ta ztrácí prakticky ve všem (jo já vím, sedm)
    • 00 Reagovat !

      foto Jinoch123

      Jinoch123 04.09.2011  13:24

      « Re: Mégane

      Mégane, protože Evropa? Tomu se říká síla racionálních argumentů... 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Cara-Binieri

        Cara Binieri 04.09.2011  13:59

        « Re: Re: Mégane

        Aneb ve dvou slovech vyjádřeno "Proč kupovat Korejce, když za ty samé peníze můžu mít auto od renomované evropské značky s kvalitním evropským interierem, s mnoha původními prvky a řešeními. Které vevnitř nesmrdí a nevypadá jako něco z Hvězdných válek."

        V čem, kromě SEDMIIIII, Korea vede?

        Renault má jméno, historii, zajímavá řešení a turbomotory.
        • 00 Reagovat !

          foto objekt21

          objekt21 04.09.2011  14:23

          « Re: Re: Re: Mégane

          generation sa robi v Turecku...

          Ten korejec sa ti robi za humnami a zivi kopec pepikov. Okrem toho sa nekazi.
          • 00 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 04.09.2011  14:35

            « Re: Re: Re: Re: Mégane

            To, že něco montují pepíci za humny nemá žádnou souvislost s celkovými parametry daného vozu. To, že něco podle plánů Renaultu montují pepíci v Turecku je fajn, protože jejich ruce jsou levnější než ty zdejší a mohou tak nabízet slušné ceny.
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 04.09.2011  15:50

              « Re: Mégane

              Ale Rozdíl mezi Genaration a klasickým Méganem není v tom, že se Generation dělá v Turecku. Těch rozdílů je tam mnohem víc.
              • 00 Reagovat !

                foto Ham-

                Ham. 04.09.2011  18:05

                « Re: Re: Mégane

                Já také nikde netvrdím, že tam nejsou rozdíly. Jen jsem reagoval, že je to pořád Renault byť vyrobený v Turecku stejně jako Hyundai vyrobený v Nošovicích je pořád Hyundai.
          • 00 Reagovat !

            foto Cara-Binieri

            Cara Binieri 04.09.2011  14:38

            « Re: Re: Re: Re: Mégane

            Ale to s tím nemá přece nic společného...Panda je taky ultimátní Italka, i když se vyrábí v Tychách. Nebo ty snad Jettu nepovažuješ za německé auto?

            Hlavní je původní návrh, výroba je při dnešních technologiích vedlejší.
            Hyundai pro mě nikdy nebude domácí značka i kdyby živila mě a půl Prahy k tomu.

            Pořád žádná odpověď na otázku, proč Korejce. Třeba na jaře ušetřím a místo do BMW půjdu třeba do i40... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Jinoch123

          Jinoch123 04.09.2011  17:49

          « Re: Re: Re: Mégane

          Ok, můžu porovnat... Jinak, můj příspěvek nebyl namířen proti Tvé volbě Méganu, ale proti hodnocení zakládajícím se na původu auta, nikoli jeho kvalitách... Ale zpět ke srovnání...
          Mégane vs. Cruze... Cruze je mi osobně mnohem bližší designem, jeho interier patří podle mně dokonce mezi designově nejzdařilejší kousky v nižší střední třídě (i když i ten v méganu se povedl), má modernější (a silnější) základní jednotku, objemnější kufr, nabízí lepší řazení a celkové jízdní vlastnosti a taktéž nabízí 5letou záruku (i když omezenou 120tis. km)... Oproti tomu Mégane zase boduje lepším poměrem cena/výbava, lepším jízdním komfortem, elegantním interierem (o tom jsem již mluvil), větší nabídkou motorů (hlavně malé turbodiesly a benzinová turba) a svou lepší image... Na srovnání s i30 bych si počkal ještě rok do nástupce, přece jen současná generace je na trhu už celkem dlouho... Jinak smradlavé interieri už podle mně patří minulosti (popřípadě čínské konkurenci), vzhled z hvězdných válek je otázkou vkusu, ale najdeme ho koneckonců i v dražších autech (Toyota Prius, Honda Civic atd.)...
          PS: Tímto příspěvkem nechci ukázat na to, které auto je lepší (nebo horší), ale na to, že se jedná o porovnatelná auta bez ohledu na původ...
          • 00 Reagovat !

            foto Cara-Binieri

            Cara Binieri 04.09.2011  21:36

            « Re: Re: Re: Re: Mégane

            Cruze je v tomhle směru dobré auto, ale pořád se může postavit jen nižším výbavám evropské konkurence. (2.0 VCD ponechme stranou).
            Kdybych vybíral sedan, bral bych přávě Cruze.

            Zápach interieru si pamatuji z i30, kdy se mi při testovací jízdě zvedal kufr...uvidíme příště.
            Kluci korejští se hodně zvedli, jsem zvědavý, jestli se prosadí tak, ajko ve spotřební elektronice. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 04.09.2011  22:05

            « Re: Mégane

            Při srovnání jízdních vlastností je jasně vidět, že jsi s Méganem ani Cruzem nejel. Jízdní vlastnosti jsou u Mégana jedny nejlepších ve třídě a chválit zrovna Mégana za jízdní komfort už je dnes taky trochu mimo.
            • 00 Reagovat !

              foto Jinoch123

              Jinoch123 05.09.2011  17:14

              « Re: Re: Mégane

              Máš pravdu, skutečně jsem ani z jedním autem nejel (v mém věku mám bohužel málo příležitostí :-( ) a je možné, že zde je můj náhled zkreslený (v tom se omlouvám), ale snažil jsem se vycházet z informací udávaných v testech: Cruze nabízí jistý podvozek (použitý též v Opelu Astra), který vás v extrému podrží, ovšem nelze od něj očekávat zábavu... Mégane: Zajímavý kompromis zakládající si stále především na komfortu, při běžné jízdě naprosto dostačující, v extrému ještě s rezervami...
        • 00 Reagovat !

          foto toominoo

          toominoo 04.09.2011  19:09

          « Re: Re: Re: Mégane

          Zrovna u Renaultu bych se s kvalitou moc nevytahoval.
          • 00 Reagovat !

            foto Cara-Binieri

            Cara Binieri 04.09.2011  20:45

            « Re: Re: Re: Re: Mégane

            Jel jsi v nějakém novém nebo máš zkušenosti založené na Lagunách II a prvních Méganech?
  • 00 Reagovat !

    foto Flai

    Flai 04.09.2011  11:37

    počkat ?

    Raději bych s nákupem počkal,tak rok ;-) , nová i30 je tu co nevidět... Navíc příští rok bude v téhle třídě zajímavý: nový ceed,nová octávia,golf7,leon ...
    • 00 Reagovat !

      foto RayBan

      "-- skrytý --" 04.09.2011  11:45

      « Re: počkat ?

      Přesně tak :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 04.09.2011  11:53

      « Re: počkat ?

      Já bych nečekal a šel pro Octavii Scout protože nic lepšího už nebude >:D
      • 00 Reagovat !

        foto lubomir-stastny

        lubomir.stastny 04.09.2011  12:02

        « Re: Re: počkat ?

        Přesně tak. TOP auto v nabídce na 20 let dopředu. Navíc cenově dostupné pro všechny vrstvy obyvatel. Kéž by se u nás přiučili světoví výrobci. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Matuji

          Matuji 04.09.2011  21:54

          « Re: Re: Re: počkat ?

          Jojo, to je skvělá nabídka. Oplastovaná octavka za 800 tisíc >:D No, nekupto!! >:D :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto bordeaux

        bordeaux 04.09.2011  22:41

        « Re: Re: počkat ?

        nezabudni ze scout zvitazi vzdy a napriec celym spektrom >:D
    • 00 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 04.09.2011  11:56

      « Re: počkat ?

      No jo, pockas rok a ceny novejch modelu budou uplne jinde, nez kolik stojej ty, co ted dojizdej.
      • 00 Reagovat !

        foto Flai

        Flai 04.09.2011  12:38

        « Re: počkat ?

        pravě že ty co dojížděj mužou být ještě levnější ;) a není zase pravidlem,že novinka musí být hned nejdražší ;) třeba C4 ...
        • 00 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 04.09.2011  12:44

          « Re: Re: počkat ?

          Koncici modely budou asi jeste levnejsi, ale ty nove, na ktere by tady vsichni cekaly budou urcite mimo dnes srovnavanou cenovou kategorii.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 04.09.2011  12:38

    Cruze jasna volba u mna

    Poradie je u mna jasne:

    1. Cruze : najmodernejsie, najnovsie a pre mna z trojice najkrajsie auto s najsilnejsim motorom a pre mna najkrajsim aj interierom

    2. i30 : osvedcene auto s vybornym motorom a pomerom cena vykon objem a navyse u mna dizajnovo krajsi ako renault megane navyse velmi dobre zaruky a spolahlivost

    3. megane : nemastny neslany neurazi ale ani nenadchne a neocari ako napr cruze hatch, sympaticke auto bohuzial so slabym motorom a hrackarskym interierom a nai velky kufor a vonkajsie rozmery a imidz mena megane to nezachrania, jasne tretie miesto

    • 00 Reagovat !

      foto Cara-Binieri

      Cara Binieri 04.09.2011  12:40

      « Re: Cruze jasna volba u mna

      Megane ma z teto trojice ZDALEKA nejlepsi a nejdustojnejsi interier.
      • 00 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 04.09.2011  13:09

        « Re: Re: Cruze jasna volba u mna

        Taky bych řekl že jestli něčím v této trojici Megane boduje tak je to jednznačně interiér. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto lubomir-stastny

        lubomir.stastny 04.09.2011  13:23

        « Re: Re: Cruze jasna volba u mna

        S tím souhlasím. Cruze a i30 mají interiér tak trochu ve stylu čínské tržnice. I když je fakt, že i30 v reálu nevypadá tak hrozně. Ale já radši usedlejší klasiku.
        • 00 Reagovat !

          foto GM-rja

          GM.rja 04.09.2011  18:49

          « Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

          Co to znamená "čínská tržnice"? Od nás znám jen vietnamské, ale stejně mi to nic takového nepřipomíná. Opačně, ač proti Meganu nic zásadního nemám, tak digitální rychloměr není zrovna klasika, že?
          Doporučil bych Vám se v Cruzovi projet, stojí to za to, než budete něco takto od stolu odsuzovat.
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 04.09.2011  12:43

      « Re: Cruze jasna volba u mna

      Ty jsi tak objektivni až maš z toho šikme oči.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 04.09.2011  13:22

        « Re: Re: Cruze jasna volba u mna

        je to moj nazor, tvoj ti neberiem a pisem ze je to moj vyber, ak mas sikme oci tak sup k lekarovi s tym ti ja nepomozem

        ;-)

        dalsi prosim
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 04.09.2011  13:26

          « Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

          O šikme oči jde předevšim u tebe a pokud jsi si toho nevšiml tak šup s nimi k očnimu. Jinak tvou zalibu v korejcich ti určitě nezavidim.
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 04.09.2011  15:40

            « Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

            ja nezavidim tebe kopec inych veci, radsej ani nepisem >:-[]

            kia go :yes: ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.09.2011  17:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

              Kia go home :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto GM-rja

                GM.rja 04.09.2011  19:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                Toto jsou dost primitivní názory, odsuzovat vše, co je vyrobeno v Korei. Jednoho dne, a nebude to trvat moc dlouho, bude v každém "evropském" autě polovina součástek vyrobených v Číně, pak zaměříte svůj vztek kam?
                Jinak, Cruze se vyrábí v Korei, stejně tak jako v USA, kde patří mezi nejprodávanější velkostně srovnatelná na trhu. Navíc podvozek sdílí s Astrou.
                Chevrolet, je jak je obecně známo, americká značka koncernu General Motors, která pro část své produkce využívá továrny bývalého jihokorejského Daewoo.
                Takže bych to viděl spíš na to, že se jedná o globální model, než ho bezmyšlenkovitě přiřazovat jednomu státu.
                Pokud bude např. fxfágn využívat pro produkci některého svého auta bývalou továrnu v Rusku, budeme také mluvit o ruském autě, přestože znak bude mít klasický, se kterým se vyrábí v reichu?
                Je třeba si uvědomit, že je to jedno. Pokud se automobilka rozhodne vyrábět nějaké auto v jiné zemi se znakem mateřské automobilky, dává tím najevo, že si za kvalitou této produkce stojí, věří jí, neboť dává v sázku pověst celé automobilky. Dnes ve světě globalizace rozlišovat národnost modelu auta je zcestné a dost ubohé.
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 04.09.2011  19:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                  Ať je to vyrobene třeba na Marsu jednou je to Korejska automobilka a tečka. To same o tom VW je to Němec ať jsou ty součastky odkudkoliv. Navic Korejske auta prodavana v Evropě rozhodně nepatři ke špičkam svych třit spiš naopak. A jak už jsem psal byt ne fandou ale fanatikem korejskych vozitek je zrale na vyzkum. Takže me přispěvky vyš ber z rezervou.
                  • 00 Reagovat !

                    foto GM-rja

                    GM.rja 04.09.2011  20:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                    Aha, takže americký Chevy vyrobený v Korei je korejské auto, neměcký fxfágn vyrobený v Rusku, Španělsku nebo na Slovensku je vždy německý. Hmm, bezchybná logika, to je vymyšleno hlavou? To stojí za výzkum >:-[]
                    A jen aby bylo jasno, nejsem příznivcem korejců, beru všechny automobilky stejně bez předsudků - tedy vyjma VW - tyto nezpohlavní auta fakt nesnáším a to kvůli doslova vw-fanatikům jako je jeden nejmenovaný níže v této diskuzi. Je mi líto, agresivní reakce vyžaduje stejně nepřiměřenou odvetu, ať s ní tito fanatici počítají.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Cara-Binieri

                      Cara Binieri 04.09.2011  21:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                      Chevrolet Cruze je americké auto? >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto GM-rja

                        GM.rja 04.09.2011  21:55

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                        Chevrolet Cruze je globální auto americké automobilky, to jsem tím chtěl říct :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 04.09.2011  21:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                      Taky jsem VW nějak nemusel a přiznam se že je to i diky jistym fanatikum jak pišeš. Jenže když jsem vybiral auto v nižši středni tak jsem musel před Golfem smeknout a rozhodně bych ho nenazval bezpohlavnim. K tomu co odkud je a pochazi se vyjadřovat nebudu protože jestli např. Škodovka neni Česka tak je u tebe něco v nepořadku.
                      • 00 Reagovat !

                        foto GM-rja

                        GM.rja 04.09.2011  22:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                        No, uvnitř mi přijde jako každé druhé a zvenku mu něco chybí - nevím, jak jinak to napsat - něco jako šmrnc, něco navíc, něco, co se nám líbit může hodně nebo nelíbit vůbec, ale prostě něco ... No a to mu chybí ať v dobrém nebo zlém, je to prostě neurčité, proto bezpohlavní. Proto při výběru nového auta nižší střední letos na jaře neměl u mě nejmenší šanci.
                        A abych nezapomněl - naprosto tragická je délka záruky u fxfágnů - dva roky - to je výsměch do ksichtu zákazníka.
                        O škodovce tady nepadlo z mé strany ani slovo, není to vedoucí, hlavní automobilka, je to člen skupiny, původem česká značka.
                        • 00 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 04.09.2011  22:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                          Ja na zaruku opravdu nehraju. Mě stači 2roky. Ono u VW lze za nějakych 6tkč připlatit dalši 2 roky ale ja jsem tu potřebu neměl. Jeden z duvodu je i to že na koncern VW je neutorizaku přehršel to same plati pro ND a to jak origo tak z druhovyroby. Když si spočitam kolik nasypu peněz do 5-7letych zaručnich prohlidek tak fakt ne.
                          Jinak jeden muj znamy měl možnost jet jak Cruze a pak taky v mem Golfu a řekl jednoznačně Golf. Zhruba řekl (poměrně mlady) Cruz se mi z venku vic libi ale to je asi tak všechno.
                          • 00 Reagovat !

                            foto GM-rja

                            GM.rja 04.09.2011  22:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                            To je samozřejmě věcí názoru, který Vám neberu.
                            Můj známý má opačnou zkušenost (Golf x Lancer) a Lancera jsem si zkoušel, tak vím. Do Golfu jsem neměl odvahu sednout a vzhledem k záruce a designu by to byl i naprosto ztracený čas.
                            Záruka je pro mě velmi důležitá, mým požadavkem bylo 5 let - po dobu leasingu.

                            Ale jak píšu, je to věcí každého, co si koupí, ale plošně něco odsuzovat, je hodně povrchní.
                            • 00 Reagovat !

                              foto miromen

                              miromen 04.09.2011  22:44

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                              Hele už jsem to naznačil ja Korejce neodsuzuji. Ale pokud porovnam lidry třidy kde Golf jistě patři tak s těmi se korejci zatim porovnavat nemužou.
                  • 00 Reagovat !

                    foto CIZEK

                    CIZEK 04.09.2011  22:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                    Musím říci, že mám stejně jako vy odpor k autům vyrobeným někde v Asii (kromě Japonska) a hned mi bylo jasné, když jsem četl některé negativní příspěvky které směřují k korejcům že se objeví opět nějaký moralista, který začne vysvětlovat že je úplně jedno odkud auto pochází a další bláboly. Setkávám se s tím totiž velmi často, jinak má volba by byl z uvedené trojice Megané. A jentak mimochodem nechápu současnou reklamu na Hyundaie, že "České" auto nemůže být světové, jak mohou nazívat Korejskou škatuli Českým autem opravdu nechápu. A pokud jde o Cruze, tak tam nemám slov. Ten design snad dělal disgrafik.
                    • 00 Reagovat !

                      foto paul77

                      paul77 04.09.2011  22:13

                      « Re: Cruze jasna volba u mna

                      Celkem souhlas, ale chevrolet cruze z korejských aut jedním z těch nejhezčích. Myslím tedy sedan, hatch se jim teda opravdu nepovedl.
                    • 00 Reagovat !

                      foto GM-rja

                      GM.rja 05.09.2011  07:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cruze jasna volba u mna

                      "nazívat" v příspěvku příznivce "českých" aut ??? No teda, Hujere, ta kaňka ...
    • 00 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 04.09.2011  16:05

      « Re: Cruze jasna volba u mna

      Ještě jsi zapoměl dodat, že Měgane se vyrábí i v jiných provedeních než v základu. Tyto korejce můžeš srovnávat jen se základní verzí Měgane, pak už nemají šanci. A to nemusíš jít ani do GT nebo RS.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 04.09.2011  17:02

      « Re: Cruze jasna volba u mna

      Poradie je jasné, lebo Cruze je kórejský, alebo i30 je kórejské. Nič iné v tom nie je, píš si čo chceš, realita je taká. Tie drísty o Megane sú smiešne.
  • 00 Reagovat !

    foto Guttalax

    Guttalax 04.09.2011  12:45

    Megoš

    ;-) Jasná volba- Megan. Cruze je taky důstojný konkurent,ale I 30 vedle těchto aut vypadá jak nemocný chcípáček :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Dusan10

    Dušan10 04.09.2011  12:50

    A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

    Tento "detail" by v hodnotení nemal chýbať, lebo napr. kým i30 ju má 5 rokov bez obmedzenia, tak u francúzov ju treba draho dokupovať a i tak sa Hyundaiu nevyrovná ...

