Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio Grandtour je o 16.000 korun dražší než hatchback

Kombi Clio Grandtour je stejně jako pětidveřový hatchback nabízeno ve třech stupních výbavy. Motory jsou v nabídce čtyři.
Zpět na článek
29. 3. 2013 09:44
neregistrovaný "Stillborn"
29. 3. 2013 10:05
29. 3. 2013 10:24
29. 3. 2013 10:54
Avatar - 3_diamanty
29. 3. 2013 08:58
velmi pekne auticko
grandtour sa skutocne dizajnovo vydaril :yes:

a ten maly cenovy rozdiel medzi hatchom a kombikom je tiez prijemnym prekvapenim :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - dal
29. 3. 2013 11:20
Re: velmi pekne auticko
Pěkné auto, tragické benzínové motory a když chci trochu dynamiky musím jít do nafty, kde se dostanu cenově o třídu výš. Chtělo by to 1,2TCe za těch 245900 a není co řešit. Momentálně není cena konkurenceschopná. I když se jedná o dobré auto nemůžou mít cenu nad Polem nebo Jazzem. Aby někdo nechytal za slovo bavím se o smysluplné motorizaci což je u Pola 1,4 nebo TSi u Jazze stačí základní 1,2 a u Clia musím jít do nafty.
Avatar - 3_diamanty
29. 3. 2013 11:22
Re: velmi pekne auticko
suhlasim... uz davno tu malo byt 1,2TC-ecko ..... vie niekto preco s jeho nasadenim renault v cliu tolko vyckava? Ved sam si takto odradza zakaznikov ;-\
29. 3. 2013 11:27
Re: velmi pekne auticko
Na některých trzích už jde 1.2 TCe 120 nakonfigurovat i u kombíku.
29. 3. 2013 11:24
Re: velmi pekne auticko
1.2 TCe bude za cca 400 000,-. Nové Clio je prostě dražší než Polo a ostatní konkurence. I přesto se prodává výborně a je ve svém segmentu nejprodávanější a celkově je hned druhé za Golfem. Za kvalitu si musíš připlatit. :-)
Avatar - dal
29. 3. 2013 12:04
Re: velmi pekne auticko
Výborně se prodává ale ne u nás. Náš trh je v segmentu malých aut hodně o cenách, když pominu domácí značku. Máš pravdu, že za kvalitu se připlácí ale nechceš snad řadit Clio nad Polo nebo Jazze.
29. 3. 2013 13:03
Re: velmi pekne auticko
Polo v této třídě nikdy nic neznamenalo a Clio samozřejmě musí mířit výš . Polo není Golf.
29. 3. 2013 13:12
Re: velmi pekne auticko
Ani Jazz a ani Polo se s Clio 4 nemůže rovnat, na straně Renaultu je design, kvalita zpracování, použité materiály, sportovní verze a i spolehlivost (troufnu si tvrdit). Pak samozřejmě rodokmen - Clio je ve své třídě podobný pojem, jako Golf v té své. A mimochodem je to auto roku ve své třídě. Navíc prodeje jsou velmi dobré i za tuto cenu. Konečně Renault pochopil, že na našem trhu nemá význam se cenově podbízet.
Avatar - dal
29. 3. 2013 14:40
Re: velmi pekne auticko
Design je subjektivní věc, kvalitu by jsem spíš přirovnal k i20 než k Polu což je pro Clio dobré vysvědčení na Polo mu chybí ten dojem z kvality, sportovní verze ti neberu ale je to jen okrajová záležitost. Celkově proti Renaultu a už vůbec ne proti Cliu nic nemám, jen si myslím, že je to zazděné slabými benzíny toť vše.
29. 3. 2013 14:46
Re: velmi pekne auticko
To jsi napsal hezky. Na Polo mu chybí ten "DOJEM" z kvality... Pravda, VW jde s kvalitou hodně dolů, a pokud se dá dnes o něčem mluvit, pak už jen o dojmu... Ono někdy kvantita ubírá na kvalitě...
Avatar - dal
29. 3. 2013 15:10
Re: velmi pekne auticko
:yes: Pochopil jsi to přesně ale jiným to nevysvětlíš.
29. 3. 2013 13:15
Re: velmi pekne auticko
120ti koňový turbomotor za 245900 Kč? Možná tak jako 4 letá ojetina bez ohledu na značku :-)
Avatar - dal
29. 3. 2013 15:27
Re: velmi pekne auticko
Myslel jsem 100 koňový, který se dával do starší verze. Ale uznej, že za ty prachy by to byla pořádná bomba. Jinak Ibiza s 77KW turbomotorem jde koupit za 240tis a není to čtyřletá ojetina ale nové auto.
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 13:36
Re: velmi pekne auticko
Už u minulého Jazze byla základní 1,2 opravdu sotva postačující, nyní to je ještě horší, TSI je podstatně lepší.

