Skoda, mne ta na odpruzeni skakajuca kocka (ci kvader :-) bude chybat. Hovori sa, ze vodica Magnumu spoznas podla oslintanej CMRky, lebo ked splha do kabiny po rebriku, da si papiere do ust :-) A mali sme tu nehody, kedy si sofer neuvedomil, ze schody nevedu pred predne koleso a spadol pri vystupovani. Ale zasa to auto malo balkon :-)
hlavně řidič, kterej jezdil celej život, tak se učil na Magnumu jezdit od začátku... >:D pamatuju si jak známej dostal Magnuma a trvalo mu 14 dní, než začal tý kabině věřit a moh projíždět zatáčky jak byl zvyklej >:D Kdyby radši Renault udělal generační obměnu a né ten hnus, co má nastoupit... :no::no:
Renault stvoril symbol europskeho trucku. Tak ako je pre Severenú ameriku charekteristická nosatá kabína, tak pre Europu je jednoznačne charatkteristický tvar Magnumu.
Renault sa Magnum do ligy výrobcov premiových truckov. Magnum dokázal technoligicky a najme dizajnovo 20 rokov držať krok a v mnohých parametroch ju aj po tolkých rokov porážať.
Ozaj by to chcelo dostejného nástupcu.
Aj ked renault nemusis, ale Magnum bolo nieco co malo respekt. Uz od svojho zaciatku ked to clovek videl na ceste, tak posobil na ceste hrdo, majestatne (vdaka svojej vyske vytrcal nad vsetkymi tahacmi). Myslim, ze je to skoda. Fakt ta kabina to ako rozhladna, myslim ze aj miesto maximalne ake sa da ponuknut.
U nas v trencine je firma co ich asi 10 a ked obmienaju vozovy park tak iba Magnum za Magnum.
rovná se truck. Pamatuju si ho už z hrozně dávné doby ze strojírenského veletrhu, od začátku to byla bomba. Vím, že jsem si tenkrát myslel, že se ta pohybující se kabina musí ulomit :-) Ten design je dodnes nepřekonaný svou inovativností. Nástupce je trapná tuctovka poplatná době, zcela bez nápadu.