nemám teď na mysli to ukončení výroby - to by ostatně mělo postihnout většinu produkce firmy rebdlík a syn - ale to přeznačení Flusence na Samsung.
Kdy konečně manažeři té firmy pochopí, že rendlík má mezi lidmi takovou pověst pro svou nekvalitu, že přišel čas na rebranding veškeré kosočtvercí produkce a na značku renault co nejrychleji zapomenout?
Ty už opravdu dosahuješ nadpřirozené blbosti ;-) >:-[]
Snažíš se krásně, jen lidi to vidí jinak a prodeje hezky stoupají. Jako prorok by jsi neměl příliš šancí :-!
Prodeje hezky stoupají - to jsi trochu přehnal. Konkrétně u elektromobilů je to pěkný propadák a celkově je sto slabý nárůst tažený Dacií.
Bez Nissanu by měli stejné problémy jako PSA. TO BYLA OPRAVDU DOBRÉ ROZHODNUTÍ OŽIVIT DACII A DÁT SE DOHROMADY S NISSANEM.
Koncern Renault roste. Ano, je to mimo jiné díky Dacii, což není problém, ale výhoda. Pokud je něco v černých číslech, pak to stoupá, na tom není nic divného. Na elektromobily ještě nedozrála doba, já bych ocenil snahu Renaultu, ovšem to, že zákazníci toto nedocení je věcí druhou. Určitě, nebýt Nissanu, je Renault na lopatkách >:D:yes: Dobře ty...
uzasny takze kdys par modelu elektroaut neuspeje tak je to propadak >:D
a ted nam napis otom jak v USA stoupa prodej dieselu a ze za dalsi 2 roky se tamni stastlivci dockaji dalsich 15-20 modelu s diesely, coz je samozrejme famozni uspech >:D
Renault to proste zkusil a neuspel, mel spise zacit s pluginy a vyprdnout se na vymenu baterek za provozu, coz se ukazalo jako ekonomicky nezvladnutelne a do budoucna nerentabilni, elektromobil ale jako celek svete div se funguje a jeho prodeje rostou urcite vetsima cislama, nez jakyma poroste diesel treba v tech USA ;-)
je potreba si uvedomit ze Fluence ale treba i ZOE jsou ciste evropska zalezitost a navic omezena jen na urcite staty, elektromobilum ktere se prodavaji "celosvetove" se celkem dari i pres jejich znacne nevyhody ;-)
Nedá sa jednoznačne povedať, že neuspel. Vstúpil na "pole neorané" a šiel do risku, z ktorého nakoniec bude ťažiť aj konkurencia. Renault totiž týmto štýlom zisťuje informácie hodné zlata, pretože neklesajú predaje všetkých druhov elektromobilov. Renault, a aj ostatní teraz vedia, že mestské autá a dodávky môžu mať potenciál. Príliš mrňavé elektro sa neoplatí kvôli cene, limuzína je nezaujímavá pre krátky dojazd - predsa len to nie je auto iba do mesta a na krátke trasy.
A práve za túto priekopnícku činnosť, ktorou robí veľké služby rozkvetu automobilizmu vôbec, patrí Renaultu jednoznačne hlboká poklona. :yes::yes::yes:
jo jo :yes: ten neuspech jsem myslel v pripade Fluence, ne Renaultu jako celku a vsech jeho elektromobilu
jen k te limuzine, jak ukazuje Tesla s modelem S, tak i luxusni auto stredni/vyssi stredni tridy se jako elektromobil muze prosadit, dulezite je hlavne tomu zajistit v mistech prodeje dostatecnou infrastrukturu pro dobijeni :-)
Limuzína áno, ale ako píšeš, luxus, nie mainstream. Do luxusu má FLuence sakra ďaleko a myslím, že ani renault by s takou koncepciou neuspel. Musel by sa zapojiť do spolupráce Mercedes a to teda neviem...
Ono by bylo vcelku naivní čekat luxus v pravém slova smyslu u auta s cenou čtvrt milionu ;-) V dané kategorii jde o všem o jeden z nejlepších vozů. A trh, myšleno český, tento vůz vcelku obstojně akceptoval. :-!
Renault roste i bez Dacie a Nissan s Dacií mohl zachránit třeba i ten PSA. A jinak na kdyby se v reálném světě nehraje. Kdyby nedal Renault peníze do Dacie a Nissanu, tak je dal dřeba jinam a situace by také třeba byla jiná. Kam dal třeba peníze PSA? A pokud jde o elektroauta, tak až čas ukáže, zda to byla pro Renault dobrá volba.
Na těchto stránkách mám asi celkově 20 příspěvků v diskusích, takže je jasné, že se tu moc neprojevuji, ale teď bych něco chtěl napsat a napíšu to stručně a jasně, protože to každý pochopí.
V hospode bys dostal za neco podobneho urcite pres drzku, bohuzel internet dava psychicky tezce nemocnym lidem pravo se vyjadrit a tak to dopada.Ono, kdyz ti nekdo napise kontranazor tak to stejne nebudes cist a hned das minus a zazijes ve svem veku orgasmus o jakem se ti nesnilo.
V zivote bych te nechtel potkat ani na ceste, ale stesti ze uz tu dlouho nebudes oxidovat.Holt priroda se alespon nekdy za cas prirozenym kolobehem zbavi takovych lidi, co meli byt radsi striknuti do rudeho prava
nemohu říct že by mne toto netěšilo, jako zapřísáhlý odpůrce tohoto zeleného alibismu a diktatury EU v tomto směru mne tento byť částečný neúspěch velmi těší. Opět se potvrzuje jedno známé pravidlo: úředník od stolu si v honbě za emisemi může diktovat co chce, ale trh neošidí, protože zákazník vždy stejně nakonec koupí to co chce a na co má peníze...pro věci, o které na trhu není zajem, není místo...a tak to bude vždy :yes::yes::yes:
samozřejmě že nikdo nikomu přímo nediktuje, ale honba za emisními limity automobilky nepřímo nutí podobné modely vyvíjet a pokoušet se je prodávat, i když všichni velice dobře tušíme, že za opačných okolností by to zřejmě nikoho nenapadlo, navíc v současné době je to jen alibismus a hračka pro velice úzkou skupinou zákazníků, kteří mají dost peněz a jednají iracionálně ;-)
"úspěchy" Chevroletu Volt, Opelu Ampera a nově i Fluence Z.E to dokazují, ještě tu není ta správná doba na expanzi vozů s alternativním pohonem...zatím je to pouze úřední doktrína a alibismus...
Renault asi nezvolil nejlepší systém, kdy baterie "pronajímá" za měsíční poplatek cca. 80 euro. Elektromobil, kdy jen náklady na zapůjčení baterií jsou 2200 Kč měsíčně mi nepřijde jako velký tahák na pořízení elektromobilu od Renaultu. Konkurenční.