napriek tomu ze elektromobili nejak moc nemusim, ale ZOE sa mi fakt paci :-) idealne auticko do mesta s velmi cistym a minimalistickym vonkajsim dizajnom. :yes:
Kdybych zrovna na Clio, na nové Clio měl dělat reklamu, pak podle mého názoru, by najúčinější reklamou mohl být třeba jen prostý slogan - Konečně nové Clio. Určitě by to zabralo.
Z horního článku však musím porytmovsku vypíchnout jednu dechberoucí informaci, totiž, sloaa muže nejpovolanějšího, Marketingového ředitele Renaultu, cituji: "Marketingový ředitel francouzské automobilky připouští, že v minulém desetiletí se o Renaultu nehovořilo jako o jedničce v kvalitě zpracování. V následujících letech se to ale má změnit, Normanovým cílem je dosáhnout stejné kvality, jakou se pyšní například vozy Volkswagen."
Vysvětlení je jednoduché. Nejde o to, že VW je nebo Renault chce být kvalitní. Jde o to, aby se o něm tak mluvilo ( stejně jako o VW ). Kromě vysvětlení ti i přeji, aby jsi si užíval evropskou nadvládu VW. Máš poslední rok. Po roce 2012 se autosvět změní, nic nebude jako dřív - Clio bude jen počátek, nastane doba Renaultu.
Pogo, Cliem se v Evropě nezmění nic, to víme oba, avšak přesto mu přejme úspěch. Zatím neznáme finální verzi, víme však, že (v kvalitě) by to mělo dohánět POLO, samozřejmě to nebude hned, počítej tak tři čtyři roky navíc. No jo, ale teď mě napadá, proč by svojí kvalitu měl vylepšovat jen Renault? ;-) Přidej tedy preventivně ještě nulu.
Jistě, nikdo v tom ještě neseděl ani v tom nejel, jak to bude vypadat máme hrubou představu ale nikdo nepochybuje, že to bude nejlepší... já bych s těmi soudy počkal.
A má na tom, že mu vychází vizionářství, protože fandí značce, která aktuálně nejvíce prodává, nějaký pozitivní přínos? ;-) Mít vizi, že VW bude dobře prodávát v budoucích 5 letech ještě není vize, to je fakt, setrvačnost trhu funguje, za 5 let se může leccos změnit, ale nijak výrazně, změny jdou pomalu, hlavně u nás v Evropě :-)
Jinak v tom dávání Renaultu rok nebo maximálně dva je nejlepší Áda, už před čtyřmi lety mu dával maximálně dva roky života >:-[] >:D >:D (Možná i dříve, ale to jsem tu nebyl ještě zaregistrovaný)
ad P.S.: Ne, ale teď během víkendu konečně začnu...
Ty píšeš, že ještě 5 let to půjde dobře VW setrvačností, pogo naopak, že do dvou let půjde Renault před VW. Takže kdo z vás dvou je vlastně větší vozionář? ;-)
Tys to špatně pochopil, ale já to asi taky dost blbě napsal, přiznávám.
POKUD BY VW třeba od zítra začlo dělat objektivně horší auta než Renault a Renault BY začal dělat lepší než konkurence, tak stejně prvních cca pět let (možná déle) ještě VW bude čerpat z do dnešního večera nastřádaného renomé, tak jsem to myslel, ne jako vizi ;-)
Tyhle vize jsou navíc daleko komplikovanější. Jedinou vizi vidím v tom, že se Renault přecejen malinko zlepšil po stránce kvality a do ní investuje, ale na úkor nových výbav a technologií. Jinými slovy pokud Laguna II v roce 2001 měla ve výbavě to, co Passat zdaleka nebyl schopen nabídnout, (a co teprve Laguna I se syntetizátorem řeči atd.), tak dnes je to jinak a možná i naopak. Passat nabídne více techniky a podle mě Laguna se dere spolehlivostí už i před něj, situaci se trochu přehazuje. Jen s tím rozdílem, že VW si svou dominanci nenechá jen tak utéct, jako do dokázal Renault. ;-)
WL - Gratulace k zahájení :yes: Možná, kdybys začal točit dřív, bylo by tady o pár "vytočenejch" lidí míň a věnovali by se příjemnostem života. ;-)
Ron - tak je lepší mít "nabušenou" Lagunu v servisu nebo bez problémů jezdit bez větších "nabušeností" ? Když vezmu v potaz, k čemu vlastně auto slouží..... :-)
Podívej, je 21. století, tak mám snad právo chtít oboje, ne? ;-) A nejde tak ani o to, co chci já, i když mám pocit, že tohle chceme všichni :-)
Prostě když nemám aktuálně pochyby o kvalitě Laguny, které jsem měl jen když jsem četl příspěvky těch, co ta auta ani nemají, tak z druhé strany při koupi chybí třeba kontrola mrtvých úhlů, aktivní tempomat a nějaké další vymoženosti dnes pro střední třídu běžné.
