Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna GT: 2.0 dCi (131 kW), 2.0 (150 kW) a řízení všech kol k tomu

Nová Laguna je momentálně největším želízkem v ohni, které Renault má. Patřičný zájem má v Ženevě vzbudit vrcholná verze Laguna GT, která mezi běžné sériové modely vrací fenomén řízení všech kol.
Zpět na článek
22. 2. 2008 13:33
anonym
22. 2. 2008 14:43
neregistrovaný "Vlado111"
22. 2. 2008 19:22
neregistrovaný "povaleč"
22. 2. 2008 19:40
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 22:49
neregistrovaný "Ji/Ri"
22. 2. 2008 22:59
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 2. 2008 15:42
neregistrovaný "Ji/Ri"
22. 2. 2008 13:37
anonym
22. 2. 2008 13:42
neregistrovaný "VDC."
22. 2. 2008 14:34
22. 2. 2008 22:25
neregistrovaný "Johnnn"
25. 2. 2008 20:25
neregistrovaný "Sneho"
22. 2. 2008 13:38
anonym
22. 2. 2008 13:50
neregistrovaný "AG"
22. 2. 2008 14:13
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
22. 2. 2008 14:23
anonym
22. 2. 2008 15:18
anonym
22. 2. 2008 16:07
neregistrovaný "kuko"
23. 2. 2008 15:09
neregistrovaný "Logins"
23. 2. 2008 15:10
neregistrovaný "Logins01"
22. 2. 2008 15:20
anonym
22. 2. 2008 16:11
neregistrovaný "mathyas88@atlas.cz"
23. 2. 2008 15:24
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 18:27
anonym
26. 2. 2008 09:34
neregistrovaný "pogo26"
23. 2. 2008 10:23
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
24. 2. 2008 18:12
neregistrovaný "povaleč"
25. 2. 2008 10:49
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
24. 2. 2008 08:35
neregistrovaný "XXXXXXXX"
22. 2. 2008 13:53
22. 2. 2008 21:05
23. 2. 2008 11:43
neregistrovaný "jjk."
22. 2. 2008 14:00
neregistrovaný "merzario"
22. 2. 2008 14:28
neregistrovaný "MikeS01"
22. 2. 2008 14:53
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 16:07
anonym
24. 2. 2008 03:16
anonym
22. 2. 2008 22:50
neregistrovaný "pokuj"
23. 2. 2008 00:08
22. 2. 2008 14:59
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 16:12
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 14:50
anonym
22. 2. 2008 21:53
neregistrovaný "Michal Polan"
23. 2. 2008 02:21
neregistrovaný "oz"
22. 2. 2008 14:50
neregistrovaný "UK"
22. 2. 2008 15:58
neregistrovaný "Chris K."
22. 2. 2008 16:00
neregistrovaný "Well-HC"
22. 2. 2008 16:14
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 15:40
neregistrovaný "benoumar burghiba"
23. 2. 2008 00:47
anonym
22. 2. 2008 15:53
neregistrovaný "rimer"
22. 2. 2008 17:21
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 2. 2008 10:13
neregistrovaný "Rüdiger"
22. 2. 2008 16:49
anonym
22. 2. 2008 16:54
22. 2. 2008 18:02
anonym
22. 2. 2008 18:52
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 19:33
neregistrovaný "clever"
22. 2. 2008 23:59
neregistrovaný "clever"
23. 2. 2008 00:22
22. 2. 2008 18:40
neregistrovaný "mananásek"
22. 2. 2008 19:14
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 19:58
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 23:00
neregistrovaný "Ji/Ri"
23. 2. 2008 15:45
neregistrovaný "Ji/Ri"
24. 2. 2008 01:09
neregistrovaný "miluna"
22. 2. 2008 18:50
neregistrovaný "Alex.333"
22. 2. 2008 20:15
neregistrovaný "Perun."
22. 2. 2008 21:44
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 2. 2008 00:40
23. 2. 2008 07:17
neregistrovaný "Perun."
23. 2. 2008 09:17
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 2. 2008 13:43
25. 2. 2008 09:21
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 23:29
23. 2. 2008 00:43
23. 2. 2008 13:02
anonym
23. 2. 2008 15:01
anonym
23. 2. 2008 15:33
neregistrovaný "kuko"
23. 2. 2008 15:42
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 15:48
anonym
23. 2. 2008 17:25
neregistrovaný "Logins01"
27. 2. 2008 12:32
23. 2. 2008 17:26
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 18:02
neregistrovaný "Turlupin"
23. 2. 2008 18:08
neregistrovaný "Turlupin"
24. 2. 2008 13:29
neregistrovaný ":o)"
24. 2. 2008 19:46
neregistrovaný "Turlupin"
24. 2. 2008 19:51
neregistrovaný "Turlupin"
24. 2. 2008 13:31
neregistrovaný "logins"
24. 2. 2008 21:02
anonym
24. 2. 2008 22:08
anonym
25. 2. 2008 09:31
neregistrovaný "rimer"
26. 2. 2008 10:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 2. 2008 17:03
4. 3. 2008 11:47
1. 8. 2008 15:06
Avatar - KANKUNEN
22. 2. 2008 13:30
Přední část
Ten předek je fakt k zblitu.
Rozbalit vlákno
7
anonym
22. 2. 2008 13:33
Re: Přední část
Celej Renault je k zblití!
neregistrovaný "Vlado111"
22. 2. 2008 14:43
Re: Přední část
... A mne sa to zase dost paci :yes:
neregistrovaný "povaleč"
22. 2. 2008 19:22
Re: Přední část
celej svět je k zblití :-!
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 19:40
Re: Přední část
I zblitky jsou k zblití. :-!
neregistrovaný "Ji/Ri"
22. 2. 2008 22:49
Re: Přední část
Z těch vašich zblitků mi je k zblití. :-!
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 22:59
Re: Přední část
Nejlepší bude se vyblejt! :-!
neregistrovaný "Ji/Ri"
23. 2. 2008 15:42
Re: Přední část
Du na to. :-!
anonym
22. 2. 2008 13:37
rachotina
potvrdzujem cely renault je k zblití, mali sme tri a vsetky boli poruchove haraburdy, pardon styri stvrta bola tiez haraburda
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "VDC."
22. 2. 2008 13:42
Re: rachotina
Tak proc jste si je furt kupovali, odborniku? >:D
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 14:34
Re: rachotina
Asi je mělo Burrago v akci >:D
neregistrovaný "Johnnn"
22. 2. 2008 22:25
Re: rachotina
Otec mého kamaráda má 3 roky starého Megana. Koupili si ho, protože před tím měli taky Renaulta. Je s ním moc spokojený a na 100% bude jeho další auto zase Renault...
neregistrovaný "Sneho"
25. 2. 2008 20:25
Re: rachotina
Máme Renaulty už 14 let a naše další auta budou opšt Renault. Je to auto s nápady a zajimavým designem a ne jako ostatní nudné značky kdy od nich nemůžete čekat něco nového a při uvedení nového modelu si povzdychnete už zase krabice. Tohle se o Renaultu říct nedá. Vždy něco nového a pokud se o auto staráte poctivě a pravidelně ho servisujete (nemusíte přímo u autorizovaného servisu ale zase né v nějaké špinavé garáži kde servisujou 120-cítky a jiné sběrné suroviny) tak vám vydrží do aleluja.
anonym
22. 2. 2008 13:38
Francouzká bída
Nechápu, jak se může automobilka, co má problém vyrobit auto, který vydrží 10t km bez poruchy, pouštět do věcí, jako je řízení všech kol.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "AG"
22. 2. 2008 13:50
Re: Francouzká bída
Aby se mohli místní uctívači kosočtverce alespoň něčeho chytit.Bezvadná,nadupaná a hezká vrcholná verze GT,jen co je pravda,to bude "trhák". :-)
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
22. 2. 2008 14:13
Re: Francouzká bída
Převodovka u Audi se taky vy*ere při 70000 km a Audi se cpe do premiovek :-!
anonym
22. 2. 2008 14:23
Re: Francouzká bída
Prevodovka odejde u vseho, zvlast u aut, co maj tvz. celozivotni napln, ale ze se tam musi menit filtr uz nevi ani autor. servis. (viz BMW,MB, nebo Volvo)
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 14:31
Re: Francouzká bída
To je zajímavé, já mám na Laguně 180 000, na R19 250 000 a nesype se. Takže co?
anonym
22. 2. 2008 15:18
Re: Francouzká bída
Takze jsi zarytej slintac frantiku, kterej vzhledem k najezdenejm km nikdy nepoznal jiny a opravdovy auto. Tvoje zkusenost je dilo nahody, ktera nijak nezmeni realny statistiky.
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 16:07
Re: Francouzká bída
reálnou statistikou myslíš TUV?
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 16:16
Re: Francouzká bída
Dovol mi abych se zasmál. Na rozdíl od zastánců německých vozů a modliteben VW se k tomu stavím objektivně. Když se u Audi sype převodovka častěji než je běžné, tak nepovím, že se nesype. Když samo audi přizná, že je v ní chyba, tak je asi zbytečné se o to přít. Laguna II měla taky nemálo konstrukčních nedořešeností daných taky skokem na hromadu elektroniky, která jinde nebyla.
Další otázkou je, že si koupím za 1 M A4 a za 650 000 Lagunu a u jedne se mi rozsype čtečka karet po záruce za 4000 a A4 se mi rozsype převodovka za 100 000. To už je pak těžko říct, co mě více nasere.
Co se týče statistik. Myslíš TUV? Ten co říká, že německý technik STK by si nekoupil Lagunu, ale Český má již druhou? A nebo máš namysli ADAC, který je díky vlastním žlutým andělům VW perfektní reklamní tah?
neregistrovaný "Logins"
23. 2. 2008 15:09
Re: Francouzká bída
Audi alespoň dobře vypadá, má vynikající interiéry a je spolehlivější než Renault. Technologicky o třídu dál než francouzský sráče. Pořád je lepší mít za prémiovku Audi než Renault. Mám zkušenost s Audi 80, a musím říci, že po těch 18 letech, po šesti majitelých (kamarád byl ten šestej) a bezmála půl mega najetejch km mělo ve vedený servisce méně zákroků, než soudobá laguna 3 roky stará. Jediná stopa koroze byla na neoriginálním blatníku (mimochodem vyrobeném ve Francii, ale to není důležité). První generace Lagun tuším 1994+?? (kdyžtak mě opravte) už vcelku zvesela kvete.....
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 15:10
Re: Francouzká bída
Audi alespoň dobře vypadá, má vynikající interiéry a je spolehlivější než Renault. Technologicky o třídu dál než francouzský sráče. Pořád je lepší mít za prémiovku Audi než Renault. Mám zkušenost s Audi 80, a musím říci, že po těch 18 letech, po šesti majitelých (kamarád byl ten šestej) a bezmála půl mega najetejch km mělo ve vedený servisce méně zákroků, než soudobá laguna 3 roky stará. Jediná stopa koroze byla na neoriginálním blatníku (mimochodem vyrobeném ve Francii, ale to není důležité). První generace Lagun tuším 1994+?? (kdyžtak mě opravte) už vcelku zvesela kvete.....
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 14:46
Re: Francouzká bída
Já zas chápu, proč jsou založená diskuzní fora na internetu... protože některé názory by byly na veřejnosti pro smích a schovávat se za "anonym" je nadmíru pohodlné :yes:
anonym
22. 2. 2008 15:20
Re: Francouzká bída
Potrebujes k nazoru rodny cislo, nebo obcanku? Renault je pro smich celymu svetu.
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 15:28
Re: Francouzká bída
Pokud Ti vůbec jedno z toho dali ;-)
neregistrovaný "mathyas88@atlas.cz"
22. 2. 2008 16:11
Re: Francouzká bída
Ale je celosvětově známý, a navíc celosvětově je v černých číslech, a navíc celosvětově vyrábí a navíc Laguna dostala prestizni ocenení. Ano možná, že jsou starší renaulty poruchovější než ty precizní německý *** ale zase jsou narozdíl od těch němčourů alespoň vybavený a mají rozumnou cenu. Osobně mám druhého renaulta a nemůžu si stěžovat, a ten kdo říká o renaultu že je to herka jen podle toho, že si na netu přečtě článek od německých führerů z TÜV, který vychvalujou německý auta a možná nějakýho japonce a nikdy neměl, ani nejel s francouzskym autem je podle mě naprostej ubožák a lhář...
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 15:24
Re: Francouzká bída
Výbava: nevim jak Laguna, ale Megane nemá v základu to, co např. Golf. Pokud vím tak Golf narozdíl od meganu má už elektrická zadní okna,klimatizaci a 8 airbagů...narozdíl od Renaultu (el. přední okna, zrcátka bez výhřevu a 4x airbag). Už nemluvím o jízdních vlastnostech Megana, když v jednom testu dostal napráskáno mezi kužely i prudkém manévru od Fabie, auta za poloviční cenu o třídu níže a na užších pneu :-! no prostě dobrá p*del. Osobně bych žaloval media za odvysílání klamavé reklamy na Lagunu. Měl jsem tu čest a ze škodolibým úsměvem na tváři jsem ze showroomu odcházel. To auto totiž neni ani komfortní, ani sportovní. Je to hybrid ani to ani to, zadní partie plave, jako by ani neměla víceprvek..(třeba ho nemá a teď to veřejnost náhodou zjistí, jako u civicu, u kterého to není naštěstí tolik poznat). Můj etalon Mondeo MK3 Ghia (1.8SCI 6kv.) má tedy stále obrovský podvozkový i ovladatelnostní náskok. A to, že je při 130km/h o trošinku hlučnější (od proudícího vzduchu) mě zase tolik nevadí. Renault, mezi auty první (slogan z poloviny 70. let platí i dnes - od konce)
anonym
23. 2. 2008 18:27
Re: Francouzká bída
Čože ot má golf v základe?.....To tak Variant >:D . Ale šaQ hacth pokiaľ viem pred Variantom mohol byť rád že má radiacu páku a volant ako príplatkovú výbavu DE*BILE...RENAULTY SÚ MOJA LÁSKA!!! Kam sa hrabe VW a ešte k tomu do CC-čko..Ževraj luxusné kupé >:D >:D :no: :no:
neregistrovaný "pogo26"
26. 2. 2008 09:34
Re: Francouzká bída
Když už chceš lhát, tak alespoň trochu inteligentně.
Megane má v základu už od uvedení v r.2002 6 airbagú, v té samé době jsi byl u Škody rád za dva.Megane- auto r. 2003 v Evropě- mimochodem i díky jízdním vlastnostem. Testy v ČR-médiích- například minus je pro ně karta, měkký podvozek, příliš jasné podsvícení palubky( samozřejmě jde intenzita ztlumit).............Rada pro tebe: než zase budeš psát tak si do auta sedni a svez se, nebo raději jenom čti a nepiš nic. Předávat dál vyčtené bláboly umí kdejakej papagaj.
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 12:29
Re: Francouzká bída
To jsou ale kecy... Megan má v základu, který je o desítky tisíc níže než Golf to, co se Golfovi ani nesnilo... Nejistý podvozek? Zajímalo by mě zda jsi v tom jel. Já mám zkušenost s 1,5 dCi. Na dálnici ve 180 seděl jak přibitý a ještě s ním dělal mišky za pomalými auty... Nevím, co chceš od auta nižší střední třídy víc?
23. 2. 2008 08:10
Re: Francouzká bída
ty anonymický t-rtko....Keby si aspoň vedel aké sú autá renaulty, tak by si tu teraz nevyskakoval. Ak jazdíš na Fabii, sa ti nedivím. Asi si sa nikdy neviezol v inom ako otcinkovom Audi dmnte..... Sú to nadmieru kvalitné autá!!! DE*BILE
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
23. 2. 2008 10:23
Re: Francouzká bída
No nechci ti brát iluze, ale ač nejsem zastánce Renaultu, zkusím ti připomenout titul v F1 za předminulý a předpředminulý rok. Je sice fakt, že tam byly čachry s pravidly a měnilo se až se vyměnilo, ale faktem zůstává, že Renault se těm změnám prizpůsobil nejlépe ze všech. Takže suma sumárum. Dva po sobě jdoucí tituly MS v královské disciplíně - něco znamenají. Nebo si snad myslíš opak ???
neregistrovaný "povaleč"
24. 2. 2008 18:12
Re: Francouzká bída
Jestli mohu:je mi jedno,co či kde automobilka vyhraje závod,mistrovství....přece víme,jak málo společného krom loga a slůvka třeba Honda mají společné sériové vozy a závodní,jakékoliv.Vím,že poznatky se přenáší do sér.výroby,pomalu,ale něco jo.Jenže jako zákazníka mne spíš zajímá,jak se ke mně bude po zakoupení chovat servis prodejce,ne,kolik mají titulů.Tím se fakt nesvezu.Sice Lagunu dostala dcera,auto je bez problémů,ale také nejezdilo do špičkového značkového servisu,kde to max dodrbou.Při svolávačce(stane se,to neřeším-myslím svolávačka) nevyměnili vadný díl
(to jsem tam bohužel musel jet),ušetřili souč. za asi 3,5 tis Kč a já to moh v lepším prípadě rozsekat,nebo se zabít,nebo se to mohlo přihodit dceři.Když přestane-a na to byla ta svolávačka-fungovat spojka,pedál se propadne až kdesi neznámo kde a je třeba řešit mezní stav,je to docela nepříjemné.Tohle jim nikdy nezapomenu,s€ru na ně,byť jsem byl s Lagunaou spokojen a dcera si ji pochvaluje též,ale Renault už nikdy.Za tohle!
Je to podraz,když je svolávačka a oni díl nevymění a porucha se pak stane.Auto bylo v daný okamžik blbě ovladatelné(bylo potřeba řadit-naštěstí ne mezně brzdit někde na dálnici v levém pruhu)a pedál nikde.Bezva situace!Ještě mají blbé řeči....
Konečně u dvouhotého setrvačníku TDI u VW také někteří hoši šetřili,setrvák si nechali a zákazníkovi auto shořelo.Značkový servis ví,kteří to udělali-myslím v česku-nevyměnili při svolávačce.
Ale argumenty o nějakých F1 atd.,to nechme malým dětem.Nejsou relevantní. :no:
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
25. 2. 2008 10:49
Re: Francouzká bída
No to je přesně ono. Dle svých "špatných" zkušeností soudíš víc než ti přísluší. Máš špatnou zkušenost se servisem Renaultu a hážeš všechny Renaulty do jednoho pytle. Nekopu za Renault - taky je v podstatě nemusím, nicméně ve firmě jednoho máme a šlape už nějaký ten pátek. Skoro bez problémů. A ta má narážka na F1 byla reakcí na tvou narážku, že renault je pro smích celýmu světu. Tos šlápnul hodně vedle.
neregistrovaný "XXXXXXXX"
24. 2. 2008 08:35
Re: Francouzká bída
Chlapče zklidni hormon. Napočítej si do deseti a pak potom mluv. Renault k smíchu celému světu? K smíchu jsi tu jenom ty...
Avatar - mustafa
22. 2. 2008 13:53
motory.
Mozna by nebylo od veci doplnit, že i ten benzin je přeplnovaný. Stačí se podívat na jeho vysoký výkon už v 5000ot/min a hlavně na točivý moment toho agregátu.
Rozbalit vlákno
2
22. 2. 2008 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "jjk."
23. 2. 2008 11:43
Re: motory.
:-) Pri 7250 ot. a moment ma 215.... Som sa ze dost zasmial.
neregistrovaný "merzario"
22. 2. 2008 14:00
Renault nikdy viac
Iba ďalšia vec, ktora sa na Renaulte moze pokazit ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 14:48
Re: Renault nikdy viac
Jo no, raději by do nich neměli montovat ani sedačky, stejně jako do všech ostatních aut >:D
neregistrovaný "MikeS01"
22. 2. 2008 14:28
mě se líbí
možná jsem jediný, ale mě se nová laguna líbí, i ten interier patří podle mě v této třídě mezi to nejlepší (mimo premiové značky myslím). řekl bych že se zbytečně haní co není tak špatné, prostě v tomto bych se laguny zastal.... třeba ty sedačky v nové laguně jsou akorát tvrdé a dobře vedou....to se třeba o passatu mimo vrcholné verze highline a sportline říci fakt nedá...
a ani není přerostlá jako nové mondeo..... prostě akorát střední třída
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 14:53
Re: mě se líbí
sdílím podobný názor. nové Mondeo v kombíku taky není špatné, ale ten liftback je nějaký nabubřelý jak kulturista po několika letech užívání stereoidů...
anonym
22. 2. 2008 16:07
Re: mě se líbí
naj interier aj exterier ma C5, LAGUNa sa jej nechyta vobec
22. 2. 2008 16:08
Re: mě se líbí
inak to som bol ja aby som nebol zly anonym >:D
Avatar - Ronault.
24. 2. 2008 10:43
Re: mě se líbí
A hned za ním Saxo, ne? >:D Jde o to, že hodnotíš něco, v čem jsi ještě neseděl, ba dokonce v tom až na několik vyvolených neseděl nikdo... ;-)
anonym
24. 2. 2008 03:16
Re: mě se líbí
hhh prej C5 >:D >:D >:D ta ma velky *
neregistrovaný "pokuj"
22. 2. 2008 22:50
Re: mě se líbí
myslels asi steroidy, že? :-!
23. 2. 2008 00:08
Re: mě se líbí
Myslel stereosteroidy. To je posledni novinka, kdy si do kazdy pracky pichas trochu neco jinyho, vysledek da daleko plastictejsi dojem:-)
22. 2. 2008 20:30
Re: mě se líbí
Musím uznat, že interiér má Laguna (dle mého vkusu) skoro až božský. Jenže to úplně prasí exteriér. K čemu mi je, že je interiér geniální, když bych musel k autu přicházet poslepu, abych se pokaždý nezhrozil?? Škoda...
Avatar - Ronault.
23. 2. 2008 00:11
Re: mě se líbí
No i když mě osobně se líbí, tak když to vemu z Tvé stránky, tak na co mi je sebekrásnější exteriér, když jako řidič sedím vevnitř?
23. 2. 2008 08:56
Re: mě se líbí
Samozřejmě. Člověk si může stokrát říkat, že ho zajímá jen technická stránka auta, ale pokud se to auto nějakým způsobem vyloženě nelíbí, může mít techniku jak ze Star Treku a je to houby platný ;-)
Avatar - sargis
22. 2. 2008 14:34
Renault a inakost
No, Renault chce byt zasa iny za kazdu cenu, nestacil Avantime ci Vel Satis ako aj nie celkom podareny dizajn sucasnej Laguny alebo nemastne-neslane Twingo. Keby bol ten system taky uzasny a prakticky, nasli by sme ho v polovici aut strednej triedy. Mozno sa osvedci, ale myslim si, ze 95% zaujemcov o nove auto si o to zo zaujmom precita a vyberie sa pre Passata, Mondeo, BMW 3, Merc. C ... (doplnte podla stavu konta).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 14:59
Re: Renault a inakost
to pak můžeme argumentovat podobně i s novým Superbem - kdyby byl ten systém kombinující liftback/sedan tak úžasný, našli bychom ho v polovině aut střední třídy....
nebo kdyby bylo to hydropneumatické pružení u Citrenu tak úžasné, našli bychom ho v polovině aut střední třídy...

Každý výrobce sa snaží zaujmout něčím jiným. Konkurence je velká, je čím dál težší se něčím odlišit. Pak už zůstává jenom otázka, jak jsou schopni výrobci tu svojí takovou nebo makovou individualitu zohlednit v nákladech a ve výsledné ceně.
Ono to asi nebude levný špás, proto se to taky nenabízí pro všechny verze Laguny.
Avatar - sargis
22. 2. 2008 15:18
Re: Renault a inakost
Vyrobcovia sa snazia vsemozne uputat, a k fraancuzskej skole vzdy patrilo trochu vystrednosti (aj ked u Citroena mali prve generacie prizenia viac chyb a poruch ako ruske auta. Ale snazit sa za kazdu cenu asi ani nema velky zmysel - pozri sa na najpredavanejsie auta napriec triedami, ide o tazke klasiky, ktore sa nepysia vyraznymi technickymi vychytavkami (pokial nepocitam okrajovu luxusnu triedu a sportiaky).
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 16:12
Re: Renault a inakost
já souhlasím, to jsou prostě jenom technické vychytávky které mají podpořit image značky a které jsou pro většinu lidí, zejména když si zváží tu dodatečnou investici úplně zbytečné....Prostě aby mohli na letáky nebo do reklam dát že "naše vozy jako první na světě nabízejí i tohle nebo tamto"
Prostě z každého vozu se v nejvyšší výbavě vždy prodá jenom minimum. A např. v střední třídě je už i základní výbava tak široká, že tam běžný uživatel najde skoro všechno co potřebuje.
22. 2. 2008 14:35
Ako to bude technicky riesene?
Mozno by bolo dobre vediet, ako je technicky riesena zadna naprava. Normalne laguny maju tuhu napravu. GT bude viacprvkova? Keby to niekto vedel napiste!
Rozbalit vlákno
9
anonym
22. 2. 2008 14:50
Re: Ako to bude technicky riesene?
Tebe to ťažko niekto vysvetlí, keď ani nevieš čo je tuhá náprava.
22. 2. 2008 15:19
Re: Ako to bude technicky riesene?
Je to klasická vlečená náprava s torzní příčkou.
Tady je foto té řiditelné nápravy, celkem elegantní a jednoduché řešení v případě užití tohoto typu nápravy :yes: .
[odkaz]
22. 2. 2008 20:24
Re: Ako to bude technicky riesene?
Škoda námahy, z tohto obrázku, tipujem, nepochopí princíp 90% prítomných...
22. 2. 2008 20:42
Re: Ako to bude technicky riesene?
Mě tam nějak chybí to místo, okolo kterýho by se to mělo natáčet. Pochopil jsem to tak, že to zelený táhlo je ten aktivní prvek, který způsobuje zatáčení. Ale okolo čeho se to otáčí? Ten čep nahoře nevypadá na to, že by umožňoval natáčení okolo svislé osy...
neregistrovaný "Michal Polan"
22. 2. 2008 21:53
Re: Ako to bude technicky riesene?
Vypadá to jako varianta elastokinematiky, kterou mívaly starší auta PSA (ZX, Xsara a 306, tuším). Nevidím tam taky žádný svislý čep, ale je možné, že je to celé uložené na pryžových blocích, které umožňují natáčení.
22. 2. 2008 22:36
Re: Ako to bude technicky riesene?
Asi to bude něco na ten způsob, zní to logicky. Pak by mě ale zajímalo, jak vyřešili měkkost takového uložení. První zamyšlení mi totiž říká, že by to zatáčelo ("viklalo se") i v okamžiku, kdy to není žádáný, např. na nerovnostech apod. Asi se poohlédnu po netu, jestli se daj někde sehnat podrobnosti.
22. 2. 2008 23:15
Re: Ako to bude technicky riesene?
Jo, to zelené je tyčka řízení, která je ovládána elektromotorkem. Ani já zde nevidím čep okolo kterého se kolo otáčí. Chtělo by to více fotek. Počkáme na oficiální představení, kde bude více info. Tady je o systému dobré video, ale ani z toho jsem příliš nevykoukal.
[odkaz]
neregistrovaný "oz"
23. 2. 2008 02:21
Re: Ako to bude technicky riesene?
tak to video fakt za moc nestoji,akorat ta muzika je strasna..
paci sa mi riesenie proti smyku.ak nabehne auto na klzky povrch zadne kolesa su natacane kade tade,,ako je to vyriesene v kombinacii s diferencialom? napr jazda na snehu/asfalt
24. 2. 2008 01:21
Re: Ako to bude technicky riesene?
Ďakujem za odkaz. Celkom dobre je to tam vidno
neregistrovaný "UK"
22. 2. 2008 14:50
GT
Tie motory sa mi pozdavaju.Mame 2 dci v Primastare a pekne to taha s tou dodavkou.Inak ked je spolu s Nissanom skoda ze Primera GT je mrtva legenda.Mal som to auto a bolo to uzasne...Samozrejme dnes uz bi 110 Kw znamenalo zalostne malo ale v 92 to bolo ine kafe.Ked nemaju poriadne GT tak musime pockat na GTR marec 09 to isti...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 14:56
Konečně, tohle mi chybělo
Tak ať mě napadnete jak chcete, tak konečně má pro mne osobně Laguna šťávu. Několik retuší nárazníků, prahů, kola a je to. Předek se podobá konceptu Coupé a to nemá chybu.

Laguna předvedla vyvážení tvarů, takže žádná velko***atost Passatu, kterého si spletete s menší Jettou, originalitu, takže si ji nezaměníte s ničým ať v koncernu nebo v konkurenci a ne tak ryclou okoukatelnost. Prvně jsem byl Mondeem nadšen, nyní už mé nadšení opadá, nějak mě ta velká tlama začíná nudit, ale pořád hezké. K tomu perfektní interiér (Ti, co si ho nevyzkoušeli, tak se neozývejte) a konečně říditelné zadní kola.

Už zbývá jen odstranit pověsti. Bohužel s nízce inteligentními osobami, kteří vidí na kapotě se bohužel nedá nic dělat, komu pán Bůh nenadělil...

