Napr. mne sa maximalne nepaci, pride mi to ako pohrebak, a interier naozaj je futuristicky a moze byt aj funkcny, proste mi nevonia, mozno by som zmenil nazor, ak by mi ho Renault zapozical na tyzden. Pre mna naj MPV je zatial Ford Galaxy, pripadne S-Max. Sharan u mna boduje posuvnymi dvermi, ale auto mi pripada nudne.
si kruťas, si mu zkazil celý nadcházajúci víkend >:-[]
asi pojde k nejakému nákupnému centru, nájde nejakú starú oktávku s poctivým TDI a poprosí majitela, aby mu ju nechal hodinku naštartovanú a on si lahne pod výfuk >:-[]
Ozaj pozoruhodné, ako 10-ročný dizajn Espacu dobre maskuje svoj vek. Stačilo menší facelift a opäť zapadá do portfólia nových Renaultov.
Dokonca lepšie ako prototyp 5. generácie v duchu súčasného Méganu. (ak to teda nie je len render).
[odkaz]
[odkaz]
To víš, mistři designu a mistři ergonomie ještě nevymřeli - [odkaz] 8-s >:D Na tomhle není znát zub nedefinovaného času, na tomhle je znát snad i zlom nejen desetiletí, nýbrž doslova tisíciletí... Mám osobní zkušenost. Nemyslím z plakátu, myslím jako z kokpitu. A upřímně přiznám, že jsem se i na jizdu s espacem těšil, přeci jenom znám ty slogany o mistru zakladateli a tak. Setkání však pro mne bylo doslova šokem. Kabina na můj vkus (však znáš můj vkus) nepřijatelná i přes svářečské brýle. Mám-li nějak zobecnit poznatky, pak spolu s multiplou patří setkání s espacem k nejvýraznějším zklamáním, jaká jsem kdy v autech zažil.
Shodou okolností jsem přímo z Espacu přesedal do Ford S-Max - [odkaz] a okamžitě po usednutí jsem konstatoval - jo, dobrý, hodně dobrý. A pak ta jízda... asi mě tu někdo těžko nařkne z nadržovačů fordu, avšak popravdě musím napsat, že po té ledové espacovské sprše jsem ford velebil do nebes.
A to si představ, kdyby tě posadili sem - [odkaz] [odkaz] Mistrovskej kousek, co? :-!:yes:
Tak tu nekřepči nad dokonale vyžilým, dnes vlastně nechtěně dekadentním modelem a dívej se na věc objektivníma vočima.
MPV mají dlouhý život, viz minulá generace tvého milovaného Sharanu. Stejnou logikou jde i Espace, inu náklady na vývoj jsou vysoké a tato generace třeba jízdně ve své době byla vynikající. Exteriér nezestárl, tady se opět potvrdila má slova, že tvrzení o nějaké nadčasovosti designu volkswagenu je nesmysl. Jedině interiér by potřeboval trochu obnovy, ale ne ve smyslu konceptu, ten je osobitý a vynikající, např. ovládání klimatizace nemá chybu... ale po stránce zpracování a materiálů. VIděl bych to na vzor v Scenicu či Meganu, ti dva jsou uvnitř skvělí.
Ty Ronaulte, teď se musím GTI-ho zastat, měl jsem možnost zkusit obě auta, jelikož přemýšlím o upgradu o třídu výše než mám teď. Sharan je o dost dál, jízdou, ovladatelností, zpracováním i celkovým přístupem k velkému MPV. Prostě je lepší :yes:
Espace, pardon Grand Espace má jen jednu výhodu a tou je kufr v 7 místném uspořádání, je tak odhadem o cca 80-100l větší. Jinak sedačky idkyž samostatné a vyjímatelné, jsou prostě malé, tj zas tak velká výhoda to neni.
Pokud by se měl rozhodnout mezi těmito MPV beru Sharan ;-)
Ještěže má někdo odvahu udělat jiné auto, než kde kokpit obklopuje řidiče těsně ze všech stran. Je to MPV, auto na dlouhé cesty, kde je občas vhodné se na sedačce zavrtět, opřít se někde jinde, případně si hodit nohu přes koleno :-)
Opakem jsou auta typu Audi, která se "oblékají" a vyvolávají klaustofobické pocity. U Espacu opřený člověk do sedačky nedosáhne na čelní sklo, ani na okraj - prostě obývák. Kdo chce každodenní nálož měkčených plastů co nejblíž k sobě, vybere si od všech ostatních.