Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio přichází s novou verzí LS Technofeel

Diskuze (25)
Nová specifikace za desetitisícový příplatek rozšiřuje výbavu Expression a umožňuje volbu dvou zvýhodněných paketů.

Clio ve výbavě Expression disponuje například klimatizací, palubním počítačem, tempomatem, rádiem, Bluetooth, elektrickým stahováním předních oken, elektricky nastavitelnými zrcátky nebo výškově nastavitelným sedadlem. Provedení LS Technofeel za příplatek 10.000 Kč přidává 16palcová litá kola a kožený volant – hodnota této výbavy navíc je v ceníkových cenách 10 a 3 tisíce korun.

Pack Technofeel za dalších 10.000 Kč navíc přidá elektrické stahování zadních oken a hands-free kartu. Ještě zajímavější je ale Pack Technofeel Plus – stojí 15.000 Kč a přidává ještě zadní parkovací senzory a zadní kameru. Přitom jen za kombinaci těchto dvou parkovacích pomocníků se u vyšší výbavy Dynamique připlácí 13.000 Kč.

S únorovým ceníkem také končí plošné desetitisícové zvýhodnění, Clio se tedy prodává za standardní ceny. Sleva 30.000 Kč při financování Renault Finance zůstává zachována, v takovém případě se Clio nabízí od 199.900 Kč.

Nabídka platí i pro kombi Clio Grandtour, které je va všech verzích o 16.000 Kč dražší než pětidveřový hatchback.

Renault Clio IV - technická data, české ceny
Motor1,2 16V 75TCe 90dCi 75dCi 90dCi 90 EDC
Převodovka5M5M5M5M6DS
Zdvihový objem [cm3]1149898146114611461
Válce/ventily4/43/44/24/24/2
Největší výkon [kW/min-1]55/550066/550055/400066/400066/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]107/4250135/2500200/1750220/1750220/1750
Max. rychlost [km/h]167182168178178
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,412,214,311,711,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,54,53,63,63,6
Cena Authentique [Kč]229.900,--294.900,---
Cena Expression [Kč]259.900,-289.900,-324.900,-354.900,-389.900,-
Cena LS Technofeel [Kč]269.900,-299.900,-334.900,-364.900,--
Cena Dynamique [Kč]284.900,-341.900,-349.900,-379.900,-414.900,-

Diskuze (25)
11. 2. 2014 23:52
Re: 0,9 TCe
Já jsem s ním najezdil necelých 100km a souhlasím s tebou, že většině zákazníků kupujích clio určitě 0.9TCe bude bohatě stačit. Rozhodně je mnohem lepší než HTP, které nejede vůbec a stejně se s ním většina fábií prodávala...

Já jsem to bral ze svého pohledu, kde už jsem ze své III generace clia na určitou dynamiku zvyklý a pohoršení o o 16kw a 2s ve zrychlení by bylo sakra znát. Mám v autě rád pocit, že nikdy nemusím jet naplno a vždycky mám ještě k dispozici nějaký výkon navíc, kdyby bylo potřeba. Na to samozřejmě ani těch 82kw úplně nestačí, ale silnější už by bylo jen RS s tvrdým podvozkem.

A nejlepší na výkonnějším motoru je, že když chci, dokážu stejně jet mimo město za 4,8-5 l/100km. Stačí jen motor nevytáčet a prudce nezrychlovat.

Nové clio ve verzi GT mi přijde jako ideální. Dvouspojkový automat je super a je to dobrá volba jako kompromis mezi extrémním RS a slabšími motory.
11. 2. 2014 23:35
0,9 TCe
Ahoj. Rád se zapojím do diskuze o motoru 0,9 TCe. Myslím, že k němu mám co říct, protože na něm mám aktuálně naježděny nějaké 3000 Km, což je asi víc, než většina z vás. Clio se u nás objevilo jako druhé auto do rodiny cca před měsícem.

1) Jsem moc rád, že někteří z vás tady razí tezi "vyzkoušej ho sám, než abys slepě věřil testům". Přesně tohle je totiž zrovna u tohoto motoru důležité. Nejde jen o to, že novináři jsou namlsaní daleko výkonnějšími auty, ale roli hraje i to, že někteří z nich jsou evidentně zapřisáhlými odpůrci vůbec principu downsizingu. Takže k motorům formátu 0,9 TCe přistupují apriori negativně. To, že ne všichni novináři mají zrovna "standardní" postavy (rozměrově i vahou) netřeba dodávat.

2) Nejen z mých zkušeností plyne, že kdo se svezl, nebo dokonce koupil, je spokojený. Bratrance, který je zapřisáhlý "němcofil", jsem nechal se s autem projet a vrátil se s úsměvem od ucha k uchu...

3) Moje zkušenosti: Motor jsem si řádně zajel, považuju to nejen za přínosné, ale i za jakousi "slušnost". Do 1000 km nepřesahovat nějakých 3200 ot., a pak postupně, při delších cestách a zahřátém motoru, přidávat. Od 1500 km jezdím normálně. Ve městě super, na semaforech jsem vždycky mezi prvními, reakce motoru na výbornou, zvuk motoru v žádném případě neobtěžuje (jak jsem taky kdesi četl). Navíc v kombinaci se skvěle naladěným podvozkem je autíčko fakt mrštné. No a pak dálnice. Párkrát jsem si dal Praha - Brno a zpět a musím říct, že motor bez problému zvládá i tohle. Ve dvou lidech s bagáží klidně 150, 160. Motor neztrácí dech a nemá problém ani s dostatečným pružným zrychlením. Jasně, když mě v táhlém kopci zbrzdí kamion na 100ku, chce to podřadit, ale nebavíme se o nějakém sporťáku, že ne? Navíc při vyšších otáčkách na dálnici si motor krásně sedne a není téměř slyšet.

Takže: "Nekecat, vyzkoušet"
11. 2. 2014 22:53
Re: Chybí vhodná motorizace
Naprosto s tebou souhlasím. Sám mám clio III generace s nepříliš častým motorem 1.6 16V 82kw a slabší bych už nechtěl. Měl jsem možnost jezdit i s cliem III generace 1.2 55kw a se čtvrtou generací 0.9 TCe. Oproti mému jsou to chcíplotiny. Nedá se s nimi rychle vyrazit z křižovatky, bezpečně předjet, prostě tam strašně chybí rezerva výkonu. A spotřeba zase o moc nižší než u mého nebyla.

Co se týká IV generace, automat by mi nevadil, ale GT už je na clio poměrně drahé. Nehledě na to, že už nedávají kotouče dozadu, přisvěcování do zatáček atd...

Ale kdybych se teď nechystal vyměnit svoje za něco většího, tak bych 1.2TCe GT zvažoval.
11. 2. 2014 21:32
Re: Chybí vhodná motorizace
Išiel som s týmto cliom aj mimo mesta a? Väčšina týchto aút na našich trhoch má základný motor
11. 2. 2014 21:30
Re: Dejte tam motor please!
doporučujem zvezenie, riadiť sa pri výbere iba recenziami je trochu nelogické