Diskuse

Renault Kadjar se chystá na facelift. Máme první fotky

13.3.2018

Crossover francouzské značky se prodává už od roku 2015, a tak je nejvyšší čas na jeho modernizaci. Dorazí ještě letos.

 

  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 13.03.  22:07

    Kaďák

    Mně se na něm líbí tradičně pojatý interiér, tedy kromě drobnosti v podobě digitálního tachometru. Jsem zvědav, jestli ho nezprasí.
    • 20 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 13.03.  22:52

      « Re: Kaďák

      V čem ti vadí digitální tachometr? Zobrazení si můžeš navolit jaké chceš a naopak to umožňuje zobrazit více údajů a lépe.

      Ty Renaultí sice nejsou tak sofistikované jako má aktuálně VW, ale zase jsou v podstatě ve všech rozumných výbavách od Meganu výš a fungují dobře. Slunce tomu nevadí, má skvělou čitelnost i rozlišení, odezva minimální. Přecházím zrovna z Kadjara na Kodiaq (dosud nešel displej objednat) a tohle mi bude chybět. Jezdím i autem s klasickým tachometrem a displejem mezi budíky, takže srovnání mám :-)

      Osobně bych za ten tachometr dal Kadjaru plus. Mínusy v interiéru bych hledal jinde, primárně v detailech, které se tam dostali od Nissanu :-)
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 13.03.  23:09

        « Re: Re: Kaďák

        Nevadí, jen říkám, že je netradiční. :-) Já znám Renaulty pouze staticky. Plnohodnotný digi štít jsem zkoušel, nevadil mi, ale líbilo se mi stejně spíše klasické zobrazení. Nemohu se zbavit dojmu, že přináší více výhod výrobci než zákazníkovi.
        • 30 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 13.03.  23:25

          « Re: Re: Re: Kaďák

          Zvyk je zvyk, to chápu. Já se těchto tachometrů taky bál, ale doba pokročila a funguje to a vypadá líp než v Twingu před 20 lety >:D Hlavně díky displeji si tam člověk opravdu může vybrat podle své preference.

          Připlácet za něj je na pováženou. Řešení Renaultu, kdy je to standard kromě základní výbavy je win win bych řekl. Kvůli těm displejům musí mít výkonnější multimediální jednotku + vývoj software, takže těžko říct s těma nákladama.
      • 00 Reagovat !

        foto sofer

        šofér 14.03.  09:50

        « Re: Re: Kaďák

        Hele, trochu mimo, ale- jaký motor jste sedlal v Kajdaru, je ta 1,2 Turbo benzín k čemu? O tom autu přemýšlím, ale motoru se trochu bojím...
        • 20 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 14.03.  11:29

          « Re: Re: Re: Kaďák

          Ano, 1.2 TCE - zhruba rok a půl a necelých 30 tisíc km. Záleží co požadujete, za mě spokojenost. Turbo je znát a není to lenoch jako současné atmo 1.6. Na poměry turbomotorů nemá tak silné střední pásmo a postupně graduje. Kadjar s tímhle motorem bez čtyřkolky neváží moc (myslím +-1350kg), takže problém je spíš odpor vzduchu ve vyšších rychlostech, nad 90 km/h už to na předjíždění moc není. Jezdil jsem s ním hodně dálnice běžně 150+km/h tempomat úplně v pohodě. Tuším, že max co udržel v těch nejprudších možných stoupáních bylo asi 168km/h, což není špatné. Před Kadjarem jsem měl nejvíce najeto s Golfem7 se silnějším 1.2 TSI a to bylo asi tak srovnatelné. Do 100km/h bych řekl, že Kadjar lepší, nad 100km/h naopak postupně ztrácí.

          Jezdím ještě autem co má 200+ kw a upřímně při běžné jízdě (do 90km/h), pokud člověk nepotřebuje vystřelit vpřed, prakticky nevnímám v Kadjaru nějaký výkonový deficit. A to jezdím i s Kadjarem velmi dynamicky bych řekl :-)

          Když chcete jezdit rychleji, tak docela žere, já se pohyboval dlouhodobě 8-10l, ale podotýkám že s hodně těžkou nohou. Za to ticho, kultivovanost a rozsah otáček to ale podle mě stojí :-)

          Ideální motorizací v Kadjaru je podle mě 1.6 TCE, ale chtělo by to automat, který se bohužel nenabízí :-(
          • 20 Reagovat !

            foto ericho33

            ericho33 14.03.  19:06

            « Re: Re: Re: Re: Kaďák

            Jazdím Kadjar 1.2 TCe dva roky a so všetkým vyššie napísaným musím len súhlasiť. Dlhodobú spotrebu mám na úrovni 8l a cez 9,5l som sa dostal počas minulej zimy, kedy som mal na streche celý čas nosič lyží. Mám manuál, ale teraz by som určite volil automat. Škoda, že aktuálna 1.6 TCe je bez automatu. Pokiaľ je ale pravda, čo je napísané v článku, že nové 1.3 TCe, ktoré má aktuálne nový Scénic, bude mať faceliftovaný Kadjar, je to skvelá správa. Automat sa tam ponúka v oboch výkonnostných verziách 140 a 160. Ak by som teraz uvažoval nad Kadjarom, počkal by som na nové 1.3 TCe a volil automat. A či brať 140 alebo 160, to by som sa rozhodol až po skúšobnej jazde.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne zájem. Ubylo tu 4000 lidí

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne…

Na penzi se státním příspěvkem v takzvaném třetím pilíři penzijního systému si na konci prvního čtvrtletí…

Felix Slováček slaví 75! Podívejte se na 75 snímků sexy Dády, o kterou přišel!

Felix Slováček slaví 75! Podívejte se na 75 snímků…

Felix Slováček dnes slaví 75. narozeniny. Za tu dobu toho stihl hodně. V posledních 5 letech se mu ale zhroutilo…

 

iSport.cz

Odveta Kristýny Plíškové: Poškodila jsi sestru, u mých zápasů nebudeš!

Odveta Kristýny Plíškové: Poškodila jsi sestru, u…

Stačilo. Už dost! Kristýna Plíšková splnila to, o čem před pár dny psala na svém twitterovém účtu. Potom, co…

VELKÁ MAPA: 31 hráčů na hostování. Víme, s kým Sparta (ne)počítá

VELKÁ MAPA: 31 hráčů na hostování. Víme, s kým…

To číslo bere dech. 56! Tolik hráčů v dospělé kategorii má aktuálně pod smlouvou fotbalová Sparta. Kdyby nyní…

 

Reflex.cz

Tradiční nedělní španělská snídaně? Tyčinky churros namáčené v čokoládě!

Tradiční nedělní španělská snídaně? Tyčinky churros…

Je to jen mouka s vodou a troškou soli, přesto churros patří mezi ikonická jídla španělské gastronomie. Když se…

Fenomén Karla: Vzestup a pád extravagantní ministryně obrany Šlechtové

Fenomén Karla: Vzestup a pád extravagantní…

Z vlády Andreje Babiše odcházejí nej­známější tváře. Po Robertu Pelikánovi a Martinovi Stropnickém, kteří až…