    Myslím, že náklady len na kúpu vozidla sú takmer o ničom bez nákladov na priemernú napr. 5 ročnú prevádzku s cca 20 tis. km ročne + cena pri odpredaji ...

    Mnohí čo lacno kúpili neskôr dosť ľutujú a tá "výhodná" ponuka je po pár rokoch poriadne nevýhodná ...

    A bezpečnosť je tiež niečo čo veľa našincov považuje za "detail" až po koberčekoch a farbe ...
    • 00 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 04.09.2011  13:17

      « Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

      Tou bezečností narážíš na co? Zdá se ti někerý vůz z této trojice nebezpečný? Cena při odprodeji mě netrápí a nikdy nebude. Nikdy nevíš co bude za 5let. A kupovat auto podle toho jakou bude mít hodnotu za pět let je nesmysl. Nechci dělat kopromis a vozit se 5 let v něčem v čem se nebudu cítit dobře s vědomím, že za těch 5let dostanu když moc tak o 10 000kč víc než u jiného vozu. Navíc v případě této trojice bude propad ceny zhruba stejný.
    • 00 Reagovat !

      foto lubomir-stastny

      lubomir.stastny 04.09.2011  13:22

      « Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

      Když jsme vybírali auto, tak mě dost zajímalo, že má 6 airbagů, ESP a pět hvězdiček NCAP.
      • 00 Reagovat !

        foto Matuji

        Matuji 04.09.2011  13:24

        « Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

        Na to je expert Megane.. Jako vůbec první auto měl maximální počet bodů u 5 hvězd v Euro NCAP..
        • 00 Reagovat !

          foto objekt21

          objekt21 04.09.2011  14:25

          « Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

          nuz, ti, ktori vedia, ako to funguje pri tych "nezavislych" testoch sa len uskrnu..

          Napoviem ti - auto, ktore sa testuje sa dost odlisuje od serie... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Matuji

            Matuji 04.09.2011  14:32

            « Re: Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

            jistě, má jiné kola, barvu, nemá některé světla atd.. :-). Úsměvné :-)
            • 00 Reagovat !

              foto objekt21

              objekt21 04.09.2011  20:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

              ani nie, skor smutne. Smutne aj pre takych sedlakov ako ty, ktori im to zozeru aj s navijakom... ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto pumpkin

            pumpkin 04.09.2011  22:55

            « Re: Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

            No rozpíš sa trochu. Toto by ma zaujímalo. Máš kamaráta ktorý má kamaráta a ten je testovacia figurína?
        • 00 Reagovat !

          foto lordlord

          lordlord 04.09.2011  14:34

          « Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

          1. byla laguna, kvuli ni se zvedl pocet hvezd ze 4 na 5
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 04.09.2011  14:35

            « Re: Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

            Škoda že se seriově běžnym lidem neprodavaji tanky to by těch hvězd bylo zapotřebi v několika řadach. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Cara-Binieri

              Cara Binieri 04.09.2011  14:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

              To né, to by se posádka umlátila vevnitř. Viděl jsi někdy spadlý výtah? To je podobný. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 04.09.2011  14:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

                Ale jo ja jen k tomu zvedani počtu hvězd a nic světobornějšiho mě nenapadlo. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Cara-Binieri

                  Cara Binieri 04.09.2011  14:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

                  Vždyť jo. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Alpinis182

          Alpinis182 05.09.2011  12:45

          « Re: Re: Re: A čo tak záruka a prevádzkové náklady?

          Nebyla to nahodou Laguna co mela jako prvni 5 hvezd NCAP ? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto St-

    St. 04.09.2011  15:03

    Rozhodovali jsme se mezi i30 a Megane Generation..

    a zvítězil Hyundai i30. Nejen slevou na prodejně, ale celkovým přístupem dealera, nemuseli jsem čekat na výrobu auta, koupili jsme skladový vůz v barvě, kterou jsme si přáli. Velkou roli hrála záruka - na Megane Generation při financování přes úvěr je 5 let, na Hyundai jsme dostali plnou záruku 7 let (5+2 od dealera). Navíc interiér vyfocený u článku není z Megane Generation, ten má ukazatel rychlosti klasický, ne digitální. Celkově je na Generation vidět, že je to úspornější model (na výrobu). Motor bych hodnotil o chlup lepší, než v Hyundai (aby ne, když je to 1,6). Hyundai mě celkově mile překvapil - úrovní zpracování, kvalitou interiéru. Byly tam další drobnosti (např. litá kola, plnohodnotná rezerva, atd.), které nás naklonily k Hyundai.
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 04.09.2011  15:28

    NEJVÝHODNĚJŠÍ SEBEVRAŽDA

    Já ve světě aut neznám pojem "nejvýhodnější nákup", existují jen nákupy dobré a špatné, peníze v tom hrají roli až na druhém místě. Výhodu získává každý - stává se svobodným. Pokud má ovšem někdo představu, že výhodou u nákupu auta je to, že po dojemném, z pohledu osobní důstojnosti sebevražedném boji, usmlouvá u prodejce slevu dvanácti táců na picanto v základu, pak takovému zájemci o auto lze zatím spíš doporučit, aby se před pořízením auta ještě ve škole života dovzdělal v předmětu, kterému se říká - žití a bytí.

    Ovšem, horní diskusní nabídka pro nás pro všechny může být impulzem k zamyšlení. K zamyšlení nad tím, že ještě před deseti lety by dilema, zda "korejce" či Renault spadala výsostně do kategorie magorismů... A vida, uteče pár roků a my tu trochu trpce stojíme před monitorem a nezbývá, než uznat, že za to prostě ti korejci uměli vzít. A když k tomu člověk připočte opravdu rostoucí výskyt korejských aut i na silnicích Západní Evropy... vyvolává to až jisté argumentační drhnutí. Stále hůře se nám totiž, zejména v některých třídách, argumentuje "proč ne" a stále více se vkrádají až garážově-evropsky-kacířské myšlénky... proč třeba i ano...

    Popravdě si však napišme, že kdo se podívá na kabinu Mégana, rychle mu dojde, kdo to nahoře umí a kdo zatím jen hledá tvary kabinových jednotlivostí. Chválím Renault za to, že stvořil do mégana přístrojovou desku, která není esteticky samoúčelná, která působí na voko harmonicky a materiálově vskutku jedinečně. Taktéž design karoserie snese náročná estetická měřítka. Není to sice kompaktní hatchback z rodu eurodrzků, přístrojovka je všechno jenom ne to, co ti zaškube pohlavím, ale v rovině běžného avšak nekýčařského řidiče, který autem jezdí z místa "A" do místa "B", z pohledu řidiče, který nezatíná tipec na plnej v dlouhým táhlým všem okolním soupeřům, se v případě mégana jedná o povedené vozidlo. Jasně, eurodrzci točí ve třídě jedničku od BMW, případně golfíka, o tom žádná.

    Tedy v logickém garážovém úhlu pohledu není dnes nahoře co řešit - Renault Mégane. Je to volba vyspělá, volba nepochybně dobrá. Nejvýhodnější volbu, tu ponechme zdejším notorickým plakátovým platonikům, ti přece ví vždycky nejlépe co by kdyby...
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 04.09.2011  15:38

      « Re: NEJVÝHODNĚJŠÍ SEBEVRAŽDA

      ...notorickým plakátovým platonikům... >:D :yes:

      Jinak bych z uvedené trojice volil taky Mégane.
    • 00 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 04.09.2011  17:18

      « Re: NEJVÝHODNĚJŠÍ SEBEVRAŽDA

      Tak mě dnes cuká...... palec nahoru :yes: :-) >:D

      P.S. Opravdu si myslíš že má někdo na zdi plakát s i30 (showroomy Hyundai nepočítám :-) )
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 04.09.2011  17:27

        « Re: Re: NEJVÝHODNĚJŠÍ SEBEVRAŽDA

        Minimalně o 2 vim u kterych by se měla stavit TV PRIMA s přislušnym pořadem. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto will83

    will83 04.09.2011  17:02

    Těžká volba

    Kdybych musel tak Megana, kdybych nemusel, šel bych do Aurisu nebo Corolly.
  • 00 Reagovat !

    foto M-E-N-

    M.E.N. 04.09.2011  17:50

    GOLFA

    Chevrolet Cruze vs Hyundai i30 vs Renault Mégane: Co koupit?

    ...GOLFA V... >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 04.09.2011  19:38

      « Re: GOLFA

      Proč zrovna V.? Kdybych měl v kapse 300 - 350t a chtěl Golfa, tak určitě VI.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 04.09.2011  20:04

        « Re: Re: GOLFA

        Souhlas Golf IV 1.2TSI se za to pořídit dá ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto GM-rja

          GM.rja 04.09.2011  20:28

          « Re: Re: Re: GOLFA

          IV = 4 -> ta by za ty peníze možná byla :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Matuji

            Matuji 04.09.2011  21:56

            « Re: Re: Re: Re: GOLFA

            1.2. TSI? abych musel do kopce vypínat klimu, abych ho vyjel?
            • 00 Reagovat !

              foto GM-rja

              GM.rja 04.09.2011  22:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

              No právě, vypnu klimu, ventilátory, rádio a světla a jedu jak namydlenej blesk - z kopce i 110 ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.09.2011  22:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

              Proč by se měla vypinat klima ? Nepleteš si to nahodou s HTP ? Jinak nejsi nahodou majitel Laguny 1.5 dCI kde bude to vypinani klimy v kopci pravděpodobnějši ?
            • 00 Reagovat !

              foto M-E-N-

              M.E.N. 05.09.2011  00:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

              Hups...chybka, vynechal jsem I...samozdřejmě sem myslel GOLF VI (tedy šestkový).

              Jinak kuci Matuji a GM.rja evidentně 1.2 TSI 77kW nikdy neřídili... Jinak by totiž takovou blbovinu byli byli neřekli. ŽE PÁNOVÉ???

              Jak by mohla tak stupidní značka jako je VW (koncern) vytvořit něco smysluplného? Důkazem je absolutně přemrštěná hodnota ojetin na Evropském trhu, dána totálním nezájmem kupující strany že? Naopak kvalitní Francouzké, Korejské atp. vozy, jenž se svou hodnotou doslova podbízejí ke koupi jdou "nadračku". Pánové základní zákon ekonomie o NABÍDCE A POPTÁVCE, myslím mluví za vše? Což? Jestli ona pověstná poruchovost nebude zapříčiněna velkým množstvím vozů v Evropě, čímž samozdřejmě stoupá jejich množství a tím se i množí případy stažených kilometrů, opravených totálek atd. Na druhou stranu ano stane se, jde totiž o stroj vyráběný v obrovském množství a sem tam se holt závada najde. Koneckonců výše zmíněná absence mega záruky, nabízený u jiných automobilek je jasný marketingový tah a snaha prodat - nikoli důkaz kvality!!!
              • 00 Reagovat !

                foto GM-rja

                GM.rja 05.09.2011  07:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

                Ano, ale proč, když VW má tak nebetyčně kvalitní auta, nedá svým zákazníkům víc - 10 nebo 15 let záruky? Vždyť by je to vůbec nic nestálo, když jsou tak bezporuchová?
                Ví se už, co udělá to "kurvítko" v motoru 1,2 TSI po 200 tis. km, co 200, asi stačí 100 tis.? Atmosféra pojede dál, ale u tohoto nikdo neví.
                No nic, to je asi nevyhnutelné díky tlaku EU na snižování emisí, bohužel asi jiná cesta nebude.
                Zákon nabídky a poptávky není všeříkající. Např. u nás platí také "stádní" efekt. (Známý mého známého říkal, že jeho známý najezdil s Golfem 200 tis. km. Nerozumím tomu, tak to koupím.)
                Já najezdil 170 tis. km v Nubiře z roku 1998, dosud jezdí jako druhé auto bez jakékoliv poruchy motoru nebo převodovky. A to je přece nekvalitní korejské auto z devadesátek, nad kterým tady všichni ohrnují nos, že? Co na tom, že ve své době by levnější než superkvalitní Filcka. Co na tom, že stejně staré Filcky bez garaže hnijí a Nubira nemá nikde ani flíček rezu - stojí na sídlišti taky bez garáže.
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 05.09.2011  09:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

                  Popkud maš z "kurvitek" strach tak zalez na strom. Co maji potom řikat majitele dieslu kde je těchto věci povicero ?
                  Ty to asi neviš ale prodlouženi zaruky u koncernu VW je možne za maly připlatek takže je zde možnost volby ostatně jako maš možnost indivuduelni volby vybavy což u korejcu neni.
                  U korejcu aby ti nepadle zaruka musiš na prvidelne prohlidky ktere jsou dražši než u toho koncernu VW kde NEMUSIŠ. Navic u VW koncernu pokud už jezdiš na servisni prohlidky maš doživotni zaruku mobility. A věř tomu že ta zaruka u korejcu je jeden z boju jak se prosadit. No a budu se opakovat ja totiž rozhodně nejsem stadni ale u korejce jsem neskončil ač jsem si jich par prolezl a vyzkoušel. A duvod je ten že jejich auta nejsou na urovni Evropske špičky a to si stači do aut jen sednout a prolezt si je. Jizda to jen potvrdi. Ale pokud bych byl limitovan finančně tak je možne že bych u nějakeho korejce skončil ale rozhodně bych ho nevynašel do nebes.
                  • 00 Reagovat !

                    foto M-E-N-

                    M.E.N. 05.09.2011  23:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

                    Taky jsem měl Lanos 1.5, bylo to mé první auto a nehaním ho, ale kvalit VW koncernu nedosahuje (kvalit myslím i jítdních, zpracování atd...).

                    Každopádně, pokud se bojíš inovace, nekupuj si moderní auta, obávám se však, že do 10 let nemáš v čem jezdit. Ona jde doba holt dopředu a tím je myšlen downsizing. Ničím to nezastavíš. A ano pokud se ukáže, že bude větev TSI poruchová, upraví se. Tak to je...

                    Jinak lidi, kteří neumí oponovat jinak než vulgarizmy (kurvítko) nepovažuju za osobnosti, které by mi byly schopny něco vysvětlit, či přesvědčit mě, že se mílím...
                    • 00 Reagovat !

                      foto GM-rja

                      GM.rja 05.09.2011  23:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

                      Omyl, pojem "kurvítko" není vulgarismus, ale již pomalu terminus-technicus. Je to součástka, která pokazí přístroj ideálně 2 měsíce po záruce. Z pohledu výrobců totiž není žádoucí dělat výrobky dosahující životnosti 20-ti let. Jednak to pozdržuje výměnu výrobku za nový - tj. nová příležitost pro výrobce, jednak to přispívá k modernizaci a ve svém důsledku k technickému pokroku. Je to celkem zajímavá úvaha, zkuste si rozšířit obzor třeba zde: [odkaz]
                      Možná to tak je, možná to tak není, ale po přečtení článku jistě budete s některými závěry souhlasit.
                      Výrobci aut toto také dobře ví, auta z přelomu tisíciletí byla postavena tak, aby vydržela hóódně dlouho, dnes jsou možná technicky vyspělejší, ale co životnost ...

                      Jo, a přesvědčovat Vás - to ani omylem. Každý svého štěstí strůjcem. Užijte si ty obludky od fxfágnu.

                      Jinak, zkuste si to po sobě přečíst - "mílím" opravdu rve oči 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto GM-rja

                    GM.rja 05.09.2011  23:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLFA

                    Prodloužení záruky za kolik a na kolik ???

                    Sorry, ale já korejská auta nevynáším do nebes. To je Vaše "parketa" s fxfágnama.
                    Já se tady pokouším o střízlivý pohled na věc, nenapadat korejská auta jen kvůli tomu, že jsou korejská a uvědomit si úzká místa produkce fxfágnu, protože ani ta zdaleka není bez chyb. Ale to je něco, co asi tady chtít nemůžu, že?

                    Takže to považuju za zbytečné a s Vámi končím.
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 05.09.2011  08:20

            « Re: Re: Re: Re: GOLFA

            No jo, jsem se uklepl, jasne ze jsem myslel Golfa VI = 6 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto spesini

      spesini 02.10.2011  11:17

      « Re: GOLFA

      Nebo novou i30
  • 00 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 04.09.2011  19:01

    Kdybych opravdu musel...

    ... si vybrat jen z téhle trojiky, tak bych šel do Cruze ;-) Megane se mi tak nějak nelíbí (a to nejen kvuli znaku na kapotě >:D ) a i30 mi přijde tak nějak uplně mimo, vypadá o generaci starší >:D

    Kolem 300-350k se dá vybírat i z jiných značek a to třeba P308, C4 a pak je tu samozřejmě ještě Golf ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 04.09.2011  19:28

      « Re: Kdybych opravdu musel...

      Ja nechapu jak někdo kdo ma rad auta vybira snad pouze okem. Rozhodně nejsi prvni připad.
      • 00 Reagovat !

        foto FINLAND

        FINLAND 04.09.2011  19:36

        « Re: Re: Kdybych opravdu musel...

        Já to taky moc nechápu, kdybych si měl vybrat z dané trojice, tak asi Cruze, dobře vybavené auto za slušné peníze. Golf je nepochybně lepší volbou, (hlavně v interiéru), ale já bych šel asi do Mazdy 3, která je nyní za cca. 380 t/Kč. Myslím model 2.0 s aut.převodovkou.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 04.09.2011  19:57

          « Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

          Na te 3 by mi vadil pravě 2l atmo motor s nim spojeny automat ktery už vubec ne a nepovedeny interier. Takže celkově pro mě nepřijatelna volba.
          • 00 Reagovat !

            foto FINLAND

            FINLAND 04.09.2011  20:07

            « Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

            Já to mám přesně naopak, 2.0 atmo, je pro mně velkým argumentem proč ano, já naopak netoužím po 1.2 TSI, jinak by pro mně Golf byl jasnou volbou. Že má 3 slabší interiér, to má proti Golfu skoro každé auto, (snad až na Focus). Pro mně není klíčové, že v interiéru nejsou měkčené plasty. Golf je sice celkově dotaženější auto, nicméně Mazda je pro mně designově zdařilejší¨se sportovnějšími jízdními vlastnostmi.
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 04.09.2011  20:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

              Mám možná hloupou otázku - nemyslíš si, že právě ten 5st automat tu sportovnost zabije? Se spotřebou to asi taky moc slavný nebude...

              Btw v Mazdě 3 1.6MZCD v předchozí generaci jsem jezdil a na diesel to jezdilo moc pěkně. Celkem prostorná, jen malý kufr a horší plasty na přístrojový desce. Jinak Mazda 3 dobrý :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto FINLAND

                FINLAND 04.09.2011  20:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                Já bohužel jinou volbu než automat nemám, i kdyby automat "ukradl" 10 - 15% výkonu, tak jsme někde na 128 - 135 bhp, to by podle mně mohlo pořád jet slušně, i když kolik Mazda váží v hlavě nemám.
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 04.09.2011  20:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                  jj 2.0 atmo nemusi byt spatna volba, skoda jen ze ten automat neni 6st dvouspojka. To by pak mohla byt zabava ... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto FINLAND

                    FINLAND 04.09.2011  21:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                    Ono, jak se to vezme, já bych si i v té 3 dovedl představit i s 3.0 V6, i s tím automatem, jenže ta by potom asi slušně papala. Dvouspojka? Já nevím, ani dvouspojku, ani automat s hydro-měničem jsem nezkoušel, (sám mám robotizovanou), ale co mám načteno, tak klasika s hydrodyn. měničem řadí plynuleji, i když při vyšší spotřebě. Určitě vyzkouším obě varianty, ale TSI mně příliš neláká, malým přeplňovaným motorům nějak nevěřím.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.09.2011  21:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

              No hele každy mame trochu jine požadavky na auto. Mezi me požadavky patřilo i to aby auto slušně jelo zaroveň malo papalo a mělo nizke provozni naklady. No a to 2.0 atmo navic s automatem jaksi nesplňuje. Pokud se ještě podivam na papirove parametry a nějake testy tak ten 2.0l žadna slava. Moc to nejede a papato. Co bych ja osobně u Mazdy 3 ocenil je řizeni a řazeni. No a po zkušenostech s 1.2 TSI bych se už k atmosferam s kteryma mam opravdu dost zkušenosti nevratil.
              • 00 Reagovat !

                foto FINLAND

                FINLAND 04.09.2011  21:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                Jak se s tím motorem jezdí v Golfu? Řekl bych, že ve Fabii to bude lepší svezení, je totiž lehčí. O tom, že je Golf dotaženější není sporu.
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 04.09.2011  22:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                  Fabie je sice lehči ale ma pouze 5kvalt. S Fabii nebo s 1.2 TSI ktery ma 5kvalt jsem nejel ale podle recenzi ta 6 docela chyby. Jinak jak už jsem psal ta 1.2 TSI v Golfu jede překvapivě nadočekavani. Stači si přečist nazory těch kteři měli tu možnost s timto motorem jet nebo dokonce tuto motorizaci vlastni. Snad každy je nadšen. Me předchozi auto mělo 1.8i 85kw a chtěl jsem něco co by jelo max. nepatrně huř ale ono to celkově jede lip. Jedina věc ktera mi oproti atmosferam chyby je gradace vykonu. Jinak někdo možna nebude se mnou souhlasit ale pokud jedeš sam tak i s timto motorem se daji zažit sportovnějši chvilky. Jo ještě ke spotřebě ta je při prakticky stejnem ježděni jako s předchozy 1.8i o 1.5l menši. Stylově jezdim snad na chlup stejně.
                  • 00 Reagovat !

                    foto FINLAND

                    FINLAND 04.09.2011  22:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                    Ono jde o to, čemu říkáš velká spotřeba. Mně by u Civicu, který má 140 bhp a 5 aut.převodovku 8 - 9l ve městě mně neodradilo a stejně bych do něj šel. Uznávám, že pro někoho je to asi nepřijatelné, ale já bych to dokázal akceptovat.
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 04.09.2011  22:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                      Tak jizda a trasy každeho jsou jine a někdy zcela jine to se neda porovnavat. Pravě proto jsem psal i o předchozim autě ktere jsem vlastnil. No a sam se sebou se snad porovnavat mužu ne >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto FINLAND

                        FINLAND 04.09.2011  22:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                        No jistě. Mně zkrátka více láka atmo, pokud jsi četl test Fabia vs. Swift, kde Fabia měla 1.2 TSI a Swift 1.2 VVTi, tam motor Swiftu nezaostával, ba byl dokonce lepší. Přeplňování má nesporné výhody, ale zejména Japonci ukazují, že i atmosféra může být velmi slušná.
                        • 00 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 04.09.2011  22:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                          No ono se jedna o slabši variantu TSIčka kterou neznam. Ja už jsem tu ale psal že ten rozdil mezi slabši a silnějši variantou je dost vyrazny navic hodně pomaha pravě 6kvalt. Už proběhly testy kde bylo srovnani 1.2 TSI 77kw s 5 a 6 kvaltem knk. Ibiza vs Golf. U Gofa naměřili dokonce menši spotřebu a pocitově bylo auto živějši což se potvrdilo i na naměřenych hodnotach.
                          • 00 Reagovat !

                            foto FINLAND

                            FINLAND 04.09.2011  23:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                            Pokud byl rozdíl mezi motory 20 bhp, pak chápu proč působil motor Swiftu lépe. Mně by se líbila "motokárová ovladatelnost" Swiftu, naopak Fabia bude civilnější a asi lépe odhlučněná.
                            • 00 Reagovat !

                              foto miromen

                              miromen 04.09.2011  23:18

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                              Mě plně vyhovuje kompromisni nastaveni. Mam rad jak sportovno tak komfort takže je to opravdu těžke. Jedine co mi u Golfa chyby a s čim nemam oproti dosti lidem problem je řizeni z Focusu prostě hydraulika. Jinak ja bych Fabii do vyběru v tehle třidě ani nezařadil. U Swiftu už je podle mě dost maly kufr a to nejsem nějak naročny ale alespoň těch 300l by tam mohlo byt možna i o něco miň ale dobře využitych.
                              • 00 Reagovat !

                                foto FINLAND

                                FINLAND 04.09.2011  23:25

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                                Fabia tam samozřejmě nepatří. Já jen, když se začne mluvit o TSI, tak si na ni vzpomenu.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 04.09.2011  20:00

        « Re: Re: Kdybych opravdu musel...

        Hele z čeho tak usuzuješ? Jak můžeš vědět, jak já vybírám auta a co o nich vím? Všechny 3 auta jsem viděl naživo a prolezl si je, naposled minulý týden právě Cruze ;-)

        Btw až budeš příště soudit, zamysli se nad tím, že někdo jiný může mít i jiný názor než ty. Já už jsem pár nových aut kupoval, poslední je i tady na mojeauto.cz. Tvoje auto tam nevidim... ;-)

        Pokud mi neni nějaký auto sympatický, tak se nebojim to říct a pokud se ti to nelíbí, je to jen tvůj problém...
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 04.09.2011  20:04

          « Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

          K tomu mi stačila tva prvni věta v prvnim přispěvku a usudek byl na světě takže to dal neokecavej. Navic jsem napsal SNAD. A co ma společneho to jestli někdo ma sve auto na netu s tim kdo ma jaky pohled na danou věc ?
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 04.09.2011  20:06

            « Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

            No nějak mě to nepřesvědčilo, ale dobrá... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.09.2011  21:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

              Tak jako přiznavam že u auta za cca 300tkč nějaky ten komromis musi bejt. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 04.09.2011  22:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych opravdu musel...

                jj, to beru ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 04.09.2011  21:05

    Megan

    je pěkné a dobře vybavené auto, ovšem prostor pro dospělé pasažery vzdau je tragický, zejména v podélném směru ...
  • 00 Reagovat !

    foto paul77

    paul77 04.09.2011  22:08

    Co vybrat

    Projel jsem se Meganu i Cruzu a volil bych chevrolet cruze. Prostornější a více sportovní, interiér se mi taky líbí více. I30 bych volil snad úplně nakonec z celé nižší střední. Tam se mi nelíbí exteriér ani interiér. Pokud bych byl mimo tuto trojici, tak beru ford focus II, je za doprodojevé ceny velmi dostupný. Získáte prostorné, praktické auto, které je hezké se super jizdníma vlastnostma a perfektním řízením.
  • 00 Reagovat !

    foto johny555

    johny555 04.09.2011  23:05

    já bych šel do Ceeda

    protože jsem se svým maximálně spokojenej ;-) (až na tvrdší podovzek). A vůbec za poslední roky na korejské výrobky nedám dopustit (TV, mobil) narozdíl od poruchových eurošmejdů (přijde mi, že stále něco reklamuji...)
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 04.09.2011  23:24

    jednoznačne Mégane

    Kto je milovník komfortu, nekupuje auto len podľa ceny a má ako taký vkus, kúpi Mégana.
    Pre mňa je priam nepochopiteľné uprednostniť dnes dožívajúcu i30 pred Méganom. Stačí jeden osobný kontakt s týmito autami a víťaz je hneď jasný. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto 695

    695 04.09.2011  23:58

    BRAVO

    Já bych koupil Fiat Bravo...excelentní design , motor perfekt , žádné korejce...
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 05.09.2011  08:29

      « Re: BRAVO

      No hele Bravo rozhodne nebrat, ted kolegovi po 3 letech a 140k km koncil leasing a auto bylo zraly do srotu ;-\ Melo pravidelny servis, velmi velmi casty ;-)

      Materialy vevnitr dost zchatraly, vrzaly jak blazen, stejne tak sedadla. Podvozek ko. Jediny co fakt slapalo dobre byl motor nafta 1.9 JTD 150k... >:D :no: Za me nebrat...
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 05.09.2011  09:26

    Co nekoupit?

    Rozhodne nekupovat rendlik Megere. Predevsim proto, ze je francouzsky.

    Leta osvedcena moudrost rika: ve vlastnim zajmu nekupujte auta, ktere zacinaji na "F" (predevsim Fiat, Ford a francouzske). Pokud potrebujete koupit auto, podivejte se po produkci nemeckych, ci japonskych koncernu (s vyjimkou hnissanu, pochopitelne).
    • 00 Reagovat !

      foto Alpinis182

      Alpinis182 05.09.2011  12:57

      « Re: Co nekoupit?

      Meles kraviny... :P
    • 00 Reagovat !

      foto hipisko

      hipisko 05.09.2011  23:04

      « Re: Co nekoupit?

      moj, a ty si co fetoval?
      Ak mas menej ako 12 rokov, tak mi prepac, ze som na teba vyskocil, pretoze tvoja argumentacia by bola prijatelna tvojmu veku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tajemství letušek: Sex s boháči za peníze a s piloty v kokpitu?!

Tajemství letušek: Sex s boháči za peníze a s piloty…

Nejmenovaná britská letuška popsala skandální praktiky svých kolegyň. Čím dál víc stevardek si prý přivydělává…

Jaký otec, taková dcera. Recenze Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy

Jaký otec, taková dcera. Recenze Layton's Mystery…

Krev není voda. A geny nadějná detektivka Katrielle Layton rozhodně nezapře. Jejím otcem totiž není nikdo jiný…

 

iSport.cz

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň. Liberec má první výhru venku

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň.…

VIDEO | Páteční 15. kolo hokejové Tipsport extraligy pořadí na čele tabulky nezměnilo. Plzeň zůstala i přes…

Prémie za poháry: Juventus vydělal nejvíc, Sparta má skoro 150 milionů

Prémie za poháry: Juventus vydělal nejvíc, Sparta má…

V minulém ročníku evropských pohárů si na prémiích nejvíce vydělal poražený finalista Ligy mistrů Juventus.…

 

Reflex.cz

Žena si přinesla z blešího trhu raritu. Nikdy nepublikované fotky mladých Stounů

Žena si přinesla z blešího trhu raritu. Nikdy…

Bleší trhy. Jedni je milují, vyhledávají a jsou dokonce ochotni za nimi i cestovat. Například do Paříže, kde…

Padrťské rybníky aneb Hluboké oči brdské krajiny

Padrťské rybníky aneb Hluboké oči brdské krajiny

Brdy loni definitivně opustili vojáci a tato středočeská oblast se po dlouhých 90 letech otevřela turistům.…