Zájemci o benzinový motor měli dosud u Renaultu Kadjar jedinou možnost – dvanáctistovku o výkonu 96 kW. Nyní však nabídku obohacuje o 24 kW silnější šestnáctistovka.
Ve srovnání vychází jako vítěz Japonec. V plný palbě, (tzn. 1.6 atmo, nebo 1.4 Boosterjet, v automatu a navíc s 4x4, k tomu kůže a panoramatické stř. okno) stojí Japnec o cca 100 tisíc míň peněz. Není co dodat :-)
Chtěl jsi se předvést, ale akorát jsi ukázal jaká jseš trubka. V ofiko statistice SDA se za 1-4/2017 prodalo 195 ks SX4 S-Cross a 435 ks Vitara. Dohromady = 630 ks. To, že ty ses koukal na řádek kde je S-Cross veden samostatně a uvádí se tam skutečně údaj 1 ks, je tvůj problém, protože bys měl vědět, že oficiální a tím pádem relevantní obchodní název pro tento vůz je a byl Suzuki SX4 S-Cross. Takže ještě jednou trubko, S-Crossu se za první čtyři měsíce prodalo celkem 195 ks. A pro úplnost, nemám doma S-Cross. Uvažuji ale, že buď Vitaru, nebo právě S-Cross koupím manželce.
Ono je to šumafuk. Pán si koupil Kadjara, což není až tak špatná volba - uznávám, ale vysolil za to o 100 tyček víc, než kdyby si byl koupil třeba toho S-Crosse. To je celý, no
Sorry, že tak spamuju reakcema, ale ty argumentuješ cenou za velikost a jakousi srovnatelnou výbavu. Mimo té velikosti či (ne)kvality interiéru (dle mého názoru) či sedaček tu je víc věcí - Kadjar se dá konfigurovat, dále nabízí prvky výbavy, které S-Cross mít nemůže. Suzuki má navíc akorát adaptivní tempomat, ale zase nemá jiné věci. Určitě je tu věc designu/stylu či světlé výšky. Suzuki nedává žádné slevy, Renault s cenami hýbe. Teď ho sice ceníkově zdražili, ale reálné ceny co mám info jsou pro zákazníky pořád stejné, aktuálně u Kadjaru cca 50-100t dolů.
Já neříkám, že si S-Cross nenajde své zákazníky, ale podle mého názoru míří na úplně jinou cílovou skupinu, které jde spíš o auto ala SUV a poměr cena/velikost/výbava nehledě na jiné parametry.
Vitara je výrazně menší, S-Cross také. Nejnadupanější verze těch Suzuki nejsou až tak levné a třeba interiér je u Suzuki tragický na rozdíl od Kadjaru, kterého řadím k těm lepším ve své třídě. Všechna tato auta jsem před pár měsíci zkoušel, Kadjar jsem nakonec po dlouhém vybírání zvolil.
Tak nejnadupanější verze Suzuki stojí lehce přes 600 tis. Opakuji - NEJNADUPANĚJŠÍ. Kadjar v stejné konfiguraci stojí minimálně o 100 tis víc. A použít slovo "tragický" v souvislosti s interiérem toho S-Crossu mi přijde opravdu mimo.
Seděl jsi v obou autech? Mě S-Cross šíleně zklamal, na obrázcích to nevypadá úplně špatně, ale v reálu to na mě udělalo velmi špatný dojem. Tvrdé plasty všude, na pomačkání prstem se navíc celé části plastu prohýbali, výplně dveří jak v autobusu, dojem z tlačítek a sedaček jsem měl lehce ala devadesátky. No určitě to auto někdo ocení, ale pokud člověk hledá fajnový interiér, tak u Suzuki bohužel nepochodí.
Fajnový určitě ne, ale to tvoje líčení interiéru S-Crosse mi zase spíš připomíná Mičkovy dojmy z testu Mazdy 6. Tak zlý to zase není. Z Kadjara jsem neměl o moc lepší dojmy. Vnější vzhled je ovšem jiná píseň. Přitom u S-Crosse by stačilo docela málo - přední světla a maska. Ta variace na Tacumu je úlet. Čistě z jízdního hlediska pak S-Cross 1.4 BJ jezdí prostě a jednoduše líp než Kadjar 1.2 TCe 130. K tomu možnost AWD a automatu ke všem motorům, už poměrně přijatelné prostorové parametry pro rodinu a vychází nám z toho, že z S-Crosse mohl být prodejní úspěch. Takhle je to promarněná šance.
Ale jo, já neříkám, že je S-Cross tragédie. Jen jak píšeš, vnější design je asi pro většinu evropanů celkem mimo. A ten interiér - už jen komplet tvrdé plasty v interiéru v Suzuki - za mě to je fakt asi nejhorší interiér z vozů co jsem viděl (v ceně cca 400-600t). A když mi prodejce vysvětluje jak na to lidi přechází z Tiguana...to jsem se jen pousmál...tak určitě >:D
AWD a automat je určitě největší devízou S-Crossu.
Bratr taky uvažoval o Kadjarovi , má slušný interier , nemá děsný tablet , a pěkný je i design.
Prohrál s Mazdou CX5..DRTIVĚ !
CX5 má větší kufr + sklopná sedadla 40-20-40 ! :yes:
Kadjar má i stísněný interier , CX5 je na tom především vepředu o hodně lépe.
A hlavně , Mazda má 2.0 skyactive diesel ..o tom si Renault může nechat zdát.
Je fakt , že byla o 50 tis po slevě dražší než dealerem slevněný Renault.
CX-5 se mi taky líbí, je už trochu větší a stejně tak je dražší. Čekám na ceník nové generace a když už bych se rozhodl pro upgrade, tak ji mám v plánu zvážit :-)
To, že papierový údaj bude mimo reality je obvyklé. Myslím ale, že 1,6ka by mohla jazdiť za prijateľné čísla, predpokladám obdobne, ako moja 1,6ka, ktorá to robí priemerne za 7,3 l. Oproti 1,2ke tupujem rozdiel pár deci, v dynamike ale rozdiel citeľný. Brať Kadjar, volím práve tento motor.
Tu 1,6 jsem jel v Mégane a i tam jsem byl při normální jízdě kolem 6,5. Tady čelní plocha, hmotnost atd... Moc se mi tomu nechce věřit (tím neříkám, že ostatní nelžou, ale rovných 6 je podle mě lehce na úrovni Andersena). ;-)
GT má 1,6 151/205. Táto 1,6 má 120/165.
Jazdím Kadjar 97/130 a myslím, že viac ako táto nová 1,6 by sa tam zišla práve tá z GT. A dať k EDC ešte 4x4, bolo by to silné pokušenie.
Jak jsi sam napsal. Jsou to laboratorni testy, takze realita spotreby je jina a ve 99% pripadu je vyssi. Muj odhad je tak +20% v prumeru, takze 7-7.5. Nicemene, pojedes-li po rovince 90kmh, asi se dostanes na 5litru.
Verim, ze 1.6b dava auto obstojnou dynamiku. 0-100 pod 10s mi obecne prijde velmi dobre (v tabulce to maji cele zprehazene). Maximalka 205 u tohoto typu auta je za hranici praktickeho vyuziti.
V QQ mají údajně 1.2 a 1.6 v reálu skoro stejnou spotřebu. Dá se tomu věřit. Já mám v Kadjaru TCE 130 při použití město/dálnice okolo 9l/100km >:D Ale můj jízdní styl rozhodně není ekonomický a proto chci TCE 165 >:D
Tuto motorizaci vítám a je to rozhodně krok správným směrem. Bohužel pořád to není ideální, protože v této variantě nelze 4x4 ani automat :-(
Ani nevím proč, ale Kadjar jsem nikdy neměl moc v povědomí. Na podzim minulého roku jsem začal hledat náhradu za Golfa 7 a prošel opravdu hodně aut, spíše nižší střední. Hledal jsem něco, co v interiéru z Golfa nebude downgrade a to je docela oříšek pokud se bavíme o mainstreamu :-) Cítit se v interiéru dobře bylo spolu s odhlučněním hlavní kritérium. Při okukování nového Mégane jsem natrefil na Kadjar. Pro mě to bylo velmi příjemné překvapení, v kombinaci s dobrou cenovou nabídkou jsem se pro něj nakonec rozhodl (Intens TCE 130 + pakety). Po půl roce a 10t km vůbec nelituji. Naopak zvažuji upgrade na Bose s TCE 165 :-) Těším se na předváděčku a uvidíme :yes: