.... ten odkaz na tu V6 nemá chyby ;-)
to bylo neco.. ta prevodovka a ten motor.. interier proste klasika.. :-) to boli časy..
.. kde tam nejaka dvojspojka.. >:D ..
ale vraj sa to dosť zle ovladalo.. ktovie čo je na tom pravdy.. nemal som tu česť .. :-( ...
Clio V6 je totální exot, legenda z dávno zašlých časů, o které se vyprávěj příběhy u táborových ohňů. ;-) Ale znám ho taky jen teoreticky, nevím, jestli je tu někdo, kdo s tím jel.
špatně?
Špatně ne... jen náročně.
Nebylo to auto pro slečny. Ale mrcha, co tě dokázala zabít. Ale když měla nad sebou pevnou ruku, tak to byl zážitek. ;-)
jo dík moc.. parádny článok.. :-)
tak napokon po tom roku 2003 sa na nom kadeco zlepsilo..
no aj podla tohto to asi nebolo bohvie čo :-)
[odkaz]
... ale aj tak by som sa chcel na tom povoziť.. :-)
Práveže si myslím, že každý normálny bude veľmi rád keď ho Renault priniesie. Je to športové auto, ktoré bude prinášať jeho majiteľom radosť z jazdy a preto by sme mali byť radi, že takéto auté ešte stále existujú...
Otázka je, proč to odkládají. C4RS je "hotové" už od podzimu 2012 a výkonnější verzi Gordini slibují dlouho i samotní lidi z automobilky. Asi mají nějaký důvod, proč uvést jen nějaký relativně nezajímavý designový balíček, no snad to není nic závažného (trable s převodovkou, např.).
Možná prostě chtěj udělat parádu doma...těžko říct. A co ty ? Stále spokojen ? Recenze je skvělá (tímto zároveň zvu všechny, kdo ji třeba přehlédli, k přečtení), ale třeba nějaký nový poznatky... ;-)
Pár nových poznatků mám, jen jsem byl zatím líný recenzi aktualizovat - brzy to napravím, dík za nakopnutí :-)
Jinak na Gordini osobně čekám jako na oficiální potvrzení nebo vyvrácení toho, co snese aktuální mechanika R.S.a - pokud bude "hardware" stejný (což zatím očekávám), pár koníků bych docela přihodil.
V Ženevě bude premiéra pro Renault velice důležitého Twinga a pro Clio RS Gordini by asi nebylo místo. A pokud jde o převodovku, tak mám pocit, že tam snad sni manuál nebude, což bude asi pro noho lidí zklamání. Podle mě se do Clia šestikvalt nevejde. Proto podle mě v Cliu a Capturu také není žádný motor, který se normálně u Renaultu dává s čestikvaltem (1.2 TCe 115, dCi 110, TCe 130). Třeba se ale pletu.
Další zvyšování výkonu je jistě lákavé, ale to není to hlavní. Nejdůležitější je, aby se Clio RS (vč. Gordini) nabízelo i s MANUÁLNÍ převodovkou a třemi pedály, aby si každý mohl vybrat. Protože pokud se automobilka snaží zákazníka znásilnit automatem, ten se sebere a odejde jinam (třeba k Fordu Fiesta ST). Teprve až ostré Clio dostane manuální převodovku, bude to pravý hot-hatch. Volkswagenu už to v případě Pola GTI (a brzy snad i u Ibizy Cupra) konečně docvaklo, tak teď ještě aby se rozsvítilo taky marketingu Renaultu! :-O:-!