Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Fluence 2,0 16V: První jízdní dojmy

Atmosférický dvoulitr se mezi motory stává ohroženým druhem. A přece jsou tu modely, které takový motor nově dostávají. Co od něj čekat?
Zpět na článek
8. 4. 2011 08:33
8. 4. 2011 08:39
8. 4. 2011 11:53
8. 4. 2011 16:26
8. 4. 2011 18:58
neregistrovaný "MildeSorte4"
8. 4. 2011 10:45
8. 4. 2011 11:40
8. 4. 2011 12:27
8. 4. 2011 12:53
8. 4. 2011 12:57
8. 4. 2011 14:24
8. 4. 2011 18:32
9. 4. 2011 01:52
9. 4. 2011 23:29
Avatar - DoubleSix
8. 4. 2011 08:33
Otáčky
Nechápu, jak můžete napsat následující:
Cituji : ...který na šestku snižuje otáčky motoru při reálné rychlosti 130 km/h na 3500 min-1 a při stovce pak na 2700 min-1. To jsou na vůz nižší střední třídy velmi přijatelné hodnoty,...

To jsou otáčky, které jiné automobilky dosahují s pětistupňovou převodovkou. Nechápu, proč Renault dává do aut takto mizerné převodovky, to si klidně může ušetřit pár eur a nechat tam pětikvalt.

Např. takový Peugeot točí na šestý stupeň při 90km/h pouze 2 000 otáček a při 130km/h pouze 3 000 otáček. Takto to má vypadat.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Atlis
8. 4. 2011 08:39
Re: Otáčky
Tak vysoko toci aj Honda Accord 2.0i. Motor vyborny, prevodovka este lepsia... len su poskladane na kratko.
Avatar - DoubleSix
8. 4. 2011 08:41
Re: Otáčky
3500 otáček při 130km/h točil snad už Ford Escort 1.6i 66kW., možná dokonce i méně >:D .
8. 4. 2011 11:53
Re: Otáčky
Nevím, co vyšiluješ. Třeba aktuální BMW 330i s manuálem točí na šestku plusmínus stejně, jsou to bežné hodnoty.
8. 4. 2011 16:26
Re: Otáčky
to sis asi vycucal z prstu: 325i točí lehce nad 3000 při cca 155km/h. 30i má převodovku nepatrně kratší, ale ne o moc.
neregistrovaný "MildeSorte4"
8. 4. 2011 18:58
Re: Otáčky
Nejak tak. Mne točí 12-ročný 4-stupňový automat (2,0 atmosféra) pri 130 km/h 3200 ot.
8. 4. 2011 10:45
Re: Otáčky
Někdo má rád krátké převody, někdo rád jezdí na hranici chcípnutí motoru. Není to o neschopnosti, ale o tom, co chce kdo zákazníkovi nabídnout. Dlouhé převody jsou tady jen kvůli umělému snižování papírových spotřeb a také modnímů snižování CO.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
8. 4. 2011 11:19
Re: Otáčky
Tak šestka by měla být z logiky věci hodně dlouhá, to není rychlost, na kterou se akceleruje, ne? 3500 je na šestku fakt hodně a přijde mi to podivné...
8. 4. 2011 11:40
Re: Otáčky
Taky by měla jet, když to auto trochu naložíš. Přece pak nebudeš v každém kopci při 140 řadit.
Avatar - Katikakus
8. 4. 2011 11:48
Re: Otáčky
Je to blizko optimalnich otacek motoru, takze problem nevidim.
Avatar - iudex
8. 4. 2011 12:27
Re: Otáčky
Ja mám pri 130ke pri päťstupňovej prevodovke 3900 rpm, predpokladám, že 6ty stupeň by otáčky znížil práve na túto úroveň. Ja tam žiadny problém nevidím. Nemôžeš očakávať, že rozdiel medzi 5kou a 6kou bude 1000 otáčok. Takisto nemôžeš porovnávať otáčky atmo benzínu pri 130ke s turbobenzínom, ktorý má vrchol momentu podstatne nižšie, preto i prevody môže mať ťažšie.
8. 4. 2011 12:53
Re: Otáčky
:yes:

