Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna 2.0 16V (103 kW): 419.900,- Kč za nejlevnější auto střední třídy

Na konci loňského roku nabízel Renault pro Lagunu vánoční slevu ve výši 30 tisíc Kč. Aktuální akční ceny jsou o dalších 40 tisíc Kč nižší. První cena turbodieselu teď činí 424.900,-Kč, Grandtour startuje na 449.900,-Kč.
Zpět na článek
3. 2. 2010 08:25
3. 2. 2010 08:56
3. 2. 2010 13:08
3. 2. 2010 13:45
3. 2. 2010 15:40
3. 2. 2010 15:53
3. 2. 2010 18:31
4. 2. 2010 09:24
3. 2. 2010 15:44
3. 2. 2010 18:21
3. 2. 2010 09:19
3. 2. 2010 09:23
3. 2. 2010 13:29
3. 2. 2010 16:03
3. 2. 2010 08:53
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 11:21
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 18:43
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 19:13
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 19:33
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 19:23
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 17:29
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 09:38
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 09:53
neregistrovaný "VaclavII"
3. 2. 2010 10:09
3. 2. 2010 10:20
3. 2. 2010 10:30
3. 2. 2010 13:40
3. 2. 2010 15:49
3. 2. 2010 22:13
neregistrovaný "fly2high"
4. 2. 2010 18:32
4. 2. 2010 20:27
5. 2. 2010 12:02
6. 2. 2010 13:43
6. 2. 2010 18:35
neregistrovaný "Kubic"
3. 2. 2010 08:25
Renault
Solídne auto za vynikajúcu cenu. Čo viac si možno priať? Kto ponúkne za dané peniaze viac?

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
3. 2. 2010 08:56
Re: Renault
Za tú cenu uz skutocne stojí za to popremýslat, ci cloveku az natolko prekáza dizajn Laguny. A komu sa 2,0 benzín nepozdáva z obavy pred vysokou spotrebou, má na výber za priatelský príplatok vydarené naftáky. Dávam :yes:

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTY I CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 09:42
Re: Renault
Pokud bych byl ulítlej a chtěl koupit Lagunu, tak bych ještě vydržel, do Vánoc bude cena pod 400 tis. :-)
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 08:52
292 Lagun
Přesně tolik se jich prodalo loni. Když se jim letos, díky tomuto nedůstojnému dumpingu, podaří prodat dvojnásobek, tak to bude úspěch. Jako zákazník bych zvedal palec, ale jako milovník aut dávám :no: Nedůstojné podbízení není dobrá cesta.
Rozbalit vlákno
21
3. 2. 2010 09:13
Re: 292 Lagun
Aké "podbízení"? A nedôstojné? Odkedy sa v obchode také niečo nosí? Je blbá doba, treba zarábať a udržať výrobu. Profituje z toho zákazník a pomôže to aj značke, nižšia marža je vždy lepšia, ako žiadna. Ja dávam Renaultu :yes: . Ako vždy, zakrátko po ňom siahnu po rovnakom riešení aj ďalší.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 12:25
Re: 292 Lagun
Podbizeni to je, a jako blazen! A ze z toho profituje zakaznik?? No to si nejsem vubec jisty.. Za prve je videt, ze vyrobni naklady Laguny III jsou dost nizke (vsak take prebrala dost z L-II), coz muze znacit ze nekolik dalsich veci... Za dalsi, nizka cena na vstupu je super, otazka zustava napr. cena nahradnich dilu a inspekci (mel jsem 2 Renaulty, super auta, ale mega drahy servis). S tim jde ruku v ruce "bonusova 3 leta zaruka" - kdyz o ni nechces prijit, musis jezdit do Renaultu. Dalsi otazkou je samotna poruchovost, L-II ji byla vyhlasena... Obecne je videt, ze Renault s L-III neudelal diru do sveta a je dost mozne, ze uz od zacatku planoval vyvojove auto tak, ze z nej udela "cenovy trhak" ve sve tride... Misto toho, aby prodal rocne par tisic, zlevni a proda par desitek tisic... Vysledek? Zakaznici se zblazni, konkurence taky a zacne Renault cenove dotahovat.. Nizka cena se musi nekde projevit... A kdyz dam nizkou cenu, budu se na druhe strane snazit ji nahnat zpatky... Kde asi... Takze ve vysledku z toho zakaznik podle me neprofituje, bez ohledu na to, ze tohle cenove soutezeni nema smysl, neni trvale udrzitelne, je bita kvalita a deformuje se cele odvetvi... Viz jak jsme na tom napr. s jidlem, ze.... Vyroba pro vyrobu, cena dumpingova, kvalita v pr.....
Avatar - iudex
3. 2. 2010 13:08
Re: 292 Lagun
Ano ano, ja som vzdy hovoril, ze pre mna ako zákazníka je najlepsie, ked sú veci co najdrahsie, speciálne ak za ten istý tovar mozem platit viac. >:-[]
3. 2. 2010 13:45
Re: 292 Lagun
i pri tehle cene natom renault porad trhne tak 100-150k zisku/kus, vyrobni naklady dnes tvori z nejvetsi casti lidskej faktor a vyvoj daneho vozu, a nikde neni psano ze vyvoj za miliardu musi bejt lepsi nez vyvoj za 10 milionu

co se cen servisu tyce, tak doporucuju nekdy navstivit treba servis "premie" BMW, Audi a Mercedes, as natebe vybalej 1200 za hodinu a ze vymena tlumicu bude trvat 4-5 hodin, tak ti myslim tech 360 v Renaultu nebo kolik ted maj, a vymena tlumicu za 2-3 hodky prijde jako zlatej servis >:D a ze jsem vlastnil 2x Renaulty a Brnenske servisi mam sjete snad vsechny, nastesti jen s tim co jsem si na aute natropil sam, nebo jen garancka
3. 2. 2010 15:40
Re: 292 Lagun
autorizovaný servis Rencek měl sazbu 800Kč když jsem tam byl naposled před 2 rokama, 400 má neautorizovaný ;-)

Značkové servisy jsou +/- stejně drahé, Rencek není žádný premiant. Možná náhradní díly přímo od nich jsou za pálky, ale ty já nepořeboval, takže nevím :-!
3. 2. 2010 15:53
Re: 292 Lagun
no as pojedu kolem tak vyfotim ofiko jejich cenik v Renaultu, sem na tech 800 zvedavej :-)
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 16:19
Re: 292 Lagun
V Praze je to kolem 800 Kc s DPH/hod, lakyrina je drazsi, protoze cena je vcetne materialu:
[odkaz]

Mimo Prahu jsou ceny vyrazne nizsi, v Brne kolem 600Kc/hod a treba v Novem Jicine 320Kc/hod:
[odkaz]
3. 2. 2010 18:31
Re: 292 Lagun
no ja b Vrne puvodne jezdil k Pokornemu, pak Jih2000 a jednou jsem byl i v nejakem tehdy novem Rencku v Lišni, a nikde jsem neplatil snad vic nez asi 360 na hodku, v te Lišni jsem neplatil tenkrat dokonce nic, vymenu praskle hadicky k ostrikovacum me udelali napockani zadara :-) , tady unas v A-RN jsem platil tusim 360 a pak dokonce jen 250 za hodku pro auta starsi 4 let, nastesti an jeden z mich Rencku nebyl poruchovej, takze jen 1x doroka bezna udrzba a spotrebak a pak opravy z nehod
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 18:46
Re: 292 Lagun
Tady je hlučín:
[odkaz]

Vím, že v Havířově to bylo kolem 400 Kč před dvěma lety, ale naposledy jsem tam taky před dvěmi lety byl.

Takže to strašení s cenou servisu je jen fáma.
4. 2. 2010 09:24
Re: 292 Lagun
ty jo, tak to nás Pražáky hezky berou na ranec! A já si naivně myslel, že ceny v autorizované síti jsou všude stejné :-|
3. 2. 2010 14:15
Re: 292 Lagun
Pekne voloviny trepes... Si mudrejsi jak cele vedenie Renaultu, preco im nerobis poradcu?
Renault zlacni, po case ceny pomaly vyrovna - a co je na tom? Co robi napriklad Kia? A o kvalite zacni nieco tvrdit az potom, ked si to overis. Vytahovat minulost je kvapku divne, co bolo bolo, Renault zlu povest mal, a chvilu trva, kym to da ako-tak do poriadku. Francuzi neurobili mozno vsetko na 100% ale nie na hlavu ako si myslis...
3. 2. 2010 15:44
Re: 292 Lagun
a když máš "nebonusovou 2 letou záruku" myslíš že o ní nepříjdeš, když nenavštevuješ autorizák té konkrétní značky ;-)

vždy si musíš vybrat co je důležitejší - jestli ušetřit pár kaček při periodických prohlídkách a trnou aby ti neodešlo turbo/hlava válce/řídící jednotka/převodovka, nebo si za ten servis připlatit a mít x-let klidné spaní
3. 2. 2010 18:21
Re: 292 Lagun
Pokud chceš psát takhle dlouhé články, chtělo by to nějakou znalostní základnu. Takhle vyvozuješ z cen na nepodstatném trhu globální závěry. Závěy jako nízká cena=nízká kvalita atd. jsou úplně mimo. Pokud chceě dělat nějakou analýzu ceny a jejím vlivu na kvalitu, napřed nastuduj ceníky na rozhodujících trzích. Takhle to je jen diletantismus. Pro začátek ti dám ceny Laguny v Británii a pro porovnání i cenu Superba.
Laguna - základní benzín - 18 075,-GPD / max 19 500,- 30 500,- GT
Superb - základní benzín - 16 665,- GPD / max 27 900,- 3.6 4x4 /
Laguna - základní nafta - 18 643,- GPD / max 25 600,- /
Superb - základní nafta - 17 110,- GPD / max 25 050,- /
Avatar - Dinar
3. 2. 2010 09:19
Re: 292 Lagun
Ale tak ať se podbízejí, co na tom, o důstojnost se momentálně v autoprůmyslu resp. celém strojírenství nehraje. Těch čtyřista něco je už cena, která vliv mít bude, v této cenové hladině se ještě před rokem odehrávaly bitvy kompaktů s cenou již od... a čtrnáctistovkou, a hle, co dokáže jedna taková krize v kombinaci s nedobrou image modelu. Za tyhle peníze je laguna v základu bez debaty dobrým kupem.
3. 2. 2010 09:23
Re: 292 Lagun
Škoda, že sa nevyrába Avantime, viem si docela predstaviť, za čo by dnes taký model predávali... :*)
3. 2. 2010 09:23
Re: 292 Lagun
tak tak, důstojné nedůstojné, Renault musí ve střední třídě prodávát jinak má problém.

Mně osobně se tahle generace Laguny líbí moc, ale chápu, že to není žádný masový design, na rozdíl třeba od druhé generace. Přitom by stačilo rozšířit úpravy ze Sport paketu a GT (hlavně upravený přední nárazník)a to auto výrazně ožije.

Čachry s výbavami vs. motory jsou sice nepříjemné, na druhou stranu už ta základní výbava je impozantní a pro běžného smrtelníka určitě velice zajímavá :yes:
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 09:35
Re: 292 Lagun
Presne jak rikas, predsedo ;-)
I kdyz Laguna neni designove uplne muj salek kavy, je to ve stredni vyborna nabidka a uz i zakladni vybava uspokoji potreby mnoha zajemcu. Ode mne jednoznacne :yes:

Uvidime, co na to konkurence.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. POD CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - white label
3. 2. 2010 11:45
Re: 292 Lagun
Jj, vlastně ideální "sňatek z rozumu"... ;-)
Avatar - Emel
3. 2. 2010 13:29
Re: 292 Lagun
Vrací nás to k naší diskusi o tom, zda může auto střední třídy konkurovat kompaktům... respektive zda je lepší si vyšperkovat Megane než vzít základní Lagunu. Po prostudování ceníků jsem ještě více přesvědčen, že jakýkoliv Megane přes 450.000 ztrácí smysl.
3. 2. 2010 14:19
Re: 292 Lagun
No neviem, keď si porovnám veľkosť a výbavy Fluence a túto Lagunu - ešte by som kolísal, aj keď rozdiel v technike je viac ako zrejmý. Naprieč značkami je to už ale iné, to je pravda. Čiže napríklad radšej Lagunu ako Astru, Focus alebo Golf?
3. 2. 2010 16:03
Re: 292 Lagun
souhlas. Je pravda, že hooodně slušného Megoše kolem 400tis už dohromady dáš, ale +20tis a máš Lagunu sice se základním motorem (i když myslím že dvoulitrový 140k benzin je stále ještě slušný základ) ale s většinou z té extra výbavy od Megoše.

Kurňa, když ho ještě zlevní, nakonec ani nekoupím tu bazarovou převlečenou Vectru ale skočím do nového Rencka >:-[]
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 08:53
dva rozdiely
v kombiku je nadherna, sedan je hrozne nevyvazeny, hlavne ta pr*del :'-(
Takze Laguna combi skvela volba za tie peniaze! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
3. 2. 2010 09:58
Re: dva rozdiely
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 11:21
Re: dva rozdiely
To je pravda, nedávno jsem za ní jel a musel jsem ji raději předjet, pač na tu záď se opravdu nedalo koukat...

ten kombik mi naopak prijde velmi elegantni dokonce se sportovni jiskrou. Samozrejme az na celni cast vozu... Ta by tam rozhodne nezustala... Nejaky lamino naraznik by to snad mohl vyresit....
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 12:55
Re: dva rozdiely
Tys za ní musel jet? Divné... v jiné dikuzi jsi psal, že auto nemáš. Takže jsi ji musel předjet autobusem,co? >:D
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 18:43
Re: dva rozdiely
JSi tak hloupý nebo ně jen dosíráš hloupými dotazy a bavíše se tím, že se ti pořád jak trouba snažím vysvětlovat nějaké triviality...

Auto nemám, Renault Lagunu jsem předjížděl Oktávií mých rodičů. Trasa mezi Ostravou a Frýdkem-Místkem. Co nechápeš?

Co ty seš za jelito...... to fakt snad není možné... Sorry ale trpělivost a soucit nad tebou už mi došli...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 18:49
Re: dva rozdiely
Já za to nemůžu, že něco vysvětluješ jak trouba.
Trpělivost a soucit jsou neživotné, takže "došly"

ještě, že ti rodiče tu Octavii pučí... >:-[] .. jinak bys tu Lagunu nepředjel, leda bys jel na kole a ona stála zaparkovaná u chodníku. >:D
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 19:13
Re: dva rozdiely
*půjčí ;-)

To sedí no, s Favoritem děláš ramena... Simplicius Simplicisimus

Víš vůbec jak jsi trapný? Auto si koupím, až ho budu potřebovat, né abych si něco dokazoval před trotlem, jako jsi ty.

Hele jdi machrovat na týpky, kteří prodali v bazaru S-klasse a ještě nekoupili novou BMW 7. Postav se před showroom BMW a dělej na ně machry, že jsou nicky co nemají auto... To teprv budeš mít sebevědomí...

Hochu, hochu,... Bůh tě opatruj...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 19:23
Re: dva rozdiely
Já tady nedělám ramena s Favoritem, ba naopak brzdím tvé vyskakování, jak tady s půjčenou Octavií rodičů tvrďácky předjíždíš ty ohyzdné Laguny.

Mimochodem z Frýdku do Ostravy.. tos jel na přednášku na Báňu, co?

Týpci, co prodali S-klasse a ještě nekoupill novou 7-er... Tak to je dobré
>:D :yes: To se těch lidí někdy musím zeptat, jestli to tak opravdu funguje >:D

Tvrďáka na diskuzí dělat umíš, pro ostrá slova nechodíš daleko, to by ti šlo, Kajfíku, ale co ten zbytek? Pro vyjadřování názorů platí pořád totéž, jinak budeš donekonečna jen blokován v diskuzích ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 19:33
Re: dva rozdiely
Vedle... Jeli jsme z Avionu domů...
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 19:23
Re: dva rozdiely
Chtěl jsem si to opravit, ale s odpovědí jsi byl rychlejší..

Když už mudruješ, tak mudruj správně...

Co vím tak trpělivost je ženského rodu, u kterého se životnost/neživotnost nerozlišuje... Stejně jako u středního...
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 19:26
Re: dva rozdiely
Ten soucit je mužského rodu. Pokud se v souboru podmětů ve větě vyskytne jeden podmět mužského rodu, tak se shoda podmětu s přísudkem řídí dle mužského rodu, proto můžeš trpělivost odstavit na vedlejší kolej.
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 17:29
Re: dva rozdiely
ano, aj ja som siel za nou a bolo to horsie ako na obrazku. Neviem preco, no velmi ju ten design zostihloval. Zozadu nevypda vobec ako auto strednej triedy. Napr. Octavia je typicky priklad, ked vdaka designu vypada opticky ovela vacsia.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - woody-alien
3. 2. 2010 11:34
Re: dva rozdiely
:yes:

Jako sympatizant Renaultu trochu trpím, když ty cenový pády sleduju, jako zákazník musím říct že volba Laguny Grandtour Black Edition nebo GT je naprosto skvělá nabídka. A ten interiér je špička.

