Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna GT: aktivní řízení všech kol na českém trhu

Nová Laguna je momentálně největším želízkem v ohni, které Renault má. V Ženevě se představila vrcholná verze Laguna GT, která mezi běžné sériové modely vrací fenomén řízení všech kol. Nyní je i v českém ceníku této modelové řady.
Zpět na článek
15. 4. 2008 01:28
15. 4. 2008 06:51
neregistrovaný "Perun."
15. 4. 2008 10:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:54
15. 4. 2008 12:09
15. 4. 2008 13:06
15. 4. 2008 13:14
15. 4. 2008 14:42
15. 4. 2008 14:44
15. 4. 2008 16:01
15. 4. 2008 07:17
15. 4. 2008 07:47
15. 4. 2008 10:16
15. 4. 2008 13:51
neregistrovaný "carmik"
15. 4. 2008 16:03
15. 4. 2008 08:34
15. 4. 2008 14:48
15. 4. 2008 16:15
15. 4. 2008 16:19
15. 4. 2008 19:00
15. 4. 2008 10:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 13:13
15. 4. 2008 13:42
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2008 19:58
15. 4. 2008 12:11
neregistrovaný "PREMDA"
15. 4. 2008 13:18
neregistrovaný "Liptovsky baca"
16. 4. 2008 08:31
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:09
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:21
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:55
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 09:35
15. 4. 2008 13:31
15. 4. 2008 13:53
15. 4. 2008 16:24
15. 4. 2008 19:48
15. 4. 2008 21:00
16. 4. 2008 19:14
17. 4. 2008 19:30
17. 4. 2008 19:50
18. 4. 2008 17:26
18. 4. 2008 17:40
18. 4. 2008 17:47
18. 4. 2008 17:51
15. 4. 2008 20:06
15. 4. 2008 10:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:32
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 10:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:46
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 10:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 13:11
15. 4. 2008 13:23
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 14:53
15. 4. 2008 13:24
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:35
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2008 20:07
15. 4. 2008 13:10
neregistrovaný "cyborg"
16. 4. 2008 07:41
16. 4. 2008 14:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 12:51
neregistrovaný "ouroboros15"
15. 4. 2008 12:55
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 4. 2008 14:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 13:17
15. 4. 2008 13:27
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:27
15. 4. 2008 13:31
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:36
15. 4. 2008 13:40
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:44
15. 4. 2008 13:44
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:47
15. 4. 2008 13:49
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:51
15. 4. 2008 13:53
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:54
15. 4. 2008 13:56
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:57
15. 4. 2008 14:03
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 14:14
15. 4. 2008 14:23
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 17:27
15. 4. 2008 14:03
15. 4. 2008 13:48
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:52
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:55
neregistrovaný "Liptovsky baca"
16. 4. 2008 00:54
16. 4. 2008 07:29
16. 4. 2008 10:10
16. 4. 2008 13:34
16. 4. 2008 09:43
16. 4. 2008 17:24
neregistrovaný "216"
16. 4. 2008 20:37
18. 4. 2008 09:42
18. 4. 2008 17:20
17. 4. 2008 18:15
Avatar - Ada je zase tady
15. 4. 2008 01:13
Kdo bude ten hrdina?
Kdo bude ten hrdina? A koupi si tenhle samohavarujici automobil?
Pri spolehlivost rendlikovske elektroniky vskutku hrdinstvi... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
15. 4. 2008 09:15
Re: Kdo bude ten hrdina?
Hmm, Ádo teda příspěvek už v 01:13.. jsi měl noční? Nebo tam máš nějaký softwér který tě upozorní jakmile se publikuje nějaký článek o Renaultu? :-)

Už jsem se tě na to jednou ptal, neúspěšně, tak skusím znova. Nemohl bys nám popsat s jakým modelem od Renaultu jsi udělal tak špatnou skušenost? A jaké závady tě potkaly? A k jaké značce si pak konvertoval?
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 14:41
Re: Kdo bude ten hrdina?
Kuko, už to tady psal. Měl R19. Obrázek si můžeš udělat tedy již kompletní o Ádovi
15. 4. 2008 15:54
Re: Kdo bude ten hrdina?
nemáš prosím tě nějaký link kde to psal, nějak mi to uniklo. Já jsem ho o to prosil v článcích o Renaultech už vícekrát, ale neuspěl jsem. On sa tam jenom zjeví, nakydá, a pak se už neukáže ;-\
No ale jestli měl skutečně R19 tak nevím nevím...
Jestli bych měl posuzovat Škodovku taky podle Favorita...
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 16:29
Re: Kdo bude ten hrdina?
no stačí projít diskuze a sledovat jen ty o Renaultech.
Jinak srovnávat dnes je blbost dle R19, ve své době to byl v rámci třídy podařený stroj. Design nadčasový, prostornost předčila i některé sočasné zástupce nižší střední, měkčené plasty (pro VW fandy). Jen nové motory chyběly a jedna 1,8 16V 99kW byl malý výběr.
Avatar - Ghostyx
15. 4. 2008 01:28
GT
Sel bych do ni hned, ale uz bych ji nemel kde ve svych garazich zaparkovat... :-( Spickova kara s nezamenitelnym exterierem a bezkonkurencnim interierem... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Perun."
15. 4. 2008 06:51
Re: GT
Je to povedená záležitost ;-) Ve čtvrtek jsem v tom seděl v Lipsku... velmi osobité, v krásné modré barvě a s doslova prémiovým interiérem. Opravdu vyhraněný styl. Škoda toho "místa" pro nárty na zadních sedadlech.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:44
Re: GT
já bych jí to klidně odpustil ;-)
15. 4. 2008 10:54
Re: GT
Ja jsem se tam vesel i kdyz jsem mel zimni boty. V miste pro nohy (narty) vzadu nevidim vetsi problem. Uznavam, ze misto pro narty neni velke, ale je plne dostacujici.
15. 4. 2008 12:09
Re: GT
Nezapomeň, že máš nohu v růstu. Odhaduji tvou velikost tak na 36. Až ti noha doroste na cca 43 - 45, možná pak potvrdíš názor Peruna.
15. 4. 2008 13:06
Re: GT
Tak poprvně si mě pobavil.. :-)
15. 4. 2008 13:14
Re: GT
Doufám, že ne naposled ;-)
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 14:42
Re: GT
Teprve poprvé? Mě ten šašek baví dlouhodobě ;-)
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 14:44
Re: GT
Já tedy když sedím v autě, tak za volantem, takže tohle bych jí prominul... i když jak jsem si mohl vyzkoušet, tak až taková katastrofa to s tím místem opravdu není, rozhodně to není taková katastrofa jaká byla v Oktávii I a stejně to nikomu nevadilo. Vím, že budu kamenován za srovnání nesrovnatelného, ale jde o srovnání situace, ne aut ;-)
15. 4. 2008 16:01
Re: GT
no já jsem sice v Laguně III vzadu neseděl, ale taky jsem ve více testech četl, že to místo vzadu není nadprůměrný. Pak jsem se nad tím zamyslel - kolikrát jsem viděl ve vozech této třídy (Passat, Avensis, Mondeo, 407) 4 lidi? Absolutně nejvíc v tom vidím řidiče samotného, někdy dva, někdy rodina s dětmi. Velice zřídka 4 dospělé lidi. (jasně v Lagune 1, Mondeu 1 a pod. to vidím naopak často, ale to je trošku jiné využití vozidla :-) )
Tím nechci ospravedlňovat případný nedostatek prostoru. I když osobně si myslím, že ten nehrozí. Je tam toho místa asi standardně, nic extra moc, ale ani extra málo.
15. 4. 2008 03:51
Jak to funguje?
Pripada mi, ze i v nizkych rychlostech by se nekdy hodilo spis opacne nataceni prednich a zadnich kol.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - sargis
15. 4. 2008 08:55
Re: Jak to funguje?
Do 38 mph opacne natacanie kol o 3,5 stupna. Nad 38 mph sa zadne natacaju v smere prednych.
Avatar - KANKUNEN
15. 4. 2008 06:54
Jak to funguje?
Je to dokonalý termín SAMOHAVARUJÍCÍ od závodníka s Danielem v chytrosti.
Rozbalit vlákno
2
15. 4. 2008 07:17
POKROK
Pokrok se zastavit neda. Jini sazeji na jistotu a jiz mnoho let omilaji to same bez vkusu a napadu, jini sazeji na poctivou praci, spolehlivost a vysokou kvalitu a jini zase na pokrok, zajimavost a odvahu.
Renaulta zatim trapily materialy. Praskle hridele, napravy, vstrikovace... Na druhou stranu se R snazi a odvahy ma tolik, ze by mohl rozdavat. S novou Lagunou se mu zatim dari. Ziskal cenu za design, motory jsou na vysi a jizda bezproblemova. Interier nove Laguny je primo premiovy. S rozdilem tridy dokonce porazi ikonu premiove tridy C-Klasse.
Pouze s rozdilem casu pozname skutecnou kvalitu a slibovanou spolehlivost nove Laguny. Doufejme, ze nebudou zadne problemy s rizenim zadnich kol. Napad je to vyborny, ridic skutecne pociti rozdil.
Rozbalit vlákno
13
15. 4. 2008 07:47
Re: POKROK
Vypadá to, že se Renault s Lagunou posunul o kus dál. Nápad s řízením zadních kol jistě výborný je, jenže tak trochu pochybuju, jestli má smysl zrovna v tomhle autě. Respektive jestli se zrovna tady "vyplatí". Přeci jen je to další systém, který se může pokazit a rozdíl v nákladech proti klasickému řešení taky bude a hlavně jako potenciální konkurence pro P407 coupé mi to přijde trochu zbytečné. Od francouzkých zástupců téhle kategorie se spíš čeká pohodlná plavba než ultra-sportovní super hi-tech podvozek a k dosažení těchto cílů mi to přijde zbytečné.
15. 4. 2008 10:16
Re: POKROK
Ten kdo ma odvahu tento system ucinne pouzivat, at ho klidne pouziva. Jde o pokrok, invenci. Renault sel vzdy trochu vpred, to mu musime nechat. Sem tam nachytal sam sebe, ale jisty punc vyjimecnosti urcite ma. Jeste jednou musim prohlasit, ze nova Laguna na pohled (zevnitr i vne) vyjimecna je a to v dobrem slova smyslu.
neregistrovaný "carmik"
15. 4. 2008 13:51
Re: POKROK
Pokrok o více nž 15 let zpožděný. Obě řízené nápravy měly vozy Mitsubishi již v 90. letech u modelů Galant, Sigma a 3000GT. Mimochodem modely Galant 2.5 V6 4WD 4WS používaly zkušebny na testování pneu. Jelo to ďábelsky a zatáčky to "kroutilo" jako na kolejích. >:D
15. 4. 2008 16:03
Re: POKROK
a proč se to vlastně pak přestalo vyrábět? Vysoké náklady?
15. 4. 2008 08:34
Re: POKROK
Velmi jsi mě uklidnil svou poslední větou. Přeci jenom, je na tobě znát, žes už vobtáh´ kdejakou světovou káru. Máš to prostě v rukách. A s tím pokrokem, MaRRiánku, s tím opatrně, abychom tu za pokrok nakonec nevydávali i cyklovač stěračů.
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 14:48
Re: POKROK
Když pokládáme za pokrok Twinblb u Superbu, tak klidně bychom mohli považovat za pokrok i ten cyklovač, když příjde na věc...
15. 4. 2008 16:15
Re: POKROK
len by ma zaujímalo kto taký už mal dvojité otváranie kufra pred Škodou???nikto...zatial čo riaditelná zadná náprava je známa už roky...
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 16:19
Re: POKROK
Tady na auto.cz tomu již byla věnovaná diskuze, když se právě o tom mluvilo v souvislosti o Superbu, nechce se mi to hledat, ale byl to nějaký japonec, Subaru či Mitsubishi, rozhodně to není převratná novinka, zkus si to najít, byly tam i osobní zkušenosti
15. 4. 2008 19:00
Re: POKROK
pokúsim sa....ale Škoda to má ako svoj patent tak nemyslim,že by to bolo to isté
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:42
Re: POKROK
;-) :yes:
15. 4. 2008 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2008 13:42
Re: POKROK
Podle čeho hodnotíš kvalitu materiálu? Podle školní lavice? 8-s
15. 4. 2008 19:58
Re: POKROK
No doufejme ze laguny uz jsou konecne pouzitelne pro bezny provoz, minule generace byly skutecne technicky zazrak a velky orisek pro servisy ktere tyto zazraky museli hodne casto opravovat. Jak uz historie ukazala, pokud bude v prodeji soubezne i model s pevnmy zadkem, bude se prodavat s pevnym a s natacecim bude tvorit zlomek prodeju a kdyz se poroucha tak se za par let budou tahla zadnich kol privarovat k podvozku a nebude narocna nakladna oprava. ( tak jako se to delalo u vsech vozu ktere meli nataceci zadek)
15. 4. 2008 08:45
OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Tak je to opět tady, 4x4 na druhou. Téma k diskuzi, jako žádné jiné. Tak především, co odrazuje 99,9 procent výrobců od říditelné zadní nápravy? Že by to byly jen vyšší náklady? Z pohledu řidiče spatřuji základní problém v tom, že po přesednutí ze "čtyřkolky" do běžného vozu se zásadně mění poměry zatáčení zejména při pomalé rychlosti, což může mít například ve městě fatální následky.
Rozbalit vlákno
26
15. 4. 2008 09:28
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
nesouhlasím celkem s tvou argumentací - to bychom pak nemohli zavádět žádné "novinky" (dal jsem to do úvozovek, protože vím že tahle řiditelná zadní náprava není skutečnou novinkou).
Třeba ESP. Taky bychom mohli argumentovat, že pak "ďáblové" zvyklý řezat zátačku ve stovce když přesednou do auta bez ESP se v první zatáčce vybourají.

Hlavně je to otázka pár % Lagun. Bude se to montovat jenom do verze GT, myslím, že i Renault to bere jako test trhu a zákazníků, jestli o to je skutečně zájem a pod.
15. 4. 2008 12:01
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Nejde jen o uvozovky, jde i o praktičnost. U rozvoru cca 2,70 se asi nebude jednat o kvalitativní skok v jízdě.
neregistrovaný "PREMDA"
15. 4. 2008 12:11
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Tak tz toho asi moc naježděnýho nemáš. Rozdíl je a pořádný. Při přejíždění na dálnici z pruhu do pruhu se při vysoké rychlosti nesmekneš (všechny kola se ti natočí stejně), poloměr se při pomalý jízdě zmenší. Jde o zvyk, po přesednutí do "normálního" auta budeš nadávat, že vůbec nezatáčí.
15. 4. 2008 12:21
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Hmm, že na tom tedy nelítáme všichni, od Logana po Bentleye. Ty si to asi představuješ jako jízdu na plejstejšnu, viď. Při normální jízdě, ausgerecghnet při přejíždění z pruhu do pruhu ve stodevadesáti, si samozřejmě nemůžeš všimnout ničeho, neb ta výchylka zadních kol je tak minimální, že s tebou pocitově neudělá nic. Při pomalých rychlostech (myslím plné rejdy někde na parkovišti), kde se tedy točí vzadu kontra samozřejmě poznáš menší poloměr zatáčení. Musíš být ale hodně najžděný a mít pozici zadního boku v běžném autě v očích. Jo, s tou poslední tvou větou se dá souhlasit... nahoře o tom píšu, že si pak v normálním autě odřeš v Kotvě bok.
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 14:55
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Když neumíš řídit, tak si odřeš bok i na koloběžce a to Tě pak bude hodně bolet.

Pokud jsi schopen si najít na internetu videa o tomto systému a jeho funkčnosti a využití v praxi a ještě lépe srovnáním s neřízenou nápravou, tak možná Ti to dojde. Pokud nejsi schopen to najít, tak zkus si to vyzkoušet. Pokud ani na to nepřistoupíš, tak bys neměl spekulovat, protože Tvé důvody jsou dosti hloupé, viz přesednutí do jiného vozu. Navíc Lagunu GT si nebude pořizovat začínající řidička, ale Tvými slovy diamantový kovboj, co ví co chce... Rozumíme?
15. 4. 2008 20:00
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Nehadej se s nim, VW to nenabizi a tak to neni IN. Jinak ja jsem samozrejme zastancem tohoto reseni jelikoz mam auto do ktereho se to taky montovalo...
15. 4. 2008 20:27
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Mimo lepších rejdů při parkovaní o tom ani nebudeš vědět. Kdyby to bylo tak dobré, tak na tom jezdíme všichni.
16. 4. 2008 08:50
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
A ty jsi to zkoušel, nebo je to jen Tvá doměnka? Já to auto měl a rozdíl je to velikej. A vědět o tom je.
16. 4. 2008 16:30
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Presne tak, ted jsi se prozradil: Kdyby to mel koncern VW bylo by to super, ostatne jako vsechno co prodava ikdyz ne vse je tak spolehlive aby se to mohlo montovat do aut a pustit na verejne komunikace.
Avatar - Ronault.
16. 4. 2008 19:12
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Kdybychom se řídili Tvým heslem vždy, tak dodnes jezdíme ve vozech taženými koňmi
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:18
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Zaujimave,ze v dalsom clanku o A4 Avant ten razvor je super a super su aj jazdne vlastnosti!Skus po sebe niekedy tie blaboly aj citat a neodporuj si,alebo ako typicky nemec-bezne prekrucovanie faktov?
15. 4. 2008 20:25
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Ach bože... vedle u A4 nehodnotím rozvor z hlediska zatáčení. Zde píši, že natáčení zadních kol má význam u dlouhých aut (autobus - znáš ten slogan ne - pozor vybočuje). Bačo, než něco napíšeš, třikrát si to vedle napiš nanečisto.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
16. 4. 2008 08:31
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Prave vdaka tomu,ze je ten razvor taky velky tak je asi to natacanie zadnej napravy velke plus.Takze najprv premyslaj a potom pis,aj ked sa uz na tomto servri pasujes za jedineho,ktory autam rozumie,taky nas maly guru,take g ako golf,teda je ho tu sice najviac ale to neznamena automaticky,ze je najmudrejsi a vsetkemu rozumie,aj ked sa tak stale tvaris.
15. 4. 2008 11:43
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Absolútne a bezvýhradne súhlasím, mali by sme zrušiť všetky hi-tech veci ako napr. karbón-keramické brzdy, ESP, ABS a vôbec všetko čo zlepšuje stabilitu a bezpčnsť prevádzky. Človek si ide len tak vyskúšať Audi S8, potom presadne naspäť do svojej Fábie a vysype sa hneď v prvej zákrute, takto to jednoducho ďalej nejde. Po x-tý krát musím zatlieskať geniálnosti tvojich argumentov.
15. 4. 2008 11:57
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Doufám tu nechceš dávat do věcné souvislosti keramické brzdy a možnost jezdit šejdrem do zatáček. Kdyby to natáčení zadních kol bylo (na rozdíl od aplikace u kloubových trolejbusů) natolik přínosné z hlediska bezpečnosti a jízdního komfortu, jede na tom každý. Vzhledem k rozvoru osobních aut, jejich snadné manévrovatelnosti i při zatáčený dvěma koly je 4x4 jen technologickou manýrou. Tedy můj odhad - nedozná to rozšíření.
15. 4. 2008 12:10
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
ja ich dávam do súvislosti v tom zmysle, že ide o technológie, ktoré zlepšujú bezpečnosť a ovládateľnosť. Ak má táto technológia zlepšiť agilitu auta v krízovej situácii pri vyššej rýchlosti, má u mňa plus. A k tomu že by na tom už išiel každý - sám si časť pravdy odhalil, sú t zvýšené náklady, na vývoj aj aplikáciu, to bude zrejme hlavný dôvod. Ďalšie dôvody si môžme domýšľať, je to podobné ako s dvojitým vekom pri Superbe II (aj keď v jeho prípade sa jedná o prvé použitie), jednoducho sa tým niekto zaoberal a niekto nie. Dajme tejto technológii a hlavne inžinierom z Renaultu čas, nech dostanú možnosť obhájiť toto riešenie v praxi a pri bežnom používaní. Možno sa pri teste ukáže že skutočne ide o zbytočnosť, vtedy sklapnem. A ak sa naskytne možnosť osobne si to vyskúšať, budem ešte radšej. A pardon za príliš jedovatú prvú reakciu.
15. 4. 2008 12:14
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Nic se neděje, zde je člověk zvyklý na razantnější projevy. Můj názor je, že je to jen vábnička Renaultu, marketingový tah. Je to jako kevlarovej střední panel v Loganu GT... prostě jde o pocit, že když jedu lagunou v základu, je to přece auto, které má v jiné variantě řízení všech kol.
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:09
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
pche, Honda tenhle system davala do aut uz pred cca 15-lety.
Zataceni zadnich kol je super, vyborne se s tim parkuje, nemusite tolik tocit volantem, ma lepsi rejd, ve vysich rychlostech zlepsuje v zatacce prilnavost zadnich kol. Zvyknete si na to prakticky okamzite.Ale klasicky se tady najde plno lidi co bude polemizovat a pomlouvat, bez jakekoliv vlastni zkusenosti.
Co se tyce poruchovosti tak ja s 4WS jak tomu rikala Honda problem nemam.
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 14:58
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
:yes: Je to tak, nedejbože VW nebo soudruzi z německa něco nemají, co jinde mají, tak je to na nic ;-)
15. 4. 2008 20:04
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Ne pred 15ti, to uz ten system koncil ale uz pred 20ti lety, nejen HONDA ale mi MAZDA a dalsi automobilky mimo nemeckou velmoc. Jakmile to nedavaji do VW a vsech jejich dcerek tak je to pro GTI podradne.
15. 4. 2008 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:21
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
Ak nie si totalny pako tak Ti presedanie z auta do auta moze robit problem tak max.15 minut!No ak este vytlacas akne tak ma fatalne nasledky kazde usadnutie za volant.
15. 4. 2008 13:42
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
ani nie za volant, ale dozadu - na detskú sedačku...
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:55
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
:yes: :-)
15. 4. 2008 13:34
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
a*álna sonda zahriata, pripravte sa na zasunutie...
Avatar - gld
15. 4. 2008 17:21
Re: OSMIČKA NA PĚTNÍKU
>:D >:D >:D
15. 4. 2008 09:35
Renault
Zvláštní je, že se někdo pouští do úvah o Laguně, ve smyslu nejkrásnějšího auta na trhu s nejvyspělejší technikou v autoprůmyslu a pomalu revolučním natáčením kol. Snad to nečte můj soused, řidič 3 firemní Laguny za poslední dva roky. Ale on určitě zase poskakuje kolem auta a přemlouvá keyless-go, aby se dostal do práce, nebo čeká na odtahovku.
Rozbalit vlákno
13
15. 4. 2008 13:31
Re: Renault
hmm, to jim nějak často mění auta, za 2 roky 3 nové vozy... ;-\
15. 4. 2008 13:53
Re: Renault
Nové ne, jen pojízdné.
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 16:24
Re: Renault
Kdybys věděl o čem mluvíš, tak bys toto nenapsal. Otevírání a startování pomocí karty přinesl na trh první Renault do Laguny, mělo mouchy, ale do auta se vždy dalo vlézt, protože na kartě je klasicky odemykání a zamykání a má zabudovaný klíč. Problém nastal při nastaveném automatu, kdy pohybový snímač často nezaregistroval pohyb pod klikou a proto se muselo odemnkout pomocí karty. Systém se postupně propracoval a dneska je ve všech Renaultech, ti, co ho mají ví, jaké to je. Mě v kapse klíče netlačí, nemusím se trefovat do zdířky správně natočeným klíčem, prostě příjdu sednu a jedu.
15. 4. 2008 19:48
Re: Renault
Máš pravdu, při koupi dalšího auta už bych si na klíčky a otevírání hrdla nádrže jen těžko zvykal.
15. 4. 2008 21:00
Re: Renault
Píšu o sousedovi, mě je tahle značka abs. ukradená, tak se nečerti, že jsem se dotknul tvýho zamilovanýho vrcholu techniky. Čím jezdí u nich ve firmě je jenom jejich věc, ale Rendl to už rozhodně neni a ty zbylý plečky už nejak dojezdí.
Avatar - Ronault.
16. 4. 2008 19:14
Re: Renault
Jestli Ti je absolutně ukradená, tak ji nepomlouvej, když tomu nerozumíš. To bych mohl říct, že Navtech je pěkný pablb, ale neznám ho... Tedy bez urážky, šlo jen o přirovnání ;-)
17. 4. 2008 19:30
Re: Renault
Mě tahle značka není ukradená, ještě teď se biju do hlavy, že sem si koupil jetého Megana coupé, fakt tragédie, navrážel sem do něj přes 50 tisíc a to ještě jsem to nedával do origo renault, jinak by to bylo jednou tolik. Spíš ty tomu nerozumíš, stačí si přečíst megane forum, které je většinou o tom, jak lidi probírají co se jim tam podělalo(a je toho požehnaně) a jak to spravit, když ani v servisu neví co s tím je. Když říkáš, jak tomu nerozumí, tak se podívej na Tüv zprávu, Rencky jsou tam na chvostu spolehlivosti, ve všech kategoriích stáří a většina modelů, což je od frantíků diletantismus, pač se jejich kvalita vůbec nelepší!!!
17. 4. 2008 19:50
Re: Renault
Zvlášť když nejedno forum zaplácá ze 70 proc. jeden hodně aktivní psychopat. V těch statistikách se nauč trochu číst, podle mě stejně jako kupec megane coupé stejně jen plácáš nesmysly co jsi někde četl.
18. 4. 2008 17:26
Re: Renault
Tady je někdo chytrej, zpochybňuje Adac, TUV atd. a ještě uboze uráží. Jestli chceš pošlu ti faktury od oprav a klidně fotky ty Hňupe.
18. 4. 2008 17:40
Re: Renault
TUV stáří 2-3 roky nejlíp je na tom megane 56. místo (v půlce tabulky) 62. twingo a dalších 5 renaultů je od 88. do 107. místa ze 113. stáří 4-5 let dost podobný jen megan je 45. (zhruba ze sta) tvá úžasná Laguna je předpředposlední
18. 4. 2008 17:47
Re: Renault
...a perlička na závěr mrkni na tento odkaz, 4 renaultíci od místa 51 po místo 57 z celkového počtu 57. Jsem zvědav jak zpochybníš tohle. :-!
15. 4. 2008 20:06
Re: Renault
No jo, 3 laguny behem 2 let.. to je vydrz.. to dela jmeno znacce.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:07
DOKONALOST
Dlouho jsem se tu neukázal,auto.cz mi chybělo :'-(,ale teď jsem zase tady a v plné síle.
Laguna GT-Sice systém aktivní zadní nápravy není úplně revoluční,ale pánové,přiznejte barvu:kdo se k tomu odvážil?Takový boom je schopná udělat pouze značka,která je technologicky průkopnická a technologicky na výši...

V poměru velikosti/obratnosti se z Laguny GT stává nejobratnější auto světa,v nebezpečných vyhýbacích manévrech zase jedno z nejbezpečněších aut v současnosti.A co teprve až se tento systém objeví ve sportovním Alpinu...

Laguna GT Active Drive- :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 10:32
Re: DOKONALOST
Tak ako pises,ak si niekto spomenie na Hondu Prelud z nejakeho 1994-8 tak uz ta mala tento system.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:41
Re: DOKONALOST
Já vím,že to není revoluce,v minulosti to mělo více aut(vzpomínám si třeba na jeden typ Mazdy a BMW),ale v současnosti to nenabízí nikdo.A navíc je to velký risk jít do takto složité techniky,navíc ne zrovna běžné
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 10:46
Re: DOKONALOST
Ja nekritizujem,len pripominam,ze takych odvazlivcov nie je vela.A preto pred R klobuk dole za odvahu,lebo tento system je urcite komplikovanejsi a skry va v sebe urcite riziko vyskytu poruch.To by nemecki premianti do toho nesli,radsej nudne ale osvedcene.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 10:56
Re: DOKONALOST
Souhlas :yes:
15. 4. 2008 13:11
Re: DOKONALOST
Ano, už na konci osmdesátých let, nad tím japonci uvažovali, nicméně nikdy to do série nedali a věděli zřejmě proč..
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:23
Re: DOKONALOST
co to meles, meli to tri generace Honda Prelude po sobe.
15. 4. 2008 14:53
Re: DOKONALOST
Já nevěděl, že rok "94" jsou 80-tý léta.. >:D
Avatar - Ronault.
15. 4. 2008 15:01
Re: DOKONALOST
Já zase netušil, že existovaly jen 80. léta a žádná další pak už nebyla... NIKDY znamená NIKDY, ne?
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:24
Re: DOKONALOST
Mylis sa,dali to do serie!Honda Prelud a tie auta boli vynikajuce a neboli s nimi ziadne extra problemy.
neregistrovaný "dCi"
15. 4. 2008 13:35
Re: DOKONALOST
Možná se mýlím, ale nepoužívalo něco takového i Mitsubishi Sigma?
15. 4. 2008 20:07
Re: DOKONALOST
Nebo MAZDA 626 z roku 91-97
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:10
Re: DOKONALOST
Honda pred cca 15lety :oP
16. 4. 2008 07:41
Re: DOKONALOST
Jen tak na rychlo - odvážili se Honda, Mazda, Nissan. Na ten boom jsem taky zvědavej. Troufnu si tvrdit tak 5% prodejů "běžné" Laguny ? Poměr velikost/obratnost nejobratnější auto na trhu ? Až to někdo vyzkouší tak se uvidí. Jak píši výše. Pro auto zaměřením velkého GT, tedy auta na pohodlné rychlé dlouhé cestování, kde konkurenci vidím třeba v P407 coupé, nebo (a to jen s velkou odvahou) A5 nebo er3 coupe mi to přijde jako zbytečnost zvyšující náklady a v konečném důsledku i cenu. Hlavně u francouzké značky, kde je spíš očekávána určitá pohodlná "netvrdost" podvozku a pohodlná "plavba" (což francouzi umí).
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 4. 2008 14:46
Re: DOKONALOST
Já myslel kdo se k tomu odvážil v současnosti.Teď k té obratnosti:I firemní videa jasně ukazují obratnost ve městě a ve vyhýbacích manévrech,jestli to ale funguje spolehlivě a skutečně tak,jak ukazují animace,ukáže jen čas nebo dlouhodobý test
neregistrovaný "ouroboros15"
15. 4. 2008 12:51
brzdeni?
Co se deje při natočení všech kol stejným směrem a prudkém brždění?? Zůstanou zadní ve směru, nebo je to urychleně srovná narovno?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 4. 2008 12:55
Každý za sebe
Jen malinko připomenu z nedávné historie. Titíž, kteří plísnili při uvedení na trh Lagunu III jako veskrze nepovedené auto, tak ti samí, ano pánové ti sami toto auto dnes chválí.
Ale, ale, ale, ale ...to jsou mi...
Již v červnu 07 jsem psal o Laguně III jako o jednom aut z nej ve střední.
Tolikrát jsem vysvětloval, že bude zrát jako víno, narozdíl od mastodoitních a plechoidních rychle okoukatelných kašírek.
Laguna GT je jen dalším logickým chodem. A těšte se dál.
Renault bude dál servírovat jednu chuťovku za druhou tak, že i nejmlsnější jazýčky budou váhat, čím poškádlí chuťové pohárky.
Laguna III je naprosto jedinečné, osobité auto. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
3
15. 4. 2008 20:10
Re: Každý za sebe
Nova laguna se teda nepovedla, obzvlast ne zepredu...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 4. 2008 14:54
Re: Každý za sebe
Když jsem jí viděl poprvé na fotce,chvíli se mi tajil dech.Ne,že by se mi nějak nelíbila,ale přední svítilny vypadaly jako z jiného světla.Když jsem ji ale viděl naživo,obdivoval jsem její krásné křivky,její božskou kombinaci elegance a avandgardy a i ta příď se mi zalíbila.

Design auta by se nikdy neměl soudit podle fotky,ale podle prohlédnutí ve skutečnosti a Laguna ve skutečnosti rozhodně stojí za to.Ostatně za vše hovoří vítěztví Laguny Grandtour v designové soutěži(vyhrála cenu za nejkrásnější exteriér i interiér a porazila i takové eso jako je Fiat 500)A přesně jak napsal Vel Satis:Laguna zraje jako víno :yes:
16. 4. 2008 16:28
Re: Každý za sebe
Nevim jak je to mozne ale ja videl lagunu par dnu po jejim oficialnim predstaveni nazivo na ulici a ty svetla vypadaji skutecne jako z jineho auta. Nevim proc ale predchozi generace mela budit dojem velkeho auta, tato generace je zase pravy opak... No kazdy na to ma nejaky nazor...
15. 4. 2008 13:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:27
Re: No a?
Ked sa chces kochat sportovou jazdou tak si kup sportiak a nie pohodlny sedan,alebo siahni po"sportiaku" skoda octavia kombi RS v diesli tam sa vykochas jedna radost,len aby pri ceste nepribudol dalsi krisik!A nezabudni to este ocipovat.
15. 4. 2008 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:31
Re: No a?
Este si sa v tom neviezol a uz mas problem ako to bude jazdit!Ver tomu,ze dobre,este aj dnes stara Honda Prelud natre hocijakemu autu,ktore sa snazi tvarit ako sportak-napriklad tej Octavii RS teda 100%-tne.
15. 4. 2008 13:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:40
Re: No a?
heh :-) ver tomu ze novymu RSku s Preludou v zatackach ujedu. a na rovince i starymu :-)
15. 4. 2008 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:44
Re: No a?
To si pis,ze som baca a odvaha mi nechyba.A kde mas problem RS je prezentovane ako tazky supersport,nieco ako S-ka u audiny a Prelud bolo len klasicke kupe,ktore sa na rozdiel od europskej produkcie netvarilo na supersport,ale tak jazdilo.
15. 4. 2008 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:49
Re: No a?
Boze,Tebe nieco pisat!Kym to pochopis to je vecnost,ten supersport u Audi a RS bolo myslene ironicky,teraz to uz hadam pochopis.
15. 4. 2008 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:53
Re: No a?
tak tak pointa je ze Laguna GT a Octavia RS atd je porad jen priostreny sedan nebo kombi. Jestli ma nekdo ambice mit sportovni auto je blbost si na to hrat se Octavii RS potazmo Lagunou GT :-)
15. 4. 2008 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 13:56
Re: No a?
to nevim...ta diskuze je uz pomerne dlouha a uz celkem OT :-)
15. 4. 2008 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 14:03
Re: No a?
Laguna dizajnom nazaujme. Proste klasický sedan. Motor? To je už iná káva. Z nuly na stovku za sedem sekúnd, to je už liga športového mainstreamu strednej triedy. Ale čo je na tom podvozku? Dobre, je to paráda. Zvyknem si. Ale já sa chcem pokochať športovou jazdou. Nie byť obratným ako zdvíhací vozík na europalety
----
je to reakce na tvuj rpispevek lamo :-) chces se pokochat sportovou jizdou a resis to v diskuzi o Lagune GT.. a pomlouvas system rizeni i kdyz o nem nevis nic a nikdy si to neridil
15. 4. 2008 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "cyborg"
15. 4. 2008 14:23
Re: No a?
jo to samozrejme existuje. treba Lancer, stara impreza... Laguna GT neni sportovni sedan jen se snazi aby tak aspon trosicku vypadala. Rozhodne bych od toho necekal sportovni jizdu spis sviznou :-)
Avatar - gld
15. 4. 2008 17:27
Re: No a?
jj, nová laguna GT nie je športový sedan, už len preto že je to liftback >:D , skôr by som ju označil za "rýchle rodinné auto"...niečo ako tá ereska octavia
15. 4. 2008 13:40
ááááách...
Ještě chviličku a jdu si to koupit!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:48
Re: ááááách...
Vezmi dve-jedno na nahradne diely.
15. 4. 2008 13:49
Re: ááááách...
Bude to stačit?
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:52
Re: ááááách...
Je to premiovka!Bude.
15. 4. 2008 13:55
Re: ááááách...
Tak to ááááách!
15. 4. 2008 20:14
Re: ááááách...
Nebude, cim vic tam davaj te techniky tim vic se ti toho posere, vem radej jeste jednu na soucastky ( uz nejakou tuknutou)
Avatar - gld
15. 4. 2008 17:30
Re: ááááách...
a čipnutého pasáta v Turbo Duní Inside potom dáš do bazáru? >:-[]
15. 4. 2008 21:03
Re: ááááách...
Prasáka a už vůbec ne čipnutýho jsem naštěstí nikdy nevlastnil.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 13:55
ááááách...
:yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2008 00:54
Kozel...
Kozel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, Renault ze všech stran.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
16. 4. 2008 07:29
Re: Kozel...
Niet nad inteligentný, faktami podložený kritický príspevok 8-s
16. 4. 2008 10:10
Re: Kozel...
nemáš ty nějaký komplex z Renaultu? nahoře si psal že ti je ta značka ukradená, přesto neustále vytahuješ nové a nové hospodské "moudra"... ;-\
16. 4. 2008 13:34
Re: Kozel...
No, my se takhle v hospodě bavíme a komplex z Renaultu prolejváme pivem a oslovujeme se u stolu jménama podle jejich modelů, jako třeba "ahoj megane, na zdraví clio" a tak.
Avatar - Dinar
16. 4. 2008 09:43
Finger up!
Za tento počin si Renault zaslouží uznání, různé systémy aktivního natáčení zadní nápravy tu byly, jak v 80. tak v 90. letech, ale vzhledem k tomu, že jde vždy o poměrně složitý systém čidel a servomotorků, nevydržel nikde v nabídce víc než jednu generaci modelu, elektronika 90. let nebyla dost spolehlivá. Principielně má natáčení zadních kol smysl u větších aut, kde ovladatelnost může ovlivnit velmi významně, pokud v případě Laguny dokáže z průměrně ovladatelného auta udělat mrštnou štiku, nevím proč by se kdo měl za to na Renault zlobit. Pokud bude systém spolehlivý, řidič na tom jen vydělá, opravdu nevidím důvod ke kritice. Trend, zapojit do procesu ovládání auta zadní nápravu, je obecný a aktuální, BMW svůj systém natáčení zadní nápravy strčí do nové 7-er a počítá s ním i pro novou 5-er, prostě snaha postrčit podvozky dopředu bude vždycky, mimo aktivní natáčení se připravují u čtyřkolek (BMW, Audi) aktivní zadní diferenciály, a to pro konfekční modely, žádné topsport verze. Takže, já Renaultu za aktivní řízení zadní nápravy tleskám, stejně jako jsem mu tleskal, když strčil samosvor do Meganu Sport a udělal tak z podprůměrného hot hatche nejúčinější předokolku na trhu. ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "216"
16. 4. 2008 17:24
Re: Finger up!
tady jsi uderil hrebik na hlavicku,renault a spolehlivost! Jsem si zcela jist,ze v dalsim facelift modelu uz tento system nebude.Kazdy kdo mel nekdy s renaultem neco spolecneho, si nic takoveho nekoupi,protoze vi co by ho cekalo.At se radsi renaultaci zabyvaji typickym renault problemem,jako je napr. vymena zarovek!!!!!!!!!!
16. 4. 2008 20:37
Re: Finger up!
Pššššššššššššššt! To se tady vůbec nesmí říkat, to jsi na tapetě u histerických zastánců této značky a vůbec tomu nerozumíš! Pro výměnu žárovky u Megana se jen musíš narodit s jejich znakem na čele!
18. 4. 2008 09:42
Re: Finger up!
Navtechu, ty máš zjevně velkej problém, myslím jako psychický. Jedinou skušenost, alespoň podle toho co si tady napsal, s Renaultem máš tu, že jí má jako služební tvůj soused a párkrát mu nefungovala elektronická karta. Z toho teda vyplýva, že všechny renaulty jsou nespolehlivé šmejdy....
Já mám zatím s Renaultem (Megana II) dobré skušenosti, a klidně bych si ho koupil znova (a náš soused ho měl taky, dokonce z prvního roku výroby, jako služebák, a byl velice spokojen). Tím netvrdím, že je to nejlepší vůz na trhu. Má svý mouchy, ale vzhledem k ceně za kterou se nabízí, je to podle mně výhodná koupě.
Fanatiční zastánci jsou u všech značek, bohužel u všech značek se najdou i lidé jako ty, kteří k diskusi přispívají velice hodnotnými informacemi o tom co jednou viděli u souseda a 1000x slyšeli v hospodě... ;-\
18. 4. 2008 17:20
Re: Finger up!
Jojo někteří Renaulťáci neunášejí kritiku a velmi útočně brání své miláčky, nebo, že by někdo od prodeje co mu jde o chleba?:) Sám jsem vyléčenej a v jednom jezdím a neprodal jsem ho jen proto, že nemám prachy na jiný a taky si pořád bláhovitě říkám, že teď poté co jsem půlku auta vyměnil, tak už to přece musí fungovat:)
Avatar - gld
17. 4. 2008 18:15
Re: Finger up!
Oplatilo by sa to kúpiť ako nové, do tých 100 000km bývajú aj renaulty spoľahlivé..ale kúpiť to niekde v pochybnom bazáre s dva krát pretočeným tachometrom za výhodnú cenu, neviem neviem..