Pěkné auto, tragické benzínové motory a když chci trochu dynamiky musím jít do nafty, kde se dostanu cenově o třídu výš. Chtělo by to 1,2TCe za těch 245900 a není co řešit. Momentálně není cena konkurenceschopná. I když se jedná o dobré auto nemůžou mít cenu nad Polem nebo Jazzem. Aby někdo nechytal za slovo bavím se o smysluplné motorizaci což je u Pola 1,4 nebo TSi u Jazze stačí základní 1,2 a u Clia musím jít do nafty.
suhlasim... uz davno tu malo byt 1,2TC-ecko ..... vie niekto preco s jeho nasadenim renault v cliu tolko vyckava? Ved sam si takto odradza zakaznikov ;-\
1.2 TCe bude za cca 400 000,-. Nové Clio je prostě dražší než Polo a ostatní konkurence. I přesto se prodává výborně a je ve svém segmentu nejprodávanější a celkově je hned druhé za Golfem. Za kvalitu si musíš připlatit. :-)
Výborně se prodává ale ne u nás. Náš trh je v segmentu malých aut hodně o cenách, když pominu domácí značku. Máš pravdu, že za kvalitu se připlácí ale nechceš snad řadit Clio nad Polo nebo Jazze.
Ani Jazz a ani Polo se s Clio 4 nemůže rovnat, na straně Renaultu je design, kvalita zpracování, použité materiály, sportovní verze a i spolehlivost (troufnu si tvrdit). Pak samozřejmě rodokmen - Clio je ve své třídě podobný pojem, jako Golf v té své. A mimochodem je to auto roku ve své třídě. Navíc prodeje jsou velmi dobré i za tuto cenu. Konečně Renault pochopil, že na našem trhu nemá význam se cenově podbízet.
Design je subjektivní věc, kvalitu by jsem spíš přirovnal k i20 než k Polu což je pro Clio dobré vysvědčení na Polo mu chybí ten dojem z kvality, sportovní verze ti neberu ale je to jen okrajová záležitost. Celkově proti Renaultu a už vůbec ne proti Cliu nic nemám, jen si myslím, že je to zazděné slabými benzíny toť vše.
To jsi napsal hezky. Na Polo mu chybí ten "DOJEM" z kvality... Pravda, VW jde s kvalitou hodně dolů, a pokud se dá dnes o něčem mluvit, pak už jen o dojmu... Ono někdy kvantita ubírá na kvalitě...
Myslel jsem 100 koňový, který se dával do starší verze. Ale uznej, že za ty prachy by to byla pořádná bomba. Jinak Ibiza s 77KW turbomotorem jde koupit za 240tis a není to čtyřletá ojetina ale nové auto.
TSI je samozřejmě lepší ale 1,2 od Jazzu patří k tomu nejlepšímu mezi maloobjemovými atmosférami. Jinak s tou 0,9 jsem jel a je to bída a utrpení, např. 1,2 v 208 má o 6KW míň a jede podstatně lépe o 1,4VTI ani nemluvím. Nevím co očekáváš od malého auta ale jestli myslíš popojíždění nebo nákupy, tak to už je lepší volba klasická atmosféra 1,2, která nepojede hůř a ušetříš nějakých 30tis.
Vzhledem k dlouhým převodům je 0,9 TCe subjektivně slabší, objektivně maskuje rychlost daleko více, 1,2 TSI 63 kW taky není žádný zázrak. 1,4 VTi je sicde fajn, ale ne každému sedí atmosféricky naskládaná převodovka, když se tam hodí dlouhé převody, nepojede vůbec, viz Jazz.
Nové Clio se mi po vzhledové stránce líbí, ale seděl jsem v základním hatchbacku a byť vepředu jsem měl místa relativně dost, dozadu jsem se prostě nevešel. Chybělo jak místo na nohy, tak na hlavu. V konkurenční Fabii nebo Aveu jsem takový problém neměl. Tak snad na tom Grandtour bude v tomto ohledu lépe...
Jsou na tom podobně, v kombíku je na hlavu místa tak akorát, když si sám za sebe sednu, 183 cm měřím. Žádná sláva, ale od malého auta se víc neočekává, na to tady bude Captur nebo Megane.
Konečně Renault zapracoval. Jestli udrží kvalitu tak Rapid bude dále jen paběrkovat. Až vyjede nový Megane bude mít Octavia problém nejen od Korejců, ale zřejmě i od Frantíků, protože ta cena za trochu vybavenou O III je nehoráznost. Snad si pak všimnou v MB, že trochu přestřelili.
Škodovka je tady doma, tak bych ji za cenu ani nekritizoval. Frantíci zase nadávají Renaultu, že je moc drahej a pochvalují si ceny Škodovek a korejců. Navíc se může stát, že nový Mégane bude i u nás dražší než Octávka. I Clio je u nás dražší než Fabie.
Souhlasím, Clio Grandtour je fakt krásný auto.
Ale s čím mám problém je cena, ta je fakt přestřelená!!!
Jak u hatchbacku, tak u kombi, které z něj vychází.
305 tis za Expression, 0.9Tce + ta červená metalíza, to je fakt moc :-(
Jak se to veme, stejně nakonfigurovaná Fabia je stejně drahá, tak dobře jako Clio nejezdí, v dieselu je Fabia pomalu dražší. A samozřejmě, i Clio půjde dolů, je to novinka (navíc výborná) a časem i na něj budou slevy.
Pro nás v Česku by to bylo skvělé, na druhou stranu přeju Renaultu, aby se mu podařilo při dobrých prodejích udržet cenu co nejvýše. Clio je hodně kvalitní produkt, nemůžou ho prodávat za cenu skladových i20tek. Příklad Corsy ukazuje, že jen o ceně to není. A to přitom Corsa vůbec není špatná.
Ronaulte, asi tě zklamu, ale Renault od nového Clia zavádí v prodeji pokus o co nejnižší katalogové ceny, který už pak dolů nepůjdou. Dle info, co mám z nejvyšších míst RCZ, už teď je Clio co se ceny týče dost na krev, na salonu dostaneš max 4 %, aby prodejce zůstal aspoň na nule, a do budoucna se (snad zatím) se slevou nepočítá...
Já Rendlíkovi fandím, kvalita je špičková, ale zrovna v ČR tahle strategie asi dobře nedopadne. Snad ještě stihnu na podzim koupit s velkou slevou Megana Grandtoura...
OK, prostě je to jen můj názor, že ta cena je podle mě dost vysoká.
Clio GT, 0.9Tce, Expression+kožený volant+červená barva=cena 280tis, tak si pro něj asi půjdu.
Dacia Logan MCV-dovybavit ji na úroveň Clia, tak to asi bude rozdíl v ceně nulanulanic.
Hrozně mě zklamaly motory. Obávám se, že na kombík 1.2 a 0.9 bude málo, obzvlášť když bude naloženo. Lepší by určitě byla 1.6, jinak se mi to auto velmi líbí.
No, ale ten pak bude zase za jiné peníze :'-( 1,2TCe by měl být i v základní verzi, ale zase nejsem zastánce turbomotorů, takže to stále neřeší můj problém. Jedině 1.6 atmosféru :-)
Zvláštní, včera jsem se díval a večer v cenících byla i verze GT a teď už zas není, asi něco opravují... Ale co pamatuji, tak verze GT s motorizací TCE 120 (1.2.) vyšla na 384 900,-. Stejný motor by měl být dostupný také do klasického Clia, údajně se to dlouho homologovalo, ale možná některé zklamu. Motor bude dostupný pouze s EDC převodovkou, takže to asi nebude v základu..
Rozvodové řetezy používá řada výrobců už dlouhá léta naprosto bez problémů. U VW museli udělat opravdu velkou botu (např. výběr dodavatele), že z toho vznikla taková aféra.
Skvělý počin, nádherný vůz. Je to sice takový kombík nekombík... Vzadu pro zadní cestující není na nohy více místa, ale na hlavu o chlup ano. Nicméně pocit veštího místa to v mně subjektivně vyvolává. Zavazadelník zcela jistě celý nesložený kočárek jako Megane Grandtour nepojme...
Ten zavazadelník by chtělo odzkoušet bez té podlážky. Koukal jsem na to, a Renault asi chtěl pevnější karoserii a má výše nakládací hranu, něž bylo u něj zvykem, což byla velká přednost... a proto tam dali dvoujtou podlážku, bez ní by to asi na kočárek mohlo být. Z druhé strany se Clio opravdu dobře chová na nerovnostech, až neuvěřitelně.
No bez té podlážky snad na výšku jo, ale měl bych obavy v úrovni stropu na hloubku. Ale každý nevozí kočárek, to je mi jasný. Ta dvojitá podlážka byla i u předešlého Clia kombi. Každopádně nejen nerovnosti, ale i zatáčky zvládá tento kombíček krásně...
kedysi boli B a C segment rebrinaky, preto stredna trieda bola opodstatnena pre kvalitnu jazdu. Dnes uz v tom nevidim najmensi zmysel, kvality strednej triedy uz zisli az do B segmentu.
Pre rodinu primarne auto, na ktorom moze jazdit zenska s deckami, najvacsie priority su priestor a bezpecnost je MPV. Druhe auto je pre chlapa, nieco male a vykonne, s cim nie je problem zaparkovat a potom aj vystupit(a nie sa sukat von cez okno koli tomu, ze sa neda otvorit dvere) a s rozumnym prihliadnutim na cenu.
Pre mna je taketo auto clio GT. Za 15500e vykonne auto, ktore pekne vypada, ma dvojspojku, 120 koni, plna vybava-bezkluc, navi, !RS MONITOR!, .....
Tak na co sa este vobec pozerat na strednu triedu ak nie si manager, alebo obchodny cestujuci?