Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna Coupe: nabídne 195 dieselových kilowattů?

Ještě není nic potvrzeno, pokud ale opravdu dostane Laguna Coupe silné benzinové a dieselové šestiválce bude to poměrně zajímavá alternativa k ostatním silným vozům s karoserií coupé.
Zpět na článek
9. 11. 2007 15:29
neregistrovaný "Jojoj"
9. 11. 2007 15:41
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:28
neregistrovaný "nechapavy"
9. 11. 2007 22:30
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 07:28
neregistrovaný "Marccoo"
9. 11. 2007 15:39
neregistrovaný "lucasino"
9. 11. 2007 16:01
9. 11. 2007 17:11
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
9. 11. 2007 16:12
neregistrovaný "Rarsch"
9. 11. 2007 19:08
neregistrovaný "Sněho"
9. 11. 2007 20:05
neregistrovaný "Jan|"
14. 12. 2007 08:52
neregistrovaný "Tomaskos35"
9. 11. 2007 16:21
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 11. 2007 16:43
neregistrovaný "Aiven"
10. 11. 2007 12:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 16:46
neregistrovaný "No nevím.."
9. 11. 2007 16:48
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:50
neregistrovaný "No nevím.."
9. 11. 2007 16:56
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 07:31
neregistrovaný "Marccoo"
9. 11. 2007 16:55
neregistrovaný "jarabacek"
10. 11. 2007 13:04
9. 11. 2007 17:06
neregistrovaný "vpl"
9. 11. 2007 17:08
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 12:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 17:10
neregistrovaný "Vlado1111"
9. 11. 2007 22:38
neregistrovaný "titan"
9. 11. 2007 22:39
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 07:32
neregistrovaný "Marccoo"
9. 11. 2007 18:27
9. 11. 2007 18:33
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:42
9. 11. 2007 18:34
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:51
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 11. 2007 19:06
9. 11. 2007 20:12
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 23:37
10. 11. 2007 12:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 13:21
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 15:01
10. 11. 2007 17:21
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 11. 2007 10:36
anonym
10. 11. 2007 16:56
neregistrovaný "Ji/Ri"
10. 11. 2007 17:01
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 19:57
neregistrovaný "wa wa wa"
10. 11. 2007 12:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:48
anonym
10. 11. 2007 13:21
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 14:59
14. 12. 2007 09:15
neregistrovaný "Tomaskos35"
10. 11. 2007 20:17
neregistrovaný "Alessio."
10. 11. 2007 13:17
10. 11. 2007 13:22
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 14:56
10. 11. 2007 19:06
10. 11. 2007 20:15
neregistrovaný "wa wa wa"
10. 11. 2007 21:51
anonym
11. 11. 2007 10:21
neregistrovaný "wa wa wa"
9. 11. 2007 19:06
neregistrovaný "Turbomotor"
9. 11. 2007 19:21
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 19:28
neregistrovaný "154"
10. 11. 2007 17:00
neregistrovaný "Ji/Ri"
14. 12. 2007 09:35
neregistrovaný "Tomaskos35"
9. 11. 2007 21:33
neregistrovaný "Choroš"
10. 11. 2007 17:01
neregistrovaný "Ji/Ri"
9. 11. 2007 22:35
neregistrovaný "Optical"
9. 11. 2007 22:36
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 07:37
neregistrovaný "Marccoo"
19. 11. 2007 08:01
neregistrovaný "Adamikos"
14. 12. 2007 09:34
neregistrovaný "Tomaskos35"
10. 11. 2007 10:05
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 10:15
neregistrovaný "Tomas Zajicek (Auto.cz_)"
10. 11. 2007 11:16
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 11:20
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 11:23
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 13:25
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 11:30
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 13:25
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 10:44
neregistrovaný "Beekey"
10. 11. 2007 11:05
12. 11. 2007 13:38
11. 1. 2008 23:36
anonym
9. 11. 2007 15:07
Hele,ja budu....
..mozna prvni,kdo sem neco vpise-tak to si musim dat zalezet..Hmm-tak treba.Co takovej downsizing u turbodieselu,co panove u Renaultu co???Vemte si priklad(a jeden z nej prikladu)u Seatu a jeho,,vetecececkovym"Leonu.Ctvero tisic,dvoulitr a 280koni.Jo,to by mohl byt zacatek.Druhou variantou by mohl byt tento trilitr,ovsem taky tak brutalni.
P.S.Aby ty motory neco vydrzely,ten dvoulitr na,,jen"230koni,s trilitrem taky tak nak. ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jojoj"
9. 11. 2007 15:29
Re: Hele,ja budu....
Ty nulo,hloupý a nejasný komentář :no:
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:41
Re: Hele,ja budu....
Přesne. Chtěl jsem reagovat ale ty si to přesne řekl. Na tomhle příspevku si vůbec nedal záležat. Jen něco pozlépal aby byl první. :no:
10. 11. 2007 14:50
Re: Hele,ja budu....
Co je nejasneho?? :-| Ctvero tisic-to jako ctyri tisice otacek nebo-li obratek-chci poukazat nato,ze neni zapotrebi vyvijet nejaky vysokootackovy,,traktor",ktery by ztratil jednu z nej vyhod turbodieselu-spotrebu.-Jeste neco??
neregistrovaný "nechapavy"
9. 11. 2007 22:28
Re: Hele,ja budu....
ja vobec nechapem co si to napisal 8-s
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:30
Re: Hele,ja budu....
Nikto to nechápe. :no: :no: :no:

