Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna Active Drive: návrat řízení všech kol (video)

Pokusy rozšířit aktivní řízení všech kol v osmdesátých letech v Mazdách, Hondách nebo Nissanech nebyly právě úspěšné, ale Renault se rozhodl jít do rizika a udělat z něj prodejní nástroj a prvek zvyšující image nového modelu.
Zpět na článek
16. 10. 2007 10:05
neregistrovaný "LanWheel"
16. 10. 2007 10:53
neregistrovaný "Ji/Ri"
17. 10. 2007 10:37
neregistrovaný "Riccardo"
16. 10. 2007 10:28
neregistrovaný "Lol"
16. 10. 2007 10:35
16. 10. 2007 10:50
16. 10. 2007 11:16
16. 10. 2007 12:44
anonym
16. 10. 2007 12:55
neregistrovaný "dochtor"
16. 10. 2007 16:05
neregistrovaný "kuko"
16. 10. 2007 10:41
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2007 10:45
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 10:47
16. 10. 2007 11:09
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2007 10:53
16. 10. 2007 11:04
neregistrovaný "VáclavI"
16. 10. 2007 11:27
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 17:26
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 11:14
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 10. 2007 03:53
16. 10. 2007 11:11
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 15:49
neregistrovaný "chytrak1"
16. 10. 2007 18:31
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 10. 2007 19:11
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 10:41
neregistrovaný "Milan0007"
16. 10. 2007 10:44
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 10:59
neregistrovaný "yaroukh"
16. 10. 2007 11:14
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2007 11:23
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 17:29
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 14:47
neregistrovaný "gggfffrrrddd"
16. 10. 2007 15:12
neregistrovaný "Ace-2"
16. 10. 2007 15:35
16. 10. 2007 18:04
neregistrovaný "Deception"
17. 10. 2007 00:31
16. 10. 2007 16:23
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 16:49
16. 10. 2007 17:19
16. 10. 2007 17:35
16. 10. 2007 18:25
anonym
16. 10. 2007 18:54
neregistrovaný "exctenar"
16. 10. 2007 19:32
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 20:07
anonym
16. 10. 2007 23:38
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 10. 2007 20:09
neregistrovaný "memec(clio197)"
16. 10. 2007 20:26
anonym
16. 10. 2007 20:18
16. 10. 2007 20:57
anonym
16. 10. 2007 21:20
16. 10. 2007 21:47
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 22:23
neregistrovaný "PREMDA"
16. 10. 2007 23:49
neregistrovaný "Ji/Ri"
17. 10. 2007 00:38
anonym
17. 10. 2007 00:42
17. 10. 2007 01:33
neregistrovaný "Adamikos"
17. 10. 2007 08:37
17. 10. 2007 12:47
neregistrovaný "MUDr. Chocholoušek"
17. 10. 2007 16:33
17. 10. 2007 23:03
17. 10. 2007 15:57
neregistrovaný "LS"
17. 10. 2007 09:09
17. 10. 2007 10:09
neregistrovaný "kuko"
17. 10. 2007 12:54
neregistrovaný "Ji/Ri"
17. 10. 2007 14:24
neregistrovaný "PREMDA"
17. 10. 2007 12:28
17. 10. 2007 12:56
17. 10. 2007 17:00
19. 11. 2007 12:08
neregistrovaný "Ada je zase tady"
neregistrovaný "LanWheel"
16. 10. 2007 10:05
dalsi vec do servisu
dalsi vec co se bude kazit
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 10. 2007 10:53
Re: dalsi vec do servisu
... a další věc, kterou nebudou umět opravit.... To bude jen: Nechme to projevit....a máme tady 3., -6. návštěvu servisu....
16. 10. 2007 11:47
Re: dalsi vec do servisu
Po přečtení článku,mě něco podobného také napadlo.
neregistrovaný "Riccardo"
17. 10. 2007 10:37
Re: dalsi vec do servisu
Neboj, to nebude ve standardní výbavě, ale za příplatek. Celý systém je dost drahý a neúměrně by auto prodražil. Ovšem znalce, kteří toto zažili třeba v Honda Prelude neodradí ani vyšší servisní náklady, je to bomba ! :-)
neregistrovaný "Lol"
16. 10. 2007 10:28
LOL
Tak toto asi pajcli z autobusov znacky Ikarus >:-[] >:-[] Namiesto driftu to bude robit kolotoc?? 8-s
Rozbalit vlákno
6
16. 10. 2007 10:35
Re: LOL
Ty si asi nikdy nevidel Xedos 9, že...? :-)
16. 10. 2007 10:50
Re: LOL
Nedoceněný vůz (vč. X6) :yes: , který bohužel v těchto končinách moc neuspěl kvůli absenci dieslu a objemově dostupnějšímu benzinu.
16. 10. 2007 11:16
Re: LOL
Iste. Poznal som chlapíka, čo deviatku s riadením všetkých kolies mal. Nádherný pohľad, po parkoviskách sa to krútilo jak lasička...
anonym
16. 10. 2007 12:44
Re: LOL
tohle jsem videl v manualu u stare mazdy 626 z 90 (typ GD)..
neregistrovaný "dochtor"
16. 10. 2007 12:55
Re: LOL
Xedosy skončili vďaka rozhodnutiu Fordu. Inak samozrejme :yes: Miller cycle ;-) ďalšia technická lahôdka, ktorú Mazda v praxi uplatnila
neregistrovaný "kuko"
16. 10. 2007 16:05
Re: LOL
Xedos 9 je móc hezká, už ale dlouho žádnou neviděl :-(
zato Xedos 6 vidím každý den, nedávno si jí pořídíl chlápek ve vedlejším barákem, takže kolem ní chodím každý den a vždy po ní mrknu očkem, na to kolik je jí let je stále celkem IN
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2007 10:41
Laguna 3
Nová Laguna je subjektivně skutečné dělo. V designu nevnímám žádné chyby, ba naopak. Není vizuálně tlustá jako nejnovější konkurence, což je jedna z věcí, jež mi imponuje například na P407. Kvalitu si Renault utéct již nenechá (byť jsem s ní osobně problémy nikdy neměl). Ovšem díky této "novince" (řízení všech kol) jsem se rozhodl na Grandtoura ještě ten rok, rok a půl počkat, navíc do té doby snad už přibude šestiválec. S podpisem subjektivně největšího talentu F1 současnosti nemám obavy ani o jízdu ;-) .
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 10:45
Re: Laguna 3
přesně tak :-)
16. 10. 2007 10:47
Re: Laguna 3
V designu nevnímám žádné chyby - vtip? :-O
Kvalitu si Renault utéct již nenechá - to se píše pořád ;-) největšího talentu F1 současnosti - eh? Kovaleinen? :-!
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2007 11:09
Re: Laguna 3
1. nikoliv,
2. s tím problém opravdu nemám,
3. jistě
Avatar - Ghostyx
16. 10. 2007 10:53
Re: Laguna 3
Souhlas, ale ja osobne mam trosku problem se zadkem liftbacku, ktery je sice originalni, ale takovy jakoby nemastny neslany... Proste hned nechytne za srdce. Nevim, ziral jsem na to z ruznych uhlu i z vetsi dalky a skutecne to bude si asi chtit na to teprve zvyknout, ale ten zadek te proste nechytne, tak jako treba kdysi u Lag II nebo u posledniho Passatu... Uvidime co kombik?! Jinak po osobnim setkani s interierem a exterierem musim konstatovat, ze kvalita zpracovani je absolutne spickova a nepochybuji o tom, ze to bude dobra kara... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "VáclavI"
16. 10. 2007 11:04
Re: Laguna 3
pokud jsi ho viděl osobně, tak prosím. Já mám naprosto opačný názor. Po té co jsem ho viděl osobně v Brně nemůžu na záď liftbacku ani pípnout - prostě krása.
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 11:27
Re: Laguna 3
lagunu jsem vyděl osobně u oportunity a je to nádhera
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 17:26
Re: Laguna 3
VYDĚL s tvrdým?-tak to je fakt nádhera.Já ji sice jenom viděl,ale zase takovej skvost to není. >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 11:14
Re: Laguna 3
Nech tu káru vyzrát jako víno a poznáš časem, ja skvělej to byl ročník. :yes:
17. 10. 2007 03:53
Re: Laguna 3
Jako ze ma lezet ve sklepe tak 5-20 let? >:D
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 11:11
Re: Laguna 3
Bohužel už musím v příčtím roce do nového, takže tento systém nepolapím, ale Laguna III jedno ze dvou favoritů na kup.
Jenom otestovat, srovnat a objednat.
A grandtour jenom umocní pecku ve střední jménem LAGUNA. :yes:
neregistrovaný "chytrak1"
16. 10. 2007 15:49
Re: Laguna 3
pecka to je, ale pěkně seschlá. :-O Chápu, že názor na design je velmi indiviuální, a nikdy bych auto neodstřelil, nebo naopak nevychválil jenom podle vnější slupky. Ale přesto - k těm ódám co tu pějete jste se asi museli hodně dlouho přemáhat co? Dyť tvar nový laguny je snad nejhorším francouzkým designem za posledních 20 let.
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 10. 2007 18:31
Re: Laguna 3
Tos napsal ale blbost..... . ;-\
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 19:11
Re: Laguna 3
Jako vtip dobrý.
Vážně míněno? Doporučuji dlohodobý klid na lůžku. ;-)
neregistrovaný "Milan0007"
16. 10. 2007 10:41
Blbost
dobrá blbost..při špatném seřízení geometrie se budou sjíždět aspoň všechny kola..a doufám,že to ty naše silnice vydrží,když je to Renault >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 10:44
královna třídy
špica mezi neprémiovkami,která se směle rovná s automobily prémiové třídy,dá se srovnat s BMW,Audi,Mercedesem,Lexusem k tomu tento systém,například takový PrASSAT nebo mondeo....
nemají šanci
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "yaroukh"
16. 10. 2007 10:59
Re: královna třídy
>:D >:D >:D
Avatar - Ghostyx
16. 10. 2007 11:00
Re: královna třídy
No to se teprve uvidi, ale ty tvoje zavery o Mondeu a Passatu jsou zatim jeste predcasne... ;-) Souhlasim, ze nemaji sanci v ergonomii interieru, ale u exterieru si jiz nejsem tak docela jisty, protoze to kazdy subjektivne vnima jinak... :yes:
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2007 11:14
Re: královna třídy
Ale takhle přece zase ne. Laguna se nepoměřuje s BMW, Mercedesem, ani Lexem. Poměřuje se s Mondeem, 407, Passatem. A kde třeba nabízí Mondeo špičkový podvozek pro akčnější jízdu, tam Laguna kontruje pohodlím a akustickým komfortem. Jde o preference, já vždy volil komfort, proto mi tohle vyhovuje. :-!
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 11:23
Re: královna třídy
četl jsi předchozí autotip?
16. 10. 2007 11:29
Re: tam Laguna kontruje pohodlím a akustickým komfortem
čeče, dneska po tobě jdu :-)

"Z pod nádherných plastů totiž na kostkové dlažbě a méně kvalitních vozovkách, o něž není v české kotlině nouze, vycházely tu a tam podivné skřípavé zvuky, jež takovému autu vůbec nesluší.
nízko posazené a ploché zadní sedačky nedostatečně podpírající stehna. Pasažéři vzadu si vůbec nemohou příliš vyskakovat. Kromě slabé opory stehen narazí na problém kam s chodidly." (LIbor Zezulka - Auto.cz)
anonym
16. 10. 2007 11:36
Re: tam Laguna kontruje pohodlím a akustickým komfortem
Nove Mondeo je i v pohodli hodne vepredu, je videt ze si s nim jeste nejel. A uz mluvis o kralovne. Kral je podle mne Mondeo, staci se svest.
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 17:29
Re: tam Laguna kontruje pohodlím a akustickým komfortem
Jo tak tomu říkám stoprocentní myšlenkoprázdno,docent Chocholoušek by jistě zajásal.
neregistrovaný "gggfffrrrddd"
16. 10. 2007 14:47
BMW
Když jsem u prodejce zkoušel lagunu,pravil jsem že palubka mi připomíná BMW 3,načež pan prodejce prohlásil-pane je to podobné,ale laguna je daleko kvalitnější! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ace-2"
16. 10. 2007 15:12
Re: BMW
No ono překonat současnou kvalitu interiéru BMW skutečně není přiliš náročné. Člověk si koupí BMW protože chce agilitu a dynamiku, ale rozhodně ne kvůli hezkému a příjemném interiéru. Ten člověk musí překousnout s tím, že auto na interiér nejezdí.
16. 10. 2007 15:35
Re: BMW
:yes: Tak na tom je kus pravdy,kvalitní materiály tam jsou,ale celek působí rozpačitě ;-)
neregistrovaný "Deception"
16. 10. 2007 18:04
Re: BMW
Ovšem nechápu, proč bych měl tímto BMW omluvit. Mělo by být nekompromisní i v interiéru, je to přece prémiovka.
Avatar - Ghostyx
17. 10. 2007 00:31
Re: BMW
Hochu, dneska premiovky jsou uz jenom na papire... Uz to neni to, co to byvalo kdysi, kdyz ostatni kvalitou vyroby nestacili. Dneska by docela dost dobre mohla byt premiovkou stejne tahle Laguna III, protoze je fantasticky zpracovana (blaboly autora tohoto testu o skripeni nekde na palubovce snad uz ani nikdo nebere vazne, to bych stejne mohl tvrdit ja o sve nove CX-7, ze vrze, protoze to neni vyroba ala Skopcak, ale ujistuji autora, ze nevrze ba prave naopak a dokonce je na tom tak dobre celkovym ztvarnenim a svymi vykony, ze strci do kapsy lecktere nemecke radoby premiovky) jako treba Mondeo, Alfa 159 nebo Passat nebo pripravovana Mazda 6... Holt setri se vsude, radoby premiovky nevyjimaje, takze dneska bezna vec, ze ti obcas povrzava ne moc precizne zpracovana (kdysi nebyvalo zvykem) palubovka v novem Bawu 3 a 5 nebo se staci podivat na provedeni interieru noveho C-cka od Medaka s kycovitymi a lacinymi plasty uvnitr (kdysi nebyvalo zvykem) a vidis, ze tu palku co porad za ty tzv. premiovky chteji by rozumne uvazujici clovek jiz nevysolil... Je proste jina doba a konkurence se jiz tlaci odevsad, ale to je jenom zacatek, protoze jiz klepou na dvere i rychle se ucici Korejci... ;-)
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 16:23
Re: BMW
laguna se kvalitativně v poho vyrovná bavoráku
16. 10. 2007 16:49
AWS
System AWS jsem mel moznost vyzkouset pred mnoha lety v Honde Prelude, kterou si koupil svagr. Bylo to velice prijemne svezeni, nemyslim, ze by s tim vozem kdy mel nejake problemy. Jeste ho ma ve vynikajicim stavu v garazi. Doufejme, ze Renault udela Lagunu AWS dostatecne kvalitni, protoze tento system je jedine plusem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - sargis
16. 10. 2007 17:19
Re: AWS
Keby stal za rovnaky priplatok ako metaliza, co si myslis, ze bude popularnejsie? ;-\ Napad je to dobry, ale akosi niekto vyssie spomenul, Renault je skor o komforte (ako byt vykladna skrini technologii) a podla toho cielova skupina zakaznikov o tento vynalez zrejme enormny zaujem mat nebude.
16. 10. 2007 17:35
Re: AWS
Dobra reklamni kampan urovne VW s DSG zajem zvysi. Napad je to vyborny, funguje to bezvadne, tak proc by se ta neprodavalo. Problem je v PR. Vsichni se muzou od VW ucit.
anonym
16. 10. 2007 18:25
Re: AWS
Měli jsme mazdu 626 r.v. 87 se 4WS, bohužel fungovalo jen když se tomu chtělo. Když jsme s tím zajeli do servisu odpověď zněla, výměna celé zadní poloosy v ceně cca 150 000Kč, takže se jezdilo s rozbitým WSkem, ale když fungovalo tak to bylo parádní svezení.
Avatar - Dylan McKay
16. 10. 2007 18:01
znásilněný smajlík
A už je to tady zase! Článek o Renaultu, a hned se sem slezla stejná banda, která dokáže jenom plivat žluč, slovíčkařit, chytat za slovo a posílat smajlíky.
Opět stejný argumenty, jako "Já měl Renault a už nikdy více" nebo "Známej měl". Dokola stejný bláboly, všechny diskuse stejný.

Jsem renaultista! Ne! Já jsem nadšený renaultista! Zkušeností s Renaulty mám mnoho, a věřte, že ani jedna ta zkušenost není špatná. Jednoduše BRAVO RENAULT! :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "exctenar"
16. 10. 2007 18:54
Re: znásilněný smajlík
Což o to, Renault je možná stejně kvalitní jako jiné vozy,dokonce se s ním i skvěle jezdilo,ale servis,to je docela silná káva a na tu holt ne každý má stavěn žaludek,aby si dal nášup,takže jejich skvělé nabídky se u nás doma vyhazují do plastového sáčku na papír,neb jako uvědomělí občané EU třídíme odpady.Renault by si měl podobně vytřídit svoji servisní síť a zaměstnanace v Česku.Že mají 2 tituly ve F1,tak tím se fakt moc nesvezu.To není bonmot,to je prostě realita a osobní zkušenost. :-!
Avatar - sargis
16. 10. 2007 19:11
Re: znásilněný smajlík
Aj ja mám pocit, že je proste moderné nadávať na niektoré značky, na Auto.cz prevláda tuším Opel a Francúzi. A potom anfiFábici. Že si z toho robís hlavu.
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 19:32
Re: znásilněný smajlík
Upřímně řečeno.
Tendenční SUBJEKTIVNÍ testy na auto cz mě začínají lézt krkem.
Tímto stylem a způsobem sepsout Lagunu III, k tomu potřebuješ velku dávku odvahy.
A navíc. Jakoby mě ten sloh kohosi připomínal.
Bohužel musím konstatovat, že masírka působí a historie se neptá.
Začínám být přesvědčen, ačkoliv se racionálně stále bráním tomu uvěřit, že zcela cíleně a záměrně se vypichují některé značky na úkor jiných. Jak čelit zlu?
Kdo dnes vzpomene na pomluvy při testech Logana?
Je zaseta pochybnost. A to stačí.Bohužel jsme svědky přímé
manipulace. Placení pisálkové a rádoby testovací odborníci nás krmí infikovanou potravou. Musíme se bránit.
Ti, kteří dnes pomlouvají Renault za cokoliv, ti stejní by vynášeli do nebes za to samé jinou(é) značky.
Chválím Renault za pozitivní kroky, ktré sunou tuto značku pomalu, ale velmi jistě vpřed.
Díky C.G. díky. :yes:
anonym
16. 10. 2007 20:07
Re: znásilněný smajlík
Nic proti Renaultu ale stavet image na F1 podle meho uz hodne mimo misu, u Ferrari to jeste chapu, ale Renault nama poradne spotovni cupe GT, Clio Cup sice take neni spatne, ale normalni modely maji strasnou povest ohledne servisu. Proto bych si Lagunu nekoupil nechci si ji opravovat sam jako Skodu.
Avatar - Dylan McKay
16. 10. 2007 22:05
Re: znásilněný smajlík
Nevím co máte s tím servisem, já mám oblíbený Renault servisy 3, do kterých jezdím. To jste asi nikdy nebyli v AMT Praha, kde dělají Land Rovery a BMW- to je teprve hrůza, dodneška z nich křičím ze spaní! ;-\
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 10. 2007 23:38
Re: znásilněný smajlík
Rád bych měl Tvé zkušenosti, Šviháku..... . Já Renaulta chválím a obdivuji za odvahu, pohodlí a za "friendly" pracovnu posádky.... Jinak je to od skutečného kvalitního výrobku na hony vzdálené. Měl jsem Lag.Grdt.II 1,9dCi - poruch jako máku, špatné servisy a hlavně v roce 2002, kdy jsem ho vyvážel z autosalonu byla ještě roční záruka. Takže mě vozidlo vyšlo v bratru za 3 roky užívání na 913tisPC + cca. 90tis. servisy + kupa nervů. Pak, protože srdce bylo neoblomné, jsem si pořídil Vel Satis, 3.0dCi, Initiale - šrot, šrot, šrot. Můj případ je v Ren.ČR velmi dobře známý - vozidlo bylo co 2.den v servise, z 16-ti měsíců vlastnění tohoto "vozu" jen stálo 5měsíců v servisech /nepočítám 1-2denní opravy/....prostě šmejd. Bratr má taky satise, ten je celkem v poho, ale do německé kvality a spolehlivosti má asi tak daleko, jak pr.del k očím. Pořád něco chrastí, vrže, ... prostě na p.r.d. A je to škoda, tak nádherné vozy, tak špičkově vymyšlené nakonec slimákožerci tak neumětelsky vyrobí. Zkoušel jsem nového passata se 125kW motorem - na renaulta nemá ani kdyby byl ze zlata, ale chápu lidi, kteří jdou do těchto značek. Já nakonec zakotvil u A6 Avant a chrochtám blahy....žádné servisy, jen jezdím, vše v poho...U Ren. platí: čím víc v "servise", tím víc je to špatné.... RENAULT UŽ NIKDY!!!!! Za peníze, které jsem ztratil při zbytečných prodejích, jsem mohl mít fungl Lex. GS...a to je jiné kafe. Takže Renault mi už nesmí do chalupy. Člověk nežije tak dlouho, aby mohl plýtvat nervy na takových nicotách. Renault :no:
17. 10. 2007 04:11
Re: znásilněný smajlík
Uprime ti preji, at ti tve nadseni vydrzi. Mam rad pestry svet, renaulty do nej patri, ale cesta do me garaze pro ne je velmi dlouha.
neregistrovaný "memec(clio197)"
16. 10. 2007 20:09
Čo na to prezident?
Tak ja si myslím, že je to podarená kára vole, ten renó má dačo do sebe, mi poser kozy když se mýlim, joo?!
Rozbalit vlákno
1
anonym
16. 10. 2007 20:26
Re: Čo na to prezident?
tak pocém >:-[]
16. 10. 2007 20:18
LAGONDA?
Lagonda se opět nekoná. Jen Laguna, laguna 3. Auto pro trochu více (trochu více hodně) odrostlé kovboje... no, kovboje, prostě, je to auto pro usedlého člověka bez špetky sportovního srdce.

P.S. Ten test vedle, ten potvrzuje přesně to, co mnozí ví, přičemž někteří z nich se to zdráhají přiznat...
Rozbalit vlákno
13
anonym
16. 10. 2007 20:57
Re: LAGONDA?
A jaké jsou testy na passata?

Předpokládám, že to jsou vozidla pro závodníky :-)

Opak, stejně jak píšeš, pro kovboje, prostě pro usedlého člověka bez špetky sportovního srdce. Mýslím, že to sedí, není-liž pravdou pane GTI?? Tak proč??
16. 10. 2007 21:20
Re: LAGONDA?
Nevíš o čem píšeš, stydlíne. Napřed si ty testy přečti. Ten o laguně to věrně popsal. Myslím zejména tu pověstnou "spolehlivost". Nesmíš chápat svět aut absolutně, nauč se nevidět černobíle. Není jen usedlý člověk bez sportovního srdce a pak závodník. Jinak velmi oceňuji, že se mnou o tom, pro koho je Laguna optimálním vozem nepolemizuješ.

P.S. toho "pana" si příště odpusť, není nutno sem zavádět formality hradních banketů, zde se setkávájí diskutéři. Ti si tykají.
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 21:47
Re: LAGONDA?
Zdravím tě GTI.
Už jsem od tebe četl lepší kritiku, ale vypálená kamna halt jsou vypálená kamna. Nebo?
Čekal jsem, že napíšeš cosi o pokroku vnějších křivek, designově průlomových zadních partií, dokonale propracovaný interiér konkurující prémiím s vhodně zvolenými materiály dokonale dílensky zpracovanými, že zapěješ ódu na dusud nejvýkonější dieslový agretát 2,0 DCI na trhu, kterým disponuje jen Renault a konkurence bledne závistí, který je navíc nejméně hlučný ze všech, že vyzdvihneš sportovně laděný byť udržující si komfortní pohodlí podvozek, že se mírně zmíníš o zcela nových bezpečnostních prvcích, pytle, brzdy...
A ty jsi tak skoupý. Pročpak?
Zajímavé je, jak krásně umíš upozornit na detalil v Tiguanu,mám na mysli detail kolem dveří.OK. Líbí se ti.
Proč nenapíšeš o neopakovatelném komfortu při posazení do nové Laguny? Skvělém ergonomickém řešení jednotlivých ovládacích prvků?
Trošičku se rozepsat o pocitech při pohledu, když vidíš Lagunu přijíždět? Že nepřijela tuctovka ale pan AUTO?
Od takového machra, chlapa tvého formátu bych fakt čekal mnohem, mnohem více. ;-) :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
16. 10. 2007 22:23
Re: LAGONDA?
Mozna to bude tim, ze takovej machr neni. Je moc zahledenej do VW. S tim rozhledem to taky tak dobry nebude. Jsou tady vetsi machri.
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 10. 2007 23:49
Re: LAGONDA?
Wow :yes: :yes: :yes: :yes: No, myslím, že teď klečí u svého apoštola a prosí ho, ať na Tebe pošle hněv boha Tiguána a taky rychle dává dohromady taktiku s náčelníkem GéGééé.... . Tos mu vytřel zraky. On si hraje na formát, eleganci šlechtice a ostrovtip. Tys mu ukázal, jaké to je, když to "je". Zase na jeho obranu musím říct, že pokud by byl skutečně objektivní, tak by si na.b.lil do vlastního talíře a jeho svět by odplul na obláčku. Vidíš, pane gti, tak to má vypadat, ne to tvoje ubohé kvákání o ničem. Už se hochu. ;-) :-!
anonym
17. 10. 2007 00:38
Re: LAGONDA?
Tak to je docela trefne... >:D >:D >:D
Avatar - Ghostyx
17. 10. 2007 00:42
Re: LAGONDA?
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Adamikos"
17. 10. 2007 01:33
Re: LAGONDA?
To mu patří....přeji mu potkat v brzké době na silnici Megane RS, ten stařeček se schopným řidičem by poslal jeho slavný GTI do kytek....VW se nikdy Renaultu nevyrovná...jednou to taky pochopí...
17. 10. 2007 08:37
Re: LAGONDA?
Těžko mohu napsat o neopakovaném komfortu, neb jsem v nové laguně ještě neseděl. Seděl jsem v těch před ní a naopakovatelného komfortu jsem si nevšiml. Všiml jsem si ovšem u L2 neergonomicky utopené dveřní loketní opěrky, například. Tedy přívlastek neopakovatelného komfortu (ty máš ale nízkou laťku) bych směroval zásadně k jiným autům.

Jinak je mi milé, že tě mrzí, o čem všem jsem v případě Laguny nenapsal. Můžeš to za mne učinit ty. Jde jen o to, kdo ti to bude věřit... Pravdou tedy je, že ti to (s odkazem na evropské prodeje) věří zásadně méně zákazníků, než věří mě mé věty o Passatu. Tam u tebe ještě rezervy vidím... poměrně velké. Koneckonců, vedle v testu máš to, co je laguna, popsáno velmi vystižně. Přece sem nebudu opisovat věty, odstavce... Vezmi obklad a čti.

Satisi, jak píšeš - "Pan AUTO" >:D tak takhle se v odborných kruzích označují jiné ikony ;-) :yes: to sis celé nějak popletl >:D A vůbec, existuje ve francouzštině výraz - prémiový segment? Já vím... co jiného ti zbývá...

Snad jen ještě k motoru. Pokud se domníváš, že výkony motorů jsou u takovýchto vozů vyladěné na jejich maximum, a dokonce snad tohle dáváš na odiv veřejnosti, aniž bys věděl, jaká vlastnost je u motorů osazených v těchto vozech nejdůležitější, pak buď prosím zdrženlivější v soudech. Jinak to vypadá, žes zatím neopustil závodní boxy autíček na setrvačník.

