Po tří a pětidveřovém hatchbacku, kombi a dvou příbuzných velkoprostorových variantách přichází na řadu Megane s karoserií sedan. Nový design a vylepšená technika si vyžádaly nové obchodní jméno Fluence.
Koukám, udělat pěknej sedan z hatchbacku je nadlidský výkon, kterej se ještě nikomu nepodařil a těžko někdy podaří. Nejlíp to vychytalo Volvo se sérií C30, S40, V50. Přesně takhle se mají dělat auta nižší střední, aby vypadala k světu a ne udělat 5-ti dvéřovej hatchback a z něj dělat 3 dvéřovej, kombi, sedan, MPV a bůhví co ještě.
Souhlas, ale nejde to i naopak např. Lancer... stejně sedany budou kupovat ti co hledí na užitnou hodnotu. Osobně mi u sedanů nesedí klinovitý profil přídě a krabicová záď... tahle nevyváženost a plus vzhled robustního auta na malých kolech. Ze sedanů nižší střední třídy se mi stále více líbí škodovky a VW (bora)(taky jsou designovány prvořadě jako sedany) a proto asi mají úspěch ačkoliv jsou dražší než hatch konkunrence. To by se designu sedanů museli chopit stejní designeři jako původních hatch modelů a jenom jejich učni;-)
Mazda3 je tiez celkom znesitelna ako sedan (teda ta predosla generacia, novu mazdu3 ako sedan som este nevidel). Je to tym, ze ma tu "sedanoidnu krabicu" na zadku pomerne malu, a vytvarovanu ako mava obvykle liftback...
Já nevím co o Meganu víš ale tohle rozhodně není předělaný hatchback. Technika ano ale to je vše. nebo si snad myslíš, že je to hatchback s naroubovaným zadkem ala sedan? Mrkni na rozměry, zejména rozvor a pak jej porovnej s Megane Hatchback.
Opäť celkom podarený Reanult, no na druhej strane trochu fádny, také klasické konzervatívne auto, čo sa bude dobre predávať aj na nemeckom trhu. Mohli dať tomu iné meno lebo pod Fluence si skôr predstavím Lagunu Coupé a nie takýto sedan.
Je jen dobře, že tento turecký sedan už nebude používat název Megane. Hodně lidí hodnotilo Megane na základě zkušeností se sedanem Megane. Meganu to moc nepomohlo, spíše naopak. Je to prostě jiné auto s odlišnými vlastnostmi a teď už i s odlišným názvem.
Trochu pro mne zklamání, co se týče disignu. Troufám si tvrdit, že tento Renault se nebude u nás a v západní Evropě moc prodávat. Jinak mu přeji, ať pokračuje v kvalitě jako nová Laguna.
Tak týmto u mňa Renault výrazne zabodoval. Žiadne body za to, že Avantime spôsobil väčšiu revolúciu ako DS(pritom čím bol revolučný, keď je Renault podľa neho robil niekoľko aut?), alebo kecy o tom, ako je Clio rovnako dobré na okruhu ako ASTON MARTIN DB9, lebo je lacnejšie. Ale skutočnosť, že už dva roky sa to začína. SEDAN, MAINSTREAMOVÝ SEDAN na elektrinu. Proste totálne bežná tuctvoka, ale nie microauto, ale rodinná tuctovka na elektrinu. BRAVO BRAVO a ešte raz BRAVO RENAULT. :yes::yes:
Tak na to jsem zvlášť zvědavý. Co to udělá s cenou elektřiny, ale hlavně jak to bude nákladné, nemáte někdo bližší info? Neméně zajímavé bude sledovat vývoj ceny nafty a el. energie.
Opět lžeš, ale vůbec se tomu nedivím. Vím, že je to směřováno na mě.
Řekl jsem jen, že je Avantime revoluční po stránce designu. Jinak má zcela koncenční techniku na základě Espace.
A o tom Astonu jsem neřekl ani slovo. Je to jen blud Tvé fantazie. Nikdy jsem nad něj nenadřazoval Clio (kriste pane >:D ).
A jednou pro vždy Tě prosím - NIKDY si mě neber do úst! Pro mě neexistuješ! Prosil bych, z Tvé strany, o totální ignoraci mé osoby. Totéž udělám já v Tvém případě.
To Mondeo v tom vidím i já. Moc se mě líbí tenká linie tahnoucí se od A sloupku až ke sloupku C ktery není přehnaně mohutný. Rozměry na danou třídu jsou perfektní, objem kufru též, jen přístupnost bude horší. Je dobře, že na přední části není naroubovaný předek z meganu. Uvidíme jaká bude cena.