0,9 TCe není vůbec špatný motor, pokud po něm chcete to, co se od motoru do malého auta očekává,
Avatar - dal
29. 3. 2013 14:58
Re: velmi pekne auticko
TSI je samozřejmě lepší ale 1,2 od Jazzu patří k tomu nejlepšímu mezi maloobjemovými atmosférami. Jinak s tou 0,9 jsem jel a je to bída a utrpení, např. 1,2 v 208 má o 6KW míň a jede podstatně lépe o 1,4VTI ani nemluvím. Nevím co očekáváš od malého auta ale jestli myslíš popojíždění nebo nákupy, tak to už je lepší volba klasická atmosféra 1,2, která nepojede hůř a ušetříš nějakých 30tis.
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 20:36
Re: velmi pekne auticko
Vzhledem k dlouhým převodům je 0,9 TCe subjektivně slabší, objektivně maskuje rychlost daleko více, 1,2 TSI 63 kW taky není žádný zázrak. 1,4 VTi je sicde fajn, ale ne každému sedí atmosféricky naskládaná převodovka, když se tam hodí dlouhé převody, nepojede vůbec, viz Jazz.
neregistrovaný "Stillborn"
29. 3. 2013 09:44
Místo na hlavu
Nové Clio se mi po vzhledové stránce líbí, ale seděl jsem v základním hatchbacku a byť vepředu jsem měl místa relativně dost, dozadu jsem se prostě nevešel. Chybělo jak místo na nohy, tak na hlavu. V konkurenční Fabii nebo Aveu jsem takový problém neměl. Tak snad na tom Grandtour bude v tomto ohledu lépe...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 13:37
Re: Místo na hlavu
Jsou na tom podobně, v kombíku je na hlavu místa tak akorát, když si sám za sebe sednu, 183 cm měřím. Žádná sláva, ale od malého auta se víc neočekává, na to tady bude Captur nebo Megane.
29. 3. 2013 10:05
tak to je AAA
Konečně Renault zapracoval. Jestli udrží kvalitu tak Rapid bude dále jen paběrkovat. Až vyjede nový Megane bude mít Octavia problém nejen od Korejců, ale zřejmě i od Frantíků, protože ta cena za trochu vybavenou O III je nehoráznost. Snad si pak všimnou v MB, že trochu přestřelili.
Rozbalit vlákno
1
29. 3. 2013 10:12
Re: tak to je AAA
Škodovka je tady doma, tak bych ji za cenu ani nekritizoval. Frantíci zase nadávají Renaultu, že je moc drahej a pochvalují si ceny Škodovek a korejců. Navíc se může stát, že nový Mégane bude i u nás dražší než Octávka. I Clio je u nás dražší než Fabie.
29. 3. 2013 10:24
Krásné, ale ta cena
Souhlasím, Clio Grandtour je fakt krásný auto.
Ale s čím mám problém je cena, ta je fakt přestřelená!!!
Jak u hatchbacku, tak u kombi, které z něj vychází.
305 tis za Expression, 0.9Tce + ta červená metalíza, to je fakt moc :-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 13:38
Re: Krásné, ale ta cena
Jak se to veme, stejně nakonfigurovaná Fabia je stejně drahá, tak dobře jako Clio nejezdí, v dieselu je Fabia pomalu dražší. A samozřejmě, i Clio půjde dolů, je to novinka (navíc výborná) a časem i na něj budou slevy.
Avatar - woody-alien
29. 3. 2013 14:31
Re: Krásné, ale ta cena
Pro nás v Česku by to bylo skvělé, na druhou stranu přeju Renaultu, aby se mu podařilo při dobrých prodejích udržet cenu co nejvýše. Clio je hodně kvalitní produkt, nemůžou ho prodávat za cenu skladových i20tek. Příklad Corsy ukazuje, že jen o ceně to není. A to přitom Corsa vůbec není špatná.
29. 3. 2013 14:51
Re: Krásné, ale ta cena
Ronaulte, asi tě zklamu, ale Renault od nového Clia zavádí v prodeji pokus o co nejnižší katalogové ceny, který už pak dolů nepůjdou. Dle info, co mám z nejvyšších míst RCZ, už teď je Clio co se ceny týče dost na krev, na salonu dostaneš max 4 %, aby prodejce zůstal aspoň na nule, a do budoucna se (snad zatím) se slevou nepočítá...
Já Rendlíkovi fandím, kvalita je špičková, ale zrovna v ČR tahle strategie asi dobře nedopadne. Snad ještě stihnu na podzim koupit s velkou slevou Megana Grandtoura...
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 20:39
Re: Krásné, ale ta cena
To že slevy nejsou vím, ale dlouho to neudrží, prodávat budou chtít.
29. 3. 2013 22:19
Re: Krásné, ale ta cena
OK, prostě je to jen můj názor, že ta cena je podle mě dost vysoká.
Clio GT, 0.9Tce, Expression+kožený volant+červená barva=cena 280tis, tak si pro něj asi půjdu.

Dacia Logan MCV-dovybavit ji na úroveň Clia, tak to asi bude rozdíl v ceně nulanulanic.
29. 3. 2013 10:24
A preto Dacia
A preto si rád počkám na nový Dokker alebo nový Logan MCV.
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2013 10:54
Ty motory :-(
Hrozně mě zklamaly motory. Obávám se, že na kombík 1.2 a 0.9 bude málo, obzvlášť když bude naloženo. Lepší by určitě byla 1.6, jinak se mi to auto velmi líbí.
Rozbalit vlákno
11
29. 3. 2013 10:59
Re: Ty motory :-(
Ještě tam je 1.2 TCe 120.
29. 3. 2013 11:00
Re: Ty motory :-(
Jenže ten v ceníku nevidím :-)
29. 3. 2013 11:06
Re: Ty motory :-(
Taky tam ještě Clio GT není.
29. 3. 2013 11:14
Re: Ty motory :-(
Tak nevím na co potom koukám >:D [odkaz]
29. 3. 2013 11:16
Re: Ty motory :-(
Koukáš dobře. Clio GT tam ještě není.
29. 3. 2013 11:23
Re: Ty motory :-(
No, ale ten pak bude zase za jiné peníze :'-( 1,2TCe by měl být i v základní verzi, ale zase nejsem zastánce turbomotorů, takže to stále neřeší můj problém. Jedině 1.6 atmosféru :-)
29. 3. 2013 12:37
Re: Ty motory :-(
Zvláštní, včera jsem se díval a večer v cenících byla i verze GT a teď už zas není, asi něco opravují... Ale co pamatuji, tak verze GT s motorizací TCE 120 (1.2.) vyšla na 384 900,-. Stejný motor by měl být dostupný také do klasického Clia, údajně se to dlouho homologovalo, ale možná některé zklamu. Motor bude dostupný pouze s EDC převodovkou, takže to asi nebude v základu..
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 13:40
Re: Ty motory :-(
Pro 94% zákazníku 0,9 TCe postačující, do města pohodový, na dálnici dlouhé převody, no problem.
29. 3. 2013 13:51
Re: Ty motory :-(
No to sice ano, ale otázkou je kolik toho ten motor vydrží a jak je to s rozvodovým řetězem :-/
29. 3. 2013 14:25
Re: Ty motory :-(
Renault používá rozvodové řetězy již mnoho let před VW a dosud s nimi problémy nebyly. To jen u koncernu se přepočítali.
Avatar - woody-alien
29. 3. 2013 14:35
Re: Ty motory :-(
Rozvodové řetezy používá řada výrobců už dlouhá léta naprosto bez problémů. U VW museli udělat opravdu velkou botu (např. výběr dodavatele), že z toho vznikla taková aféra.
Avatar - moreczech
29. 3. 2013 12:33
RENAULT toujours !!!
Skvělý počin, nádherný vůz. Je to sice takový kombík nekombík... Vzadu pro zadní cestující není na nohy více místa, ale na hlavu o chlup ano. Nicméně pocit veštího místa to v mně subjektivně vyvolává. Zavazadelník zcela jistě celý nesložený kočárek jako Megane Grandtour nepojme...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 13:42
Re: RENAULT toujours !!!
Ten zavazadelník by chtělo odzkoušet bez té podlážky. Koukal jsem na to, a Renault asi chtěl pevnější karoserii a má výše nakládací hranu, něž bylo u něj zvykem, což byla velká přednost... a proto tam dali dvoujtou podlážku, bez ní by to asi na kočárek mohlo být. Z druhé strany se Clio opravdu dobře chová na nerovnostech, až neuvěřitelně.
Avatar - moreczech
29. 3. 2013 13:51
Re: RENAULT toujours !!!
No bez té podlážky snad na výšku jo, ale měl bych obavy v úrovni stropu na hloubku. Ale každý nevozí kočárek, to je mi jasný. Ta dvojitá podlážka byla i u předešlého Clia kombi. Každopádně nejen nerovnosti, ale i zatáčky zvládá tento kombíček krásně...
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 20:40
Re: RENAULT toujours !!!
Podvozek je opravdu výborný, nerovnosti nezvládá dobře jako staří francouzi, ale kvalitně bez houpání, bez bouchání... :yes: :yes:
1. 4. 2013 00:05
hon za strednou triedou skncil
kedysi boli B a C segment rebrinaky, preto stredna trieda bola opodstatnena pre kvalitnu jazdu. Dnes uz v tom nevidim najmensi zmysel, kvality strednej triedy uz zisli az do B segmentu.
Pre rodinu primarne auto, na ktorom moze jazdit zenska s deckami, najvacsie priority su priestor a bezpecnost je MPV. Druhe auto je pre chlapa, nieco male a vykonne, s cim nie je problem zaparkovat a potom aj vystupit(a nie sa sukat von cez okno koli tomu, ze sa neda otvorit dvere) a s rozumnym prihliadnutim na cenu.
Pre mna je taketo auto clio GT. Za 15500e vykonne auto, ktore pekne vypada, ma dvojspojku, 120 koni, plna vybava-bezkluc, navi, !RS MONITOR!, .....

Tak na co sa este vobec pozerat na strednu triedu ak nie si manager, alebo obchodny cestujuci?
Rozbalit vlákno
0