Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Latitude: Kompletní technická data

Mainstreamová vyšší střední třída nevymře. Renault nasazuje nový sedan Latitude s pestrou paletou čtyř motorů.
Zpět na článek
16. 11. 2010 10:51
neregistrovaný "Hooonza"
16. 11. 2010 13:01
16. 11. 2010 15:52
16. 11. 2010 16:30
16. 11. 2010 18:41
16. 11. 2010 20:45
17. 11. 2010 06:55
17. 11. 2010 08:56
17. 11. 2010 09:30
17. 11. 2010 09:33
16. 11. 2010 10:58
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 11:24
16. 11. 2010 11:39
16. 11. 2010 12:02
16. 11. 2010 13:07
16. 11. 2010 13:38
16. 11. 2010 16:51
17. 11. 2010 11:08
17. 11. 2010 11:19
16. 11. 2010 11:09
neregistrovaný "radek840"
16. 11. 2010 11:11
16. 11. 2010 11:34
16. 11. 2010 12:03
16. 11. 2010 11:53
16. 11. 2010 12:02
16. 11. 2010 22:45
16. 11. 2010 14:16
16. 11. 2010 17:29
16. 11. 2010 23:02
17. 11. 2010 08:24
17. 11. 2010 09:38
17. 11. 2010 11:05
16. 11. 2010 15:01
16. 11. 2010 23:01
17. 11. 2010 00:16
17. 11. 2010 14:06
17. 11. 2010 20:21
16. 11. 2010 16:06
neregistrovaný "Florian93"
16. 11. 2010 16:12
neregistrovaný "GTI(htp)"
16. 11. 2010 16:26
neregistrovaný "Florian93"
16. 11. 2010 18:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 11. 2010 18:41
16. 11. 2010 18:47
16. 11. 2010 18:51
16. 11. 2010 19:07
16. 11. 2010 19:10
16. 11. 2010 19:38
16. 11. 2010 21:30
16. 11. 2010 23:14
17. 11. 2010 09:49
17. 11. 2010 16:52
17. 11. 2010 11:09
17. 11. 2010 11:36
18. 11. 2010 09:16
16. 11. 2010 19:37
16. 11. 2010 19:40
16. 11. 2010 20:09
16. 11. 2010 20:12
16. 11. 2010 20:16
16. 11. 2010 21:30
16. 11. 2010 20:19
16. 11. 2010 20:21
16. 11. 2010 22:20
17. 11. 2010 09:47
17. 11. 2010 09:58
17. 11. 2010 10:14
16. 11. 2010 18:52
16. 11. 2010 18:57
16. 11. 2010 20:07
16. 11. 2010 20:10
16. 11. 2010 21:29
17. 11. 2010 09:45
16. 11. 2010 20:45
neregistrovaný "Florian93"
16. 11. 2010 21:28
16. 11. 2010 22:55
neregistrovaný "Florian93"
17. 11. 2010 00:43
17. 11. 2010 09:40
17. 11. 2010 11:12
17. 11. 2010 09:41
17. 11. 2010 01:36
17. 11. 2010 01:51
17. 11. 2010 09:38
17. 11. 2010 14:23
17. 11. 2010 14:21
16. 11. 2010 20:09
16. 11. 2010 20:20
16. 11. 2010 20:42
17. 11. 2010 12:38
17. 11. 2010 14:18
17. 11. 2010 19:27
neregistrovaný "Hooonza"
16. 11. 2010 10:51
kotouče
Vzadu jsou fakt větší než vepředu?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
16. 11. 2010 13:01
Re: kotouče
Přestože u Renaultu je možné skoro všechno, tak zrovna o tomto taky pochybuju..., ale v rámci částečné unifikace slabších a silnějších verzí je to snad i možné...
16. 11. 2010 15:52
Re: kotouče
Občas se to tak dělá, s tím, že přední kotouče jsou obyvkle větrané ;-)
Avatar - white label
16. 11. 2010 16:30
Re: kotouče
Že jsou přední kotouče mnohem častěji s vnitřním chlazením, než ty zadní, pochopitelně vím (neuč orla lítat >:-[] ) , ale rád se dozvím, která jsou ta konkétní auta, u kterých "se to občas tak dělá" a mají tedy větší průměr kotoučů vzadu jak vpředu... :-)
Avatar - petrumr
16. 11. 2010 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
16. 11. 2010 20:45
Re: kotouče
Jen k vůli ruční brzdě? :-) To si děláš srandu, ne? Leda, že by někdo plánoval používatt Latitude i pro rally... >:-[]
17. 11. 2010 06:55
Re: kotouče
Bude to na delší hledání, myslím, že jsem to četl u nové Sportage, tenkrát mě to udivilo, právě proto teď už ne ;-)
Avatar - T613
17. 11. 2010 08:56
Re: kotouče
koukám, že dneska robí všichni >:D
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:30
Re: kotouče
dřu jako mezek >:D
17. 11. 2010 09:33
Re: kotouče
petrumr tym podla mna myslel ak je použitý system bubnovej parkovacej brzdy v kotuči,ale to samozrejme len predpokladam...čo viem tak take brzdy mal mercedes vito 1generacie...
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 10:58
Latitude
Tak ošklivé to auto není, jen je to takový ten šedý průměr.
Motory jsou OK, je vidět, že hlavní cílovkou budou fleetové prodeje. Moc se mi líbí vnitřek, pokud dodrží nastolený trend, kvalita a pocit bude jistě na špici.

V kostce je to veliký kus auta za dobré peníze, s prodeji rozhodně nebude problém. Jen je škoda, že Renault asi sám neví, kam to auto zamířit. Proti A6 a spol nemá šanci, proti Passatu je veliký, ale chybí benzíny a doplňky.
Rozbalit vlákno
8
16. 11. 2010 11:24
Re: Latitude
já jsem taky zatím opatrný v hodnocení - na některých fotkách vypadá docela OK, jinde nic moc. Uvidíme na živo

Interiér je povedený. Když Renault udělá konzervativní interiér je to vždy dobrý - Laguna, Latitude, Megane. Naopak třeba Clio nebo Twingo se mi nelíbí.

Latitude je možná trošku pohrobkem starých časů, kdy rozdělení do tříd bylo jasné - takže Laguna lift/kombi klasická střední, Latitude pak sedan vyšší střední. Opel, Ford, Peugeot obě tyhle kategorie pokrývají jedním modelem.

Benzin mi tam až tak nechybí, jako spíš pořádný automat. Podívej se jen na prodeje střední třídy - průměrně 80% a víc je nafta.
Avatar - ryman
16. 11. 2010 11:39
Re: Latitude
osobně nemám zkušenost s renaultím 6stup. automatem, ty ano? co to znamená pořádný automat dle kuka? imho bude naprosto dostatečný. nebo snad máš pocit, že je latitude profilován jako drahý vůz plný technologických novinek, dvouspojek či 8stup. automatů s pádly pod volantem? >:-[]
16. 11. 2010 12:02
Re: Latitude
tipnul bych (v článku to není specifikováno), že to bude 6st klasický Aisin, který se dává třeba do Laguny nebo Espacu. Je to klasický automat se všemi výhodami i nevýhodami. Dostatečný bude, ale když konkurence (vynechme prémiovky), i když nepřímá, jako např Mondeo nabízí dvouspojky, časem příjdou Korejci a pod. tak mi to už příjde jako dost na hraně. Zejména když se podíváš na Latitude, který je explicitně určen pro pohodlnou a klidnou jízdu, pro kterou by moderní automat byl jak stvořený. Hlavně když v rámci "koncernu" jsou schopni přebrat docela dost věcí on Infinity, ale automat už ne

Ale co já vím, Saab 9-5 taky má pořád 6st Aisin, samozřejmě modernizovaný, a v testech si ho zatím docela pochvalují. ;-\
Avatar - white label
16. 11. 2010 13:07
Re: Latitude
Dobře, žes dal ten "koncern" do uvozovek, jde o alianci Renault-Nissan, i když jeden zdejší "špekulant" už mi dokonce tvrdil, že tak jako má např. VW Audi, tak má Renault Infiniti... :-O ;-)
16. 11. 2010 13:38
Re: Latitude
>:-[]

nuž, realita se dá vykládat rozličně >:-[]
17. 11. 2010 11:08
Re: Latitude
A skutečně si myslíš, že značky Renault a Infiniti operují na evropském trhu naprosto nezávisle, bez vzájemného sladění nabídky, marketingu atd.? To že Renault nemá na Nissanu a tudíž Infiniti 100%, ba dokonce ani nadpoloviční podíl snad ještě neznamená, že ty značky nejsou velmi úzce provázané, ne?
17. 11. 2010 11:19
Re: Latitude
Hlavně mají v čele C. Ghosna.
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2010 11:01
Per chyb v clanku - nove kvalitnejsie auto.cz
V clanku je dlzka 4987mm a v tabulke 4897mm nehovoriac o tom ze v tabulke bije do oci aj nezmyselny nazov laugna. Kvalita sla dole. Hlavne ze kecov je stale viacej.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2010 11:06
Re: Per chyb v clanku - nove kvalitnejsie auto.cz
Par chyb v clanku

stacilo precitat par viet a ani dalej necitat, sama chyba

Kde je to kvalitnejsie auto.cz To je kvalita ked v kadej tabulke je zly udaj ci uz rozmerov, hmotnosti, vykonu? Nenasiel som jeden test za posledny mesiac, ktory by bol bez chyby v tabulke. O texte ani nehovorim. Takisto sa neraz stalo ze pocty predanych kusov pisete ine ako udavate v tabulke - kto sakra pise tie clanky? Je to pod uroven a to ani necitma vsetky clanky len par co ma zaujima - tych chyb tu bdue ovela viac.
16. 11. 2010 12:38
Re: Per chyb v clanku - nove kvalitnejsie auto.cz
Neříkám, že nemáš částečně pravdu, ale přečti si po sobě svůj nový, kvalitnější příspěvek a oprav chyby. Do té doby je to pasé...
16. 11. 2010 12:03
Re: Per chyb v clanku - nove kvalitnejsie auto.cz
dalsia chyba v texte je, ze motor so 110kW je dci 150 a motor so 127kW je taktiez dci 150 a este je pri tom napisane, ze je to podla poctu koni :-) v tomto clanku sa nam to nejak nakopilo...
16. 11. 2010 12:40
Re: Per chyb v clanku - nove kvalitnejsie auto.cz
Toppere1982, díky za upozornění na chyby. Snad je vše již v pořádku.

Články píší zkušení redaktoři. I ti ale občas udělají chybu. Takové, kteří nechybují stále hledáme, ale nenacházíme. Kdybys měl nějáký tip, rádi jej vyzveme ke spolupráci. Nechť se mi ozve do emailu.
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2010 14:58
Re: Per chyb v clanku - nove kvalitnejsie auto.cz
Máme. GTI. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Přiznám se, že starý design mi taky chybí...... bylo super najet si na značku auta a měl jsem všechny modely pokupě..... teď to hledám marně..... :-( :'-(
16. 11. 2010 17:27
Re: Per chyb v clanku - nove kvalitnejsie auto.cz
Jen to ne >:D >:D >:D
neregistrovaný "radek840"
16. 11. 2010 11:09
Latitude
Je to tak 14 dní, co jsem Latitude viděl v Brně zaparkované vedle Hlavního nádraží.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2010 11:11
Re: Latitude
Ja som videl panameru tiez na nadrazi u nas ale to uz bude asi okolo 234 dni >:D
Avatar - positivemind
16. 11. 2010 11:34
obrazovka
Proč dávají do aut takhle malé obrazovky? Vždyť to v tom panelu vypadá neuvěřitelně směšně.

Jsou příliš vysoké náklady? Nebo nechtějí konkurovat jiným modelům? Ale kterým, když tohle má být top Renaultu?
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2010 12:03
Re: obrazovka
aby zbylo místo na čudlíky ;-)

na televizi se můžeš dívat doma, ale čudlíky máš jen v autě >:-[]
Avatar - Righ
16. 11. 2010 11:53
Cena rozhodne
Jako priznivci VW a zvlaste Audi me konzervativni a nadcasovy design Latitude nijak neurazi, prave naopak. Jedina pasaz, se kterou mam vyraznejsi problem, je zad ve stylu novy Kii Optima ( [odkaz] ). Celkove ale skutecne uhlazeny a nekonfliktni auto, ktery na pridi netradicne sazi na obly tvary a neagresivni, nybrz elegantni vyraz. Za to tedy palec pro Renault. Interier je pak jeste lepsi, uz v Lagune Rencek dokazal, ze umi nejen pohledny, ale i navysost kvalitni interiery (zdravim Mondeo >:-[] ). Pozitivni hodnoceni se pritom tyka obou variant interieru, blizsi je mi paradoxne ta "renaultovska" (s vlnou) nez ta "audinovska" (ne ze bych mel neco proti interierum Audi, naopak, ale do francouzskyho auta se zkratka tak nehodi). Vi uz nekdo, na zaklade ceho si bude clovek "vybirat" palubovku? Zatim to vypada, ze s manualem dostanes nemeckej vzor a s automatem francouzskej. :-)

Jako u vsech Renaultu bude pro uspech klicova cena, coz ovsem pro automobilku, zvlaste pak ceskyho dovozce, nebyva problem. Jako optimum bych videl zaklad s benzinem na nejakych 550ti, idealni kombinaci dci175 s automatem pak za 750-800 koliku, a to vcetne super vybavy. Jinak nema Rencek sanci, drazsi nez Passat zkratka Latitude byt nemuze, a je uplne jedno, ze je teoreticky o tridu vys.

P.S.: Brzdna draha skoro 40 metru, to je nejak hodne, ne? Nemelo by to byt tak aspon o 3 metry min?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - iudex
16. 11. 2010 12:02
Re: Cena rozhodne
Tebou kritizovaný zadok Optimy je pre mňa najkrajší pohľad na novú Kiu a jeden z najvydarenejších dizajnov exteriéru strednej triedy tento rok. Porovnaj to s mohutným pontónom Mondea.
Avatar - Righ
16. 11. 2010 22:45
Re: Cena rozhodne
Tak to se opravdu neshodnem. Teda krome toho Mondea, jehoz zadek i mne pripada obtloustly a designove nevyvazeny, zvlaste pak v nejcastejsi variante liftback. Asijska estetika zadnich lamp Optimy nebo Latitude je pro me nicmene naprosto neprijatelna. Podobny rozplizly a prekomplikovany tvary tahnouci se od zadku az buhvi kam me jako Evropana vubec neoslovujou, opacne na me pusobi napr. tyhle ***ky: [odkaz] nebo [odkaz] nebo [odkaz] anebo [odkaz] . ;-)
16. 11. 2010 14:16
Re: Cena rozhodne
Myslím, že ůspěch Renaultu nestojí na cenách na českém trhu. Psát proto, že úspěch Renaultu stojí na nízkých cenách, je jen znak neznalosti evropského trhu. Už i ta vysmívaná Laguna stojí ve Francii to co Passat a přesto se jí prodá víc než Passata. Jinak Latitude se asi moc prodávat nebude aa šlo jen o to využít hotového Samsunga / podobně jako Koleose /. Kam toto auto míří / k Thalii a Fluenci / bylo dáno i zeměmi ve kterých se začal nejdříve prodávat / Rusko, Maroko,..../
Avatar - white label
16. 11. 2010 14:38
Re: Cena rozhodne
Podstatnější je, že když začnu většinu Francouzů přesvědčovat, že Renault je poměrně velmi levná značka, tak s tím budu mít logicky velmi podobný úspěch, jako když se tu stále dokola ty, snažíš o opaku přesvědčit nás.
Jsou místa na zemi, kde je pitná voda dražší, než benzín. Zkus místní přesvědčit, že to není pravda, protože u nás je tomu naopak... ;-)
Re: Cena rozhodne
Bílý labele, zkus aspoń někdy vzít na vědomí fakta.Smiř se s realitou a nepřesvědčuj nikoho o opaku, když tvé přání je jen otcem myšlenky.

Latitude, stejně jako Koleos a možná další modely nejsou ničím jiným, než průzkumníky svých tříd a přizpůsebení se situaci celosvětové finanční krize propuknuvší před více jak dvěma lety, kdy měl Renault zcela jiné plány.

Např.takový Koleos. V Evropě se jednoduše neprodává podle očekávání (info přímo od Reanult) zatímco v Asii se stále více prodlužuje čekačka, více jak 4 měsíce a prodeje jsou nad očekávání. Mimochodem RSM byl v Korei vyhlášen po 7 za sebou automobilkou roku.
A pro Evropu se pomalu chystá čistě evropský derivát Koleosu.

Jak dopadne Latitude nikdo neví, faktem je že jediný, kdo ví co bude je CG a jeho top management.

Přeji Latitudu úspěch. Pohodlí, komfort, dobrá technika, design interiéru korespondující s exteriérem, lahodící pohled na kvalitu zpracování interiéru a jeho barevných kombinací s kvalitními materiály jsou jistě atributy pro jeho naplnění. Ano, to auto je skutečně na vyšší střední velmi povedené. Cena na západních trzích je stanovena na 32,500-34500 EUR.

Nechť se to daří volnosti.
Avatar - white label
16. 11. 2010 16:46
Re: Cena rozhodne
Milý Bruno, zkus příště alespoň minimálně reagovat na obsah reakce u které použiješ tlačítko "reagovat"..
V mé reakci není jediná zmínka o Latitude, příp. Koleusu, takže tvá reakce na mě je věcně i obsahově nekonečně mimo.
Zkus si přečíst to co jsem napsal znovu, pomalu a pokus se u toho hlavně myslet.
Reagoval jsem (logicky a věcně) na neustálé přesvědčování poga26, jak je Renault např. ve Francii drahá značka (sám uvádí, že je tam Laguna dražší než Passat).
Svůj duchaplný text sis mohl klidně ušetřit na samostatný příspěvek, s tím o čem jsem psal já nemá společného vůbec nic...

Přeju ti na příště více "světla"... ;-)
16. 11. 2010 17:29
Re: Cena rozhodne
Nechápu proč ti nevadí věčné duchaplné globální závěry dělané na základě lokálních českých znalostí. OK, Renault je šrot a dúkazem jsou ceny za které se prodává. Za ty peníze se ani kvalitní auto udělat nedá. Ty statisíce, které zaplatíš navíc u koncernového auta, jsou jen odrazem použítí kvalitnějších materiálů, technologií, součástek,....
Avatar - white label
16. 11. 2010 17:39
Re: Cena rozhodne
Nic z těchto ironických dogmat jsem tu nepsal (navíc zrovna tohle nebyla reakce přímo na tebe, na rozdíl od té předchozí), ale chápu, že je to snadnější forma reakce, než napsat něco věcného k mé reakci ze 14:38.
Vidím, že reagovat na něco, co jsem vůbec nenapsal je tu nakažlivé... 8-s
Re: Cena rozhodne
Milý labele, s tebou to je jak s malým klukem. Hloupému napověz, chytrému dolož.
To, že potřebuješ výklad po lopatě mě unavuje.

Reakce byla kříšťálově jasná v prví části příspěvku.Zjisti si ceny na evrospkém trhu, pak argumentuj.

Jesli žiješ v domění, že cena výrobku odpovídá jeho kvalitě, jsi naivka.
Avatar - white label
16. 11. 2010 20:40
Re: Cena rozhodne
Nepochopený Bruno, škoda, že s tebou to nejde ani po lopatě...
Ale protože jsem od přírody velmi trpělivý, dám ti ještě jednu polopatističtější šanci pochopit to.
Zkus přesvědčit našince, že ho pivo stojí mnohokrát víc než cola, jen proto, že jinde je to obvyklé a zcela normální...
Re: Cena rozhodne
Nemám čas, s hlupáky ztrácet čas!!!
Avatar - white label
18. 11. 2010 14:31
Re: Cena rozhodne
Tak v tom případě se především vyhýbej sám sobě... 8-s ;-)
Avatar - Righ
16. 11. 2010 23:02
Re: Cena rozhodne
Ty ses pogo s tou svoji storkou o zahranicnich cenach Renaultu jako kolovratek, pripominas mi jisteho prispevatele a jeho evergreen o "apostolovi". Ve svym prispevku jsem zcela samozrejme mluvil o ceskem trhu a ceskych cenach (napoveda: cenu jsem uvadel v korunach), jak sis patrne totiz nevsiml, jsme na ceskem serveru, kam chodi Cesi a Slovaci. Az se budeme bavit o trhu v nejaky jiny zemi nebo treba v Evrope jako celku, muzes nam tady pro srovnani poctive vypsat ceny klicovych modelu Rencku a VW na hlavnich trzich, at mame srovnani. Co jsem se tak koukal napr. na ceny Meganu a Golfu, jsou na ruznych trzich skutecne velmi odlisny, coz souvisi i s tim, ze na ruznych trzich jsou nabizeny ruzny kombinace vybav a motoru. Vysledkem je, ze nekde je drazsi Golf (Nemecko, Spanelsko, UK) a nekde Megane (Francie, Italie). Proc je Megane drazsi ve Francii a Golf v Nemecku snad netreba rozebirat.

Kdybys radsi jako fanda Renaultu napsal, jak je to s tema palubovkama. ;-)
17. 11. 2010 08:24
Re: Cena rozhodne
Pokud tady někdo bude jako kolovrátek pořád dokola vyvozovat duchaplné závěry typu: Renault je levný = je to šmejd, Renault se prodává, protože je levný, atd...., budu muset tyto bláboly pořád dokola vyvracet. Stačí proto přesat s tímto antiRenault kolovrátkem a zmlknu. Jinak taky moc nechápu proč pod diskusi o Renaultu pořád dokola lezou lidi, kterým se už při vyslovení jeho jména dělá blivno.
17. 11. 2010 09:38
Re: Cena rozhodne
Ve Francii je jen ta Samsugácká palubka / výbava Business a Initiale /. Jinde je Laguňácká palubka / výbava Expression, Dynamique, Privilége /. Takže palubky jsou buď dle výbav nebo podle trhu. S řazením to nemá nic společného. Jako nejvyšší motorizace je v naftě V6 3.0 dCi a benzínová V6 3.5.
Avatar - Righ
17. 11. 2010 11:05
Re: Cena rozhodne
Paradni info, diky. :yes:
Avatar - iudex
16. 11. 2010 11:59
Vyššia stredná (?)
Latitude ukazuje, ako relatívne je kategorizovanie do tried. V porovnaní s Lagunou je to bezpochyby o triedu väčšie auto a tu zaradenie do vyššej strednej obstojí. V porovnaní s (bezpochyby) strednotriednou konkurenciou, ako je Superb, Mondeo či na hlavnej diskutovaná C5ka niet dôvodu radiť Latitude o triedu nad nich (rázvor, šírka, hmotnosť). Skôr by som to označil tak, že Laguna je spodný okraj strednej triedy a Latitude naopak horný (presne ako Superb & Co.).
K samotnej voľbe Latitude: zatiaľ nevidím veľký dôvod, prečo by som mal uprednostniť tento prerobený Samsung napr. pred oveľa elegantnejšou C5kou alebo technologicky progresívnejším Mondeom. Tiež príliš sebavedomá cena Latitude môže zlomiť väzy.
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2010 13:52
Re: Vyššia stredná (?)
Právě ta cena bude klíčová. Tipuju, že Renault bude Latitude nabízet jako "velké auto za malé peníze", což byla kdysi celkem hojně zastoupená kategorie (Omega / Senator, Granada / Scorpio, Renaulty až po Safrane včetně, Peugeoty až po 607, japonské značky jako Mitsubishi Sigma, Nissan Maxima atd...). Dneska je ale takových aut v Evropě poskrovnu, nabízí je hlavně Korejci. Citroen C6 je exkluzivnější, spíše pro specifickou klientelu a tady dražší a jinak už nezbyl skoro nikdo...

Čili Renaultu zatím :yes: přinejmenším za snahu a počkejme na ceník.
Avatar - del42sa
16. 11. 2010 14:28
dvě palubní desky
nějak pořád nechápu ty dva druhy palubních desek ? která je teda finální ? nebo pokud bude auto mít obě (což dost pochybuji) jaký to má význam ???? 8-s
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2010 21:19
Re: dvě palubní desky
Europska (okrem Ruska) palubna doska bude ta druha, nie lagunovska >:D
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2010 15:01
Cena
To, co vím, z celkem spolehlivého zdroje je, že cena bude absolutně bezkonkurenční!!!!!!!! To se myslím budou škrábat za ušima i hoši od rýžových polí ........ o ýbervágenu se sto let starou budkou nemluvě..... :-!
Rozbalit vlákno
4
16. 11. 2010 23:01
Re: Cena
Máš recht, až se začně prodávat Latitude, tak v Japonsku a v Německu to s výrobou aut zabalí a začnou zase chovat koně...
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 00:16
Re: Cena
Max 6 kil za full verzi.... ;-) je to tak....
Bude jen mírně nad L3. Pro mě je to fajn volba. Pracovna řidiče 1, kvalita materiálů a zpracování (pokud bude jako L3) 1, motory 1, bezpečnost 1, ..... Image 2-. Pak jen najít ten důvod, proč nebrat Latitude ve stejné výbavě a srovnatelným motorem, ale jen o 350 tis. výhodněji než Passata. P nestojí nad všemi, jak tu jeden vwonan vykřikuje, je to jen jedna z mnoha alternativ, kde rozhoduje preference. Krize u aut a nejen kapánek míchá karty. Jediné opravdové auta jsou auta dělaná pro radost z řízení. Ať to vezmu od WRX STi až po Porsche. Tak to je. Jsou to všechno ostatní jen specializovaní dělníci. Jinak mě velmi potěšil GTI, který přirovnává Latitude k Phaetonu atd. :-)
17. 11. 2010 14:06
Re: Cena
To věřím, byla by to jinak nehorázná drzost od Renaultu, kdyby za toho přebouchanýho Samsunga chtěli přes 600 tis. >:D

Tipuji, že Latitude bude v Evropě stejně "úspěšný" jako Koleos. Nějak si nedokáži představit cílovou skupinu tohoto auta. Rodinám, které mají na auto 600 tis. bohatě stačí střední třída, jako služební to taky nikdo kupovat nebude a současná klientela vyšší střední třídy by o tento Renault neopřela ani kolo :-)
17. 11. 2010 20:21
Re: Cena
Ono i těch 10 000 kousků v Evropě pro Samsung navíc se taky počítá. V Africe a v Rusku se taky někdo najde. Stejně jako u Koleosu. Větší ambice to auto nemá. Uvidíme za měsíc až budou prodeje z Francie. V každém případě budou prodeje Latitude vyšší než u konkurentů z Citroenu nebo Peugeotu. Základza 32 000,- Eur je docela dobrá cena.
Avatar - Ada je zase tady
16. 11. 2010 15:23
Zcela zbytečný samohyb!
Zájemci o větší auto si přece mohou koupit Passata. Dostanou vyšší kvalitu a možnost výběru z velmi "sexy" fíčurek - z nichž na prvním místě je verze kombi (Variant) a 4x4 (4motion), o kterých se firmě rendlík a syn u auta této třídy ani nesní.

A navíc: vidí někdo nějaký důvod utrácet za auto se znakem dámského přirození, ve kterém bude terčem posměchu celé společnosti? Může si snad někdo dovolit přijet na obchodní jednání v rendlíku? Byl by pro smích!
Rozbalit vlákno
9
16. 11. 2010 15:43
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Ach jaj...
3 roky som tak jazdil...
A zdvojnásobil som obrat spoločnosti...
Zasa trochu rozhľad...
16. 11. 2010 15:47
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Tak to jí musí mít s prominutím diamantovou...gratuluji >:-[]
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Podívej Ádo asi takhle.
Poslední týdny jsem měl možnost (obvykle jezdím nečím jiným) kočírovat nového superba a passata. Nebudu házet hnůj na vůz, nicméně tebou opěvovaný třeba passat je stejná šunka jako ostatní ve stejné třídě+-. Jsou i lepší. Ovšem superb, to je jiná káva. Pánové já myslel, po těch všech superlativech do jakého že klenotu nevlezu.
Zklamání dvacetiletí. Nafouknutá mediální bublina. Ještě po týdnu se nemohu z toho velmi negativního šoku vzpamatovat!

Takže brzdi se svými soudy. Nevyděláváš, nepřepínej a hlavně neřeš, čemu nerozumíš.
Plivej na lokomotivu.
neregistrovaný "Florian93"
16. 11. 2010 16:06
Re: Zcela zbytečný samohyb!
To je slušnej kec od někoho kdo ani neumí řídit... >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI(htp)"
16. 11. 2010 16:12
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Komu tu furt cpeš ten Hitlerwagen vždyť se na to stejně nikdy nezmůžeš...ADOLFE ADOLFE sám jsi dámské přirození.A navíc nemáš žádnej vkus >:-[]
16. 11. 2010 16:33
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Platí tu nepsané pravidlo slušných diskutérů, že totiž nezneužíváme nicky kolegů. Všichni to pravidlo zde dodržujeme. Prosím, uprav si nick na nějaký nezaměnitelný originál. Díky.
16. 11. 2010 17:30
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Nic nemen, diky ;-)
16. 11. 2010 18:26
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Pripájam sa. Použiťniečí nick aby ho zosmiešnil...
Poukazuje to o.i. na nízke IQ dotyčného. Ale je na redakcii, aby to posúdila.
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 00:19
Re: Zcela zbytečný samohyb!
Jsi lepší bavič než Izer >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D je otázka, zda tato značka těží nejvíce z 4x4.
16. 11. 2010 15:51
Vyšší střední?
Proti Latitude nemám vůbec nic a beru jej jako zajímavý doplněk liftbacku Laguna. Přiznám se ale, že mi je proti srsti nazývat střednětřídní model s jasným využitím podlahové plošiny, skeletu i interiéru opentlený kufrem a celkově povedenějšími detaily vyšší třídou.
Auta nám rostou, tak jak roste náročnost klientely, tudíž bych bral za naprosto suverénní vyjádření, že jde o luxusnější doplněk k Laguně.
Rozbalit vlákno
4
16. 11. 2010 18:09
Re: Vyšší střední?
Jenomže takto na věc nahlížet nelze. Latitude, alias Týda... je z pohledu třídní velikostní klasifikace třídou vyšší střední. Že je to současně reálný protimluv je věc jiná. O laguně přece také neříkáme, že je to jen luxusnější doplněk mégana... I když... >:D
16. 11. 2010 18:29
Re: Vyšší střední?
S tými triedami je to ťažké. Vždy bude stáť niekto dakde "na hranici". Cenou, výbavou, veľkosťou, použitím, skupinou zákazníkov, imidžom...
16. 11. 2010 18:47
Re: Vyšší střední?
Ale to je problém renaultu, že neumí zaujmout v dané třídě. Podle mého je to nedomyšlený projekt.
16. 11. 2010 18:57
Re: Vyšší střední?
S tým sa dá súhlasiť. Každý je kráľom na vlastnom piesočku. Podobný problém má napríklad aj Fiat. Ale aj Volkswagen. Phaeton chceš alebo nechceš - je omyl.
Podobne VW opäť raz štartuje medzi malými autami - zadarí sa mu, alebo nie? Sú otázky, kedy sa na odpoveď oplatí, alebo proste musí počkať. Každá odpoveď vopred je len dohad.
16. 11. 2010 16:16
ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Po takřka ilegální cešetce nepochybně novej evropskej vyšší střední majstrštyk. Nasazuju evropské brýle a snažím se hodnotit nezaujatě, s nadhledem. Hledám francouzskou eleganci, esprit, šmrnc, prostě hledám to, co by mělo být charakteristické pro francouzskou produkci, ausgerechnet, když jde o superprestižní třídu. S odkazem na tu třídu tedy současně hledám technický předvoj, techniku na výši doby. Trochu se mi to tluče s tím mainstreamem, ale, nechme být. Pojďme na to.

Design hodnotím za pět. Za pět proto, že si neumím představit, že by jiné auto z této třídy (od evropského respektovaného výrobce) mohlo dopadnout ještě hůře. O nějakém francouzském espritu, francouzské nonšalanci, jiskře, nemůže být ani řeči. Zcela produkční až lowendově dálněvýchodní pokus zalíbit se evropanovi. Jo? A jakému? Diamantovej kovboj nenadzvedne ani jeden okulár od raybanek...

Kabině dávám za tři. Ergonomie se pohledově zdá v pořádku, avšak přístrojovou desku vnímám jako ab-so-lut-ně bez nápadu, a přitom právě zde to chtělo přitlačit pofrancouzsku na tu pověstnou pilu. Dokonce jsem se přistihl v pocitu, že pohled do kabiny už nemusím nikdy znovu vidět, malá ukázka mi stačila.

Stále si říkám - nebuď přespříliš kritický, nevycházej z dojmů, jaké máš standardně z této třídy (BMW 5, AUDI A6, MB-E, VOLVO S80), hodnoť než mainstream ve třídě.

No jo, ale v tom to všechno vězí. Tohle není kompaktní třída. A jestliže si lajsnu vyšší střední, pak holt na to musím jít tak, jako na to šel Volkswagen přes Phaetona do třídy lux. Tedy - nekompromisně. A u latitude vnímám těch kompromisů jaksi privela. Samozřejmě - nekompromisní třída, ta přece žádá nekompromisní produkt. To je asi tak to nejdůležitější poznání, které si z dnešního představení odnáším.

Slogan - Svět vyšší střední není doučování po základní škole... Jestli mi teda jako dobře rozumíš... 8-s :-O
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Florian93"
16. 11. 2010 16:26
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Za Design má u tebe 5?U člověka kterému se nelíbí nic víc než VW to má teda velkou váhu.Prozraď nám co máš za auto? >:D Tim nemyslím vylepený doma na plakátu nad postelí.
16. 11. 2010 17:31
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
On ti to nenapise, prece neprizna olitany Volvo >:D
Avatar - Emel
16. 11. 2010 16:35
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Jo, design... taky mi to zepředu trošku připomíná Passat.

Přístrojová deska bez nápadu? Ale no tak..
16. 11. 2010 16:48
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Passata zde raději nezmiňuj, neb to je hřebík, jo, nepochybně se minulým passatem inspirovali. Absence "renaultváře" je neodpustitelná.

Ano, přístrojová deska je v kontextu byť Renaultu (laguna) smutná, přesmutná.
16. 11. 2010 17:33
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
No hlavne, ze novy Passat je uplne stejny jak stary, jen s novou "drzkou" ;-)
16. 11. 2010 18:31
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Dovolím si nesúhlasiť. ;-)
Passat nemá nárok nazývať sa novou generáciou, tento prívlastok má len na základe marketingových ťahov, reálne sa jedná o facelift.
Latitude pripomína - Latitude. Je to prezlečený Samsung, ktorý sa pokúša o nejaké predaje v Európe, ktorá, nie je preň primárna, ani nikto nečaká, že bude tvrdo konkurovať imidžu najlepších.
16. 11. 2010 18:45
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Je přece dokonale jedno, jestli má Passat jeden nebo dva nové šroubky, je to to nejlepší ve třídě, a tím to hasne. Nikdo na něho nemá a ty bezpečnostní technické novinkym na kterých přijel ho zase katapultují jen na trůn. Ve středním mainstreamu lze koupit jedině Passat nebo Superb.

Samozřejmě, že nikdo z náš nečeká útok na BMW 5 :-) Jenomže... když to domyslíš, tak to je právě těn hlavní vořech. Omage nula. A v této třídě nemít image, jako bys nebyl.
16. 11. 2010 18:50
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Môže a nemusí byť. R25 sa tiež nehral na image. Ja by som ho zas až tak netopil. Počkaj, kým to spraví trh. Alebo možno nespraví.
17. 11. 2010 14:17
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Tak to se pletes, Passat je jen sedy stredni prumer jako ostatni auta, zadne nevybocuje z rady...takze klid. SuperB ? Jel si v nem vubec ? Je to sice velke auto (pozor do delky ne do sirky!), ale zrovna podvozek ma ve stredni tride na nejhorsi urovni !
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 11. 2010 18:41
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Nehodnotím Tvůj komentář, nýbrž jeho titulek - a ten je zajímavý >:D
16. 11. 2010 18:42
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
;-)
16. 11. 2010 21:43
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Taky chvalim titulek, chytry a vtipny :yes: Mi latitude pripada jako nafouknuta thalia, co ani na lagunu nema. Tot muj prvni dojem. Zadnej prinos tohoto modelu nikde nevidim. Kdo si to koupi ?
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 00:21
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Dejte s adou duo a běžte soutěžit ke Krausovi - Pan Fau a pan Vé. Baviči a tanečníci.... GTI, rád tě čtu, ale tohle už nemá nic společné ani s nadsázkou..... to co předvádíš je demagogie. ;-\
17. 11. 2010 00:41
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Ty zase běž do večerníčka ke krysákům. To co tu předvádíš je tak na druhou třídu pomocné školy.
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:52
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Ani nevím, že takový večerníček je. Díky za uvedení do tvého světa. ...... světa druhé třídy pomocné školy..... ty jsi mi matlal.... nebo Matlock? >:D
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 10:10
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
To je zase snůška demagogie. To je strašné. Vůbec nechápeš pointu tohoto vozu. Mi spíše přijde, že tak trošku nenápadně o to agresivněji pomalu vytváří tlak v poli, kde by měl být volkswagen - lidový vůz. Proč by velké auto nemělo být blíže více lidem. Ani golf již dneska není výsadou jen bohatých....kdo by to byl ještě před pár lety řekl, že? Renault tu prostě jen uplatňuje expanzivní strategii průniku na trh, který hodně ztratil. Obsazuje trh, získává novou pozici.
Teď nevím, jestli to na tebe není moc náročné. No ale snad se sneseš ze svého demagogického obláčku poetického prosťáčka a alespoň jednou ukážeš, že se zmůžeš na více, než na to, co tu předvádíš.....
Avatar - white label
17. 11. 2010 10:30
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
"Ani golf již dneska není výsadou jen bohatých..., kdo by to byl ještě před pár lety řekl, že?" >:D
Tak to je superblábol měsíce, možná i roku , umocněný vlastním protimluvným "argumentem" s doslovným překladem: "volkswagen - lidový vůz". >:-[]

P.S. Možná byl/je někdy Golf výsadou pro konto někoho, ale nikdy nebyl výsadou JEN bohatých, od toho jsou na trhu prémiové a luxusní značky vozů... : :-O :*)
Ale zjištění, že máme jen v Evropě dlouhodobě tolik boháčů je celkem příjemné... ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 12:15
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
White, mohl bych teď použít místní ostrou a břitkou rétoriku, ale neudělám to....
Myslel jsem ten golf, ne ten Golf. ;-) takovéto to jak se u toho bije nevinná tráva takovými těmi železnými palicemi jen proto, že ten kulatý lump má letět někam ku jamce ;-) a v tomhle jsem se trefil, ne? :-)
Avatar - white label
17. 11. 2010 16:48
Re: ALFRÉDE, NA HŘBITOV
Aha, no tady se obvykle řeší spíš auta, než sport, tak jsem to malé gé bral spíš jen jako překlep... :*)
Tak u golfu s malým gé, to (zvlášť u nás) platí spíš, ale v západní Evropě (nemluvě o Americe) je tento sport dostupný i středním vrstvám už poměrně dost dlouho...
Avatar - gld
16. 11. 2010 17:59
Prémie a majnstrýmy
Vidím že hore doktor onanuje nad neschopnosťou latitude konkurovať audi A6, bmw 5 a mercedesu E...nuž blahoslevení budiž..

Ale vážne, mne sa Latitude páči, z dizajnového hľadiska je poznať, že toto auto nebolo prvoplánovo robené pre európu, konzervatívnym klientom však bude vyhovovať. Interiér (povedzme si pre vodiča najdôležitejšia časť auta) potvrdzuje stúpajúcu úroveň renaultích prístrojoviek, dve možné verzie beriem ako bonus pre zákazníka, má na výber.

A najlepším ťahom na bránku je od renaultu naozaj európska ponuka motorov. Benzínový základ pre pár exotov a priaznivcov lpg/cng/E85, dve základné nafty s dobrými parametrami, plus špičkový trojlitrový šesťvalec pre diaľničné krížniky :yes:

S predajnými úspechmi by som to nevidel príliš ružovo, každopádne odhadujem viac predaných kusov ako citroení C6, podľa mňa si to latitude rozdá s kórejcami, nová opatima, sonata, s privretím oka epica..

btw- čo mi nejde prehryznúť je v neanglicky hovoriacich krajinách hlúpo znejúci názov, latiťjúd? latitúd? latitude? ;-\ Také Safrane malo lepší zvuk..
Rozbalit vlákno
36
16. 11. 2010 18:03
Re: Prémie a majnstrýmy
Musím se ohradit. Právě naopak, netahám do úvahy prémii, tys mě nečetl! ;-\

Tak si to zkrať na - TÝDA... >:D ;-)

No, že bude úspěšnější než C6... :-) to snad... ani jinak možné není... ;-)
Avatar - gld
16. 11. 2010 18:24
Re: Prémie a majnstrýmy
Tak prečo čakáš od mainstreamu "technický predvoj"? Toto skutočne nie je auto v ktorom by si mal hľadať viac či menej zmysluplné technické hračičky. A cena to bude reflektovať. Techniku "na úrovni doby" však dostaneš, tak čo viac?

Týda mi pripomína jeden veleúspešný model od nissanu, nepríjemné asociáce..

C6 je výborné auto ale za cenu, ktorú neboli ľudia ochotní akceptovať, ako niekoľkokrát skonštatovali v rôznych testoch- ich škoda...Latitude bude lacnejší a dizajnovo bude pôsobiť kladne na časť populácie bez potreby excentrizmu..
16. 11. 2010 18:34
Re: Prémie a majnstrýmy
V těchto třídách (vyšší střední a lux) nemůžeš přjít s nějakým mouřenínem, tam musíš instalovat vskutku výkvět automobilky (viz Phaeton), a to jak designový tak technický.
16. 11. 2010 18:48
Re: Prémie a majnstrýmy
Až na to, že tento tvoj "výkvet" sotva žije.
Avatar - gld
16. 11. 2010 18:49
Re: Prémie a majnstrýmy
Phaeton je dizajnový výkvet? >:D riadne kvítko, to teda..

btw keď nemiešaš prémiu s majnstrýmom, čo ten spodný príspevok, hm?
16. 11. 2010 18:53
Re: Prémie a majnstrýmy
Ty si to asi nepamatuješ, ale když vyjel Phaeton, svět ustrnul nad designem, to zalomené zadní boční okénko byl dokonalý mistrovksý designový tah. A celkově vzato byl Phaeton ten, který velmi do své třídy promluvil. Dodnes je to krásný vůz.
Avatar - gld
16. 11. 2010 18:57
Re: Prémie a majnstrýmy
Svet ustrnul, ale len do doby kým nevyšlo oficiálne stanovisko VW kde sa výslovne hovorilo, že sa NEJEDNÁ o nový passat >:-[]
16. 11. 2010 19:00
Re: Prémie a majnstrýmy
Promluvil - a nikto si ho pritom nevšimol. Tomu sa hovorí zapadúť do davu. Alebo stratiť sa v dave?
16. 11. 2010 19:15
Re: Prémie a majnstrýmy
Nikdo nikam nezapadl. Kdo však čekal, že smete BMW7 byl naivka.
16. 11. 2010 19:28
Re: Prémie a majnstrýmy
Neklam sám seba. Nekričím, že je to šrot, ani že je to škaredé. Ale s nenápadnosťou to prehnal (asi podobne ako vzhľadom na značku s cenou), ide to po ceste a - nikto si ho nevšimne. Nejaký Volkswagen...? Kde? Ja nič zaujímavé nevidím...
S, A6 alebo 7 neprehliadneš.
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 00:24
Re: Prémie a majnstrýmy
....ano svět ustrnul. A prodej Ph taky. Nikdo nepochopil proč někdo vyrábí nové staré auto.... >:D
16. 11. 2010 18:57
Re: Prémie a majnstrýmy
Ale potom už nemáš v kontexku prémiové trojky žádnou šanci (viz Phaeton). K čemu mu je, že technicky je dokonalý, když je potom za plus mínus stejnou cenu a potom ho utopí vlastní značka. Prémie má prostě jméno, které komukoliv dalšímu bude chybět, takže touhle cestou se žádný výrobce vydat nemůže. Sám Mercedes to krásně předvedl ještě o třídu výš u Maybachu, kde prostě ani titul Mercedes na Rolls-Royce nestačil.

Tohle auto drží vlajku vyšší střední pro mainstreemové automobilky a snaží se jít spíše proti asijské produkci, ze které kone konců také pochází...

Stejně: odpověz upřímně, Renault hypoteticky vytvoří auto, které bude technicky na výši německého tria, třeba tím, že přetáhne partu vývojových inženýrů od BMW, nebo si zaplatí vývoj u Mercedesu. Takže bude fakt dokonalé. Koupil by sis ho ?
16. 11. 2010 19:14
Re: Prémie a majnstrýmy
Nekoupil.

Projekt Phaeton je trochu něco jiného. Šlo (a stále jde) o to, že největší automobilka Evropy prostě musí mít své železo i v prestižní lux třídě. Nejde o počty prodejů, ostatně montujou ti ho v Drážďanech doslova před tebou na koleně, jde o to vědomí, co všechno Volkswagen vyrábí. Hodnotově ve vztahu k hodnotě značky vzato, vynikající tah. Uvidíme, jak to dopadne s druhou generací, technicky, vizuálně je to mistrovský kousek tak jako tak. Žádná lati-TÝDA :-)
Avatar - gld
16. 11. 2010 19:35
Re: Prémie a majnstrýmy
Zhrnul si to pekne, ide o ukážku koncernu v štýle "my na to máme"..predaje ukázali, že nemali..a podobne ako v prípade novodobej bugatky tieto výstrelky zaplatia kupci pola, golfu atď..fakt skvelý ťah kapitánov autobrandže :-O
16. 11. 2010 19:57
Re: Prémie a majnstrýmy
To je tvoje naivní představa, že Phaetona zaplatí kupci golfů. Jak sám vidíš, pak i když VW vyrábí Phaetona má fantastické zisky. Samozřejmě, že je to nákladný projekt. Mnohokrát se Volkswagenu vyplatí.
16. 11. 2010 20:03
Re: Prémie a majnstrýmy
A ako sa vyplatí? Má VW meno, že vyrába výborné auto luxusnej triedy? Nemá - meno mu robia autá ako Polo, Golf, Passat. Phaeton zrovna nepatrí medzi vysoko ziskové produkty značky. Kto vie, že nejaký Phaeton existuje? Ani Audiňáci jeho existenciu neregistrujú. A to nehovorím o konkurencii. Tak čím sa mnohokrát vyplatí? Fakt by ma to zaujímalo.
16. 11. 2010 21:33
Re: Prémie a majnstrýmy
Vyplatí se to tím, že je to jediná mainstreamová automobilka která vyrábí lux auto. Prostě ten největší (samozřejmě) vyrábí to největší. Jak to hodnotíš ty či já, není důležité, důležité je, že takto to funguje. O něco podobného se právě pokouší Renault... 8-s ;-) Bohužel není ani největší a tedy nevyrábí ani největší auto...
16. 11. 2010 23:11
Re: Prémie a majnstrýmy
A ako sa to vyplatí, že najväčší vyrába najväčšieho? Na pointu si zabudol. Ja sa nepýtam ČÍM sa to vyplatí, ale AKO sa to vyplatí. Zatiaľ si mi ponúkol len blábol. Od diskutéra tvojho formátu očakávam sofistikovanú odpoveď.
17. 11. 2010 01:55
Re: Prémie a majnstrýmy
Od diskutéra tvého formátu bych čekal větší znalosti, přečti si to ještě jednou, určitě to pochopíš. Pokud ne, nezbývá než s tebou mít trpělivost a čekat kdy dostaneš rozum...
17. 11. 2010 19:34
Re: Prémie a majnstrýmy
Niet čo chápať, žiadny hodnotný materiál si nepredložil.
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 00:26
Re: Prémie a majnstrýmy
Beru tě na oslavu mých narozenin - jsi lepší bavič než Novotný! >:D stačí když budeš házet jen tyto hlášky....
17. 11. 2010 02:00
Re: Prémie a majnstrýmy
Zapomínáš, že na oslavu tvých narozenin bych nikdy nešel :-!

P.S. Přečti si po sobě příspěvky za poslední týden, možná ti dojde že dokonale aspiruješ než na vometáka diskuze. Věnuj se tu autům, a svůj primitivní vometáckej styl příspěvků změň :no:
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:25
Re: Prémie a majnstrýmy
sám bych to líp nenapsal, proto si dovolím zkopírovat v reakci na tebe:
P.S. Přečti si po sobě příspěvky za poslední týden, možná ti dojde že dokonale aspiruješ než na vometáka diskuze. Věnuj se tu autům, a svůj primitivní vometáckej styl příspěvků změň :no:
Na moje narozky bys nebyl pozván, byl bys tam pracovně Jako VWELKY BAVWIČ......
17. 11. 2010 11:08
Re: Prémie a majnstrýmy
Nechci ti kazit svátek, ale pochop, tvůj intelektuální rozměr je pro mne než bahnem primitivní spodiny. Diskuzně pak jsi pro mne než votrapa, vometák. Nemáš slovo, nemáš větu, jen tu druhým lezeš po zádech 8-s :no:
17. 11. 2010 11:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 12:19
Re: Prémie a majnstrýmy
>:D
17. 11. 2010 14:13
Re: Prémie a majnstrýmy
Hele cosworthe, neměl bys jako správný fanda Fordu radši změnit nick?
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 12:09
Re: Prémie a majnstrýmy
Promiň, odepsal bych dříve, ale měl jsem oči plné slz >:D >:D

....... ok, ok.
Jsem primitivní spodina, již se ti žilka v čele napíná,
jsem vwotrapa, jsem vwometák, už to bude asi tak,
nemám slovo, nemám větu, jen to směle vwykřič swětu,
Anděl Strážný, můj to patron, občas říká, nepiš mu,
já však hloupý ve svých letech vždy podlehnu charismu.
Ptáš se ty můj diskovníče, ptáš se, žasneš, : "Jsi to ty?"
v duši již svou odpověď mám, je to ten náš GéTéI!
Rozum bystrý, slovník lorda, nachystán vždy ostrovtip,
jen mu občas nedochází, že je tupý jeho břit.
Informace míchá směle bez ohledu na téma,
pak se hádá, přesvědčuje a pomalu to začíná....
17. 11. 2010 14:39
Re: Prémie a majnstrýmy
No vidíš, ještě bych se měl zeptat z jakého důvodu, když to bude vlastně BMW/Mercedes, či co, ale odpověď známe. Nemá jméno. Tak proč se snažit...

Jo jo, chápu kam tím míříš, ale jaký to má smysl, když ve společnosti o tom, nikdo nemá ponětí? Půlka z nás tu Phaetona viděla sotva jednou a málokdo si vybaví, jak vlastně vypadá. Když to potká neznalý pozorovatel, tak si ho buď vůbec nevšimne, nebo se bude chvíli drbat za uchem a říkat si, to je ale divný Passat...

Ale k čemu to potom je ? Účel to neplní.
17. 11. 2010 14:56
Re: Prémie a majnstrýmy
Já to vidím v lepším světle. Tu exklusivní roli plní Phaeton především v Německu, tam vidět jsou. V podstatě je to obdobné jako se Superbem. Škoda znatelně ve vnímání značky poskočila, a vidíš, trvalo to, na Superba jedna je zapomenuto, ale druhá generace je prostě již úspěch a v předmětné rovině je to pro Škodu přínosem. Samo, Lux třída je jinej vořech, tam se hraje jinejma kartama, no, nechme to tak být, pokud vyjede Phaeton 2, potvrdí se, že ten risk vyšel, a že to risk byl, to je jasné.
17. 11. 2010 16:49
Re: Prémie a majnstrýmy
Bylo by načase, aby ten risk začal vycházet. zatím VW prodělává na každém Phaetonu slušné peníze, mluví se o 10.000 eurech na kuse.

To se Renaultu u Latitude nestane, i kdybych jich prodal v Evropě jen pár tisíc - protože vývojové náklady jsou evidentně minimální, to auto je prakticky jen rebrandovaný Samsung plus některé věci (motory, palubovka) z "regálu" Renaultu.
16. 11. 2010 18:18
Re: Prémie a majnstrýmy
...stejne to skonci jako Renault Vel Satis v propadlisti dejin ;-)
No ale uvidime casem...
Avatar - gld
16. 11. 2010 18:30
Re: Prémie a majnstrýmy
Vel Satis sa odpálil hneď na začiatku svojim dizajnom, európske konzervy to jednoducho neprehryzli..ale tiež mal slušnú fanúšikovskú základňu, kamarát si jedného kúpil a zatiaľ si nerozložil stan pred servisom, tak asi dobre ;-)

Ja osobne by som satis nechcel kvôli hlúpej ponuke motorov- najnespoľahlivejšia nafta desaťročia a žravý benzín, prašť ako uhoď..
16. 11. 2010 18:35
Re: Prémie a majnstrýmy
Dizajn bol neortodoxný, asi až príliš, minimálne umiernenejšie detaily mohli urobiť veľa. Ale v tom čase Renault nebol z tých, čo robia krok stranou.
Ponuku motorov nekomentujem, lebo ju nepoznám, ale čo na tomto voze bolo cenné, tak to bol priestor a pohodlie. Ibaže vynikajúci interiér neprevážil v očiach verejnosti videné iné nedostatky.
Avatar - gld
16. 11. 2010 18:53
Re: Prémie a majnstrýmy
Dizajn dizajn a dizajn, to je kameň úrazu a zároveň fakt, ktorý robí vel satis zaujímavý...inak koncepcia "priestrannej limuzíny" v podaní vel satisu bola nadčasová a vôbec nie odveci

Ale optikou predajov (ktorá je tu tak populárna) by renault lepšie pochodil, keby postavil namiesto satisa dizajnovú evolúciu safranu..alebo možno nie, ak je naozaj neprémiová vyššia stredná odsúdená na zánik..ale žeby nikto nechcel veľké auto bez toho, aby preplácal za značku? Až sa nechce veriť..
16. 11. 2010 19:02
Re: Prémie a majnstrýmy
Byť Vel Satis o triedu menší, možno by všetko bolo inak. Ale táto skupina zákazníkov je už dosť kozervatívna, preto aj Renault teraz skúša Latitude. Pre istotu opatrne a s čo najmenšími nákladmi na vývoj. Podľa mňa počíta aj s neúspechom.
16. 11. 2010 18:41
KUDY Z NUDY
Na úvod malý příklad auta z vyšší střední - [odkaz] Já jen, abychom si tu nemazali vyjetej olej po tvářích.

Tedy o co jde. Jde o to, že když už se rozhodneš pořídit vskutku veliký vůz, vůz ze třídy vyšší střední, máš možnost pořídit - MB-E, BMW5, AUDI A6, VOLVO S80/V70, SAAB 9-5, Jaguar. Nabídka omračující, co?

No a teď mi řekni, proč by si měl někdo pořizovat latitude na obdobné velikosti. Myslíš, že je vůbec projekt "Latitude" životaschopný?
Rozbalit vlákno
50
16. 11. 2010 18:47
Re: KUDY Z NUDY
Počkaj počkaj, čo sem pletieš prémiu? Už úvod článku píše o MAINSTREAMOVEJ vyššej trednej triede. Skús hodiť do pľacu niečo z tohto vreca.
607, Magentis, C6? Superb?
16. 11. 2010 18:51
Re: KUDY Z NUDY
C6 tu mladší diskutéři snad ani neznají >:D Superb je střední třída, Magentis neznám... ;-) zajímá mě konkurence, jedině snad Legend, Honda legend, ale ten skončil. Takže Peugeot 607, ani nevím zda ho ještě vyrábí.

Pochop, právě ta touha Renaultu být veliký mu u latitude podráží nohu.

Tedy otázka - pro koho je latitude určen? Rodina? To asi ne. Generální nějaké společnosti... no... to asi také ne. Tak pro koho?
16. 11. 2010 19:07
Re: KUDY Z NUDY
Spýtaj sa v Renaulte. ;-)
Viem si ho predstaviť aj v rodine. Pohodlné vozenie krížom cez kontinent, prečo nie? Vo firme? Vpohode, nie na všetkých postoch a vo všetkých odvetviach závisí úspech firmy na značke auta manažéra či obchodníkov.
16. 11. 2010 19:10
Re: KUDY Z NUDY
Klaudie, ty mě houpeš :-) V rodině možná ano, ovšem jako kombi. V podniku to všechno válcuje Passat.
16. 11. 2010 19:38
Re: KUDY Z NUDY
Možno v podniku v Čechách. Akurát Čechy nie sú celý svet. Rodina? Poznám dosť rodín, čo sedlá sedana. A sú krajiny, kde iné auto ako sedan za auto neplatí.
16. 11. 2010 19:43
Re: KUDY Z NUDY
Aj vo francúzskom???
Otázka je bez srandy....
16. 11. 2010 21:37
Re: KUDY Z NUDY
Veľký omyl, francúzi sú veľkí nacionalisti, radšej Latitude ako BMW...
To sa týka firemných áut, privátne osoby sú na tom inak...
Ale veď si nájdi nejakú francúzsku firmu, alebo nadnárodnú firmu s francúzskym managamentom... Napr. ON Semiconductors, jeden z najväčších producentov polovodičov na svete. Americká firma, v Európe má silný vplyv francúzsky managament... Čo sa jazdí? Peugetoy, Renaulty a Citroeny... bez srandy... pre týchto je Latitude predurčený...
Avatar - white label
16. 11. 2010 22:30
Re: KUDY Z NUDY
To je prvada a francouzi jsou takoví nacionalisti, že se u nich nedomluvíš (myslím jen základní konverzaci!) anglicky, německy, italsky, rusky... (zkoušel jsem všechny nepochodil jsem ani v Paříži u vedoucí prodejny Baťa). V restauraci nerozumí ani slovo "bageta", pokud nemáš, ten správný přízvuk (osobní zkušenost), strašné... 8-s
Podobnou "jazykovou bariéru"jsem jinde v západní Evropě nezažil, a to píšu o hlavním městě Francie.. :no:
16. 11. 2010 23:14
Re: KUDY Z NUDY
A prečo sa chceš vo Francúzku dohovoriť X-rečami, len nie po Francúzsky?
To je už trochu ignorantstvo, nie? Veľká západoeurópska krajina, a ty im tam čosi pletieš v nezrozumiteľných rečiach zbytku Európy...
Avatar - white label
16. 11. 2010 23:38
Re: KUDY Z NUDY
"Ignoranstvo" je naopak to, že vůbec neznají cizí jazyky, včetně angličtiny, a to v takové míře, že to například ve vyspělých evropských metropolích nemá vůbec obdoby a to rozhodně nejsem v tomto názoru osamocen.
Pokud je i v Paříži podmínka pro turisty! umět francouzsky, mohli by na to aspoň upozornit předem...
8-s ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:49
Re: KUDY Z NUDY
Naprostý souhlas. Jejich arogance je bezmezná!
17. 11. 2010 16:52
Re: KUDY Z NUDY
Já tedy v Paříži problémy s domluvou neměl, angličtina nakonec vždycky zafungovala. Pravda, němčina byla ztracená předem.
Avatar - white label
17. 11. 2010 17:11
Re: KUDY Z NUDY
Samozřejmě, že na letišti a recepci hotelu větší problém nebyl, ale např. v obchodech, restauracích apod., až velmi nečekaný...
Avatar - Ada je zase tady
16. 11. 2010 23:52
Re: KUDY Z NUDY
Ano, velka europska krajina. Takmer taka ista, ako Ukrajina >:-[]
Avatar - Righ
17. 11. 2010 11:09
Re: KUDY Z NUDY
Stejna zkusenost. Skutecne fascinujici, kdyz si vemu, ze Francie je jako zeme a zaroven Pariz jako mesto vubec nejnavstevovanejsi na svete.
Avatar - ryman
17. 11. 2010 11:36
Re: KUDY Z NUDY
osobně mám z paříže přesně opačnou zkušenost..
18. 11. 2010 09:16
Re: KUDY Z NUDY
Tak ten legend je konkurence pro tebou zmíněné volvo, ne pro renault. Tady si střílel dost vedle
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2010 19:37
Re: KUDY Z NUDY
Kdyby do toho nezamotal prémii, tak by si nemohl kopnout a to by nepřežil. Vlastně by musel Latitude pochválit za dobrý mainstreamový přístup k vyšší střední. A GTI a pochválit Renault? Klaudie, co jsi dnes pil? >:D
16. 11. 2010 19:40
Re: KUDY Z NUDY
Ja nič, len som dúfal, že si možno niečo dá GTI. Ale vy zajtra nemáte sviatok, čiže pije sa až v piatok po šichte...
16. 11. 2010 20:09
Re: KUDY Z NUDY
Vy nemáte svátek?
16. 11. 2010 20:12
Re: KUDY Z NUDY
Vy máte? Dnes som čosi z Čiech objednával, a boli vpohode, že to zajtra vybavia... :-O
16. 11. 2010 20:16
Re: KUDY Z NUDY
Mladej nejde do školy, tak snad asi jo? 17. listopad? Já myslím, že je to snad státní svátek a divim se, že vy ho nemáte.
16. 11. 2010 20:28
Re: KUDY Z NUDY
Ale jasne, že máme...
16. 11. 2010 21:30
Re: KUDY Z NUDY
Jak si na to prišiel, že ho nemáme? Čítaj vlákno ešte raz. ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2010 20:19
Re: KUDY Z NUDY
Svátek máme, ale zapíjet ho fakt nebudu, tím spíš ne, když mám ve čtvrtek čtyřiadvacítku :-(
16. 11. 2010 20:21
Re: KUDY Z NUDY
Máš recht, zalej to s tou čtyřiadvacítkou
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2010 22:20
Re: KUDY Z NUDY
Moc mladé... Já spíš tak sedmadvacítku, když už... :-)
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:47
Re: KUDY Z NUDY
já pětadvacítku - rum ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 10:14
Re: KUDY Z NUDY
Never say never again....... aspoň ho prubni, je to opravdová pochutina ..... napovím RZ. ;-)....... ron zacapa
Avatar - petrumr
16. 11. 2010 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2010 18:57
Re: KUDY Z NUDY
:-) Konečně rozumnej příspěvek.
16. 11. 2010 20:01
Re: KUDY Z NUDY
Ešte si zabudol na Lexusy, V Čechách máte Infinity, pre amerikanofilova je tu 300 C a Cadillac (ja viem, že na nemcov to nemá, preto píšem o amerikanofiloch), Optima vyzerá veľmi zaujímavo...
Takže prečo LAtitude ?

Len a len pre cenu...
Kto nemá na Tebou vymenované značky a nechce kórejca, alebo američana, má voľbu...
Cena bude kruciálna...
16. 11. 2010 20:07
Re: KUDY Z NUDY
Já bych se na to díval jinak... dneska se udělá jedna televize a na tu se pak nalepí třeba značka "kioma". Důležitá je cena. Tohle auto je pro mě něco podobnýho a je to zrovna Renault a ne Shuan Huang. Taky jsou ale automobilky, co snad nedopadnou, jako Renault.
16. 11. 2010 20:10
Re: KUDY Z NUDY
To še mi pači, jak malo slov treba znac, a tak veľo še da povedzec.
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:45
Re: KUDY Z NUDY
mno já nevím, ale např. na golfa se už chystá akce, že bude stabilně pod 300tis. A pak to cos napsal mi sedí právě na vw - důkaz: jedna palubka do x modelů včetně nových modelů...... takže udělá se jedna věc a ta se pak drtí do všeho......
neregistrovaný "Florian93"
16. 11. 2010 20:45
Re: KUDY Z NUDY
Třeba Unit Manager v pojišťovně nebo kreativec nebo někdo jinej kdo má plat 50 až 80Tis. měsíčně.Že si někdo koupí novýho Renaulta vůbec nenasvědčuje o tom jestli ten člověk je *** jenom proto že to má ve znaku nebo že je Nácek jenom proto že...(no vždyť tu historii známe) si koupí VW na světě jsou lidi různí.A ty kecy že VW je jen pro ty lepší si nech pro sebe znám spoustu úspěšných lidí kteří jezdí třeba v Renaultu ve VW nebo v Hondě a Opelu.Nemůžeš dělat rozdíly mezi lidma podle toho v čem jezdí.Ani špičkový manažer si nakoupí VW ten si koupí BMW nebo AUDI ale aby vypadal,kdo si koupí VW?Normální člověk.Kdo si koupí Renault?Normální člověk...Tak tady nevyprávěj něco o lidech který si nemůžou koupit VW tak si koupí Renault nebo o lidech který nemaj vkus.Vkus asi nemáš jedině ty když se ti nelíbí nic jinýho než VW.
16. 11. 2010 21:28
Re: KUDY Z NUDY
Kategore líbí/nelíbí je kategorie z mateřských školek. Ale budiž. Tedy se tě zeptám, tobě se latitude líbí?

P.S. Ten kreativec v Renaultu... tím jsi myslel koho?... >:D ;-)
neregistrovaný "Florian93"
16. 11. 2010 22:55
Re: KUDY Z NUDY
>:D >:D >:D >:D Tim kreativcem sem myslel tebe protože jenom lidi jako ty si kupujou Renaulty... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D 8-s
17. 11. 2010 00:43
Re: KUDY Z NUDY
Trénuj příspěvky Floriane, zatím je to tak na jeden dva mokrý hadry...
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:40
Re: KUDY Z NUDY
Napsal ti to dobře..... :-!
17. 11. 2010 11:12
Re: KUDY Z NUDY
Ovšem taky je to jediný rozumný způsob, jak hodnotit design, stejně jako každé jiné umění (design je druh užitého umění). Samozřejmě za předpokladu, že jsou splněna základní kritéria z hlediska té "užitnosti", tj. u auta řekněme aerodynamika, ergonomická hlediska atd. To je ovšem u auta takové renomované značky jako Renault samozřejmost, takže skutečně zbývá už jen líbí / nelíbí.

Mimochodem, mně se Latitude docela líbí.
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:41
Re: KUDY Z NUDY
Máš recht, Florišu.... :-) akurát hen ten kreatívec se s tím nějak neumí popasovat >:D
17. 11. 2010 01:36
Re: KUDY Z NUDY
Vidím chlapci, že tomu rozumíte jako koza petrželi. Za prvé tady kydáte ty své rozumy aniž by jste to auto viděli naživo a za druhé v Renaultu nejsou zase tak blbí, protože tohle auto je ze základu postaveno na platformě Infiniti G35, resp. G37, resp. Nissan Skyline 2007. Je to doslova opajcované s mírnými úpravami tvaru plastů v interiéru, ale téměř všechny spoje sedí úplně přesně. To samé platí pro kostru, na které jsou jinak naroubovány plechy. Takže je to postaveno na pro Evropany neznámém základu, který je hodně kvalitní. A cenu Francouzi určitě u tohoto modelu přehánět nebudou, takže za málo peněz hodně muziky na rozdíl od pojetí předraženého koncernu VW.
17. 11. 2010 01:51
Re: KUDY Z NUDY
Přečti si napřed článek, Marku, ať tu nejsi za profesionálního prosťáčka. Že je pro tebe Volkswagen předražený nevypovídá ani tolik o VW jako o tobě.

Za to, že je to, jak píšeš - opajcované auto - tě tu skalní asi moc nepochválí. Osobně bych daleko více ocenil, kdyby byl latitude ryze francouzský produkt, přinejmenší tedy v designu, když techniku holt už renault musí kupovat u japonců. Bohužel ten design pro mne francouzského nemá takřka nic. Co pro tebe?
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:38
Re: KUDY Z NUDY
GTI, mrkni do ceníku na ceny nového passata.... a objektivně napiš, co si o tom myslíš. Ale ne nějaké žvásty bez reálného základu..... mi třeba přijde přinejmenší velmi odvážné postavit vlastně staré auto (nemluvím o FL,který je povedený). Mi to přijde taky mimo realitu zvláště pak s přihlédnutím k trhu, k době.
17. 11. 2010 14:23
Re: KUDY Z NUDY
...ale zase si to kupovat nemusis, trh je trh, kdyz si veri, ze se to bude prodavat...nebo to za pul roku pujde dolu jako Golf ;-)
17. 11. 2010 14:21
Re: KUDY Z NUDY
...to bude asi tim, ze to neni francouzske auto, ale korejsky samsung >:D >:D >:D
16. 11. 2010 20:07
Fluence po faceliftu
ne pardon, to je nový prestižní model Renaultu
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2010 20:09
Safra
Ako je to s tou palubkou? Niekde som to prehliadol?
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2010 20:20
Re: Safra
Safra? Ne, ten už se asi nedělá...
16. 11. 2010 20:42
Ďaleký východ
Tak toto je Kórea ako vyšitá. Rovnaká katastrofa ako Koleos. Žial Samsung je v designe už dosť pozadu za ostatným svetom. Stačí sa pozrieť na 2011 Hyundai Sonata/ Kia Optima...
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2010 21:05
Ja len tak na okraj
Pred 25 rokmi akýkoľvek model akejkoľvek značky vzbudzoval u chlapov rovnaké pocity ako štíhle, dlhonohé blondíny z prehliadkových mól. Pocit niečoho neskutočného, snáď ani neexistujúceho, niečoho nedosiahnuteľného... Kto mal 127-ičku bol frajer. Kto mal Mirafiori [odkaz] bol king.
Prešlo 20 rokov. Dnes sa tu hádame, či Renault má vôbec právo vyrábať vyššiu strednú triedu, Dinar vypisuje ktorá 5-ka je lepšia, GTI prisahá, že jedine VW, iný to odmietajú a chcú FIAT-a a škodovka vyrába autá, ktoré sa už nekrčias niekde v kúte...
Našťastie dnes naozaj riešime,či Mondeo, alebo Passat, alebo Audi, alebo Laguna...
Zajtra je výročie 17. novembra... AJ tento server je jeho výsledkom... Vďaka za to...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
16. 11. 2010 21:11
Re: Ja len tak na okraj
Jj, to souhlas... :yes: ;-)
16. 11. 2010 21:26
Re: Ja len tak na okraj
:yes:
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 00:34
Re: Ja len tak na okraj
:yes: jednoznačně. Je to super. :yes: :yes: :yes: :yes: radši budu jezdit passatem a žrát suchou šunku než by se měli vrátil komanči :-!
17. 11. 2010 09:15
Re: Ja len tak na okraj
>:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 09:32
Re: Ja len tak na okraj
;-) :yes:
16. 11. 2010 22:49
Pristrojová doska
na obrázkoch sú dva typy prístrojových dosiek, to si človek bude môcť vybrať aj tvar pristrojovky?
Inak interiér vyzerá celkom v pohode, ale ten exteriér no neviem pripadá mi tak obyčajne bolo by to vidieť naživo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2010 12:38
Moc dobrá trefa
Myslím, že tohle ten úspěch na trhu mít bude. Osvědčený vůz, výborná figura, ze zadu paráda, interier luxusní, technika výborná, moderní, bezpečný, nový. K tomu vynikající cena, do kufru se navíc vlezou dva bagy napříč, což neumí ani CLS. No myslím, že mnohé konkurenci se orosí čelo. A argument "je to francouz, je to renolt, má pi.tku na kapotě"..... tohle mi přijde přinejmenším vyčpělé. Kdyby tento interier, palubku, dal vw do pasata, tak by si mnozí sedli na zádel. Tak si tu zádel mohou jen držet, aby nepadlo, z té moderny, něco ven. Za mě
RENAULT LATITUDE jednoznačně :yes:
Rozbalit vlákno
2
17. 11. 2010 14:17
Re: Moc dobrá trefa
Když tak čtu diskuzi, tak budeš asi jedinej člověk, kterýmu se Latitude opravdu líbí >:D
17. 11. 2010 14:18
Re: Moc dobrá trefa
Podle mne se pletec, mozna se par kusu proda ve Francii, ale jinak soudim, ze to bude propadak...
17. 11. 2010 14:18
bezpohlavní
do očí bijící je ta zbytnělá maska, resp. celý čumák, který naprosto nekoresponduje s uhlazenějším zbytkem. to je ale nepodstatný.

pro mě nepřekousnutelný fakt je, že to je jakási mutace auta z Asie, která se vydává za renault. je to smutný, že takováto automobilka není schopná vyvinout své auto, aby designem a celkovým pojetím navázalo na safrane nebo R25. tohle je prostě bezpohlavní produkt bez historické návaznosti.
jako cílovou skupinu bych viděl taťky od rodin, kteří by o tomhle uvažovali jako o pětileté ojetině za pár korun.. ale rád bych skutečně věděl, kdo bude ochoten si to koupit jako nové..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
17. 11. 2010 16:32
Re: bezpohlavní
V podstatě souhlas...
17. 11. 2010 19:27
Re: bezpohlavní
... ja by som si toto [odkaz] do firmy kúpil ...

... ale pri tomto by som vracal: [odkaz]

áno je to to isté auto, prvé render z predu a druhé krutá realita šikmého ázického hnoja :*)