Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio Storia: Jediný motor 1,2 16V (55 kW) za 184.900,- Kč

David Bureš
Diskuze (5)
Minulá generace Renaultu Clio je v nabídce už jen s jedinou motorizací, 1,2 16V (55 kW) stojí 184.900,- Kč. Manuální klimatizace je k jedinému nabízenému stupni výbavy za příplatek 15.000,- Kč.

Automobilka Renault nadále nabízí minulou generaci Clia pod názvem Clio Storia jako levnější a jednodušší alternativu k současné generaci tohoto vozu. Zatímco v minulosti bylo Clio Storia v nabídce v několika verzích, nyní už je na trhu jen jediný stupeň výbavy s jediným motorem.

Pětidveřový Renault Clio Storia s benzinovým motorem 1,2 16V (55 kW) a pětistupňovou manuální převodovkou stojí 184.900,- Kč.

Základní výbava Authentique zahrnuje elektrický posilovač řízení, dva airbagy, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, funkci automatického zamykání při jízdě, výškově nastavitelný volant, zadní dělená sedadla v poměru 1:2 či osvětlení zavazadlového prostoru. Boční lišty a vnější zpětná zrcátka jsou v černém provedení, kola jsou 14palcová.

V nabídce dosud zůstává jen minimum prvků příplatkové výbavy, metalíza stojí 9.300,- Kč, manuální klimatizace s pylovým filtrem 15.000,- Kč, autorádio Pioneer s dvěma reproduktory, CD, MP3 přehrávačem a vstupem USB je za 2.790,- Kč.

Renault Clio Storia - české ceny (březen 2011)
Motor1,2 16V
Převodovka5M
Zdvihový objem [cm3]1149
Válce/ventily4/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]55/5500
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]105/4250
Max. rychlost [km/h]170
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,7
Cena Autentique [Kč]184.900,-

V případě financování Renault Finance je Clio Storia za cenu 159.900,- Kč včetně prodloužené záruky na čtyři roky nebo 60.000 km. Doporučujeme však propočítat, kolik po několika letech financování skutečně za Clio zaplatíte.

Renault Clio Storia, na některých trzích pod názvem Clio Campus, se prodává souběžně s třetí generací tohoto automobilu od roku 2005. Před dvěma lety vůz prošel modernizací, kdy dostal masivnější přední nárazník a jednodílnou lichoběžníkovou masku chladiče. S tímto vzhledem se Clio Storia prodává dodnes.

David Bureš
Diskuze (5)
2. 4. 2011 20:14
Kvalitní auto
Teta si toto Clio koupila nové a zatím žádná závada, když nepočítám neschopné mechaniky, kteří zavzdušnili na garančce brzdy a díky tomu ji vyhodili z technické.
Hlavně oceňuji, že narozdíl od dnešních aut toto Clio ještě nevypadá jako zmutovaná brambora, ale má prostě tvar jako auto. Žádný vysoký trambusový předek, žádná světla 1m dlouhá až k oknu a podobné vychytávky. Taky neváží moc a s tou 1.2 jede docela svižně.
Jsem si vzpomněl na zkušební jízdu tety jak ji popisovala:
Jedou po městě, ona řídí, vedle sedí prodejce a najednou říká:
nechci vám radit, ale po městě byste neměla jezdit 120.
Ona: ale já jedu 50.
On: díváte se na otáčkoměr :-)
Prostě v minulém autě otáčkoměr neměla, tak se trochu spletla :-)
jj, tohle staré Clio vydrží hodně...
1. 4. 2011 16:27
Re: Pro nás
Clio Storia se prodává i ve Francii. :-!
Avatar - twistedTSD
1. 4. 2011 15:16
Re: Pro nás
no ono se stačí podívat na prodeje Thalie u nás... ;-)
Avatar - dr.biker
1. 4. 2011 14:05
Re: Pro nás
Kde všude se Clio Storia pořád prodává? Ve Francii nebo Německu se už neprodává?
Jinak Clio Storia je takřka nesmrtelné, vždyť nová generace Clia se prodává myslím že šestým rokem, příští rok má přijít nové Clio IV a Storia se pořád prodává a pořád má co nabídnout. Klobouk dolů. :yes:
Avatar - CHerokee
1. 4. 2011 08:06
Pro nás
Je vidět, že nás pořád mají za podřadný východní trh.