Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane (2012): Nové motory, diody a další elektronika pro masy

Po modernizovaném Scénicu následuje výchozí Mégane. I jemu Renault oficiálně říká Collection 2012.
Zpět na článek
6. 1. 2012 11:13
6. 1. 2012 11:30
6. 1. 2012 14:29
7. 1. 2012 10:27
6. 1. 2012 11:53
6. 1. 2012 14:08
6. 1. 2012 11:58
6. 1. 2012 13:10
6. 1. 2012 14:45
6. 1. 2012 16:51
6. 1. 2012 18:13
6. 1. 2012 18:17
6. 1. 2012 20:04
6. 1. 2012 20:29
6. 1. 2012 22:59
6. 1. 2012 23:48
6. 1. 2012 23:58
6. 1. 2012 13:51
6. 1. 2012 14:32
6. 1. 2012 16:57
7. 1. 2012 05:16
7. 1. 2012 05:17
7. 1. 2012 13:10
7. 1. 2012 15:49
7. 1. 2012 16:15
7. 1. 2012 09:55
7. 1. 2012 13:11
7. 1. 2012 13:38
7. 1. 2012 16:06
7. 1. 2012 17:16
6. 1. 2012 15:20
6. 1. 2012 16:53
6. 1. 2012 16:57
6. 1. 2012 17:07
6. 1. 2012 17:19
6. 1. 2012 17:27
6. 1. 2012 17:32
6. 1. 2012 17:47
6. 1. 2012 17:58
6. 1. 2012 18:16
6. 1. 2012 18:10
6. 1. 2012 18:15
6. 1. 2012 18:26
6. 1. 2012 18:34
6. 1. 2012 18:52
6. 1. 2012 18:19
6. 1. 2012 18:28
6. 1. 2012 17:10
6. 1. 2012 19:07
6. 1. 2012 19:26
6. 1. 2012 19:34
6. 1. 2012 21:35
6. 1. 2012 22:11
6. 1. 2012 23:01
7. 1. 2012 00:28
Avatar - Starfighter
6. 1. 2012 11:13
Budíky
Měl bych dotaz k tachometru, po faceliftu dostanou klasický (ne digitální) všechny verze Megana?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Alpinis182
6. 1. 2012 11:29
Re: Budíky
Já osobně bych preferoval ty klasicky... Ta ručička mi tam prostě chybí :-)
6. 1. 2012 11:30
Re: Pripajam sa
Ta predna kamera funguje na infracervenom principe a zobrazuje obraz na displeji alebo ho premieta na celne sklo?
Je mozne si vyberat z 2-3 typov predneho naraznika a z dvoch typov LED svetiel - pod hlavnymi svetlometmi alebo vedla hmloviek?
6. 1. 2012 13:05
Re: Pripajam sa
Kamera funguje sama pre seba nie pre uzivatela, nezobrazuje sa nikde len vyhodnocuje a podla toho prepina dialkove/ stretavacky a kontroluje vybocenie z jazdneho pruhu- aspon v sucasnosti ma len tieto funkcie.
Ak by si si chdel kuknut fungovanie [odkaz]

Dalej co sa tyka naraznikov, nikdy nebol mozne nic taketo a ani zatial isto mozne nebude, je to dane vybavou a verziu Megana a podobne. napriklad lacne verzie nebudu mat ledky vobec, ale bude v nich mozny pack look za priplatok ktory ich bude obsahovat a ktomu aj bocne listy vo farbe a podobne.
6. 1. 2012 14:29
Re: Pripajam sa
Narazal som na to, ze fotky 5,6,8 a 9 maju rozne narazniky a rozne ledky. Predpokladam, ze fotka 8 je ten paket look.
7. 1. 2012 10:27
Re: Pripajam sa
je to dane vybavou/karoseriou - hatch/kombi vs. coupe. vs. vybava GT
7. 1. 2012 09:33
Re: Pripajam sa
Ta fotografie interiéru je rozhodně z verze RS. To by se na ACZ asi fakt stávat nemělo.

Po (zatím) dvouleté zkušenosti s digitálním tachometrem Meganu, a že jsem se ho původně bál, musím konstatovat, že jsem nikdy nic přehlednějšího v žádném jiném autě neviděl. Zpět na anolog bych dobrovolně neměnil ani za nic. Opravdu - kdo jednou okusí, nechce jinak ;-)
6. 1. 2012 11:42
hranatá vs. zaoblená auta
Zdá se to jen mě, nebo jde Renault proti proudu všech automobilek a dělá takové zaoblené auto, když se všichni snaží jejich auta "hranatit"?
Rozbalit vlákno
35
6. 1. 2012 11:52
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Nezdá se ti to, avšak na obranu mégana napišme, že takto už nějaký pátek jezdí. Osobně bych zrovna vizáž mégana nepovažoval za téma k zatracování, a to jak si renault představuje moderní střih vozu snad budme mít brzy možnost spatřit u nového clia. Je ovšem také pravdou že vpředu se tak nějak mégane stále jen hledá. Docela mě překvapilo, že renault neupravil příď v duchu Twinga.

Mégane hraje na strunu sportovního šmrncu, to není etalon třídy, VOLKSWAGEN GOLF, a v této roli (pokud se tedy nejedná o kombi) mu to na silnicích sluší. Grandtour, to už je ovšem jiná (jemně karikaturní) píseň. Zde bych připomenul konkurenční a mistrovský GOLF VARIANT - [odkaz] :yes:
6. 1. 2012 12:04
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Ja vim, ze to cekas a mozna prave proto jsi to napsal - ale s tim Golfem Variantem je to prilis prestrelene - mistrovske je.....ale jen po b sloupek od nej je to tragedie a specialne zadni svitilny jsou dukazem, jak je tezke udelat vyvazeny zadek u kombiku v nizsi stredni. Troufam si rici, ze Megane je v tomto bode mile vpred pred Golfem Variant.
6. 1. 2012 12:07
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Ne ne, naopak jsem sem včlenil toho varianta záměrně, aby si tu každý uvědomil jak má vypadat kombi, uznávám, mohl jsem se dát třeba i Octavii...

Ta zadní světla? [odkaz] ... ;-) [odkaz] 8-s
6. 1. 2012 12:38
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Asi ses uklikl - myslel jsi tyhle, ze?

[odkaz]

a

[odkaz]

>:D

krasne vyvazene ....
6. 1. 2012 13:57
Re: hranatá vs. zaoblená auta
:yes: Felícia kombi bola krajšia...
6. 1. 2012 15:06
Re: hranatá vs. zaoblená auta
>:D >:D :yes:
7. 1. 2012 09:41
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Hotovo, posekáno >:-[] :yes:
Avatar - King of the road.
6. 1. 2012 13:12
Re: hranatá vs. zaoblená auta
No nic skaredsiho nez GOLF VARIANT jsem nevidel. Snad jeu uz Indicke superlevna auta.
Avatar - matii
6. 1. 2012 14:05
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Rango :yes:
Avatar - twistedTSD
7. 1. 2012 13:23
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Upřímně, ač je tolika lidmi odsuzován, já s ním nemám problém.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 16:49
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Nic ohyzdnějšího než Golf Variant Volkswagen ve své evropské nabídce nemá... :no: A je to s přehledem snad i nejošklivější kombi nižší střední třídy. Disproporční, těžkopádné a ta záď na něm vypadá našroubovaně jako batoh na Thálii 8-s
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2012 17:35
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Thalia je teda hezčí, neurážej ji!
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:52
Re: hranatá vs. zaoblená auta
>:D No jo, už ti na ní šahat nebudu. Dneska jsem jel po dálnici svých klidných 120 (inu panely a pět lidí s plným kufrem nená za deště ideální pro pirátství) a vyloženě mě vyblikala a předjela nová Thalia jedoucí tak 160 >:D Že ty sis ji už pořídil? >:-[] >:D
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2012 19:27
Re: hranatá vs. zaoblená auta
>:D Kdepak... Momentálně su bez auta...
A jak tak koukám na aktuální design Méganu, asi ty nákupy ještě trošku přehodnotím.
6. 1. 2012 17:09
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Volkswagen se svým Golfem je korunovaný král. Toto lidové vozítko je neskutečné, opravdu výborné a navíc po dlouhé době stále oku lahodí. Za postřeh ovšem stojí, že Golf neprodělal žádný facelift, zatímco co Megane jak v roce 2011, tak i 2012 - a stále to není ono.

Ovšem toto naprosto neplatí o Variantu. Variant není mistrovský, Variant je naprosto katastrofální. Tady je na tom mnohem lépe Grandtour. Taky je to na silnicích vidět.

Nyní přichází Renault s motorem 1,2TCe, který předbíhá jak ve výkonu, tak v spotřebě 1,2 TSI.

Pokud bych měl volit kombi - jednoznačně Megane 1,2 TCe, pokud krátké jednoznačně Golf 1,2.

Nyní ovšem se čeká na nový Golf, tak to jak dobře tušíme, bude opět králem. Proto již dnes Vám prodejce dá Golfa takřka za hubičku.
7. 1. 2012 09:50
Re: hranatá vs. zaoblená auta
S prvním odstavcem nemohu souhlasit. Facelift zde byl - jmenuje se VI. generace ;-) Než se na mě fanoušci koncernu vrhnou - osobně tento krok VW považuji za mistrovský.

Se zbytkem tvého příspěvku naprosto souhlasím :yes:
6. 1. 2012 17:13
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Doufám, že jsem si špatně vyložil, že se tady mluví o mistrovském designu Golfu Variant >:D
6. 1. 2012 19:51
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Já myslím GTI ,že v tom předku Megánu stále více vidím tak trochu odkaz na starou dobrou Alpinu. To asi nepamtuješ, ale možná Ronault ti o ni napíše více. ;-) Zvlášť, v modré.
A s tím Golfem Variat jsi mne opravdu dostal, tos nemyslel vážné.
6. 1. 2012 21:20
Re: hranatá vs. zaoblená auta
No ty seš dobrej, prej nepamatuješ... :-) Výbornej postřeh, mistr Hubáček škytá :-)

S golfem jsem to vážně myslel. Dnes kompaktní kombi? Octavia nebo Golf.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 21:26
Re: hranatá vs. zaoblená auta
[odkaz]
6. 1. 2012 22:09
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Jo, nastupuješ na oční, souhlas, perspektivní obor... :-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 22:57
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Nene, to je doporučení, kde se máš přihlásit, spolužačka tam taky byla na operaci a je moc spokojená, že vidí i bez brýlí a netvrdí nám, že Golf Variant je krasavec ;-)
7. 1. 2012 00:26
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Tak já myslel, že už ses pracovně někam konečně zařadil a bude tu od tebe vždy do 16:00 pokoj... >:D a ty takhle. No, s tím golfem ti to nevyšlo ;-)
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:41
Re: hranatá vs. zaoblená auta
S Golfem Variant to nevyšlo VW, ještě, že má tu Octavii, jinak by to bylo na mašli.

Pracovně zařazen ještě nejsem úplně, ale pomalu už jo... do 16h asi bude odemne relativně klid, ale to je i teď, protože spím, ale o službách vám to vynahradím, doufám >:D
7. 1. 2012 00:59
Re: hranatá vs. zaoblená auta
:-)
6. 1. 2012 21:56
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Octa via beru, a je jedno či I nebo II, ale s Variantem si děláš kozy! ;-)
6. 1. 2012 22:08
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Nedělám a nedělám! :-) podívej se na to auto v reálu, já kdykoliv varianta spatřím jsem dolova očarován a vždy si řeknu - jo, tohle je geniální kompaktní kombi. Zato grandtour... to se rozchechtám na celé kolo. Přitom v hatchbacku mégana chválím. Ale jako... s mírou... :-)
6. 1. 2012 22:54
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Tak to se tedy fakt neshodnem, ale chápu, že jsi srandista! >:D
6. 1. 2012 22:55
Re: hranatá vs. zaoblená auta
>:D
6. 1. 2012 23:19
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Hele, GTI přiznej barvu, máš nás hodně na háku ?? ;-) Jde ti vůbec o VW, nebo to byl o nějáké, a já říkám trefné, vnuknutí jak lidi přivést do varu? I mne dovedeš nas.rat, a to jsem v těch VW či Škodovkách najezdil víc, než v něčem jiném! :-)
7. 1. 2012 00:24
Re: hranatá vs. zaoblená auta
:-) :yes:
7. 1. 2012 15:06
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Díky za upřímnou odpověď >:-[] :yes:
7. 1. 2012 09:39
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Díky za to foto - ukazuje, jak designově nepovedené (těžké, to je první slovo, co mě napadá) je Variant auto. Na rozdíl od klasického Golfu - tam nemám objektivních námitek.

K Meganu v hatchbacku bych nějaké námitky v rámci designu měl - ta záď velmi rychle zastarala. O kombíku jsi ve svém názoru zjevně dosti osamocen - nikdy jsem zde nikoho neslyšel, aby s tebou souhlasil. Osobně ho považuji, spolu s novou Astrou, za nejhezčí kombi C segmentu.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:33
Re: hranatá vs. zaoblená auta
Jak všech automobilek? Tak jediný, kdo tady začal razit hranatá auta s jednoduchým designem je VW a teď se pčidá Škodovka. Nbo ti příjde, že nový Focus vypadá hranatě? Nebo Astra, Guilleta, 308, i30... :-O
7. 1. 2012 09:52
Re: hranatá vs. zaoblená auta
A ještě M-B. Ale to je trochu jiná liga ;-)
Avatar - 3_diamanty
6. 1. 2012 11:53
pekne auto
nie vsetky renaulty mi sedia ale scenic, megane a inovovane twingo vyzeraju uzasne :yes:

nikdy som nemusel modus lagunu clio ani espace ale ak bude nove clio aspon z polovice take pekne ako inovovane twingo tak sa uz teraz na neho tesim ;-)

tie diody su divna moda co narobime, za chvilu budu mat auta vpredu 15 roznych svetiel na svietenie hlavne ze stale stretavam mnohych ktori akosi zabudaju ze maju na aute svetla, este ze elektronika dnes uz nepusti a svietia automaticky, mnohym zabudlivcom to urcite zachranilo zivot
Rozbalit vlákno
1
Avatar - matii
6. 1. 2012 14:08
Re: pekne auto
Upřímně ... předchozí řada (hlavně Megane sedan) mi přišla hezčí. Zadek jak hatchbacku, tak i grandtouru na jedničku, ale kdo dal místo víka motoru pekáč na cukroví, to bych rád věděl. :-)
Avatar - igor77
6. 1. 2012 11:58
hmm
trochu se obávám, že to na nový i30 nebude stačit
Rozbalit vlákno
10
6. 1. 2012 13:10
Re: hmm
Nieje dovod, toto je "len" facelift nie novy model. novy model za 2-3 roky a nebudu stacit zasa iny, prirodzena vymena v automobilkach, kazdy ma nastavanene svoje modely na iny cas.
Avatar - igor77
6. 1. 2012 14:45
Re: Re:
OK, to je pravda. jen si dělám o renault starosti, poněvač je to evropský voják v první linii, ve válce s korejci.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 16:51
Re: Re:
A proč? Design i30 je silně diskutabilní, tam kde je i30 těžkopádná a to hlavně na zádi, tam je Megane vyvážený. Motorově má Megane konečně 1,2 TCe a to bude troufám si říci lepší motor (viz test Micry) než atmosféry vyhoněné otáčkami a konečně něco proti výbornému 1,2 TSI.
Avatar - Ham.
6. 1. 2012 18:13
Re: Re:
jj, Megane je zpátky a odhaduji, že si to teď začne v rámci EU rozdávat s Astrou a Focusem jako za starých časů a velká čtyřka si tak upevní pozice vůči šikmovokatejm, prvoplánově líbivým i30 a cedníkům nezbude než zase podlézat cenou, protože technicky se zastaralými atmosférami a pajdajícími podvozky nic jiného dělat nemohou.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:17
Re: Re:
Uvidíme, co i30... zatím to vypadá, že volant se bude dát štelovat, alespoň na to přišel Winterkorn >:-[] ;-) Ale doufám, že ne tak z tuha jako u i40. :-|
6. 1. 2012 20:04
Re: Re:
On se i stávající Mégane drží v první evropské čtyřce. V listopadu za sebou dokonce nechal i Focus. V ČR bude rozhodovat cena. Čekám základ na 300 000,- a pokračující prodej turecké napodobeniny Generation ( Renault by měl tento model po vzoru Fluence oddělit od modelové řady Mégane nebo ho nechat Dacii).
Avatar - Ham.
6. 1. 2012 20:29
Re: Re:
Ano, ale s touto municí má v příštím roce šanci Focus i Astru překonat.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 22:59
Re: Re:
Tak Focusa má šanci překonat jen díky vlastní "bubosti" (jak by řekla jedna ruska). Přecejen docela povedený profil auta zabijí ohyzdným nárazníkem a otřesnými zadními světly hatchabcku a k tomu podprůměrným kufrem... jaká škoda...
Avatar - Ham.
6. 1. 2012 23:48
Re: Re:
Focus není špatné auto, jen se hoši nechali trochu strhnout v interiéru transformers designem, který se podle mě okouká/al no a ty zadní lampy, zbytek je OK. Astra trochu potřebuje shodit. Megane se podle mě docela přesně trefil do toho co bylo potřeba vylepšit a přijde mi, že takovýto facelift může být lepší než nový model, protože nové motory dost často nechodí s novými modely a dělat sto padesátou variaci na HB taky nemusí dopadnout nejlépe a co taky vymýšlet, takže Megane podle mě nyní nemá výraznější slabinu a dost se podobá Golfu, to nemyslím designově ale tím, že nemá slabiny a o to jde v nižší střední až v první řadě.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 23:58
Re: Re:
S tím souhlas, s novými motory přišel Megan o vyložené slabiny, jen uvidíme, co s tím udělá české zastoupení a moc se bojím, že v boji za co nejnižší cenu "od" příjde i o některé kombinace výbav a motorů... ;-\
6. 1. 2012 12:06
diody - proboha proc?
Mozna jsem stary a nechapu to. Dnesni moda "do vseho" strcit diody se mi dost protivi. Jednak to u 99% aut nevypada dobre, druhak si myslim, ze to nema zadny vedlejsi - vylepsovaci - ekologicko - setrici efekt.

P.S Potkal jsem Favorita i Zigula s diodama, no jako recese super, ale navazno? >:D
Rozbalit vlákno
20
Avatar - 3_diamanty
6. 1. 2012 12:21
Re: diody - proboha proc?
suhlasim, tie diody su absolutna somarina, potom na co ma auto normalne svetla? To mozeme rovno robit auta bez svetiel vpredu len s pasikom diod

najviac sa rehocem ked tieto diody vidim prilepene na nejakom starom tuningovanom srote napr audi 80 alebo golf3 alebo kadet, len kkt by si take daco nalepil na auto a este sa s tym chvalil. Ale aspon vidno kolko po cestach jazdi kktov. ;-)
Avatar - Slavek-TDM
6. 1. 2012 12:25
Re: diody - proboha proc?
Zakaznik si preje diody, zakaznik je dostane. Zakaznik si preje videt v novinach a televizi krev a sperma, dostane je. Neco nejasnyho? :-) A tak je to se vsim...
6. 1. 2012 13:13
Re: diody - proboha proc?
Presne tak, je to ziadane a ludia to chcu tak to tam bude aj ked by to tam inak nikto na silu nepchal :-)
Kolko ludi sa osopovalo na megana alebo scenica ze nema ledky? nechutne vela a pritom denne svietenie mal, len nie ledkami ale zvlast svetlom resp ziarovkou. takze nikde nebol problem, ale iny maju a preco ja nemozem mat, toto je to, ludia to proste chcu aj ked tam ziadny dalsi vyznam nieje, je to proste moderne.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 16:52
Re: diody - proboha proc?
Tak tak, proatě reálně kdo dnes nemá diody, tak je out.. ne že by se mi to líbilo, jen máš naprostou pravdu
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2012 13:12
Re: diody - proboha proc?
To není ani moc o ekologii stylem šetření paliva, jako o úspoře žárovek, času a práce při jejich výměnách. Svítivost diod je vyšší a barva výraznější.
To, že je na své auto navěsí kdejaký bastlíř (a nejlépe ještě takové bludičky, které nejdou vidět a nesplňují zákonné podmínky denního svícení), je chyba lidí, ne LED.
6. 1. 2012 13:17
Re: diody - proboha proc?
Co člověk, to názor. Mně osobně se diody líbí, nejvíc asi ty šikmé u Kia Sportage, vlnovka u Audiny taky není špatná. Důležitá je ale praktická stránka věci - ano, svíticí auto je i ve dne více vidět a u integrovaného denního svícení odpadá šance, že zapomenete po nastartování zapnout světla a tím se odbourává riziko pokuty za nesvícení. Ještě k zobrazování údajů na budících (analog/digital). Měl jsem oboje, ale stejně nejlepší (pro mě osobně) byly digitální budíky - velká svítící číslice 123 na digitálním rychloměru je okem a mozkem okamžitě vnímána, kdežto odhadnout rychlost 123 km/hod. na analogu trvá dlouho - nejprve okem najít ručičku, pak zjistit, ke kterému číslu na budíku je nejblíže a pak na stupíncích dopočítat přesnou rychlost odvádí zbytečně pozornost od sledování vozovky. Bohužel tam, kde byl kdysi (prý poruchový) digitál, se dneska u stejného výrobce objevuje analog. Jsem možná infantilní, ale když přibývalo zelených čáreček na otáčkoměru při protůrování, další digitální čárečky svítily na teploměru a palivoměru, někde vedle svítily digitální hodiny a do ksichtu mě bil neustále se měnící digitální údaj o rychlosti (v jednotkách), připadal jsem si jak v letadle. Dneska je to nuda - lenivá ručička v případě rychloměru, trošku veselejší ručička otáčkoměru a nudně nehybné ručičky palivoměru a teploměru ve mě adrenalin nevybuzují! Proto se mi líbí u Renaultu digitální zobrazení rychlosti, i když jsem vlastně v Renckovi ještě nejel. Omlouvám se, že jsem se trošku odchýlil od daného tématu, ale tak jsem se chtěl trošku vypsat, protože mám radost - dneska jsem vypálil 20 l domácí slivovice!
Avatar - sendador
6. 1. 2012 13:45
Re: diody - proboha proc?
Pred par lety jsem jezdil Temprou a ta mela digipalubku jak kosmicka lod >:D Zvyknout se na to dalo, ale klasicky rucicky mi prijdou nejlepsi
Avatar - F127
6. 1. 2012 13:57
Re: diody - proboha proc?
Tempra DGT to byl děs, nikdy jsem si na to nezvykl. Zlatý kelímky >:D
6. 1. 2012 14:34
Re: diody - proboha proc?
Na displeji mezi budíky mám zapnutý digitální rychloměr a pokud přesedám do jiného auta, marně ho hledám. Takže souhlas :-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 23:02
Re: diody - proboha proc?
Já se už i přistihl, že když jedu delší dobu s navigací připnutou na skle (holt zabudovanou nemám), třeba na dovolené, tak rychlost odečítám z ní a ne z rychloměru, protože to je rychlejší...
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 23:01
Re: diody - proboha proc?
Souhlas!
6. 1. 2012 14:47
Re: diody - proboha proc?
Ja som jednoznacne za LEDky. Su bezpecnejsie - za slnecneho dna viac svieta a zivotnost maju 50rokov pri neustalom svieteni.
Niektore zdroje uvadzaju usporu na palive az 0.3l/100 a setris aj alternator, ktory spolu s teraz modernymi elektrickymi posilovacmi a vodnymi pumpami ma co robit. Moje ledky beru 2x4.8W a normalne svetla cca168W.
Naviac predosly Megan je preslaveny narocnostou vymeny prednych ziaroviek, je ale mozne, ze tento novy je uz na tom lepsie.
6. 1. 2012 16:29
Re: diody - proboha proc?
Těch 50 let u ledek na denní svícení je opravdu přehnaných...nicméně, ono je to vcelku jedno, protože i tak je ta hranice tak vysoko, že je normální uživatel sotva může někdy dosáhnout...
Úspora 0,3 je také spíš horní hranice a podle mě to bude v praxi spíš lehce na 0,1l.
Upřímně, mě by se například příliš nevyplatila zástavba kvalitního led osvětlení (pokud by mi častěji neodcházely žárovky a nebylo by to svícením přes den).
Ale pokud mi to nabídne výrobce a nebude chtít přirážky, budu za to rád a budu to brát jako výhodu.
6. 1. 2012 17:01
Re: diody - proboha proc?
Poplietol som udaje:
"Vydrží svítit 50 až 100 tisíc hodin, což odpovídá přibližně 10 letům nepřetržitého
svícení,"
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2012 17:41
Re: diody - proboha proc?
Záleží asi kolik najezdíš. Mě vyjde denní svícení tak na dvě žárovky ročně (15 000 km nájezd). Ale někdo, kdo nalítá třeba čtyřicet tisíc kilometrů za rok už to může mít zase jinak a pak se ty LED vyplatí.
6. 1. 2012 17:51
Re: diody - proboha proc?
ak je pravda tych 0.3/100, tak za rok ich mas spat
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2012 19:33
Re: diody - proboha proc?
Taková úspora je to jen u menších aut se slabšími motory, kde je každé zatížení navíc poznat. U 150 kW už se to projeví minimálně.
6. 1. 2012 19:38
Re: diody - proboha proc?
Přemýšlím komu se vyplatí to vůbec počítat, neni to nakonec uplně jedno? 0.3l je zanedbatelné množství >:D
6. 1. 2012 20:20
Re: diody - proboha proc?
A stajných 0,3 l je důvod pro zatracování 1.4 TCe. >:D
Avatar - baca42
7. 1. 2012 14:49
Re: diody - proboha proc?
To je pravda, já mám Fábii a tam praskaj žárovky často. Za tu dobu co s ní jezdím jsem měnil asi 30 až 40 žárovek.[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
6. 1. 2012 13:51
Facelift
Za hlavní novinku považuju 1.2TCe... 1.2TSI je velmi důstojnou motorizací pro Golf i Octavii a dynamické parametry u Renaultu vypadají ještě lépe. Vzhledem k cenové politice Renaultu se dá čekat, že cena bude taky zajímavá.

1.6dCi bude zřejmě taky super, ale naftu si bohužel Renault nechává dobře zaplatit. Mým tipem tak je Grandtour 1.2TCe.
Rozbalit vlákno
30
6. 1. 2012 14:32
Re: Facelift
Souhlasím a cena za 1,2Tce bude za pár měsíců na 260k. Obecně změna detailů model osvěžila.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 16:57
Re: Facelift
To si nejsem jist... Otázkou totiž zůstává, jestli 1,2 TCe bude i v Generation. Generation se totiž na západních trzích neprodává, takže tam jestli řeknou, že 1,2 TCe nahradí 1,6 16V, tak je to jasné. Ale u nás, kdy ta cena 260t odpovídá jen verzi Generation, která je přecejen odlišná (jiné sváry, jinak umístěná rezerva, jinak naladěný podvozek atd.), tak se nemusí pro českého zákazníka mnoho změnit a nadále si Megane udrží v běžných verzích docela vysokou či průměrnou cenu na úrovni Golfu...

A počítám, že to tak bude a ani bych se nedvil.
7. 1. 2012 05:16
Re: Facelift
EU emisní norma? Co? ;-)
7. 1. 2012 05:17
Re: Facelift
EU emisní norma? Co? ;-)

Vysokou cenu? Jakákoliv výbava s naftou a zkus porovnat.
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 13:10
Re: Facelift
Co s ní? 1,6 16V ji plní.
Nafta je trochu jiná píseň, tam opravdu záklaní 1,5 dCi je levnější než TDI v Golfu. Inu, VW si jméno TDI umí stále ještě dobře ocenit.
Avatar - Emel
7. 1. 2012 15:49
Re: Facelift
Právě nafta je u Megane pekelně drahá...
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 16:15
Re: Facelift
Mrkni kolik se připlácí za naftu u VW, Oplu nebo Fordu. U Renaultu je příplatek kolem 40t, u Škodovky i 60t a i jinde je to podobné. Golfa skladového! máš v naftě kolem 387t Kč a to je 66kW, to za ty peníze je Megane 81kW Advantage
7. 1. 2012 09:55
Re: Facelift
Ale kombík se v Generation nedělá. Takže uvidíme ;-)

Jako základní motorizace by 1,2 TCe byla naprostá bomba. To nemá v C segmentu konkurenci.
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 13:11
Re: Facelift
Kombík celkově je v ČR omezen od těch "čachrů machrů" dovozce, nemá Generation, má 2,0 TCe, 2,0 dCi atd...
7. 1. 2012 13:38
Re: Facelift
Je a je to dobře. Já osobně ty "čachry" okolo Generation opravdu nesnáším. Domnívám se, že z dlouhodobého hlediska může být ta marketingová snaha dovozce o stejné vnímání Fluence, Generation a klasického Meganu velmi kontraproduktivní.

Já sám jsem málem nekoupil kvůli Generation svůj současný vůz - přišel jsem do showroomu, zeptal se prodejce na rozdíl mezi Generation a normálním Meganem, prodejce mi sdělil že rozdíl není žádný, tak jsem se rozloučil...

Jo, 2,0 TCe, to je lahůdka.
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 16:06
Re: Facelift
Tak tak, takvým joudům bych z fleku vzal prémie... tak neřeknu samozřejmě, že je to turecká osekaná verze, ale zase nebudu tvrdit, že rozdíly v nich nejsou... 8-s
7. 1. 2012 17:16
Re: Facelift
Přesně tak. Notabene se nedomnívám, že jsem jediný kdo takto testuje prodejce - něco si zjistíš, znáš fakta a zeptáš se na to, abys poznal zda tě prodejce nechce prachsprostě ošulit. Jednoduché, účinné.
Avatar - Ham.
6. 1. 2012 15:20
Re: Facelift
jj, Renault to v poslední době bere za správný konec, nový 1.2TCe je významný krok dopředu a může dát Megane konkurenční výhodu jak proti Japoncům tak Korejcům, nafty jsou také správně odstupňované pro nižší střední. Ocenit je třeba i facelift, pochopili, že záchvatové předělávání všeho je cesta do pekel a cizelují to co mají, a myslím že cizelují správným směrem.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 16:53
Re: Facelift
Vidím to úplně stejně. Pokud bude tak dobrý jak je v Mikře, tak je se nač těšit. Letitá jednašestka, ač byla pořád ještě průměrná, tak nestačila
6. 1. 2012 16:57
Re: Facelift
Naprostý souhlas. Renaultu neskutečně dlouho trvalo, než se s těmi motory přiblížil Volkswagenu. Se svojí starou 1.6 a nepříliš dobrou 1.4 těžko mohl se***vat.

Ovšem situace na bojišti se mění, a tak od března nabídne Renault opravdovou lahůdku 1,2 TCe 85 kW (115 k) - 5,3 l/100km, naproti Volkswagen se svojí výkonnější 1,2 TSI 77 kW (105 k) - 5,7 l/100km.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:07
Re: Facelift
1,4 16V v Meganu III nikdy nebyla.
6. 1. 2012 17:19
Re: Facelift
Aha, myslel jsem, že nemusím psát pro ty, co se orientují v renaulťáckých motorech takto: 1,6 16V a 1,4 TCe. Omlouvám se.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:27
Re: Facelift
1,4 TCe zůstává. Ta nebyla vyloženě špatná, jen ne tak úsporná jako třeba 1,4 TSI, to nová 1,2 TCe s přímým vstřikem slibuje i relativně úsporný provoz.
6. 1. 2012 17:32
Re: Facelift
To je právě kámen úrazu, každého (teda koho znám) zajímá otázka "a kolik žere ten benzín?" 1,2 TCe vypadá opravdu exkluzivně v porovnání s konkurencí. Jen tak dál.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:47
Re: Facelift
Nechci dělat věštce s křišťálovou kouli, ani Nostradama, ale nedivil bych se, kdyby přišla i nová 1,4 TCe s výkonem kolem těch 110-120 kW.
6. 1. 2012 17:58
Re: Facelift
Renault? Pokud by Renault udělal takovej Upgrade tak se vsadím, že parametry žačnou u 120 kW a spotřeba 5,5.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:16
Re: Facelift
To jsou jen dohady, kdo ví, co bude...
6. 1. 2012 18:10
Re: Facelift
TCe bude "ekoklasika". 5 litrů v eurotestu, 6 litrů v reálu u klidného řidiče, 8 litrů u pospíchajícího a 10 litrů u novináře dělajícího test auta :-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:15
Re: Facelift
A čekáš, že ti benzínový motor dá při plném využití 85 kW spotřebu 5 litrů na sto ;-) ?
6. 1. 2012 18:26
Re: Facelift
Já ne. Ale může se najít mnoho lidí, kteří budou překvapeni, že reálně se za udávanou spotřebu jet nedá ;-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:34
Re: Facelift
Ono úplně reálně těch 5,7 nedáš ani u TSI a ani ty 4 litry nafty u nafťáků, ale z druhé strany, když se chováš rozumně k 1,2 TSI, tak se lehce kolem šestilitrů držet dá a při jisté pružnosti to není nijak špatné ;-)
6. 1. 2012 18:52
Re: Facelift
Jasan. Měl jsem na mysli spíše to, že snížení spotřeby u motorů z posledních dvou tří let je spíše jen "papírové" a lidé, co se o auta moc nezajímají, budou překvapeni, že se těch sudávaných spotřeb u současných aut nedá dosáhnout. Někteří můžou být dokonce zvyklí, že auto žere méně, než je naspáno v papírech ;-)
6. 1. 2012 18:19
Re: Facelift
lenze ta klasika sa tyka dnes kazdeho benzinoveho turbomotora
6. 1. 2012 18:28
Re: Facelift
Ano, proto tam bylo to slovo "klasika" ;-)
6. 1. 2012 17:10
Re: Facelift
Souhlas tohle je Rendlíku povedlo, jak FL tak nový motort 1.2 TCe 115 :yes:
Avatar - Ada je zase tady
6. 1. 2012 15:29
Rendlík pro masy
Já raději nebudu masa, ale individuální spotřebitel, který chce elegantní a spolehlivé auto. 4x4, slušný diesel o objemu cca 2 litry a světlá výška nejméně 17cm je samozřejmostí.

Na základě těchto předpokladů je rebdlík nadosmrti vyloučen z výběru.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
7. 1. 2012 15:51
Re: Rendlík pro masy
No vidíš... Koleos ti sedne jako * na hrnec.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:24
MEGANE PŘICHÁZÍ
Dá se zvolat snad jen ALELUJA, MEGANE SE ZRODIL!

Po třech letech výroby konečně přichází Megan takový, jak má být.
Ačkoliv spolehlivé a konstrukčně jednoduché 1,6 16V zaručovaly dobrou cenu, tak na malé turbobenzíny typu 1,2 TSI 77kW i 63 kW nestačily, hlavně v uživatelské přívětivosti. NOVÁ 1,2 TCe dle testů v Micře vypadá velmi zdařile a to včetně spotřeby, je se na co těšit.
Konečně tady máme i výkonný diesel 1,6 dCi, který nahrazuje 1,9 dCi 96 kW.
Konečně tady je i nějaká moderní technika a ne jen keyless odemykání a monitorování tlaku v pneumatikách.

Nabídka je kompletní, malý ale výkonný 1,2 TCe, střední 1,4 TCe a vrcholná 2,0 TCe a jako třešnička na dortu verze RS.
Také kompletní nabídka dieselových motorů od 1,5 dCi po 2,0 dCi 118 kW.

A desgin? Konečně se dá na Megana koukat i zepředu, ten nepodařený nárazník nahradil elegantní, jednoduchý a dynamický. Takže konečně si pro koupi pěkného Meganu není nutno připlácet GT packet.

Po třech letech, kdy jsem na Megana koukal trochu zklamaně, můžu zvolat: BRAVO RENAULT :yes: :yes: :yes:

Jen se obávám, co se stane, až dorazí Megane 2012 do ČR? Doufejme, že nám český dovozce pro hatchback opět neoseká motorizace a rozsah výbav.
Také se určtě nenaplní radost těch, kteří se těší na Megana s 1,2 TCe za 260t. Stejně jako dnes je Megane levný jen v Generation, tak i změna na po faceliftu se nic nezmění, protože Renault na západních trzích verzi Generation nenabízí, proto prohlášení, že 1,2 TCe nahradí 1,6 16V může platit ve Francii, u nás, v "našem" Generationu bude stěží nahrazena.
Rozbalit vlákno
71
6. 1. 2012 17:34
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Ronaulte už to nehul, auto vypadá dobře, konečně má i slušný turbobenziny, ale na takovou ódu to neni ;-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:50
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Ale je, ale je... já mám z toho "faceliftu" radost, protože jak se mi líbil předešlý Megan, tak ten třetí jsem spíše "jen toleroval", což šlo vidět i ve výběru auta domů a i toho, že jsem začal snít o Golfu >:D ;-)
Ten nárazník je prostě konečně koukatelný, motor je takový, který potěší... jízda už byla před faceliftem velmi dobrá, takže nemůžu než jásat :-)
6. 1. 2012 17:52
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
No rejpnout jsem si musel >:D , jinak máš pravdu dost ho vylepšili ;-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 17:55
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Jen se obávám, co udělá dovozce ČR s Megane... třeba 5HB se u nás v GT neprodávala, stejně jako některé limitované edice pro francouzský trh, což byla škoda, protože jim to seklo...
6. 1. 2012 18:03
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Spíš si myslím, že by měl Rendlík trošku přidat v turbobenzinech, ne každému stačí 1.2TCe 115k(190Nm), btw o 1.4TCe 130 (190Nm) se nikde už nepíše a pak až coupé 2.0TCe 180k.

Pokud bych o něm měl uvažovat, tak by se mi třeba líbil 5D s motorem 1.4 - 1.6 s výkonem kolem 150-160k a krou´tákem kolem 240Nm, jako to má Pažout ;-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:11
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Tak THP má jen 115 kW a pak "dvěstěkoňovou" verzi, která se do třistaosmy dodává jen v GTI. Níže mu naopak chybí turbobenzíny a i když je VTi výborný atmosférický motor, tak turbobenzín to není.
Nedivil bych se, kdyby přišel i nový 1,4 TCe, ta součásná je vlastně jen Nissaní 1,4 s turbem.
6. 1. 2012 18:21
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
No právě těch "jen" 115kW je 156k = to mi vyhovuje a jezdí skvěle ;-) :yes:
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:24
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Neříkám, že ne. S THP jsem v tomhle výkonu v tvé 5008, tak v 508 a příjemné svezení. Jen do 308 by to chtělo i slabší verzi, něco proti té 1,2 TCe.
Do Scénica už podle mě patří spíše nafta, je to kus auta a taková 1,6 dCi může být ideál... ale to už je jiná diskuze, protože 5008 je taky parádní kus MPV a těžko se rozhoduje ;-)
6. 1. 2012 18:26
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Jo to máš recht, podle mě tam do 308 strčí 1.2l "turbotříválec" >:D se stejným výkonem, tedy 88kW a bude po ptákách :no: . 1.6dCi je super, ale pokud s tím Scenikem nenajedeš víc jak 30tis km ročně, tak se ti nevyplatí ;-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:36
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Záleží jak dlouho ho budeš mít, nepočítal bych to nutně na km za rok, ale kilometry celkově. Pokud za 5 let uděláš třeba 120t km, tak se ti ta 1,6 dCi vyplatí.
To by bylo, turbotříválec 8-s >:D
6. 1. 2012 18:44
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
No za prvé jsem asi tak dlouho nikdy jedno auto neměl a většinou najedu osobně tak kolem 15tis. km, takže se mi to nevyplatí (rodinný auto). Jo pracovně to je jiná, pracovní auto taky nemám dýl jak 4 roky, zato najedu tak 40-45tis km ročně. Na minulé OII 1.9TDi jsem najel za 3 roky 150tis. km a na té stávající 2.0TDi mám po 2 letech 88tis. km = tady se to vyplatí :yes:

K tomu turbotřívalci se nesměj, mají ho dávat do 208, tak bych se divil kdyby ho do 308 taky nedali :no:
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:47
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Ten tříválec by měl mít tuším jen litrový objem...?

Tak jasně, neříkám, že jsi měl brát naftu, každý dle své volby. Já třeba udělám ročně něco nezi 25-30t a hodně po dálnici, takže u mě by už nafta, když už ne LPG, měla pomalu smysl, ale zase ne MPV, to jaksi nevyužiju :-)
6. 1. 2012 18:51
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Pokud vím mají být ty tříválce 2 - viz článek tady, jen nevím,zda-li budou mít turbo >:D

[odkaz]

Podle toho VTi, nejspíš ne :no:
Avatar - del42sa
6. 1. 2012 21:08
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
budou dvě verze 1.0 a 1,2 Vti bez přeplňování a později 1,2THP ve dvou výkonových variantách ;-)

-EB0 1.0l Vti 68hp and 95Nm which emits 99g/km (50kW)
-EB2 1.2l Vti 82hp and 118Nm which emits 104g/km (60kW)

1,2 THP 70hp - 120hp and 150Nm -190Nm ( 51kW - 89 kW ) později i ostrá "racing" verze s výkonem cca 106kW ( 147hp)

[odkaz]
6. 1. 2012 21:33
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Motor 1.2 THP ? Aby je pak Škodovka nezažalovala za napodobování legendy mezi motory 1.2 HTP >:D
Ne, teď vážně. Zdá se, že benzínové motory tak, jak jsme je dosud znali, budou za 1-2 roky už jen historií. Malá auta budou končit na tříválcích 1.2, nižší střední třída na čtyřválci 1.4 a co se týče Francouzů, tak ve střední třídě už bude jen nafta.
7. 1. 2012 11:39
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Pěkný, nejzajímavější verze bude nejspíš 1.2THP 120k. Kde si ty informace našel? ;-)
Avatar - del42sa
7. 1. 2012 11:53
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
pomohl mi strejda Google ;-)
7. 1. 2012 11:55
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Nekecej, to jsem ani nezkusil - připadlo mi že to tam stejně nebude a ejhle bylo >:D
Avatar - del42sa
7. 1. 2012 13:35
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
taková významná věc se neutají >:D
6. 1. 2012 18:54
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
ono pokial do auta necpes dieta/i , kocik, svokru, manzelku a obcas ho nepouzivas ako nakladak, tak mpv tazko vyuzijes. Iba ak by si mal na tuto kategoriu nejaku extra uchylku ako napr. ja >:-[]
Avatar - Andromeda
6. 1. 2012 22:18
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
V "alianci" foukaná 1,6 existuje -> je k mání v N. Juke, 140 kw, 240 Nm v rozpětí 2000-5200 ot/min. Nejsem si jist, ale za základ posloužil motor z Nissaní líhně - podotýkám, že si nejsem jistý...
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 23:04
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Vidíš, na Jukovu 1,6 se 140 kW jsem zapomněl... je dosti zvláštní, že si aliance málo s motory pomáhá. Takový motor už měl být dávno v Meganu a Scénicu, dokonce i Laguně by slušel... nepochopitelné.
6. 1. 2012 23:29
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Nevím jak jinde, ale v ČR už 115 kW verze v nabídce 308 není ... asi to moc nešlo na odbyt.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 23:32
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Ještě před Vánoci tam byla, teď koukám, že opravdu ne... kdo ví, dost to mění, jestli se zase třeba nevrátí výbava Sportium, což by bylo fajn, s ní třeba 1,6 THP 115 kW

Ale zase slevili GTI, které je o 27t levnější! Tedy, za 472t 200 koňové auto s pěknou výbavou! No, tak to je pecka :yes:
Avatar - del42sa
7. 1. 2012 11:59
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
jaktože není ? je pořád k mání ve verzi Sportium a Allure k dispozici s manuální převodovkou, 6 stupňový automat Aisin vypadl z nabídky (?)

EDIT: automat tam v kombinaci s 1,5 THP 115kW zůstal, ale jen u verze CC.
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 13:15
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
No podívej se, fakt tam není! Taky jsem tomu nevěřil, tak jsem se šel podívat.
A výbava Sportium už není v nabídce dobré 3 měsíce. Díval jsem se jen na hatchback, těžko mě potěší THP u CC, když chci hatchback.
Avatar - del42sa
7. 1. 2012 13:31
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
no právě teď jsem se tam díval a na základě toho zjištění napsal svůj předchozí post, opravdu se díváme na stejný Peugeot ? :-O

[odkaz]

Ve Francii je pak ještě výbava Féline, která motor 1,6 THP nabízí s oběma převodovkami
(automat i manuál)

plus levnější verze 1,6VTi se 4-stupňovým automatem (jako nová C4)
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 16:04
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Nedívej se na konfigurátor, toho snad neměnili rok, ten je úplně mimo. Mrkni do ceníku.
7. 1. 2012 10:31
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
zdielam tvoje velmi pozitivne pocity ;-)
6. 1. 2012 20:00
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Nějak nám to v kompaktech houstne . Koukám do ceníku Focusu a už je tam 1,0 Ecoboost 92 kW. Je z čeho vybírat. :-)
6. 1. 2012 17:54
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
teda, vyzera to ako oda na das auto. nechcel si na konci napisat ge ako guru ? >:-[]
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:08
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Je nutno uznat, že si pořádnou ódu Megane zasloužil, protože za těch pár let je to teprve podruhé. Prvně s příchodem krásného kombíku a teď konečně s 1,2 TCe ;-)
Guru je jiná píseň, pochodová, tohle je chansonový přerod jako od Francise Cebrela z písně "Je l´aime mourir" na "Je t´aiem, je t´aime, je t´aime" :-! ;-)
6. 1. 2012 18:15
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
suhlasim, mimochodom kozmeticke upravy vyzeraju na prvy pohlad dobre. Nizsie ti Ada ponuka odtiahnutie d o servisu v pripade, ze si toho megana raz kupis >:-[]
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:19
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Teď už to díky nové 1,2 TCe je dost možné, ale obávám se, že by to díky "spolehlivému 2,0 TDI PD bylo naopak >:-[]
6. 1. 2012 18:35
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
predstava, ze megane s motorom vhodnym akurat do kosacky (bendzin) taha na lane outlander f tdi musi byt pre Adu nocnou morou. To by asi nerozdychal
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:37
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
To kdybych se k autu s blikajícími vystražnými světly blížit, tak by rychle vzal šroubovák a propíchl si gumu a dělal, že má jen defekt >:D >:D
6. 1. 2012 18:47
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
>:-[] jasne
Avatar - Ada je zase tady
6. 1. 2012 17:58
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Tak nejasej, kup si ho a po par letech tady muzes napsat, co vsechno se ti vysypalo >:-[]
6. 1. 2012 18:07
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Dobrý nápad, btw o Meganech jsem moc neslyšel, že by se sypali... Jo Laguna v předchozích generacích to je jiný kafe >:D >:D >:D Můj šéf, skorofrantík, trávil v servisu hooodně času >:D ;-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:13
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Problémy Laguna I nebyly nijak vážné, resp. nijak odlišující se od konkurence. Laguna II měla hlavně tragický 2,0 IDE a ne zrovna nejlepší 1,9 dCi, což byl první hřebíček do rakve a druhý byla přemíra neodzkoušené elektroniky, která v soudobé konkurenci nebyla ještě dlouho k mání, takže nejvyšší verze uměly proškolit. ;-)
6. 1. 2012 18:56
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
ty si vizionar?
6. 1. 2012 18:21
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Vypadá povedeně. Uvidíme, jak to pojede.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 18:25
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Pokud jde o motory, tak ty už v testech byly, jak v Micře, tak je k mání nějaký ten měsíc v Scénicu. Na podvozku se toho moc nezměnilo, ono taky asi z klasické vlečky vzadu už toho o moc více vymačkat nepůjde...
6. 1. 2012 20:07
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Auto je vždy o celkovém sladění, takže uvidíme. Megane byl zajímavý svou cenou, pokud by mu dali i slušný motor, tak by to byla slušná koupě.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 21:20
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Tak určitě ne jenom svou cenou, dokonce se dá říct, že cenou vůbec. Pokud se koukneš na reálné ceny konkurence a tím myslím Golfa, tak skladovky Golfa 1,2 TSI s pětidvéřovým provedením, pakety obsahujícími aut. klimu, kožený volant a řadičku, tempomat atd., tak za 300t včetně je tento kousek i s 2 sadami ALU kol, což pokud nechceš zrovna Megane Generation s jen jednosměrně nastavitelným volantem a dalšími odlišnostmi od klasického Meganu, tak se na podobnou cenu máš problém dostat...

A pak i jiné přednosti měl Megane před faceliftem - třeba diesely za rozumné ceny, tam byl Megane opravdu cenou docela nízko, velmi kvalitně udělaným interiérem, jízdně taky solidní (neříkám jako nový Focus, ale ten taky nějak hrozně vypadá a hrozně stojí)...
6. 1. 2012 23:30
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Máš pravdu, že v praxi na českém trhu lze Golf sehnat za dobrou cenu. Já to beru víc podle ceníku u aut do výroby. Nicméně u mě by Megane spíš odepsal motor než cena. Tenhle segment tolik nesleduji, ale byla doba, kdy byl Megane bezkonkurenční z hlediska ceníkové ceny. Dnes je pomalu hřích nevzít Golf (jeho největší mínus snad je, že se hodně krade a vykrádá). Tenhle motor by mohl Megane zase zatraktivnit.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 23:39
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Pokud bys chtěl stejně vybaveného Megana, jako je ten Golf, co popisuju, tak musíš vzít výbavu Advantage, která je s 1,6 16V za 296 t, plus si ještě musíš připlatit za 300 hliníková kola a to ještě nemáš druhou sadu kol. Navíc mám zkušenost, že u Renaultu moc už z těch slevněných cen neslevují.
Je pravda, že u Golfu to jsou skladovky a ne auta do výroby, nicméně těch skladovek je asi 500 kusů a v mnoha barvách a já bych si bez problémů vybral, bílý Golf s 1,2 TSI je v ČR na skladě v mnoha kusech a v jiné barvě bych jej asi nechtěl.

Takže vlastně jen zvážit, jestli tě bude štvát to vykrádání auta, jak jsi už zmínil.

Ta 1,6 16V není sice nejhorší, ale... no...

Ta 1,2 TCe vypadá konkurenčně schopně, jen předpoládám, že z fleku si ji Renault nechá pěkně zaplatit.
7. 1. 2012 05:22
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Za 300k i do výroby, ale pozor jen s 63kw
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 13:17
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Už i do výroby? Tak to jsou ceny! :yes:
Avatar - miromen
7. 1. 2012 13:56
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Tak neni se podle mě co divit. Golf už si na sebe jistě davno vydělal a co nevidět tu mame 7 generaci. Každopadně je to za ty penize opravdu vyborna koupě a když člověk překousne už přecejen design postaršiho data tak dostane vuz ktery svymi vlastnostmi stale patři ke špičce segmentu.
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 16:03
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Design Golfu šest nenadchne, pravda, ale hlavně neurazí, což je při dnešních kreacích u Hyundaie nebo Mazdy 3, Civica atd. daleko důležitější.
7. 1. 2012 17:56
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
:yes: Za ty peníze je opravdu jedinou překážkou jejich atraktivita... pro zloděje. Víš co, zrůdičky musí být, co by si jinak kupovali všichni ti, kteří se autem nějak chtějí odlišit. ;-)
Avatar - miromen
7. 1. 2012 19:17
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Myslim si a i podle statistik jsou na tom potstatně huř Octavie. Z VW jsou pod lupou určitě vic Passaty. U Golfa bych takove obavy neměl. Ja osobně ho mam přes 1.5 roku a žadny problem. Největši dilema bylo zda objednat k Dynaudiu RCD 510 nebo 310. Nakonec jsem to risknul a vzal 510 a zatim teda klid. Profizlodějičci vědi že to neni NAVI a nahodna fetka čorkne cokoliv.
7. 1. 2012 19:45
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Jsem z Prahy. Soused z domu Golfa má. Sem tam dáme pivko, takže vím, že za 2 roky ho vybrali 3 krát. 2x rádio, jednou airbag z volantu. V okolí cca jednou za kvartál narazím na vybrané auto. Vždy Škoda nebo VW. Je to smutné, ta auta za to nemohou, ale pro mě důvod, proč raději nekoupit.
Avatar - miromen
7. 1. 2012 20:24
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Je fakt že nejsem z Prahy ale Ostrava je taky raj zlodějičku a jak jsem psal zatim klid. V Praze tam se krade a vykrada snad vše.
7. 1. 2012 20:36
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Ne ne. Právě že jen produkty koncernu ;-)

Každopádně držím palce, ať se tvému vozu ti prevíti vždy vyhnou.
8. 1. 2012 02:47
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Nám ještě žádné auto nevydrželo v Praze déle než rok bez pokusu o vykradení. I Nissan, Toyota, všechno. Většinou ovšem neúspěšně. Spíš nějaký ožrala či narkoman.
8. 1. 2012 02:45
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Už se mi stalo, že jsem do Prahy přijel a během pár hodin vykradeno. Dvě hodiny stání za rozbřesku. Za odměnu, že v autě nic nebylo, rozřezaná sedadla a palubka.
Avatar - Ronault.
8. 1. 2012 02:48
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Proto my Slezané (a Moraváci taky) říkáme, že "Praha nejhezčí ve zpětném zrcátku" ;-) >:-[]
Avatar - white label
8. 1. 2012 11:21
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
To říkáme v prvé řadě my, šoféři z Valašska, ale není se čemu divit, že se to od nás rozšířilo na celou Moravu a Slezsko tak rychle... :-)
Avatar - white label
8. 1. 2012 11:27
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
A kdes tam parkoval?
8. 1. 2012 13:53
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
V Krakovské. A to jsou v ulici chlupatí a stejně to neodradilo. Alespoň jsem nemusel daleko, protože škoda to byla slušná.
Avatar - miromen
6. 1. 2012 20:14
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Ronault jsem rad že jsi rad. Určitě Renault zaslouži pochvalu a to předevšim za motory a nove elektronicke pomocniky.Jsem však mirně zklamany z FL designu jak exterieru tak interieru. Předni naraznik určitě vzhledu přidě dosti pomohl a bez diod by to jaksi nešlo. Interier nove potahove latky a jak to vypada tak snad bude i klasicky rychloměr. Nicmeně očekaval jsem trochu větši zasah do celkoveho designu. Na druhou stranu někdy miň znamena vic a někteři nebo spiš některe automobilky by to měli mit vytesane při vstupu na vratnici.
Hlavně jsem zvědav na 1.2 TCE tedy novou konkurenci pro 1.2 TSI jestli bude v realu taky tak dobra a už se těšim na prvni testy.
Každopadně Megan 2012 je pro mě jasnou 1 mezi frantiky nižši středni.
;-)
PS:pro některe asi špatna zprava...
[odkaz]
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 21:15
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Nejsem si jist, jestli jde o facelift v pravém slova smyslu, možná ještě něco příjde.

S tím rychloměrem bych neříkal hop, i současný Megane má ve výbavách RS, GT a pak až Generation klasické budíky.

K tomu PS... Jo, to někteří nerozchodí, ale buďme rádi, že je to VW a kdo to neocení, že je nejprodávanější evropská značka a ne třeba čínský plagiátor, tak je "nekňuba"
Avatar - miromen
6. 1. 2012 22:03
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Ronault neviš jestli nove TCE bude v nabidce hned po uvedeni na trh tedy v březnu ?
Avatar - Ronault.
6. 1. 2012 23:07
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Jo, to chceš po mně moc, to, že mám nick Ronault je spíše slovní hříčka mého křestního jména než fanatické fandění značce nebo pracovní smlouva u ní ;-)
Avatar - Emel
7. 1. 2012 15:47
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Generation vzal čert... pokud se podíváme na 1.4TCE, která tuším v Dynamique byla za necelých 400, pak lze čekat, že s 1.2TCE by to mohlo být nějakých 350 (v kombíku). Naopak ta nafta je nehorázně drahá...
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 16:01
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Nafta je drahá skoro všude... snad jen PSA má svou základní 68 kW naftu za cenu 1,6 VTi, jinak opravdu drahá.
No jo, jenže za ty peníze, čili 320t je i Golf ve srovnatelné výbavě :-|
Avatar - Emel
7. 1. 2012 22:45
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
Hele, řečí čísel... v Advantage, 110k a 6M převodovka, 190 maximálka a 10,5 zrychlení, rozdíl v ceně 60k. Stejné srovnání pro 1.4TCe proti staré 1.9dCi, rozdíl 55k. Pokud opravdu 1.2TCe nahradí 1.6 za stejnou cenu, pak bude 60.000 za naftu dost velký příplatek.
Avatar - Ronault.
8. 1. 2012 00:03
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
To bude, to nepochybuju... ale to je i případ 1,2 TSI, která je o 60 ale reálně až 80t levnější než TDI v Golfu...
Avatar - ryman
9. 1. 2012 02:32
Re: MEGANE PŘICHÁZÍ
jo konečně se na ten předek dá koukat :-) :yes:
Avatar - Guttalax
6. 1. 2012 19:07
Maganisko
;-) Ale ten Rencek je po čertu hezké auto. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Drag-On
6. 1. 2012 19:26
FL
Sú značky ktoré facelifty nevedia, napr. Fiat ktorý bohužiaľ každým FL svoje vozy pokazí. A tak to vyzerá že Renault FL vie. Ako je po FL krajšia Laguna, tak sa podaril aj Megane.
RENAULT :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 1. 2012 19:34
Re: FL
Trefa v obou případech ;-)
6. 1. 2012 21:35
Srovnávačka
1,2 TSI je už starý známý, 1,2 TCe klepe na dveře a 1,0 Ecoboost už je v ceníku Focusu. Tímto vyzývám redakci k důkladné srovnávačce oturbených kompaktů !!! ;-)
Rozbalit vlákno
28
6. 1. 2012 21:55
Re: Srovnávačka
Ty jo, díval jsem se do ceníku Fordu a je to tak ! Nevím, jestli se tomu mám smát nebo mám brečet. A oproti stejně výkonné 1.6 Duratec chce Ford za ten 1.0 Ecoboost dokonce o 10 tisíc víc (i když pravda, s jedním stupňem převodovky navíc) ! Chci vidět masochistu, co si to koupí :-)
6. 1. 2012 23:04
Re: Srovnávačka
Pročpak masochistu ? Snad obava z nevychytaných mušek horké novinky ... ale jinak není nad čím váhat.
7. 1. 2012 08:52
Re: Srovnávačka
Tříválec s tak malým objemem a velkým výkonem v tak velkém autě ? Bude úspěch, když to vydrží 200 tkm do generálky. Chápu, kdyby takový motor dali do miniauta - v něm bude mít daleko menší zátěž a s miniautem nikdo 200 tkm nenajede. Ale ve Focusu ?
Avatar - Blue Sun
7. 1. 2012 09:16
Re: Srovnávačka
Hltač dálničních kilometrů si tam tak jako tak koupí nafťák a s benzinem už dnes málokdo najezdí takové porce kilometrů za život auta.
7. 1. 2012 10:11
Re: Srovnávačka
Tak jednak existují země, kde se diesely nejsou moc v oblibě (Velká Británie, Německo, Rakousko) a hltačem dálničních kilometrů tam může být benzíňák. A za druhé těch 200 tkm není u ojetých Focusů utopie. I první majitel auta by se měl zajímat o to, jakou životnost má jeho auto, protože po x letech používání s ním nepojede na autošrotiště, ale do autobazaru, aby jej co nejvýhodněji prodal.
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 13:18
Re: Srovnávačka
Jak jsi přišel na to, že v Německu, Rakousku a GB nejsou diesely v oblibě? :-O
7. 1. 2012 15:57
Re: Srovnávačka
Taky na to koukám >:D >:D >:D
7. 1. 2012 17:27
Re: Srovnávačka
Ze statistik. V Německu činí podíl dieselů na prodaných autech cca 30 %, ve Velké Británii cca 40 %. V Rakousku sice kolem 45 %, ale podíl dlouhodobě klesá (kdysi to bylo kolem 70 %). Benzíňáky jsou tam prostě oblíbené víc. Naopak v Belgii, Lucembursku či Francii jsou diesely velmi oblíbené a tvoří tam přes 70-80 % prodejů.
Avatar - white label
7. 1. 2012 17:37
Re: Srovnávačka
Co je to za statistiku (a jak moc je aktuální), která tvrdí, že "jen" 30% všech prodaných osobních vozů v Německu má dieselový motor?
7. 1. 2012 18:27
Re: Srovnávačka
Citoval jsem čísla statistiky ACEA (asociace evropských výrobců aut) z roku 2009. Novější jsem nenašel.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 18:52
Re: Srovnávačka
To je sice fajn, ale cca 40% rozhodně není málo, když si započteš, že v tom roce bylo šrotovné, pokud se nepletu, takže se prodávaly malá auta a ty mají hodně velký podíl dieselu.
7. 1. 2012 21:05
Re: Srovnávačka
Jasně, krize a šrotovné udělalo ve statistikách trochu glušá. To však nic nemění na tom, co jsem říkal původně, že Focus by měl mít solidní nabídku benzínových Focusů, protože existují země, kde benzíňáky "frčí" víc než nafťáky. Tím spíš, že pro Focus jsou nejdůležitější právě Velká Británie a Německo. Naopak Mégane má nejdůležitější trh Francii a proto je logické, že má v nabídce víc dieselů.
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 21:12
Re: Srovnávačka
Tak ano, Francouzi mají diesely mají rádi, stejně jako země Beneluxu, kde buď jezdí na naftu nebo na LPG.
Z druhé strany jsou stále průměry prodejů nafťáků vysoké a možná i Francie časem opět třeba v kompaktech se nakloní k benzínu, přecejen teď to TCe může nalíkat mnoho lidí, stejně jako TSI.
Avatar - white label
7. 1. 2012 21:20
Re: Srovnávačka
Určitě je jedním z podstatných důvodů oživení zájmů (v posledních letech) o benzínové motory v Evropě (zejména trhy jako je Německo/Rakousko) příchod přímovstřikových turbobenzínů, logicky především koncernových TS(F)I.
Avatar - white label
8. 1. 2012 11:18
Re: Srovnávačka
Jj, překlep, a to mám na krytu motoru "slepeckým" písmem napsáno "TURBO FSI", ... a stejně to napíšu blbě! 8-s >:-[]
Avatar - white label
7. 1. 2012 20:49
Re: Srovnávačka
OK, díky, ale když se podíváš, tak už za rok 2010 (1-8) je tam poměrně výrazný nárůst dieselu, konkrétně třeba v tom v Německu o 10%! (z 30 na 40), a EU i západní Evropa má v tom období 50% dieselů! ;-)
7. 1. 2012 20:56
Re: Srovnávačka
Jasně. 2009 - krize, pokles zejména fleetových nákupů. Potvrzení toho, že u soukromníků, zcela logicky, nafťáky tolik nefrčí.
7. 1. 2012 21:12
Re: Srovnávačka
Ale to já nijak nepopírám. Jen jsem říkal, že existují země, kde se prodává víc benzíňáků než dieselů (patří mezi ně i Německo).
Avatar - white label
7. 1. 2012 21:35
Re: Srovnávačka
Německo, Anglie ano (i dlouhodobě), ale Rakousko rozhodně ne, tam byl rok 2009 spíš jasnou výjimkou, potvrzující pravidlo (viz 21:06).
A vzhledem k tomu, že v Anglii i Německu podíl dieselu dlouhodobě výrazně roste (viz tabulka) a v posledním sledovaném období se "nebezpečně" blíží k 50%, tak to lze také stěží interpretovat tak, že tam diesely nejsou moc v oblibě... :-)
Avatar - white label
7. 1. 2012 21:06
Re: Srovnávačka
A ještě třeba zrovna to Rakousko má dlouhodobější průměr (za posledních 10 let) 61,36! % dieselu, takže napsat, že tam nejsou moc v oblibě diesely je hodně odvážné. :-)
2010 (1-8):
DE - 40,5 %
UK - 44,4 %
AT - 49,8 %
EU - 50,9 %
7. 1. 2012 21:41
Re: Srovnávačka
Není to odvážné. Při podrobnějším zkoumání zjistíme, že Rakousko bývalo zemí s nejvyšším podílem dieselů v Evropě (od roku 1996 do roku 2004). Pak ale nastal zvrat a Rakousko se stalo jedinou zemí, kde podíl dieselů rok od roku vytrvale klesal (až na 2009/2010, tam to ovlivnila krize a šrotovné). Vzhledem k tomu, že podíl dieselů v Rakousku významně klesá a že se jich prodává méně než benzíňáků, dovolil jsem si Rakousko označit jako zemi, kde jsou diesely méně v oblibě. ;-)
Avatar - white label
7. 1. 2012 23:15
Re: Srovnávačka
Jak jsem už psal, za posledních deset let je průměr dieselů v Rakousku přes 60%, takže ani žádné krátkodobější výkyvy (na obě strany) nemůžou zvrátit fakt, že jsou v Rakousku dieselové motory stále hodně oblíbené, což ti potvrdí i každý rakušan (včetně mého švagra,) zajímající se obecněji o osobní automobily na tamním trhu.
Pokud chceš hledat v Evropě státy, které opravdu nemají naftu v oblibě, pak na Rakousko raději rovnou zapomeň a hledej v Řecku (tam především), v Holandsku, zejména v posledním období na Islandu a částečně i ve Švýcarsku. :-)

P.S. Zajímavé, že u Německa a Anglie ten jasně narůstající trend k dieselům přehlížíš, ale naopak Rakousko hodnotíš podle krátkodobého výkyvu. Trochu přizpůsobená interpretace čísel, nemyslíš. A to raději ani nemluvím o srovnání roku 1990 s rokem 2010, protože jen podle trendu za posledních 20 let "miluje" diesely prakticky celá Evropa. :-)
8. 1. 2012 08:32
Re: Srovnávačka
Jasně, statistiku lze interpretovat různě. Navíc je škoda, že v té statistice chybí "východní" Evropa. Ale tímhle slovíčkařením jsme se dostali úplně mimo původní myšlenku a ta byla, že kdo chce prodávat v Evropě auta, musí mít v nabídce i dobré benzínové motory s dlouhou životností, protože poučka "kdo najezdí více než 30 tkm ročně, kupuje diesel" v některých zemích neplatí, protože benzíňáky jsou tam oblíběnější než diesely.
6. 1. 2012 22:11
Re: Srovnávačka
:-) Jo, to bych si na diskusi smlsnul >:D
6. 1. 2012 23:01
Re: Srovnávačka
Já ti dám diskuzi, já chci číst data! Ty to ohulíš apoštolskýma, i kdyby VW vůbec nenastarovali a uděláš z toho přednost! >:-[]
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:35
Re: Srovnávačka
To víš, on takovej koncernovej imobilizer potrápil už nejednoho amatérského zloděje nejen supermeinstreamu... ;-)
Avatar - white label
6. 1. 2012 23:50
Ada je zase tady...
... a vzkazuje vám, jak můžou frantíci vyrobit kvalitní automobil, když spackají i tak jednoduchý produkt, jakým je silikonový implantát... :-O :*) >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:01
Re: Ada je zase tady...
>:D :yes:
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:14
Re: Ada je zase tady...
Vzpomeň meloun a nic, ale Ada je zase tady a hned... >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:17
Re: Ada je zase tady...
To máš tak... tobě se rozbliká kontrolka na PC, když někdo zmíní tvé jméno... Mojitovi, když se někde někdo zmíní o GT-R (pokud zrovna nezapomene, že vůbec nějakou kontrolku má) a Ádovi, když někdo pomlouvá Francii... >:-[] >:D
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:28
Re: Ada je zase tady...
To je Ti snad Telepatie >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
7. 1. 2012 00:08
Re: Ada je zase tady...
Něco na tom bude ;-) :yes:

BTW: já jsem už rendlíka měl a vím své... :no:
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:09
Re: Ada je zase tady...
To je tím, že jste to furt nechtěli poznat naomak, že jde o umělou hmotu, chtěli jste furt měkčejší a měkčejší plasty, pak jste je začli mačkat a olizovat a teď se divíte, že se to rozpadá! >:D
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:12
Re: Ada je zase tady...
Že by šlo o spešl šarži určenou pouze "olizovačům" >:-[] ???
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:19
Re: Ada je zase tady...
Viděl jsi ta trička "koukej se, ale nešahej!", tak už víš, že to nebyl jenom vtip >:D

PS: Ty prsní implantáty v od kvalitních dodavatelů nám ukazovali, co všechno vydrží a opravdu se s tím dalo házet o zeď a nic... takže jak píšu níže, někdo chtěl ušetřit...
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:32
Re: Ada je zase tady...
Na druhou stranu - kdo ví, co ty "majitelky, příjemkyně či nositelky" vlastně s těma, těmi ňadry prováděly, že, čemu všemu nebo čím vším byly nebozí implantáti ohroženi, podrobeni a zatěžkáni... >:-[] Ještě, že nemají svoji "černou skříňku" >:D
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:42
Re: Ada je zase tady...
Prsní implantáty zřejmě svoji "černou skříňku" nemají, tedy na rozdíl od jejich "nositelek"... >:D
A jsme zase zpátky u Renaultu, který má obdobné černé skříňky už v základní výbavě:
[odkaz]
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:44
Re: Ada je zase tady...
Dyť je to kufr Audi! >:-[] >:D
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:47
Re: Ada je zase tady...
To sice je, ale s parazitující "černou dírou" Renaultu... >:-[]
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:55
Re: Ada je zase tady...
Už to mám - v tom kufru jde o průmyslouvou špionáž kujóni >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:58
Re: Ada je zase tady...
Jo, Asiati opět kopírují evropskou "techniku" >:D
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 01:00
Re: Ada je zase tady...
Jen jestli mají "odpovídající" vybavení, že... >:-[]
Avatar - white label
7. 1. 2012 01:09
Re: Ada je zase tady...
No nevím, jak si s tímhle poradí třeba japonci, coby tradiční mistři miniaturizace... :*) >:-[]
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 01:43
Re: Ada je zase tady...
K onomu světélku v dáli palubní krajiny vede cesta dlouhá >:-[] - snad jedině forma "tradičního japonského divadla" v maskách, v duchu mota: není malých rolí ???
Avatar - white label
7. 1. 2012 01:18
Re: Ada je zase tady...
V tom kufru jde spíš o jakousi sociální blamáž a pozérství naruby..., jakási hra na něco, na co sice máš, ale nemáš ty správné (jen silikonové kraslice) "koule" na to, si to koupit..., takový Ada zřejmě ví, o čem píšu... :-O >:D
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 01:48
Re: Ada je zase tady...
Že by blamaque a hra na nevšedního hrdinu Jiráskovských rozměrů ( Proti všem... ) >:D ? Zajímavý pohled...
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:18
Re: Ada je zase tady...
Stejně nechápu, jak si někdo může koupit francouzský automobil, nebo francouzský prsní implantát, obojí jsem už měl a vím své... :no: :-( >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:20
Re: Ada je zase tady...
>:D >:D >:D
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:28
Re: Ada je zase tady...
To není vůbec k smíchu, já jich koupil celou fůru v Kerfůru (ještě než u nás logicky zkrachoval) a zbyly mi dva levé... 8-s
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:35
Re: Ada je zase tady...
Co myslíš - auta, nebo implantáty ;-) ? A o jaké implantáty šlo >:-[] ?
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:50
Re: Ada je zase tady...
Ale jen mezi náma..., šlo o silikonová varlata velikosti XXXL..., a proto teď kulhán na levou nohu a žádný "pytel" mi není velký... :-O >:-[]
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:57
Re: Ada je zase tady...
Ježíši, že ty podvodníci lákali na Velikonoční velikost a výzdobu ??? Klamavá reklama :-!
Avatar - white label
7. 1. 2012 01:07
Re: Ada je zase tady...
To nevím, ale je fakt, že u těch implátátů byl nějaký (zřejmě latinský) nápis: "kraslice", ...možná Ronault bude vědět co to znamená... ;-)
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 01:11
Re: Ada je zase tady...
A nabylo to Grosvajce? To by spíše odpovídalo >:-[] >:D
Avatar - white label
7. 1. 2012 01:16
Re: Ada je zase tady...
To nevím, ale vím, že to bylo určitě v Brně a vedoucímu tam prodavačky říkali "groshokner"... >:D
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 01:21
Re: Ada je zase tady...
A taková slušná a mravně čistá diskuze to byla... a pak přišel diskutér roku 2011 a je to fuč... 8-s >:D
Avatar - white label
7. 1. 2012 01:35
Re: Ada je zase tady...
No jo, je to tak, přitom bych zrovna tady Adu vůbec nečekal... :-O >:D
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 01:02
Re: Ada je zase tady...
Jen jestli ty nejsi ten Valach s "gulama"... a cukrovkou teď už taky... což by i odpovídalo >:-[] >:D
Avatar - Ada je zase tady
8. 1. 2012 01:03
Re: Ada je zase tady...
No nekup to za tu cenu >:D >:D >:D
Avatar - white label
8. 1. 2012 01:37
Re: Ada je zase tady...
No právě, přesně tohle jsem si taky říkal... ;-)
7. 1. 2012 00:27
Re: Ada je zase tady...
>:D >:D
Avatar - del42sa
7. 1. 2012 12:07
Re: Ada je zase tady...
jasně měli jim raději do těch koz implantovat plasty z palubních desek od Renaultu >:D
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 00:15
Re: Ada je zase tady...
[odkaz]

No jo, když si to nechaly udělat někde na tržnici za "tčitapade" tak se není co divit >:D
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:33
Re: Ada je zase tady...
No jo, třipade a pytliky sebou...
Avatar - white label
7. 1. 2012 00:46
Re: Ada je zase tady...
No já vidět fotku šéfa firmy, tak s i od ní koupím maximálně tak biolit... 8-s >:-[]
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 00:58
Re: Ada je zase tady...
Tenšéf je zralý na jeho aplikaci ;-)
Avatar - Ronault.
7. 1. 2012 01:04
Re: Ada je zase tady...
Já bych spíše řekl, že už aplikoval svůj skvělý technický silikon >:-[]
Už vidím tu operaci, jak tam naběhne týpek s tubou Soudalu a ptá se "tak kolikátky to budou?" >:D
Avatar - white label
7. 1. 2012 01:13
Re: Ada je zase tady...
...takže buď si teď dáte o číslo menší, nebo krátkou pauzu, došla mi totiž "tuba" Soudalu. >:-[]
Avatar - Andromeda
7. 1. 2012 02:02
Re: Ada je zase tady...
Spíše to v jeho případě vidím na první stadium červenky >:-[]
7. 1. 2012 05:26
Re: Ada je zase tady...
Není airbag jako airbag!!!! :-! ;-)
24. 8. 2012 20:17
Palubní počítač
Mohl by mi prosím někdo poradit, zda jde na Meganu III. vynulovat data tak, abych neměl pokaždé všude stav 0? Třeba u dlouhodobé spotřeby, ujetých km a potom u spotřeby. Díky
Rozbalit vlákno
0