Takže asi tak :-)
Když voni maj strašně sugestivní reklamy...třeba tu jak tě nos táhne do showroomu, nebo jak tě vyhodí přítelkyně a můžeš hned odjet kombíkem. No a když už skoro dráždím fotobuňku u vstupních dveří, naštěstí vzpomenu Petrumra a mažu pryč. Je to ale boj... ;-\ >:D
No a to jsi neviděl tu jejich roletku, ta by tě dostala hned, raději ani kolem to fotobuňky nechoď.
Taková Fabka HTP by ti mohla udělat nějaké psychotrauma a to není žádná legrace 8-s
Jo, ten loket je božský. Petrmur sice prý ví i jak otevřít kufr bez použití rukou, když nesež nějakou velkou věc a nechceš ji položit na zem a nemáš el. otevírané 5. dveře, ale podle mě jen kecá >:-[]
Velice rád, jestli mi teda někdy ještě daj v servisu ten můj možnáužbrzotaky koncern dohromady. Dneska slavím měsíc bez auta. 8-s Věřil by tomu někdo ?
Aby do zatracenýho tsunami i těch jejich keců husa kopla...
Já uznávám, že je dnes VW nejlepší a ty by jsi mohl gentlmansky připustit, že do dvou let bude nejlepší Renault. Hned by se tobě i mně líp usínalo. :-O
Nejlepší je příliš absolutní pojem. Dejme tomu - dlouhodoběji nejúspěšnější na evropském trhu (v určitých třídách i celkově) . ... Když připustím, že Renault bude do dvou let úspěšnější, než VW, nic tím stejně nezměním... ;-)
Ale kdeže, naopak, já su skromný. Popravdě donedávna jsem měl pocit, že jsem malinko namyšlený, ale pak se mi to podařilo překonat a už jsem opravdu dokonalý/nejlepší >:-[] >:D
Já už to neznám, když jsem byl mladší, tak jsem byl občas trošku nedokonalý, ale teď mě myšlenky na podobné pitomosti ani nenapadnou...
Jako mladý jsem totiž byl trochu namyšlený a myslel si, že jsem dokonalý, teď už jsem konečně dokonalý skutečně ... :-O >:-[]
Vidíš, někdo dospěje dříve, někdo později. Já dospěl už docela brzo a vím, že již dokonalý jsem. Tomu se říká náskok díky technice, Vorsprung durch Technik >:-[]
Myslíš "náskok díky technice" v sexu? >:-[]
Tak to potom s tím "náskokem" opatrně, dnešní meinstreamový nábytek (zejmémna postele) není na podobný "náskok" dvakrát stavěný... >:D
Koncernové tempomaty jsou adaptivní už v základu, třeba mně tempomat do kopce sám přidává plyn a z kopce si pro změnu zase klidně brzdí motorem... :-O >:-[]
To zase ten Renaultovský jede stále na plný plyn, kopec, klesání, rovinka, Renault to myslí totiž s tím prvním místem v prodejnosti vážně, takže stále na plný plyn >:-[] >:D
...přesně tak. Oba hráči jsou špičkové firmy a obě se potýkají s problémy... Laguna měla problémy, Passat má problémy...akorát jsme v blízkosti Němecek a prostě to tu máme dané "německá kvalita".
A prečo by mal niekto niečo vysvetľovať? Najmä niečo tak jednoduché a priamočiare. VW bol spomenutý ako príklad, nie ako jediný piedestál. To po prvé. A po druhé - je oveľa sympatickejšie byť sebakritický a snažiť sa zlepšiť, ako byť pokrytcom, chyby a omyly zatĺkať, a vyhlasovať o sebe že som najlepší...
Clio začne novou éru Renaultu. Bude prvním modelem v novém designovém duchu Renaultu. Po jeho nástupu přijdou nové modely, restyling stávajících. Začne být vidět i mnohem širší spolupráce s Nissanem a Mercedesem v oblasti motorů a podvozků. I proto se Renault-Fans po celém světě na příchod nového Clia tak těší. Konečně skončí doba stabilizace a konsolidace, jež nastala po Avantime éře. Každý z fanoušků Renaultu přece cítil, že se Renault držel poslední roky trochu moc při zdi.
To predsa nikto nepopiera. Písal som o niečom inom.
Každopádne, ak bude nové Clio vyzerať ako táto štúdia, a Renault splní očakávania ohľadne kvality (v čom sa mu už dnes darí), tak zvalcuje konkurenciu vrátane Volkswagenu. ;-)
Jen se obávám, že to tak rychle nepříjde, jak u Renaultu myslí. Pokud by šel Renault hodně dopředu, což jde, tak by museli ostatní jít pomaleji, což oni o tolik nejdou. Rozhodně klesání prodejů nebude, tak to nevypadá.
Ja jsem si chtel jakoze rypnout, ze jestli podle ceskeho prebasneni tohoto clanku chce jit Renault na uroven kvality VW, tak uz muze jedine dolu, prootze se ta kvalita vyrovnala a Renaulty uz davno nejsou sypajici se plecky... >:D
Ono je to s tím překladem jinak, než jak vyznívá tendenční výklad - vůbec nejde o dohánění kohosi v kvalitě, nýbrž o útok na pozici lídra třídy, což je jaksi významově něco jiného. V prvním bodě jde o špatný překlad ze strany redakce ( proč byl onen rozhorovor zde takto interpretován je věcí redaktora a redakce ) , v druhém účelové zkreslení již zkresleného... Existuje množina zákazníků, která má a měla podobné výhrady zase ke spolehlivosti VW .
Tyto viditelně škodolibě rádoby objektivní a vtipné zevšeobecnění je třeba brát s rezervou, ač se to hemží úsmívajícími se smajlíky s palcem hore...
Dobry reklamny slogan pre VW: "Aj Renault uz chce byt ako my" alebo "Aj Renault chce rovnaku kvalitu spracovania, aku mame my a dalsi budu nasedovat" >:-[]
Zdroje, nebo se to nestalo!
Díval jsem se do přepisu rozhovoru a jediné, co Norman prohlásil je tohle: "Our futures Clio and Zoe will certainly bring us back in front of our competitors, including Volkswagen".
Pak říkal pár vět o tom, jak image Renaultu utrpěla, nic z toho však nebylo ani vzdáleně podobné tomu v horním článku.
[odkaz]
Redakce, tohle bylo slabé. Někteří méně obdaření z toho mají druhé vánoce a menší mrtvičku... ;-)
tak buď v redakci někdo neumí anglicky nebo to takhle tendenčně přeložili schválně.... Bravo, tomu říkám profi práce :yes:
Pravda, někteří pisálci povýšili slícování plastů na alfu a omegu automobilu a pak se možná nelze divit, že pojem "car excelence" takový expert přeloží jako "kvalitu zpracování"....
Teď nastal čas, abys ukázal co jsi za chlapa. Vzhledem k tomu, jak se vyjadřuješ - "vzdělávej se, švihej jazyky" - atd. atd. předpokládám, že anglicky umíš.
Teď je na čase zachovat se jako diamantový kovboj, teď je na čase přiznat chybu (ne záměrnou, základ je na straně redakce). S tím Sperminátorem sis moc nepomohl...