minule som išiel s 1.8 atmosférou, 5st. a pri 130 mi tiež točil 4000tis., takže úplne ako moja 1.4 s 5st.
Avatar - iudex
8. 4. 2011 12:57
Re: Otáčky
Pre zaujímavosť koľko točí pri 130ke päťvalec? ;-)
8. 4. 2011 14:24
Re: Otáčky
musím sa spýtať manželky, mne ho proste nechce požičiavať >:-[]

ale cez víkend som ho na chvíľu ukoristil a dostal som sa aj na 130km/h ale bola velká premávka tak som nestíhal sledovať. Ale pri bežný rýchlostiach sa málokedy dostane cez 2tis., automat hneď radí a drží to až nezvykle nízko. Pri 90tke to je tuším práve 2tis.
Avatar - Ronault.
8. 4. 2011 18:32
Re: Otáčky
Souhlas :yes: Tohle není diesel, i když osobně bych uvítal třeba 3300, ale 3500 není až taková hrůza.
Avatar - Ji/Ri
9. 4. 2011 01:52
Re: Otáčky
já nejraděj na volnoběh. ten snižuje otážky rapidně >:D >:D >:D >:D
Avatar - DoubleSix
8. 4. 2011 08:39
Atmosferický dvoulitr
Až na výhradu k vysokým otáčkám je potřeba renaulta pochválit za to, že nepropadl nesmyslnému downsizingu a nasadil do auta nižší střední třídy POŘÁDNÝ motor, a tím je atmosferický dvoulitr :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
23
8. 4. 2011 09:00
Re: Atmosferický dvoulitr
Předpokládám, že to není dobrá vůle k pár zákazníkům, ale jen levnější výroba než u turbíny. Další možností je, že se jim ty motory někde válej ve skladech a potřebují je prodat.
8. 4. 2011 10:43
Re: Atmosferický dvoulitr
v turbínách bude Renault sledovat downsizing, tuším se chystá 1.6Tce. Aktuální 2.0T už končí kvůli emisím, ale atmosferická 2.0 splňuje Euro 5 a je základní motorizací u Laguny i Latitude, tak proč to nevyužít. Dobrý krok :yes:
8. 4. 2011 09:14
Re: Atmosferický dvoulitr
A dát mu facku na to, že k takovému motoru nenabízí automat... to osobně vidím v tomhle autě jako veeelký fail :no:
8. 4. 2011 10:45
Re: Atmosferický dvoulitr
tak EDC je zatím jen pro 1.5dCI. Což je trochu škoda, protože příplatek za ní je rozumných 30tis Kč, takže i do lowcost modelu by možná dával celkem smysl. Otázka je, jestli by mohl být kombinován s tímto motorem, má totiž omezení ohledně přenosu výkonu a až další generace bude kombinovatelná i se silnějšími motorizacemi.
8. 4. 2011 17:13
Re: Atmosferický dvoulitr
automatická prevodovka k tomuto motoru je, len nie u nás. Pravdupovediac kto by si ju kúpil keď za rovnakú cenu by mal EDC+1.5DCi šetrílka ...
8. 4. 2011 13:11
Re: Atmosferický dvoulitr
vidíš, a kdyby tam tu přeplňovanou 1.4 dal, tak by mohl dát delší šestku, protože motor s turbem by ji lépe utáhnul a zároveň by měl i nižší spotřebu.... ;-)
Tenhle 2.0 16v bude ve 130 reál brát tak 8 litrů, možná i víc.... 1.4T o stejném výkonu v autech typu Golf nebo Bravo to dá v poho za 7,5.... (a zároveň když ve 130 šlápneš na plyn, tak to auto dokonce i reaguje)
Avatar - iudex
8. 4. 2011 13:27
Re: Atmosferický dvoulitr
Nie som si úplne istý. Na spritmonitore som našiel priemernú spotrebu Meganu s dvojlitrom 8,56 l a s TCe 8,25 l. Ten rozdiel 0,3 l podľa mňa akurát zodpovedá výkonovému rozdielu 10 k, teda by som netvrdil, že 1,4TCe bude výrazne úspornejšia, ako 2,0 16v.
Avatar - DoubleSix
8. 4. 2011 13:51
Re: Atmosferický dvoulitr
Přesně tak, 1.4 TCe je pěkně rozežranej motor. Nevidím u něho žádnou úsporu oproti atmosferickým 1.8/2.0, které měl Renault v nabídce.
Ona i ta 1.4 TCe, ač turbobenzín s vyskoým krouťákem v nízkých otáčkách, tak točí ve 130 kolem 3500 otáček.
8. 4. 2011 14:31
Re: Atmosferický dvoulitr
tak tak, a okrem toho aký zmysel by malo dávať do lowcost modelu najmodernejší motor z aktuálnej ponuky, keď aj pre bežný Megane sa ponúka len s vyššími stupňami výbavy...

v podstate hlavná úspora (okrem poistky) bude v kombinovanom cykle, ale keď len trošku človek využije potencial Tce, je ten rozdiel prakticky hneď zmazaný. Samozrejme viac Nm v nižších otáčkách, to je oč tu běží
Avatar - R32
9. 4. 2011 09:01
Re: Atmosferický dvoulitr
Máš recht, mal som služobák Golfa 1,4 TSI a so spotrebou je to strašne nevyrovnané. Ak budeš plyn iba hladkať dostaneš sa na papierové hodnoty (6) no ak trošku pritlačíš hneď si na 8-9 litroch... Priemer mi pod 8 nespadol. Doma mám Accord 2,0i a jazdím za 8 bez ohľadu na štýl jazdy. U mňa objem víťazí :-)
Avatar - white label
9. 4. 2011 09:10
Re: Atmosferický dvoulitr
A u mě zase vítězí objem, navíc podporovaný přeplňováním... ;-)

P.S. Nesdílím tvou zkušenost, že u dvoulitrové atmosféry nemá podstatnější vliv na spotřebu styl jízdy. K tomuto "efektu" se naopak mnohem víc blíží dieselové motory, včetně těch přeplňovaných.
Avatar - Katikakus
9. 4. 2011 14:36
Re: Atmosferický dvoulitr
U atmosferickeho dvoulitru je citlivost na styl jizdy mnohem mensi nez u stejne vykonneho preplnovaneho motoru. Muzes se o to prit, muzes o tom diskutovat, ale to je tak jedine, co se s tim da delat.
9. 4. 2011 16:54
Re: Atmosferický dvoulitr
Co je to za parametr citlivost na styl jizdy? To je že u turba na to víc šlapeš a u atmosf. ne protože to nejede od spodu.
Avatar - white label
9. 4. 2011 23:08
Re: Atmosferický dvoulitr
Jen mu tam chybí jedno slovo. Myslel tím citlivost spotřeby! na styl jízdy... :-)
Avatar - Katikakus
13. 4. 2011 07:50
Re: Atmosferický dvoulitr
No jelikoz se bavime vlivu stylu jizdy na spotrebu, tak co by to asi tak mohlo byt? Slozita otazka, vid? 8-s
Avatar - white label
9. 4. 2011 23:07
Re: Atmosferický dvoulitr
Zkus nejdřív pozorně číst, pak chvilku myslet... a až potom něco, skutečně odpovídajícího na příspěvek, napsat...
Nikde nic nepíšu o tom, jestli je citlivějšší na spotřebu výkonově srovnatelná atmosféra, nebo "turbo". Jen jsem jasně napsal:
"Nesdílím tvou zkušenost, že u dvoulitrové atmosféry nemá podstatnější vliv na spotřebu styl jízdy."
Vidíš snad v té větě nějaké srovnávání citlivosti spotřeby na styl jízdy u benzínové atmosféry a benzínového turba? To že má turbobenzín tu "citlivost" o něco větší, ještě zdaleka neznamená, že atmosféra ji naopak skoro nemá... ;-)
Avatar - Katikakus
13. 4. 2011 07:48
Re: Atmosferický dvoulitr
A ja nekde pisu, ze ji skoro nema? Cist a myslet bys mel v prvni rady ty. Ja pisu, ze je atmosfera ve smyslu spotreby mene citliva na styl jizdy nez turbina. Nikde netvrdim, ze je to u atmosfery jedno, jak jedes.
Avatar - Ronault.
8. 4. 2011 18:35
Re: Atmosferický dvoulitr
Já to vidím jako ideální základ pro přestavbu na LPG, čili atmosféra, velký motor, žádný přímý střik, prostě ideální situace. S LPG si to pak řekne ve 130 o těch 9 litrů, což je asi jako 4,5 litru benzínu nebo nafty, takže idální.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
8. 4. 2011 19:54
Re: Atmosferický dvoulitr
Přesně tak, bereš mi to z klávesnice! Já myslím, že dnes opravdu jediná volba jak ušetřit při provozu auta je LPG a k němu se nejvíc nabízí právě tento motor v Renaultech, nebo Fordech (pokud ho ještě mají). Např. soused si koupil Mondeo 2.0 za snad 470K tuším, dal tam LPG systém za 30 myslím a za 500 má auto střední třídy, které jezdí levně a má předpoklady, že spolehlivě bez vysokých investic i po záruce, které hrozí u dieselů.
Avatar - Ronault.
8. 4. 2011 21:18
Re: Atmosferický dvoulitr
Jen s tím, že bych asi volil po mnoho stránkách lepší Lagunu s tímto motorem, což ale nijak nedehonestuje Fluence
Avatar - Parda71 (BMWfans)
8. 4. 2011 22:01
Re: Atmosferický dvoulitr
Jasně, taková Laguna s tímhle motorem je si myslím super volba pro Čecha, který hledí na cenu, nechce koncern a auto kupuje na delší dobu ;-)
Avatar - Ronault.
8. 4. 2011 22:04
Re: Atmosferický dvoulitr
Ono nejde ani o to, jestli chce nebo nechce koncern. Podle mě mezi kupci Renaultů a vůbec všech aut, je těch skalních fanoušků a odpůrců méně než jak to vypadá tady u nás na webu. Prostě pokud někomu Laguna sedne, líbí se mu a navíc nestojí moc. I když třeba dnes i Mondeo není o tooolik dražší.
Avatar - DoubleSix
8. 4. 2011 08:39
Atmosferický dvoulitr
Až na výhradu k vysokým otáčkám je potřeba renaulta pochválit za to, že nepropadl nesmyslnému downsizingu a nasadil do auta nižší střední třídy POŘÁDNÝ
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
8. 4. 2011 09:54
Made by Rendlik
Nejlepším důkazem kvality kreatur "Made by rendlík" je, že v samotné Paříži jezdí jako taxíky spousta Superbů, Octavií, sem tam nějaký Peugeot, ale prakticky žádné Rendlíky.

Zkuste se zamyslet nad tím, proč asi... >:D
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Emel
8. 4. 2011 10:12
Re: Made by Rendlik
A jak vypadají taxíky u nás?

[odkaz]

Opravdu myslíš, že by se nad tím co píšeš někdy někdo zamyslel?
8. 4. 2011 10:17
Re: Made by Rendlik
>:-[] Tak to se ti povedlo :yes:
Avatar - Atlis
8. 4. 2011 10:24
Re: Made by Rendlik
:yes: >:-[]
8. 4. 2011 10:29
Re: Made by Rendlik
>:D :yes: :yes:
8. 4. 2011 10:48
Re: Made by Rendlik
to bylo na solar!

jsi krutý, ale spravedlivý ;-)
Avatar - Katikakus
8. 4. 2011 11:29
Re: Made by Rendlik
Emele, tohle byla rana na komoru >:-[] :yes:
8. 4. 2011 11:55
Re: Made by Rendlik
>:D >:-[] :yes:
Avatar - Frasier
8. 4. 2011 12:04
Re: Made by Rendlik
ha ha ha >:D :yes:
8. 4. 2011 13:13
Re: Made by Rendlik
>:D :yes: :yes:
Tak takhle si tady na vidle už dlouho nikdo nenaběhnul.... ;-)
Avatar - Ronault.
8. 4. 2011 18:36
Re: Made by Rendlik
Emele, za to máš u mne při osobním setkání panáka Chivasu :yes: :yes: :yes: >:D
9. 4. 2011 00:46
Re: Made by Rendlik
Emele y jsi bůh! >:D :yes:
8. 4. 2011 10:25
Re: Made by Rendlik
Jestli to není tím, že tam koupíš Superba za Mégana v základu a Octavii za cenu Clia v kombíku. >:-[] I tak to dá dohromady jen pár kousků.
8. 4. 2011 10:44
Re: Made by Rendlik
Myslím, že je to otázka Ádovi speciální optiky. Jeho podvědomí vytěsňuje věci, které by mu po zahlédnutí mohli způsobit psychickou újmu... Pak vidí v Paříži hlavně ty Škodovky...

