Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Group: Obchodní výsledky za uplynulý rok

Skupina Renault, která sdružuje značky Renault a Dacia, zveřejnila obchodní výsledky za rok 2014. V porovnání s předchozím rokem došlo celosvětově k navýšení prodejů o 3,2 procenta.
Zpět na článek
23. 1. 2015 11:36
23. 1. 2015 12:34
23. 1. 2015 12:37
23. 1. 2015 15:10
23. 1. 2015 22:50
23. 1. 2015 20:09
23. 1. 2015 23:04
23. 1. 2015 13:01
23. 1. 2015 14:13
23. 1. 2015 23:42
23. 1. 2015 13:57
23. 1. 2015 20:11
23. 1. 2015 14:17
23. 1. 2015 21:48
23. 1. 2015 12:39
23. 1. 2015 14:56
Avatar - Ronault.
23. 1. 2015 11:36
Gratulace
Pěkné výsledky, až téměř nečekaně, tedy především pro Ádu, dle jeho vizí měl Renault zkrachovat již před čtyřmi lety >:D

Docela pozoruhodný je růst prodejů Meganu, tam jsem vzhledem k věku modelu a nové konkurenci čekal i přes facelift pád.
Rozbalit vlákno
15
23. 1. 2015 12:34
Re: Gratulace
Před koncem roku jsem byl postaven před dilema, čím nahradit Megana I, který nám spolehlivě sloužil 18 roků - kupovaný v ČR jako nový. Vyzkoušeli jsme několik různých adeptů, nakonec se manželka rozhodovala mezi Capturem a Meganem. Vyhrál Megane, je to prostě i po těch letech auto o třídu výš a v nejvyšší výbavě dost dobrá cena. Možná nás to takhle vidí víc. Jinak předpokládané dodání začátek března.....
23. 1. 2015 12:37
Re: Gratulace
Tak přeji hodně šťastných kilometrů bez nehod a poruch.
23. 1. 2015 12:58
Re: Gratulace
Megane má dobrý poměr cena/užitná hodnota zvlášť Grandtour. Captur je hračka.
Avatar - pumpkin
23. 1. 2015 15:10
Re: Gratulace
Nech teda verne slúži. Smiem sa spýtať na konfiguráciu? :-)
23. 1. 2015 22:50
Re: Gratulace
benzín 1.2TCe; výbava limited, tam už prakticky není co dalšího přidat. Černá metalíza. Jsem na to hodně zvědavý.
Avatar - Ronault.
23. 1. 2015 20:09
Re: Gratulace
Tak ať Megane slouží a jsi spokojený. Co máš za motor? Já jsem po roce a půl nadmíru spokojený, zatím najeto 30t, takže těžko bilancovat, ale asi nejlepší je na tom motor - 1,6 dCi.
23. 1. 2015 23:04
Re: Gratulace
To auto je pro manželku, která najede denně něco kolem 40 Km, takže tam by byla nafta dost přepych. 1.6 dCi jsem taky projížděl - paráda, já mám v autě 1,5dCi a je to znát. Ale je to něco větší auto než Megan. Jak jsem psal výš, je to výbava limited, krátký megan v černé metalíze.
Když tak zpětně přemýšlím, jaké závady jsem musel na tom dnes 18-ti letém meganovi řešit, tak když nepočítám výfuk a destičky, tak to bylo hučící ložisko zadního kola, prasklý zadní tlumič, kabely rozdělovače a loni napodzim prasklá torzní tyč. Ale vždycky to dojelo :yes:
23. 1. 2015 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
23. 1. 2015 13:56
Re: Gratulace
Tak rozmýšľam, čo berie Adolf, čo neberie a čo by mal brať. Sedatíva spôsobujú pokoj, uvoľnenie, ale zato aj spôsobujú spomalenie reflexov, zmenu vnímania, sedatíva samostatne určite neberie. Hypnotiká sa zase neodporúčajú na primárnu liečbu psychotických porúch. Na druhej strane môžu sedatíva/hypnotiká môžu indukovať anterográdnu amnéziu. Po slovensky povedané, po nástupe amnézia je narušená schopnosť učiť sa nové informácie. Jednoducho povedané, pacient zistí, že je ťažké si uvedomiť, nové veci. Teda hypnotiká by to teoreticky mohli byť (čo by mohol brať), najmä v kombinácií. Antidepresívnu liečbu vylučujem. Neuroleptiká spôsobujú blokádu dopamínových receptorov, potláčajú halucinácie, bludy, psychické napätie, paranoiditu, agresiu, zlepšujú integráciu osobnosti – tak to neberie 100%. Elektrokonvulzívna terapia tiež nie, elektrošoky sú totiž veľmi úspešné, už by bol vyliečený. Skutočne je však možné predpokladať psychoterapeutickú liečbu, pacient často dostáva za úlohu v rámci skupiny (a že tu na auto.cz by si Adolf nenašiel spolupacientov) vyjadriť svoje pocity, môže mať za úlohu zvládnuť rôzne divadelné úlohy. Psychoterapia sa odporúča pri adaptačných poruchách – keď je problém vyrovnať sa s určitou životnou udalosťou (pokazený Renault) a zvládať svoje emócie (napríklad pri strate dôvery v značku Renault a stým spojená strata spoločenského statusu); ďalej pri posttraumatickej stresovej poruche – keď je porucha podmienená zážitkom extrémneho ohrozenia (nesvietili mu na Renaulte predné blikačky), pričom niekedy táto porucha trvá len niekoľko týždňov, ale v nemalom percente môže pretrvávať aj mnoho rokov (napr. hrôza z výhry Renaulta v lotérií). Prejavuje sa na tomto fóre patologicky.
23. 1. 2015 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2015 23:42
Re: Gratulace
Lépe se to popsat nedá,je to přímo odborný lékařský popis možné diagnózy.
23. 1. 2015 13:57
Re: Gratulace
Krásné výsledky,zvlášť,když jsou nové modely za dveřmi :yes: Já už čekám na nového Megana Grandtour,ale i ten starý je dobrá volba :yes:
Avatar - Ronault.
23. 1. 2015 20:11
Re: Gratulace
Jen je jasné, že nový Megane Grandtour nebude cenovkou na tom stejně jako ten současný. Spíše furt přemýšlím, jestli tsně před příchodem nevyměním za úplně stejné auto jen novější.
23. 1. 2015 14:17
Re: Gratulace
Já jsem nedávno nasel tabulku kde mel megane v prodejich propad. Ale pokud to tak není a mel růst tak je to paráda. Jsem zvědav na novou lagunu espace a megane. To pak bude valcovat jednu automobilku za druhou ( pro ty co rozdavaji palce to byl vtip). Jinak Renault a dacia mají velkej :yes: :yes:
Avatar - nathan
23. 1. 2015 21:48
Re: Gratulace
Tak Áda z toho dostal docela silný průjem. Koukal jsem z okna když ho nakládali do sanitky. Měl nějaký nepříčetný výraz v očích a neustále opakoval něco o rendlíku. Připomínal starýho Brunu. Chudák, kdoví kde mu bude konec :-O
23. 1. 2015 12:39
pěkné
Dobrý den, jmenuji se Franta Makula a dnes jsem měl k snídani 3 rohlíky a Lipánek. Všem přeji hezký den, zvláště pak tomu pánovi co má ve znaku létajícího supermana a miluje francouzská auta.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2015 14:56
duster
;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
23. 1. 2015 17:29
a bude ještě lépe, jak jsem již před dávnem predikoval...
RENAULT toujours !!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
24. 1. 2015 00:55
No tak si to rozeberme...
Ve skutečnosti firmu pussycar a spol drží nad vodou jen rumunská Dacia. Je pravda že v roce 2014 rendlík trochu povyrostl, ale stále se potácí pod tíhou obrovského zadlužení, které tuhle firmu nakonec stejně stáhne pod hladinu. Ve srovnání s konkurencí totiž nedokáže efektivně vyrábět hezká a kvalitní auta. Ale i tak je lehce zvýšený prodej na světovém trhu znát. Nu dobrá, jenže...

Jenže je to, že světový trh rostl v oblasti prodejů nových vozů o 5,7% zatímco rendlík s Dacií o 3,2% (na 2,7 mil. vozů). A rendlík bez Dacie ještě méně... Pro srovnání: světové prodeje koncernu VW vzrostly v roce 2014 o 4,2% (na 10,14 milionů nových vozů), u Toyoty o 3% (na 10,23 milionů vozů). Jinak řečeno, i v roce 2014 se náskok VW nad velkorumunským koncernem pussycar opět výrazně zvětšil!

Ještě zajímavější je statistika prodejů roku 2014 ve Švýcarsku, což je, jak známo země, kde polovina populace hovoří francouzsky a kde není žádná domácí automobilka. A přesto, nebo právě proto:

Nejlépe se ve Švýcarsku prodávaly tyto vozy: 1.Volkswagen, 2.BMW, 3.Audi, 4.Škoda, 5.Mercedes..., 8.Rendlík ... 21. Dacia... >:D

VW prodal ve Švýcarsku v r.2014 40 tisíc vozů, BMW 21 tisíc, Škoda 19,6 tisíc, Rendlík 11,7 tisíc, Dacia 4,7 tisíc.... >:-[]

Takže shrnovačka: pussycar nadále upadá a konkurence si ho dává čím dál tím víc a víc... důvody jsou jasné, trvalé a neměnné: lidé s mozkem prostě kupují raději vozy kvalitní a krásné, než vozy nekvalitní a ošklivé. Můžete se zlobit, nesouhlasit, či protestovat, ale to je asi to jediné, co s tím můžete udělat. :-!
Rozbalit vlákno
3
24. 1. 2015 03:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 1. 2015 08:54
Re: No tak si to rozeberme...
Když už jsi se tak zasekl u těch růstů, tak my vysvětli, proč Renault v Evropě roste mnohem víc než VW. Na to asi argument růstu VW v Číně stačit nebude. Ale už i renault stačil oběhat razítka od všech čínských soudruhů, byl mu přidělen partner a může v Číně taky něco nahnat. Pokud chceš srovnávat celková čísla, tak si počkej na prodeje aliance Renault-Nissan.
24. 1. 2015 09:35
Re: No tak si to rozeberme...
Nesmysl. Renault jako značka v roce 2014 trochu nepovyrostl, ale zaznamenal jako jedna z mála značek pokles. Konkrétně celosvětové prodeje klesly o 1,5%. Skvěle roste Dacia.