P.S. Osobně jsem na novou Lagunu sázel. Už nesázím. To je vše. :yes:
neregistrovaný "MUDr. Chocholoušek"
17. 10. 2007 12:47
Re: LAGONDA?
Ordinační hodiny:
Po - Pá 7.00-15.00hod.
Středa: Tematické zaměření - deviace (autodeviace).
Stavte se, pane gti, myslím, že ještě nemusí být pozdě.
S pozdravem

MUDr. Chocholoušek Edgar
17. 10. 2007 16:33
Re: LAGONDA?
Jen otázka na okraj - který motor 2,0 DCI máš na mysli? Ten s 127kW? A srovnáváš ho s kým? Nepremiová střední nebo celá střední? Pokud to druhé, tak jsi jaksi pozapomněl na BMW 320d, které má po poslední inovaci 130kW... Jinak v nové Laguně jsem ve Frankfurtu poseděl celkem dlouho a musím uznat, že interiér je vskutku geniální :yes: Bohužel se mi ale absolutně nelíbí celý exteriér sedanu, u kombi můžu leda tak zadek. A co je pak platné, že to má geniální interiér a dobrou techniku, když bych k autu musel chodit se zavřenýma očima, abych neviděl tu hrůzu... ;-\
Avatar - Ghostyx
17. 10. 2007 23:03
Re: LAGONDA?
OK Barte, BMW ma sice 130kw, ale ver tomu, ze existuje pouze jediny diesel vuci kteremu maji inzenyri z Bawor respekt a to je prave tenhle piezoelektricky dci od Renaultu. Abych pravdu rekl, tak osobne nejsem priznivcem ropaku, ale po tom co jsem najezdil par km s jednim ze svych vozu co tenhle diesel 127kw ma, tak musim uznat, ze tak uzivatelsky prijemny, tichy, vykonny a hlavne usporny diesel jsem jiz dlouho nevidel a to ani v primem srovnani s Bawem jejichz motory celkove povazuji za soucasnou technologiclou spicku ledovce... Muzu ti rict, ze pravoverni TDIcaci me temer denne nekde na parkovisti zastavuji a ptaji se me co to tam je za motor (mam auto bez oznaceni), tak je ten jeho chod kultivovanej. Nad spotrebou u temer 1,7 tuny tezkeho auta nevericne kroutim hlavou do ted! Bravo Renault, ten diesel se vam opravdu povedl... ;-) :yes:
neregistrovaný "LS"
17. 10. 2007 15:57
Re: LAGONDA?
Jen malou technickou. To auto pro usedlého člověka bez špetky sportovního srdce porazilo ve slalomu Porsche Boxstera. A to v naftě 8-s
Avatar - Dinar
17. 10. 2007 09:09
Vše jak má být
Hm, renaultisté v šiku, kritika Laguny se neodpouští. Moje zkušenost s Lagunou III je zatím pouze s jednou motorizací, a to 2,0 dci při testu novinek ve střední, kde kromě Laguny bylo ještě Mondeo a dva klasici třídy Passat a Accord. Design nemá smysl rozebírat, pro fanoušky Renaultu je to kráska třídy, méně zaujatí vidí trochu rozpačitý „facelift“ předchozí generace. Ale to podstatné pro novou generaci Laguny se má odehrávat jinde, na poli zlepšení kvality a jízdních vlastností auta, tedy alespoň dle tvrzení Renaultu. Pokud jde o tu kvalitu, sám Ghosn při představení Laguny III použil slova „kvalita a podstatná změna k lepšímu“ hned snad ve své třetí větě. To je mírně řečeno dost nezvyklé, šéfové automobilek při představování svého produktu mluví většinou o úžasném pokroku, nových technologiích a směru, který jejich model bude všem ukazovat atd. atp., věty Ghosna typu, teď už se ta auta nebudou kazit, to vám můžeme slíbit, nejsou obvyklé. Tím chci pouze říct, že přes to ujišťování zdejších renaultistů, že kvalita byla vždycky super, to asi ani sám Renault tak necítil. Ale zpět k Laguně. Ke cti Renaultu je nutno přiznat, že svá konfekční auta nikdy neprezentoval jako modely se sportovními ambicemi, jako auta pro řidiče, a přesně v těchto intencích se nesly i předchozí Laguny. U Laguny III byl údajně poprvé dáván akcent na zlepšení jízdních vlastností ve směru zlepšení ovladatelnosti. Auto, kterým jsem jezdil mělo, bohužel, 18 palcové pneumatiky, což asi nebude obvyklé obutí, osobně bych ho rozhodně nedoporučil. Asi se zlepšila přilnavost, ale ta rozhodně Laguně nechybí resp. nebude chybět ani třeba na šestnáctkách, za to se to podepsalo na komfortu, protože měkké naladění tlumičů a nízký profil gum si nerozuměli, každá díra byla cítit rázem, jak zvukovým tak do sedaček, jsem přesvědčen o tom, že kombinace tlumičů laguny a šestnáctek z toho udělá úplně jiné auto. Na druhou stranu agilitě podvozku 18ky nepomůžou natolik aby, při srovnání s ostatními (nutno říct, že ta porovnávaná auta tvoří podvozkovou špičku mainstreamu střední třídy) prostě zaostávala. Auto se při rychlé změně směru boří na přední kolo, náklony jsou výraznější než u ostatních, a rychlejší jízda na jen trochu hrbolatějším povrchu podvozek velmi rychle rozhodí, laguna poskakuje a protestuje, při rychlejším stylu jízdy se velmi rychle ztrácí i komfort. Ale pozor, pořád vztaženo k výše zmíněným autům, tam kde se mondeo při rychlé jízdě přes rozbitý povrch jen přenese a řidič vzdáleně cítí práci tlumičů, tam v laguně hopsá a korekcemi se neustále snaží držet stopu. Laguna má ale celkem dobře vyvážené řízení s ideálním převodem, s užšími gumami bude možná působit mírně přeposilovaně, ale určitě je to pokrok oproti předchozí generaci. Příjemným překvapením bylo naopak řazení, na hodinářskou přesnost accordu mu pořád něco schází, ale to všem, s passatem nebo mondeem se už dá v klidu srovnat. Čím ale laguna ostatní převyšovala, celkem jednoznačně, byl motor, nádherně hladký běh, lineárně podávaný výkon od nějakých 1600 otáček, minimální turbodíra, a příjemný zvuk. Sice bych těch 127kW pocitově nehádal, passat 125kW byl i v měřeních celkem přesvědčivě rychlejší, ale to je nepodstatné, laguna s tímto motorem umí být velmi rychlé auto a právě motor je jednou z věcí, kde laguna může směle pohlédnou do očí premii, protože co do charakteru a způsobu podávání výkonu se zcela vyrovná 2,0d od BMW, v kultivovanosti je možná i o kousek lepší. To mě vede ke zmínce o odhlučnění, které je výborné, jak co hluku od motoru, tak od aerodynamického svistu, více než u konkurentů byla slyšet kola, ale to spíše kvůli těm nešťastným osmnáctkám. Takže interiér, největší trumf renaultistů v debatách. Můj hlavní dojem byl, útulnost. Vnitřek působí hrozně přívětivě, tvarové detaily i nuance v barevných odstínech vytvářejí větší pocit útulnosti než u kteréhokoliv jiného konkurenta. Tvary přístrojové desky mi nejvíce připomínají ty v X-trojce, jsou určitě povedené, zpracování na úrovni, ale nemůžu prostě říct, že by v něm laguna nějak převyšovala ostatní, prostě perfektní zpracování je dnes standardem i v mainstreamu, který se v tomto u některých značek dotáhl na premii už v předchozí generaci. Co se týká hodnocení ergonomie, to vnímám, podobně jako design, velmi subjektivně. Zatím jsem nejel Renaultem, ve kterém bych pro sebe, se 193cm a 95kg našel ideální posaz. Laguna III není výjimkou, opět jsem si připadal, že víc než v autě, sedím na autě, na přístrojovku se dívám svrchu, a nastavení vzájemné kombinace volant sedačka tak, abych mohl sedět na způsob „krátké ruce dlouhé nohy“, co nejníže u podlahy není prostě možné. V tomhle jsou pro mě Němci mnohem příjemnější, rozsahem nastavení ovládacích prvků je passat určitě etalonem, sedne si jak malý tak velký. Podobně samotné sedačky laguny s krátkými sedáky nejsou dělané pro dlouhány. Ale jak říkám posaz a pocity z ergonomie jsou poplatné postavě, osobním preferencím a zvyku. Co se týká páček a hejblátek, všechno je bytelné s dobře nastavenou aretací, trochu se mi jen nelíbilo kolébkové nastavování teploty klimy, ovladač je malý a je třeba si dávat pozor, aby člověk nenastavoval teplotu i spolujezdci. Můj celkový pocit z Laguny je, že pokud k ní bude člověk přistupovat jako k autu, které nemá ambice k pokusům o sportovní jízdu, může si, zvlášť se skvělým 2,0dci, koupit pohodlný cestovní kočár. Jen ať se vyhne osmnáctkám. Kvalitou provedení, tedy tou která je vidět, a která se dá vyzkoušet při krátkém testování, se laguna určitě řadí ke špičce třídy, jen pozn. neregistroval jsem žádné pazvuky ani skřípění, i když se auto na nízkoprofilech trápilo na hrbolaté cestě, takže není důvodu, aby si na trhu střední třídy mezi ostatními Evropany a Japonci neukousla svůj díl koláče.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "kuko"
17. 10. 2007 10:09
Re: Vše jak má být
to Dinar

tak tenhle tvůj příspěvek byl podle mně lepší než samotná recenze. objektivní, nezaujetý pohled vytvořený na základě skušeností, vzniklý z porovnání s konkurencí a né jen na kecech chlapů z hospody. Bravo!
A hlavně jsi to na konci velice reálně zhodnotil. Každý vůz v tomto segmentu má svoji klientelu. Někdo rád to, jiný tamto. Každý máme svý preference, možnosti výběru jsou bohaté, tak ať si každý koupí to co se mu líbí a nekydá na ostatní.
17. 10. 2007 10:39
Re: Vše jak má být
Super :yes:
neregistrovaný "Ji/Ri"
17. 10. 2007 12:54
Re: Vše jak má být
Vidíš, tak to má vypadat, kvákale ubohý. :no: :-!
neregistrovaný "PREMDA"
17. 10. 2007 14:24
Re: Vše jak má být
Joudo. Jde o jednoho a toho samyho cloveka.
Avatar - Ghostyx
17. 10. 2007 10:48
Re: Vše jak má být
Dinare, tak tebe by meli zamestnat na Auto.cz :yes: Popravde, tak prijemny a zda se, ze i objektivni prispevek (mam z toho auta podobne pocity) jsem jiz dlouho tady necetl... Bravo :yes:
17. 10. 2007 11:59
Re: Vše jak má být
Pro takovéto příspěvky chodím do diskuze. Skvělé. Díky. Když chceš, tak umíš. :yes:
Avatar - Dinar
17. 10. 2007 12:39
Re: Vše jak má být
Díky za pochvalu, nejen tobě. Možnost zkoušet a porovnávat různá auta mě baví, a pokud čas dovolí, rád si to užívám. Psát o tom mně teď baví už méně, asi i proto, že v posledních měsících se zdejší diskuse smrskly na souboj invektiv mezi příznivci různých značek, kdy diskuse většinou nepřekročí rámec hádek o designu. Nevěřil bych, že mi budou někdy chybět třeba argumentační souboje s hondaři při hodnocení hothatchů, diskuse turbo vs. atmosféra apod., ale prostě chybí, snad se King brzo vrátí z mateřské. :-) Měl jsem např. minulý týden možnost se konečně povozit novou M3kou, navíc ve srovnání se starou M3 E46, pro mě test roku, moc pěkný zážitek. Byl tu teď i příhodný článkem o M3, chvíli jsem uvažoval, že do diskuse pod něj něco napíšu, ale když jsem viděl, co se v té diskusi probírá, přešlo mě to. Komu bych to psal? :-!
17. 10. 2007 13:56
Re: Vše jak má být
Za sebe můžu říct, že rád čtu srovnávací popisy. Jejich důvěryhodnost je pro mě vyšší, než literární dílko postavené na krásných slovních obratech, ale bez vztahu ke konkurenci, předchůdci. Myslím, že v tomto nejsem sám a čtenáře by sis našel. Už jednou jsem to navrhl - pokud se chceš vyhnout prostředí zdejších diskusí, bylo by to na originální blog ;-) Máš již několik velmi dobrých článků/základů článků pod diskusemi. Zvaž to.
17. 10. 2007 12:28
ACTIVE DRIVE
Jo, tak toto jsou "detaily", které současné automobily posouvají dál. Proto mám fr. automobilky rád.

Nedotáčivost, těžký dieslový předek - dnes již typická bolest běžných aut. Každý se s ní pere jinak, ale tento systém se zdá být zatím nejlepší (mluvím o předokolkách). Tak snad jej dotáhnou na standardní výbavu.

U konkurence vyšel článek, kde jsme se dozvěděli, že s seriovou Lagunou s tímto systémem zajeli sportovní redaktoři totožný čas na slalomovité trati jako s Porsche Boxster (které platí za etalon rozložení hmotnosti a vyvážení).

Dovedete si představit, jak by vypadala jízda s autem, které by kombinovalo systém ACTIVE DRIVE a systém ACTIVA od Citroënu (teď mám na mysli jen jeho část, která zamezovala bočním náklonům)? V běžné jízdě pohodlné, ale při sportovnějším průjezdu zatáčkami až nebezpečně rychlé. (Vlastně by to byl návrat k prototypu ACTIVA, který - krom jiného - taky měl natáčecí zadní nápravu. Ta se však nedostala do seriové výroby v Xantiích. [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
17. 10. 2007 12:56
Re: ACTIVE DRIVE
Tohle bude jednoznačně, pokud se to podaří dotáhnout do serie a bude to spolehlivé, renaultovský počin desetiletí. Nic nového, ale pro problematickou funkčnost a nákladnost se tato geniálně jednoduchá myšlenka nedočkala masovějšího rozšíření, určitě škoda, vždyť kvůli tomu se chtěl každý svézt starým Prelude. Snad to Renault úspěšně dotáhne do konce, Laguna která dá mezi kužely na zadek Porsche by byla malou revolucí autobranže. ;-)

Ono se teď trochu zapomíná, ve víru aktuálních auto témat jako emisní limity, hybridy atd., na to, co se děje kolem zlepšování ovladatelnosti aut. Potkal jsem se nedávno s člověkem, specialistou na ladění čtyřkolek, který má blízko k Audi, a který už měl možnost se svézt s novým aktivním zadním diferenciálem, který se bude dávat do sportovně laděných modelů quattro, a který umí v zatáčkách programově měnit vzájemnou rychlost vnitřního a vnějšího kola podle potřeb elimince nedotáčivosti nebo přetáčivosti. Říkal, že to funguje skvěle, prý budou všichni čumět. Nezbývá než se těšit, tedy alespoň mě tohle zajímá mnohem víc než konečné řešení otázky, jestli je hybrid ekologičtěší než dýzl.
17. 10. 2007 17:00
Re: ACTIVE DRIVE
[odkaz] na článek z EVO Magazinu (Laguna vs. Boxster)

Jak píšeš v posledním souvětí, mám to stejně. Tak nějak mi ale přijde tato novinka zajímavější, než přeprogramování SW u X-drivu nebo SH-AWD. Ikdyž budou mít podobné účinky. Teď jen nakolik je to života schopné a jak rychle se bude nasazovat do novinek.
19. 10. 2007 14:11
Jen tak na uváženou
Lidi, nechci nic říkat, ale kolik z Vás jelo a srovnávalo Pasata 2,0 TDI PD, 407 2,0 HDI, Mondeo (pravda byla tam jen 1,6), Opel Vectra 2,0, Lagunu 2,0 dCi (150k)... Až se někdo kompletně v těchle autech svezete tak pak suďte.:
Já můžu, soudit, ve všech sej jel a takže.:
1/ Passat - motor - strašně hlučnej (4), dobrá spotřeba (1)
- brzdy - trochu snad zlepšit (5)
- interiér - nějak jim vržou ty tvrdý plasty(4) a
sedadla jsou taky nic moc ale (2)
- exteriér - prostě VW (značka) jinak (3)
2/ Modneo - motor - na no že 1,6 dobrý (2), dobrá spotřeba (4)
- brzdy - trochu tam chybí něco jako Dual Ready (2)
- interiér - ach ty tvrdý plasty, už druhej!!! a jinak
sem si připadal jak na kosmický lodi, ale
budiž proti gustu žádnej dišputát, pro mmě
ale (5) a sedadla jsou dobrá(2)
- exteriér - na obrázku třo vypadalo 100x líp než ve
skutečnosti (3)
(Jen dodám, že jako jedinej z vozů mě vylekal moc strmým řízením, málem mě to vyhodilo při 140 ze zatáčky, to mě nakoplo a už jsem ho nechtěl ani vidět)
3/ P 407 - motor - dost dobrej (2), dobrá spotřeba (2)
- brzdy - jsou dost vostrý (1)
- interiér - celkem hezký (3)
- exteriér - je to klasická francouzská limuzína (3)
4/ Vectra - motor - dost tupej, dynamika někam utekla (5)
- brzdy - jsou dostačující (3)
- interiér - je to starší deasing, ale pohledný (2)
- exteriér - líbivej na venek a to že dost (4)
4/ Laguna - motor - dynamika mu nechybí, jen snad na mě moc
dlouhý rychlosti při řazení, jinak je dost
dobrej (2)
- brzdy - vynikající, možná až moc(1)
- interiér -revoluce od renaultu a to spracování (1)
- exteriér - líbivej na venek a to, že dost (3)

Každej si o tom udělejte svůj názor jen bych chtěl doddat, že čísla v závorce jsou známky jako ve škole. Pokud bych si ale kupoval vůz tak snad jen v tomhle pořadí.:

1/ Laguna
2/ 407
3/ Vectra
4/ passat
5/ Mondeo...

jen bych ctěl říct že příznivcem zančky škoda, nicméně udělejte si o tomhle všem obrázek každej sám!!!
>:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
19. 11. 2007 12:08
Samohavarující automobil Made by rendlík
>:-[] >:-[] >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0