Tohle je dost dobrej důvod kašlat na image... :yes:
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 09:38
cenová vojna
Taaak, Renolt zobral cenovú vojnu veľmi vážne, na túto značku asi dolieha dosť tvrdo útok kórejských značiek. Ak by som kupoval auto, tak by som bol len rád. Najprv Fluence, teraz Laguna, v podnikoch majú nových adeptov na služobníkov do vozových parkov. Palec hore.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
3. 2. 2010 09:39
Tak proč mě nikdo nemá rád?
Za tuhle cenu snad Lagunu koupí i žadatel na úřadu práce... Nic podstatného jí ve výbavě nechybí a ještě něco k třídnímu standardu přihazuje navíc..
Tak proč se skoro neprodává? Jen 325 registrovaných Lagun za minulý rok.. nejlevnější model na trhu střední třídy v ČR..

Inu, střední třída je více o statusu, než "jen" o penězích.. A Renault si vlastním šlendriánstvím předchozích let značně ztížil svou práci. Málokoho zajímá, že je současná Laguna úplně jinde ve strovnání s tou předchozí, vnímání modelu i značky jako takové podléhá mnohaleté setrvačnosti a Renault zkrátka nemá dost potenciálu ani na to, aby udržel vlastní portfolio, natož přetahoval od konkurence. Pak nezbývá než investovat obrovské peníze do ztráty marže imageového modelu a "koupit" si pozici na trhu zpět. Stojí to ale strašně moc peněz a hlavně.. také dost času..

Laguna je za tyhle peníze výbornou volbou - sňatkem z rozumu... Bez velkých citů a nadšení, zkrtáka sposta muziky za pár šupů.

Ale jestli to bude mít vliv na nárůst vyšší, než 10%, o tom dost pochybuji. Konkurence nespí.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
3. 2. 2010 10:01
Re: Tak proč mě nikdo nemá rád?
Úplný súhlas. Správne si tiez pomenoval podstatnú prícinu neoblúbenosti u kupujúcich: zotrvacnost (v názore na jej ne-/spolahlivost). Moze si vsak za to Renault sám; image a povest sa dlho buduje a lahko stráca.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTY I CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - ryman
3. 2. 2010 10:50
Re: Tak proč mě nikdo nemá rád?
no hlavne si sami dost ublizili prezentaci noveho modelu pred jeho nastupem.. moc dobre si pamatuju to magicke zaklinani okolo nove laguny a jak ji nakonec odhalili tak sis musel rict jen wtf? to je jako ono kolem ceho bylo tolik obstrukci? apostol a mondeo se jen pousmali. ja osobne proti jejimu designu nic nemam urcite neni skareda jen je proste zvlastni.. kdyby radsi se vzhledem navazali na lagunu2 ta vypada jeste dnes hodne dobre a nezdraham se tvrdit ze v mainstreamovych vozech je za poslednich deset let jednim z nejkrasnejsich pocinu.. bohuzel kdyz technika nema adekvatni kabat ktery vyvolava spis rozpaky to se pak tezko prodava.. tomu narustu prodeju taky moc neverim..

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTY I CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 12:58
Re: Tak proč mě nikdo nemá rád?
Já bych to až tak tragicky neviděl, podle mě si to stejně běžný kupec už nepamatuje, dokonce ani ja.

Ad kabát, stačilo by pár změn.
Avatar - ryman
3. 2. 2010 13:34
Re: Tak proč mě nikdo nemá rád?
ja si to moc dobre pamatuju, jak jsem se registroval na specialni stranky o nove lagune, abych mel ty nejcerstvejsi novinky a obrazky.. :-) zpocatku se to jevilo slibne, ale jako celek to vyznelo, jak rikam rozpacite.. ;-\ navic jsem byl taky hodne prekvapeny tim, ze treti generace zdedila po dvojce jednoduchou zadni napravu.. coz me doslova zarazilo v kontrastu s tim jak renault novou lagunu prezentoval.. jako revolucni model atd atd... nerikam, ze je to tragedie, ale tohle auto melo podle me na vic nez na podbizeni se cenou.. nicmene pokazde pokazde jak ji potkam na ceste tak mam radost, je to takovy "apostol" originality >:D >:-[]
3. 2. 2010 16:07
Re: Tak proč mě nikdo nemá rád?
ano ano, taky si tu kampaň (hlavně z jejich stránek ve stylu "spy video" nové Laguny z testů, kdy se po kouskách odhalovala) pamatuju a musím uznat, že ze začátku jsem si nebyl celkem jist jestli se mi líbí. Ale první setkání live a dostala mě. V černé nebo v té ocelově šedé s nádechem do modra je parádní :yes:
Avatar - misoo
3. 2. 2010 11:36
Re: Tak proč mě nikdo nemá rád?
presne tak :yes:
neregistrovaný "VaclavII"
3. 2. 2010 09:53
automobilový průmysl
Jo, jo, neskutečný převis nabídky nad poptávkou v celém automobilovém průmyslu.
Jediné co by pomohlo je krach jednoho ze tří nějvětších výrobců automobilů - ano, kdyby USA nechaly padnout GM bylo by po problému, ale umělé udržování problém jen prodlouží, stejně na tom budou evropské automobilky, které profitovaly na šrotovném (možná odplata za podporu GM).
Za chvíli se budou auta prodávat na úvěry bez navýšení.

Laguna - pěkné auto s nejhezčím interiérem ve třídě. Ovšem exteriér se jim nepovedl vůbec a to vzhledem k trendům ve třídě. FL nepomůže, chce to změnit celou koncepci vozu nebo prodej za čisté náklady.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - soptik007
3. 2. 2010 14:40
Re: automobilový průmysl
Tak si počkáme na facelift, který by měl být na konci tohoto roku. Mám nepodložené informace, že přední část by se měla dělat alá audi. :-)
3. 2. 2010 10:09
Renault....
Tak Lagunua zacala valku, jenomze tohle je jine bojiste tohle neni bojiste Megane, Fluence.

Samozrejme vlastni konkurence tj. Megane ve vrcholnych verzich vs Laguna je pouze virtualni, vetsinu prodeju Megane tvori zakladni verze, ktere jsou posazeny o citelnych 150 000 nize.