Koukám v tom máš pěknej brajgl, jednak jsem tu nikdy! o sobě nenapsal, že jsem diamantový kovboj, jednak sedíš na špatné garáži. Pokud máš s článkem nějaký problém, co ti brání, abys tu uvedl svůj překlad dané informace. Nenapadej diskutéry, a napiš hrdě svůj vlastní příspěvek. Ovšem věř, že redaktoři AUTO.CZ ví přesně co kdy a jak napsat.
Ta poslední věta sedla - nejde o to co kdy napsat, jde o překlad citatce. A ta je přeložena špatně, neb nabývá jiného smyslu než originál. Anglický originál uvádí ve svém příspěvku "Cara Binieri". Přeložit si to snad dokážeš sám, ne?
A jak si tedy tu informaci vykládáš? Co tedy vlastně chtěl ten pan ředitel sdělit? Neschovávej se za kolegy, jde o to, že ty tu střílíš od pasu kolem sebe, aniž bys napsal, jak si vše vykládáš.
A ano, zmiňuje se i o tom, že v 70., 80. a 90 letech zaujímali pozice na absulutní špici malých a středních vozů. Nemyslí, že by dnes byli špičce příliš vzdáleni, ale nejsou v čele.
Autům rozumíš. To, že Renault pracuje na zvýšení spolehlivosti a atraktivity svých vozů touto generací počínaje (Laguna III, Megane III, nový Scenic), zde ví každý moula. To že se jim to daří také. Takže nevidím důvod, proč na základě špatně přeložené citace hned psát blog a radovat se jak malej kluk, kterému dali nové lízátko.
A klidně ti tu zopakuji že např. Golf je objektivně lepší auto než Megan, ale ten rozdíl je výrazně menší, než by sis přál...
Zatímco tvoje psaní VW místo V všude a neschopnost napsat slovo Volkswagen normálně jsou strašně dospělé a na úrovni. Občas napíšeš něco, co je přímo na komoru, ale tímhle se akorát trapně shazuješ... ale co, tvoje věc. Pěkný večer...
Ke kterému cvokaři chodíš?Doporučil bych mu aby ti zvýšil prášky a zakázal jezdit...
Pokud máš trochu soudnosti tak musíš uznat že tohle normální člověk nedokáže vyplodit, vzhledem ke skutečným okolnostem.Ale evidentně jsi důkazem že tohle už není normální.
Tak a teď se do mě pusť...
A neříkal jsem tady několikrát, že redakce poslední dobou nějak moc píše pro senzaci? Naposledy to srovníní Altey XL s krátkým Scénicem? Tady zase poněkud zvláštně přeložený, resp. specifický výtah z rozhovoru...
Vypadá sympaticky.Clio se už vyrábí hezky dlouho.Bohužel naše cesty pro žabožrouty nejsou stavěné,takže dostávají záhul. Francouzské vozy zde mají svojí tradici a prodej je v horní úrovni.Kdysi jsme řádili s R 8 Gordini ,ale to je už historie. :-!
Do září 2005 není žádné období, je to jen konec nějakého období..., který o jeho délce neříká nic.
Dejme tomu období posledních 30 let. V kolika letech z nich, byl Renault celkově úspěšnější na evropském trhu, než VW?
Oj, kdyby na tohle našel někdo statistiku, bylo by dobře. Ale kdybychom to datovali dejme tomu od 1970-2000, tak odhadem těch vítězných let má Renault více. Spíše je otázkou jak by se statistikou zahýbala poslední pětiletka.
Ale i kdybys zjistil, že v tom období byl třicetkrát po sobě nejúspěšnějším výrobcem (následuje moje z rozumově nevysvětlitelných důvodů oblíbená značka), tak bych ti na to odvětil : Hmmm a šel bych si dát tu vanilkovou.
Nechtěj po mně, abych začal hledat ve statistikách. To období trvalo cca 4 roky a teď si nevzpomínám, kdo byl první před tímto obdobím. Napíšu Mattovi z francouzského Renault-fora a on snad tuto statistiku nahodí. Alespoň zase bude mít AUTO.cz o čem psát. Už teď je jeho blog pro Auto.cz docela inspirativní.
