idealny kompromis medzi slabsim klasicky vyzerajucim cliom a nadupanym RS...... ved ono to vyzera skoro tak dobre ako RS :yes: a maximalka okolo 200 slubuje tiez vybornu dynamiku :yes: .. a cena? ta uz zacina davat zmysel na rozdiel od RS....
Jízdně a výbavou Clio je před Polem GTI, přidej tu výbavu a musíš přihodit přecejen více... jen tak propracovaná navigace, co je v Cliu, stojí v Polu.... víš jak...
A cena ještě půjde dolů.
mě osobně zajímá, jestli bude GT k mání v kombíku a s 1,5 dCi 82 kW s šestikvaltem, to by byla pro mne velmi zajímavá varianta.
Myslel jsem to jako napůl vtip, napůl hlavně kvůli twinchargeru :-)
Popravdě řečeno asi bych dal přednost naprostému holobytu jen abych měl pod kapotou těch 50 kw navíc.
Díky za info, opravdu je Clio tak dobré? Jestli jezdí líp, než GTI, je to bomba. Včera jsem se díval na test od Chrise Harrise a z nového eReSa byl nadšený. :-)
Clio RS jsem nejel, jen krátké s 0,9 TCe a dlouhé v testu... a opravdu jezdí výborně, jak píšu na závěr, Renault nám dosud tajil, že umí některé vlastnosti na výbornou... až jsem z toho na větvi...
Nechápu, proč je v současnosti v módě cpát k některým motorozacím povinně automat. S manuálem by to mohlo být o desítky tisíc levnější a pro mnoho lidí i atraktivnější. Divnější je to o to víc, že paradoxně není možno automat zvolit pro slabší (a levnější) motory ... vždyť ty jsou určeny více do města a některé dámy by automat v takovém autě jistě uvítaly.
Tak si to shrneme - dejme tomu, že chci benzinové malé auto a líbí se mi nové Clio (předpokládejme, že mi nevadí mezigenerační brutální úbytek místa v kabině, hlavně vzadu, i když mi vadí). Jaký motor ale vybrat? Základní čtyřválec 1.2 je celkem fajn, ale jen pro toho, kdo s autem jezdí hlavně po městě. Pokud ale budu náročnější zákazník, nemám co zvolit - po zkušební jízdě s 0,9 TCe jsem si řekl "nikdy!" (zvuk, reakce na plyn, cena) a 1,2 TCe nabízejí jen s automatem! Neuvěřitelné, jak Renault dobrovolně nahrává na smeč hlavnímu konkurentu, Peugeotu 208! Ať se tvůrci nabídky benzínových motorizací nového Clia u 208 podívají, jak má vypadat opravdu bohatá nabídka motorů a převodovek (vč. 208 GTI s 6st. manuálem!). Takto to prostě vypadá, že Renault chce u nového Clia spáchat dobrovolnou benzinovo-motorovou (a převodovkovou) sebevraždu! :no::no::no:
Zahoď předsudky a klidně kup benzínové Clio se dvěma spojkama (tohle, nebo rovnou CRS), za pár týdnů budeš chrochtat blahem a na manuál si ani nevzpomeneš. ;-)
Renault asi počítá s tím, že za pár let bude mít takto "bohatou nabídku" motorů a převodovek většina konkurence. Ono i u toho Peugeotu 208 to tak za chvíli bude ... u modelů 1.4 VTi mají napsáno "výprodej skladových vozů", takže se s ním do budoucna asi nepočítá a 1.6 VTi je k dispozici jen v nejvyšší výbavě. K žádnému benzíňáku nejde dokoupit automat.
Zatím to na sebevraždu nevypadá. Clio je nejprodávanějším autem segmentu (za vyšší ceny než P208) a vypadá to spíš na sebevraždu aut bez dvou spojek. Máš ale pravdu v tom, že přijde o zákazníky, kteří hledají levné auto.