Pokud se podíváme na uvedenou tabulku, vidíme, že jedinými automobilkami, které ve srovnání 1-10 2011 versus 1-10 2010 rostly, byly ty německé. Na prvním místě VW a Audi (tedy také VW), dále BMW, Opel a Mercedes Benz. Všichni ostatní už jen sčítali ztráty... Nejvíc Fiat, ale mizérie postihla plošně také všechny francouzské automobilky.
Ne, že by mne to nějak překvapovalo...
O to víc uhodí do očí zmanipulovaný titulek, který se snaží lidem do hlav vtisknout bludy, že firma rendlík a spol je téměř tak úspěšná, jako VW. Není a nikdy nebude, se svými kreaturami se může jít picnout. :no:
Re: Německá kvalita vítězí na francouzským šmejdem
nevím, jestli oba čteme stejná čísla, ale z tabulky prodejů jasně vidím, že Renault je za říjen v Evropě na druhém a celkově za rok 2011 na třetím místě. Nikdo se ti nesnaží nic namluvit. Titulek říká, že v říjnu je Renault hned za VW. A to snad je, tak nevim co tady zase meleš za blbosti
Re: Německá kvalita vítězí na francouzským šmejdem
Ádo, co říkál pan doktor - ráno se vzbudíš, skočíš si na toaletu, umyješ ruce a pak spapáš ty hezké barevné prášky co ti dal ;-) A až pak můžeš na internet >:-[]
Re: Německá kvalita vítězí na francouzským šmejdem
Tak tak.... 508 má sice své mouchy, ale ty mouchy z mého pohledu jsou právě v tom, že se v některých ohledech snaží napodobit německou konkurenci... jinak souhlas s oběma
Re: Německá kvalita vítězí na francouzským šmejdem
Největší mouchy vidím v tom, že má jen 1,6 benzín v různých verzích. V dieselech je super, ale v benzínu by jsem s tím měl asi problém. Škoda.
Jinak ve verzi GT moc much nemá. Ta je opravdu hodně povedená.
Re: Německá kvalita vítězí na francouzským šmejdem
Mouchy u 508 jsou na můj vkus takové, že se všeobecně až příliš snaží vyrovnat němcům, co se nepohodlí týče. Na sedačkách by mohli trochu zapracovat a také odladění podvozku není úplně dle mého gusta, v zatáčkách a na delších nerovnostech a převisech je komfortní, ale při menších výmolech a např. příčných prazích drncá jako Passat a spol. a co hůř, nejspíš je to tak schválně... Co se GT týče, nebyl jsem moc odvařený z pocitového výkonu motoru a ani z plynulosti řazení automatu, ikdyž nejhorší to taky nebylo. Je tedy pravda, že ten výkon mi chyběl trochu víc. Jinak auto jako celek je moc fajn, každé auto má nějaké své mouchy, často subjektivní, stejně jako lidé...
Re: Německá kvalita vítězí na francouzským šmejdem
Ten automat opravdu není úplně dokonalý, s tím souhlasím. A podle mě to tím sráží právě výkon motoru. Je prvda, že 150KW by jsem do něj taky netypoval, ale podvozek i sedačky mi vyhovovyly. Jel jsem ale ve verzi s masážníma sedačkama a ty byly opradu povedené.
Re: Německá kvalita vítězí na francouzským šmejdem
To že se tobě nelíbí neznamená že tisíce lidí si kupují kreatury..Nebo máš skutečně pocit že jsi chytřejší než všichni majitelé Renaultu?Picnout se jdi ty..
Je vidět, že vědí co dělají. V top 10 mají dva modely na prvních dvou příčkách a na šestém místě je Passat, který je mimochodem jediný zástupce střední třídy v TOP10. Takže právem obsadili první místo. Sem rád z poskočení Peugeotu na vyšší stupň. Sice bramborová, ale i tak dobrý. 508 i 5008 jsou opravdu skvělý auta. Bohužel mě už tak nenadchla nová 208, který mi přijde moc uměle přikrášlovaná a působí překombinovaně.
Je škoda, že Mercedes klesnul pod BMW, protože určitě radši potkávám MB, než kreatury typu X1, 5GT, X6 a nyní k tomu přibude 1er.
slovům typu "kreatury" bych se vyhýbal. Spíš bych volil formulaci "mě se nelíbí" ;-). Osobně souhlasím, že X1 je tragedie. Zrovna minulý týden jsem ho viděl. GT se mi taky moc nelíbí, ale X6 je dle mého názoru velmi povedená.
Tak zrovna X6 považuji za nejvetší zlo, co BMW vypustilo. Takový zmenšený něco na obrovském podvozku. To auto mi přijde opravdu ošklivé. A narozdíl od 5GT, X1 a 1er mi přijde nejvíce neopodstatné, když je tu výborná X5. BMW se mi líbí čím dál tím míň. Přijde mi, že každý nový model přinese nějaké jiné zklamání (ted nehodnotím techniku).
"Přitom jedenkrát to bylo opravdu až kritické. V malé rychlosti okolo 60km/h odskočila záď takovým způsobem, že jsem málem netrefil nájezd na most..."
"priznám sa, že raz ráno, keď som išiel do práce som tesne, ako mi skočila oranžová na semafore rázne pridal asi na 60 km/h a išiel takou rýchlosťou do zákruty. Vtedy ma zadok auta hodil asi pol metra do boku šmykom a dosť to bolo citeľné, ešte som si povedal, že keby bolo napršané, auto dám na bok alebo zoberiem oproti semafóry..."
Renault má co dohánět, meziročně patří jeho ztráta k největším. Druhá tabulka ukazuje proč... tahoun prodejů je Clio, ale to už má svá léta a svůj podíl na trhu ztrácí.
Střednětřídní Passat už není jen v první desítce, ale i před kompaktním Meganem, Astrou a Focusem a malým P207, tak to je docela nečekaný říjnový mazec!
Celkově je to pořadí zajímavé. Překvapuje mě druhá Insignia a také to, že ani jedna premie (A4, BMW3, MB C) nneí v žebříčku uvedena.
Zajímavý je i fakt, že pokud by se k Passatu přičetl i CC, tak má skoro dvoujnásobek toho, co druhý v pořadí.
To pak značně mění pohled. Tím se pak odsunuje Insignia na 5. místo a poukazuje to na to, že od střední třídy se žačíná více hledět na image a premie jde rázem na první pozice.
a vyšší střední se vyrábí jen v Německu, ostatní už vyklidili pole. Všichni celkem bojují, seč jim síly stačí jen Fiat se s tím nepáře, v roce 2009 5. místo v Evropě, 2010 7. místo, teď 9. místo, to je tedy tobogán...