Diskuse

Renault Kadjar se konečně dočkal nového turbodieselu 1.7 Blue dCi. Za kolik ho pořídíte?

7.2.2019

Důležitou novinkou na podzim odhaleného modernizovaného Kadjaru je nový turbodiesel 1.7 Blue dCi. Nyní se konečně dočkal české ceny.

 

  • 14 Reagovat !

    foto stormrider

    stormrider 07.02.  15:42

    Výkon

    S výkonem 110 kW a točivým momentem 340 Nm bych očekával u ještě poměrně kompaktního Kadjaru o něco lepší dynamiku. Tento trend ale pozoruji čím dál častěji, překvapilo mne např. modernizované Mondeo, kde 121 kW Ecoboost nedá 0-100 pod 10 sekund. Před faceliftem bylo minimálně o 1s lepší.

    Jsou to emisím přizpůsobené nové agregáty? Přesnější/konzervativnější měření?
    • 13 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 07.02.  16:13

      « Re: Výkon

      V podstatě stejné auto Nissan Qashqai má s tímto motorem zrychlení 0-100 km/h za 9,5s.
      • 40 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 07.02.  17:17

        « Re: Re: Výkon

        Tak buď sú tieto technicky príbuzné autá s rovnakými motormi úplne inak sprevodované, alebo niekto neuvádza reálne čísla (Nissan?)
        • 30 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 07.02.  17:56

          « Re: Re: Re: Výkon

          Je to zvláštní. Megane kombi má s tímto motorem a EDC uváděné zrychlení slušných 8.8 vteřiny. Je cca o 100-150 kg lehčí než Kadjar 4x4. Jak už bylo napsáno, Nissan uvádí u Qashqaie 9.5, a to jak pro FWD, tak pro AWD. Shrnuto - je v tom celkem bordel a kecat (ať už do plusu nebo do mínusu) může jeden nebo oba dva. Nezbývá než věřit pouze sám sobě a vyzkoušet.
    • 23 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 07.02.  17:18

      « Re: Výkon

      Jj, 150 koní a hlavne 340 Nm by malo kompaktné SUV vystreliť na stovku výrazne pod 10s; takéto zrýchlenie by som čakal pri 120-130k motore.
      • 00 Reagovat !

        foto mariov8

        mariov8 08.02.  10:59

        « Re: Re: Výkon

        Neviděl jsem stálý převod a převody jednotlivých rychlostních stupňů, ale tady asi bude "zakopaný pes".
  • 16 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 07.02.  16:02

    Jsou to speciálně seškrcené diesely, aby moc nejely

    Jinak by totiž ty muzeální benzínové křápy nikdo nechtěl.
    • 15 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.02.  16:29

      « Re: Jsou to speciálně seškrcené diesely, aby moc nejely

      Nezbývá, než se obrátit na poskytovatele chiptuningu... ;-\
    • 23 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 07.02.  16:31

      « Re: Jsou to speciálně seškrcené diesely, aby moc nejely

      A já myslel, že budeš spokojenej, ..... a zase je na té dieselové obloze ku...wa nějaký mráček. >:D
      • 03 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 07.02.  19:05

        « Re: Re: Jsou to speciálně seškrcené diesely, aby moc nejely

        Áda nebude, je to Rencek, tedy rendlík & syn >:D
        Já ale spokojený jsem. :-! :-! :-!
  • 17 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 07.02.  17:11

    Další oběť

    evropských neomarxistů a ekofašistů....FUJ! >:-[]
    • 44 Reagovat !

      foto Ragnotti

      Ragnotti 07.02.  17:21

      « Re: Další oběť

      Potom su vacsi neomarxisti a ekofasisti v USA a v Japonsku, tam su emisne limity vyrazne prisnejsie. V japonsku dieslovy osobak neexistuje, v USA to s nimi VW naveky vzdal, vsetci vieme preco. Mam rad naftaky, ale netreba tu pisat nezmysly.
      • 17 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 07.02.  17:48

        « Re: Re: Další oběť

        Máš zastaralé informace, hochu. Od září 2018 jsou v EU nejpřísnější emisní limity na světě.
        • 36 Reagovat !

          foto Ragnotti

          Ragnotti 07.02.  18:18

          « Re: Re: Re: Další oběť

          Ze hochu, hned sa citim o 20 rokov mladsi :-) Mate nejaky relevantny zdroj? Euro 6c, 6d-Temp a 6D maju presne tie iste hodnoty emisii ako 6b, rozdiel je v testovani v realnej prevadzke. Fakt je ze v USA je koniec dieslov koli emisiam a v japonsku su zakazane. Pokial sa nemylim v Kalifornii maju dokonca extra prisnu emisnu normu a diesle sa tam nepredavali.
          • 26 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 07.02.  18:24

            « Re: Re: Re: Re: Další oběť

            Píši, že máš zastaralé informace. To je fakt!
            • 44 Reagovat !

              foto Ragnotti

              Ragnotti 07.02.  18:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Další oběť

              Myslim ze si to pletiete. Ak myslite CO2, emisne normy Euro-XX nehovoria nic o CO2. Za kazdy gram CO2 platia automobilky poplatky. Kludne si mozete kupit Ferrari s V12 a bude splnat najnovsie europske emisne limity.
              • 24 Reagovat !

                foto WinDiesel

                WinDiesel 07.02.  19:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další oběť

                Euro 6D má hodnoty přísnější než Euro 6B, a to hlavně v tom že je 3x menší povolený limit naměřených hodnot NOx a to ještě tyto hodnoty musí být naměřeny v RDE reálném režimu na silnici.
                V praxi se děje to že místo povolených 150 jednotek s rozptylem 2,5 je povoleno 85 jednotek s rozptylem 1,5.

                Máš velmi zastaralé informace a plkáš tady blbosti wole. Už jsi ze sebe wola udělal tak si to nezhoršuj.
                • 22 Reagovat !

                  foto Ragnotti

                  Ragnotti 07.02.  19:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další oběť

                  Napisal som rozdiel je v testovani v realnej prevadzke, mas problem s pochopenim citaneho textu pripadne s 'cudzimi' jazykmi? Laskavo ma neurazaj!
              • 03 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 07.02.  20:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další oběť

          • 14 Reagovat !

            foto WinDiesel

            WinDiesel 07.02.  19:13

            « Re: Re: Re: Re: Další oběť

            Máš velmi zastaralé informace. GM uvedl v USA dieselové motory 1,6 / 2,0 / 2,8 a 6-válec 3,0. Ford uvedl 5-válec 3,2 a 6-válec 3,0. Chrysler uvedl již před časem na trh v USA motory 2,0 a 3,0 (6-vál). Jsou to všechno motory odvozené od evropských verzí.

            Jen některé EVROPSKÉ automobilky přestaly do USA dovážet diesely, hlavně VW.
            Koresjké automobily uvedly na trh v USA diesely a Mazda také rovnou 2 - 1,8 a 2,2.
            Kdybys nevěřil nátrubku, snadno se to dá najít na amerických stránkách těchto značek.
            Chevrolet Equinox, Cruze, Colorado, Silverado, celkem je v dieselu v USA k dispozici 27 modelů.
            • 12 Reagovat !

              foto Ragnotti

              Ragnotti 07.02.  20:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Další oběť

              Otvor si stranku Ford USA a skus si kupit diesel. V power source je vsetko mozne ale ziaden diesel ani pre Ranger, Transit alebo F-150.

              [odkaz]

              Uz nemam cas skumat GM a Chrysler, ten by mohol nieco mat od Fiatu vo velkych autach a pickupoch, kde su emisne limity menej prisne
      • 26 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 07.02.  19:07

        « Re: Re: Další oběť

        Velký omyl blbíku. V Japonsku probíhá dieselová renesance a třeba Mazda prodává v Japonsku 70% svých SUV v dieselu. když nevíš a neověříš si tak nelži wole.
        Všechny modely Mazdy jsou v Japonsku v dieselu - CX-3, CX-4, CX-5, CX-8.
        • 24 Reagovat !

          foto Ragnotti

          Ragnotti 07.02.  19:31

          « Re: Re: Re: Další oběť

          Dakujem za vysvetlenie. Slusneho chovania ta asi neucili, pravda? Kolko dieslov preda v Japonsku Toyota? Asi 0 ci?
          • 15 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 07.02.  19:40

            « Re: Re: Re: Re: Další oběť

            Píšeš kraviny, zasloužil bys ne tak něžné oslovení.
        • 41 Reagovat !

          foto Ragnotti

          Ragnotti 07.02.  19:53

          « Re: Re: Re: Další oběť

          'Dieselova renesance' v Japonsku: Narast z 3,4% (2015) na 4,1% (1.pol. 2018)

          [odkaz]

          Ale ospravedlnujem sa za zle informacie o Japonsku, diesle sa tam naozaj zacali znova predavat.
  • 03 Reagovat !

    foto BassHunter

    BassHunter 07.02.  17:42

    obsah

    Ještě to mohlo mít trochu větší obsah motoru, alespoň za tu cenu. Ale to by člověk byl už moc náročný asi ;-\
    • 05 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 07.02.  18:03

      « Re: obsah

      Nelze.....CO2 emise.........
      • 06 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 07.02.  20:24

        « Re: Re: obsah

        No v prvom rade, emisny standard stanovuje limit na CO, nie CO2. A druha vec, ked to dokazu ini, tak asi neobstoji tvrdenie ze "nelze". Napriklad Mazda pre CX5 ponuka 2.2-litrovy diesel (vo verziach s vykonmi 110 a 135kW) a tiez splna Euro6d-Temp.

        Len tak pre zaujimavost, diesel ma pre CO limit 0.5g/km, benzin 1g/km (6d-Temp). Ale fanaticki ekoteroristi chcu aj tak zakazat prave diesely, pretoze tie maju zase volnejsi limit na NOx (0.08 vs 0.06g/km).

        A zatial co toxicita oxidu uholnateho je naprosto jednoznacna, o skodlivosti NOx sa sporia aj vedci medzi sebou. Velmi sa o tom nehovori, ale NO ma u stavovcov dolezitu funkciu ako signalna molekula pre niektore dolezite biologicke procesy. Chybajuce (alebo nefungujuce) molekuly NO mozu viest napriklad k srdcovocievnym ochoreniam. Ide teda skor o to, ake mnozstvo NO je este zdrave a prospesne. NO totiz patri medzi tzv. "volne radikaly", a ich prebytok zase vedie k inym problemom...
        • 03 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 07.02.  21:42

          « Re: Re: Re: obsah

        • 40 Reagovat !

          foto Niemand

          Niemand 08.02.  06:25

          « Re: Re: Re: obsah

          No fakty si vyberáš dosť selektívne. CO sa síce viaže na hemoglobín, ale aj veľmi rýchlo oxiduje na CO2 a je ľahši ako vzduch, takže vo voľnom priestore by jeho produkcia musela byť veľmi vysoká, aby si dosiahol nebezpečné koncentrácie.
          NO je síce tiež nestabilný, ale s vodou reaguje na Kyselinu dusičnú(kyslé dažde). A s atmosferickým kyslíkom na Oxid dusičitý(NO2) ktorý rozhodne nie je neškodný: "Pôsobí dráždivo na sliznice dýchacích ciest a znižuje ich obranyschopnosť proti infekciám. Od istých koncentrácii (ca. od 100 - 200 mg.m-3 počas niekoľkých minút) spôsobuje inhalačné otravy spojené s toxickým opuchom pľúc, ktoré pri ťažkom priebehu môžu byť smrteľné." Pre astmatikov je problematický aj v nízkych koncentráciach. Aktuálne sa rieši, či má dlhodobé vystavenie nízkej koncentrácii vplyv na zdravú populáciu.
          N2O je síce neškodný, ale zase je ako skleníkový plyn je 200krát účinnejší ako CO2, na ktorý sa vo svete toľko poľuje.
          Okrem toho sú NOx prekurzorom O3 o ktorého toxicite nie sú žiadne pochybnosti.
        • 40 Reagovat !

          foto Niemand

          Niemand 08.02.  06:30

          « Re: Re: Re: obsah

          No ešte k tým motorom. Je fakt, že benzíny tvoria radovo viac CO. Ale neplatí to plošne. Ak si v Adac ecoteste pozrieš toyotacke hybridy, tak sú dieslom veľmi blízko. Takže je možné upraviť množstvo CO ladením motorov. Tu sú 3 príklady:
          C-HR hybrid 42 mg/km: [odkaz]
          C-HR turbo benzín 406 mg/km: [odkaz]
          A VW Tiguan 1,4TSI 7608 mg/km: [odkaz]
          Takže obe Toyoty by sa vošli aj pri reálnom meraní do normy pre diesle. VW prekračuje 7krat aj hodnotu povolenú pre benzín.

          No a práve auta ako testovaný Tiguan sú často štartérom absurdných zmien zákonov, ktoré nás vedu z extrému do extrému. Lebo ak automobilka rieši len jeden kontrolovaný atribút tak sa to skôr, alebo neskôr prevalí. A verejnosť bude chcieť vidieť, že sa niečo zmení. Ale tí čo rozhodujú o zmene nie sú kompetentní posúdiť jej dopady. Proste len niečo zmenia, aby bol plebs spokojný.
  • 04 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 08.02.  06:24

    Katastrofa

    Tohle je dieselová katastrofa. Aby nejdrazsi verze zrychlovala na kilo déle než 11 vteřin. Je to defacto podvod na lidi - takovou lenost u 110 kW auta nikdo nepředpokládá. Fuj. :no:
    • 03 Reagovat !

      foto xxc

      xxc 08.02.  10:04

      « Re: Katastrofa

      Esteze do Kadjaru neponukaju masazne sedadla. Clovek si priplati, kupi a potom to masiruje 10 minut a vypne :-) Ale ludia tie podvody zatial nevidia, alebo nechcu vidiet.
      • 30 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 08.02.  10:27

        « Re: Re: Katastrofa

        Nechceš se přidat do klubu ? Áda tě rád uvítá.... ;-)
        • 03 Reagovat !

          foto xxc

          xxc 08.02.  11:47

          « Re: Re: Re: Katastrofa

          Napisal som nieco zle, alebo nepravdivo? Je rozdiel nieco pisat srandovne z recesie a rozdiel poukazovat na (zaujimave) skutocnosti.
    • 10 Reagovat !

      foto Horcica

      Horčica 08.02.  13:56

      « Re: Katastrofa

      A kedy to, prosím ťa, využiješ? Zrýchlenie z 0 na 100 nehovorí nič o pružnosti, a tú predsa potrebuješ.
      • 01 Reagovat !

        foto xxc

        xxc 08.02.  15:22

        « Re: Re: Katastrofa

        Zrýchlenie bude slabé, ale pružnosť nadpriemerná? Uvidíme.
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 09.02.  09:25

          « Re: Re: Re: Katastrofa

          Prečo hneď nadpriemerná? Závisí to od priebehu momentu aj sprevodovania. Pokiaľ bude motor dávať najlepší výkon v stredných a vyšších otáčkach, môže úplne naspodu z nuly váhať, čím na akcelerácii stratí, ale zas v stredných otáčkach, kde sa pružné zrýchlenie obvykle deje, môže mať výkonu dosť a predbiehať bude svižne.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Česko – Slovenský ples? Panoptikum za cenu dovolené u moře

Česko – Slovenský ples? Panoptikum za cenu dovolené u moře

Válka rób, vyštafírovaných vnad a vkusu. Odér parfémů. Ze sálů se ozývá valčík, disko, lidovky. Někdo tančí,…

Stárková ze seriálu Most!: Prozradila tajemství Dášiných prsou!

Stárková ze seriálu Most!: Prozradila tajemství…

Brněnská herečka Erika Stárková (34) je díky seriálu MOST!, ve kterém hraje Dášu, jež se ale původně narodila…

 

iSport.cz

Kvitová klesla v žebříčku na čtvrté místo, pohoršil si Berdych i Federer

Kvitová klesla v žebříčku na čtvrté místo, pohoršil…

Tenistka Petra Kvitová klesla ve světovém žebříčku WTA na čtvrté místo. Po týdnu volna, které si naordinovala…

Pomohlo nám, že Slavia hrála fotbal, věděl Vrba. Proč dal šanci Chorému?

Pomohlo nám, že Slavia hrála fotbal, věděl Vrba.…

Výhra 2:0 ve šlágru se Slavií je pro Viktorii obzvlášť sladká. Plzeňský trenér Pavel Vrba po náročném utkání…

 

Reflex.cz

Nové fantazie švédského fotografa z Prahy. Podívejte se na surrealistické koláže Erika Johanssona

Nové fantazie švédského fotografa z Prahy. Podívejte…

Jeho fotografie připomínají divoké sny surrealistických malířů. O švédském fotografovi Eriku Johanssonovi bylo v…

Česká pošta si dělá z lidí srandu. Zprivatizujme ji!

Česká pošta si dělá z lidí srandu. Zprivatizujme ji!

Nefunkčnost státních firem je na příkladu České pošty tak zjevná, že by tato bohulibá organizace měla být pro…