Mimochodem porad se jedna o 'papirove' ceny a skoro kazdy to u Renaultu uslysi, takze imho neni az tak nerealne se dostat na hranici 400.000...

Problem vidim jinde a to v tom, ze Renault nenabizi kvalitni servis a vse okolo. Dobre, lze pochopit, ze se ted hraje na "tady a ted" a Renault tlaci na prodej zatim neprodejne Laguny (ja jsem si videl na ceste od premiery 3X?) ale z long term perspektivy by jeho kroky mely byt upne jine.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
3. 2. 2010 10:20
Realita
Laguna je nejlevnější auto střední třídy a zároveň aj najškaredšie auto strednej triedy. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
3. 2. 2010 10:30
Re: Realita
Nissan Tiida je naskaredsie auto nizsej strednej triedy, napriek tomu nie je najlacnejsia. ;-)

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 10:23
Návrat do Laguny
Je to zvláštne kam to smeruje a či takáto politika menu modelu Laguna do budúcna pomôže. Predať za každú cenu, resp. pod cenu. Vďaka predchádzajúcej generácii si Laguna nespravila zrovna dobré meno. Súčasná sa to snaží stoj čo stoj napraviť, no je to, zdá sa, nad jej sily. Osobne si myslím, že ľudia sa skôr boja použitej techniky než netuctového dizajnu. Zadné partie sedanu nemožno pokladať za vyslovene krásne, ale neurazia, technicky sú už teraz docela zaujímavé a keď sa na ne človek dlhšie zadíva, tak im príde na chuť. Prednú časť považujem za vydarenú a originálnu a kombičku, ako celku rozhodne dávam :yes: .Obvzlášť v GT s 2,0 dCi vyzerá chrumkavo. Ale kúpil by som si ho? Hmm, no a vydrží mi jazdiť bez vážnych porúch aspoň 5-6 rokov, alebo sa zmeni na LEGO Technic hneď po skončení záruky a ja si môžem isť pískať? Na to by sa mal skôr Renault zamerať, ukázať ľuďom, že už to nieje zväzok hi-tech drátov, kde keď prehorý poistka tak hneď sedláte MHD. Inak nevidím svetlú budúcnosť pre meno modelu Laguna, zvlášť pri takýchto nonstop vypredajových akciách. Toď môj názor.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
3. 2. 2010 10:33
Re: Návrat do Laguny
Podnetná myslienka s tou zmenou názvu. Vskutku to meno uz nevzbudzuje také emócie, ktoré by mali byt spojené so strednou triedou. I ked meno je to pekné a lúbozvucné, je asi nacase porozmýslat nad zmenou s novým (kvalitnejsím, spolahlivejsím) modelom.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI V MAGAZÍNE.
:-) :-) :-)
Avatar - jazva
3. 2. 2010 10:38
Re: Návrat do Laguny
keby sa už to meno malo meniť, tak by som bol skôr za "oživenie" Safrane. To bolo na svoju dobu výnimočné.

PS:
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI V MAGAZÍNE. (prepáč Klaudius, ale tých smajlov tam nebudem dávať....)
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 13:22
NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Stále platí okřídlené věty:
Laguna nerozpoutala diskuze o senzačním designu plném drsných tvarů, jako Mondeo. Rovnou chytala od 80% veřejnosti jen kritiku a to dosti tvrdě. V žádném případě se ale neokoukala. Můj osobní pocit při prvních fotkách bylo zklamání. Osobní setkání a řádné prohlídnutí můj pohled na věc zlepšilo. Pohled na design Laguny je typickým zráním, ne jako u Mondea, kdy jsme unešeni těmi prvoplánovitými křivkami.

Prostě není to taková ta prvolíbivá vizáž laciné * z titulní stránky úpadkového pornočasopisu, ale oduševnělý výraz inteligentní ženy, kterou čím déle znáte tím víc vás dostává.

Ale mohli bychom tady psát o designu neustále.
Co ale může udělat tento "cenový jemnocit" Renaultu ČR s budoucností Laguny?

Z té plusové stránky je viditelná snaha prodávat a rozšiřovat řady zákazníků, kteří potvrdí novou kvalitu Laguny, která už není jako první dva ročníky Laguny II. Zároveň však už nyní nízká cena u laické veřejnosti vzbuzuje pochybnosti o kvalitě. Taktéž do budoucnosti s nízkou cenou nebude zrovna stoupat image, který je v této třídě více podstatný jak ve třídě twinga.

Taky je třeba se poohlédnout po hlavní skupině kupců aut střední třídy. Z velké části jsou to flotilové vzy firem a ty si právě pro špatných zkušenosttech s Lagunou II hledají auta jinde. Skupina kupců z oblasti soukromých osob jako rodinné auto se zmenšuje, někteří kupuji MPV a někteří přecházejí k SUV typu Tiguan.

Takže kdy může být Renault ve střední třídě úspěšný? Tak za 10 let, když si přečteme v článcích o ojetinách, kde bude jasně napsáno: Můžeme doporučit Lagunu III, jelikož nemá žádné výraznější potíže se spolehlivostí. Kdy bude na internetu recenze na Lagunu vždy jen s dobrými zkušenostmi a na forech bude mít každý majitel napsáno "spotřeba 6 l/100km, najeto 250 000 km", protože kromě kufru češi slyší ještě více na spotřebu.

