Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Espace na dalších fotkách: Víme, jak vypadá přístrojová deska!

Ve čtvrtek 25. září se nám poprvé ukázal nový Renault Espace. Nyní máme další fotky a dokonce i z interiéru!
Zpět na článek
26. 9. 2014 11:58
26. 9. 2014 12:19
26. 9. 2014 12:25
26. 9. 2014 12:37
26. 9. 2014 15:41
26. 9. 2014 15:58
26. 9. 2014 16:14
26. 9. 2014 15:56
26. 9. 2014 16:05
26. 9. 2014 14:08
26. 9. 2014 12:29
26. 9. 2014 13:01
26. 9. 2014 16:03
26. 9. 2014 18:23
26. 9. 2014 18:15
26. 9. 2014 19:41
26. 9. 2014 14:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 16:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 17:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 13:44
26. 9. 2014 13:57
26. 9. 2014 14:07
26. 9. 2014 14:08
26. 9. 2014 14:23
26. 9. 2014 14:50
26. 9. 2014 14:54
26. 9. 2014 15:02
27. 9. 2014 14:33
29. 9. 2014 10:15
29. 9. 2014 12:21
29. 9. 2014 12:26
26. 9. 2014 14:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 16:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 19:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 17:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 16:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 15:13
26. 9. 2014 15:39
26. 9. 2014 15:51
26. 9. 2014 17:43
27. 9. 2014 06:45
27. 9. 2014 08:27
26. 9. 2014 15:53
26. 9. 2014 16:16
26. 9. 2014 19:47
26. 9. 2014 18:42
26. 9. 2014 19:47
27. 9. 2014 08:13
26. 9. 2014 20:06
26. 9. 2014 21:34
27. 9. 2014 10:05
27. 9. 2014 07:57
27. 9. 2014 10:07
26. 9. 2014 22:29
27. 9. 2014 08:28
27. 9. 2014 10:08
27. 9. 2014 14:03
Avatar - Ham.
26. 9. 2014 11:58
Ten pán
v růžových teniskách se Vám tedy povedl pane Mička >:-[]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Honza Mička
26. 9. 2014 12:12
Re: Ten pán
Dobrý den,

to jsem nefotil já, ale díky, těch tenisek jsem si všiml až teď >:D
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2014 13:20
Re: Ten pán
Vždyť to k rendlíku patří! Normální chlapi si rendlíka nekoupí.
26. 9. 2014 12:25
Re: Ten pán
První, co mě praštilo...ten styl je zajímavej >:-[]
26. 9. 2014 12:37
Re: Ten pán
Joo, ty van den Ackerovy tenisky jsou legendární :-). Občas nosí každou jinou, vlastní jich dle jednoho rozhovoru přes 40 párů s tím, že některé jsou vyrobeny na míru.
Jinak je to model adidas superstar.
Avatar - Emel
26. 9. 2014 15:41
Re: Ten pán
K tomu Espacu to jde docela dobře...
26. 9. 2014 15:58
Re: Ten pán
Ty tenisky jsou ke konceptu Initiale Paris ze kterého vycházejí.
Avatar - Emel
26. 9. 2014 16:14
Re: Ten pán
V tom případě se zapomněl přezout... a nebo prostě nemá žádné boty v černé / šedé ;-)
26. 9. 2014 15:56
Re: Ten pán
Máš pravdu. Ty tenisky jsou legendární a Laurens van den Acker je vždy při prezentaci konceptu nebo nového modelu ladí s autem. Proto má taky u nového Espace fialové (koncept Initiale Paris byl fialový).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 16:05
Re: Ten pán
Perfektní!!!! :yes: :yes: dobře ty Pogo26 ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 14:08
Re: Ten pán
...a není to jenom izolepa kvůli mokru? >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 9. 2014 12:02
vyzera to byt dost nizke auto
a to aj napriek velkym kolesam a vysokemu podvozku... sucasny espace je ovela vzdusnejsi uz len na pohlad....... som zvedavy na rozmery
Rozbalit vlákno
10
26. 9. 2014 12:14
Re: vyzera to byt dost nizke auto
Určit prostornost auta a srozvnání dvou generací z několika fotek se jen tak nevidí.

Teda, nečekal bych, že zrovna takový trumbera jako ty bude mít ta kvýbornou definici prostoru... >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 9. 2014 12:21
Re: vyzera to byt dost nizke auto
tvrdim ze sucacny espace posobi ovela vzdusnejsie.... ( mozno v skutocnosti to tak nebude uvidime pockajme si ) a ze tento novy espace posobi nizko.... a to aj napriek vysokemu podvozku....

ako provokater si uplny amater, viac snahy nabuduce :yes: pekny den ;-)
26. 9. 2014 12:24
Re: vyzera to byt dost nizke auto
Mno ano, uznám porážku a budu týden chodit kanály :-)

A prozradíš mi už, co děláš za práci?
Avatar - 3_diamanty
26. 9. 2014 12:25
Re: vyzera to byt dost nizke auto
no nic... hate list musime rozsirit, na provokaterov ako ty nemam moc casu :yes:

hezkej den :yes:
26. 9. 2014 12:31
Re: vyzera to byt dost nizke auto
Aby jsi si nezůstal diskutérsky sám pro sebe. ;-)
Avatar - pumpkin
26. 9. 2014 12:43
Re: vyzera to byt dost nizke auto
Myslím že by mu to vôbec nevadilo. Ako sa vyjadril, je mu u * čo iní píšu.
26. 9. 2014 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 14:15
Re: vyzera to byt dost nizke auto
To je sen! >:D
26. 9. 2014 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
26. 9. 2014 17:30
Re: vyzera to byt dost nizke auto
Hm, porovnávať crossover s plnohodnotným zakladateľom európskeho segmentu MPV ... to je také ani neviem ako to povedať Topperovské. >:D Občas mám z teba pocit že by si rád bol platený diskutér a nie človek, ktorého autá bavia a zaujíma sa o nich.
26. 9. 2014 12:29
R-Klasse II
Ano, na těchto snímcích je to mnohem zřejmější než na těch (o)malůvkách. Pochybuju, že Renault nabídne výškově stavitelnej podvozek a 4x4, přesto mi je ten koncept bližší než MPV.
Jazyk Renaultu je jasně cítit, ve světlejší barvě rušivej chrom už nevypadá tak odpudivě, ale koncept jako takovej vidím blíž k R než k předchozímu Espace.
Myslím, že tenhle tah by mohl Rendlíku vyjít!
Rozbalit vlákno
10
26. 9. 2014 12:48
Re: R-Klasse II
4x4 by mělo být taky.
Avatar - pumpkin
26. 9. 2014 12:55
Re: R-Klasse II
Je to na platforme X-trailu, tak možno bude aj 4x4, čo by v histórii Espace nebolo po prvý krát.
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 13:01
Re: R-Klasse II
Z těch fotek je patrné, že grafik na předchozích renderech ta kola hodně "přifouknul". Tohle je už podstatně civilnější. Olašština z toho pořád trčí, ale je to snesitelnější, čím dál víc mi to připomíná prochromovanější a mírně protáhnutou Kia sportage. ;-)
26. 9. 2014 13:05
Re: R-Klasse II
Jo, Sportage mě nenapadla ;-) Olašština zdomácněla >:-[]
26. 9. 2014 16:03
Re: R-Klasse II
Ještě nedávno jsi tady slintal nad pochromovaným Passatem a teď si budeš hrát na znalce designu. Patříš asi mezi ty rozumbrady, který s designovým směrem nějaké automobilky mění i svůj vkus. Ale nezoufej, je vás tady víc.
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 18:23
Re: R-Klasse II
Tohle je problém vás troubů (čti bojovníků za svou garáž), svůj způsob vidění světa podsouváte jiným. Ty články o novém passatu tu byly nedávno, tak jistě nebudeš mít problém mi mé "slintání nad pochromovaným passatem" předvést.
A možná si přepláchni přirození teplou vodou, děláš dojem, že by ti mohla prasknout žilka. ;-)
Avatar - wakantanka
26. 9. 2014 17:34
Re: R-Klasse II
Aha takže silne pochromovaný Passat predch. generácie ti neprekáža ? Mňa to vždy zarazí keď ho niekde vidím, že ako mohla taká konzervatívna automobilka vyprodukovať taký paskvil. U Renaultu po jeho "úletoch" to pôsobí úplne v pohode.
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 18:15
Re: R-Klasse II
Jak víš, že mi neprekáža chrom u passatu? :-O někdy mi to tu fakt připadá jak v MŠ. :no:
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 19:41
Re: R-Klasse II
...souhlas....
26. 9. 2014 13:28
Re: R-Klasse II
Včera, když jsem viděl první fotky, tak mě R hned taky napadlo:) :yes:
Avatar - Well-being
26. 9. 2014 12:42
Udělat pohledný předek
auta umí kde kdo, ale u zadní části, to už vyžaduje fištrona. Zde se to potvrzuje v plné parádě, zadek je paskvil ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
26. 9. 2014 17:35
Re: Udělat pohledný předek
Zadok je podľa mňa úplne v pohode presne v duchu súčasného designového renaultovského smerovania.
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2014 13:47
Re: Udělat pohledný předek
To je pravda. Proto je ten zadek tak hnusný :no:
27. 9. 2014 00:06
Re: Udělat pohledný předek
Přesně tohle si myslím o Škodovkách od Kabaně :-!
26. 9. 2014 12:45
Veľké divadlo
Prijdi Espace-om do divadla (obchodné stretnutie, pred hotel ...), budeš považovaný za moderného, kreatívneho sexy muža. Príjdi na E Klasse, A6 alebo 5er, nikto si Ťa nevšimne.
Rozbalit vlákno
57
26. 9. 2014 12:59
Re: Veľké divadlo
>:D
Ale nepovídej.
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 13:02
Re: Veľké divadlo
Tak, gay komunita má pochopitelně svá kritéria kreativity a sexy muža... >:D ;-)
26. 9. 2014 13:03
Re: Veľké divadlo
Ne, budeš považovaný za "toho s tim Renoltem". :-)
26. 9. 2014 13:22
Re: Veľké divadlo
Vo vychodnej europe sa z premioviek idu ludia zblaznit, hochstaplerstvo prekvita, pracujem v Rakusku v IT a k takym autam treba mat cosi za sebou a primerane postavenie, udrzbar na A6 co mala byt na srotovisku hned vyzera ako blbec z vychodnej europy. Moji kolegovia rakusania sa vozia bud na VW, Renaultoch a na Oploch a nikto ani len netuzi po nejakych premiovkach. Vo vychodnej europe to plebs pochopi za nejakych 10-20 rokov.
26. 9. 2014 13:29
Re: Veľké divadlo
Ale nepovídej! >:D
Avatar - pumpkin
26. 9. 2014 16:50
Re: Veľké divadlo
Čo ťa na tom tak pobavilo? Podeľ sa snami.
26. 9. 2014 21:42
Re: Veľké divadlo
Hmm, chlapci, nevím, co tak napsat.
Snad jen, mám jiné (osobní) zkušenosti. A ne málo. ;-)
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 16:21
Re: Veľké divadlo
Aha. >:D Tak...to je fajn.
26. 9. 2014 13:32
Re: Veľké divadlo
Skutečně? Připadáš si jako na údržbářským fóru? Jak tedy vysvětlíš ty obrovský prodeje D3 v západní Evropě?
26. 9. 2014 14:07
Re: Veľké divadlo
Nie sorry nikoho som nechcel urazit. Predaje D3 su v nemecku a v uk trochu vacsie lebo D3 sa uchylila k malym autam ktore predtym nikdy nerobila.
Nas generalny keby prisiel do prace aj na Dacii nikoho to nejako zvlast nevzrusi.
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 14:23
Re: Veľké divadlo
Mícháš dvě věci dohromady, ne/preferenci premiovek "...z premioviek idu ludia zbláznit" a ne/prefernci ojetin, "...udrzbar na A6 co mala byt na srotovisku..."

K ojetinám. Je pravdou, že díky návyku na značkový servis a cyklu pravidelné obměny auta, kvůli vyššímu daň. zatížení starších aut a dražším pojistkám je na "západě" menší obliba ojetin než v našich končinách. Proto údržbáři, pokud na to mají, volí nová auta, logicky opely nebo renaulty, protože na novou D3 nemají. Ojetina tam není volbou, ale ekonomickou nutností.

K premii. Ten, kdo na to má, volí premiovku, naprosto jednoznačně, na "západě" je auto výrazem sociálního statutu ještě stále silněji než u nás. Ředitel velkého podniku v Rakousku jezdící Renaultem je asi tak reálný jako život na Měsíci. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:49
Re: Veľké divadlo
V Rakousku je trošku jiné klima. Ředitel velkého podniku (na západě, případně na severu Evropy) jezdívá do práce nezřídka... na kole :-)

Pokud má někdo problém s tím, že by ředitel velkého podniku jezdil do práce Renaultem, nemyslím si, že jde o racionální názor :no:
26. 9. 2014 16:12
Re: Veľké divadlo
...jo a nosí hadry z OP Prostějov. Avantime, jsi trošku mimózní.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 16:18
Re: Veľké divadlo
Je velký rozdíl mezi solventním člověkem, který své jmění nabyl tak, aniž by pro něj bylo hlavním motivem tvořivosti (= lidé, kteří za něco stojí, jejichž práce je vidět a kteří by se za žádných okolností neprezentovali ničím okázalým) a mezi těmi, kteří usilují o co největší zisky (ovšem, jejich práce mnohdy nebývá vidět).

Člověk první skupiny může klidně nosit hadry OP Prostějov a jezdit Octavií, protože mu na značce a prestiži nesejde. Takoví lidé jsou skutečnými lidmi, nemají potřebu před nikým rozehrávat hru na prestiž, image a "lepší kruhy".

Zaplaťpánbůh za skutečné lidské bytosti :-)
Avatar - Emel
26. 9. 2014 16:25
Re: Veľké divadlo
To je hezká pohádka :-) . A co lidé, kteří jsou pracovití a tvořiví, ale přesto si zakládají na hezkém oblečení... takoví nejsou? Co ženské, taky ty správné nosí zásadně oblečení druhé jakosti, aby tím okázale nehrály na to, že jsou hezčí než jsou?

PS: Pokud se budeme bavit o byznysu, jakémkoli byznysu... pak krom schopnosti něco vytvořit obvykle potřebuješ taky schopnost to prodat. Můžeš přijet na jednání s investorem v džínách na kole, ve vstupní hale opucovat tenisky o rohožku... ale obvykle se to tak nedělá.
26. 9. 2014 17:15
Re: Veľké divadlo
Ty si troufas soudit, kdo jak nabyl sve prostredky? Vis, tyhle cernobily neokomunisticky kecy me neprestavaji bavit. Ten kdo si poridi cokoliv drazsiho je samozrejme zloduch, kdyby to bylo naopak je to samosebou geroj!
Ne, svet takhle jednoduchej a cernobilej neni...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 17:20
Re: Veľké divadlo
Pořádně popřemýšlej nad tím, co jsem řekl, než se to pokusíš reprodukovat - nic z toho, co říkáš, jsem neřekl.

Mě zase nepřestává bavit (a zároveň znechucovat) to "neokomunistické" nálepkování.
26. 9. 2014 20:50
Re: Veľké divadlo
Mýlíš se ve svý analýze, věřím, že až se probudíš, bude ti za to co jsi tu dnes vypotil aspoň trochu hanba.
Znám poměrně dost lidí, co nemusí počítat před dovolenou peníze a žádnej vzorec nepasuje. Prostě není!!!
Zapomeň na předsudky a žij jak nejlíp to umíš, přestaň řešit podobný nesmysly a bude ti líp.
27. 9. 2014 10:29
Re: Veľké divadlo
Zníž otáčky, nesvedčí ti to. Aj keď máš v zásade kus pravdy. (Prílišné otáčky v diskusii nesvedčia nikomu, nie iba Tebe).
26. 9. 2014 19:41
Re: Veľké divadlo
Myslim, ze si prave urazil (byt jiste ne umyslne) spoustu slusnych majitelu premiovych aut. Uplne tu vidim ty GTIho eseje na tema premiovy clovek - premiove auto, otevri garaz a koukas na sebe atd.
Ted z druhe strany. Pokud se ti libi udajny pristup rakusaku (osobne si nemyslim ze je tam situace tolik odlisna, ale nebudu ti brat idealy) spocivajici v tom, ze reditel/prachac/uspesny clovek muze prijet na kole, aniz by ho nekdo soudil, tak nebylo by stejne hezke nepodezirat majitele premiovky z toho, ze "jeho prace mnohdy nebyva videt, usiluje o co nejvetsi zisky atd."? I slusny clovek pro sebe muze chtit to nejlepsi a kdo si zvykne na mercedes, tomu se do octavky preseda blbe.
Avatar - woody-alien
26. 9. 2014 20:38
Re: Veľké divadlo
No, popravdě, ten žvást jak vystřiženej z Kapitálu, by si zasloužil podrobnější rozbor. Ale já to shrnu ve stručnosti.

Respektuhodný a zároveň ušlechtilý a s vytříbeným vkusem je jen ten podnikatel, který podniká přinejmenším s cílem osvobodit Tibet nebo nakrmit Afriku. Takový si nepotrpí na okázalost a je vzorem všech ctností.

Dále můžeme vzít na milost i ty, jejichž značný majetek vznikl víceméně omylem. Ať už jde o umělce na růžovém obláčku, módní návrháře nebo třeba sportovce, oni si prostě jen tak malovali, spíchli nějaký šaty, čutali do míče....a ani netušili, jak a proč jim na kontech přistávají peníze. Zisk nebyl jejich zájmem, oni se chtěli jen věnovat oblíbené činnosti. Takoví jsou duše nespoutané, kreativita je jim nade vše a nad hmotné radosti jsou povzneseni.

To tedy byli "lidé, co za něco stojí".

Podnikat za účelem zisku (tedy vlastní obživy) je ovšem nanejvýš zavrženíhodné a je logické, že takto podnikají pouze křupanští pozérští nicneděláci, kteří následně svůj nakeťasený majetek utácejí za nechutně honosné oblečení, auta, vily a nespočet milenek.

A to je pro dnešní večer ze Salónu vše.... ;-)
26. 9. 2014 20:53
Re: Veľké divadlo
Woody, máš můj absolutní obdiv za trpělivost vysvětlovat a vysvětlovat. Věřím, že tvý podání porozumí již všichni! ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
26. 9. 2014 21:12
Re: Veľké divadlo
Všichni bohužel ne, jen ti kteří pro to mají aspoň minimální vůli...
Avatar - _Karel_
26. 9. 2014 20:56
Re: Veľké divadlo
Jak píšeš, to je na delší rozbor. Zdaleka to není tak černobílý a ta poslední skupinka podnikatelů má holt různé podmnožiny. A některý z tech podmnožin vzbuzují oprávněný odpor. Což ale není důvod k házení do jednoho pytle.Ve skutečnosti věřím, že těch "odporných podmnožin" není zas tak zásadní procento, jaké si představují někteří diskutující.
27. 9. 2014 06:42
Re: Veľké divadlo
Ve všech množinách máš nějakou odpornou podmnožinu. A říct, jestli je nějaká množina odpornější nejde.
Avatar - woody-alien
27. 9. 2014 08:06
Re: Veľké divadlo
Copak já, já to chápu. Spíš by se to mělo vysvětlit těm ze Salónu. Svoje podmnožiny má každá z těch množin, nebo snad neexistují "umělci", co dělají jenom na kšeft, sportovci, co už se tam dávno plácají jen kvůli lukrativní smlouvě, lidumilové, kteří přispívají na charitu všude možně, ale doma mlátěj svojí ženu ? Stejně tak u nás jako mezi "lidmi západní kultury"...Radikálně černobílé vidění světa je prostě pro salónní teoretiky typické. Že si výběrem BMW místo Renaultu (jen pro příklad) nemusíš dokazovat vůbec nic, je pro ně jen těžko přijatelné. Prostě jsi křupan z divokého Východu zasaženej postkomunistickým morem. ;-)
Avatar - white label
26. 9. 2014 17:11
Re: Veľké divadlo
A nebyl ředitelem velkého podniku Ada, ten by jel určitě kamkoli raději na kole, než Renaultem... >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 19:43
Re: Veľké divadlo
Liberta? >:D s vlašťovkama ?
26. 9. 2014 21:56
Re: Veľké divadlo
Ne, Sobi 20. >:-[]
27. 9. 2014 06:43
Re: Veľké divadlo
Vás dva na Ukrajinu kluci! Myslím kolo >:-[]
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 07:54
Re: Veľké divadlo
...myslíš český Harley? >:D >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2014 14:04
Re: Veľké divadlo
Mno, s ohledem na můj věk to zase tak úplně pravda není. Když mne kamarád odvezl rendlíkem z hospody po půlnoci domů, bylo mi to milejší, než se motat na kole. ;-)
To ale nic nemění na tom, že mám na výrobky této (částečně státní) francouzské automobilky na základě vlastní zkušenosti zcela objektivní a střízlivý pohled.
26. 9. 2014 21:47
Re: Veľké divadlo
Poněmčenec horší Němce. Si zapamatuj.
Spousta Rakušáků se v těchto věcech chová hůře, než Němec. 8-s
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 13:50
Re: Veľké divadlo
IT nikdy moc D3 nekupovalo.

Co znam ajtáky, tka to je Honda Civic, Chevrolety Orlando či Cruze, Mazdy, Renaulty, Oply, Hyundai atd.
26. 9. 2014 21:59
Re: Veľké divadlo
IT řeší grafické karty a megabajty/terabajty v kompjůtrech, ne auta. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:43
Re: Veľké divadlo
Máš pravdu. Lidé, řekněme, méně vyvinutí (a zároveň značně agresivní, drzí a arogantní) si na znáček obzvlášť potrpí. Nejvíce jich je na východě a bohužel i nás. Člověk západní kultury tohle nemá zapotřebí.

Že by vzpoura deprivantů? :-) Každopádně, člověk se velmi rychle "odkope". A ti, kdo prosazují onu "prémiovost", často soudí podle vozu i majitele. Je zajímavé, kolik nedomrlých retardů se kolem nás pohybuje...
26. 9. 2014 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 17:34
Re: Veľké divadlo
Napsal submisivní muž.

Škoda, že ta tvoje teorie "trochu" hapruje na tom, že v EU více jak 50% lidí s vysokoškolským titulem preferuje D3 + jiné prémiové a luxusní vozy :-)
29. 9. 2014 09:11
Re: Veľké divadlo
Vzhladom k pomeru humanitnych odborov, a roznym pofidernym "politickym" VS, by som vysokoskolakom ako inteligentnym jedincom neoperoval
26. 9. 2014 22:04
Re: Veľké divadlo
To jsou ale blbosti.
Všechno vyčtené? Nebo aspoň nějaká osobní zkušenost?
26. 9. 2014 16:39
Re: Veľké divadlo
Jedna důležitá informace: v AT je ještě speciální daň z luxusu, jmenuje se to "NOVA".
Je to dalších 16% tuším k ceně vozu, takže se tomu spousta lidí raději vyhne. Ovšem
ve Vídni samozřejmě jezdí spousta luxusních aut.
26. 9. 2014 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 9. 2014 19:48
Re: Veľké divadlo
Fakt? Tak to jsem měl mylné informace. Takže každé nové auto je u nich o dalších 16% dražší? Chudáci:-(
edit. počkej, ale viděl jsem prodávat i ojetá auta a uvádělo se u nich cena s NOVA a bez... jakto?
Avatar - white label
26. 9. 2014 20:29
Re: Veľké divadlo
To bez NOVA by mohla být cena pro následný vývoz mimo Rakousko...
26. 9. 2014 21:14
Re: Veľké divadlo
ano, samozřejmě, ale proč je to u ojetých aut? Gilgit píše, že je to jen na nové auta.
tady o tom něco píšou
[odkaz]
Avatar - white label
26. 9. 2014 21:21
Re: Veľké divadlo
Proč by to nemohlo jít (za určitých podmínek) odečíst z ceny i u některých jetých aut, když to jde podobně např. u DPH...?

Píšou tam přece taky:
"NoVa se pohybuje od 5-ti do 16-ti % a platí se pouze jednou. Osvobozena jsou vozidla taxislužby, autoškoly, vozidla určená pro vývoz, atd."
26. 9. 2014 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:45
Re: Veľké divadlo
Tyhle archaické nesmysly stranou. Každý, kdo uvažuje takto selektivním a povrchním způsobem, patří do středověku :-)
26. 9. 2014 13:06
Re: Veľké divadlo
...hmm, zajímavej názor! >:-[]
Avatar - KANKUNEN
26. 9. 2014 13:14
Re: Veľké divadlo
A já přijedu Tranzitem a všichni s D3 valí do aaaček.
26. 9. 2014 13:16
Re: Veľké divadlo
No jo, ale zapomněl jsi říct, že z auta vystoupí 8 modelek :-)
Avatar - woody-alien
26. 9. 2014 14:35
Re: Veľké divadlo
To je takové sebeútěšné přesvědčování.....pokud bych koupil Espace, tak určitě z jiného důvodu než je rozruch před divadlem. ;-) Když chceš pořádnej humbuk, tak nebuď srab a z Renaultů si vyber tohle. [odkaz] >:D ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:44
Re: Veľké divadlo
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
26. 9. 2014 15:30
Re: Veľké divadlo
Ne, díky, tenhle typ pozornosti vyvolaný Espacem a růžovýma Aidaskama si klidně nechám ujít.
26. 9. 2014 15:42
Re: Veľké divadlo
Mezi těmi, co taky přijedou v Renaultu možná. Ti, co tam přijedou v premiovce vyšší střední (pokud to nebude bazarová o 2 generace zpět) budou vědět své (což nutně neznamená, že by majitelem Espace opovrhovali nebo mu to auto nepřáli).
Avatar - Ghostyx
26. 9. 2014 12:54
Tak to na snímcích
je hodně dobré... :yes: Exteriér, ale hlavně interiér je naprosto perfektní. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dal
26. 9. 2014 13:45
Re: Tak to na snímcích
Souhlas, spousta potencionálních zákazníků určitě ocení i návrat palubky tam kam patří. Za mne :yes:
Avatar - petrumr
26. 9. 2014 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2014 23:24
Re: Tak to na snímcích
renault nema palubovku v strede, rychlomer je sikmo nad volantom, co je lepsia pozicia ako ta konvencna. Ak drzis volant v pozicii za desat dve, tak sa pozri niekedy sikmo nad svoju pravu ruku a cca tam je u renaultov rychlomer. Nehovor mi, ze je to nepraktickejsie ako konvencne usadenie budikov
26. 9. 2014 13:22
NECHÁME SE PODAT...
Technické inovace, kterými bude nový Espace disponovat:

- aktivní systém tlumičů
- 4Control (natáčecí zadní náprava, používaná dnes v Laguně)
- Nová generace R-linku s displejem na výšku
- HUD displej
- automatický parkovací systém
- systém ochrany vozu před srážkou - systém ADAS: systém rozpoznávání značek, adaptivní tempomat, hlídání jízdních směrů a další asistenty.
- automatické zavírání pátých dveří
- fullLED světlomety
- motorizace 1,6Turbo (pravděpodobně z Clio RS), 1,6dCi a 1,6dCi biturbo. Připravuje se i nová generace 2,0dCi s výkonem okolo 240k. - Pro nový Espace Getrag připravil 7stupňový EDC automat.
Rozbalit vlákno
6
26. 9. 2014 13:26
Re: NECHÁME SE PODAT...
Koukám, sis to dobře podal. >:D
26. 9. 2014 13:33
Re: NECHÁME SE PODAT...
Pěkně ;-) Silnější benzín než 1,6 nebude?
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2014 13:59
Re: NECHÁME SE PODAT...
Myslím že se jim větší benzíny nevyplatí vyrábět kvůli dominanci dieselů. To samé dělá Peugeot. Komu by to prodali? Horko těžko to nabízí Ford.
Matematika je jasná - u Peugeotů téměř 90% dělají diesely, zbytek 1,6 benzín. U Fordů je to o něco jiné, cca 70% Mondeí a S-Maxů jsou v dieselu, 20% dělá 1,6 EB a na 2,0 EB zbývá 10%. To neslibuje moc dobrou rentabilitu výroby. Taky jsou benzíny u nové generace Mondeí pěkně drahé.
Avatar - KANKUNEN
26. 9. 2014 14:12
Re: NECHÁME SE PODAT...
Než složitý benzín, tak do budky už raději složitý diesel.
Avatar - wakantanka
26. 9. 2014 17:40
Re: NECHÁME SE PODAT...
Ford tie väčšie EB predá v Amerike kde sú nevyhnutnosťou, to Renault ich veľmi nemá kam udať, tak asi tam bude pes zakopaný.
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 15:44
Re: NECHÁME SE PODAT...
K čemu? ...stejně to nikdo nekoupí.... ;-)
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 13:44
NU
Voyageru mezi velkými MPV ubyla konkurence. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
11
26. 9. 2014 13:57
Re: NU
A přibyla Freemontu. ;-)
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2014 14:07
Re: NU
JUJDA ........ TA SEDLA. >:D
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 14:08
Re: NU
akorát že Freemont je crossover, a ne MPV, ale to je jen takový menší detail :o))
26. 9. 2014 14:23
Re: NU
No však tenhle nový Espace je taky crossover, ráčej si všimnout vašnosti. ;-)
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 14:50
Re: NU
A říkám že ne?
Sem snad psal že ubylo Voyageru konkurence ve velkých MPV, nebot dosavadní Espace byl velkým MPV. Tečka.
26. 9. 2014 14:54
Re: NU
No a já jsem ti na to odpověděl, že naopak přibyla konkurence Freemontu a tys mi to rozporoval tím, že Freemont je cossover. Sedíš si na vedení?.
Avatar - Barrichello
26. 9. 2014 15:02
Re: NU
To byla reakce na soudruha Dehtáka >:D
27. 9. 2014 14:33
Re: NU
A čo to mení na vyššie popísanom fakte? Zlysoused si to všimol dobre.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2014 10:15
Re: NU
že nemohla sednout. Když já píšu o koze (MPV) a zlý soused o voze (crossover). Imho ten kdo kupoval Espace určitě půjde pro Freemont a opačně, hahaha
29. 9. 2014 12:21
Re: NU
Mne to príde, že píšeš stále o kozách a ostatní o autách.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2014 12:26
Re: NU
O kozách sem ještě nepsal, ale mohl bych vytvořit nějaký elaborát na téma "Plochodrážní mládež aneb jak byly zahubeny kozy" :o))
Avatar - maros
26. 9. 2014 14:07
No tak to je hnus velebnosti !
8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - woody-alien
26. 9. 2014 14:17
Re: No tak to je hnus velebnosti !
Vítej Karásku, už jsi nám tady chyběl, chlapče zvědavá.... >:D
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 15:45
Re: No tak to je hnus velebnosti !
..neeee, Jirka Karásek byl zvědavý invalida, který chodil, ...jezdil, napravovat, co Karel Infelt Prácheňský nedal.... ;-) >:D a píšu to touhletou mrtvou rukou....
Avatar - woody-alien
26. 9. 2014 15:52
Re: No tak to je hnus velebnosti !
Ty tedy myslíš, že se ještě drama nerozklížilo ? ;-) Kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat... >:D
26. 9. 2014 14:37
Renault dostál své pověsti
Tak to se fakt povedlo! Ono nestačí, že se Renaultu říká auto na pí... kvůli jejich znaku, oni ještě musí udělat auto, které vypadá jako obří robertek... Mají dobrý smysl pro humor, to je asi tak vše. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
26. 9. 2014 14:44
Re: Renault dostál své pověsti
Koukám, že máš bujnou fantazii. Padlo tady R-ko, Sportage.....hmmm, to co tebe nenapadlo nikoho. A to s tím "diamantem"....opírat se do pí.. umí každej (safra, teď nevím, jestli jsem toppera nějak neranil ;-) ), ale zkus nějaký konkrétní výhrady jako třeba diskutéři o něco výš.
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 15:32
Re: Renault dostál své pověsti
...každý sní o něčem jiném, každý v autě najde to "své" >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 14:52
Bída provinčního predátoství
Inu, pročetl jsem si diskusi a z některých příspěvků, z nichž sála postkomunistický mor (který nemá nic společného s lidstvím), je mi na zvracení. Slintat apriori nad "prémií" (která nejednou zklamala a zdaleka neplnila požadavky na "prémii") svědčí o těžké retardaci.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - woody-alien
26. 9. 2014 16:08
Re: Bída salónních moralistů
....spočívá v tom, že se ve své povznesenosti nad retardovaný dav ohánějí vznosnými, ovšem blíže nespecifikovanými termíny jako "člověk západní kultury" a "postkomunistický mor" namísto konkrétních argumentů. Tím se (snad nevědomky) dostávají přesně na tu úroveň, kterou kritizují u "vzbouřených deprivantů", totiž na úroveň nesnášenlivosti k oponentním názorům, na úroveň nesmyslného zobecňování a přesvědčenosti o své pravdě jako jediné možné.

A tak si dál salónní moralisté žijí ve své bublině, chráněni před realitou, v níž se věci někdy (jaká hrůza) nazývají pravými jmény. V bublině, kde sádrový trpaslík není kýčem, pouze reflektuje dobu. Stejně jako ji nejspíš kdysi reflektoval hotel Internacional. "Taková úžasná stavba. Ukrutná stavba. A z ní šla věž a ještě jedna věž a ještě jedna věž - a bylo to vošklivý!" JJ, na někoho to prostě neplatí. >:D

Upozornění: Tohle nebylo o Espace, pouze o salónních moralistech. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 16:24
Re: Bída salónních moralistů
To, co jsem chtěl říct, jsem řekl. Naštěstí existuje více "realit", ne jen tak tuzemská.
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 18:40
Re: Bída salónních moralistů
Tyhle povýšenecké pindy o jiných realitách naznačující weltmanský nadhled nad českou provinčností bohužel většinou lezou z neúspěšných a nesebevědomých jedinců.

Jako majitel firmy do práce někdy nejenže jedu na kole, když mám dost času tak třeba i běžím. Jenže to nemá nejmenší souvislost s tím, že bych jako o svém hlavním autě byť jen uvažoval o MPV značky Renault. Je tento postoj slináním nad premií, nebo o čem tu vlastně píšeš?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 19:05
Re: Bída salónních moralistů
"neúspěšných a nesebevědomých jedinců"... vskutku krásná hantýrka, taková prosociální.
26. 9. 2014 22:09
Re: Bída salónních moralistů
Uvědom si, že takoví lidé mají svůj svět a svá měřítka. Já obćas taky chodím v jeansech, na kole jezdím rád a dokonce i MHD.
A co si kdo o mě myslí, je mi docela u zádele. :-)
Avatar - white label
26. 9. 2014 16:42
Re: Bída salónních moralistů
:yes: :yes:
26. 9. 2014 17:19
Re: Bída salónních moralistů
Zcela zretelne Bravo Woody! Tyhle zvasty o bezacharakternosti tech, co si dopreji neco vic mi lezou krkem... Nejvic brzo rano, kdyz ti moraliste jeste chrapou, nebo v noci kdy uz maji klid a ty se zodpovedne zaobiras trojitym zdanenim, spokojenosti klientu i tech co ti ji pomahaji vytvaret...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 17:33
Re: Bída salónních moralistů
O bezcharakternosti těch, co si dopřejí něco víc, tu nepadlo ani slovo. Nevím, kdo tady zevšeobecňuje.
Avatar - woody-alien
26. 9. 2014 20:48
Re: Bída salónních moralistů
No vidíš, a já (podle času tvých příspěvků) myslel, že denně flámuješ a za tebe dřou chudáci s vybraným vkusem. Když už ty ho nemáš. >:D >:D ;-)
26. 9. 2014 20:56
Re: Bída salónních moralistů
Píšu z baru Woody jak víš... ;-)

Tuto diskuzi by si nezaloužil ani na dřeň volítanej Logan, natož vlajková loď Renaultu.
Avatar - white label
26. 9. 2014 21:09
Re: Bída salónních moralistů
Chceš ještě nalít dalšího panáka, nebo dáš poslední kafe a půjdeš už konečně domů, od rána už toho snad máš dost... 8-s >:D

P.S. A přijdeš ke mně "makat" i zítra jako obvykle... >:-[]
27. 9. 2014 06:45
Re: Bída salónních moralistů
Je to řádná rychta...ale budu se snažit. >:-[] >:D
Avatar - Ham.
26. 9. 2014 18:14
Re: Bída salónních moralistů
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 18:40
Re: Bída salónních moralistů
Přesně na terč. :yes:
Avatar - boost.
26. 9. 2014 18:43
Re: Bída salónních moralistů
:yes: :yes: :yes:
26. 9. 2014 16:14
Re: Bída salónních moralistů
Inu, když čtu dnes tebe, tak mám pocit, že ti sakra nevyšel den. Zatímco nahoře nikdo nad prémií neslintáš, ty na ní pliveš jak duševní mrzák.

Probuď se!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 9. 2014 16:20
Re: Bída salónních moralistů
Neplivu na prémii, ale na slintání nad ní. To je podstatný rozdíl.
26. 9. 2014 20:57
Re: Bída salónních moralistů
Kde tad kdo nad prémií slintal jak jsi psal výše??? Vytáhni ty příspěvky, hrozně rád si je přečtu! ;-)
Avatar - white label
26. 9. 2014 17:05
Re: Bída salónních moralistů
Velmi silná, ale prázdná, slova. Ze kterých příspěvků konkrétně sálá "postkomunistický mor"? Kdo/kde tady slintá nad "prémií", což svědčí o jeho "těžké retardaci"?
26. 9. 2014 18:05
Re: Bída salónních moralistů
Nase postkomunisticke narusene vnimanie hodnot nebude tak zle. Asi vies, ze je u nas vela drahych velkych SUV. Nemec zijuci od narodenia v nemecku sa u nas cudoval, ze sa to ludia neboja kupit a odstavit pred hypermarketom alebo v nejakom nakupnom centre. Obzeral ich dost dokladne a ked som sa mu smial, ze on to predsa nechce, ved jazdi A6, tak z neho vyslo, ze chce MB GL, jednoducho sa mu paci, nic nechce demonstrovat. Problem je, ze ti mily ludia v reichu by mu to poskrabali , obehli nakupnym kosikom alebo suchli nejakou starou sunkou. I tu ma osvietilo a pochopil som, preco pocas 2tyzdnovej dovolenky v reichu som videl 1 ML, ziadne GL a JEDNU FELDU PICKUP s logom VW. A on na tom nasom parkovisku obdivoval, ze tie auta nie su doskriabane ani inak poskodene. A ked presiel kedysi vo Viedni cez krizovatku Hummer, ten velky, v dave to tak zvlastne zahucalo a ja som si pomyslel, NO BOOOZE! TO JE TOHO! HUMMER! TO U NAS VIDIM V MALOMESTE KAZDY DEN .
27. 9. 2014 08:58
Re: Bída salónních moralistů
Naprosto s Tebou souhlasím. Nenech se těmito lidmi vyprovokovat. Drtivá většina majitelů prémie (včetně mě) je lehce zakomplexovaných. Určité malé procento si kupuje prémii pro svůj vlastní pocit (včetně mě) a třeba vyjádřením se k tradicím dané značky (včetně mě).
Jsem tedy s Tebou a stojím za Tebou. A pokud tady někdo bude tvrdit, že je naprosto vyzrálý a psychicky vyrovnaný a přesto si koupí X5 s triturbem, pak prostě lže.
27. 9. 2014 09:29
Re: Bída salónních moralistů
Jako subjetkivní názor to respektuji a vnímám...pokud přestaneš užívat slov jako "drtivá většina" a "lže", zanech většin a menšin, bav se o sobě. Jinak skončíme u známých našich známých nebo Avantimeova zidealizovanýho Rakouska s úspěšnými bohatými lidmi v Renaultech a teplákách.
Coby psycholog nic moc, je dobře, že máš jinou živnost :-)
Avatar - woody-alien
27. 9. 2014 09:46
Re: Bída salónních moralistů
Promiň, ale tohle neberu. Ty se tady zmítáš mezi hezkými pocity z nákupu prémie a výčitkami svědomí z vlastního lehkého komplexu. Budiž, ale mluv za sebe, nikoliv za většinu. Podle mého je majitel X5 s triturbem vzorem psychické vyrovnanosti oproti tomu, kdo by koupil Espace hlavně z toho důvodu, aby si ho před divadlem někdo všiml. ;-)

Ale v čem je podstata....zcela se vám (tobě a Avantimeovi) vytratil z náhledu na auta ten původní princip. Srovnání lepší/horší bez ohledu na znáčky na kapotě. Házíte tady teoriemi z vyhraněných lékařských oborů, ale nevnímáte už žádnou radost z aut. Vždyť když dovedu tvůj příspěvek do krajnosti, tak nějakým způsobem zakomplexovaný je každý majitel auta. Jeden si koupí na svoje potřeby auto příliš velké, druhý zas příliš rychlé a třetí příliš vybavené. Tohle není žádná výsada prémie, stejně se lidi chovají v mainstreamu i v lowendu. No a co ? Auta, jakkoliv z nich modlu nedělám, nejsou tak úplně obyčejné spotřební předměty. Jsme sakra na serveru o autech, auta máme rádi, zajímáme se o ně, vedeme o nich nekonečné debaty. Trocha praštěnosti k tomu patří. S náhledem účetního bych si asi auto nikdy nekoupil. Ani by mě nenapadlo obvinit svou ženu, když si koupí nějakou nesmyslnou ale hezkou zbytečnost do bytu, že si léčí nějaký komplexy. >:D Zato vy jste hned hotovi tohle vpálit majiteli prémiového SUV. Jak říkám, z vás už nejspíš vyprchala radost z aut, radost z jízdy nebo když ne z jízdy, tak z toho jak to auto funguje a co všechno umí, jak mi slouží. Vy řešíte znáčky na kapotě a cejchujete majitele.
Avatar - white label
27. 9. 2014 11:30
Re: Bída salónních moralistů
Počkej, někdo z nás tu stealthovu reakci pochopil špatně, já to bral jako čistou ironii, ale pokud jsem se mýlil, tak je to síla... a pak s tebou samozřejmě souhlasím.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 11:42
Re: Bída salónních moralistů
podle mě je to ironie...
Avatar - woody-alien
27. 9. 2014 13:21
Re: Bída salónních moralistů
Počkej, takovej plamennej projev, tolik spravedlivého hněvu jsem do toho investoval a nakonec jsem to jen blbě pochopil.... >:D >:D Tak to je krutý.
27. 9. 2014 17:34
Re: Bída salónních moralistů
Ne, tak ona to byla ironie. Ale s tím triturbem asi ani moc ne. Berme to takto. Pokud je hlavním motivem investice (až nesmyslně vysoké) do tak výkonného motoru vlastní pocit ze zrychlení, z vytáčení motoru a užívání si v táhlých stoupáních, aniž bych ohrozil nebo omezil někoho jiného, tak je to naprosto v pořádku. Pokud si to auto kupuji pro pocit nadřazenosti, pro pocit, že mám nejsilnější auto široko daleko a můžu tak všechno (i porušovat pravidla v provozu a ztrácet přitom základní sociální chování), pak to už v pořádku není.
Ono je to tak, že asi máme někde kódované tyto negativní vlastnosti, tu touhu být silnější než ostatní, ukázat genetickou výbavu, samčí nadřazenost. A asi by to bylo i v pořádku (dle Darwina určitě), jen pokud bychom do toho nepletli auta, která jsme nevyrobili, nevyvinuli a jejichž prostřednictvím tu sílu ukazujeme. Jinými slovy, ukazujeme ostatním výkon motoru a schopnosti podvozku, které byly postaveny někým jiným. Neukazujeme sílu svých svalů, ani schopnosti svých mozků - jen šlapeme na plyn (což by dokázala i nadprůměrně inteligentní opice). Naše role je pouze v tom, že jsme to auto objednali a zaplatili.
Znám desítky lidí ve svém okolí, kteří do aut prostě neinvestují. Možná jezdí v Audi nebo Mercedesu, ale že by dávali stovky tisíc za výkon motoru - to ani náhodou. Nejsou horší nebo lepší, jen mají priority jinde.
Avatar - white label
27. 9. 2014 17:53
Re: Bída salónních moralistů
Akorát si nemyslím, že je to zrovna o tom triturbu apod.
Blbeček bude mít určitě pocit nadřazenosti i bez něj a klidně i bez prémie vůbec (včetně bazarové). Není to o tom co má kdo v garáži, ta podstata je v hlavě. Někomu k pocitu nadřazenosti bohatě stačí i garážově vytuzená šunka z bazaru...
Nejsou tedy dobrá s špatná (myslím teď morálně) auta, jejich kategorie, výkony, výbavy, schopnosti, ceny..., jsou jen dobří a špatní (zjednodušeně) majitelé/řidiči.
27. 9. 2014 18:15
Re: Bída salónních moralistů
Na tom se zcela určitě shodneme. Ale pokud si tvoříme nějaký názor, tak většinou na základě zkušeností. Ani nevím, kolikrát jsem viděl špatného řidiče velmi silného vozu, jak nebezpečně najíždí na rodinku v něčem malém a slabém. Hodně velké procento lidí prostě za volantem něčeho extrémně silného velmi snadno podlehne dojmu, že ta Kia Piccanto jim na silnici akorát překáží, že je to jen takový auto odpad, který by se jim měl klidit z cesty.
Nedávno jsem takového magora zažil v SQ5. Když jsem chtěl předjíždět na dálnici (on zpomalil na 110, tak mi při předjíždění prostě ujel pryč. Pak si zase srovnal rychlost na stovku a když jsem ho už už míjel, zase podřadil a byl pryč.
Takže jak jsem psal na začátku, utvářím si svůj pohled na svět, své vlastní paradigma na základě zkušeností. Prostě nevídám tak často majitele Thalie, že by ohrožovali ostatní na silnici, podjížděli nebo se chovali veskrze arogantně.
O jak velké procento těch arogantních a sociálně nevyzrálých ale nakonec jde, v případě těch ultra silných a výkonných vozů, to netuším.
A píšu to i s tím, že jsem vlastnil takový vůz (sice jen 7500 kilometrů, ale měl jsem ho) a s tím, že pokukuji stále po Allroadu bitdi a nové RS3. Ten výkon je totiž dost návyková záležitost. A píšu to i s tím, že nevím, jak mě změní silné a výkonné auto. Zatím se to nestalo, ale kdoví, jestli ten příspěvek mi někdo v budoucnu neomlátí o hlavu.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 18:24
Re: Bída salónních moralistů
Souhlasím.... trefil jsi to přesně. I s tou x5 - alfamamutů v nich jezdí spoustu. Samozřejmě je dost těch, kteří jsou v pohodě.
Perfektně napsáno.... :yes: ;-)
27. 9. 2014 18:16
Re: Bída salónních moralistů
Niektori majitelia silnych zastupcov D3 su taki drzi, ze ich vlastnictvo a svoju nadradenost davaju okazalo najavo este aj tym, ze zastavia pred prechodom pre chodcov a pustia tych chudakov cakajucich na vodica priemerneho auta, ktory pozna prave hodnoty zivota a svoje moralne kvality nemusi predvadzat drahym autom. A ten vyzirka v tom megadrahom aute mu takto drzo odoprie pocit zadostucinenia z dobreho skutku. Statisticky by vobec nemalo dojst k tomu, ze chodca pusti bezmozek v BMW X5, X6, MB ML, GL, Q7, Q5, RR, tak ako je mozne ze k tomu dochadza a stane sa to aj mne, ktory aj cerstve rozky na ranajky v sobotu chodi kupovat autom, a v tych zriedkavych chvilach, ked pouzivam chodnik, ma cez prechod pustia prave vodici tych drahych aut. Asi novy sposob, ako dat najavo nadradenost.... >:D >:D >:D
27. 9. 2014 18:58
Re: Bída salónních moralistů
Tak nebudeme to zase přehánět, že? Nebo tím chceš naznačit, že jen majitelé drahých aut pouštějí na přechodě chodce?
A s tou nadřazeností. Budeš mít výbavou nadupané GL, na ostatní se díváš automaticky z větší výšky a pod zadkem máš pět set koní. Ani trochu to nesvádí k pocitům, o kterých se tady píše? Možná, že máš ideální psychologický profil, ale ne každý je takový a většina řidičů prostě vnímá, že sedí v něčem výjimečném, drahém, luxusním a silném a hlavně jsou ve svém prostředí, ve své intimitě. Nebuďme pokrytečtí a přiznejme, že by nás to poněkud změnilo.
A ke statistikám. Ty máš nějaké statistiky? Já jsem psal, že určité procento těchto lidí je a zároveň jsem napsal, že nevím, o jaké procento jde. Pokud statisticky 99% řidičů ukazuje těmito vozy nadřazenost, tak pánbůh s námi.
Zatím mi to připadá, že Ty asi žiješ v pohádkovém světě, kde si luxusní a vysoce výkonná auta kupují naprosto morálně čistí lidé, filantropové, kteří myslí převážně na ostatní.
27. 9. 2014 19:34
Re: Bída salónních moralistů
Netvrdim, ze zastavuju vsetci, ale vynimky sa najdu, aj ked je to v rozpore s presvedcenim Avantima a Ragnottiho. Skor ma prekvapuje, ze na mnozstvo tych aut sa to stava dost casto, co je v rozpore s tu podsuvanym nazorom, ze vodici tych aut su stelesnenym zlom. Moj svet tiez nie je rozpravkovy, cisty a ciernobiely, ale ked na motorke zastavim pre prechodom cez cestu zene s kocikom, zarazi ma uponahlanost individui, ktore ma obehnu sprava a boli by schopni zenu na prechode zrazit. Jeden bol poliak na starom BMW3, ked som ho dobehol a ukazoval mu, ci je v poriadku, videl som asi dochodcu so zenou, nechapem, kam sa ponahlali...
Mojim presvedcenim je, ze ist rychlo rovno vie kazdy ... , takze rychla jazda sa da uzit aj so slabsim autom, ale musi to byt v zakrutach. Cestou z prace mam pekne zakruty a rad ich jazdim Focusom. Na predvadzacke MB E 350CDI 4matic som sa pod dojmom testov novinarov a ich obdivu, ako to sedi na ceste, skoro vysekal. Auto islo zo zakruty von vsetkymi 4mi kolesami, predajcu chytila nevolnost a ja som pozrel na rychlomer a nesiel som rychlejsie, ako chodievam inokedy, takze viem, ze pre radost je ine auto.
A k tomu Renaultu Espace, pred 10timi rokmi sme s vtedajsou generaciou isli do Bergama, viezol nas rakusan, v zime, a bol som prekvapeny, ako s tym isiel. Dufal som, ze to prezijem a odvtedy si dobre rozmyslim, ci k niekomu sadnem do auta. Myslim, ze najnovsia generacia nebude horsia...
Avatar - woody-alien
27. 9. 2014 18:46
Re: Bída salónních moralistů
stealth: Dlužím ti omluvu. ;-) Sám jsem se v duchu divil, že bys tohle napsal, ale...no, nechal jsem se unést. Pardon.
27. 9. 2014 18:47
Re: Bída salónních moralistů
Omlouvam se, ze jsem nepochopil...ke cti mi to neni.
27. 9. 2014 17:19
Re: Bída salónních moralistů
:yes: Vedeš 1:0 ;-)
Avatar - aproximus
27. 9. 2014 13:03
Re: Bída salónních moralistů
z tvých příspěvků naopak sálá tvá do nebe volající životní nevědomost. zřejmě sis auto ještě nikdy nekupoval. už jsem ti to tady několikrát psal, že jsou tvé příspěvky ujeté. měl by ses místo psaní žvástů zaměřit na zkoumání reality v celé její barevnosti bez předsudků.
Avatar - petrumr
26. 9. 2014 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
26. 9. 2014 15:39
Plakát
No, jsem rád, že si má polský Dacia-klub konečně co lepit na zeď ;-)

Může to působit impozantně, detaily jsou fajn... přesto vzhledem k celkovým proporcím nečekám, že by mě to na silnici nějak uchvátilo, tak jako mě moc nebere Q7 nebo R. Docela by mě zajímalo, s jakou cílovou skupinou Renault počítá.
Rozbalit vlákno
5
26. 9. 2014 15:51
Re: Plakát
Cílovka se řešila vejš. >:-[]

Tady máš jen přehled diskutérů, kteří přesně ví, pro koho to auto bude. Žel si ho nikdo z nich nekoupí. ;-)

Za mne: zajímavé auto, špatné jméno.
Avatar - wakantanka
26. 9. 2014 17:43
Re: Plakát
Q7 si aspoň mnohí pomasírovali svoj EGO lebo veľké prémiové Audi. Renaul takú image v dnešných dňoch nemá tak neviem. >:D
27. 9. 2014 06:45
Re: Plakát
Proč polskej Dacia klub?
Avatar - woody-alien
27. 9. 2014 08:11
Re: Plakát
Ty jsi ještě v baru, že ano.... >:D >:D >:D

Cituji z článku: "Právě proto jsme rádi za další, tentokrát nikterak upravené snímky, které na svém fóru zveřejnil polský Dacia Klub." ;-)

Se divím, že za tebe musím pracovat i já. Že vykořisťuješ zaměstnance, budiž, ale vykořisťování jiných podnikatelů - to už je trochu moc. 8-s >:D ;-)
27. 9. 2014 08:27
Re: Plakát
...po ránu v baru nedocvakla souvislost s článkem ;-) . Děkuji za upozornění, vystav fakturu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 15:53
raketa
V poslední době je hezké číst diskuze. Odhlédnu-li od chronických okopávačů, kteří k autu nenapíšou nic, tak jsme celkem nároční >:D >:D >:D
Je to bud:
moc velké
moc malé
moc nevýrazné
moc chrom
málo chrom
čína nebo olašská zdobnost
slabý motůrek
přemotorované
nedostatek krouťáku ve vyšších a nižších
spotřeba vysoká
spotřeba nízká
nemá to benzín
nemá to pořádnou naftu
do 100 lt kufru na tašky nevleze ani už ten slon
na co kufr na mrtvoly
malé kola vs. velké loukotě
málo barev
barev jak u kolotočů když se stejně prodá černá , bílá , šedá....
Je s váma pedel, kucí >:D >:D >:D
jen se mě neptejte na můj názor - jsem ještě mladý soudruh a mám zatím jen 30% názoru.
Rozbalit vlákno
5
26. 9. 2014 16:16
Re: raketa
Ano, když jsme jako klienti nároční, tak tím nepřímo vyvíjíme tlak na výrobce, ať nám auto pro náročný dělá...no nejni to fajn ;-)
P.S.: snad až na Avantimea, ten by dnes vyrazil do opery v silonových teplákách, jen aby dokázal, že slušnej oblek (schválně nepíšu drahej) není potřeba :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 19:47
Re: raketa
...nic, beru ponožky do sandálů a jdu vířit prach cest a prérií >:D ;-)
Avatar - Dinar
26. 9. 2014 18:42
Re: raketa
Hezky jsi toho Espace popsal. :yes: >:D
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 19:47
Re: raketa
Darebo!!!! >:D >:D :yes:
Avatar - woody-alien
27. 9. 2014 08:13
Re: raketa
Game, set and match....Dinar. >:D :yes:
Avatar - 29radek
26. 9. 2014 16:21
Renault se snaží
Jedním slovem...pěkné auto... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
26. 9. 2014 16:36
Avanti(me) a Ragnotti
máte můj obdiv ! Vůle bojovat s českým křupanstvím mě osobně přešla někdy kolem roku 1990. Ne tak s ním bojovat na netu v diskuzích... Ale držím vám palce. Asi jste mladí či nenapravitelní optimisté až do morku kosti...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 20:06
Nissan Juke
....OT: mě se to tak líbí... jak tu koukají v těch barevných kombinacích :-)
Rozbalit vlákno
13
26. 9. 2014 20:58
Re: Nissan Juke
Mě se líbí jak se tu houfuje liga spravedlivých >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2014 21:34
Re: Nissan Juke
No, z našeho webu se stává celkem cirkus... ;-\
26. 9. 2014 22:21
Re: Nissan Juke
Áno pane šeditelí? >:-[]
27. 9. 2014 06:53
Re: Nissan Juke
Na tebe ten prodej movitýho i nemovitýho majetku platí taky!

V pondělí v 5.30 v Třineckých na hlavní bráně...přijeď na kole prosím! ;-)
27. 9. 2014 09:08
Re: Nissan Juke
U werku? Nebude lepší rovnou pracák? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 10:05
Re: Nissan Juke
Kaj robisz? ... na werku.... to zní šíleně.... Ocelové město.
27. 9. 2014 06:51
Re: Nissan Juke
Dnes má neokomunistickej kroužek party, kryti anonymitou internetu štěkají a dávají palečky. Kdo něco v životě dokázal a zároveň s tím vydělal peníze je dobytek s pokřiveným náhledem na svět...
Samozřejmě za podmínky užívání "prémiových" věcí.
Takže Jirko...firmu, brouka a barák prodat, peníze dej někomu ze zástupců kroužku, ti jsou na rozdíl od tebe morálně na výši a znají recept jak výtěžek použít.
Lidi propusť, jsou stejně zkažení jako i ty! ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 07:57
Re: Nissan Juke
....raději tu zřídím útulek pro pejsan než ubytovnu. Do brouka nabiju bidýlka pro chov slépek.... a Pižmáka si nechám - dyť už je mu 14 :-)
27. 9. 2014 08:29
Re: Nissan Juke
Pořád špatně! Zavání to dalším podnikáním! půjdeš do "mišelinky" buržouste! :-)

P.S.: Co po obědě Kart arena v Bruntále?
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 10:07
Re: Nissan Juke
...uvažuju za co máš ty tři minuska.... čeče, neuváděj, kde budeme, protože tam přičmuchá místní čmuchal.... viz. debata pod Mondeem.
27. 9. 2014 10:41
Re: Nissan Juke
Ty jsi prinicipiální, od "proletářů" ;-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2014 10:21
Re: Nissan Juke
To je provokace! Pokus madarských neofašistů, západoněmeckých revanšistů a sionistických rozvracečů o destabilizaci národního hospodářeství naší lidově demokratické republiky. Tak to soudruzi *** ani omylem >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
29. 9. 2014 10:19
Re: Nissan Juke
Necháme vás všetky zatvorit, rypákom budete * v zemi ako červená myš. Ako že se menuji Ivan Antonovič Antonov, 2, odbor vnitřní správy GRU >:D >:D >:D
26. 9. 2014 22:29
Espace :-(
To auto vyzerá zle od prvej do poslednej línie. Pre Čínu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - woody-alien
27. 9. 2014 08:16
Re: Espace :-(
Vůbec ne. Možná by to chtělo trochu míň "prvků reflektujících dobu", ale potenciál Espace určitě má. Docela se těším na živé setkání.
27. 9. 2014 08:28
Re: Espace :-(
Souhlasím, na tom diamantu něco je ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 10:08
Re: Espace :-(
Možná bude do diamantu integrovaný ostřikavač světel... >:-[] >:D
27. 9. 2014 13:42
Re: Espace :-(
To auto má, zdá sa, iba "prvky reflektujúce dobu". Veľa lesklých líšt, výrazné prelisy , monumentálny vyšklebený predok, vysoký pontón a efektne malé okná, moderne sa tváriacu palubku plnú lesku a.....a nič, čo by som mohol pochváliť. Čiste komerčný produkt bez duše. Zlatý Le Quément.
Avatar - aproximus
27. 9. 2014 15:08
Re: Espace :-(
vidím to podobně. také proto začínám mít malé obavy ohledně příští generace laguny..
27. 9. 2014 17:09
Re: Espace :-(
To sa uvidí. Zase Captur a Clio vyzerajú dosť dobre. Žiadna kapela na svete nemá všetky svoje skladby dobré. Ani automobilovej značke sa nemusí vydariť každý model.
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2014 12:54
Kreatura
Copak to nevidíte? :no:
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2014 14:03
Re: Kreatura
Z pohľadu dizajnu a koncepcie Renaultu Espace máš tentoraz naozaj pravdu.