Renault Koleos vplouvá do velmi konkurenčních vod segmentu SUV s cílem ulovit si pro sebe co největší podíl na trhu. Po shlédnutí oficiálních cen a první jízdě s ním je nám jasné, že se ho konkurence musí začít obávat.
Tipuju,že nebude mít extra úspěch,stejně jako jeho francoužští bratři. Komu by mohl na českém trhu přebrat zákazníky,máte nějaké nápady? Pro kupce německých SUV není dělaný,na japonská nebude mít,jedině,že by okrouhal korejce,uvidíme...
Vítej Koleosi,ať se daří ;-)
jj, navic je to francouzský šmejd a šrot, tzv. sr@čka od žaboužroutů,dyť se to rozsype dřív,než to dojede ze salonu domů...motory z FR,podvozek z X-tarailu od Nissanu(a ten je ubohost sama),smontováno v J.Koreji...joooo,kdyby to bylo auto korejských soudruhů smontováno někde v Evropě, např...např..kua,dělá se něco korejského v EU?...pak to by byla jiná liga,7 let záruka, absolutní vrchol těééééchniky,to by tu čurali někteří Magi v kostkách,ale takhle????...prostě zmetek jak pras€...snad jsem ti udělal radost,byť si to,co jsem napsal doopravdy nemyslím.
Proč by jsi mi tím měl udělat radost? Já nemám nic proti Renaultu nebo korejským automobilkám. Jen si myslím,že se mu bude prosazovat u nás těžko. Francouzi přece jen jsou v této kategorii nováčky,ikdyž Koleos má výhodu některých ozkoušených částí z X-trailu(mimochodem,velmi povedené auto).
Takže dík za pokus mi udělat radost,ale skutek utek...
Sice jsem nezaregistroval, že bych s tebou chodil do pomocný školy, pepíčku,tak se na mně vykakinkej :-! OT: ta fotečka, parádička,je-li vlastní,pak to odpovídá...tak nějak si blba představuji "in na tura" .Chápeš co je to ironie a invektiva? JJ, se v blbšulce neučí, já zapomněl, no, co už...Nicméně rencla mám, jezdí a v pohodě...no problem,je to asi k vzteku, ale nic, tuky tuk...jenže je to o údržbě a zacházení,ne o výrobci...se teď snažím vysvětlit.Eeee?Nic?Co naděláme? :-!
Ano soudruhu, jak se račíš domnívati. Konečně jen BLB může poznat blba,že?Vys€r se už konečně na mně a věnuj se renclu, nebo raději,kup si ho.Já si jej asi koupím,myslím tehoto korejského....No a co je bonmot,invektiva,recerse,nadsázka...dá se dohledat ve výkladovém slovníku, ty íčo ,doufám že oholená.Chlupy nesnáším. blééé...
myslim si, ze v tejto triede sa momentalne jediny vydareny VW (tiguan) nema coho obavat... to by musel renault zvolit riadne agresivnu cenovu politiku, aby ho predbehol...
JA nechapem, preco tu vobec niekto Tiguan pletie. PRoste Tiguan nie je konkurencia X-TRAIL a OUTLANDER a ich europskych klonov. Je to konkurencia Kuga a Qasqai a to je vsetko...
Tak to ťa musím sklamať.. Tigu je presne v triede X-trial a Outlander, Freelander, X3 ale aj Kuga Sportage a spol. V AutoTipe bol test kde bolo cca 8 alebo 9 vozidiel SUV vrátane spomýnaných. To že je jedno auto o 20 cm dlhšie neznamená že patrí do inej kategórie. Viď Oktávka ktorá sa hrá na auto o triedu vyššej kategórie ako v skutočnosti je.
20cm rozdielu v dĺžke vozidla nevytvára skupinu malých či stredných SUV... Peugeot 207 a Mazda 2 sú v rozidelnych triedach? Tiež je tam rozdiel v dĺžke cca 20 cm. ;-\ Alebo si mal na mysli nejaké tvoje imaginárne delenie vozidiel do akýchsi podkategórií??? :-!
nie, na supermainblbstreamy si nepotrpím...veľké stredné a malé suvéčka SÚ bežne používané kategórie áut..máš s tým problém? Príklady z iných kategórií áut sú zbytočné a nemajú výpovednú hodnotu
Ak je pre teba Audi Q7 a Toyota RAV 4 v jednej triede tak to potom...ehm ;-\
Nenazval by som to problém, skôr by som povedal že dnešná produkcia sa nedá úplne presne definovať a zaškatuľkovať... Je tu kopec corssoverov ktoré nieje možne definitívne zaradiť do tej či onej kategórie. Príkladov by sa dalo uviesť kopec, napr. MB R-classe, Suzuki SX4, kde by si to zaradil ty? Je v rom proste chaos, hehe ;-)
No tak nevím jak si rychle usteleš v autě, ale já mám za 15 minut postavený stan pro tři a komfort spánku na rovném povrchu změkčeném kvalitní karimatkou a v teplým spacáku, je nesrovnatelný s polohou mrtvol popelnicových polí ;-)
Sklopením zadních sedadel...asi 2min s oběhnutím auta?... mam plochu 2.20 rovnou a dlouhou. Když prší, tak nemusim vystrčit rypák. Celkem 2400 objem a to nepočítám TV, rádio, el.dveře a kima. Jsem spokojen :-!
Tak to je jiná :yes::-!
Jen toto se dá aplikovat spíš jako přestávka na služební cestě, protože v případě turistického výletu je kufr plný oblečení, hygieny, často jídla a kdo ví, co si někteří jsou schopni na dovolenou vzít.
Ještě takhle, když zapneš TV, všechny ty el. dveře, klimu, osvětlení atd... nastartuješ pak? >:-[] Roztlačovat eRko není asi košér, navíc se to ani nedá. Mimochodem dneska kolem mě jedno projelo. Pěkně v černé. Ten předek se opravdu nepodařil, ale záď a profil vypadají dobře :-)
No tak ve třech naprosto v pohodě, protože 2.2 m většinou nikdo neměří a jestli si někdy viděl rynářský vybavení s neopren.holinama...no a erko je snad ještě větší... Nezapomeň na přední sedadla, kde je místa spousty. Každopádně je to tak i tak nouzovka na dvě noci.
to ja nejak nechapem, ako niekoho moze vobec napadnut spat v aute. Ked mam na dost dobre a drahe auto, tak ma snad nejaky ten penzion, alebo hotel, alebo nieco nezabije :-O
je to docela dobry ale ve vlastni staji už je osvědčeny Qashqai a ten je tu už přes rok a design je uplne nekde jinde moderni svěži tohle zaspalo tak 4 roky usedlejší a konkurence je velka a cena nic moc kdyby byla o 50 niž bylo by to už na souboj alespon s korejcema
no jo, 5 článků o firmě Rencek a syn za poslední článek, to je i na borce formátu Ády trochu moc, musí si prostě dát pausu, načerpat nové síly u nějaké beletrie o dokonalém Das Auto z Reichu a pak znova vzhůru do boje! >:-[]
To ti spadla celist, co? Zakuckal jsi se a napady na ocernovani Rendla jiz dosly... Nova Laguna se jaksi nesere a nesype, dle tveho ocekavani, stejne na tom bude novy Megane nebo napr. tenhle Koleos. Co ted, ty "sebestrednej koncernovej exote". Co dal? O kom tady budes vlastne plkat dal, co? >:-[]:no:
To se asi v autech moc nevyznáš. Speciálně pro tebe tedy tyto známé fakty zopakuji: Technika je ze sesterského Nissanu, design od Renaultu a produkce probíhá v Jižní Koreji pod taktovkou renaultu. Stačí? Budeš si to pamatovat?
Náhodou mě se tohle autí docela líbí. Je takový nekonfliktní, nenápadný a možná v tom je jeho kouzlo ale i prokletí. Díru do světa asi neudělá, ale své zákazníky si bezpochyb najde. Dotaz na redakci: Ten stan se dodává jako příplatková výbava? A vařič na bhútán se taky dá přiobjednat? ;-)
Mne nepríde hnusná ani tá KIA Sportage. Hnusné autá sú Ssang Yongy a prakticky veškerá čínska produkcia. Toto nie je zlé. Nenápadné, nekonfliktné, bez väčších emócií... prostě taká nenápadná myš.
myslím , že co se týká výbavy nabízí tenhle model více než konkurece ve stejné cenové relaci, líbí se mi systém stálého pohonu 4x4 v poměru 50:50 (lock) otázkou je jak často to běžný uživatel tohoto pseudooffroadu použije. Ale na víkendové vyjíždky za město , jednou za rok na chatě pro klestí do lesa na táborák a jednou do alp na lyže, to účel splní. :yes:
může mi prosím někdo objasnit proč se tahle ´´SUV´´ dělají jako primární předokolky s připojením zadní nápravy max.50:50 a ne jako primární 4x4 s přenosem až 0:100 ve prospěch zadku? Děkuji
tož nejsem sice technik, ale jestli to nebude tím, že oni prostě moc nepočítají s tím, že by s nimi jezdili moc mimo asfaltovou silnici, a tam holt je jednoduchší mít přední pohon
Je to dáno konstrukcí pohonu, přední kola jsou poháněna vždy. Z předních kol (diferenciálu) je pak výkon odebírán prostřednictvím hnacího hřídele vedoucí k hnané zadní náprave. Zadní diferenciál je pak zapojen do akce prostředníctvím elektronicky řízený spojky viz haldex [odkaz] . To by musel být systém pohonu vyřešen jako u BMW systém x-drive či M-B 4matic, kde jsou výhradně poháněna kola zadní, kdy hned za převodovkou je mezinápravový dif. [odkaz]
V tomto případě se jedná o systém transaxle 4x4, kdy převodovka je uložena u zadní nápravy a z ní jde zpět hřídel pohánějící přední nápravu. Celkem slušná šílenost, dost náročná na prostor, ale ideální řešení pro správné rozložení hmotnosti.
[odkaz]
no ked ten system maju z X-TRAIL, co maju, tak by som sa toho az tak nebal... X-TRIAL si ako jede z mala nazov SUV aj zasluzi, aj ked 1-ka bol skoro az OFF ROAD by som povedal.
Dizajn mi trochu pripomína korejske SUVečka minulej generácie.
Keby som nevidel na prednej kapote znak renaultu hádal by som na KIU alebo niejaký Sangyong. Renaultu ako jedinému z francúzskej trojky chýbal zatial zástupca v tomto segmente a kedže Peugeot 4007 a Citroen C-Croser sa celkom podarili neviem prečo by sa mal prípadný zákaznik obrátiť na renault. Len treba dúfať ,že kvalita bude lepšia ako bola doterajšia kvalita laguny,ktorá patrila k najporuchovejším autam v európe a možno i na svete.
co je to "pověstná"...jako JPP povídala?Že je to má branže, tak bych se rád dovzdělal.Turba odcházejí občas všem, viděl jsem nádherně vysypané v M6.Tak z toho uděláme "pověstnou" poruchovost? Snad ne!Auta , která všude jinde v poho jezdí, mají v česku údajně problémy.Chtělo by to nějaký matematicky doložitelný fakt. Nikoliv psát doměnky.
Priznavam, i kdyz u me v pohode vydrzela 150 tacu a nejake zasadni problemy, krome par drobnosti a bezne udrzby, jsem s ni nemel... :-) Pravda ale byla, ze kdyz jsem ji prodaval, tak byt byla v perfektnim stavu (byla to benzinova 2.0T v plne palbe), tak ta prodejni cena (podporena tou nevalnou povesti) byla na muj vkus az moc hodne dole a bylo mi ji docela lito... ;-\ :no: Ale dobra, "co bolo, to bolo", ted je uz vse zda se jinak a je to jen a jen pro Rendla dobre, protoze jedna z nejstarsich automobilek v Evrope si uznani proste zaslouzi! ;-):yes:
Je to zkrátka protivný "náfuka". Jinak se k designu nedokážu vyjádřit, navíc ta korejská produkce u mě toto vozidlo deklasuje podobně jako Opel Antara. :no:
Ja byt hochu tebou, tak Korejce (ba ani Cinany za par let) rozhodne nepodcenuji, prave naopak... ;-):no: Presne takhle nejak kdysi zacinali Japonci, a kde jsou dnes? Jel jsi nekdy napr. v nove Mazde 6 nebo CX-7 nebo novem Accordu? Doporucuji se aspon svezt... :yes:
Tak pánové, já jsem koleosa už mnhokrát viděl neživo. Naposledy dneska v podvečer na procházce kolem Renaultu, který stojí kousek od domu. Stály tam dva Koleosy, z toho jeden byl uvnitř. Což znamená, že tam hned zítra odpoledne naklušu... ;-)
Při pohledu naživo se jedná o pohledné, spíše roztomilé SUV.
Asi to designom mieria skôr na ženskú populáciu, v každom prípade "Koleso" fakt dieru do sveta neurobí. Neviem ako vy no ja na cestách vidím dosť málo Tiguanov, 4007, Outlanderov, C-crosserov, Freelanderov... ;-\
Tezko rici, zalezi na cene... To ze na ceste vidis malo tech vyse zminovanych neznamena, ze to jsou spatne kary, ale bohuzel maji smulu, ze jsou to pomerne drahe kary, pokud je chces mit ve slusne vybave a motorizaci a preci jenom dat za dobre vybavenej autak neco kolem mega, uz neni jen tak pro nekoho... ;-)
Já bych řekl, že Koleos bude spíše pro ženu a jeho přímý sourozenes X-trail pro muže. Ale Koleos by mi nevadil. Sice to není žádná avantgarda (Zkrátka to není Renault), ale je pohledný