Stačí se jen kouknut na tu fotku v kartě. :-!
neregistrovaný "Marccoo"
10. 11. 2007 07:28
Re: Hele,ja budu....
To je dobrý pacient,pán Chocholoušek by měl zněj radost
neregistrovaný "lucasino"
9. 11. 2007 15:39
Páni
Hm,Docela obstojnej ropák do toho chcou dávat.Ale je na tom vidět že ten kdo to vymyslel se nezapoměl podepsat na kapotu ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2007 16:01
EURO 6????
Vzdyt se zatim nevi s konecnou platnosti jake parametry bude mit EURO5, co to tu povidate o EURO6 ????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
9. 11. 2007 17:11
Re: EURO 6????
Máte pravdu, byl to překlep. V roce 2011 vstoupí v platnost Euro 5 (nikoli 6) pro nové vozy, homologací se týká rok 2009.
neregistrovaný "Rarsch"
9. 11. 2007 16:12
RS
No jestli u renaulta udělají nějakou ostrou verzi tohodle coupé ala současné clio a megane, tak se máme na co těšit. Jedná se o čtyřkolku ne? Nějak sem nepochopil řízení všech kol.. něco jako u starší hondy prelude?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Sněho"
9. 11. 2007 19:08
Re: RS
Řízení všech kol znamená že při zatočení se natočí přední i zadní kola.
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 20:05
Re: RS
Něco jako u Saabu 9-3. ;-)
neregistrovaný "Tomaskos35"
14. 12. 2007 08:52
Re: RS
Saabu 9-3 ma pohon všetkých štyroch kolies nie riadenie všetkych štyroch kolies a to je velky rozdiel....riadenie všetkych kolies znamena že pri točeni sa budu natačať aj zadne kolesa čo ti umožni lepši prejazd zakrutov a eliminule sa pretačavosť....
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 11. 2007 16:21
Renó.
:-) >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Aiven"
9. 11. 2007 16:43
Pekné!
Renault opět zabodoval, jen ty dieselový kilowaty se mi tam moc nelíbí... Jinak je to krásný čistý design :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:14
Re: Pekné!
SOUHLAS!Renaultu se laguna coupe moc povedla,navíc s aktivním řízení a v bílé barvě-slyšel jsem,že má být Passat coupe-nebude mít šanci
neregistrovaný "No nevím.."
9. 11. 2007 16:46
Laguna coupe
Pekná,ale tak trochu slátanina všeho,předek Nisan 350Z z boku tak trochu 406coupe,zadek připomíná tvarově novou Bondovku007. Uhlák nemá ve sporťáku co dělat,aktivní řízení zadní nápravy vynikající (jezdím z prelude 5G 4WS).Jako celek velmi povedený ale je to Renault- spolehlivost? ;-\
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:48
Re: Laguna coupe
Tou 007 snad nemyslíš že ti to připomína film. Že ne! :-O
neregistrovaný "No nevím.."
9. 11. 2007 16:50
Re: Laguna coupe
Jasně že néé >:D
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:56
Re: Laguna coupe
A co pak? žeby toho Daniela Graiga? >:D
neregistrovaný "Marccoo"
10. 11. 2007 07:31
Re: Laguna coupe
Zase nějaký tupý přirovnávač :-!
neregistrovaný "jarabacek"
9. 11. 2007 16:55
Alternativa
Zajímavá alternativa k dalším silným vozům coupé to bude až jako ojetina, kdy cena klesne stejně jako u jiných Renaultů. Renaultu chybí prestiž a kvalita (ne technika) na to aby mohl prodávat takové auta.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
10. 11. 2007 13:04
Re: Alternativa
Aby ses brzo hochu nedivil... ;-)
neregistrovaný "vpl"
9. 11. 2007 17:06
Renault
Auto s * ve znaku vyrovna se zazraku.

Renault. Tvurce problemuu.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:08
Re: Renault
To vpl znamená vYplUL? :-O

Abys pochopil. Nová Laguna má být mezi TOP 3. ve své tříde. Když to bude o Scénicu tak jo. Ale proč se pouštět do nové Laguny?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:22
Re: Renault
konečně někdo.Ale i Scénic je dobré auto(vlastní zkušenost)
neregistrovaný "Vlado1111"
9. 11. 2007 17:10
Re: Renault
a zas len.......... bla bla bla bla...
neregistrovaný "titan"
9. 11. 2007 22:38
Re: Renault
podla tvojho ,, mudreho "" nazoru tipujem , ze mas asi 11 rokov a jedine auto na ktorom si kedy jazdil je plastova tatra so snurkou na ktorej ta rodicia tahaju po dvore :-!
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:39
Re: Renault
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Marccoo"
10. 11. 2007 07:32
Re: Renault
;-) :yes:
9. 11. 2007 18:27
ŠANCE NULA
Je to paradox, ale velká kupátka zacházejí na úbytě. Tedy, abych to upřesnil - velká mainstreamová kupátka. Proč? No pro dokonalou absenci image. Peugeot zaživa pohřbil pininfarinu, když se bezhlavě pokusil vytvořit klenot bez pomoci mistra. Hvězda zhasla. Dokonale. A nyní, mainstream francouzského mainstreamu hodlá zaujmout velkým kupe. Koho? No právě, jak píši - šance nula. Totiž velké coupe, to se kupuje zásadně z rozmaru. A když tedy, pak ti auto musí nabídnout i tu špetku exkluzivity, kterou ti holt je schopnej dodat jen prémiový či luxusní segment. Pak to může zafungovat. Dost o tom ví u Mercedesu. Renault to zkouší. Přitom se stačí podívat na "úspěchy" 407 coupe, a je hned jasno.

Takže, pamatuj - když velké coupé, pak od Mercedesu, BMW, AUDI, to má šmrnc, to má klasu. Jediný, kdo by si z Francie mohl velké coupe střihnout je Citroen. Jistě, avantgardní coupe, to by myslím úspěch míti mohlo. Ovšem Lagoupe... nemá šanci.
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:33
Re: ŠANCE NULA
Design chlape je to co autu dáva image když je to mainstream. ;-) Uvidíš že ses mýlil... ;-)
9. 11. 2007 18:42
Re: ŠANCE NULA
Jane, sakra, ta první věta... uvažuj trochu. Ostatně, přečti - [odkaz]
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:34
Re: ŠANCE NULA
Jinak kdyby neměla šanci myslíš žeby ji dali do výroby? ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 11. 2007 18:51
Re: ŠANCE NULA
Drobný postřeh.
Zatímco před nedávnem se mohl pan GTI rozplynout blahem nad chystaným coupátkem na platformě Passat s výhledem na nejlepší coupé v segmentu, tak pár dní na to u Laguny, která má daleko větší potenciál ji svým soudem totálně smete
Proč má pan GTI tak diametrální názor? A to vše pánové bez argumentů.
9. 11. 2007 19:06
Re: ŠANCE NULA
No, teď, Vele, střílíš dokonale, ale dokonale vedle. Nikde jsem nemohl napsat, že Passat coupe bude jedničkou segmentu, neb ten segment je dnes vlastně reprezentován Mercedesem CLS. Taková malá drobnost... Passat bude coupe4, tedy čtyřdveřové coupe. Naproti tomu Laguna má být klasickým velkým dvoudveřovým kupátkem v intencích konkurence, tedy zejména Peugeotu 407. To jak se tenhle model prodává, předznamenává samozřejmě i prodejní úspěch Laguny coupe. Neb, jak píši nahoře, tohle je výhradně segment rozmařilých pracháčů. A ti zásadně vyžadují dokonalý a prestižní rodokmen, který jim tedy poskytne zejména Mercedes a BMW. Renault je v tomhle segmentu jak nahý v trní :-)

P.S. Příště, než se zase pokusíš o nějakou kritickou myšlénku na mou hlavu, uvažuj alespoň deset minut. Jinak cením tvé vychování, leč takový formalismus v oslovování zde není nutný.
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 20:12
Re: ŠANCE NULA
Už jsem to řekl. Ale řeknu i něco jiného. Když se mi design nějakého auta líbi tak si koupím. Třeba ja bych raději Bravo než Mercedes-Benz A. Když se někomu bude líbit design Laguny Coupe tak ji taky upřednostní před Bmw 3 Coupe s těžkopádnym designem nebo (tedy současný) splašeným C-coupe.

A jak vidím design bude sakra pěkný. :yes:

Jinak proč Peugeot pohřbil Pininfarinu? Protože tenhle krát si chtěli Francouzi udělat svůj design. Koukni na AUTOSALON-Prima TV-Jak generálni řiditel Peugeota byl pyšný na design.

Ješte neco: Dělají to z rozmaru? Ale no tak GTI! Dnes v dobe marketingové se nic nedělá z rozmaru. Jen a jen Morgan.
9. 11. 2007 23:37
Re: ŠANCE NULA
Nikoli "dělají" nýbrž "kupují" se z rozmaru. Máš vskutku revoluční myšlenky - francouzi Pininfarinu opustili, protože chtěli auto stvořit sami... :-) to tu ví i vrátnej, Jane. Důležitý je ovšem výsledek.

Pokud jsi schopen diskutovat v jedné větě o designu MB A-klasse a Bravu, nemáme si co říci. A pokud se domníváš, že ti co kupují BMW na vteřinu zauvažují o renaultu, nevíš o světě aut, o životě a lidech vůbec nic.

P.S. sleduji tvé diskuzní příspěvky... zdáš se mi podivně neznalý (mezi HotHatche cpeš trojkového bavoráka, auta vybíráš podle toho, jestli se ti líbí - tu BMW, tu Renault, BMW 3 coupe má dle tebe těžkopádný design... jane, dejme si v diskuzi pauzu. mě se jevíš jako velmi mladý kluk co tu píše věty, které někde zaslechl. Snad mě v budoucnu přesvědčíš o svých kvalitách.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:20
Re: ŠANCE NULA
ty by jsi neměl nikoho moc poučovat-BMW 3 má opravdu těžkopádný design.Včera jsem četl tvůj příspěvek a co jsi napsal o Fabii,jakožto podle tebe o nejstylovějším kompaktu,nenapíše ani pětileté dítě
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:21
Re: ŠANCE NULA
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ;-) :yes: :yes: :yes:
10. 11. 2007 15:01
Re: ŠANCE NULA
Pětileté ditě asi ne, to uznám. Lidé, kteří ovšem autům rozumí, ti ano.
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 11. 2007 17:21
Re: ŠANCE NULA
V některých chvílích je mi tě GTI fakt líto.
Ale k věci.
Sleduju tvé příspěvky GTI už dost dlouho. No upřít jim jistou kontinuitu tedy opravdu nelze. Co ale lze s jistotou tvrdit je, že velmi obratně manipuluješ s fakty. Mezi skutečnost sem tam zamícháš polopravdu, uhladíš nepravdou a končíš lží. Vzhledem k tvé košaté minulosti za bývalého režimu bych zvolnil.Ano. Je to ryze anonymní a ty toho maximálně využíváš, jseš dobře placen a tudíž za to odvádíš očekávané loajální výkony.
Víš, lži fakt nenávidím. Tak se dej dohromady, ať se dá s tebou trošku diskutovat, ikdyž k bývalým bolševickým strukturám mám velké výhrady.
Pamatuj, že mám velmi dobrou paměť.
Jen připomenu např.tvoji přestřelku s již zřejmě odrazeným OZZYm, kterému jsi vnucoval ohromnou úspěšnost značky Seat, jak ho do 2 min. vždy potkáš na silnici.
Jeden příklad za všechny. Snůška tvých lží bije do očí.
Laguna coupé, znovu opakuji má daleko větší potenciál, než-li chystaná supernovinka od VW na platformě Passatu, a to nemluvím o motorech a dalších tech. parametrech, kterými Laguna jasně dominuje nad koncernovým VW unyloidem!
anonym
13. 11. 2007 10:36
Re: ŠANCE NULA
počkej,tobě se opravdu líbí Fabia?Člověk,který tomi rozumí,tak uzná totální disproporce
neregistrovaný "Ji/Ri"
10. 11. 2007 16:56
Re: ŠANCE NULA
Milý zlatý boubelatý, s tebou se diskutovat, pokud se zrovna nemodlím k VW, nedá. A přitakávání vedoucí k radostnému poskakování nad famozností určité značky není každého šálek kakaa...nebo kávy?
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 17:01
Re: ŠANCE NULA
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "wa wa wa"
10. 11. 2007 19:57
Re: ŠANCE NULA
Ak uz menujes mercedes, tak skor CLK.Myslim, ze aj GTI myslel tento model.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:32
Re: ŠANCE NULA
my Renaulťáci se vždycky shodneme
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:11
Re: ŠANCE NULA
hele,už sundej ty růžový brejle.Já osobně bych se za mercedesa a bavoráka styděl,kupujou si ti jen lumpové,sebranka,nemá to šťávu a kvalita bývá často nevalná.Renault je značka pro individualisty,pro vytříbený lidi co mají vkus,kdežto Mercedes a BMW.......POVL!
PS-motory drtí renault veškerou konkurenci,např.Renault Megane sport rozdupal tu tvoji SLK na ten nejpodlejší prach a v poměru cena-výkon porazil Porsche 911 GT3(nic si nevymíšlím,všechno psali v Carautu)tAKŽE PŘÍŠTĚ VÍC ČTI A POTOM SE ROZHODUJ,JESTLI JE LEPŠÍ SKOPČÁK,NEBO RENAULT,AUTO SE SRDCEM A PRO LIDI
anonym
10. 11. 2007 12:48
Re: ŠANCE NULA
:yes:
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:21
Re: ŠANCE NULA
:yes:
10. 11. 2007 14:59
Re: ŠANCE NULA
Jo, tak nějak to bude, sebranka jezdí v Mercedesech a miliónáři v... Renaultech >:D >:D
neregistrovaný "Tomaskos35"
14. 12. 2007 09:15
Re: ŠANCE NULA
Ako vidno tak ešte stale považuješ Mercedes za značku nad všetky, ale volako to už nie je pravda.Stačí si troška všímať štatistiky, merania a testy a zistiš že žial bohu nemecke automobilky volako upadaju s kvalitou čo je dosť smutne na to ake maju meno, a valcuju ich auta z Azie, napr. toyota ktora je momentalne na prvom mieste atd.ked by som si mal kupit mercedes tak by som o tom dlho uvazoval a nedajbože dake auto od VW group. a nova Laguna ma velke šance...hlavne čo si všímam ludi od 30 nahor tak sa im laguny velmi pačia.a coupe zase u tých mladších.
neregistrovaný "Alessio."
10. 11. 2007 20:17
Re: ŠANCE NULA
Tohle jako myslíš vážně? GTIho hubuješ, že plácá nesmysly, ty by ses ale měl radši zaměřit na sebe...že mercedesy a bmw jezdí póvl...kristepane :yes:
Avatar - Ghostyx
10. 11. 2007 13:17
Re: ŠANCE NULA
Placas nesmysly... :no: :no: :no: Kolik se verzi coupe prodava na trhu obecne? Minimum! A to u vsech znacek, vcetne tech tvych oblibenych "premiovych" Skopcaku... Jde o prestiz kazde znacky a proto se tyto vozy obecne delaji, maji obecne libivy vzhled, spickovy vykon, ale sance na uspech ve smyslu = masovost, jsou minimalni, to nepochybne. To, ze 407 coupe je videt malo neznamena, ze to je neuspech, prave naopak, tak to ma byt a proto si to auto zakaznici kupuji! :yes:
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:22
Re: ŠANCE NULA
:yes:
10. 11. 2007 14:56
Re: ŠANCE NULA
Zákaznící si v tomto segmentu právě kupují ta prestižní coupe - CLK, BMW 3 coupe, tedy (a to je zcela výjimečné) nejprodávanějšími vozy jsou vozy prémiové (narozdíl třeba od střednětřídních sedanů, kde kraluje Passat). V tom je dokonale odražen ten princip exkluzivity o kterém píši.

Příště si to napiš nanečisto, ať to má alespoň trochu logiky, vidím, že o tom, jak to chodí v kategorii velkých coupe nevíš opradu, ale opravdu takřka nic.
Avatar - Ghostyx
10. 11. 2007 19:06
Re: ŠANCE NULA
Hele kamo, chapu tvoji posedlost VW i nemeckymi vozy obecne, ale ver tomu, ze rozhodne z nich ikony pred jinymi vyrobci delat nehodlam a delat nikdy nebudu, protoze tomu tak proste neni a ukazuje se, ze dlouhodobe jiz asi ani nebude. A to proste at se ti to libi nebo nelibi "echt qualitat" nemeckych strojirenskych vyrobku je ta tam a dnes jiz zustalo max. u zpracovani interieru ci exterieru... To ovsem dnes jiz umi kde kdo a celkove to nestaci! Je tady spousta dravcu co se tlaci na vysneny trun a prichazeji hlavne ze zemi vychazejiciho slunce. Evropa ma tudiz problem a to dost zasadni! Jiz nestaci dobre vypadat, ale taky neco vydrzet a tady Skopcaci az na par vyjimek obecne ponekud zaspali. Nekteri to pochopili jako treba Renault a sloucil se s Nissanem. Ukazuje se, ze to byl vynikajici tah do budoucna, protoze Renault dal Nissanu kreativitu v designu a dokonale maloobjemove motory, Nissan dal Renaultu kvalitni japonske vyrobni postupy a dokonale viceobjemove motory. Vysledkem spoluprace je i tahleta Laguna Coupe. Je dokonala, vykonna a perfektne zpracovana! Jiz dnes BMW (dle meho zatim dela nejlepsi motory na svete) mluvi s uznanim o jedinem dieselovem motoru, ktery je jednu chvili dokonce predcil a dnes jim pry stale slape na paty... Ano hadas spravne jedna se o piezoelektricky 2.0 dci. O Nissanovskych 6 a vicevalcich koluji jen ty nejlepsi reference... :yes:
Co dodat?
Mozna na rozdil od tebe (jak ctu tve prispevky obecne, tak tipuji te na ponekud sebestredneho a naduteho typka s VW znakem na cele >:D ) mam jiz neco "malo" najezdeno a muzu tak mluvit z vlastnich praktickych zkusenosti, protoze par autaku jsem jiz za tu dobu vystridal (vzdy jako prvni majitel) i rozbil a to prakticky napric celym spektrem znacek od francouzskych, japonskych pres treba nemecka auta vc. tveho oblibeneho VW nebo treba BMW (mam do ted), Audi apod., nektere US cars (vypujcene) ve Statech nevyjimaje. Jelikoz prakticky vzdy mam soubezne nekolik autaku v garazich a to od ruznych znacek a v ruznych kategoriich, ktere se mi proste libi (na znacku nekoukam, kdyz se mi to libi), protoze proste na to mam a muzu si to dovolit a tim se nechci chlubit a je mi fuk, kdo si co o tom tady bude myslet nebo tady nasledne placat..., tak mi ver kamo, ze rozhodne bych se neodvazil tvrdit, ze prave tyhle tvy 3 premianti jak ty s oblibou rikas, jsou prave ti, ke kterym bych se mel kazdy vecer modlit a pokladat cerveny VIP koberecek pri kazdem vyjizedu z baraku... Praxe ukazala nekdy docela neocekavane veci a autak za docela tezky prachy stal svoji vydrzi za ho.no a naopak autak za polovicni cenu vydrzel to co by me ani ve snu nenapadlo... Vitezu je tudiz vic a to napric vsemi znackami! Nekde v mych ocich vytezi BMW, nekde Mazda, Ford, Nissan nebo treba Renault... Dnes je proste spousta dobrych aut. Rozhodne ale bych se neodvazil tvrdit, ze Top 10 je pouze MB, Audi a BMW, tak tomu proste neni a dneska tomu veri uz jenom blazen. Pro me osobne Top 10 tvori vyhradne auta s pohonem 4x4, to jsou jedina auta, ktera jsou panem silnic za jakehokoliv pocasi. Zadohrab na snehu? Tak se v tom projed hosane a zjistis, ze jakakoliv "lacina" predokolka te hrave predjede a muzes tam mit elektronickych sr*cek kolik chces, stejne se neodlepis... Ale to ty jako "znalec" aut a odbornik urcite vis, protoze s tim denne jezdis, ze?
Zaverem, byt tebou tak rozhodne bych se neodvazil bagatelizovat a naopak glorifikovat nektere vyrobce pred jinymi vyrobci, protoze proste k tomu nemas pravo a tim se dostavas do pozice legracniho a problematiky neznaleho "saska" nebo snilka co se ve vozech sice vyziva, ale leda tak tady na netu, protoze v nich nikdy nejel a pravdepodobne v nich nikdy ani nepojede! :no:
neregistrovaný "wa wa wa"
10. 11. 2007 20:15
Re: ŠANCE NULA
Chapem kolegov, ktory fandia Renaultu, ze obhajuju pocin svojej oblubenej znacky, no segment coupe je specificky. Predajny uspech nebude zavisiet len od oblubenosti znacky vseobecne.
Preto suhlasim s nazorom GTI. Sanca Francuzov je nulova. Nechcem tvrdit, ze Nemci maju patent na uspesne coupe, ved ani take coupe od Opla by vela sanci nemalo(pokial by Bertone nevypomahal).
Avsak BMW, MB a Audi ten recept maju. Rozumeju individualite, luxusu a to kupci drahych coupe chcu.
Bolo by kratkozrake tvrdit, ze Nemci su jedini. Taktiez Taliani, Svedi, Japonci, no opat nie vsetci. A zatial co Volvo a Alfa varia uspesne coupe viac-menej s rovnakych ingrediencii ako nemecka trojka, Japonci stavaju na strohosti, jednoduchosti, cim si nasli dalsiu skupinu kupcov coupe, ktori beru japonskeho atleta a nechcu komlpikovanu nemecku navonanu karu pre tucne zadky (takto to mozno vnimaju).
A poslednym do partie uspesnych vyrobcov coupe su Amici. Ti zas stavaju na hrubej sile.
A tak mili obhajcovia Zabozrutov, proti komu postavite svoje ropuchy na start?
Laguna coupe vs. Mustang alebo RX-8?
407 coupe vs. Volvo C70 alebo BMW 3er Coupe?
Mne tam tie ropuchy zavadzaju.
anonym
10. 11. 2007 21:51
Re: ŠANCE NULA
prej MB,BMW a Audi rozuměj individualitě nenech se vysmát! >:D >:D
neregistrovaný "wa wa wa"
11. 11. 2007 10:21
Re: ŠANCE NULA
Ty si to asi pochopil tak, ze individualita je to, ze urobim kazde auto uplne ine od ostatnych, ok, mozno som pouzil zle slovo.
Individualitou bolo myslene to, ze uspokoja egoisticke individua, ktore pri kupe auta pozeraju vylucne na seba (teda nezalezi im na tom, ci sa im do kufru zmestia nakupy pre deti, ale potrebuju cockpit ktory im bude ako carovne zrkadielko opakovat, ze stredom vesmiru je ich vlastne ego).
Teda ako som to mal nazvat? Audi, MB, BMW rozumeju egoizmu klientov?
neregistrovaný "Turbomotor"
9. 11. 2007 19:06
Zastaralá technika
No to je běs.Designový velehnus a jenom 195kW ? Ze své octavie combi z r.99 jsem čipem dostal 220kW. Tady je patrný rozdíl mezi rádobysupersportem a supersportem. VW je vždy o míli dál než nějaký žabožroutský přirození!
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 19:21
Re: Zastaralá technika
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :no:
Avatar - Ghostyx
10. 11. 2007 13:23
Re: Zastaralá technika
A jinak woe vsechno dobry? Nikde nic nahodou nechybi? :no: >:D
Avatar - Ghostyx
10. 11. 2007 13:25
Re: Zastaralá technika
Sorry, to patrilo "Turbomotoru" ne Tobe... ;-)
neregistrovaný "154"
9. 11. 2007 19:28
Re: Zastaralá technika
Ty jsi pěknej *,kde že je VW,snad nemyslíš ty zastaralý TDI??Ty jsi ten výkon z toho dostal čipem a ne z výroby!!!Myslim že když tohle někdo načipuje tak se na něj se 220kw budeš koukat jen smutně ze zadu!!!Hoď tu octávku raději někam ze skály..........
neregistrovaný "Ji/Ri"
10. 11. 2007 17:00
Re: Zastaralá technika
Třeba myslí 220km/h.... začíná to stejně a tak šťastný majitel ochcávky s průběhem kilometrů silně určující vadnutí motoru se nechal unést. Ale do Fun Clubu jednoho myslitele, který odpuzuje lidi od značky VW, dobrý.
neregistrovaný "Tomaskos35"
14. 12. 2007 09:35
Re: Zastaralá technika
A aký konkretny motor si tam mal od vyroby???lebo tých tvojim 220kW je dost smiešnych.lebo neverím že maš pod kapotov 300koní!!!!!!!!a ak aj maš tak ten motor ti vydrží takých 30 000 km...a potom ho budeš zbierať lopatkou za sebou...a ete by ma zaujimala spotreba....a hlavne od akej firmy maš čip skrinku....
neregistrovaný "Choroš"
9. 11. 2007 21:33
Re: Zastaralá technika
Jenom 220kW? To bylo čipnuté SDIčko, ne? ;-) >:D
neregistrovaný "Ji/Ri"
10. 11. 2007 17:01
Re: Zastaralá technika
1,2htp >:D >:D >:D :-!
neregistrovaný "Optical"
9. 11. 2007 22:35
Re: Zastaralá technika
dalsi chytrak co jazdi na embecke....kup si prosimta poriadne auto a potom sem mozes napisat duchaplne nazory.....a tvojich 220kw mi je ukradnutych...este rok pojazdis a potom sa ti to rosype :no: :no:
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:36
Re: Zastaralá technika
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marccoo"
10. 11. 2007 07:37
Re: Zastaralá technika
Vždy mě rozesměješ ;-) :yes: :yes: :yes:
10. 11. 2007 09:31
Re: Zastaralá technika
Asi si sa pomýlil namiesto 1 si dal 2. >:D >:D
neregistrovaný "Adamikos"
19. 11. 2007 08:01
Re: Zastaralá technika
>:D >:D >:D >:D >:D >:D Pane doktore Chocholoušku, máme tady akutní případ!!!!!!! Octavia combi 220 kW...možná ve tvých bujných představách
neregistrovaný "Tomaskos35"
14. 12. 2007 09:34
Re: Zastaralá technika
A aký konkretny motor si tam mal od vyroby???lebo tých tvojim 220kW je dost smiešnych.lebo neverím že maš pod kapotov 300koní!!!!!!!!a ak aj maš tak ten motor ti vydrží takých 30 000 km...a potom ho budeš zbierať lopatkou za sebou...a ete by ma zaujimala spotreba....a hlavne od akej firmy maš čip skrinku....
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 10:05
Fotky
Docela pohledné, ale nevím, kdo si ho koupí. Jinak ten nový systém rolování ve fotkách je pěkně na prd. Opravdu geniální vylepšení.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomas Zajicek (Auto.cz_)"
10. 11. 2007 10:15
Re: Fotky
Co máte na mysli, nic jsme neměnili? Asi to bude nějaká chyba. Pokud je to možné pošlete mi otisk obrazovky na můj email tomas@auto.cz. Diky.
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 11:16
Re: Fotky
Po kliknutí na fotku se zobrazí nejdříve odkazy na reklamy a já musím myší dorolovat na fotku dole. Když chci další fotku, musím zase vyrolovat nahoru, abych měl přístup k tlačítku "další".
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 11:20
Re: Fotky
I mně to dělalo. Ale po pár dnech to bude při fotce.

Nejlepší je to mít v Exploreru. Ten nepodporuje Google...
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 11:23
Re: Fotky
Používám Firefox a zhruba do včerejška to bylo v pořádku.
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:25
Re: Fotky
Ja zas přesný opak.
neregistrovaný "mig52"
10. 11. 2007 11:30
Re: Fotky
Je fakt, že v Exploreru to zobrafuje ty reklamy odkazy vedle fotky - tedy správně. Dík za typ. Byla to fakt otrava.
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:25
Re: Fotky
;-)

Ale musím říci že nepochpiteľne mi to odrazu jde i v Mozzile správně. :-O Nevím proč. Jinak i mne to vytáčelo. Když jsem třeba zrovnával jeden interér s druhým nebo bok vozu s předkem a podobně a nešlo to kvůli reklamám. :no:
neregistrovaný "Beekey"
10. 11. 2007 10:44
SMRNC....ccc...ccc, alebo *...
Neni to MB ani BMW, ale vypada to fakt dobre. Nech sa 'niekomu' siekomu sniva o autach, ktore maju 'smrnc', lebo zatial co sa jemu bude iba snivat, iny si kupi kupi tuto lagunu, ale jemu zostane iba sen-*.
Osobne by som si to auto kupil, tak isto ako aj Lanciu Thesis, ale viete ako to je, ta spolahlivost...
A ja viem ako to je v zivote, magor co ma vela penazi, si kupy auto, ktore podla neho mu da aj iste spolocenske postavenie, a clovek co ma na to aj mentalne nie iba financne, sa neda ovplyvnovat s tou srackou, ze nemecke premive sedany su najlepsie. Tak si prezrite ADAC testy, kolko mali vyjazdom k tymto znackam, koli porucham, tak niesu medzi tymi naklepsimi, ani tak ze maju voj VLASTNY ASSISTANCE SERVIS, takze este vo vacsine pripadov im pomaha mercedes, audi, alebo bmw sam, takze sa do statistiky ani nedostane kazda porucha tychto 'super'aut...
Nehovorim, ze su zle auta, ale s tou spolahlivostou to neni tak ako to je v legendach..., niektory ludia to nepochopia, tak ci tak, ale mne ani nejdo o to aby som niekoho presviedcal, staci ak viem, ze mam pravdu. Tak isto je to s kupovanim auta, su ludia, co si myslia, ze pomocou tazko vysporenym C-ckom s puklicami sa dostanu do istej spolocenskej kategorie, namiesto toho aby si kupili take iste auto, s ovela lepsiou, ba full vybavou, za taku istu cenu. Zrejme aj tu zalezi mnohym z Vas na velikosti a na tom co si mysli okolie, namiesto toho, aby Vam zalezalo na vlastnom pohodli...
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2007 11:05
hmmm
tak si nemůžu pomoc ale jak tak na to koukám tak mi to přijde jako ocucanej bonbon .. tkaové nemastné neslané ... trochu jako starý desing hyunaie nebo nový čínský výplod .... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Falco
10. 11. 2007 22:09
Elegantní francouzská šelma
Renault opět boduje! Laguna Coupe je velice povedené autíčko.. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
12. 11. 2007 13:38
Velké coupe
406 byla nádherná a i přes dost velký cenový rozdíl oproti sedanu se prodávala dobře. Design prostě prodává, bez ohledu na značku. A nová Laguna vypadá naprosto fantasticky.

Renault má odvahu se pustit i do věcí, do kterých se ostatní nepouští. Občas se povede něco jako Espace nebo Scenic, na který konkurence několik dalších let jen smutně kouká (třeba VW a Ford potřebovali možná 10 let, než je nekončící prodejní úspěchy Scenicu dotlačily k vlastnímu miniMPV). Občas zaboduje auto typu Logan nebo Thalia díky poměru cena / hodnota. Renault SportSpider byl také zajímavým výstřelkem... No a občas vznikne drahé auto zaměřené na image, které bohužel většinou příliš neuspěje (Vel Satis, Avantime). Mám trošku obavu, aby Lagunu coupe nepotkal stejný osud, každopádně ale Renaultu za jeho odvahu fandím. Ono auto tohoto typu má pro značku význam i z hlediska image, prodejní úspěchy nejsou všechno...

PS: Vzpomínáte na Škodu Tudor?
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 1. 2008 23:36
super
krasne auto naozaj bomba
Rozbalit vlákno
0