Renault v Japonsku vyprodává skladová Clia z Británie, říká jim Lutecia
Malá řada s diamantem ve znaku se v Zemi vycházejícího slunce vlastně ani nejmenuje Clio, říkají jí Lutecia. A špičková výbava Initiale Paris nabídne Japoncům například kontrolu stability, automatickou klimatizaci, bezklíčkový vstup a startování s tradiční hands free kartou, audio systém, parkovací senzory a kola z lehkých slitin. Techniku v útrobách představuje zážehový čtyřválec 1,6i 16V s 81 kW (110 k), točivý moment přenáší na přední kola výhradně čtyřstupňová samočinná převodovka.
Daleko na východě lze koupit také levnější verzi Expression s šesticí vzduchových vaků, ESP, manuální klimou, elektrickým balíčkem, CD/MP3 rádiem a mlhovkami. Motor zůstal stejný, alternativou je ovšem pětistupňová přímo řazená transmise.
Nejdůležitější na celé věci je to, že auta nejsou nově vyrobená. Pocházejí z britských skladů, byla pouze přeznačena. Umístění volantu i řízení se přece měnit nemuselo, vždyť Japonci jezdí také vlevo. A proč k tomu došlo? Renaultu se ve Spojeném království vůbec nedaří a potřebuje se zbavit nahromaděných zásob. Proto poputují na lodi skoro přes půlku světa do Japonska, kde o ně zájem je. Celní zátěže se zbavit nemohou, ta je povinná, přesto jejich ceny v daleké zemi na východě oproti minulosti klesly.