Renault zlevnil své nejmenší kombi Clio Grandtour o 15 tisíc Kč. Tím se smazal cenový rozdíl mezi kombi a stejně vybaveným Cliem s pětidveřovou karoserií hatchback. První cena je 234.900,- Kč, s klimatizací od 254.900,- Kč.
Presne. I ked má 1,2 16v papierovo slusných 55 kW, stále tam je ten deficit momentu (len 105 Nm). Preto by som pri kombíku istotne uvazoval o 1,2 TCe; malý príplatok za velký výkonový a momentový nárast, co obzvlást pri kombíku clovek vyuzije. Nehovoriac o tom, ze turbobenzín v Cliu je stále cenovo na úrovni Fabie Combi s 1,4 atmo.
Pokud firma rendlik a syn padne - a vyprodej vseho silne nasvedcuje, ze stav firmy je mnohem vaznejsi, nez by se na prvni pohled zdalo - bude vlastnictvi kazde takove kreatury nocni murou majitele a zlatym dolem pro neznackove opravny. Uz to vidim - homo domo opravy elektroniky bez garance funkcnosti, cinske vyfuky a celni skla... Ten, kdo si dnes koupi takove auticko, se ho uz nezbavi.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Přesně tak, na [odkaz] je to vidět hned. >:D
Ale pánové takto to doopravdy je. Zvlášť pokud se potkáte např. s kamarády, kteří mají koncernové vozidlo, tak naprosto čumí, že vaše francouzské auto startujete bez klíče, bez ničeho, pouze tlačítkem. Poloautomatickou brzdu v jejich autech taktéž nenaleznete a takto se dá pokračovat. Nejlepší ovšem byl teď jeden chytrák s novým Golfem, no dělal machra jak GTI, stahování zadních oken?? - manuální. >:D
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Tak ale manuální stahování oken vzadu v nějakém konkrétním kusu o ničem nevypovídá. To samé elektronická brzda místo ruční (a má toto vůbec nějaký přínos, není to spíš inovace pro to, aby se něco za každou cenu inovovalo?). Prostě kritizuješ příznivce VW a zároveň se sám stejně né-li hůř chováš ve vztahu k Renaultu...
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
To bys ale mohl pak napsat téměř o všem. Např. nač je el. okna, nač dešťový senzor... atd atd. Navíc tahle věc je hodně příjemná, doufám, že to některé odnaučí zbytečně používat brzdu při čekání na červené i na rovném povrchu a otravovat tak auto za sebou
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Golf GTI (5dv. že :-) ) přece vzadu el. okna mít může, to o tom autě ani o žádném jiném prostě vůbec nic nevypovídá. V tom nevidím důvod k posměchu, je to úplně mimo.
S tou brzdou to u tebe nechápu...?
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Ty okna Václava II neřeším, to je žblebt.
Reagoval jsem na tvou větu, že elektronická parkovací brzda nemá žádný přínos. Odzkoušej si ji. Možná nejde s ní jezdit "s ručkou", ale praktické je to hodně.
No znáš to. Jedeš po městě, semafor na semaforem. Naskočí červená, auto před tebou začne brzdit, zabrzdí, zastaví, stojí, ale brzdu má sešlápnutou pořád. A tak pár minut celou dobu červené stojí na brzdě a třema brzdovýma světlama tě otravuje. Přitom by stačilo pustit brzdu, většinou stejně stojí na rovince... a nebo zatáhnout ruční brzdu a neoslňovat připitoměle auto za sebou. 8-s S automatickou ruční brzdou zastavíš, zatáhne se a a po přidání plynu a rozjezdu se opět sama povolí.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Co to tak pozoruju, na rovině na semaforu zatahují ručku hlavně méně schopní řidiči. Třeba matka mýho souseda se dokonce na ruční brzdu rozjíždí i z kopce >:D
El. brzdu znám a díky tomu znám i její nevýhody - nemůžeš ji zatáhnout okamžitě, nemůžeš ji okamžitě odbrzdit a ve Scénicu dokonce se myslím aktivovala vždycky při zastavení a puštění pedálu (o tom vlastně píšeš i ty).
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Ve Scenicu se ten systém co vím dá velý deaktivovat. Zatáhnout, no... kdo dnes s takovým autem jezdí na ručku, není každý jako ty s R+ >:-[] >:D Každopádně by mě ti blbouni aspoň neoslňovali.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Tak mě neoslňují, vidím, že stojí...
Je hrozně fajn, když se nemůžeš rozjet, protože brzda se po stisknutí tlačítka deaktivuje nějakým ultrapomalým mechanismem (a musíš u toho držet pedál brzdy = nemůžeš se rozjet) nebo musíš poslat auto proti odporu brzdy a ona se sama vypne (to by mě pak zajímalo jak dlouho vydrží fungovat) :no:
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
No někdo to tu popisoval u Laguny a ohromně si to pochvaloval, jestli to dokonce není na MACZ. To zpomalení čtu prvně, v testech i tady na serveru to vždy opěvovali a žadnou kritiku jsem na to ještě nečetl a že já si testy Rendlíků počtu, to abych se mohl rozumně hádat >:-[] >:D
Ty vidíš, že stojí, to vidím taky. Ale oni stojí na místě, na rovině a mají na brzdě zbytečně nohu a ty tři světla hlavně večer moc příjemná nejsou, hlavně pokud stojíš kousíček za nima.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Tak to už je individuální věc s těma světlama, mně to dodává větší jistotu ohledně člověka přede mnou, naučil jsem se že kdo na semaforu zatahuje ručku, zaslouží si zvýšenou pozornost :-)
Jinak s tou brzdou je pravda, že Scénica jsem nikdy nijak zvlášť nehonil resp. nemohl (opečovávaný kousek - nevím čím si tu ochranu zasloužil, asi tím poklesem ceny o nějakých 70 % během 4 let >:D ), takže jsem nepřímo spustil špatný sled argumentů. Ty zkušenosti když jsem nepsal adresně o Scénicu platí převážně C4 Picasso to funguje na kokos, radši kdyby tam žádná parkovací brzda nebyla než taková co se nedá z vůle uživatele okamžitě vypnout. A její činnost byla vždycky doprovázená asi dvouse***vým bzučením.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Já to beru naopak, člověk, který předemnou na semaforech na rovném povrchu stojí na brzdě se nevěnuje řízení (telefonuje, čumí kdesi po bujných chodkyních... atd.) nebo nepozná rozdíl kdy je auto v pohybu a kdy v klidu.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Onehda si jedna pani prede mnou na semaforu myslela ze stoji na rovine a brzdu nedrzela, zastavila o muj naraznik, to uz jsem zacal couvat at zmirnim naraz. Takze prosim neradit nikomu at nebrzdi, pokud nema s sebou aspon 5metrovou vodovahu a sklon cesty si neoveri.
PS. Zabrzdit=zajistit vozidlo je povinnost, ne volba. Co kdyz nebude mit nekdo zabrzdeno a borec za nim se zakouka a napere to do nej? Posle ho na cervenou rovnou do krizovatky.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Vůbec ne, to byla odpověď na Ádu. Poloautomatická brzda, stejně jako karta místo klíčku, stejně jako el. stahování okýnek (pokud máš děti, poznáš velkou přednost), stejně jako parkovací senzory atd., strašně ulehčují život, požitek z jízdy. Jsou to drobnosti, které dělají "vyspělé" auto. Já se hodně divím tomu, že např. brzda, zvlášť u Renaultu, nedělá (zatím) problémy. Je to o přístupu a já preferuji vybavené auto (klidně i francouzské) před nevybaveným z Německa či ČR.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
No já teda nevím, ale když firmu vede jeden z nejschopnějších managerů vůbec, Carlos Ghosn, tak nějak nevěřím,že by měla padnout. Prostě si uvědomili, že lidi tak drahý auta kupovat nebudou. A ty ceny považuju za adekvátní. Snížej marže,ale prodaj víc,to je ekonomika.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Carlos Ghosn nemá s cenama v ČR vůbec nic společného. Ceny jsou věcí Renault ČR. Proto je také Renault u nás levnější než Škodovka. Venku je zase výrazně dražší Renault než Škoda.
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Teda ty nám tu něco vyprávěj o nekvalitě, pokud si někdo přečetl tvoji recenzi na outlander(Má to v profilu) tak se neubrání dojmu že to není recenze, ale výpis chyb a závad.
Žer by renaultovcům závidíš?Levné, hezké a dnes i kvalitní auto?
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Outlander neni nekvalitni, jen neni nemecky. Tedy az na motor, prevodovku a vstrikovaci pocitac. :yes:
To, ze jsem napsal, co vse mi na Outlanderu ve srovnani s Passatem vadi, neznamena ze to auto je nekvalitni. Ostatne za 80 tisic km na nem nebyla zadna zavada. :yes:
Tedy - jednou jsem se uz domnival, ze tam zavada je - byl problem je s hodinami, ktere sly asi o 20 minut pozde a kdyz jsem je seridil, tak za chvili zase sly blbe. Az za par dni jsem zjistil, ze se serizuji automaticky podle RDS na FM. No a ty hodiny sly blbe u ty stanice, kterou jsem poslouchal 8-s;-)
Nechtej slyset, co bych napsal o Renaultu. Bohuzel jsem ve svem zivote mel tu pochybnou cest... :no:
Jinak za vsim, co jsem napsal nahore si stojim. Koupe levneho auta se totiz muze zatracene prodrazit!
Re: Koupe levneho auta se muze zatracene prodrazit
Tisíckrát ne-li milionkrát, je tady napsáno že renault je levný jenom v Čr v ostatních zemích je to auto pro ty bohatší.
My jsme měli 10 let renaulta megana 1. generace a to auto nemělo poruchu kterou by neopravil za 500 Lojza z Horní-Dolní.Možná je to také tím že jsme neměli žádnou elektroniku a auto bylo holý základ(Jak je známo elektronika se se*e furt a všude, a v autech to vadí obzvlášt).
Momentálně jsme si koupili(Po dobrých zkušenostech s tím meganem) tohoto grandtoura ješte o 15 víc(To zas tak nezabije) s motorem 1,2 TCE a na ten motor nelze říct křivé slovo.Dokonce ani náš středoškolský fyzikář(Který dal na rady švagra a koupil jsi podle jeho slov to echt kvalitní německé auto-Škodu roomster s motorem 1,2 HTP) nedokáže uvěřit že se jim podařilo za pomocí turba vytáhnout z takového objemu 100 "živých" koní >:D a o 30 tis levnější jak ten roomster v základu.Interiér a zpracování je také na velké úrovni, sedačky jsou na delší cesty perfektní a nic z nich nebolí.Mimoto se tam vlezez úplně všechno(Hromadný nákup z ikee to odveze bez problému).
Ale když nepindáš na renaulty kecy jak z rychlíku Bohnice-Opava tak se dá s tebou celkem rozumně bavit :-) .Časy se mění myslím že renault už horší nebude(I ve vlastním zájmu).
Chtel bych nejake levnejsi auto, dobre by bylo kombi (ceed, i30sw, clio..) V podstate jsem zacal registrovat i fabii po snizeni cen (magic), ale u toho clia mi vadi, ze nabizi zdarma jen bilou barvu. Na Slovensku se da zdarma objednat i cervena Vif..