A na závěr, když návrat do modré Laguny, tak minimálně zde:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 14:08
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
myslíš toto? [odkaz] :-)
Avatar - ryman
3. 2. 2010 14:58
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
>:D :yes:
Avatar - iudex
3. 2. 2010 15:15
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
:-)

:-) :-) :-)
CHCEME NÁVRAT DO MODREJ LAGÚNY, ehm, co to trepem.
CHCEME DISKUSIU AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 21:16
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Páči sa Ti Milla Jovovich? ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 21:44
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Toto je první díl s Brooke Shields. Ta byla (tehdy) pořádná kočka ;-) :yes:
A Milla teda taky, ne že ne :-)
3. 2. 2010 22:03
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
No vsak prvy diel sa vola MODRA LAGUNA, druhy diel NAVRAT DO MODREJ LAGUNY. ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 23:38
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Svatá pravda :-) :yes:
Avatar - white label
4. 2. 2010 00:12
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Vidím, že jste oba skuteční znalci tohoto "žánru"..., údajně velmi populárního i u převážné části pedofilně orientovaného "obecenstva"... :-O :*)
>:D
4. 2. 2010 08:48
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Počuj, Ricardo, nechce ten brepta pod tebou jednu do nosu? >:-[]

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 13:15
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Já bych to nezkoušel, ty jsi sice taky kus chlapa, ale WL zrovna trpaslík není 8-s >:-[]
Avatar - white label
3. 2. 2010 15:11
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
S "kvalitou" tvých odkazů na Lagunu je to podobné jako u těch prvních dvou ročníků LagunyII, dva jsou stejné a jeden nejde vůbec... :-O :*) >:D

Nechtěl si dát odkaz raději na něco jiného modrého,
ale "podobně mořského"...
[odkaz] >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 15:22
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Ne, nechtěl >:D Sakra, no co, ne každý odkaz funguje
Avatar - white label
3. 2. 2010 15:30
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Ale tak nějak podobně to bude vypadat i na tom "Wii-Gayově" šumavském srazu teplometů... :-O :*) >:D
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 17:35
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
Proto tam taky jedeš, co? >:-[]
Avatar - ryman
3. 2. 2010 20:34
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
>:D :yes: policejni akademie je klasika ;-)
3. 2. 2010 16:14
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
vidím, že to máme podobně s LIII ;-)

nástup SUV a MPV, které kupují převážně privátní zákazníci ubírá právě v této cenové hladině, takže střední třída je asi postižená nejvýrazněji.

Uvidíme co tahle cenová válka přinese. Osobně si nemyslím, že by výrazně zasáhla do rozložení trhu. Renault by asi vážně měl začít uvažovat o změně jména s novou generací, je sice chvályhodné že se své minulosti postavil čelem, ale bohužel málo lidí to oceňuje. Opel by mohl vyprávět

;-)
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 17:36
Re: NÁVRAT DO MODRÉ LAGUNY
S tím jménem to není špatný nápad... ono i Exeo podle mě není jen tak Exeo.
Avatar - Emel
3. 2. 2010 13:40
Stříbrná
Já Laguny na cestách docela potkávám a zjistil jsem, že se mi hodně líbí stříbrná. Přemýšlel jsem o důvodu a zřejmě je to tím, že není tak zvýrazněn tvar předních světlometů, které svým stříbrným podbarvením nenásilně zapadnou do tvaru vozu.
[odkaz]

Stejně tak vypadá moc dobře black edition s černě podbarvenými světly.
[odkaz]

Pokud se ale skombinují základní stříbrná světla třeba s tmavě modrou nebo černou, je výsledkem pidlooký vzhled, který právě tolika lidem vadí:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 13:42
Re: Stříbrná
Ta černá je opravdu perfektné, do žebříčku patří asi na první místo, hned za ní světle modrá metalíza z GT a třetí stříbrná.

Bohužel všechny by měly být s detaily z GT
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 14:33
Mercedes C nebo Lagunu
Tři roky starý Mercedes C nebo novou Lagunu? To je ale dilema >:D Jestli se Renault už těmito cenami vážně nesnaží přetahovat zákazníky autobazarů >:D
Každopádně, kdo si tu samou Lagunu, co je dnes za 419 koupil novou dva roky nazpět za nějakých 650 tisíc, tak dneska zapláče. Když bude mít štěstí, zbaví se ji třeba za 300... a nový Renault už si asi nekoupí. Pochybuju, že by měl takovou auru jako Alfa Romeo, že by znovu a znovu přitahoval zákazníky navzdory katastrofálnímu poklesu ceny u ojetiny
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 14:40
Re: Mercedes C nebo Lagunu
Mrkni na ceny v bazaru. Docela mě překvapilo, že nejsou naprosto na dně u třetí generace.

Mimochodem, kdo sikoupil před dvěmi lety Octaviu 2,0 TDI za 650 000, tak dnes by ji koupil taky o 200 levněji... a každé auto šlo dolů s cenou... je nějaké, které ne?
3. 2. 2010 15:49
CENOVÝ TOBOGÁN
Tady už jdou všechny žerty stranou. Nejde vůbec o design, nejde vůbec o jízdu. Zde jde jen a než o to, že si standardní evropský mainstreamový výrobce dokonale pustil žilou. Samozřejmě to vypovídá především o stavu automobilového průmyslu jako celku, nejen o stavu renaultu na trhu. Jistě, je těžká doba pro všechny.

Tedy jak na to. Tak především, co se týká image, pak horní cena je jejím dokonalým zabijákem. Ve vztahu k užitným vlastnostem však není co řešit, kupuj nastojato, jestli to má větrák nebo nemá, to není vůbec důležité, za tyhle prachy jsi před dvěma roky působil směšně i v kójích vyhrazených subkompaktům.

Tedy, jak kupovat lagunu:

Rozpárej štrozok, přesyp tu almužnu do brecka a vyraž směr Renault. Na konečný jedenáctky vystup a zbytek došlap v pohorkách. Až uvidíš na horizontu logo, který jsi snad tisíckrát čmáral na zdi baráku, přidej, tím směrem je tvůj cíl. Až vejdeš dovnitř, sejmi baret a hlasitě pozdrav. Jak tě zmerčej, budou vědět kolikátá uhodila. V zadním traktu dvora jsou naštosovaný jedna na druhou. Barva, sedadla, všechno jedno, pochop, tady jde o těch 400, bratru jeden necelej plat guvernéra ČNB. Toho na dvorku ale nehledej. Ty si najdi svojí Lagunu, vem prostě tu první na ráně, zaplať a odpal. Umíš si představit ten pocit přesednout z patnáctiletýho obrezlýho kompaktu do střední funglovky? To stojí i za pocit, že máš v ulici nejlevnější auto.

P.S. Tedy - chvalme Renault, zpřístupní střední třídu nejen střední třídě...

BRAVO RENAULT :yes:
Rozbalit vlákno
34
3. 2. 2010 16:19
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Mít 400+ kolíků, tak auto bude to poslední co bych koupil, nota bene Renault. Děkuju, ale ponechávám si ten 15tiletý orezlý kompakt :-)
3. 2. 2010 21:18
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Nevadí, nič si z toho nerob. Nájdi na googli najbližšiu základnú školu a zastav sa tam. Rozum síce nenalievajú, ale aspoň nejaký základ ti vysvetlia. ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 00:15
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Zejtra odpoledne se tam stavim. Chceš pak kousek poslat poštou abys měl taky?
4. 2. 2010 08:51
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Jedine ako suvenír >:-[], alebo radšej nie, potom ti bude chýbať, a obviníš mňa...
4. 2. 2010 08:54
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Jedine ako suvenír >:-[], alebo radšej nie, potom ti bude chýbať, a obviníš mňa...
3. 2. 2010 16:21
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
máš tam chybičku

správně to má být:

BRAVWO RENAULT :-)
3. 2. 2010 16:32
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Počítám, že tohle bysme tu mohli regulerně psát tak do tří, pěti let... :-)
Avatar - ryman
3. 2. 2010 20:37
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
zas proč ne.. cesty páně jsou nevyzpytatelné a nikdo neví co bude... ;-)
3. 2. 2010 22:15
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Alebo nakoniec až Renavwlt...? >:D

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Perun
3. 2. 2010 17:24
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
:-) :yes:
3. 2. 2010 17:29
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
:-) :yes:
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 17:40
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Je to smutné, ale bohužel je to tak.

"Barva, sedadla, všechno jedno"... ono to zní děsně, ale taky pravda. Nakonfirurovat si motor a výbavu dle volby je dost omezený. Zajímalo by mě, jestli takové omezení jsou jen díky Renaultu ČR nebo třeba v Německu či Francie si jde vybírat více.

Podle mě Renault ČR své nízké ceny řeší právě těmi omezenými možnostmi volby, už i u Megana 8-s
3. 2. 2010 18:53
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Možná je opravdu Renault ČR jen outlet Renaultu.
3. 2. 2010 21:21
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Súhlas, v poslednej vete bude tá pravda. Ale lepšie, keby nízka cena bola výsledkom slabšej kvality alebo zastaralejších motorov ako to tu občas niekto tvrdí, nie?

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 21:27
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Samozřejmě. Sice si nemyslím, že 2,0 Tce bude žádaný motor pro Megana, ale třeba k 5HT není k dostání, jen GrandT. a kupé. Trochu škoda. Stejně tak někeré dieselové motory jako 2,0 dCi.

Podobné to je i s Fluence. Třeba šestikvalt se k 1,6 81kW nedodává, jen k výkonnějšímu 1,5 dCi, což je škoda, když jej dodávají k Meganovi. Popravdě třeba kdyby to kupoval můj otec, tak jedině ten šestikvalt by mu chyběl. Měkčí podvozek a řízení bez odezvu mu při jeho jízdním stylu určitě chybět nebude.

Ale navolit si auto je aktuálně i při slevách dosti problém...
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 21:47
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Fluence je (podobně jako třeba Linea) hlavně limuzína pro balkánské velkostatáře, tam se dají kompromisy v nabídce akceptovat nebo aspoň pochopit
3. 2. 2010 22:13
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Ak sa Renault trafí presne do želania zákazníka (poprípade ešte s rezervou - môj prípad), nevidím žiadny kompromis. ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 22:31
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
No myslel jsem to na ten šestikvalt, TCe atd.
Avatar - Emel
5. 2. 2010 12:10
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Šestikvalt je dobrá věc, to je pravda... TCe vcelku stačí i ten 1.4.
3. 2. 2010 22:12
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Cenový rozdiel Fluence so silnejším motorom a šesťkvaltov je voči slabšiemu dieslu s päťkvaltom iba 1000,-€. A v tej sume je ešte dvojzónová automatická klíma s výduchmi dozadu voči klasickej manuálnej, dažďový senzor, 16" hliníkové disky kolies voči 15" plecháčom, volant a šaltpáka v koži, hands-free karta, výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant (voči iba výškovo nastaviteľnému), elektricky sklápateľné spätné zrkadlá, oneskorené zhasínanie reflektorov a parkovacé senzor vzadu. Voliteľná výbava rozšírená o xenóny, kožené čalúnenie, elektrický šíber a 17" elektróny. Hriech kúpiť slabšiu výbavu a motor...

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 22:37
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Ten konfigurátor znám... jenže když my jsme spíše na ty benzíny ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 22:57
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Já jsem teď četl, že nějaká firma upravuje i diesely na plyn. Ale je to teda zatím jenom pro kamiony >:D
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 23:01
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Samozřejmě, že to jde, žádná novinka. Ale spíše se předělávají na zemní plyn. Stále nechápu proč bych měl za stejnou věc platit více, když můžu platit méně, tudíž nechápu tvůj smajlík :-|
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 23:41
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Chceš říct, že dCi nejezdí za 4 litry? >:D
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 23:45
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Aby to vyšlo lépe, tak při současných cenách PH by to dCi muselo brát 2,6 litru proti benzínu ;-) A cena PH a spotřeba není jediná investice v provozování auta ;-)
4. 2. 2010 08:56
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Tak vieš, ja oddnes už kupujem naftu za cenu 1,-€, a pri 5-litrovej spotrebe je to skoro výhodnejšie ako splyňovač, aj bez výkonového kompromisu... ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 13:23
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Nevím kolik stojí u vás nafta normálně, ale u nás je přes 30 Kč, což je více jak 1 ojro. Plyn kupuju pokud to jde u vás ve Svrčinovci za 9,90 Kč a já mám spotřebu při dálnice/město 70/30 kombinaci 9,5l/100km, Laguna tak 8. Aby se to vyplatilo, tak bys musel jezdit ne za 5 litrů (což ti samozřejmě nevěřím se s Scenicem, vy dieselaci jste jak rybáři >:-[] ), ale za 3 litry. Nemluvě o nákladech servisu diesela ;-) A taky za mnou není černý oblak dýmu a ranním startem neprobudím okolí v šířce 2 km ;-)

