Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna3 – první jízdní dojmy

Třetí generace laguny má Renaultu pomoci dobýt postupně opouštěné postavení ve střední třídě. Zda na to Laguna má, jsme zjišťovali v okolí Salzburgu.
Zpět na článek
4. 9. 2007 01:27
neregistrovaný "Cynik"
4. 9. 2007 21:32
neregistrovaný "Lol"
11. 9. 2007 15:13
neregistrovaný "avantime"
4. 9. 2007 01:26
neregistrovaný "PANINARO"
4. 9. 2007 01:30
neregistrovaný "Cynik"
4. 9. 2007 01:35
neregistrovaný "Paninaro"
4. 9. 2007 08:24
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 11:59
neregistrovaný "A2"
4. 9. 2007 12:08
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 08:21
neregistrovaný "assasin-cz"
4. 9. 2007 13:02
neregistrovaný "Irco"
5. 9. 2007 11:32
neregistrovaný "mr.fuk"
11. 9. 2007 15:18
neregistrovaný "avantime"
4. 9. 2007 03:53
4. 9. 2007 10:28
4. 9. 2007 06:47
neregistrovaný "M"
4. 9. 2007 07:04
4. 9. 2007 09:13
neregistrovaný "pandan"
4. 9. 2007 09:44
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 08:40
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 09:38
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 11:21
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 16:13
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 17:05
neregistrovaný "Levinson"
4. 9. 2007 20:29
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 21:23
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 21:53
neregistrovaný "Deception"
5. 9. 2007 00:10
neregistrovaný "Vlado"
4. 9. 2007 20:32
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 21:26
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 22:15
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 09:46
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 15:25
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 07:30
neregistrovaný "Roman"
4. 9. 2007 14:26
neregistrovaný "tom"
5. 9. 2007 07:00
neregistrovaný "Roman"
5. 9. 2007 08:23
neregistrovaný "Levi 501"
4. 9. 2007 23:40
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 08:16
neregistrovaný "LAGUN"
4. 9. 2007 08:19
neregistrovaný "818"
4. 9. 2007 08:53
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 08:42
neregistrovaný "Ada"
4. 9. 2007 23:27
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 08:45
neregistrovaný "Paja"
4. 9. 2007 09:07
neregistrovaný "bestdrifter"
4. 9. 2007 10:05
4. 9. 2007 11:49
neregistrovaný "m"
4. 9. 2007 13:43
neregistrovaný "blue.sun"
4. 9. 2007 19:19
4. 9. 2007 19:44
neregistrovaný "blue.sun"
4. 9. 2007 20:52
4. 9. 2007 21:29
neregistrovaný "blue.sun"
4. 9. 2007 21:57
4. 9. 2007 22:23
neregistrovaný "dex"
4. 9. 2007 09:34
neregistrovaný "Perun."
4. 9. 2007 09:42
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 09:50
neregistrovaný "kipepp"
4. 9. 2007 11:00
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 09:51
neregistrovaný "kipepp"
4. 9. 2007 09:58
neregistrovaný "pandan"
4. 9. 2007 13:52
neregistrovaný "wlken"
4. 9. 2007 16:36
neregistrovaný "stealth"
4. 9. 2007 21:45
neregistrovaný "Perun."
4. 9. 2007 23:36
neregistrovaný "OZZY"
5. 9. 2007 08:49
neregistrovaný "Perun."
5. 9. 2007 11:12
neregistrovaný "dochtor"
4. 9. 2007 10:13
neregistrovaný "Kahn"
4. 9. 2007 10:41
neregistrovaný "IT"
4. 9. 2007 11:45
neregistrovaný "IT"
4. 9. 2007 10:55
anonym
4. 9. 2007 10:59
4. 9. 2007 11:04
neregistrovaný "Terén"
4. 9. 2007 14:26
4. 9. 2007 11:22
neregistrovaný "Hanz"
4. 9. 2007 11:39
neregistrovaný "robo333"
4. 9. 2007 11:52
neregistrovaný "IT"
4. 9. 2007 12:12
neregistrovaný "robo333"
4. 9. 2007 15:35
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 17:12
neregistrovaný "AG"
4. 9. 2007 21:24
neregistrovaný "robo333"
5. 9. 2007 08:32
neregistrovaný "FX"
5. 9. 2007 16:24
neregistrovaný "AG"
4. 9. 2007 21:21
neregistrovaný "lazymarmot"
4. 9. 2007 12:01
4. 9. 2007 13:29
neregistrovaný "Herpes"
4. 9. 2007 18:24
neregistrovaný "GOES"
4. 9. 2007 20:03
1. 10. 2007 00:48
neregistrovaný "monty80"
4. 9. 2007 15:03
neregistrovaný "Xaver"
4. 9. 2007 15:44
neregistrovaný "Dray"
4. 9. 2007 15:45
neregistrovaný "David"
4. 9. 2007 15:45
neregistrovaný "David"
4. 9. 2007 16:15
neregistrovaný "lukas"
4. 9. 2007 17:08
4. 9. 2007 17:48
neregistrovaný "123rendy"
4. 9. 2007 18:05
neregistrovaný "lumpik"
4. 9. 2007 18:24
neregistrovaný "lumpik"
4. 9. 2007 19:26
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 21:51
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 18:40
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2007 19:17
neregistrovaný "Ada"
4. 9. 2007 22:03
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 18:24
anonym
4. 9. 2007 18:34
anonym
4. 9. 2007 20:55
anonym
4. 9. 2007 22:10
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 21:34
4. 9. 2007 22:08
neregistrovaný "dex"
4. 9. 2007 22:12
4. 9. 2007 23:56
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 9. 2007 08:18
neregistrovaný "Donald"
5. 9. 2007 00:16
neregistrovaný "xerix"
5. 9. 2007 08:25
5. 9. 2007 09:22
neregistrovaný "ViKing"
5. 9. 2007 06:29
anonym
17. 9. 2007 18:50
anonym
5. 9. 2007 08:26
neregistrovaný "mr.fuk"
6. 9. 2007 23:34
neregistrovaný "arnage"
9. 9. 2007 22:30
neregistrovaný "LMo"
10. 9. 2007 05:44
neregistrovaný "Aloe Vera"
Avatar - skejpa
4. 9. 2007 01:16
design je teda minimalne rozporuplny
me osobne se ten design teda vubec nelibi. podle me je to dokonce fakt hnusny >:D pokud to bude mit povestnou "kvalitu" renaultu tak se mame na co tesit >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Cynik"
4. 9. 2007 01:27
Re: design je teda minimalne rozporuplny
Věc vkusu. Mě se kombi líbí velmi, liftback už méně. O kvalitě taky nejsem přesvědčen, ale pofaceliftové Laguny minulé generace prý patří k tomu nejspolehlivějšímu ve třídě.
4. 9. 2007 13:19
Re: design je teda minimalne rozporuplny
Dizaj Renaultu patri k tym, ktore musis nechat v mysli dozriet a postupne usadit. Az casom rozoznas jeho hodnoty, s odstupom casu vidis vsetko inak. Mne sa to stava pri mnohych autach, ze po nejakej dobe zmenim nazor a co som najprv kritizoval nakoniec niekedy este pochvalim. Ziadnu kasu netreba jest prilis horucu. ;-)
anonym
4. 9. 2007 15:34
Re: design je teda minimalne rozporuplny
přesně souhlasím.někteří mají stále zakódováno,že třeba německá auta jsou kvalitní, francouzské poruchové atd.pokud se člověk věnuje tomu kdo je výrobcem různých součástek zjistí,že některé právě nejčastěji měněné (spotřební) součásti vyrábí jen pár fabrik.ohledně designu jde přece o vkus každého z nás.bylo by smutný kdyby se nám všem líbilo to samé.a nakonec jde taky jen o kus plechu,který má sloužit.nevidím zrovna markantní rozdíly designu pokud si vezmete určitou třídu vozu.
neregistrovaný "Lol"
4. 9. 2007 21:32
Re: design je teda minimalne rozporuplny
Suhlasim, je to vyslovene hnusne, jedine ten kombik sa da ako tak prezit :-! Ale na druhu stranu interier vyzera fajn...
neregistrovaný "avantime"
11. 9. 2007 15:13
Re: design je teda minimalne rozporuplny
jakou pověstnou kvalitu?jseš laik jako vyšitej.renaulty jsou často kvalitnější než např.Vw a co se týče designu,tak je to s mondeem a c5-kou nejhezčí auto třídy
neregistrovaný "PANINARO"
4. 9. 2007 01:26
Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Nová Laguna má velmi napaditý vzhled. Jsem rád, že jsou automobilky, které jsou v tomto směru odvážné a progresivní a přinášejí do automobilového světa trochu světla. Když člověk vidí, co produkuje například koncern VW za šedé odporné myši (zejména samotný VW a mnohdy i Audi), tak se mi chce brečet. Jistě, že dav, který jezdí v Passatech Laguna asi moc neosloví, ale to nic nemění na tom, že je to pěkné auto. Ještě dotáhnout neřesti francouzských aut, trochu se soustředit na kvalitu a spolehlivost a je vše OK!!
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Cynik"
4. 9. 2007 01:30
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Slovo "odporný" bych v souvislosti s VW rozhodně nepoužil, ačkoli to není značka, která by mě jakkoli přitahovala. Pokud bych u nějaké značky na našem trhu dnes použil slovo "odporný" byl by to bohužel Cadillac.
neregistrovaný "Paninaro"
4. 9. 2007 01:35
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
No, ale šedé myši to jsou. Nevím, co všichni na těch Passatech vidí. Takové nové Mondeo je ve všech směrech povedenější a hlavně má rozumnou výbavu již v základu. Aby měly vozy od VW výbavu alespoň jako Japonské vozy, tak je třeba zaplati o 50% vyšší cenu od základu. Moji favoriti jsou BMW, Toyota (Lexus) :-) ;-)
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 08:24
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
VW především neprovokuje, na tom staví. Vyrobit auto s nápaditým vzhledem by VW samozřejmě zvládl, nicméně jsou mu cennější zákazníci (kterých je většina) a ti o nápadité auto nestojí. Ony se totiž extravagantní křivky nemusí líbit každému. Jednoduše řečeno, někomu se líbí trojúhelník, někomu kruh a jinému čtverec. VW udělá kombinaci všeho, vyleze z toho obyčejné auto, které nikoho neurazí a uspokojí velkou většinu zákazníků.
4. 9. 2007 10:24
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
:yes:
18. 9. 2007 17:43
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
presne tak :yes:
neregistrovaný "A2"
4. 9. 2007 11:59
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Ale potom nemůžeš u článku např. s nějakým italským autem polemizovat o designu a tvrdit, že např. Polo nebo Golf jsou dynamičtější atd. Sám zde uvádíš zn. VW jako silně konzervativní a tudíž tedy těžko konkurence schopnou vůči designu italů. Jinak nová Laguna je jakási slátanina, která nevyjadřuje v podstatě nic, a zejména interiér se nese ve směru slaboduchého scénáře, ne nepodobného stylu u značky BMW.
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 12:08
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Je otázka, co znamená konkurence schopný design. Jestli ten líbivý, nebo ten, který lidé kupují.
4. 9. 2007 13:50
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Faktom ale je, ze ludia nekupuju iba dizajn. Kazdy caka od auta nieco ine. A kazde auto aj nieco ine ponuka. Volkswagen ponuka vela priestoru, precizne jazdne vlastnosti, silne motory, podciarknute pocitom vysokej kvality a preciznosti. Tvrde pruzenie sice citit az v chrbtici, clovek vie o kazdom kamienku na ceste. Dizajn je fadnejsi, menej napadny. Cne za kvalitu pomerne vysoka, avsak Nemci vedia, ze si mozu dovolit na tej urovni. Renault ponuka priestoru snad este viac, interier ako obyvacka, do kresiel len zapadnes. Vsetko naokolo ja balzam na oci, s kvapkou extravagantneho parfemu. Auto cez nerovnosti na ceste iba preplava. Nevadi, ze tu i tam nieco vrzne, ze sa auto obcas na ceste pohojda ako lodka na vlnach. Jazda na Renaulte je prave o tom.
Dizajn auta je iba jeden faktor. Ale nemalo dolezity. Povedal by som, ze konkurencie schopny dizajn je ten, ktory cloveka neodradi od kupy, ale ktory ho presvedci, aj ked nieco ine na aute mu nesadne. Co myslis?
neregistrovaný "assasin-cz"
4. 9. 2007 08:21
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
to je jako s modelovou řadou Peugeotu,tu rozevřenou tlamu buď lidi milujou,nebo nenávidí,ale faktem je,že Peugeot aspoň něcím dokáže zaujmout...němci moc ne
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 10:17
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Souhlas... :yes:
4. 9. 2007 10:34
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Němci sází u designu na "konzervativní jistotu",což se jim velmi daří,a proto taky prodávají nejvíce aut v Evropě.Zřejmě se tím také trefili do vkusu evropských zákazníků,kteří toto na německých vozech oceňují...U Peugeotu je tlama občas kontraproduktivní(naopř.jako u 4007),v jiných případech (např.207)je to v celkem snesitelné. ;-)
anonym
4. 9. 2007 11:38
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
Jo - "odvážné a progresivní" . A potom bude zase velke diveni, proc se to neprodava. VW je jeden extrem, ale Renault druhy extrem. Troufnu si tvrdit, ze nadpolovicni cast potencialnich zakazniku, bude toto auto povazovat za osklive. Prave diky vystrelkum ve svetlech atd. Strategie "odvážné a progresivní " se prilis neosvedcila u velsatisu ani meganu2. Nechapu proc v neuspesnem stylu pokracuji.
neregistrovaný "Irco"
4. 9. 2007 13:02
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
A kde jsi přišel nato, že zrovna u Megane2 se strategie příliš neosvědčila. Víš, že ten vůz druhý rok po uvedení byl nejprodávanější auto vůbec ! To, že u nás se pětidvéř a třídvéř moc neprodáva neznamená vůbec nic. Jeď se podívat do západní a jižní evropy a uvidíš !!! To samý Modus, který u nás nepotkáš tam hojně jezdí. ČR není měřítko vůbec ničeho a k ničemu....
neregistrovaný "mr.fuk"
5. 9. 2007 11:32
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
nevím kde jsi jezdil :-O
neregistrovaný "avantime"
11. 9. 2007 15:18
Re: Provokativní, Zajímavé, Francouzské
VW kvalitou silně zaostává,není to žádné "echt-kvalited"ale laguna je atraktivní,neokoukaná a navíc má patřit mezi 3 nejlepší vozy své třídy(podle mě to bude audi A4 a lexus is)
Avatar - Well-being
4. 9. 2007 03:53
:-(
Silueta pěkná, ovšem přední a zadní lampy z toho všeho vytváří obludárium. Interiér pěkný. Spolehlivost Renaultů na chvostě. Sečteno, NE!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 10:28
Re: :-(
Se zadnima "lampama" diodama mam u hatche taky trosku problem, ale nesudme rano pred vecerem, dokud to neuvidime zive... Az se to k nam skutecne dostane a svezeme se, tak teprve potom muzeme soudit, proto v teto fazi tvuj jednoznacny ortel NE je naprosto zcestny... ;-) :no:
neregistrovaný "M"
4. 9. 2007 06:47
Potřeba je inovovat něco jiného
Myslím si, že Renault by měl zapracovat především na kvalitě, spolehlivosti a lepším, kvalitnějším a levnějším servisu, včetně náhradních dílů. Jinak může zkonstruovat třeba raketu ale co s ní, když Vám postupně vytahá z kapsy peněz jak za BMW!!! Vlastní zkušenost - již nikdy Renault.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2007 07:04
MODRA LAGUNA
Myslim, ze se zde zase schyluje k bourlive diskuzi kolem designu. Jestli francouzi v automobilismu neco umi, potom je to design. Spolu s italy udavaji trend. Dokonce i nemci se pomalu podrizuji francouzsko-italskemu designu. Prvky, ktere fr+it postavi na svych autech, muzeme po 6-10 letech videt i na VW+ Opelu. Pomale? Ano, ale tak to prece v Nemecku s designem je. Ale ted k Lagune. Designove zase jedno z nejzajimavejsich. Svetla na neobvyklych mistech, tvary jsou neokoukane. Rekl bych, ze se divame na na oko povedene auto. Jen aby se hnaci ustroji nerozsypalo po 150 000 najetych km. Jen aby se el. vybaveni nezblaznilo po 3 mesicich, jen aby se brzdy nezvlnily po 50 000km. Doufejme, ze kvalita pouzitych materialu (nemluvim o interieru) bude na vyssi urovni nez doted. Odpruzeni at je mekke a pohodlne, je to prece francouz. Tak to ma byt.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Dinar
4. 9. 2007 08:34
Re: MODRA LAGUNA
Jestli Francouzi v automobilismu něco umí... pak to bohužel nějak pomalu zapomínají. Respektive Renault, francouzské designové žezlo, po vlastní mírně šedivé dekádě, přebírá jednoznačně Citroen. Nová Laguna, dle prvních recenzí, bude nejspíš povedené auto, co do vlastností a nabízené kvality, z hlediska designu je to ale jen potvrzení momentálního renaultovského přešlapování. Zepředu unylost, zezadu ostře řezané rysy, to dohromady nějak neladí, snaha o sportovno a dramatično nalepením zadních světel na hranu kufru je už tak ohraná a nefungující, že bych tento prvek, obecně, vyhlásil největším designovým zoufalstvím roku. Alespoň že profil se drží proporcí předchozí generace a je pěkně vyvážený. Problém Laguny je v nezajímavosti, pohled po autě přejede, sklouzne a podruhé se nevrátí. Není tam žádný zajímavý prvek (tedy ten, který by se měl na Opelech a VW za deset let objevit), žádná linka nebo finesa nutící oko zkoumat, jak to designér myslel. Patrná je jen snaha o unylou nekonfliktní eleganci, která se celkem podařila u kombi, u liftbacku ji rozbíjí to "sportovno" zadních hranatých světel na kufru. Věrné zákazníky Renaultu nová Laguna nevyděsí, pokud bude chtít přitáhnout nové, bude to muset udělat něčím jiným než designem, takže pokud je tak dobrá, jak se píše v recenzích po prvních jízdách (tzn. odpovídá konkurenci v segmentu), pak hlavní argument pro koupi bude stejný jako u stávající generace, tedy cena.
4. 9. 2007 08:50
Re: MODRA LAGUNA
Já bych to tak černě, jak píšeš, neviděl. Myslím, že Laguna je Francouz každým coulem a myslím, že v ulicích Paříže nebo Nice bude vypadat tak, jak má. Cítím z něj francouzskou mentalitu na sto honů. Jen mám trochu problém s tím, že se nemůžu zbavit dojmu, jak kdybych koukal spíš na Citroen. Nevím čím to je. Možná tím, že z Renaultu jsem vždycky víc cítil sportovce a z Citroena elegána. Jsem zvědavej, až ho potkám naživo, jestli ve mě zanechá stejnej dojem. Každopádně, kdysi jsem Lagunu měl a jestli jsem u ní něco ocenil, tak to byl motor (2.0 RT - r.v. 95), kterej disponoval celkem slušnou dynamikou a přesto měl nízkou spotřebu.
neregistrovaný "pandan"
4. 9. 2007 09:13
Re: MODRA LAGUNA
Vidím to podobně. Dobře popisuješ rozdl mezi liftbackem a kombi. Celkovým řešením se mi totiž zdá být kombi skoro liftbackem a liftback skoro kombíkem, teda až na tu výšku spodní hrany. Předek mi s tou trvale nedovřenou kapotou silně připomíná první R19 (nelíbil se mi už tehdy). Jako by Laguna patřila do stejného segmentu. Předek předešlé Laguny mi připadá modernější.
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 09:44
Re: MODRA LAGUNA
A kolik máš aut ve střední třídě na které se ti podruhé vrátí sklouznutý pohled ?? :-!
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 08:40
Re: MODRA LAGUNA
Rozepiš se o těch prvcích, které němci postupně přebírají.

Pro mě osobně existuje několik designérských škol, které si razí svou cestu. Americká, amercko-evropská (ford), německá, románská, japonská potažmo asijská. Každá má své tradiční prvky, každá je lehce identifikovatelná. Něřekl bych, že jeden kopíruje druhého. Tohle je můj pohled.
4. 9. 2007 09:06
Re: MODRA LAGUNA
Spis bych se rozepsal o evropskych designerskych skolach a jejich vyvoji. Rekl bych, ze jsou 3. FR.+IT, DE, SWE. Osobne mi je nejblizsi ta svedska. Je to kombinaci toho nejlepsiho v ergonomii, pohodli, bezpecnosti a efektivity efektnosti. FR.+IT umi design zamareni na efektnost. Jejich produkty doslovo cisi temperamenci. Toto se pomalu promita i do designu nemeckych vozu. Trend protahlych prednich svitilen prebiraji z FR.+IT. I u Audi si zacinam povsimovat, ze se designer snazil opticky zlehcit novou A4. Ve stejnem FR.+IT trendu jde i BMW3. Po strance efektni jsou DE velmi pomali, vzhled svych vozu meni rychlosti skaly na Divoke Sarce. Nekdo to ocenuje, nekdo zatracuje. Toto je pouze rychla a kratka uvaha a nezapocital jsem do ni nizsi stredni tridu. Jde jen o muj osobni nazor na design aut v Evrope.
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 09:38
Re: MODRA LAGUNA
Ano, záleží na úhlu pohledu. Osobně mi některé modely Volva připomínaly spíše americkou školu. Saab, to byl vždy malý výrobce a mě přijde jako silně folklórní, než aby udával trend. Co předvádí Saab nyní, je asi nepříjemné každému zarytému fandovi. Celkově nyní vnímám severský design jako silně inklinující k té německé škole, není tak výrazný a odlišný.
4. 9. 2007 10:45
Re: MODRA LAGUNA
Naopak. Novy 9-3 je velice prijemny. Koncepty a budouci modely SAABu jsou take na urovni. Myslim, ze si GM zacina uvedomovat jakyze drahokam vlastne vlastni. Opravdovi fanousci nechteji udelat ze SAABu tuctovku v podobe VW.
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 11:21
Re: MODRA LAGUNA
Osobně si myslím, že Saab k tomu právě směřoval. Mít spínačku na tunelu, prostě nestačí.
4. 9. 2007 11:44
Re: MODRA LAGUNA
I kdyz spinacka na tunelu je vynikajici napad a ergonomicky genialni reseni, SAAB je mnohem vic.
4. 9. 2007 13:33
Re: MODRA LAGUNA
Problem Saabu je, ze kvalitu VW zdaleka nedosahuje. Aj ked napohlad vyzera vsetko velmi kvalitne a pekne. U nas velmi drahy servis a vysoke prevadzkove naklady autam tejto znacky tiez velmi na image nepridaju. Jeho kuzlo je v tom, ze to nie je tuctovka. Ale keby som sa mal rozhodnut medzi Saabom a passatom, v tomto pripade by som sa asi rozhodol pre VW aj ked ho vskutku nemam rad.
4. 9. 2007 15:41
Re: MODRA LAGUNA
Nevim jake mas osobni zkusenosti se SAABem, ale ver, ze jakmile se projedes se SAABem, nebudes chtit o Passatu ani slyset. Spatna kvalita SAABu je jen poverou, nemuzes taky vsemu verit. Samozrejme zalezi kde nahr. dily nakupujes. U SAABu je ta vyhoda, ze kdyz se o nej staras tak jak mas, do servisu chodis jen na povinne prohlidky. Kdyz presednes ze SAABu do Passatu, budes jen kroutit hlavou nad spatnou ergonomii, spatnem pohodli a vseobecnem "humpolactvi" VW.
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 16:13
Re: MODRA LAGUNA
O Passatu bych rozhodně netvrdil, že má špatnou ergonomii, nebo zpracování (nevím, co si mám představit pod pojmem "humpoláctví"). Passat nemá žádné větší vady, pominu li motory TDI a pro někoho design, jedinné co bych mu vytkl, je krátký podvozek.
4. 9. 2007 16:22
Re: MODRA LAGUNA
Jde o pohodli a pracovni prostredi pro ridice. V SAABu mas vsechno promyslene do nejposlednejsiho detailu. Sedis jako v bavlnce a na silnici nikdo nevi, co od tebe muze ocekavat. Jde o pocit pri rizeni. Pri rizeni SAABu citis jako bys to auto ridil odjakziva. Pri rizeni Passatu ti potom chybi vychytavky a delikatesy ze SAABu. Navic, pocit bezpeci je v SAABu a v Passatu neporovnatelny.
neregistrovaný "Levinson"
4. 9. 2007 17:05
Re: MODRA LAGUNA
..pominu-li TDI, TSI, podvozek, elektroinstalaci, vrzající interiér... je to dobré auto.. prostě lidový vůz..
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 20:29
Re: MODRA LAGUNA
>:D Vrzající interiér u VW? To jsem ještě neviděl. A to myslím vážně.
TSI jsou obecně výborné motory, na to pozor, ať tu ze sebe neděláš burana a věci neznalého.
4. 9. 2007 21:09
Re: MODRA LAGUNA
I VW ma sve mouchy.
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 21:23
Re: MODRA LAGUNA
To má, ale nemá žádné "masařky". ;-)
4. 9. 2007 21:31
Re: MODRA LAGUNA
Ty se radi do rodu much. Bohuzel VW ma i ty.
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 21:53
Re: MODRA LAGUNA
S takovou bychom tady byli až do aleluja. Mouchy má každé auto, některé má větší, jiné menší.
neregistrovaný "Vlado"
5. 9. 2007 00:10
Re: MODRA LAGUNA
Presne tak....vrzgajuci interier VW...osobne som zazil v Tourane a tiez v G GTi ed30 a to som necakal :no:
4. 9. 2007 16:31
Re: MODRA LAGUNA
Sam so Saabom nejazdim a az na niekolko vynimiek som sa za volant nedostal. Mali sme ho v rodine.
Urcite som nepisal o pohodli, pocite z jazdy a jazdnych vlastnostiach. Bolo to o pomerne castych navstevach servisu (a nie prave lacnych - elektronika, alternator, brzdy, capy na prednej naprave), a tiez o prilis velkej spotrebe, ktorou bol cely ten luxus vykupeny. Neviem teda, ci 11-12 litrov je na dvojlitrove turbo akurat pri beznom cestovnom tempe, ziadnych 160-180km/h po dialnici sa nekonalo, soferoval lezerny 50-rocny pan.
4. 9. 2007 16:41
Re: MODRA LAGUNA
Asi nejaka pondelni verze. 11-12l spotreby jsem mival ve VIGGENu a to bylo opravdu malo. Se SAABem jezdim uz hodne dlouho a zatim jsem nepotreboval zadne nahr. dily. Jen bezne zarovky, desticky, apod. Atmosfericky 2.0 si vzal 8l. Bohuzel i SAAB ma slbsi stranky. Jsou jimi nemecke dily. Spinace Opel/VW/Skoda. Zkratka material nevypada tak dobre, jako klasicke SAABovske.
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 20:32
Re: MODRA LAGUNA
>:D německý díly... >:D
SAAB má to, co si zaplatí. Takže na němce bych tu vůbec nic nesváděl. ;-)
4. 9. 2007 21:08
Re: MODRA LAGUNA
Spis proto, ze spada pod GM pouziva nektere dily spolecne s Opelem. Nez se zapojis do debaty, mel bys o problemu aspon neco vedet. Aspon se se SAABem projet.
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 21:26
Re: MODRA LAGUNA
Nahoře ti jeden psal, že se se SAABem děje něco nezdravého. To jsi kategoricky odmítl a popřel. Nyní se ukazuje, že se opravdu něco děje, a že vstup do GM SAABu zase tolik neprospívá. Nechceš si ujasnit pojmy a dojmy?
4. 9. 2007 21:35
Re: MODRA LAGUNA
Karta se obraci, to musi videt i slepy. Bohuzel SAAB musi pouzivat nektere koncernove dily. Napsal jsem, ze si koncern GM vsiml, ze vlastni neco lepsiho nez jen nejakou tuctovku a vypada to, ze si zacina SAABu hledet. Takze v nove verzi 9-3 jsou i ty spinace na pohled lepsi. To ale nemeni nic na faktu, ze by ses mohl nejdriv lepe informovat.
neregistrovaný "Deception"
4. 9. 2007 22:15
Re: MODRA LAGUNA
Lépe informovat? O čem? Vycházím z toho, co jsi tu preznetoval. A ze zkušenosti s 9000 S.
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 09:46
Re: MODRA LAGUNA
150000 km ??? Tak to je dvakrát tolik co najedeš na Audi A6 než se ti rozsype hnací ústrojí :-!
4. 9. 2007 10:48
Re: MODRA LAGUNA
Ano i to je pravda.
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 15:25
Re: MODRA LAGUNA
To je nějaký LSho axiom?
4. 9. 2007 10:46
Re: MODRA LAGUNA
musím súhlasiť francuzi a taliani vždy vedeli ako spraviť pekne,alebo zaujimave auto.v tomto pripade by som skôr napísal,že zaujimave ,istym spôsobom sa tato laguna vymyká z radu konkurencie ,ale nepatri k skvostom...iste je ,že si zákazníkou najde,vždy si aj zaujimave auta našli...len mam trošku obavy aby nove Twingo a Laguna3 nepredpovedali dizajnový smer Renaultu na najbližšie roky...z trojice francúzou by som povedal,že Citroen prebera žezlo po Renaulte a renault klesa na druhu priečku zatial čo Peugeot pomali zaostava.konečny verdikt je,že z francuzkej produkcie ma najviac v poslednej dobe zaujial Citroen C4Grand piccaso a piccaso
4. 9. 2007 11:42
Re: MODRA LAGUNA
Citroën byl vzdy designovym skvostem. BX, CX, XM jsou legendy. nastesti to vypada, ze se trend zvany Citroën vraci.
4. 9. 2007 12:17
Re: MODRA LAGUNA
Citroen vždy udával trend pokroku a tiež vedel spraviť velmi moderne,futuristicke a zároveň funkčné auto čo sa mu darí aj dnes,bohužial renaultu sa to nedarí
4. 9. 2007 13:29
Re: MODRA LAGUNA
Preco myslis ze sa mu to nedari? Pokial viem, tak je v ciernych cislach. Moderne az futuristicke auta, tymi slovami sa tiez daju oznacit aj modely Renaultu. A keby neboli funkcne, myslis, ze by sa predavali, ze by mali pre koho vyrabat? Dizajn je vec vkusu a bud sa tvorcovia do vkusu svojich zakaznikov trafia, alebo nie. Neuspesne auta sa proste prestanu vyrabat. Niektore sluzia ako vyspa automobilky, aj ked su stratove. Uspesne sa vo velkych seriach vyrabaju a predavaju. Takze ak sa Renaultu nedari, asi vyraba iba stratu a zije zo statnych dotacii...
Nie, Renaultu sa vcelku dari, niektorym modelom menej, niektorym viac. Niekomu sa dizajn Laguny paci, niekomu nie. Tam to asi bude. ;-)
4. 9. 2007 15:47
Re: MODRA LAGUNA
Renault vyrabi spis netradicni automobily, nez futuristicke. V 80.letech byl Citroën opravdu futuristicky. Dnes je Renault netradicni, napr. Vel Satis. Vinikajici idea, dobre provedeni, ale bohuzel spatny marketing. I pres sve vyhody se dobre neprodava. Ale na druhou stranu nevime, co bylo Renaultovym cilem s timto modelem, takze o neuspechu zatim mluvit nechci.
4. 9. 2007 16:37
Re: MODRA LAGUNA
Vel Satis je futuristicky aj netradicny zaroven, povedal by som (nic futuristicke rozhodne nie je tradicne), a inak ako futuristicky by som nenazval ani Avantime, najma s presklenou strechou. U Citroenu je tento smer ovela vyraznejsi, naposledy C6, predtym ID a DS, Ami alebo CX. Vacsina dnesnych modelov sa ale (podla mna) priklana skor k lubivejsim a tradicnejsim tvarom ako k prehnanemu futurizmu... (P.S. kedy bude treti diel Rodinneho auta v Tvojom blogu?)
neregistrovaný "Roman"
4. 9. 2007 07:30
Citroen C5 od Renaultu hmm..
Tak na to koukám a nemůžu si pomoc, vidim tam prostě C a to ze všech stran. Ona už předchoí geerace hodně připomínale XM-ko, tak asi tvůrce automobilů pokračuje v implementaci jiných aut do Renaultu
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "tom"
4. 9. 2007 14:26
Re: Citroen C5 od Renaultu hmm..
jasně, a VelSatis je celá C6ka... bože, jak někdo může srovnat XMko s Lagunou II? Jsi slepej, blbej nebo obojí?
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 22:23
Re: Citroen C5 od Renaultu hmm..
:yes: >:D
neregistrovaný "Roman"
5. 9. 2007 07:00
Re: Citroen C5 od Renaultu hmm..
nevim koho tady urážíš, diskuzní forum je k tomu, aby každej vyjdřil svůj názor a neurážel jiný, jenže ty jsi zřejmě prudce inteligentní jedinec, Urážej koho chceš, ale z očí do očí a neschovávej se za diskuzní forum.
Laguna III je jako by vypadla z * C5 a XM s Lagunou II si asi vedle sebe stát taky neviděl.
neregistrovaný "Levi 501"
5. 9. 2007 08:23
Re: Citroen C5 od Renaultu hmm..
Musím souhlasit, že je to celá C5 po faceliftu. Teda aspoň co se předních a zadních světel týče. Větší podobnost by už asi nemohla být... Ale protože mám Citroeny rád, tak mám i radost z toho, že je jiní kopírují. Prostě jsou dobří.
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 23:40
Re: Citroen C5 od Renaultu hmm..
A já myslím, že Megan je celá C4. Co Romane? Nejvíc ale ze spoda podvozku. Celá C4. Jsou to ale šmejdi pajcéří což Roman. >:D
neregistrovaný "LAGUN"
4. 9. 2007 08:16
Tak toto auto bude OK
Vse delali tak aby vysli vtric vsem lidem kterym proste neco vadilo na starsi generaci techto aut.Myslim si ze auto bude velmi povedene a kvalitni.A reci o nekvalite Lagun je pekna kravina.od 2003 jsou Laguny velmi spolehlive a kvalitni auta.roky 2001-2003 se proste jen vychytavali ty super moderni vecicky,ktere montoji jine automobilky az ted .....
a pro rejpali se pripojte na www.renault.cz a jdete se podivat na to jak se dela LAGUNA3 a pak melte a predtim se svezte v posledni generaci tohoto modelu a budete velmi prekvapeni kvalitou.
Takze toto auto bude SUPER
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "818"
4. 9. 2007 08:19
90760
trochu by mě naštvalo mít 2.0 turbo a mít horší zrychlení než normální 2.0 16V. 30k a 75Nm že neudělaj nic?! 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 08:53
Re: 90760
Taky mi uniká smysl takového motoru. Pokud není chyba v článku, tak takové dvoulitrové turbo považuji za naprosto podprůměrný motor. Vzpomenu li na dobu před deseti lety, kdy jsem jezdil s 2.5 V6, který měl výkon stejný, dynamiku lepší, maximálku vyšší a spotřebu obdobnou, tento nový motor propadá.
neregistrovaný "Ada"
4. 9. 2007 08:42
Jen dalsi hnusny rendlik
Nechapu proc tolik rozruchu. Proste dalsi hnusny, nekvalitni francouzsky suplik. designeri Renaultu by se meli poucit u VW jak navrhovat auta. Normalnim lidem (tedy s vyjimkou te 4% mensiny) se totiz pri pohledu na tuhle vec zveda zaludek.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 09:57
Re: Jen dalsi hnusny rendlik
Trotlum jako ty se zvedne kufr ze vseho nekoncernovyho, tomu rozumime, ty 4% mensino... >:-[] :no:
4. 9. 2007 13:35
Re: Jen dalsi hnusny rendlik
Pocuj, uz tolko nepi. V tvojom veku si uz musis davat pozor na pecen (jatra). My mladi mame radsej Renault a jeho neokukane svieze tvary ako vecne rovnake linie VW.
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 23:27
Re: Jen dalsi hnusny rendlik
Adiku, asi jsi někde zapoměl dudu... >:D
neregistrovaný "Paja"
4. 9. 2007 08:45
a co podvozek?
O Laguně III toho bylo napsáno již docela dost, ale pořád jsem se nikde nedočetl, jak je to s pozdvozkem. Takže nemá náhodou podvozek převzatý od minulé generace (tedy vzadu vlečená ramena), jako třeba peugeot 607? Tak trochu se toho obávám. V době, kdy polovina aut v nižší střední má víceprvek, by to byla celkem škoda.
Dodnes mě totiž nikdo nepřesvědčil, že dobré jízdní vlastnosti jsou přinejmenším stejně důležité jako "mít hodně plechu, když narazíte" (viz výsledky crash testů NCAP)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bestdrifter"
4. 9. 2007 09:07
renault=*
Francouz neudělal nikdy dobrý auto a rendl je z nich snad nejhorší :no: Hezký možná jsou, ale to je tak snad jediný dobrý co se o těchto "vozech" dá říct!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 10:05
Re: renault=*
A co Megane Sport nejlepsi hothatch na trhu? Nebo 3 v poradi Clio Sport, to ti nic nerika? Jedinej, kterej se mezi ne dostal byl skopcak A3 S3, jinak nikdo nemel narok. Pouc nas, kdo podle tebe dela dobry auta, at se trosku zasmejeme blbe... :no:
neregistrovaný "m"
4. 9. 2007 11:49
Re: renault=*
pěký srágory jmenuješ!VŠICHNI KROMĚ ŽABOJEDA!*!
neregistrovaný "blue.sun"
4. 9. 2007 13:43
Re: renault=*
Nejlepší hothatch podle koho? Když napíšete nejlepší, doložte to také zároveň nějakým ověřitelným údajem. Jinak to beru jako "nejlepší podle mne, Ghostyxe", čímž se toto tvrzení stává nevýznamným. Nechci vás urážet, zajímá mne, kde berete podklad pro tvrzení "nejlepší".
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 19:19
Re: renault=*
Bez urazky kamo, ale tobe a tobe podobnym muzu argumentovat prakticky cimkoliv a stejne te neprevedcim, takze se ani nehodlam zbytecne namahat... :-! Sorry ;-)
neregistrovaný "blue.sun"
4. 9. 2007 19:44
Re: renault=*
Jenže mne to skutečně zajímalo. Nejsem fanatik VW, mám francouzské auto. Pokud mi ukážete nějaké výsledky, data, čísla, slova, rád uznám, že máte pravdu. Neříkejte "tobě a tobě podobným", když o mně nic nevíte. Choval jsem se slušně, odpověděl jste jako buran.
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 20:52
Re: renault=*
OK. Nechtel jsem se Te "Vas" nijak dotknout, pokud to tak vyznelo, tak se omlouvam... Nemecke vozy mam velmi rad a napr. BMW motoricky v 6 a vice valcich povazuji za vrchol vseho...

Posilam ti link, pokud mluvis anglicky, tak se zkus podivat: [odkaz]

Nebo na: [odkaz]
neregistrovaný "blue.sun"
4. 9. 2007 21:29
Re: renault=*
Pěknej testík :-) Sice trošku nesourodá skladba, ale výsledek beru :-)
neregistrovaný "dex"
4. 9. 2007 22:23
Re: renault=*
Nechcem byť zlý, ale myslím, že je to zaplatený test. (Ako ostatne veľká, veľká väčšina.)
4. 9. 2007 13:37
Re: renault=*
Na kolkych renaultoch si jazdil a kolko mas s nimi skusenosti? Mohol by si sa o ne podelit, aby vsetci vedeli, ktore auta su zle....
neregistrovaný "Perun."
4. 9. 2007 09:34
Blahoslavení ducha mdlého
Tak mám hned z rána lepší náladu. Několik intelektuálních, odborných příspěvků výše tu září jaké démanty v popelu.. Jen lidé mdlého ducha a bez nadhledu mohou kritizovat bez znalostí a jen dle hloupoidních klišé minulosti. Kolik z vás škarohlídů mělo možnost svést se Lagunou řekněme.. rok dva starou? Tipnu si: NIKDO ;-) A přitom Renault udělal pro vyšší kvalitu tolik, kolik žádná jiná značka v posledních řekněme třech letech. Stejnou cestou se teď vydalo i PSA, což je velmi chvályhodné. Možná na semaforech trápíte spojku desetiletých a starších pleček bez výbav a tudíž bez rizika stávkujících komponent. Ale také bez aspirace na přežití při nárazu, bez akustického komfortu a dalších mnoha "bez" - včetně šedé kůry mozkové.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 09:42
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Zapomněls na dva tituly v F1 8-s
neregistrovaný "kipepp"
4. 9. 2007 09:50
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Jenomže F1 vyhrál Megané a ne Langusta. Renault bude pořád jenom renault.O kvylitě se nedá hovořit. :yes:
neregistrovaný "LS"
4. 9. 2007 11:00
Re: Blahoslavení ducha mdlého
??? 8-s můžeš mi napsat značku ouřadujícího Mistra světa v F1 ???
neregistrovaný "kipepp"
4. 9. 2007 09:51
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Jenomže F1 vyhrál Megané a ne Langusta. Renault bude pořád jenom renault.O kvalitě se nedá hovořit. :yes:
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 10:13
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Je to jen a jen tvuj subjektivni nazor, ale pletes se... Frantici obecne na sobe posledni dobou hodne pracuji, mimo jine prebiraji vyrobni postupy Japoncu, kteri jsou etalonem a vzorem pro vsechny a nespi na vavrinech jako vetsina Nemcu... Stejne napr. na sobe makaji i Korejci. Myslim, ze se maji Nemci z dlouhodobeho hlediska na co "tesit"... ;-)
4. 9. 2007 10:44
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Konkurence byla,je a bude...vydělat by na tom měl hlavně zákazník.Žádná velká automobilka nespí na vavřínech.Francouzi hlavně dohání to,co v poslední době zanedbali,a to je rozporuplná kvalita jejich vozidel,která je sráží do kolen.Korejci nahání strach asi všem velkým hráčům,jejich vzestup je opravdu raketový...
4. 9. 2007 13:40
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Vystihol si to asi najlepsie. Az na to zrazanie do kolien. Napisal by som to skor v minulom case. U sucasnych, novych modeloch Renaultu by som to uz s istotou netvrdil, kvalita sla skokom hore, aby sa vyrovnali nemeckej konkurencii, chcelo by to este o chlp kvalitnejsie materialy, ale neviem, ci prave to povazuju frantici za prioritu. :-)
4. 9. 2007 14:31
Re: Blahoslavení ducha mdlého
;-)
neregistrovaný "pandan"
4. 9. 2007 09:58
Re: Blahoslavení ducha mdlého
No právě. Když ti u 10 leté Renaultplečky nejde ani spojka, těžko budeš věřit, že za 10 let od koupě nové Laguny ti tam budou fungovat všechny komponenty včetně bezpečnostních prvků. Pak se svezeš třeba v 10 leté Mazdě a uvidíš ten rozdíl. Řeči o nastoupení cesty k vyšší kvalitě jsou sice hezké, ale o jejich pravdivosti se přesvědčíme až třeba za těch 10 let.
neregistrovaný "wlken"
4. 9. 2007 13:52
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Mazdu jsi použil jako velmi dobrý příklad - shodou okolností jsem před chvíli viděl na stránkách o Mazdě MX-5 fotku tachometru kde bylo natočeno 435 tisíc mil,to je přes 701 tkm a to všechno s původním motorem!!Měnila se akorát po půl milionu převodovka a to je prosím sportovní kabrio!!Další argument pro koupi tohoto malého autíčka,ale to sem vlastně ani moc nepatří... ;-) Japonci prostě umí a je na nich vidět co dokáže lidská šikovnost za pár desetiletí...
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 10:07
Re: Blahoslavení ducha mdlého
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "stealth"
4. 9. 2007 16:36
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Akustický komfort, musím přiznat, je na velmi dobré úrovni. Naštěstí spojku na semaforech netrápím, vlastním Golfa GTI s DSG převodovkou, takže aspirace na přežití vysoká, akustický komfort vysoký, jízdní vlastnosti špičkové, materiály špičkové.
Nedávno jsem se Megana po roce a půl trápení zbavil a nahradil ho faceliftovaným C-Maxem. Je to úplně jiný svět, ne tak kvalitní jako v Golfu, ale například kůže je už je kůže.
A právě co se týče pocitu luxusu, tak kůže Nappa na volantu GTI jasně vede, Ford má sice horší kůži, ale nacpat do ceníku Megana kožený volant, který je snad vyroben z koženky smícháné s plastem chce opravdu velkou odvahu... Kdyby sakra do ceníku napsali: máme koženkový volant za 2000, tak by to bylo fér. No a pak jsou tady slabé hlavy, které tvrdí, že Megane je levnější a přitom má kožený volant jako v Golfu apod. Jenže je kůže a KŮŽE. A tak to je skoro se vším... Nemusíte si špinit prsty při zvedání víka motoru, protože v Golfu máte plynové vzpěry, síla potřebná k natažení bezpečnostního pásu je malá, v Meganu se více zapotíte než se zapnete. A dát do Meganu polystyren na spodek pohybovacího mechanismu volantu je nejvyšší arogance a pohrdání zákazníkem, které jsem kdy viděl... Renault prostě ne.
neregistrovaný "Perun."
4. 9. 2007 21:45
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Šmarjá, co to je? >:D Psal jsem o desetiletých a starších plečkách.. A pak sem někdo navalí tu masáž (a co nám taky prozradit, kolik má jako kolem bicáků?) s DSG. A srovnávat evidentně staršího Megana s novým Maxem a dokonce s G GTI.. Kolik set tisíc byl rozdíl v pořizovací ceně? To jsou ale žvásty! To chce v klidu posadit sedací sval do nové Laguny a vychutnat si o samotě novou genraci. Ok, GTI to nebude, ale ta pohoda... ta pohoda! :-!
neregistrovaný "OZZY"
4. 9. 2007 23:36
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Já Perune. Ovšem nikolivěk rok dva starou, ale naprostou funglovkou. Tedy jezdím s ní od 12 km dodnes. Mám kolem 150000 a necelé 3 roky.

Mno, jestli Vás někoho zajímá jak jsem spokojen?
Bohužel ( jen pro ty, kteří z jakýchkoliv důvodů negativně vnímají Renault) nemohu potvrdit žádná z těch velmi nelichotivých a tvrdých slov kritizujících nekvalitu Laguny II generace.
Naopak velká spokojenost. :yes:
neregistrovaný "Perun."
5. 9. 2007 08:49
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Dobrý ;-) :yes:
neregistrovaný "dochtor"
5. 9. 2007 11:12
Re: Blahoslavení ducha mdlého
Aj ja.
Mám 3.0v6 a spojku netrápim, tuším mi k nej chýba pedál >:D >:D >:D
neregistrovaný "Kahn"
4. 9. 2007 10:13
Co to je??
No to je hnus
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
4. 9. 2007 10:17
odozvy na ostrovoch
Na moje prekvapenie je nova Laguna na ostrovoch hodnotena len ako velky priemer, odhliadnuc od dizajnu je to podla viacerych medii len dalsie auto strednej triedy. Hodnotenia ako 3/5, 70/100 ci 12/20 nesvedcia o kvalitach auta. Samozrejme, su to len media, ale necakal som take vlazne prijatie.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "IT"
4. 9. 2007 10:41
Re: odozvy na ostrovoch
Ostrovní názor vypovídá možná o šťouchání anglánů do frantíků.Opačně by to bylo stejné,jenže frantíci nemají ani do čeho šťouchat-myslím se vším všudy britskou automobilku.. :-!
Je to jako by auto typu Alfa Romeo Brera od Italdesignu děla Škoda, udělala se zde anketa a 90% lidí napíše,že je to hnus a chce jim z toho zvracet. No tak jo,jenom 80% :-!
Avatar - sargis
4. 9. 2007 11:04
Re: odozvy na ostrovoch
Asi mas pravdu, GB vs. Frantici. Inak, naj * tu bol (podla Top Gear magazinu) do prichodu Corsy ostrovny Vauxhall.
neregistrovaný "IT"
4. 9. 2007 11:45
Re: odozvy na ostrovoch
Ale to je spíš jen obchodní značka pro Opel na ostrovech. Ta * značí co? Soukr. mám pocit, že Opel udělal posun v designu i kvalitě,seč u nás není v kurzu,ale co není,může být.Proč ne? ;-)
anonym
4. 9. 2007 10:55
Krásný interiér
No já francouze nemusím,ale nic proti vám co je máte.Nová laguna má krásný interiér.Ten se poved.Ale nelíbí se mi ta příď!Z boku taky pěkný a ty zadní světla moc úzký a vysoko.Toď můj názor.Laguna 2 byla taková vyváženější.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2007 10:59
úprimne
nevravím,že renault je zla automobilka,ale pokial dokažu postaviť male auto s 2litrovym atmosferickym motorom s 200konmi a funkčnim difuzorom ako je možne ,že postavia take nanič auto strednej triedy??uprimne nechapem to po Cliu Sport ,Meganu Sport človek automoticky čaka,že Laguna 3 spôsoby niečo ako revoluciu a pritom spôsobuje len sklamanie...nehovorim však,že je to až take zle je tam vidieť určity napad,ale zaroven aj podobnosť s konkurenciou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Terén"
4. 9. 2007 11:04
n
Přeji laguně, ať je alespoň kvalitní, když už je tak ošklivá. :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hanz"
4. 9. 2007 11:22
C5
Az odporná příbuznost s Citroenem C5.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "robo333"
4. 9. 2007 11:39
trosku divny design...
ten design je trosku divny, podoba sa na C5 .....ale myslim si, ze ak tie ceny budu rovnake ako predosla verzia.....tak je to vzdy 10x lepsie auto ako Ochcáfka (nizsia stredna trieda), ktora cenou dobehla strednu triedu a priestor ponuk ako kompaktna trieda!!! NAvyse koktáfky su kazove, maju otrasny design, spracovanie, slabe brzdy a stabilitu, podvozok je nestabilny, bezp. vybava zaostava o 20 rokov.......
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "IT"
4. 9. 2007 11:52
Re: trosku divny design...
Promiň,ale zase máš "své dny"? Trošku více fantazie do psaní a špetku noblesy. Co to je ta koktávka? To někdo vyrábí? Hodil jsem do googlíka a nic... :-! pokud pominu odkazy nějakých pisálků, ale ofiko výrobek jsem nenašel."Šikmooký auto" se tam také nedá nalézt. >:D
neregistrovaný "robo333"
4. 9. 2007 12:12
Re: trosku divny design...
a naco hledas? ved vies, ze mam averziu voci Skode? Skoda sa zaoberat mojimi prispevkami >:D >:D >:D
neregistrovaný "FX"
4. 9. 2007 15:35
Re: trosku divny design...
Někdy si až říkám, kolik roků má autor. ;-\
neregistrovaný "AG"
4. 9. 2007 17:12
Re: trosku divny design...
No on takovejhle chytrolín má "svoje dny" bohužel celej život,tak se na to snaž duševně připravit.Já vím,je to těžký,ale děti a mentálně slabí se nemají bít a myslím,že splňuje obě kritéria. >:D
neregistrovaný "robo333"
4. 9. 2007 21:24
Re: trosku divny design...
priblbly koncernovy patolizac!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "FX"
5. 9. 2007 08:32
Re: trosku divny design...
A co jsi ty? Zase lezeš do někam japoncům. Opět platí podle sebe soudím tebe. ;-\
neregistrovaný "AG"
5. 9. 2007 16:24
Re: trosku divny design...
Nech ho,on se jenom trápí,však ho někdo dodělá. >:D >:D
neregistrovaný "lazymarmot"
4. 9. 2007 21:21
Re: trosku divny design...
Nebudes ty nahodou pribuzny isteho DANIEL DESIGN-a?
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 12:01
Laguna III
Ano Frantici byli a jsou vzdy sverazni a jejich design je v mnoha smerech prukopnicky, neokoukany a nekdy i kontraproduktivni... Mnoha lidem se nemusi libit, to je normalni, kazdy mame jiny vkus, ale pro ty co se chteji odlisovat a nezapadnout do nudne sedi, je sity primo na miru... Mne osobne se Laguna III velmi libi, hlavne ten interier je fantasticky v porovnani s konkurenci (viz primo hnusne a nepovedene oblozeni imitace dreva nebo hliniku u stredoveho panelu na palubovce nejnovejsiho Mondea), trosku mam problem se zadnimi svitilnami-diodami u hatche, ale verim, ze pri zivem pohledu to nebude vypadat tak divne jako na nekterych fotkach... O technicke vyspelosti Laguny III nepochybuji, o avizovane spolehlivosti pri deklarovanych zarukach 3roky/150tis. taky... Jenom bych chtel upozornit, ze pravdepodobne ma Renault chybu v tistenych parametrech u benzinoveho motoru 2.0T ve zrychleni, protoze pry nova Laguna je o neco lehci nez predchudce a tudiz horsi parametr ve zrychleni nez u zakladniho nepreplnovaneho benzinoveho motoru 2.0 16V, je dle meho nazoru absolutni nesmysl. Preju nove Lagune III at se ji dari a at nam svoji pritomnosti zpestri stavajici vyber na trhu s automobily vyssi stredni tridy... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Herpes"
4. 9. 2007 13:29
Re: Laguna III
Keby frantici dbali viac na kvalitu a spolahlivost ako na dizajn. Môj životny omyl ? Kupa megana. Najhorší servis ? KESTLER Bratislava.
neregistrovaný "GOES"
4. 9. 2007 18:24
Re: Laguna III
Zmetek se blbě servisuje. >:D
neregistrovaný "monty80"
1. 10. 2007 00:48
Re: Laguna III
no ja mam v kestleri auto od 17.augusta, co je ak sa nemylim 1.5 mesiaca. Zaniesol som to zaciatkom jula s pokryvenym zadnym naraznikom. Po prehliadke: na vymenu, naraznik, zadne dvere a listy. Hovorim si: vyborne nic sa nemoze pokazit. Po tyzdni ako vozidlo vyslo "opravene" --> nove dvere: skrutene a prasknute. Spoiler - prasknuty (udajne vyrobna vada), prasknute bocne sklo - vraj dobrak okoloiduci. Od tej doby opat do tyzdna po oprave - pokazeny kabel k pyrotechnickemu predpinacu pasov, zamastane sedadlo, vrzgajuce dvere - tesnenie zle nasadene po vymene skla. Po 35 dnoch (uz je na stole navrh na odstupenie od kupnopredajnej zmluvy), kde sa riesila este zavada na laku - cierne skrvny v prednej kapote a uvolnene rameno stieraca, som sadol do auta a: rameno stale uvolnene aj ked bolo badat zlepsenie, novinkou vsak bol vlniaci sa displej - vraj vadny alternator, tak som vozidlo odmietol vobec co i len prevziat. Tolko k tomuto servisu.
neregistrovaný "Xaver"
4. 9. 2007 15:03
Pochvala
To auto má hezký název, zajímavý znak a docela pěkný zadek. Být básníkem, nechěl bych nic jiného!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dray"
4. 9. 2007 15:44
HM
To je katastrofa,ty renaulty jsou teď úplně zoufalé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David"
4. 9. 2007 15:45
Katsatrofa
:no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David"
4. 9. 2007 15:45
Katastrofa
:no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lukas"
4. 9. 2007 16:15
rencek
když chce zautočit na pašíka tak by měl zapomenout na originalitu,a udělat dizajnově normální auto a spíš vychytat mouchy kterých má až moc.lagunaI byla hezká ale srala se jak das,já si sni teda užil dost problémů.frantíci at je to citron,pažout a i rencek vždy lákali originalitou a novinkama což někoho přitahuje ale i otpuzuje.němci dělaj zas klasiku což nepřitáhne mladé.francouský auta jsem neměl nikdy rád ale uznával jsem je jako hráče proti němcům,bohužel dneska jsou tu i jiní hráči kteří nabíraj sílu a tak toufám že frantíci,němci a i ten ford zaberou a zastřihnou křídla těm levnejm značkám co se tu začínaj roztahovat.
Rozbalit vlákno
1
4. 9. 2007 17:08
Re: rencek
nemyslíš, že „ty levné“ značky se tu začínají roztahovat nejspíš díky zákazníkům? :-) Rád věřím tomu, že by evropské značky velice rády zakročily, bohužel se ale zdá, že vytříbený design a ta „správná“ země původu začínají být dosti vratkou návnadou... Razím teorii, že zákazník nemá potřebu se poohlídat jinam- pokud je spokojen. Některé značky ukazují, že si nejenom dovedou zákazníka udržet, ale ještě získávají na svou stranu nové a nové, a to i přes handicap údajně nulového image. Za to, kde je dnes s prodejem aut třeba korea, za to vděčí především přístupu evropských automobilek...
neregistrovaný "123rendy"
4. 9. 2007 17:48
krok vedle
podle meho krok vedle,desing je velice nepovedeny.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
4. 9. 2007 17:51
Všem kritikům
Do jednoho bych chtěl nakopat do p.r.d.e.l.e všechny nesvéprávný kritiky, co nám renaultistům kecají do vkusu. Většinou do toho melou jedinci, kteří si ani nikdy nic podobného nebudou moci dovolit.
Specielně ADU bych nakopl ještě jednou, je to parazit, co se vždycky přilepí na diskusi pod Renault.
Jedna věc je vyjádřit svůj názor, druhá věc je svůj názor vnucovat. A tak to tady děláte.
Mám jedno z nejlepších aut světa, a je úplně na h.o.v.n.o- Range Rover. Jenom chci napsat, že mě žádný Renault nikdy ve štychu takhle nenechal, a to jsem jich pár měl a mám. Renault je nejlepší evropská volba!
Rozbalit vlákno
12
4. 9. 2007 18:00
Re: Všem kritikům
Renault je nejlepší evropská volba pro renaultistu :-). To je myslím takové nekonfliktní sdělení, co říkáš... ;-)
neregistrovaný "lumpik"
4. 9. 2007 18:05
Re: Všem kritikům
tak to musim jen souhlasit, mam 3-lagunu, koupil jsem ted na jare novou 2.0 dCi(uzasny motor) grandtour a to v plne nalozi, svezl jsem se octavkou a jinyma autama a rozhodoval a verte, kdo si jednou lagunu zamiluje, tak si skopcaka uz nekoupi a ty kecy, proc radsi nemas passata, tak to maji jen pasaci, prekupnici. A jak pises, me auto taky nikdy nenechalo a to pohodli karty a elektronicka ruční brzda ,fakt bomba. Takze rikam LAGUNA 3 je super...
neregistrovaný "lumpik"
4. 9. 2007 18:24
Re: Všem kritikům
A jeste bych chtel vzkazat vsem chytrakum, co jezdili olitanejma lagunama a meganama a ted tady machrujou jaky to maji sracky a jak se to sere, tak jste si meli koupit neco jineho a byli byste v jine diskuzi a prskali byste na jinou znacku a je tezky se bavit s nekym, kdo kupuje auto v AAA za 100tis a mysli, ze objevil ameriku, kup te si jednou novy s plnou zarukou a poznas sam. A co jsem ted slysel ze sveho okoli, co maji nove passaty a nadavej kudy chodej a to se ted tyka i BMW i Mercedesu, tak se smeju, kam se vytraci nemecka kvalita...
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 20:37
Re: Všem kritikům
Souhlas... :yes: Ja mel uz vice aut, ted mam sice Japonce, protoze jinde jsem za tu cenu podobne koncipovane a vykonne auto nenasel, ale pokud by ho delali Frantici, tak bych si ho klidne koupil u nich... Na Rendlech jsem zacinal nekdy koncem 90let min. stoleti a kdyz opomenu tehdy urc. lezernost ve zpracovani ve srovnani napr. s tehdy produkovanymi nemeckymi vozy, tak v zasade nemuzu na ne rici spatne slovo. Jako podnikatel jsem nikdy nemusel kupovat ojetinu a vzdy jsem kupoval vyhradne novy a nejety vuz, takze s autem jsem zachazel dobre a dle doporuceni. Jasne, obcas se v minulosti i tak nekde vyskytl nejaky mensi problem, ale za tu porizovaci cenu jsem s tim i tak nejak pocital... Jak sel cas a stridal jsem starsi za novejsi modely, tak jsem pozoroval, ze ty autaky se neustale zlepsovaly jak v jizdnich vykonech, tak i ve zpracovani a spolehlivosti. Dnes si tyto vozy opravdu v nicem nezadaji s nemeckou nebo jinou evropskou konkurenci, naopak cenou je stale i predci... Chapu nadseni nekterych zastancu nemecke produkce o "ECHT" nemecke kvalite, ale spolehlivost jejich strojirenskych vyrobku neni tak ruzova jak by se na prvni pohled zdalo. Jejich prace dnes si opravdu v nicem nezada s kvalitou prace jinde v Evrope, protoze co si budeme povidat, vsude to kvuli snizovani nakladu montuje "levna" pracovni sila, vetsinou pristehovalcu z jihu nebo "odnekud" z vychodu a jim podobnych a to bez rozdilu. Autaky jsou taky prospikovany cim dal, tim vic elektronikou a to nedela dobrotu nikde a u nikoho viz nekolikanasobne svolavacky Toyoty. Dokonce i slavny Mercedes a BMW nebo Jaguar maji problemy s elektronikou, takze nemuzeme si delat iluze uz nikde... Nejlepe na tom se spolehlivosti jsou skutecne Japonci, ale i to jen autaky montovane primo v Japonsku a ne treba v Evrope a uz vubec ne pry jejich autaky montovane ve Spojenych statech! Ale nic neni zas az tak dramaticke, aby Japonci v globalu sklouzli do evropskeho prumeru, protoze jejich pravidla vystupnich kontrol jsou naprosto genialni asi vsude... Ne nadarmo se od nich uci cela automobilova Evropa a ne nadarmo se uci Renault od Nissanu. Je ale pravda, ze donedavna Japonci delali takove "papiraky", ze jsem jim nemohl prijit na jmeno... ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 19:26
Re: Všem kritikům
Laguna III je prostě jiná Laguna. Designově, zase jako vždy u Renaultu revoluční změna. Nic pro konzervy.Nic pro pera samozvaných kritiků, kteří nepoznají rozdíl mezi A4, nebo A5,Golfem a Polem. Tím neříkám, že jsou to špatná auta.
Laguna III bude jistě pěknou řádků měsíců terčem silné negativní kritiky těchto pisálků, horečně pracující pro média placené a vlastněné Němcem.
Ano jen do ní. Ale věcně pánové a objektivně.
Je více než jasné, že je nabušená, že disponuje vynikajícím, snad dokonce nejlepším podvozkem ve své třídě,nejlepším agregátem ve své třídě, nejlepším odhlučněním ve své třídě, vynikajícími brzdami a rozhodně bezpečností. Laguna III nemůže být chápana jako masovka pro taxikáře z Prahy, rádoby managery a pásky s vytuněnými Passaty.
Laguna III je sebevědomá, šaramantní, elegantní štíhlá kráska, která nedá prostě každému. Jen tomu, kdo si ji zamiluje takovou, jaká prostě je.Musí pochopit její duši. Pak se Ti oddá zcela a 100% TĚ NIKDY,NIKDY NEZKLAME.
Let,s go Laguno. :yes:
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 20:57
Re: Všem kritikům
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 21:51
Re: Všem kritikům
:yes:
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2007 18:40
Re: Všem kritikům
Nemas jezdit do AMT :-) Koukam, ze uz na tebe taky doslo a takova to byla laska ;-) Ber to sportovne, chapu co prozivas a drzim ti palce! ;-)
4. 9. 2007 18:56
Re: Všem kritikům
Taky jsem ho mel a jsem rad, ze jsem se ho zbavil. Dlouho jsem ho nedrzel. Hezke to je, ale.....
neregistrovaný "Ada"
4. 9. 2007 19:17
Re: Všem kritikům
A vice versa s tim nakopavanim "svihaku". :-! Auta od toho tveho tvurce kreatur jsou od sedesatych let stale hnusnejsi a hnusnejsi. A novy "Rybnik" na tom zcela dle ocekavani nic nezmenil. To tve vykrikovani na tom nic nezmeni. >:-[]

Chapu ovsem, ze zkusenost jinych je neprenositelna. Proto preji vsem, kdoz s rendliky dosud nema vlastni zkusenost, aby si nejakeho koupili a najezdili si s nim tak 150 tisic km. A uzili si to. Samozrejme vcetne navstev znackovych servisu. Uz se k teto znacce po tehle zkusenosti nikdy nevrati. >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 22:03
Re: Všem kritikům
Ahoj Adiku, ty kluku rozumný,zkušený a velmi, velmi objektivní. Jestli dobře chápu Tvé duchapřítomné příspěvky, tak zcela určitě vycházíš z bohaté a dlouhé zkušenosti s auty značky RENAULT. Tedy přesně řečeno s auty napříč řadami a v neposlední řadě dokonce s mnoha servisy.Snad z celé ČR. Nabo dokonce EU?
Abych nepodcenil Tvé světáctví. No budíž. Jsou to šity. OK.
Ale prosím tě , řekni mi, jakými jinými, ale hlavně kvalitními auty jezdíš nyní, v nedávné minulosti a k jaké značce se budeš klonit do budoucna? Díky za odpověď.
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2007 18:06
Re: Všem kritikům
Aha! Tak můj Master má něco nad 200000 km- bez poruchy, tak já na tebe dám, Ado, a nechám ho co nejrychleji sešrotovat! Trafic má skoro 100000- dám mu ještě čas, Avantime měl nad 120000 km, Vel Satis 60000 km...
Lidi, nevěřte germanofilům, a pořiďte si pořádný auto- Renaulta! ;-)
anonym
4. 9. 2007 18:24
Renault
Vypadá to hrozně
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 9. 2007 18:34
Předek jako C6
Pření část vozu mi připadá jako Citroen C6. Laguna sedan se mi moc nelíbí díky své zádi, ale combi je velice zajímavé.
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 9. 2007 20:55
Ignoranství vládne
Jste snad skoro všichni ignoranti? Auto ještě živě neviděli a hned je to největší a nejhnusnější vrak v Evropě. Nejvíc mě dostávají ty hlášky, že to je Citroën... Navíc je to VELMI krátký článek, málo fotek, žádné video, zahraniční servery přinesly více. Design vypadá velmi zajímavě, takové přední lampy nikdo nemá (ani Citroën), zadní se mohou podobat Seatu a Citroënu svým umístěním na hraně. U grandtoura vychází z 2. generace, jako ostatně celá silueta auta obou variant. Já to zatím vidím pozitivně, uvidí se na živo. Co se týče kvality, tak to je ve hvězdách, snad v R zapracovali. Faktem ale zůstává, že české R servisy mají velmi špatnou pověst, která se zákonitě promítá i do celé značky.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ghostyx
4. 9. 2007 21:01
Re: Ignoranství vládne
S tema servisama souhlasim, je to fakt nekdy bida, ale znam i horsi a u jinych znacek, ale nebudu jmenovat, abych se nekoho nahodou nedokl... >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 22:10
Re: Ignoranství vládne
No, asi je to servis od servisu, ale já nemohu zatím potvrdit ani 1 procentem nic z té velké kritiky.
Buďto mám štěstí, nebo ostatní smůlu.
V minulosti, kdy jsem pás jinou značku, jsem měl upřímně řečeno tak velké problémy, že jsem vystřídal za rok i 4.
Bavíme se o jednání se zákazníkem, úrovni služeb atd.
:yes:
Avatar - Ruffi
4. 9. 2007 21:34
live
Je pravda,ze auto takehoto typu je treba vidiet nazivo nez si niekto utvori spravny nazor.Aj ked mne Renaulty nikdy zvlast nerezali(ospravedlnujem sa jeho vsetkym majitelom ak som sa ich nahodou dotkol ale je to ciste moj nazor).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dex"
4. 9. 2007 22:08
hmmm
Tak neviem ako vám, ale tie predné svetlá mi trochu pripomenuli Primeru... Inak tradične nepodarený exteriér a pekný interiér.;-\ Asi by som radšej šiel do Mondea.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2007 22:12
NADECHNOUT A ...
...počítat do deseti. Zepředu líbí, z boku líbí, ze zadu... no... je to takové... trošku... :-) :-) Dobře, ok, chce to zvyk. Pochvala směřuje do interiéru, tady renault míří vysoko. Jediná piha (vlastně bradavice) v interiéru je ten volič automatu. Je paradoxně větší než páka u manuálu, navíc má tak otevřenou kulisu, že si do ní můžeme schovat svačinu. Já měl zato, že otevřené chromované tlamy tiptroniců už jsou pomalu uzavřená kapitola.

PS: výrobce se držel s designem exteriéru trochu při zdi. Od tvůrce tak převelice avantgardních zjevů posledních let bych čekal více kreativity.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 9. 2007 23:56
Re: NADECHNOUT A ...
Interiér je totiž pecka. To, že na fotkách vypadá opravdu velmi dobře znamená, že žije naděje, být na živo konsternován opravdový šokem. Ano, míří hodně vysoko a ničím si nezadá s prémií. Ovšem až do ní dřepnu, budu moudřejší.
Exteriér není dostatečně kreativní?
No za těch pár týdnů, kdy pomalu ale jistě lezou info o Laguně III nové a nové informace jsem si přečetl zřejmě od znalých a zkušených kosáků, kterým rukama prošel už velký počet aut o pravém opaku.
Tak kde je pravda?
Souhlasím s jedním z těch výše, že je potřeba chvilku počkat, až si člověk zvykne.
Ano. Já myslím, že pravá nadčasovost tkví právě v tom zrání.
Jako víno chlapci. Není náhodou tou pravou nadčasovostí fakt, že Laguna II generace ještě dnes vypadá poměrně svěže? A že tvrdím dokonce Laguna I se stále neztratí v davu? Jak vypadal v té době třeba Passat?
A že Vel Satis ještě dnes po tolika letech uvedení na trh vypadá pro některé výrobce aut stále futuristicky?
A interiér Espace proti ostatním ve své třídě téměř kosmicky?
Tak kdo koho vlastně kopíruje?
Nemám o Lagunu III vůbec strach.
:yes:
5. 9. 2007 08:07
Re: NADECHNOUT A ...
Je pravda, že Laguna II. vypadá ještě dnes docela svěže, to máš pravdu. Tato nová má proti ní navíc o několik tříd lepší interiér (až na tu jednu „pihu“). Já myslím, že budoucnost této značky bude záležet hlavně na kvalitě. Design i techniku má slušnou.
neregistrovaný "Donald"
5. 9. 2007 08:18
Re: NADECHNOUT A ...
Jo, Laguny mají něco v sobě. Tahle nové mě na první foto-pohled nějak extra nezaujala, ale počkám až naživo. Příměr o zrání vína bude pasovat asi i na mé vnímání Laguny. A francouzi a kopírovat.... ne, ne. Nemají to zapotřebí. Design umí, jen je opravdu škoda, že je trochu sráží pověst o nevytříbené technice a spolehlivosti.
neregistrovaný "xerix"
5. 9. 2007 00:16
laguna
Vzdar lidi nová leguna se celkem povedla ,ale žasnu nad těma kecama o nespolehlivosti. Máme na firmě 8 lagun 1.9dci 3 roky staré a dvě audi no a výsledek je ten ,že za ty naše audiny nás stály, za poslední rok jednou tak víc na servise.Podle mého názoru větši těch keců o nespolehlivosti jde na vrub těm co jsi koupí renaulta z francie z 4krát přetočeným tachometrem,nejlépe lehce havarovanéhos vypojenýma čidlama no a pak se diví jak jim přístrojovka svítí jako vánoční stromeček.A když to jdou zpravi ke známému mechanikovi co opravuje felicie nadávají.
Rozbalit vlákno
2
5. 9. 2007 08:25
Re: laguna
to je těžké... Těm, kteří s lagunou nemají problémy nikdy nevysvětlíš, že existují i tací co je měli. A opačně. Koupě auta je o pouze o štěstí. Když ho nemáš, nepomůže ani svěcená...
neregistrovaný "ViKing"
5. 9. 2007 09:22
Re: laguna
Ke spolehlivosti Laguny II mohu přispět vlastní zkušeností: už odjezd od dealera byl problém pro vypadávající jedničku- důvodem údajně obráceně nasazené nějaké kolo v převodovce, opakované problémy s dálůkovým odemykáním, různé kontrolky falešně siganlizující poruchy, výměna čehosi v převodovce v rámci svolávačky, špatně zaskakující kolečko startéru do věnce setrvačníku, 2x odvoz odtahovkou protože vůbec odmítla nastartovat, po 40000 km odchod turba, po 60000 odchod předních náprav, prokluzující spojka, už si to ani všechno nepamatuju... podle reklamního sloganu Dokonalý organismus, pro mě typická ženská- krásná, milá, ale mrcha. Nikdy více!!
anonym
5. 9. 2007 06:29
Laguna
Moja osobna skusenost s renautom je nikdy viac mal som šesť Renaultov a posledna litrova Laguna servis o ničom jednanie v Bratislave hnus.
Preto nikdy viac Renault je to rozmaznana francuzska slečna.
Nespoľahliva odišiel palubny počítať, a kopu iných vecí vpriebehu roka.Jediné auto čo sa trochu podarilo bol malý megan sport.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dylan McKay
6. 9. 2007 17:05
Re: Laguna
Napsal jsi to určitě podle představ germanofilů, volkswagenofile... >:D ;-)
anonym
17. 9. 2007 18:50
Re: Laguna
proč jsi jich měl šest, když to jsou takové hrůzy?
neregistrovaný "mr.fuk"
5. 9. 2007 08:26
pěknej korejec
možná renault kopíruje někoho v asii >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "arnage"
6. 9. 2007 23:34
krasny interier
Velmi pekny interier,napadity,elegantny,pripomina mi BMW.Vodic v novej Lagune sa bude citit prijemne a pohodlne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LMo"
9. 9. 2007 22:30
HaHaHa!!
Tak, ja teda neviem... TOTO JE VÁŽNA TRAGÉDIA. Hnusnejšiu Lagunu som nevidel. Interieru niet čo vytknúť. Ten sa podľa mňa vydaril. Ale zvonka mi to bolestne pripomína lacnú KIU alebo Daewoo. (Pardon - Chrysler). No proste hrôza.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Aloe Vera"
10. 9. 2007 05:44
Hnus Fialovej
Jak někdo má tu soudnost vypustit takovej hnus do výroby, to nechápu...
Rozbalit vlákno
0