Zatím máme nahoře takové... poloclio, částečně lze již usuzovat na produkční verzi, v lecčems však studie jistě ještě dozná změn. Jedno je však jisté už dnes. Vědomí veřejnosti o tom, že nové Clio je tou v tomto desetiletím novou vlaštovkou, pomocí které se Renault navrátí mezi špičku výrobců (akcentovaný Volkswagen) nelze naordinovat jako projímadlo, tohle musí automobilka teprve světu ukázat v reálu.
Tedy půjde o to, že až realizované prodeje nového Clia přesvědčí (nebo nepřesvědčí) motoristickou veřejnost, zde se záměr nahoře naznačený marketingovým ředitelem zdařil, či alespoň jakž takž daří.
V této souvislost si nelze nepoložit otázku, zda hned po náběhu prodejů nového Clia by měl mít kupec tendenci vyzkoušet tento nový produkt, a opustit tedy legendární kvalitu Volkswagenu vetknotou v této třídě do modelu POLO. Popravdě, Clio stávající je jízdně velmi sympatickým vozem, v konfrontaci s (novým) Polem samozřejmě nemůže již obstát, v tomhle je čas neúprosný, a bylo by příliš laciné tu na této skutečnosti stavět konkurenční výhody.
Tedy domnívám se, že s náběhem nového clia nás čeká jedná podstatná změna oproti minulosti - celý motoristický svět bude očekávat, jak Renault naplňuje své jisté předsevzetí, být zase tím, který umí tak, jako například Volkswagen. V tomto kontextu si vybavme nájezd nového POLA. Zcela přirozeně, bez zásadních prohlášení... POLO přijelo, zaujalo a... vyhrálo.
Opravdu čekáš, že je možné aby nové clio rozmetalo doslova světové POLO? Podle mého názoru je to vyloučené už nyní. A pak, zdá se mi, že veřejnost s daleko výraznějším očekáváním vyhlíží novou peugeotku (208), než právě nové Clio, a to jistě i proto, že stávající model (207) je asi nejvěrnějším obrazem o francouzském subkompaktním voze na současném nebi subkompaktní produkce.
Vzpomeň se, kde se dlouhodobě prodejně pohybovalo staré POLO. Bylo na chvostu třídy a nové se během pár měsíců dostalo na špičku segmentu. 207 bude taky zajímavá, ale přece jen i v té současné generaci za Cliem trochu zaostává.
Staré POLO na chvostu třídy nebylo, ale prodejní výsledky korespondovaly s tím, že předposlední POLO (po liftingu světel) nebylo z nejpřitažlivějších modelů, to je jasné. Já sázím v konkurenční francouzském národním klání na 208, dvojku vidím v modelu Clio a jako třetího v řadě C3. To co vidím nahoře, zejména tedy to negativní prohnutí na konci C sloupku, to doufám zmizí... Taktéž se domnívám, že jako horní studie by to bylo dobré zatím tak do pohádek s legendární barbínou. No, jsem moc zvědavý na prodejní verzi. Když jsem před snad dvěma lety projížděl komplet konkurenci, tak v příjemnosti užívání jsem Clio vnímal hned za Polem a Fabií. Šance je.
Jestli Clio porazí Polo v prodejnosti? je to klidně možné. Jestli třeba Laguna Passata? Těžko. Minimálně dalších 10 let. A za 10 let už tady možná ani nebudeme nebo tady budeme popíjet rýžové víno 8-s >:D
Nene, chtěli mě tam, ale odmítl jsem, přecejen statistiky hovoří jasně, jednou jsi na prognosťáku a za pár let na hradě nebo minimálně premiérem... a to mě zatím neláká ;-)
Popletl si to zase, měl si napsat jak to bylo skutečně: "Chtěl jsem tam, ale odmítli mě, přece jen statistiky hovoří jasně... >:-[]
Kdybys tam byl, musel by tě GTI znát, když tam šéfuje kádrovému oddělení... :-O >:D