Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
15
/
16
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
|
acz
Loketní opěrku řidiče a šest převodových stupňů mají všechna provedení modelu Master
|
acz
Před řadicí pákou se nacházejí tlačítka tempomatu, systému start-stop a režimu Eco
|
acz
Výklopný držák na dokumenty je geniální – jednoduchý a maximálně praktický
|
acz
Renault
|
acz
Úžasný pomocník v podobě vypouklého zrcátka ve cloně spolujezdce tvoří standardní součást vybavení Cool
|
acz
Úložný prostor pod sedadly spolujezdce nabízí velký objem
|
acz
Otočný stoleček se hodí zejména k umístění notebooku
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Osm kubických metrů nákladového prostoru poháněl čtyřválec 22.3 dCi o výkonu 100 kW
|
acz
Již nejmenší furgon L1H1 má na podlaze osm kotvicích bodů
|
acz
Renault
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly dostal standardně systém start-stop a označení Energy
|
acz
Renault
|
acz
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan