Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault loni dosáhl rekordního prodeje, letos čeká další růst

Francouzský výrobce automobilů Renault v loňském roce zvýšil prodej o tři procenta na rekordních 3,88 milionu vozů, a to díky novému společnému podniku v Číně. Oznámila to firma. Dodala, že v letošním roce počítá s dalším růstem.
Zpět na článek
19. 1. 2019 19:09
19. 1. 2019 20:01
19. 1. 2019 20:23
19. 1. 2019 23:12
20. 1. 2019 11:26
20. 1. 2019 16:10
20. 1. 2019 20:14
21. 1. 2019 05:59
21. 1. 2019 09:58
21. 1. 2019 21:16
22. 1. 2019 13:03
21. 1. 2019 05:54
21. 1. 2019 22:20
22. 1. 2019 12:58
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2019 14:26
Není divu, široká paleta pohledných aut
Suv mají 4x4. Jen to Twingo packají a přitom návod jak na to sami stvořili první generací. Neví někdo kdy bude dvoulitr v Trafiku?
Rozbalit vlákno
59
Avatar - xxc
19. 1. 2019 14:44
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Už im to začne klesať, keď si ľudia uvedomia, že design a štýl nie je všetko.
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2019 14:45
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
A co tak zásadního Renaultům chybí?
Avatar - white label
19. 1. 2019 14:53
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Chvíli počkej na Adu, on ti to vysvětlí stručně a jasně, teda pokud ho z toho nadpisu nekleplo...
19. 1. 2019 15:07
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
>:D :yes:
Avatar - xxc
19. 1. 2019 15:08
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Chýba im komfort, u niektorých modelov kvalita výroby a celková filozofia nie je celkom správna, keď vypustia modely s nebezpečnými chybami.
Avatar - twistedTSD
19. 1. 2019 16:32
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
jakými chybami?
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2019 16:38
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Komfort, kvalita výroby a chyby? A v které alternativní realitě že to žiješ?
Avatar - xxc
19. 1. 2019 17:13
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Na rozdiel od vas ho mam v garazi a rovnako vedla v garazi mam aj konkurenciu, takze zijem v realite a viem porovnavat. Za nebezpecnu chybu povazujem na Scenicu to, ze v dazdi kvoli prudeniu vody po bocnom okne nevidno skoro nic v spatnych zrkadlach. Mozno ich niekto nepouziva, ale ja to povazujem za velku chybu. Co sa tyka kvality vyroby, tak fabrika v Douai ma dost velke problemy s kvalitou. Aj auta, co sa tam montuju. Moj Scenic je zmontovany priblizne, drncia na tom skla a pod. Tak isto, ked tam zacali montovat Espace, tak dosiahol spociatku rekord v nekvalite (Rekordmanem v počtu svolávacích akcí v průběhu roku 2016 je Renault Espace V. Nebezpečných závad se na něm objevilo hned 11. Šlo například o nebezpečí prodření brzdové hadičky, naříznuté bezpečnostní pásy, nesprávné upevnění spodního ramene přední nápravy, riziko odpadnutí kapoty nebo střešního okna, nesprávné upevnění zemnících kabelů, vodicí lišty předního sedadla nebo riziko prasknutí trubky recirkulace výfukových plynů.)
19. 1. 2019 18:07
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
"Za nebezpecnu chybu povazujem na Scenicu to, ze v dazdi kvoli prudeniu vody po bocnom okne nevidno skoro nic v spatnych zrkadlach" - touto "nebezpečnou chybou" trpí asi 1/2 vozidiel, ktoré som kedy používal. Na to približné zmontovanie je snáď lepšie zaliezť do servisu, ako to vypisovať tu. Mal som frwncúzov zopár, ale nikdy som nemal model z prvého/prvých rokov výroby, takže ani tebou popisované problémy som si nikdy nevšimol ;-) . Pozri si zvolávačky iných značiek a zistíme, že si môžu podať ruky s konkurenciou ;-\

Mimochodom, mal som megana minulého (generation) a mám aj súčasného. Jediná výčitka smeruje k občasnému vŕzganiu piatych dverí - sú z laminátu, snáď bez kúska železa a keď zliezaš z obrubníka, tak sa vplyvom (zrejme) krútenia prejaví mierne škrípanie. V interiéry ani exteriéry som si približnú montáž nevšimol, čo neznamená, že časť automobiliek to nerobí presnejšie a precíznejšie.

Ešte by ma zaujímal ten nekomfort a filozofia, keď sa pozerám na predaje, tak +- stále stúpajú, takže až také zlé to zrejme nebude ;-)
Avatar - xxc
19. 1. 2019 18:19
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Presne to je ta chyba, ze mate len Megany a potom povazujete za normalne, ze nie je nic vidno v spatnych zrkadlach. Ja, naopak, som na ziadnom aute tento jav nezaznamenal a ani mi nenapadlo taku somarinu kontrolovat pri testovacej jazde (hlavne, ked neprsalo). S tymto suvisi aj ten hrozny hluk pri vyssich rychlostiach. Trpi aj komfort, kedze sa neda rozumne cestovat po dialnici (a pocuvat radio/spolujazdca). Dalej Scenic je dost tvrdy, cize deti sa stazuju, ze ich to trasie. Ale iba ked presadnu z ineho, cize zvyknut sa na to da. Aj ja som si na zaciatku musel zvykat.

Predaje stupaju, ale ludi povazujem za potrebne varovat, nech si to dobre rozmyslia. Aj do diskusie prinasam skusenosti a analyzujem tento stav. Uvidime, co prinesie buducnost.
19. 1. 2019 18:41
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ja som si na Scenicu niečo pojazdil, a nič také markantné ako píšeš na ňom nebolo. V daždi voda víri a na okná proste špliecha.
A že je Scenic tvrdý, je taká absolútna kravina, že ani cenu sa o tom baviť. Sadni si do Tourana a zistíš, čo je tvrdé. Ak sa nemýliš, tak potom jednoducho klameš. Nebezpečné chyby nebudú v Renaultoch, ale skôr v tvojej hlave.
Avatar - xxc
19. 1. 2019 18:51
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
A cez tu vodu nevidno nic v spatnych zrkadlach pri vyssich rychlostiacch v dazdi. V Tourane som v zivote nejazdil, ani sa velmi nestazujem (na tvrdost sa da zvyknut, zato vedla v garazi mam ovela maksie a prijemnejsie auto), ludia kupuju Tourany, tvrdost sa im paci, len deti sa stazuju.
19. 1. 2019 20:17
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
tak, tak myslím, že si trafil klinček po hlavičke,
Renault je pravdepodobne najlepšia autofirma čo sa týka úžitkovej hodnoty a kvality za premeranú cenu, ľudia to vedia a preto predaje stúpajú, detto Dacia,
najhoršie je na tom práve VW, on bude určite ich fanda, tak ho tento vývoj se/hnevá/rie
19. 1. 2019 19:02
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Píšem ešte raz a pomaly, snáď to aj pochopíš. Píšem že som mal zopár francúzov, nikde som nepísal, že len megana a že to nemám s čím porovnávať. Väčšinu života jazdím na služobákoch rôznych značiek. Preto ešte raz: Zasi€raním bočných okien , najmä ĽP, pri daždi trpí viac ako 1/2, ktoré som kedy používal a nepovažujem to za normálne. U toho megana to nie je tak špatné, ale zrejme záleˇ%zí v akej polohe sedíš, alebo ako si vyskoký, lebo dolná časť okna je čistá a pri pohľade do zrkadiel mi to neprekáža. Najhorší bol v tomto ohľade roomster, tam ti vodu kydá v dolnej polovici bočného skla a po pár km a následnom usušení nevidíš nič. Mimochodom deje sa to aj pri OIII. Čo sa týka hlučnosti, môžem porovnať OIII s rendlíkom megere (benzínové verzie) a aj vo vyšších rýchlostiach je to podobné, resp ani jeden z nich nie je hlučný, alebo hlučnejší, alebo tichší. Kľudne si zober dízlové verzie a dám krk na to, že 1,6 tdi je voči 1,5dci totálny krám čo sa hlučnosti a znesiteľnosti zvukového prejavu týka. K tomu naviac ti OIII vŕzga už na ceste z predajne (člapkanie nafty, vŕzganie prednej aj zadnej nápravy) a podobné špásy. Pracujem vo akciovke s cca 250 zamestnancami,. vozidiel je tam požehnane (už aj nejaké množstvo na nejakú štatistiku) a drtivú väčšinu autoparku tvorí škoda. Tým netvrdím, že renault je super a že nemá muchy. Má ich dosť, ale chcelo by to výhľad aj za vlastnú garáž
Avatar - xxc
19. 1. 2019 19:07
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Tak to je pre mna novinka, ze polovica aut na dialnici v dazdi ma nevidi v spatnom zrkadle. Ja som si to nikdy nevsimol, ale jazdil som len na PSA autach a tam su okna aj zrkadla ciste a bez problemov. To nikomu nevadi, ze v dazdi nevidi dozadu? Nechcem tomu verit.
19. 1. 2019 20:02
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ty máš ako dlho vodičák, rok?
Avatar - xxc
19. 1. 2019 20:21
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
16 rokov
19. 1. 2019 22:20
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Jedno z mála vozidiel, kde som si zadrbané okno pri daždi nevšimol bolo minulé súkromné C4P. Skús vyšetrenie zraku a nevzťahuj problém jedného modelu na všetko okolo seba. I v tom mizernom roomsteri (ten je jeden z najhorších), kde sa okno totálne zasi€ra je stále za seba vidieť
Avatar - xxc
19. 1. 2019 23:06
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
A v novom Scenicu pri silnejsom dazdi za seba nevidiet. Nevztahujem problem, to bol len priklad, ze nemaju problem predavat auta, ktore su nebezpecne. Nic viac, nic menej. Tak isto ako nemaju problem s tym ine automobilky.
20. 1. 2019 20:18
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Čo tak okuliare? A tekuté stierače. V Lidli za nejaké 4,-€... ;-)
Avatar - xxc
21. 1. 2019 21:19
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Tekute stierace nepomohli. Okuliare mam. Okrem tekutych stieracov mozem dat aj vzduchove deflektory, ludia to tak davaju a vraj to trochu pomaha pri dazdi, ale ja by som mal radsej auto v poriadku bez deflektorov.
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2019 18:33
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Hele, ty pí*o, já mám taky Renaulta, tak mi tu nevykládej pohádky. Na to, že moje auto bylo v té době velmi levné, tak obecně nemělo žádné problémy. Kupodivu je neměla ani Thalia, se kterou jsem taky jezdil. Dokonce i v tom dešti a nic z toho, co popisuješ, jsem nezažil.
Taky je zajímavé, že ten problém máš jen ty sám, a nikde se o něm nemluví jako o něčem nebezpečném. Kupodivu to samé dělají třeba boční okna na Octaviích a Fabiích, které máme v práci.
A přiznám se - radši ať má auto svolávací akci nebo i více, než když výrobce jeho problémy zatajuje a nepřizná.
Avatar - xxc
19. 1. 2019 18:59
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Vidite, na Thalii to nebolo a na Scenicu to je. Octaviou som nikdy nesiel, tak neviem porovnat. O tom dazdi a Scenicu su toho plne fora, ludia to riesia deflektormi a pod. A suhlasim, rok som cakal na zvolavacku, kedy to opravia a zvolavacka nikde.
Avatar - wakantanka
19. 1. 2019 21:16
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ktorého že Scenica to máš? Francúz a tvrdý podvozok? Hmmmm. A s čím to teda porovnavaš?
Avatar - xxc
19. 1. 2019 21:22
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Nový scénic sa to volá a porovnávam s priamym konkurentom, C4 Picasso. Ale tvrdosť je ten najmenší problém. To je len ako zaujímavosť, že dieťa sa sťažuje, že ho "trasie". To nie je môj výmysel, takto to 5 ročné dieťa popísalo samo od seba.
Avatar - wakantanka
19. 1. 2019 22:13
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Akože sorry, ale predtým ako si to auto kúpil si sa nebol ani previezť? Inak k tej vode, písali ti už aj iní a ja len potvrdim, že bočné okná sa špinia aj u iných áut. U MPV máš nevýhodu v tom že chystáš do skiel vodu a špinu od iných okoloidúcich áut, čo inak strieka ponad bežné nízke autá. To nemá s aerodynamikou pranič spoločné.
19. 1. 2019 22:22
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Nemáš pravdu, písal som to vyššie, minulé moje C4P bolo v tomto super a bolo to jedno z mála, ktoré mali okno pri daždi čisté. Dokonca aj predné, skrz tie lopaty namiesto stieračov a keď som ho nakydal nejakým odpudzovačom vody, tak od cca 50km/h som nepotreboval predné stierače >:D >:-[]
Daňou za sklon toho okna bol prístup do motorového priestoru, ale tam sa naštastie moc rýpať netrebalo :-! >:D
Avatar - wakantanka
20. 1. 2019 18:33
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
HM, práve v piatok bol u mňa kamoš so súčasným Grand Picassom a bočné okná mal zadrbané teda statočne. Očividne sa to líši aj po generáciách. Ja keď porovnám moje dve Carnivaly, tak nejaký veľký rozdiel v tomto nevidím.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2019 21:51
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Já teda mám na všech autech odjakživa tekuté stěrače jak na čelním skle, tak na bočních.
Avatar - xxc
19. 1. 2019 23:09
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Jasne, ze som sa bol previezt, ale koho by taka blbost napadla? A ked vtedy akurat neprsalo, ako by som to zistil? Uz teraz pre istotu v Renaulte ani nepozicaju auto na vyskusanie. Zaujimave, ze na inych autach nic take do bocnych skiel nechytam. Dokonca aj na Scenicu su ciste skla, len akurat pred spatnymi zrkadlami to viri.
20. 1. 2019 00:38
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Pred zrkadlami alebo za zrkadlami? Nepletieš si pojmy a dojmy? >:D
Avatar - xxc
20. 1. 2019 07:37
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Z pohladu vodica za bocnym oknom, pred bocnym zrkadlom. Medzi oknom a zrkadlom. Uplne tu riesite *, ked nemate fakticke argumenty, tak tahate za slovicka ako idioti. Aj keby polovica produkcie aut s tym mala problem, tak mna to nema co zaujimat, kedze druha polovica s tym problem nema a ja chcem mat co najmenej problemov.
20. 1. 2019 10:27
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ty si problémom už sám pre seba. :-!
A mimochodom, už nič neriešim, už si robím z teba srandu pre ten tvoj urputný boj za spravodlivú vec. >:D
Avatar - wakantanka
20. 1. 2019 18:34
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
A keď si sa viezol, tak vtedy ti neprišlo veľmi tvrdé? A ešte raz sa opýtam, tvrdé voči čomu? S čím to porovnavaš resp. tvoja dcéra?
Avatar - xxc
21. 1. 2019 05:51
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Proti Citroenu je to tvrdsie a pomalsie. Keby to bolo tvrdsie, sportovejsie a rychlejsie, nepoviem nic, ale maju to nastavene tvrdsie a ide to pomalsie, ako Picasso. Ale ako pisem, to nie je az taky problem, ludia maju tvrdost radi a kupuju to.
19. 1. 2019 18:37
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Renaultom nič, o xxc už by som si tak istý nebol... ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2019 14:55
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
A ktorá ta značka si na štýl nehraje?
Avatar - white label
19. 1. 2019 15:01
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Nepíše nic ve smyslu, že si Renault na styl (jen) hraje, naopak ten design a styl mu přiznává, jen to (podle něj) není všechno.
20. 1. 2019 10:29
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
A fakt je Renault len o dizajne a štýle a to ostatné o ničom?
Avatar - white label
20. 1. 2019 16:03
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Na to se v prvé řadě zeptej toho, kdo to napsal...
20. 1. 2019 20:06
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Zámerne sa pýtam teba, máš triezvejší pohľad. Jeho odpoveď každý vie aj tak, nie?
Avatar - xxc
19. 1. 2019 15:15
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Veď je v poriadku, že hrajú na štýl, ale oni štýl uprednostňujú pred všetkým. Stačí si prezrieť testy, kde merajú vnútornú hlučnosť a vždy ma renault najviac dB. Alebo ktorá iná automobilka predáva produkty, kde v daždi nie je nič vidno v spätných zrkadlách?
19. 1. 2019 18:11
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Alebo ktorá iná automobilka predáva produkty, kde v daždi nie je nič vidno v spätných zrkadlách? - takých je plná pd€l. K tej hlučnosti, ak to porovnávam s dobovou konkurenciou, tak námatkovo 1,5dci je znesiteľnejší ako 1,6 tdi, ale zase oba to prehrávajú s 1,6hdi >:D . 1,2 tce je menší hrubian ako 1,2 tsi , aerodynamický hluk je porovnateľný s konkurenciou aj keď decibely som nikdy exaktne nemeral. Vychádza už dlhšiu dobu že renault je +- priemer, bez výrazných slabín a bez extra pozitív. Či je to dobré, alebo zlé si porátaj sám ;-)
Avatar - xxc
19. 1. 2019 18:31
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ja sa nestazujem na motor, ale na nezvladnutu aerodynamiku. A to umyselne, lebo museli vediet uz pri navrhu, ze to bude zle. Je to mozno len specifikum Scenicu, ale odzkradluje filozofiu, ked kludne pustia chybne auto do vyroby a nedbaju na komfort (hlavne, ze to ma styl).

prikladam ukazku (este v relativne dobrom pocasi, na ilustraciu)

[odkaz]
19. 1. 2019 18:46
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Povedztě mi, Kefalín, čo si predstavujetě pod takým slovom aerodynamika?
Avatar - xxc
19. 1. 2019 18:53
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ze to viri tu vodu a huci to na dialnici. Ved si vyskusajte (vam aj prajem, nech kupite :-)
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2019 20:07
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Tyvole… takhle to dopadá, když děcko začne psát o autech.
Avatar - xxc
19. 1. 2019 20:22
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Co je tam napisane zle? Ze si to ma vyskusat, ked si moze od kamarata pozicat Scenic?
20. 1. 2019 20:06
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Chceš povedať, že to nevieš?
Avatar - xxc
22. 1. 2019 13:00
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ano, neviem jedine slovo, ktore by bolo napisane zle, nepravdivo. Staci si auto vyskusat.
19. 1. 2019 20:22
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
no proste táraš sprostosti, že ty si VW pozitívny a táto štatistika ti robí vrásky na čele
Avatar - _Karel_
19. 1. 2019 22:55
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
To je jediný vysvětlení :yes:
Pak teda existuje ještě jedno - že ty jsi id.iot.
19. 1. 2019 22:25
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Melieš ako pokazený verklík stále dookola, toto sa týka fakt 1/2 produkcie naprieč výrobcami
Avatar - Ronault.
20. 1. 2019 21:55
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Hele, další sebemrskač, co si koupil auto, co nechtěl a teď všude chodí a plive kolem sebe >:D Jsou to takoví chudáci, je mi jich docela líto. Ještě, že já jsem byl vždycky spokojený se svým autem a cíleně jsem netrpěl. Inu jsem šťastný člověk :yes:
Avatar - xxc
21. 1. 2019 10:02
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Ked ste *, tak ste spokojny :-) Ja som si kupil auto, ktore som chcel a nenapadlo mi, ze Renault takto podraza zakaznikov (moj prvy Renault). Zase vela ich na vyber nebolo, kto chce v relativne malom a lacnom aute odviezt rodinu (3 autosedacky + zenu).
22. 1. 2019 11:51
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
A kruci, Ada má už svůj klon i na Slovensku. 8-s
Avatar - white label
19. 1. 2019 14:57
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Kdy bude dvoulitr v Trafiku netuším, ale zatím si tam můžeš koupit aspoň něco na pití ve 2L PETce.
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2019 15:00
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
>:D Braník
Avatar - white label
19. 1. 2019 15:01
Re: Není divu, široká paleta pohledných aut
Tak určitě.... ;-)
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2019 19:06
renault jede
tak na rozdiel od fiatu renault vyvija, vyraba, predava, stavia nove zavody, rozsiruje kazdym rokom nove predajne lokality .. tu a tam uz maju aj elektormobil a aj nejake tie hybridy su uz na ceste ... a to sa nejako musi prejavit.... jak som renault moc nemal v laske tak cim dalej tym mi pride zaujimavejsi do buducna ( nikdy nehovor nikdy .. uvidime ake bude nove clio ) --- a naopak niektore znacky ktorym som roky fandil ( a mali kedysi uzasne vozy ) ma uz dnes nechavaju chladnym... ale asi to tak ma byt ...

renault :yes:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - xxc
19. 1. 2019 19:09
Re: renault jede
Co z toho, ked hybridy nie su u nas dostupne :-) Ostatne mi pride ako euforia na Renault, ze uz sa to konecne nekazi.
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2019 19:27
Re: renault jede
ja som zvedavy na nove clio ... vraj bude aj v hybride... elekricke zoe je u nas kusok drahy spas ale minule ( no tak este na jesen to bolo ) som ho videl u nas v kupeloch Štós take sive vcelku nenapadne velke "male vajicko" ale ako elektroauto ako vidime uspechy v eu ma slusne :yes:
Avatar - xxc
19. 1. 2019 20:01
Re: renault jede
Zoe je fail, je to jediny elektromobil, kde sa recenzenti stazuju na hlucnost :-) A za podobnu cenu je uz Hyundai ioniq, ktory je dojazdom aj komfortom inde.
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2019 20:09
Re: renault jede
Panejo, Renaulty se naposledy kazily do roku 2005, to je třináct, čtrnáct let (podle toho, jak vnímáš letošní rok). Tak tu nemel kraviny jen proto, že zrovna tobě teče voda na okýnko.
Podej si ruce s Adou, oba stejní retardi.
Avatar - xxc
19. 1. 2019 20:23
Re: renault jede
Ved ano, kazili sa a uz sa nekazia, dokonca su na poprednych prieckach spolahlivosti, tak zavladla euforia, ze uz je vsetko v poriadku.
19. 1. 2019 22:27
Re: renault jede
Máš jednoduchý život, máš mokré okno, kúpil si si uskákaného scenica, možno sa stačilo predtým povoziť, slušne poďakovať a kúpiť si napríklad to picasso :-!
Avatar - xxc
19. 1. 2019 23:12
Re: renault jede
Ved to, ze som kupil aj to Picasso :-) Priznavam, ze ludia, co nemaju moznost skusit ine auta, mozu byt spokojni. A to je pritom zatracovany obycajny Citroen. V inych som v zivote nesiel, ale pochybujem, zeby boli Touran, Zafira, Carens, Cmax vyrazne horsie.
20. 1. 2019 10:25
Re: renault jede
V živote s v iných nešiel, ale Renault je najhorší... Čo dodať.
Avatar - xxc
20. 1. 2019 11:26
Re: renault jede
Je horší ako Citroen, z ktorého sa každý "odborník" smeje. Nehovorím, že najhorší, ja mam svoj Scenic rád, len ma mrzia tie chyby :-)
20. 1. 2019 15:52
Re: renault jede
Nevšimol som si, že by tu niekto predtým zatracoval obyčajný citroen, alebo že by sa niekto posmieval, minulú generáciu C4P som mal cca 7 rokov a tých mínusov vzhľadom k použitiu bolo z môjho pohľadu málo. Keď som kupoval súčasné auto, tak skrz dizajn aktuálneho C4P, beznádejnú zastaralosť C4 a zmenu mojich priorít (momentálne MPV nevyužijem ani nepotrebujem) sa dostal citroen mimo môj výber. Zakydané okno by na tomto výbere nezmenilo nič. Zakydané bočné okná počas dažďa má fakt kopa produkcie, len stačilo napísať hneď ,že v inom si nešiel.
20. 1. 2019 16:10
Re: renault jede
Tak MPV zrovna tímhle neduhem moc netrpí, mám za sebou C4GP, P5008 a teď nový Touran a že by se nějak moc špinila okna (mimo zadního) nebo zrcátka za deště jsem si moc nevšiml. Jo třeba Octavka, to je něco jiného ;-)

Jinak Renault šel za posledních 10 let sakra nahoru a úspěch mu vážně přeji. Mě se nový Scénic líbí, až na ty 20" kola (17- 18" by byla vhodnější). Obměnil celé portfolio modelů a má co nabídnout (poměr cena/výkon). Jen ten znak by se měl vrátit do 60tých let, i to ze 70 je hezčí něž to současné.

[odkaz]
20. 1. 2019 20:10
Re: renault jede
Tie 17-18" kolesá by už na ňom vyzerali stratene, nemyslíš? Veľké kolesá zdárne rozbíjajú veľké plechové plochy a asi o to dizajnérom šlo, keď si veľké kolesá dali ako podmienku pri návrhu Scenica.
Podoba loga je vecou vkusu. Možno keby bolo decentnejšie, nie tak veľké, pôsobilo by lepšie.
20. 1. 2019 20:14
Re: renault jede
No třeba ty 18” by byli akorát i co se týká komfortu ;-)
20. 1. 2019 20:22
Re: renault jede
Myslel som tým, že menšie koleso by znamenalo menšie výrezy na kolesá a teda viac plechu, a nejak sa mi tá predstava nepáči. Vonkajší vzhľad Scenica by to asi dosť poznačilo.
Mimochodom, výška bočnice pneumatiky Scenica je vraj rovnaká ako na sedemnástkach.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2019 21:39
Re: renault jede
Ja Scenica jel a není nikterak méně komfortní než moje Picasso, možná bych si i dovolil říci, že je Scénic na příčných ostrých nerovnostech lepší, ale rozdíl je minimální. A už jsem to tu psal asi 20x a marně, ale 20 guma stroji v Renaultu stejně jako 17 na Megana nebo Picasso, takže všem těm, co tu remcaji doporučuji vyzkoušet a ověřit, neplacat nesmysly. Scénic má problém jinde proti Picassu. Ale to je asi dáno tím, že Citroen už nic většího klientele nenabízí, supluje i C8, Renault má ještě Espace.
Avatar - xxc
21. 1. 2019 05:59
Re: renault jede
A isli ste s tym na dialnici s rodinou? Lebo v malych rychlostiach problem nie je, len potom zacne vyrazne hucat aerodynamicky hluk a rozdiel v komforte sa zvysuje. Komfort nie je len tlmenie nerovnosti.
21. 1. 2019 09:21
Re: renault jede
Aha, takže vo vyšších rýchlostiach ten hluk trasie autom? :-! >:-[]
Avatar - xxc
21. 1. 2019 09:58
Re: renault jede
Nie, trasie v nizsich rychlostiach na nerovnostiach (a drncia skla a palubna doska). Vo vysokych rychlostiach ide pekne, preto ma mrzi, ze to tak huci a neodladili to a nevahaju to predavat. A este na to neupozornia (recenzenti si to vsimli, ale hovoria o "miernom" hluku). Bezny clovek si to kupi a realne nema ako vyskusat, lebo prave vtedy nemusi prsat a s testovacim autom asi nechodi na dialnice (to moje testovacie bolo nove, tak som ho nevytacal na 150+ km/h a netusil som, ci ma na prenosnych znackach nalepku na dialnicu). A potom su z toho problemy. To je Renault, nic viac, nic menej. Robia to aj ini. To je jedine, co mu vycitam. Preto aj cela tato diskusia zacala, lebo Renault ma vo firemnej politike, ze kasle na komfort, alebo to ma na nizkych prieckach a ludia si to postupne budu vsimat a predaje by mohli klesat. Alebo si to ludia nevsimnu a predaje klesat nebudu. Uvidime
21. 1. 2019 17:36
Re: renault jede
Kokos toto snáď nie je pravda... :-!
Avatar - xxc
21. 1. 2019 21:16
Re: renault jede
Ale pravda to je. Co nedokazete pochopit? Uplne ste mimo, iba urazate. Co na tom nie je pravda? Okrem hluposti, co pisete.
22. 1. 2019 11:48
Re: renault jede
Jasne, všetci sme tu blázni, len ty si lietadlo.
Avatar - xxc
22. 1. 2019 13:03
Re: renault jede
Ano, dost vela hlupakov sa tu nazbieralo, ale to odraza populaciu. To su take veci, ze ten, kto to nezazil, neuveri. To dokaze Renault :-)
Avatar - Ronault.
20. 1. 2019 21:56
Re: renault jede
Tak to ti tak žeru, že máš Picasso i Scénica, šašku,
Avatar - xxc
21. 1. 2019 05:54
Re: renault jede
Dalsi *, preco by som nemohol mat obe?
21. 1. 2019 17:38
Re: renault jede
Ale môžeš mať aj ty, pravdaže, veď autá vlastnia popri inteligentných ľuďoch aj kdejakí pablbi, vpohode. ;-)
20. 1. 2019 00:42
Re: renault jede
Teda ja som si fakt myslel, že si kus jelita... Zmýlil som sa.
Avatar - wakantanka
19. 1. 2019 22:19
Re: renault jede
FCA robí to čo treba, aby dosahoval zisk. Že to odskákali niektoré z jeho značiek je očividne nutnosť. Fiat samotný vyrába to na čom zarába a aj keď tá ponuka je obmedzená a nepáči sa mi to, tak je to spôsob ako prežiť. Proste Fiat už nikdy nebude takým akým bol ešte nedávno.
20. 1. 2019 00:45
Re: renault jede
Áno, presne tak ako píšeš. A Fiat v tom nie je jediný, napr. Citroeny stratili prakticky všetko, čo vyznávali dlhé predlhé desaťročia, možno aj storočie celé...ponadávali sme, posmútili, zatlačili v oku slzu nostalgie, a život ide ďalej...
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2019 16:48
Re: renault jede
Jenže na druhou stranu, ty Citroëny se prodávají. Kdyby stále slepě bazírovali na tom, co vyznávali dříve, tak už dnes žádný Citroën není, nebo by to byla jen další značka pro číňánky.
20. 1. 2019 20:12
Re: renault jede
Áno, zrovna o tom píšem. Výroba áut je drahý a riskantný biznis, jednoducho musia robiť to, čo sa predá, inak by to mohli rovno zabaliť.
Akurát si myslím, že Renault, aj keď sa mi nepáčia všetky jeho súčasné modely, ide na to trochu lepšie a má atraktívnejšie autá. Aspoň z môjho pohľadu.
Avatar - xxc
21. 1. 2019 22:20
Re: renault jede
Dam priklad, v Citroene aj v Renaulte mam sedadla s masaznou funkciou. V Citroene to masiruje celu cestu (2 alebo 3 hodiny) a bol som spokojny, tak som si take sedadla objednal do Renaultu. V Renaulte to masiruje 10 minut :-) Potom to treba znova zapinat (hrabat sa v menu). Tak ktora automobilka na to ide lepsie? Samozrejme, ze v Renaulte na to neupozornuju, a v zivote by mi nenapadlo, ze to moze byt aktivne maximalne 10 minut. Aj to je rozdiel filozofie v komforte.
22. 1. 2019 11:49
Re: renault jede
Ty si mal nejaký úraz hlavy, alebo si sa tak už narodil?
Avatar - xxc
22. 1. 2019 12:58
Re: renault jede
Co som napisal zle alebo nepravdivo? Diskutujme vecne.