S těmi cenami máš téměř pravdu >:-[] Akorát že spousta diskutérů přes hranice tohoto státu prostě nedohlédne (stačilo by do Německa). Pak by se některým jedincům, posuzujícím jednotlivé výrobce a jejich produkty dle cen na českém trhu, mohl zhroutit svět. A Áda by viděl Škodovky všude ;-)
8. 4. 2011 15:02
Re: Made by Rendlik
jo a v UK je asi taky pomer Fordu ako u nas Skody.
Rozdiel je v tom, ze ze tam kazdy hovori, ze Skoda je * a tu zase vsetci hovoria, ze Ford je *
8. 4. 2011 10:50
Re: Made by Rendlik
doufám, že pro svoje odvážné tvrzení máš i nějaké argumenty (třeba přehled vozů registrovaných pro taxislužbu v Paříži)

jinak je to jen výkřik zoufalce, který vidí, co vidět chce, a ne skutečnou realitu....
Avatar - Ronault.
8. 4. 2011 18:38
Re: Made by Rendlik
Nebo spíš jestli v té Paříži byl... Jestli to nebyla taková Paříž, kterou jsem fotil ve fotosoutěži v MACZ [odkaz] (klikni pak na další fotku >:-[] )
Avatar - Katikakus
8. 4. 2011 19:50
Re: Made by Rendlik
Jeee, to znam - to je na severu moravy , kousek od SK hranic... :yes:
Avatar - Ronault.
8. 4. 2011 21:05
Re: Made by Rendlik
Přesně naopak, to je na severovýchodě slovenska, asi 300 metrů od CZ hranic ;-)
Avatar - Katikakus
8. 4. 2011 21:56
Re: Made by Rendlik
Nebo tak, uz si nepamatuju, na ktere strane hranice to bylo, kdyz jsem tamtudy projizdel...
Avatar - ryman
8. 4. 2011 23:09
Re: Made by Rendlik
tak tohle je hodne hodne dobre >:D :yes: :yes:
Avatar - Katikakus
8. 4. 2011 11:33
Re: Made by Rendlik
Ado, mam pochopeni pro konzistentni nazory, ale myslim, ze je nejvyssi cas posunout se nekam jinam.
Pred par lety byly tve nazory castecne opodstatnene, pak byly alespon zabavne, ted je to jenom krec, ktera uz neni ani vtipna.
Klesas tady na uroven Strejdy BOBa a par jemu podobnych - diskusni odpad. Ja myslim, ze mas na vic. ;-)
Avatar - Ghostyx
8. 4. 2011 12:00
Re: Made by Rendlik
Bohuzel nema na vic... Obavam se, ze tenhle zakomplexovanej a dusevne ponekud jednodussi strejda jezdici v ojetem Outlanderu "TeeeDeeeIiiii" nikdy mit na vic nebude. ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2011 09:07
Re: Made by Rendlik
Tvé "antirendlíkovské" příspěvky beru s potřebnou nadsázkou, ale je škoda, že se z nich poslední dobou vytratil někdejší humor... a pokud nejsou vtipné, jsou logicky spíš trapné. :*) ;-)
Avatar - dicky
8. 4. 2011 10:52
stary dobry 2 litr
Clovek co si toto auticko koupi s timto motorem ví co chce.
Chce pohodovy spolehlivy motor ktery mu bude slouzit po dlouha leta s minimalnimi naklady na servis .
A az se ceny benzinu vyšponuji na neunosnou mez v klidu prejde na lpg a bude jezdit dal.
Auto s motorem na dlouhe roky.
Je skvele ze renault pri vyberu svych vozu dava lidem svobodu a nechava na nich jestli zvoli konzervativnejsi pristup nebo si zvoli nejmodernejsi techniku.
O tom prodej aut je a rozsiruje to velmi skupinu zakazniku.
Jine automobilky by se meli od tohoto vyrobce velmi poucit.
Nutit nekomu jen turbo a to i v benzinovych variantach spousta lidi radsi jde jinam.
Nepotrebuji problemy chteji klid a spolehlivost.
Je videt ze renault po spojeni s nissanem je uz nadnarodni spolecnost a uvazuje svetove.
Ne jen po evropsku při zdi v ramci pseudohloupych trendu ktere si v Bruselu na automobilky nekdo vymyslel.A hlavne svoboda volby je k nezaplaceni toto pro kritiky tohoto motoru.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
8. 4. 2011 10:59
Re: stary dobry 2 litr
Nejsem si jistý, jestli Renault vedou až tak ušlechtilé motivy...

Ale jinak Fluence s dvoulitrem beru, pro někoho kdo toho moc nenajezdí a nevadí mu trošku vyšší spotřeba je to dobrá volba. Druhá věc je, že Laguna není zase o tolik dražší...
8. 4. 2011 11:30
Re: stary dobry 2 litr
taky si myslím >:-[]

zas až tak moc v případě Fluenci lidi na výběr nemají. Atmo 1.6 a 2.0 nebo naftovou 1.5dCi. Samozřejmě i díky omezené nabídce pak můžeš držet náklady níž.

S Lagunou souhlas - cenový rozdíl je skutečně relativně malý a proti Laguně v tomto souboji nenacházím žádný argument (z mého pohledu). Po F/L může být dokonce i výzorově o hodně přijatelnější pro "masy" :-)
Spracování, materiály, odhlučnění, to všechno je totálně jinde u Laguny. Tím nehaním Fluence, ten má svoji roli určenou, a myslím že jí zvládá dobře.

Ještě malá poznámka - konečně v kombinaci s 2.0 začíná dávat továrenský SportPaket u Fluence, který je podle mě velice povedený, alespoň částečně smysl >:-[]
Avatar - iudex
8. 4. 2011 12:33
Re: stary dobry 2 litr
No ja si myslím, že pre cieľovú skupinu je ten rozdiel stále dosť veľký. U nás je Fluence 2,0 za 14890 eur a Laguna 2,0 za 16990 eur, plus je tu rozdiel vo výbave, keď Fluence je v najvyššej výbave Privilege (navi, parkovacie senzory, handsfree karta), zatiaľ čo Laguna za tú cenu len v základnej Expression.
8. 4. 2011 12:56
Re: stary dobry 2 litr
ano, oficiálne cenníky sice dávajú vačší rozdiel, ale u predajcov bývala často Laguna ešte o pár desaťtisíc Kč zvýhodnená. Ale samozrejme nepochybujem, že Renault si tie ceny spočítal dobre
Avatar - Pekelná Micinka
8. 4. 2011 14:43
Je to zaseknutý.
Jestli k tomu dávaj i tu ošklivou holčičku, která si dělá z fotra *, tak to neberu. Jinak to není tak zlý a ceny jsou opravdu nastaveny velmi velkoryse. Vlastně je to dobře, že místo Logana, si skoro můžeš pořídit tuhle meluzínu, eh limuzínu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DoubleSix
8. 4. 2011 15:08
Re: Je to zaseknutý.
Ano, i na živo to vypadá lépe jak předchozí Megane sedan nebo Thalia.
Avatar - Pekelná Micinka
8. 4. 2011 15:55
Re: Je to zaseknutý.
Mě se Megane I sedan líbil a i Megane II sedan mi nepřijde nikterak tragický, Fluence je zhruba tak srovnatelná - dal bych je stejně vysoko. Thalia... mno. :-)
Avatar - Katikakus
8. 4. 2011 19:53
Re: Je to zaseknutý.
Zrovna dnes jedna Fluence vedle mne parkovala, tak jsem okukoval a je fakt, ze ve skutecnosti vypada lepe nez na fotkach. Ne ze by na fotkach vypadala nejak spatne...
Avatar - HDR
8. 4. 2011 16:32
2-liter to pozeram
Moze to byt naozaj pekne zvezenie. Ma to uz vcelku vysoky krutiaci moment pri dobrych otackach a aj hmotnost vozidla je este v norme. Tu u nas sa dost podcenuje ale toto je velmi pekne auto s vykonnym motorom, za ktore by som sa vobec nehambil. Pre ludi co menej jazdia vyborne zvezenie, pohodlnne a s dostatkom vykonu v zalohe. Skoda ze Skoda za podobnu cenu nic neponuka-uz by to chcelo tu Feliciu, alebo co sa to planuje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
8. 4. 2011 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2011 21:26
Randezvous
Mate chybu ve slove randezvous.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rysguf.
9. 4. 2011 23:29
Facebook :-)
...zapnem Facebook a prvy odkaz na ploche je od Renault Slovensko , ze na AUTO.CZ je skvela recenzia na fluence 2.0 :-)
Minule to bol bol zas Opel Slovensko na Fb s odkazom na skvele prve dojmy z novej Antary :-)

Uz nemusim chodit na auto.cz, mam vas stale na ploche FB :-)))
Rozbalit vlákno
0