z vašeho serveru natankuj je průměrná cena nafty 1,141Eura, LPG 0,483 ;-)
Avatar - Emel
5. 2. 2010 12:07
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
U nás 26.90... ale spíš jde o to, že ti plynová nádrž zabírá nějaké místo, jednou za pár let ji musíš vyměnit, komplikuješ si auto dalším systémem, nesmíš do podzemních garáží a tak. Pokud můžeš jezdit s naftou za 5 litrů, nemáš důvod řešit plyn.
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 18:32
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Jezdit s naftou za pět litrů po městě je stále ještě docela sen, aspoň autem střední třídy. Servisní náklady na diesely jsou vyšší než na benzínový motor, nádrž na LPG je v autě 10 let (kdo má auto 10 let?) a dá se dát místo rezervy, která už dnes není povinná. Více bych uvítal auta jako Octavia II LPG, které jsou s tímto pohonem přímo od výrobce.

Ten, kdo si to neodzkoušel, nepochopí ;-)
3. 2. 2010 21:49
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Já je ani za tohle pochválit nemohu... Mně by nevadilo, že si předělávají každou generaci úplně jinak a přesto vždy hnusně...to koneckonců neúspěšné automobilky dělávají :-) Mně by nevadilo ani to, že mi rendlík po pár (2)letech prorezaví...můžu si přece zase koupit nový. ALE to, že mají "odemykání pomocí bezdrátové karty" >:D tak to nepřekousnu, páč já jsem zvyklej na drátovou kartu >:-[]
3. 2. 2010 22:10
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
>:D :yes:
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 22:18
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Jo, v ceskem zastoupeni to blbe prelozili. Takovej vtip to ale neni. :-!
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 22:38
Re: CENOVÝ TOBOGÁN
Fakt ti to přišlo vtipné? Mě moc ne, takový "slabší výkop"
neregistrovaný "fly2high"
3. 2. 2010 22:13
neviem neviem
urcite to neni zle auto ale ma dve zakladne chyby - je to francuzske auto a este k tomu renault :no:
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2010 22:14
Re: neviem neviem
a na tretiu chybu sa pozri do zrkadla >:-[]

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 18:32
kvalita
Leguna je hodně povedené auto. Francouzi jsou o kus vepředu před německým průměrem. Když chcete franckouzský auto, musíte si připlatit, oproti německé produkci, ale stojí to za to. Za víc peněz budete mít kvalitní auto, ze kterého budete mít radost. Pro toho kdo si kupuje VW mám smutnou zprávu, jsou to špatná auta, jediné co je drží nad vodou je nízká cena, proto to lidi kupujou. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - jozephko
4. 2. 2010 20:27
Re: kvalita
Koľko panákov si si dal predtým, než si napísal tento príspevok o Legune (alebo Leguánovi)? To sa len tak nevidí, vidieť toľko viet a ani jedna nie je pravdivá - snáď čiastočne okrem prvej, každý má však svoj subjektívny názor.
Ja to skôr beriem ako podarený fór na dobrú noc.
Avatar - Emel
5. 2. 2010 12:02
Re: kvalita
No, o kvalitách můžeme diskutovat, ale že bych si musel připlatit jsem si nevšiml... a hodit to zrovna pod článek o Laguně za 400...
Avatar - pocitac
6. 2. 2010 13:43
Re: kvalita
z velké části to byl samozřejmě vtip ;-) Na druhou sranu bych neodsuzoval Renault za to, že má ve střední a východní Evropě jinou cenovou politiku, asi si jako jeden z mála výrobců uvědomuje, že tady v těch končinách je kupní síla lidí o dost nižžší než na západ od našich hranic. A právě na západě, jsou ceny Renaultů srovnatelné s cenou konkurence, tam se nepodbízí a ani podbízet nemusí, protože se prodává. Stenjnou politiku bych uvítal u všech výrobců, ale jak všichni víme, často to je právě naopak.
Avatar - Well-being
5. 2. 2010 23:18
Byl by to dobrý kup,
nebýt toho, že je to tak ošklivé auto ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kubic"
6. 2. 2010 18:35
R Fluence
Vážení, kteří zde pějete slávu na R FLUENCE, byli jste se na něj podívat? Pokud ne, tak si udělejte čas, ale s prázdným žaludkem, ať nezačnete blinkat: jak říká klasik-zepředu, zevniř z profilu, zezadu IDEÁL, ale pak se to nějak zvrtlo, ten I!IOT, který projektoval uchycení víka zavazadlového prostoru snad nikdy nic nevyprojektoval. Myslel jsem si, že použijí metodu alá Thalia, vše vyzkoušené použít, ale NÉ. Já vlastním už druhý R Még. Classic, kde uchycení nezasahuje do zavazadlového prostoru, čekal jsem, že po faceliftu dají dvoulitr s šestikvaltem a koupím, i tu 1,6 bych možná vzal (nafta patří do kamen), ale ta hrůza s oblouky, výstupky (mimochodem pěkně ostrými) a dva dráty v horní části kufru, no nevím, bez komentáře¨. Laguna to jistí!!!
Rozbalit vlákno
0