Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
7
/
10
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
|
acz
Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
|
acz
Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
|
acz
Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
|
acz
Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Nejmenší master pojal osm kubických metrů
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
|
acz
Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? Nejen v Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh