Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio Campus: Od léta s faceliftem

Diskuze (59)
Druhá generace Renaultu Clio v červnu dostane nový design přídě, který začíná další etapu životního cyklu tohoto modelu. Clio Campus se přitom poprvé představilo už v roce 1998.

Od nástupu třetí generace modelu Clio v roce 2005 jsou v nabídce Renaultu souběžně dva hatchbacky z třídy malých vozů. Staršího a menšího Clia, které se prodává jako Clio Campus nebo Clio Storia, se za tu dobu prodalo 400 tisíc kusů. Výroba probíhá ve francouzské továrně Flins a v Novo Mesto ve Slovinsku. Největší poptávka po Cliu Campus je v domácí Francii, kde se v loňském roce prodalo celých 40 % kusů. Následují Itálie (12 %), Alžírsko (8 %), Německo (7 %) a Španělsko (6 %).

Facelift znamená nový masivnější přední nárazník a jednodílnou lichoběžníkovou masku chladiče. Zmizel tak lakovaný díl kolem loga značky. Přední mlhovky jsou úplně zapuštěny do plochy nárazníku bez jakéhokoliv orámování. Změny se dotkly také tvaru zpětných zrcátek a rámy bočních oken jsou nově černé.

Nabídku motorů tvoří dva benzinové a dva dieselové agregáty. Jedná se o známé motorizace 1,2 8V (44 kW), 1,2 16V (55 kW) a 1,5 dCi ve verzích 48 a 63 kW. Slabší dvanáctistovka může být volitelně také v úpravě na LPG. Oba turbodiesely emitují méně než 120 g CO2 na 1 km, což jim ve Francii zaručuje ekologický bonus 700 Euro. Majitelé Clia Campus na LPG pak mohou při nákupu počítat se zvýhodněním dokonce 2000 Euro.

Diskuze (59)
Avatar - Ada je zase tady
19. 4. 2009 00:06
Pekne!
Pekne je, ze to nema ty modni kelimky od piva okolo tachometru a otackomeru. Jinak pochopitelne :no: (Protoze je to francouzske auto a navic rendlik).
17. 4. 2009 22:02
Re: Nadčasový hrdina
Jedna malá Alfička stojí u susedov mojich rodičov - v správne taliansky-športovo červenej farbe, aj keď na mňa pôsobí menej športovo, skôr viac elegantne, milo a výnimočne. A nadovšetko je vydarený interiér. Asi pred polrokom som sa pár km previezol na predvádzačke (super kombinácia čiernej metalízy a svetlohnedej kože vnútri), na mňa trošku tvrdé vozenie, ale autíčko na zožranie... MiTo, alebo Fiat500 - fakt neviem, čo by som si dnes vybral. Aj keď priznám sa, od začiatku sa mi páčila iba päťstovka, na maličkú Alfu som si musel nejakú dobu zvykať, kým sa mi dostala pod kožu. :-)

To Clio - nepríjemne sa u mňa uviedlo už ako novinka, preplastovaný interiér a nie najpríjemnejší zápach v novom aute asi dosť ovplyvnili môj názor na toto auto.
17. 4. 2009 21:55
Re: Nadčasový hrdina
Tak teraz neviem, či si 507-- zaslúži poďakovanie, alebo vrece na hlavu... >:D
17. 4. 2009 18:53
Re: Nadčasový hrdina
administrátori nepočítali so schopnosťami 507 vymýšlať nové polonadávky. alebo POLOnadávky? už som z toho voľajaký zmatený >:-[]
Avatar - gld
17. 4. 2009 17:17
Re: Nadčasový hrdina
zaujímavé že polodebil ti nechá >:D má v tom kur...poriadok riadny ten systém :yes: