Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Espace nahrazuje 1.6 TCe motorem z Alpiny! Na kolik přijde?

Velké MPV s prvky SUV se dočkalo přeplňované benzinové osmnáctistovky, kterou najdeme i v chystaném sporťáku Alpine A110.
Zpět na článek
13. 7. 2017 16:59
13. 7. 2017 18:02
14. 7. 2017 07:30
14. 7. 2017 12:30
14. 7. 2017 13:24
14. 7. 2017 18:02
13. 7. 2017 17:19
13. 7. 2017 21:53
Avatar - _Karel_
13. 7. 2017 16:59
Espace
Výkon dobrý, krouťák bych čekal vyšší. Že by kvůli převodovce? A opravdu to zhublo proti 1,6TCe 74kg???
Rozbalit vlákno
5
13. 7. 2017 18:02
Re: Espace
To sa mi tiez nechce verit...
14. 7. 2017 07:30
Re: Espace
To je zase tá francúzska špecialita "poids ŕ vide". Čiže hmotnosť bez náplní, vodiča, ...
A novinári im na to vždy naletia! [odkaz]
;-\
14. 7. 2017 12:30
Re: Espace
To není vyloženě francouzská specialita. V Německu nebo UK se dříve udávala hmotnost bez řidiče, ale dnes s řidičem. Nevymýšleli pro to nový výraz, prostě použili ten existující. Porsche proto uvádí dvě Leergewicht (což je doslova prázdná hmotnost, stejně jako poids a vide) - jednu postaru podle německé normy, jednu po novu podle evropské normy.

Asi to dělají, protože jsou takhle lidé zvyklí. Podobně se pořád používají koně. Je to na pytel, ale je to tak. Mám takový pocit, že v "techničáku" mám poids a vide a je i s řidičem, protože tam prostě musí být s řidičem (je to vyžadováno nějakým nařízením EU o registračních dokumentech).

Kolikrát to novináři popletli, nejen u francouzských automobilek. Nepoučí se. Člověk si na to prostě musí dávat pozor.
14. 7. 2017 13:24
Re: Espace
Veď práve. Na pohotovostnú hmotnosť je EU norma. A tak sa novinári nemajú nechať opiť francúzskymi prospektami.
Tak to zabil aj jeden slovenský moto-novinár, ktorého tu v diskusii zvyknú spomínať. Pri premiére im dali francúzske prospekty nového P308. A on porovnal jeho hmotnosť s vtedy aktuálnym Citroenom C4 - pohotovostná hmotnosť podľa metodiky EU. Výsledok? Skritizoval C4 za to, že je viac ako 200 kg ťažší!
14. 7. 2017 18:02
Re: Espace
Při tak velkém rozdílu se to přeci jen trochu ztratí. I metrák je dost. I když to neomlouvá.

Dokáži tedy pochopit, že by takhle udali hmotnost bez řidiče. Ale že by udávali suchou (bez náplní, jak píšeš)? Se suchou se setkáš spíš u sportovních aut.

Jinak v ČR se to jmenuje provozní hmotnost. Pohotovostní je bez řidiče. Je to tak myslím i v dokumentech (osvědčení o registraci má tedy "kolonku" provozní, nikoli pohotovostní). Norma je na registrační dokumenty, ne obecně na terminologii. I když mi to zavání pomalu klamáním spotřebitele, když to nijak neupřesní.
13. 7. 2017 17:19
upsizing
Jak se to vezme. Litrovy vykon to ma stejny, jako stara jednasestka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jenik3
13. 7. 2017 21:53
Re: upsizing
1.8 zni o dost lepe nez 1.6.
Vykon v oblacich nad 5000 rpm je hezky, ale neprakticky zejmena pro krabici jako je Espace. Zajimavejsi je vykon mezi 2k-4k rpm. Tam se motor pohybuje 90% sveho casu a 300 Nm @1750 udela hodne muziky.
Avatar - euro89
13. 7. 2017 20:35
Dustojna motorizace
Dustojna motorizace pro velke MPV (i kdyz soucasny Espace uz moc velkym MPV neni) je jedine benzinovy sestivalec. :-!
Rozbalit vlákno
11
13. 7. 2017 20:44
Re: Dustojna motorizace
Nerikam ze ne, ale musi se brat v potaz na co ho dotycny pouzije. Ja jezdim kratke trasy do prace, maximalne jednou/dvakrat za rok delsi trasa na dovolenou, rocni najezd 12 tKm. Na to mi bohate staci preplnovany ctyrvalec o vykonu 160PS.
13. 7. 2017 22:16
Re: Dustojna motorizace
Ta jednaosma pojede zhruba jako trilitr, ale ta jizda proste nebude tak dustojna ;-)
14. 7. 2017 07:18
Re: Dustojna motorizace
mrazik, a na čo by ti bolo takéto hebedo na krátke trasy do práce?
14. 7. 2017 12:56
Re: Dustojna motorizace
Asi se mu nechce kupovat další auto na dojíždění do práce (a možná po cestě vyloží/ naloží děti).
13. 7. 2017 21:27
Re: Dustojna motorizace
A co je podle tebe velke MPV? Espace je vetsi nez Galaxy, dodavky typu Multivan, Trafic a pod. mezi MPV uz nepocitam...
14. 7. 2017 08:30
Re: Dustojna motorizace
Však má pravdu. Není to o tom že nový Espace by nebyl velký, ale není to MPV. Je to módní crossover, ktery co se týče prostoru a variability nesahá svému předchůdci ani po kotníky. Bohužel.
14. 7. 2017 11:00
Re: Dustojna motorizace
No vidíš, já mám projeté obě generace, a ano, nová není tak vysoká, a není tak variabilní, ale co se prostoru týče,je to naprosto dostačující a o světelnej rok novější auto. Tyhle nářky jsou zbytečný.

A MPV nebo crossover? To opravdu jako zákazník neřeším. ;-)
Avatar - speedfred
13. 7. 2017 22:42
Re: Dustojna motorizace
...a má niekto v tej triede z EU V6 ?
13. 7. 2017 23:42
Re: Dustojna motorizace
Nema a je to uz pekne dlho, co mal. Ak sa nemylim, tak 6 valec bol ponukany v prvom Scenicu. Ford mal 5-valec v predchadzajucom S-maxe.
Avatar - speedfred
14. 7. 2017 05:32
Re: Dustojna motorizace
no hodne silno pochybujem že v Scénariku bol 6-hrniec,v Espace áno ,ale Scenic?? 8-s
14. 7. 2017 17:42
Re: Dustojna motorizace
Asi mas pravdu. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2017 23:23
chybí tomu min 2litrový diesel
A co se zastaralým a smadlavým benzínovým motorem? Ten patří do muzea. :-!

Ostatně celá tahle kreatura jakbysmet.
Rozbalit vlákno
1
14. 7. 2017 15:14
Re: chybí tomu min 2litrový diesel
Ty máš v muzeu přístup k netu? :-!
14. 7. 2017 09:14
funkce tempomatu nad 150 km/hod
nevíte někdo jestli tempomat funguje i ve vyšších rychlostech?
Rozbalit vlákno
0