Ačkoliv obvykle tolik nadšení neprojevuji, tak tyhle designové retuše by měly zavést sériově a ne jen GT. :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
22. 2. 2008 15:41
Re: Konečně, tohle mi chybělo
Chtěl bych vědět tvůj objektivní názor. Koupíš 100 Lagun, 100 Passatů a Mazd 6. Ty auta jsou si do kvality jízdy velmi podobná, ale nejsou stejně spolehlivá. Které se bude kazit podle tebe nejvíc.
neregistrovaný "Chris K."
22. 2. 2008 15:58
Re: Konečně, tohle mi chybělo
S hodnotenim kvality vyrobku suhlasim.
Ale je tu jeden omyl.
Tie auta ani zdaleku nie su, co sa kvality jazdy tyka, podobne. Ja za kvalitu jazdy pokladam, ze auto sedi ako pribite a ide tam, kde ja chcem.
A v tomto je podvozok Mazdy oproti Passatu a Lagune v inej galaxii. Mazda je driver's car. Passat a Laguna nie.
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 16:23
Re: Konečně, tohle mi chybělo
Trochu objektivně. Mazda 6 z mého pohledu na svou dobu špička třídy, ale ne každému bude vyhovat. Já osobně raději pohodlný podvozek, někdo zase dá přednost nápisu "Made in Germany"... a někdo zase C5... je to otázka priorit, ne reklamních hesel
neregistrovaný "Well-HC"
22. 2. 2008 16:00
Re: Konečně, tohle mi chybělo
Passat :-!
neregistrovaný "kuko"
22. 2. 2008 16:14
Re: Konečně, tohle mi chybělo
:yes:
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 16:21
Re: Konečně, tohle mi chybělo
Nic ve zlém, ale co to plácáš? Můžeš mi říct, jak můžeš soudit kvalitu Laguny III, když se prodává pár měsíců? Pokud navíc budu kupovat rovnou takové množství aut, tak si udělám konečný souhrn nákladů, který mě asi bude zajímat, ale jakožto člověk, který si kupuje jedno auto pro sebe, tak si vyberu to, co mi bude po všech stránkách nejvíce vyhovovat. Pokud bych měl vybírat z těchto jmenovaných, tak v minulé generaci by asi padla volba na Mazdu 6, aktuálně asi na Lagunu III.
22. 2. 2008 20:48
Re: Konečně, tohle mi chybělo
Malé doporučení - projeď si Mondeo na nějaké klikaté silničce a tvé opadající nadšení dostane novou šťávu. Tak to bylo u mě. Měl jsem Mondeo na dvě hodiny předminulý víkend a ještě teď jsem v tranzu, když si vzpomenu, co ten podvozek zvládl. Jakožto vlastník Focuse jsem očekával hodně, ale skutečnost má očekávání dalece předčila. A to jsem jel na zimákách...
Že má Mondeo v interiéru pár designově nesladěných tlačítek? Že přední maska ve verzi Titanium, kterou jsem řídil, vypadá přehnaně? Projeď si pár serpentýn a bude ti to všechno jedno :-) Neboli předminulý víkend jsem našel nástupce svého Focuse ;-)
Avatar - Ronault.
23. 2. 2008 00:24
Re: Konečně, tohle mi chybělo
Já se právě před půl hodinou vrátil s Lagunou II z hor. Klikaté cesty byly, ale připomínaly tankodrom, navíc jsem byl díky nehodě a 15 km dlouhé koloně nucen jet cestou necestou... V těchto chvílích jsem byl rád, že sedím v LAguně měkce a nedrnčí mi zuby na každém výmolu... Je to otázka priorit. ;-) A právě toto se mi na novém GT líbí, pohodlí a k tomu jízdní vlastnosti... Škoda, že jen nejvyšší výbava. A abych jen nechválil, tak co mi drnčelo byly plasty, to je fakt, ale n L III to vypadá opravdu jako pokrok oproti mému záběhovému kusu 2001
23. 2. 2008 09:03
Re: Konečně, tohle mi chybělo
No jo, když ale to Mondeo je k těm super jízdním vlastnostem i dost komfortní! S Lagunou srovnávat nemůžu, ještě jsem jí neřídil. Srovnávat můžu ale s Passatem táty mý ženy. Je to taky dieslový dvoulitr v kombíku jako u toho "mého" Mondea. Pokud jsem jel na pohodu, rozdíl moc poznat není. V komfortu jsou si oba de facto rovní. Když ale přijde na to, trochu si jízdu užít, tak se Passat nechytá. Je to podvozkově bezpečné a i dosti komfortní auto na zdolávání velkých vzdáleností. To je Mondeo taky, ale to k tomu přidává ještě hromadu zábavy. To je můj dojem z těch dvou aut...
neregistrovaný "benoumar burghiba"
22. 2. 2008 15:40
comme elle est belle
Renault Laguna je nádherný auto. Jen Francouzi umí vyrobit něco tak pěknýho,kam se na to hrabou nudný a okoukaný Audi a VW, který už 10 let vypadaj furt stejně a kvalitu taky nemaj nic moc
Rozbalit vlákno
1
anonym
23. 2. 2008 00:47
Re: comme elle est belle
:yes:
neregistrovaný "rimer"
22. 2. 2008 15:53
comme elle est belle
:yes: ja by som este dodal,ze nie len francuzy vedia vyrobit pekne auto ale s Audi a VW plny suhlas.laguna je samozrejme krasna vzdy aj bola.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 17:21
Re: comme elle est belle
Tak pánové, i já v tomto případě prostě MUSÍM přijít s troškou do mlýna.
Čím vlastně začít.
Je mi osobně líto všech, kteří hází špínu na auta značky Renault, ale i jiných výrobců a nemají s nimi žádnou zkušenost, popř. jen z doslechu. Nevím do jaké míry z nenávisti, do jaké míry z neznalosti, nevědomosti a zkušenosti. Lež je v každém případě čin k odsouzení.
Chápu, že né každý má možnost mít srovnání a vychází jen ze subjektivních okolností. Pak ať mlčí.
Jí se ptám. Kolik z vás si vezlo zadek s renaultem v různých kategoriích? Kolik tisíců kilometrů jste s nimi najezdili?
Kolik problémů jste zazbnamenali?
Mám tu možnost díky práci porovnat řadu aut. Díky profesi navíc nekoukám na auta jen jako běžný spotřebitel, ale jako na produkt zaměřený na design.
Pánové, nechte pod čepicí.
Renault je jiná káva, než většina ostatních výrobců.
A Laguna III?
Za rok si povíme, jaký je to šrot. Laguna III je totiž mazec.
A verze GT grandtour obzvlášť. :yes:
neregistrovaný "Rüdiger"
25. 2. 2008 10:13
Re: comme elle est belle
Přesně tak. Měljsem možnost na stejném mimodálničním a dálničním úseku mimo jiných testovat to opěvované Mondeo a Lagunu III. Do testu jsem šel ve velkém očekávání a nadšení z Mondea a pochybách Laguny jejíž design mi dlouho ležel v žaludku. Jaké,ale bylo moje překvapeníu přerostlého Mondea, které se mi dnes již líbí jen na obrázku. Při sjíždění na hodně se točivém dálničním sjezdu jsem s Lagunou III si připadal jak kdybych jel s motokárou. Pak jsem jel s ten samý sjezd stejnou rychlostí s novým Mondee a málem jsem se z toho po..... Ten těžký zadek jsem myslel, že mne předběhne. Nevím tedy kdo měl tu možnost porovnat jízdní vlastnosti současných představitelů střední třídy jako já, ale u mne Laguna III výhrává. A její design,který mne dříve vadil dnes shledávám parádním. Naopak Mondeo už mi svou podbízivostí zšedlo...
anonym
22. 2. 2008 16:49
Humáč
Fakt humáč. Myslím, že tu bude do roka facelift...jak toto mohlo projít? :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2008 16:54
ZDANI KVALITY
Lagunu jsem osobne nikdy neridil a nazor na kvalitu Renaultu mam vesrkze negativni. Vetsinaou nedam na "jedna baba povidala", ale mnoho pratel na Renault pouze nadava, kladneho slova je slyset pramalo.
Dnes rano jsem priletel zpatky do CZ a na ceste z letiste do kancelare jsem se byl podivat v showwroom Renaultu (trosku jsem si kvuli tomu zajel). Sedl jsem si do nove Laguny a pocitil jsem prijemne prekvapeni. Pohodlne, dostatecne velke sedacky, mista vsude dostatek, dobre materialy. Design pristrojove desky mi trochu pripomina BMW, ale to je jen dobre. I na zadnim sedadle je dostatek mista. Nekteri novinari kritizuji nedostatek mista na podlaze pro nohy(boty). Mam cislo 46 a vesel jsem se "za sebe" bez problemu. Misto nad hlavou je zde take akorat (mam neco malo pres prumer). Interier na jednicku s hvezdickou.
Doufejme jen, ze Renault vylepsi svou povest.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ronault.
22. 2. 2008 17:12
Re: ZDANI KVALITY
Konečně někdo, kdo si dal tu práci vyzkoušet si to. Nechci říkat, že vlastnit, na to je ještě brzo, ale snad se někdo na moje auto najde.
22. 2. 2008 17:23
Re: ZDANI KVALITY
Je jednoduche davove neco kritizovat. Sila podpory davu je pusobiva, aniz bychom o kritizovanem objektu cokoliv vedeli. Zde davove kritizujeme Renault. Netvrdim, ze bez duvodu. Vzdy je ale moznost ke zmene. Doufejme, ze se tato zmena odehrava prave dnes.
anonym
22. 2. 2008 18:02
Re: ZDANI KVALITY
To tezko. >:D
22. 2. 2008 18:18
Re: ZDANI KVALITY
Je jednoduche napsat "to tezko". Proc si to ale myslis?
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 18:52
Re: ZDANI KVALITY
Přiznám se Mariánku.
Od tebe bych chválu na Renault nečekal.Sorry.
Tak tedy porovnávejme.
S poslední verzí Passata jsem najezdil tak 2000 km, 2,0 tdi. Jízdní vlastnosti dobré,ˇřazení normální,motor hlučný, ergonomie slabší, všechno fungovalo, něco rezonovalo, stáří 1 rok.
Exterér neurazí, ale ničím neohromí.Interér je neosobní, neladí jednotlivé linie, je ošklivý.Hlavně se s autem těžko zžíváš.
Nové Mondeo je na střední třídu přerostlé. Takový mastodont. Jízdní vlastnosti výborné, řazení standartní, ergonomie podprůměr,interiér jako celek kýč.
Spousty stříbra, jak na Matějské.
407 je starší, leč stále elegantní. Trochu se peru se zadní částí komba, ale svezení komfortní. Vnitřek je překombinován tlačítky. C 5 má naopak vnitřní část vyváženější. Jízda velice komfortní, řazení stabilní, pevné, podvozek na hraně mezi komfortem a tuhostí.Exteriér? Jak která partie. Jako celek průměr.
Novou Mazdu jsem nejel, leč naživo viděl, seděl v ní a mám z ní pocit jako z Mondea.
Superb. Asi nejhorší, co jsem měl možnost vozit. Byť 2,0 tdi, hlučnost traktoru,při řazení hledáš dráhu, ergonomie úděsná, podvozek dobrý. K čemu ale takový prostor? Plasty taky nekvalitní-no zlatý Scénic.
Pozor. Scénic mě velmi překvapil. Rychle si zvykneš. Přehledná přístrojovka, pohodlné svezení,díry zvládne hravě, řazení přesné, motor tichý, brzdy jsou vostroň,plasty lepší jak v Oktávce.
Tento týden po letech Octavia II. Pánové zklamání.
Podvozek je dobrý, ale vůle na volntu, brzdy s pomalou účinností, ergonomie jako u Superbu, plasty II kategorie.Design nehodnotím. Na první dojem když usedneš dobré, ale po čase vadí spousta věcí.
Opel Zafira je zklamání. Podvozek plave, řazení hrozně tuhé, sedíš jak na pryčně. To ostatně platí i pro produkty z dílny VW. Neergonomické prvky převládají.
Laguna II je ze všech uvedených nejatletičtější.Oproti ostatním se nepřežírá.
Nejlíp sladěný kompromis mezi spotrovním a komfortním podvozkem. Ovšem na úkor přejíždění děr. To je její slabost. Ergonomicky nejlepší, motory nejtišší,řazení normální. Vzhledem k recyklovatelnosti použitých plastů jsou obdivuhodně kvalitní. Najeté 100 tisíce.
A Laguna III? Jezdil jsem s nejvýkonější verzí 175 koňí, inicial, plná palba. Jezdil jsem se 150 koňovým automatem. Myslím, že z novinek naprosto nejodvážnější, nejkrásnější, nejelegantnější, nejoriginálnější. Motory nejšpičkovější. Podvozek na rovni mondea, ovšem pořád s komfortem. Řazení přesné, automat 6 kvaltů velmi rychlý.
Ergononomie vychytaná, použité materiály téměř prémiové.
Grandout byl oceněn za rok 07 nejkrásnějším autem. Cenu dostal za ex i interiér, včetně použitých materiálů, barev.
Nejvíc však překvapí kultivovanost motoru, citlivost řízení, reakce brzd. O tom se může mnou vyzkoušených, zejména VW výrobců jen zdát.
Ä Audi? Příště. tejně jako Vel satis.
:yes:
neregistrovaný "clever"
22. 2. 2008 19:33
Re: ZDANI KVALITY
Laguna je auto ktere v lidech nezanecha nejake kouzlo, nic co by v cloveku vyvolavalo emoce. Jeji tvary nevzbuzuji veliky zajem a kolemjdouci se za ni neotoci tudiz nic moc:( Motory hruza a des, tohle auto mimo to jejich spolehlivost je priserná!Jinak servis drahy ba predrazeny a na dily se ceka i nekolik tydnu!!!Moje zkusenost sehnat predni zaslepku mlhovek jednu:):)Nadlicky ukol jen v sade obe a za 1500:):)Muze mi nekdo ric proc si takove auto kupovat???:)
22. 2. 2008 20:30
Re: ZDANI KVALITY
Dovolíš si tvrdiť, že Passat alebo Vectra, či Mondeo zanechajú v človeku viac emócií ako Laguna? Nechci aby som sa ti vysmial...
Ťažko veriť, že si vôbec niekedy s nejakou Lagunou jazdil...
neregistrovaný "clever"
22. 2. 2008 23:59
Re: ZDANI KVALITY
jo to si pis!!!!
23. 2. 2008 14:42
Re: ZDANI KVALITY
tak potom si mimozemšťan >:D
23. 2. 2008 00:22
Re: ZDANI KVALITY
Je pravda, ze znam lidi (treba svagr), ve kterych laguna zanechala spousty emoci. Kdykoliv, kdyz to nekdo zmini, vyplavi se mu adrenalin, roste mu tepovka, vlastne nechapu, proc se ji zbavoval, kdyz ty emoce jsou tak dulezity...
Avatar - Ronault.
23. 2. 2008 00:30
Re: ZDANI KVALITY
Tak já potřeboval díl jen jeden. Do dne na místě, naprogramován, nainstalován, práce a disgnostika zdarma. Jediné nač jsem čekal byl nástřik zrcátka, ale to bylo den před Vánocemi, když jsem ho chtěl, takže se není co divit.
22. 2. 2008 20:41
Re: ZDANI KVALITY
Pokud mam duvod k pochvale, rad pochvalim. Jak doma, tak i v praci, nebo zde na auto.cz. Nejdednou jsem zde chvalil DSG od Volkswagenu.
Laguna 3 me prijemne prekvapila, mozna se s ni pojedu projet.
Pozor, chvalil jsem zde pouze design a provedeni interieru. Zde jde Laguna lehkym krokem pred zdejsim davem chvalenym Audi.
Nijak Renault nechvalim za spolehlivost. Nespokojene hlasy slysim ze vsech stran. Toto uz je podstatne vice nez "jedna baba povidala". Chci, ale aby lide dali Renaultu sanci. To, co jsem osobne videl je presvedcujici a slibuje mnohe.
23. 2. 2008 14:04
Re: ZDANI KVALITY
Vel Satisi, buď trochu soudný. V Superbu nepřesné řazení? Řazení je velice slušné, obecně patří k přednostem Škodovek a vůbec celého koncernu. A pokud se ho rozhodneš srovnávat s Lagunou II. Tam se mi zdáli dráhy o něco delší. Přesnost byla, dobrá nestalo se, ti že bys zařadil něco jiného nebo hledal a nebyl si jistý zda už to tam padlo. Ale při rychlé změně. Když na něj trochu přitlačíš prostě drhlo. A zkus to samé třeba v Octavii II. Opravdu hodně agresivně. Ten kvalt tam skočí jako po máslo, dráhy takřka ideální, přesné. Tak by to mělo vypadat.
A pak co ta vůle? Zkus to nějak blíž definovat, vůli má Lada Niva. Ale OII, to slyším prvně. Opět ve srovnání s Lagunou II, kde je řízení často kritizované za svou nepřímost a nepřesnost, je mnohem dále.
Brzdy. Nemáš spíš na myslí, že dráha pedálu je delší a neberou hned zkraje. Takové brzdy mi vyhovují více. Dají se lépe dávkovat, nejsou zbytečně ostré a přitom jim neschází výkon. Zkušenost z ostrými a pro mě nepříjemnými brzdami mám třeba z Fiesty. Sotva si štrejchnul o pedál, hned to brzdilo, pro jízdu ve městě nemoc pohodlné. Vhodné spíše pro řidiče, kteří nemají cit a místo nohy kopyta. Aspoň je jistota, že zastaví.
A jaký si měl problém s ergonomií, co si nemohl najít, nebo kam si nedosáhl? A dále plasty, no...chtělo by to trochu nadhled.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2008 14:19
Re: ZDANI KVALITY
Tak Baracudo, musím přecejen reagovat.

Co se týče řazení v Laguně II ve srovnání s koncernem VW. Laguna II je prostě Francouz, což ovšem není omlova pro to, že je prostě horší než produkce VW(delší chod, přesnost není 100%). Moje Laguna není na tom bůh ví jak, tam měl Renault opravdu zapracovat. Ale zase není to u všech kusů stejně, některé jsou na tom lépe. Řídil jsem například 3 Fabie. Jedna má perfektní řazení, zbylé dvě s jiným motorem sotva průměr. Totéž platí všude jinde, jen s tím rozdílem, že prostě tady má VW častěji navrch. Pamatuji na situaci před 10 lety, kdy jsem měl jednoho Favorita s perfektním řazením, konkurence Fabii (bez nadsázky) a poté jsem přesedl do o dva roky novšího a nemohl jsem najít dvojku. Bohužel takhle kolísavost kvality se projevuje, i když už méně, i v dnešních vozech, takže vše je možné.

Co se týče brzd. Tak v prudkosti má Renault asi téměř prim. Někomu to vyhovuje, někomu ne. Když je v noze cit, tak se to dá dávkovat bez problémů, když ne, tak má řidič smůlu, že má místo nohy kopyto. Osobně preferuju tyhle brzdy. Když přesednu do jiného vozu (Fabie, Oktavie), tak se často leknu, že auto nebrzdí. Navíc v krizové situaci už mi tenhle rychlý náběh několikrát pomohl.

Řízení. Nevím jak to novináři řeší, ale řízení L II je z mého pohledu naprosto v pořádku. Přesné, bez vůlí a posilovač to se svou prací nepřehání, takže v 180 se volant drží dvěma prsty, dává odpor a při prudkém vyhýbacím manévru naprosto spolehlivé (dost o tom může mluvit ten klučina, co mi vběhl pod kola...)
neregistrovaný "mananásek"
22. 2. 2008 18:40
Re: ZDANI KVALITY
tady bych souhlasil, dejte laguně šanci, ať prokáže jestli se kvalita zlepšila, nebo to bude šrot, tak jak jsem slyšel od lidí, kteří renault měli. Audiny taky v 70 letech nestály nic moc a postupem času se vypracovaly na prémiovku. Co se týče designu, se mi fakt nelíbí, ale to neznamená, že musí být špatná. Co se týče řiditelné zadní nápravy, to ukáže čas. Jen tak mimochodem, BMW taky chystá do pětky řiditelnou zadní nápravu, pak bude zajímavé srovnání, kdo to zvládl lépe, nehledě na rozdíl ve třídě. :-!
22. 2. 2008 20:34
Re: ZDANI KVALITY
Tak to si sa na Renaulta nepýtal mňa. Jazdenka, 150 tis. km, ale jazdí vpohode a spoľahlivo a so slušnou spotrebou. Od kúpy najazdených 10 tisíc bez zaváhania. Podľa niekoho vyššie v debate by sa musel od novoty rozsypať minimálne 15x...
Avatar - Dylan McKay
22. 2. 2008 18:35
Renault nejlepší
Narozdíl od přihlouplých prolhaných anonymů můžu jasně prokázat vlastnictví třinácti Renaultů. V současné době mám dva. S Renaultem Avantime jsem najezdil 120000 km bez jediné vážné závady, to samé například z jiného soudku s Renaultem Masterem 220000 km absolutně bez selhání... Renault Vel Satis 60000 km, 2x Renault Trafic 60000 km a 120000 km- bez závad atd...

Věřte, že kdyby byl Renault to co tady vylháváte do světa, tak si žádný další nikdy nekoupím. Jsem zastáncem této značky, a z vlastních zkušeností vím, že je právě Renault skvělá volba!

Takže BRAVO RENAULT, a VWfilové, nelžete sami sobě... ;-) >:D
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 19:14
Re: Renault nejlepší
Musím se ke Švihákovi přidat, byť jsem 13 Renaultů nevlastnil.
Bylo jich méně, ale to není podstatné.
Podstatné jsou zkušenosti. Tak třeba Oktávia. Bohužel, ale vypadá navenek lépe, než jaká ve skutečnosti je. Takový pěkně zabalený hořký bombónek,přes 200 tisíc km zkušeností. Audi A6. Je bezporuchovost výměna 5 turb na 80 tisících? Výměna řídící jednotky a převodovky k tomu?
Zásadní rozdíl mezi VW motory a Renaulťáckými?
U Oktávek pořád dolejváš olej a to chodíš po 15 tisících.
U Laguny chodíš po 30 a nedolejváš nic. Vel Satis jsem měl možnost vodit v zahraničí. Není takového podobného auta.
Avantime jsem bohužel neměl možnost řídit, ale to auto je po designérské stránce ikonou, převratným modelem, ze kterého Renault dlouho čerpal.
Krátce po revoluci jsem si vozil zadek v zahraničí v CBXu.
Vynikající zážitek.

Laguna III generace je dalším vývojovým stupněm, dalším mezníkem u Renaultu.
Řízení všech kol přichází v pravý čas. Další break point. Renault bude pomalu dávkovat další a další laskominky.
Jsem zvědav na reakci konkurence, bude-li.
Vypadá to, že se blýská na lepší časy.

:yes: :yes: :yes:
Avatar - Dylan McKay
22. 2. 2008 19:34
Re: Renault nejlepší
Jenom musím napsat ještě důležitou věc- do žádného Renaultu jsem nikdy nemusel dolévat olej! Jsem Renaulty prostě nadšený, nikdy jsem s Renaultem nezažil zradu... :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 19:58
Re: Renault nejlepší
No to jsem právě chtěl vysvětlit zaslepencům, slepým, hloupým, navedeným a dalším jim podobným.
Prošel jsem si Lagunu I generace, II taktéž, také jem jezdil Safranem.No tak na něj jsem málem zapomněl.
V té době tedy bobma kára.
A zřejmě půjdeme i do Laguny grandtour III.
Za ty roky jsem nenalil kapku oleje mimo běžné výměny, a to zdůrazňuji po 30 tisících.
Do Oktávek jsem byl v minulosti vmocněn a lil jsem i 2 litry mezi běžnou výměnou po 15 tisících.
Taky máme Lagunu II už na 170 tis. POZOR. Na původních tlumičích, původních kotoučích. Vlastně vše je původní.
Zkušenost z Passatů a Oktávek. Výmeny kotoučú tak po 50-60 tis. tlumičů tak po 80 tis.
nemluvím o dalších drobnostech jako výměna turba, klimošky a dlaších vlastně dle VW-filů neoprav.
Já jsem přesvědčen, že proklamace C.G. o Laguně III být mezi TOP 3 v segmentu se naplní.
A s tím půjdou další nové kousky.Megane atd...
Už Koleos jde po stopách být nej ve své třídě :yes:
neregistrovaný "Ji/Ri"
22. 2. 2008 23:00
Re: Renault nejlepší
No vidíš, já lil do Vel Satisu 2,8lt/8tis. km..... . A byl to nový (vyměněný) motor. Právě díky přístupu Ren. k majiteli své nej. klády už Ren nechci. byť je to nejkrásnější a nejlepší auto....až na tu nevyzpytatelnost v provoze. Jo dodávky - to je jiné kafe. 4 ks a ani jedna poruchová..... osobáky: LagII GRDT 1,9dCi a bída. VS 3.0dCi, iniciál a totální bída bíd. Horší snad už ani neexistuje!!! Každý máme svou zkušenost....Teď A6 a kam se se.re Ren. Audi je skutečná prémiovka, ren. je pouze ren.....
23. 2. 2008 12:47
Re: Renault nejlepší
Já bych jen dodal, že motor skrytý pod obchodní značkou "3.0 dci" je vyráběný a dodávaný japonským isuzu a je díky použití nikasilu ve válcích (snad prvně?) u turbodieslového motoru natolik pokrokový, že nejen předběhl dobu, ale i sám sebe... Ono to s tím nikasilem totiž nebyl vůbec moudrý krok a co dobře funguje u maloobjemového benzínového dvoutaktu, to nemusí dobře sloužit jinde, že. A že to skutečně nefungujuje (nikasil se vydírá, motor začíná žrát olej a kolem 50.000 najetých km umírá na zadření, někdy ovšem vynechá fázi žraní oleje a skoná mnohem dřív) dokládají nešťastní majitelé všech vozů, kam se montoval, mj. Renault VelSatis, Opel Signum...
neregistrovaný "Ji/Ri"
23. 2. 2008 15:45
Re: Renault nejlepší
Vyznáš se, hmmm. :yes:
neregistrovaný "miluna"
24. 2. 2008 01:09
Re: Renault nejlepší
hahahaha prvně použitý nikasil? v BMW už se to dělá pár let brouku akorát se to nazývá Alusil, bohužel víš jak to vypadá když netěsní třeba vstřik? u normálního litinového bloku praskne píst u verze s nikasilem - měníš blok ;-\ a že by se vstřiky u Renaultů neměli problém?? >:D
24. 2. 2008 12:11
Re: Renault nejlepší
Tak nejdříve tedy vyjádřím souhlas, že při vadě na bloku s nikasilem je třeba jej vyměnit komplet. V tom se shodnem.
Ale aby ses vysmíval(a) mé nejistotě o prvním použití tohoto řešení firmou isuzu u naftového motoru velmi jasně vyjádřené použitím otazníku u sousloví "snad prvně" je trochu ubohé. Včetně toho "brouka".
Navíc si nemyslím, že by bmw toto aplikovalo dříve než isuzu na dieslové motory... To si nastuduj, než se začneš pošklebovat. ;-)
A měl-li motor isuzu problém se vstřiky, to také nevím. Nicméně tento problém není problémem ani tak výrobce motoru, nýbrž dodavatele vstřiků, čili společností Delphi, Denso, Siemens a Bosch. A každá tato firma dodala někdy v historii svým zákazníkům méně spolehlivou evoluci nějakého svého zařízení. Bylo-li tomu skutečně tak i u motoru 3.0, pak poukazovat na chybu jedné automobilky je přinejmenším krátkozraké a omezené, vždyť tentýž motor najdeme pod kapotami saabů, oplů, renaultů a snad i samotného isuzu.
neregistrovaný "Alex.333"
22. 2. 2008 18:50
spolehlivost laguny
Osobně na renaulty moc nejsem, ale frantíci se mi dycky líbili a už mám třetího. Před tím felicii - totální děs (sice jezdila, ale rozpadala se) a vw golfa TDI - to bylo super auto, jen snad poněkud hlučné. Nyní xantia HDi s hydraulickým podvozkem - u tohoto auta je zajímavé pro všechny vw-fily, že ve zmiňovaných statistikách spolehlivosti předčí naprostou většinu vágenů, ne jak si asi myslíte v poruchovosti, ale ve spolehlivosti. A to pohodlí... .
Držím renaultu palce k vyřešení poruchovosti elektroniky - stejně jako citroenu. Podle firemních "blábolů" obou výrobců (laguny i C5) se na tom intenzivně pracovalo, či pracuje. Tak uvidíme. Osobně tomu, ale moc nevěřím :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Perun."
22. 2. 2008 20:15
Koule
Tak si tu v tichu přemýšlím.. Fandím každému, kdo hájí svou pravdu a je ochoten jít proti proudu - i s rizikem, že se to třeba nepovede. Renault se trpělivě snaží znovu objevit to, co kdysi lehkovážně ztratil. A dle mého soudu mu právě v těchto chvílích začíná vycházet sázka na károvou dámu... GT je podivuhodná střela! :yes: Motoricky na absolutní špici (parametry DCI jsou na mainstream famózní), ergonomicky a celkovým pojetím kokpitu de-facto na rovni prémii.. A k tomu ten podvozek.. Podle toho, co jsem slyšel se o natáčení jednotlivých kol starají servomotory a testy potvrdily, že je možné očekávat skutečnou jízdní revoluci. V tomto případě si rád přečtu hodnocení Top G, nebo CarAuta, kteří i přes smyslu zbavenou posedlost Fordem, Jaguarem a Astonem snad jako jediní "papíroví" nžurnalisté dokáží rozeznat potenciál a kvality podvozkové části aut. Možná si budeme muset zvyknout na závěr typu: "Ano, GT skutečně překonává Mondeo ve vetšině disciplín. Je rychlejší, zábavnější a přímočařejší! Ale přesto, Mondeo podle nás nadále vévodí střední třídě svou klasickou koncepcí a robustním dojmem, tím těžko popsatelným pocitem za volantem při každodenní cestě do práce a zpět" >:-[] Ano, myslím, že Renault má koule. Má odvahu jít proti proudu a riskovat. Držím mu palce :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 2. 2008 21:44
Re: Koule
Od Peruna číst chválu na Rendla?
Já zírám. Co se to děje?
Samozřejmě nesmíme předbíhat dobu, která jako jediná je tím nejlepším soudcem. Nicméně naděje, že Lágo převálcuje konkurenci je veliká. A nejen zjevem. Spolehlivostí, výkony, jízdními vlastnostmi.
Ono se dá dokonce tvrdit, že ani nemůže Renault jinak, než to dokázat.V opačném případě riskuje velmi.
Řízením všech kol začíná Renault pravděpodobně novou éru automobilového světa.
Nerozumím však, z čeho plyne, že podle nás vévodí střední Mondeo?
Není nové Mondeo náhodou malinko již přeteklé?
Není robustnosti příliš? Nemohu souhlasit s názorem, že jízdní vlastnosti bohatě nahradí kýčovitost interiéru.
Musíme přeci vnímat auto jako celek.
Renault měl vždycky odvahu jít tak trochu proti proudu.
Takže jen tak dál chlapci. :yes:
Avatar - Ronault.
23. 2. 2008 00:40
Re: Koule
Problém je v tom, že Laguna III bohužel asi nemá ten "masám líbící se design". Dvojka ho měla, trojka vypadá jako skok vpřed, tam kde kulhala dvojka, trojka stojí pevně.
Aby Renault tohle prodával v takovém množství jako VW Passata (minulou sobotu jsem ho zaměnil zezadu s Jettou, proč asi? , tak by musel jít tudy, kam se vydal C5. C5 je krásné auto, ale upřímně, chybí mi v tom právě to, co Citroen pro mě znamenal, mají koule a jdou originálně. Ale C5 se asi díky tomu bude lépe prodávat.
neregistrovaný "Perun."
23. 2. 2008 07:17
Re: Koule
"Rendla" jsem nikdy nehanil.. Proč taky? :-) Ale k věci. Mondeo válcuje střední třídu je v PR blábolech. Je dobré, je velmi dobré.. Ale nejen pozorným čtenářům, žel i pozorným řidičům došlo, že oproti předchozí verzi poněkud "zpapínkovatělo". Nabralo na váze, laciných plastech a dojmu Tyranosaura silnic. Krom estetiky nemá mnoho slabin. Má kvalitní jízdní vlastnosti (nebýt tak těžké, srovnal bych jej se 407, která ač také zrovna nedrží dietu, je dle mého soudu na samém vrcholu), používá dieselové motory PSA ;-) a je především skutečně prostorné. Ale také pekelně drahé! Britská novinářská šlechta dlouhodobě bere Ford za "svou" značku, takže většina testů vždy končí buď skrytým PR nebo docela otevřeným mlaskáním. A když už Ford opravdu nemá čím oslnit, vetře se nějaká subjektivní větička o jisté auře a těžko popsatelných pocitech... Už rozumíme? ;-) Laguna bude mít poněkud těžší život v prvních možná dvou letech. Její poněkud výstřední kabátek žádá "koule" i od kupců. Ti neprohloupí, ale mnoho potenciálních uživatelů jen naprázdno polkne a v lepším případě počkají, až si zvyknou. Pak už by to mohlo jít dobře, protože konfekce je vždycky masovou záležitostí a prodeje mainstreamu prostě jsou o počtech. Držím Laguně palce, ale na důležitém bitevním PR poli to bude mít velice těžké
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 2. 2008 09:17
Re: Koule
Já to Perune vidím hodně stejně.
Zašel bych do světa kultury.
Malinké přirovnání, které může pokulhávat, ale něco na tom je. P.Gabriel není P.Collins, ale P.C. poslouchá více lidí, má líbivější písničky. Co to je to líbivější?Narozdíl od P.G., kterého si musíš naposlouchat a né každý to dokáže. Jenže časem co udělá vyzraje, dojde a víš, že P.G. je pecka. Myšleno umělecky, artově, nepopulárně.
O F.Zappovi a dalších už psát nebudu, ani o pseudozpěvácích jako je I.Bartošová. Ale i tady bych určitou paraleru ve srovnání s Oktávií viděl.
Na první pohled je Mondeo pecka. Asi jako hitovka. V porovnání s ním je Laguna III min. druhá. Dokonce bych řekl, že převládá zklamání.
Jenže po roce sledování Laguny a Mondea se věci mění.
V Mondeu jsem jezdil. Nic bych nevytknul. Ale. O kýčovitosti, nabubřelosti a přesycenosti neergonomie interiéru jsem psal. K čemu tolik plastů, velký prostor a super podvozek, když mám pocit, že řídím hrocha.
407 je jeden z vrcholu střední. Na můj vkus příliš složitý interiér a toho místa tam taky není moc. Navíc malinko exteriér připomíná MISS před redukční dietou.
C5 je krásná, ale jak psal Ronault. Bohužel originalita šla stranou, vše podmíněno prodeji.Škoda, velká škoda.
Laguna III mě opravdu vychází nejvyváženější.
Bude mít velmi těžké přesvědčit. Moc jí fandím, protže
dle mého skrze ní vidím trošku tu riviéru, šarm, eleganci, naštvanost, náladovost. Život je o tom. :yes:
23. 2. 2008 13:43
Re: Koule
Ano, vždycky se někde ve srovnávacím testu objeví fráze, že podvozek Mondea je o pověstný krůček dále. Vše je dáno spíše celkovým naladěním vozu. Jak píšeš ve srovnání třeba ze 407. Ta má podvozek opravdu, z hlediska techniky velice kvalitní a "složitý". Použitou technikou zavěšení se jí může vyrovnat jen 159 nebo A4. Pokud beru vozy s přední hnanou nápravou. V několika testech se o 407 můžeš dočíst, že rychlost a stabilita v zatáčce jí rozhodně nechybí a pokud by došlo na řeč čísel ve srovnání s Mondeem asi bysme byly překvapeni. Přesto všechno se vůz nenaklání a nabízí slušnou dávku komfortu, na jakou jsme u Peugeotu zvyklý. I řízení je dostatečně tuhé. Jenže je tu už zmiňovaný charakter, 407 nechce být sportovní, proto ani řidiče nevybízí k rychlé jízdě. Naopak, je spíš uklidňující. Kdežto většina novinářů a vůbec lidí, ti odpoví že jim charakter, tedy ta dynamika a celková odezva vozu (podvozek, řízení) více vyhovuje v Mondeu, jehož komfort a schopnost tlumit je také na vysoké úrovni. Ale mě to nijak nevadí, jsem rád, že se Peugeot nesnaží být sportovní a stále má svou tvář.
S Lagunou to bude podobně, i když její podvozek není příliš sofistikovaný, přeladěno bylo jen pérování. Vůz je tedy stabilní a slušně si poradí s nerovnostmi. Vel Satis tady prohlásil, že je na úrovni Mondea. No, co jsem zatím pochytil z různých testů, pak na kvalitním povrchu jede velice slušně. Jenže Mondeu výrazněji v zatáčkách pomáhá zadní náprava. To je zkrátka fakt. Na nekvalitní povrchu je Laguna zase o něco hlučnější. A i když se v zatáčkách příliš nenaklání, její projev rozhodně není sportovní. Což se o Mondeu dalo prohlásit v jakékoliv jeho generaci. Ale nic proti Laguně, byla by chyba se přetvářet a hrát na sportovní notu. Její kvality jsou jinde.
neregistrovaný "kuko"
25. 2. 2008 09:21
Re: Koule
hezky jsi to napsal. Taky nechápu nový módní trend "hrát si na sportovní" - pochopil bych to třeba u Forda nebo některých Japonců, ale např právě Laguna, nebo Volvo, nebo klidně i Audi, to jsou značky které jsou zaměřené spíše na pohodlnou jízdu. Bohužel zákazníci jsou pobláznění tím hraním si na sportovní jízdu apod bláboly a automobilky se jim musí přizpůsobit. Pomalu to vypadá, že tady máme samé závodní speciály - pamatujete si za poslední cca půl rok uvedení nějaké novinky kde by nebyla zdůrazněna sportovní stránka modelu?
22. 2. 2008 23:29
4WS
no nekdo nekde delal test ve slalomu a laguna byla rychlejsi nez Boxster a tady by se meli vsichni zamyslet, asi na tom neco bude. na druhou stranu bych nechtel platit opravu az by se tam neco podelalo, cas ukaze jak to kluci zmakli, kazdopadne nechapu proc ten benzin nema vetsi vykon,aspon jako Megane RS... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
23. 2. 2008 00:43
Re: 4WS
No tak zas tak hodně bych se toho nebál. Systém nevypadá překomplikovaně. Taky jsem se zděsil, když jsem zjistil, že na zimu potřebuju 4 ventilky po 1200 Kč na každé kolo. Pak mi v Renaultu řekli, že si to můžu nechat za 500 na zimu vypnout. To mě taky zděsilo, že každý rok 1000 jen tak v luftu. No a nakonec jsem zajel pár km vedle a neautorizovaný servis mi vzal za to 200 včetně komplet diagnostiky, aktivace za 50 příště. Takže nic se nejí tak horké, jak se uvaří.
anonym
23. 2. 2008 13:02
Šunka první kategorie!
Renault je značka pro lidi, co nemaj peníze na pořádný auta a jsou ochotni ho obhajovat do krve! Taková zvláštní skupina lidí, co si bez mrknutí oka dokáže lhát před zrcadlem, nebo davem i hodiny! 100x řeknou ve všech médiích, že je to poruchový, ale oni ne! Směšný.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
23. 2. 2008 14:36
Re: Šunka první kategorie!
Ano, Renault je značka pro lidi, proto takoví oslové jako Ty si je nekupují ;-)
anonym
23. 2. 2008 15:01
Re: Šunka první kategorie!
ale kdo to rika skodofkari co prejdou ze sade120 do fabie a mysli si ze objevili ameriku >:D kdejakej strejc co si rad priplati rad za picovinky,ale ja nechci dekuji ;-) ja si radsi koupim auto co je uz vybaveny a da se na nej koukat >:D
neregistrovaný "kuko"
23. 2. 2008 15:33
Re: Šunka první kategorie!
ano, už 100x jsem slyšel z médii že Octavie je střední třída...
Věříte tomu? ;-)
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 15:42
Verdikt
Hrstka lidí to tady obhajuje, nakonec to dopadne jako s druhou generací. Po pár letech to bude jeden z nejztrátovějších vuzů, za pět let budou ve frcu za 150 klacků. Co se týče dvojky, nevim. Čtu hodně časopisy, internetové magazíny...všude říkají nebrat. Mojeauto.cz - taky nic moc. Jedno z nejporuchovějších aut ve statistice. Máte to jako Clio poslední generace. je sice široké a velké,říkalo se o něm požírač nové fabie. Jenomže jízdně vyjde fabia lépe, i se lépe ovládá a má mnohem čistší a bezpečnější jízdní vlastnosti. Akorát je ošklivá a úzká. nadruhou stranu bude spolehlivější.
Rozbalit vlákno
4
anonym
23. 2. 2008 15:48
Re: Verdikt
Je vidět že jsi nikdy ve cliu a ve fabii nikdy nejel je to sto a jedno.Jo a že čteš to je sice fajn ale když jsi v těch autech nejel tak víš jedině kulové.Mám obě doma a clio je o třídu někde jinde .Jo a to co píšou místní pisálci neber vážně když jim to auto půjčíš na dovolenou tak ti ho tak vychváli že se budeš divit :-)
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 17:25
Re: Verdikt
Já právě v obou jel....bohužel, ¨jinak bych to nepsal...jestli si zastance plavne jizdy, tak ti muze clio pripadat lepsi, nicmene me museji hvizdat kola a z tehle dvou chcipaku me fabia prisla podvozkove a ovladatelnosti mnohem lepsi....(ovsem prvni generace fabie byla na držení stopy ještě lepší...všechno se * do kelu)
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 12:32
Re: Verdikt
Mě musejí hvízdat kola... Tak tohle mě zase jednou rozesmálo... dobrá hláška >:D
neregistrovaný "Logins01"
23. 2. 2008 17:26
Re: Verdikt
Já právě v obou jel....bohužel, ¨jinak bych to nepsal...jestli si zastance plavne jizdy, tak ti muze clio pripadat lepsi, nicmene me museji hvizdat kola a z tehle dvou chcipaku me fabia prisla podvozkove a ovladatelnosti mnohem lepsi....(ovsem prvni generace fabie byla na držení stopy ještě lepší...všechno se * do kelu)
neregistrovaný "Turlupin"
23. 2. 2008 18:02
Viva la France
Atˇžije Francie a její nehynoucí sláva
a skopčáckovlezdo***isté atˇ se jdou vycpat. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turlupin"
23. 2. 2008 18:08
Viva la France
Atˇžije Francie a její nehynoucí sláva
a skopčáckovlezdo***isté atˇ se jdou vycpat. :-!
"Vše co je francouzské je světové,
vše co je světové je francouzské. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný ":o)"
24. 2. 2008 13:29
Re: Viva la France
Oni Vám to Skopčáci zase vysvětlej....Francie byla vždycky bita >:-[]
neregistrovaný "Turlupin"
24. 2. 2008 19:46
Re: Viva la France
Povídali že mu hráli,uvidíme kdo bude bit,
ale Francie to určitě nebude... :-!
neregistrovaný "Turlupin"
24. 2. 2008 19:51
Re: Viva la France
"Francie byla vždy bita"říká jeden,co kouká skopčákovy ze zadku.... >:D
anonym
24. 2. 2008 11:07
Vzdy kdyz se je zde diskuze o Renault-DACIA atp.. ma nejvice
Vzdy kdyz se je zde diskuze o Renault-DACIA atp.. ma nejvice pripevovatelu

- renault hani hlavne cesi co zacinali na 100,120,Favorit,Felicie ,Octavie a uz se holt neumi prepnout na jinou znacku,jo oni zvladnou se prepnout tak na VW a Audi,ale to je porad to stejne jen v jinem kabate.
- kdyz velde sebe postavite OII,Roomster,FABIE II,tak ze predu ani nepoznate co je to za auto vsechno nudne stejne. a to same plati i u interieru vsechno stejne.Tak tem co se to libi rikam ok ale otevrete oci a bezte se podivat na jina auta.Treba SEAT,Volvo,Renault,Peugeot atd....

a to ze se nejaka skupina lidi v CR rozhodla ze bude medialne hanit Renault,je fakt hnus a hnuj
Rozbalit vlákno
4
anonym
24. 2. 2008 12:34
Re: Vzdy kdyz se je zde diskuze o Renault-DACIA atp.. ma nej
Naprosto s tebou souhlasim, francouzsky auta vypadaj aspoň
jak auta!!!narozdil od jinejch!
neregistrovaný "logins"
24. 2. 2008 13:31
Re: Vzdy kdyz se je zde diskuze o Renault-DACIA atp.. ma nej
vypadaj blbě, mají špatné podvozky, hnusný interiéry, vylágrované řazení, nekontaktní řízení a šíleně se se*rou...
Avatar - Ronault.
24. 2. 2008 20:22
Re: Vzdy kdyz se je zde diskuze o Renault-DACIA atp.. ma nej
Sebeanamnéza? >:D Já si prostě nemůžu pomoc, když vidím takovéhle příspěvky na úrovni 1. stupně ZŠ a musím si rýpnout... omlouvám se >:-[]
neregistrovaný "kuko"
25. 2. 2008 09:15
Re: Vzdy kdyz se je zde diskuze o Renault-DACIA atp.. ma nej
musíš Ronaulte ještě na sobě popracovat, přestat si všímat takovýto individua - stejně jim není pomoci. Ať si zůstanou u značky o které si myslí, že je kvalitní, a my taky zůstaneme u značky která zas nám vyhovuje nejvíc.
anonym
24. 2. 2008 21:02
..........
Vše o Renaltu se skrývá v jeho znaku!
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 2. 2008 22:08
Re: ..........
jj máš pravdu sou to diamanty!
Renault :yes: :-!
neregistrovaný "rimer"
25. 2. 2008 09:31
orientacia
kazdy sme nejako orientovany.ja proti zenskemu prirodzeniu nic nemam a este k tomu diamanty, supeeeeeeeeeeeeeeer. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 2. 2008 10:52
Královna
Je mi líto,že jsem se tu neukázal dřív,byla to pestrá diskuze... :yes:

Tato Laguna je nepopřitelný vrchol nejen své třídy.Aktivní řízení,design,kvalita,motory.........nem… se dočkat

LAGUNA= :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - toryu1
26. 2. 2008 17:03
Laguna GT
Z mého pohledu, jako dlouhodobého uživatele Renaultů co by aut na běžné denní ježdění (1997 Mégane 1,6 RT; 2002 Laguna 2,0 IDE; 2005 Laguna 2,0T GT a 2007 Laguna Grandtour 2,0T), musím říci jedno.

Nová Laguna se mi asi víc nelíbí, než líbí... ;-\ Byl jsem na ni opravdu zvědavý, ptotože mi dobíhá záruka na moji současnou Lagunu GT a hodila by se mi generační výměna, Jenže...

Je to nový model, a z mojí vlastní zkušenosti vím (konkrétně 2002 Laguna 2,0 IDE), že první výrobní série nových modelů a technické novinky se Renaultu až příliš často nevedou... Moje první Laguna stála víc v servisu než na silnici a to z různých technických důvodů, nad kterými bádal nejeden technik autorizovaných servisů (určitě jich pár skončilo pod dohledem statných ošetřovatelů v léčebně doktora Chocholouška...) a revoluční a jedinečný motor IDE byl pro Renault velký prů*er :no: :no: :no: Zkrátka tenhle model byl šmejd, který stál skoro milion, a ať dělali v Renaultu co chtěli, šmejdem (velmi často nepojízdným) zůstal až do posledního kilometru, který vedl ihned po ukončení leasingu směrem ven z domu (upřímě lituji nového majitele).

Jako omluvu jsem dostal velmi výhodnou nabídku na faceliftovou Lagunu ve vrcholné "sportovní" verzi GT. Řekl jsem si nu což, jsem sice asi masochista, nicméně GT, 150 Kw..., turbo... dobrá... a s obavou uvalil další nesmyslnou sumu do auta značky Renault. Nyní mohu s klidným svědomím říci,že to byla dobrá investice (vzhledem k tomu, že auto nechci prodat, stejně ho zase dostane táta jak o Megana >:D ). Nevěřícně musím konstatovat, že tuto GT snad ani nevyrobili v Renaultu. V porovnání s 2002 Lagunou II IDE je to úplně, ale úplně jiné auto. Dobíhá třetí rok a je bez problému! Byl jsem připraven na hodně, ale na tohle rozhodně ne.

Takže pokud to shrnu, nová Laguna III se mi po stránce vzhledu spíše nelíbí, ovšem nové GT bude jistě opět pecka, co se týká výkonu v běžném autě. Nevím jak to bude s motorem, ale má stejný výkon jako moje současné GT, takže by mohl být stejný (rozuměj v pohodě a odzkoušený). Nemělo by nové uživatele čekat překvapení jako mě, když jsem na modelu IDE dělal za svoje peníze továrního zkušebního jezdce >:D Alespoň jsem v plné šíři pochopil co znamená značka "testováno na lidech"...

Ale ten revoluční systém řízení... kdepak, pokud to nebude v běžném provozu alespoň dva roky, tak díky osobní zkušenosti s technickými novinkami od Renaultu... prostě nevěřím :no:

Na druhou stranu... buď to bude těžký propadák, nebo trefa do černého. Nic mezi tím... Tohle zase Renault jako značka umí... (viz. třeba novátorská koncepce Scénic kontra problémový VelSatis) Osobně obdivuji odvahu manažerů Renaultu, pouštět se do nových revolučních řešení, a to jak technicky, tak design a filozofie nových modelů. :yes:

Nechám se překvapit, a když bude v pohodě a začne se mi líbit (no i když to asi hned tak ne... uvidíme facelift za tři roky), tak si model GT zase možná pořídím, ale až bude v provozu víc jak dva roky >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ghostyx
4. 3. 2008 11:47
Re: Laguna GT
Hezky a objektivne napsano... :yes: Ja jsem kdysi taky vlastnil Lagunu II, 2.0T, rocnik 2003 a muzu rici, ze pri predepsane udrzbe, az na par opravdovych drobnosti (praskla pruzinka spojk. pedalu, praskly drzak predniho sterace, asi ve 140tis. km nutna vymena 2 vytlucenych zadnich kruhovych "stabilizatoru") vydrzela v pohode temer do 150tis. najetych km, kdy jsem ji nasledne prodal. A to jsem ji opravdu nesetril a napr. na nemeckych dalnicich jela treba 500 km temer v kuse maximalkou a to zima nezima, leto neleto, proste bez rozdilu. Kupodivu vse vydrzelo a fungovalo jak ma az do posledni chvile vcetne elektroniky, ktere tam bylo pozehnane. Opravdu nemuzu na ni nadavat...
Avatar - toryu1
1. 8. 2008 15:06
Re: Laguna GT
Tak jo... k tomu co jsem psal předtím.

Fakta:
Tři dny jsem jezdil s novou (benzín turbo) Lagunou GT, kterou mi laskavě zapůjčíli v Renultu Praha Zličín.
Jak jsem očekával, je to pecka co se týká jízdních vlastností. Ta zadní náprava funguje neskutečně a to jak při velmi rychlé jízdě na dálnici, tak na zatáčkovitých okreskách. To auto nelze jen tak utrhnot, pohrne se celé bokem, když už toho má fyzika dost, ale drží - NEUVĚŘITELNÉ !!! :yes:
Je to pecka v ineriéru vozu, proti mému GT první generace rozdíl tak dvou tříd. Materiály, design celého ineriéru a ty sedadla potažená alcantatou a kůží... :yes:
Podvozek je super naladěný. Je přiměřeně tuhý, ale neuvěřitelně pohodlný (nic co by vám na špatné silnici vytlouklo plomby ze zubů) a motor jde s ním ruku v ruce (žádná přemotorovaná bestie, ale luxusni GT) a pro auto je snad jediné motto: OVLADATELNOST. :yes:

Takže pokud to shrnu, pokud v ní sedíte za řízením, naprosto bez výhrad. Jedná se o rychlé, špičkové GT pro dlouhé a pohodlné cestování kamkoliv po silnici. Pokud se vám líbí NEVÁHEJTE!!! Chybu rozhodně neuděláte. :yes:

Tím se dostávám k mé jediné výhradě. To auto je skvělé až na fakt, že se mi bohužel zoufale, ale fakt strašně zoufale nelíbí. Tři dny jsem ho studoval v naději,že mu přijdu na chuť :-( Nestalo se... Je to pouze můj osobní názor, který nikomu nenutím. Vnímání designu je osobní věcí každého jednotlivce.

Pokud bude tahle technika v připravované Laguně Coupe, má mě Renault jako zákazníka zpět, ale jak jsem avizoval, Lagunu GT si prostě koupit nemohu. Nemůžu mít v garáži něco co se mi bytostně nelíbí...