Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Megane Coupe: ceny na českém trhu od 359.900,- Kč

Atraktivní třídveřový automobil Megane Coupé z dílen Renaultu bude na našem trhu doplňovat klasický pětidveřový hatchback, oproti kterému je o 10 tisíc korun dražší.
Zpět na článek
11. 1. 2009 10:35
11. 1. 2009 11:20
11. 1. 2009 18:52
neregistrovaný "Donovan"
11. 1. 2009 11:38
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 11:50
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 13:53
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 14:57
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 15:19
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:15
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:14
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:28
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:21
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:11
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:12
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:29
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:17
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:32
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:41
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:47
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:56
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:05
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:11
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:30
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:41
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:49
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:58
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:10
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:14
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:28
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:01
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:03
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:12
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:19
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:24
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:28
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:39
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:46
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:49
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:16
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:21
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:29
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:42
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:47
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:53
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:14
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:22
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:14
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:48
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:00
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:09
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:20
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:30
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 12:15
neregistrovaný "RayBan"
11. 1. 2009 17:45
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:45
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:32
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:53
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:24
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 16:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 17:21
11. 1. 2009 18:07
11. 1. 2009 17:34
11. 1. 2009 17:51
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:10
11. 1. 2009 18:15
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:26
11. 1. 2009 18:35
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:38
11. 1. 2009 18:48
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:48
11. 1. 2009 18:50
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:59
11. 1. 2009 19:15
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:26
11. 1. 2009 20:00
11. 1. 2009 20:04
11. 1. 2009 22:24
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:40
11. 1. 2009 22:24
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 20:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 20:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 21:43
11. 1. 2009 22:26
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 12:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 14:25
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:31
11. 1. 2009 19:18
11. 1. 2009 20:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 22:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 22:27
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 22:38
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 12:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 14:26
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 21:24
11. 1. 2009 22:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 07:33
12. 1. 2009 15:15
11. 1. 2009 22:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 14:27
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:40
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:47
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:39
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 00:12
neregistrovaný "Donovan"
13. 1. 2009 18:44
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:49
11. 1. 2009 19:57
11. 1. 2009 20:30
11. 1. 2009 20:39
11. 1. 2009 20:49
11. 1. 2009 21:41
11. 1. 2009 21:50
11. 1. 2009 21:38
11. 1. 2009 20:42
12. 1. 2009 07:30
11. 1. 2009 22:46
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 23:16
12. 1. 2009 14:28
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 15:15
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:16
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 12:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 12:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 14:18
neregistrovaný "Donovan"
11. 1. 2009 10:35
Vyšší cena?
Trochu mě překvapuje vyšší cena 3dv verze. možná sem přehlédl nějákou vybavu...Jinak auto se mi v realitě moc nelíbilo. 5dv mi přijde hezčí..
Rozbalit vlákno
16
11. 1. 2009 11:20
Re: Vyšší cena?
Asi proto, že je to coupe. Takže vyvolat dojem exkluzivnějšího nemasovýho vozu...kdo vi :-)

Treba ja spatřju jako dost pozitivní, že Renault konečně opustil koncepci tech archaickejch radií co do Megana daval. Pokud takto vypadaji všechny je to kus cesty dopředu
Avatar - lordlord
11. 1. 2009 13:37
Re: Vyšší cena?
nazyvat 3dverove megane kupe je urazkou meho 2dveroveho meg coupe.
zastarale radio? diky ovladani pod volantem se ho nemusim dotykat, takze mala tlacitka ani vzhled mi nevadi
Avatar - Ham.
11. 1. 2009 11:35
Re: Vyšší cena?
Coupe je daleko hezčí než 5dv, hlavně zezadu a z boku. 5dv má sice moderní a od mazdy okopčené vytažené přední blatníky ale dál v profilu směrem dozadu tento prvek na nic nenavazuje a končí jakousi rovnou, tupou linkou. U coupe zadní linie na ten přední blatník navazuje podstatně harmoničtěji a dokonce bych řekl, že designer měl za základ 3 dv. a 5dv jenom napajcoval. No a rozdíl v ceně máš v článku vysvětlený "sportovnější podvozek s upravenými tlumiči".
11. 1. 2009 11:58
Re: Vyšší cena?
no mě v realu to auto přijde jako, kdyz do nej uvnitr dal nekdo balon a nafouknul auto pusobi az moc mohutne..a to sme videl i ve vice barvach...
11. 1. 2009 12:33
Re: Vyšší cena?
O cenu bych obavu nemel, do roka prijde rada slev a "vyhodnych balicku" ;-)
Avatar - white label
11. 1. 2009 12:34
Re: Vyšší cena?
Z pohledu marketingu je výhodnější prodávat to jako kupé než 3 dveř. hatchback i když nějaké sport. prvky tam budou, viz info o podvozku. Ona totiž hranice mezi 3dveř hatchem a cupé je velmi tenká (např. Scirocco) stejně jako mezi 5dveř. hatchem a kombi - dnešní "sportbacky", ale také některé starší avanty s extrémě "položenými" dveřmi zav. prostoru.
A svým způsobem i první hatchback R16 připomíná paradoxně s krátkou "třetí řadou" bočního prosklení na dnešní poměry spíš zkrácené kombi - Audi nazvané sportback. Pro R16 by se ale spíš s trochou nadsázky hodil název typu "shortkombi" :-). Ale v podstatě je to jen hra se slovíčky a vytváření nových kategorií jako třeba 4dveř. kupé...
Každopádně toho má toto kupé designově až příliš mnoho společného s hatchbackem, podobně jako u o dvě generace staršího "vajíčka". Celkově je pro mne design nového Meganu obrovským zklamáním, hlavně proti předchozí generaci která byla designově originální, odvážná (záď) a nic nekopírovala.
Tohle je jen mozaika stylu a prvků současné, "úspěšně líbivé" produkce automobilů. i když "slepena" kvalitně.
Pár příkladů: masivní nadprahová lišta - 5dv. jako A6, 3dv. jako Scirocco, vytažení rohu světlometu do kapoty jako BMW 5, palubní deska-hlavně střední část přesně jako BMW, velká "díra" ve spodní části nárazníku jako Peugeot, nebo boční profil jako Auris křížený s Leonem...
I když nejsem velký příznivec Renaultu ani současné "francouzské" produkce, když jsem poprvé viděl nový Megan minulé generace, prohlížel jsen si ho hodně dlouho a na chvíli jsem si dokonce dovedl představit, že bych takto vypadající auto chtěl vlastnit. Něco ani vzdáleně podobného ale u nového Meganu nehrozí. Podobný pocit jako počátkem devadesátých let u Hondy Civic, tehdy designově na vrcholu, nádherný nízký a rozčaplý 3dveř. "monolit", žádná slátani trendů s vánočními cingrlátky pouťového charakteru jako poslední plexi-odrazkový model Civiku s falešnými výfuky
(vrchol líbivosti designu).
Návíc Renault další naprostou designovou nenávazností na předchozí model (po kolikáté už!) dokazuje, že stále tápe a chybí mu zdravá dávka sebevědomí. Navíc tím nepřímo poškozuje zákazníky předchozí generace.
A jsem zvědavý co budou na tuhle "bublinu" říkat zapřisáhlí příznivci R26 i s jeho opěvovaným designem, až přijde jeho generační "buble" výména... Další skvělý "tradiční" design Renaultu?!
11. 1. 2009 13:48
Re: Vyšší cena?
To ze vsechny automobilky maji navaznost na vsechny modely je jejich problem... Renault to dela takhle... Proc vyvijet stary design kdyz muze udelat novy? proc stale navazovat na predchozi auta? Viz audi A4... Pekny hnus.. Ci nova oktavka je vafoukla stara a to mi nikdo nevymluvi... Kdyz to pozoruju na parkovisti tak je to stejne auto.. Renault se chce proste odlisit a on uz takovy hold JE....
Avatar - white label
11. 1. 2009 15:47
Re: Vyšší cena?
Máte pravdu, Renault to dělá takhle... viz nový Megan.
A jestli se vám hnusí nová A4 je to váš problém, Audi má jistě dost zákazníků i pro tento model...
Rozhodně bych ale design(ale ani auta a vlastně nic)nedělil na "staré" a "nové" jako vy, ale raději na dobré a špatné. Co je "nové" totiž není automaticky lepší.
Příkladem je dle vás jistě starý, ale pro většinu lidí pořád velmi dobrý Golf.
A zkuste se podívat jak odstupem času opticky působí fotografie "staré" III. generace Golfu proti "novým" vozům s té doby včetně Renaultu...
11. 1. 2009 16:05
Re: Vyšší cena?
V tom pripade srovnej Skodu Favorit s Renault R19... Myslim ze to je nesrovnatelne...
neregistrovaný "Donovan"
11. 1. 2009 18:52
Re: Vyšší cena?
Golf III - proti tomu je tuším Renault 19, který dnes vypadá rozhodně méně zastarale.
Avatar - white label
11. 1. 2009 16:23
Re: Vyšší cena?
Proč bych srovnával nějakého polosocialistického Favorita s něčím...?!
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:39
Re: Vyšší cena?
Fáčko je dílo Bertoneho
11. 1. 2009 19:55
Re: Vyšší cena?
Myslíš že vie, kto bol Bertone?
Avatar - white label
11. 1. 2009 22:00
Re: Vyšší cena?
Představ si, že ví a dokonce jsem toho Favorita i vlastnil a úplně nového v bílé barvě s výbavou SLX. Bertone ho sice nakreslil, ale než se ho soudruhům podařilo vyrobit tak uteklo spousty vody o současnoti nemluvě...
Avatar - Ronault.
11. 1. 2009 22:35
Re: Vyšší cena?
Favorit ve výbavě SLX? Takového neznám.
12. 1. 2009 07:28
Re: Vyšší cena?
Trepeš do vetra. O Favorite nevieš asi nič, iba to, že je to auto.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 11:38
SATRUN A7
Vzdajte poklonu. AUDI A7 je tu. KOZMICKÝ STROJ
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
11. 1. 2009 12:31
Re: SATRUN A7
Pekne, konecne neco odvaznejsiho!
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 11:50
HMMM, VW BLUE SPORT
[odkaz]
Rozbalit vlákno
113
11. 1. 2009 12:43
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ten predok vyzerá jak prilba od wehrmachtu...
Nechutná žba.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 13:53
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ale no tak Klaudius, aspoň by ťa malo tešiť, že mainstreamová automobilka prišla s niečím takýmto.
11. 1. 2009 14:22
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
a co teprv když mainstreamová automobilka přijde s něčím takovýmhle [odkaz]
....na naftosportovním prasokočkopsovi není nic zajímavého ani pěkného.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 14:57
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Máš pravdu, to je koncept sériového auta. :yes:
11. 1. 2009 15:09
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
přiměřeně Tvému postu = F1 je tak sériová jako "tamto cosi" sportovní. ....a pořád jich jezdí víc než "takových" koncepů že?
Jestli to nebude tím že o "VW sport" nikdo nikdy neslyšel.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 15:19
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
A čo Formula 3? Niečo ti poviem. Toto môže byť predobraz sériovej výroby. Formula 1 čo si ukázal je tiež predobraz sériovky?
11. 1. 2009 15:41
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
to není předobraz, to JE sériovka, ostatními si můžeš pokochat zde [odkaz] ostatní, ZEJMÉNA NAFTOVÉ, paskvily bych si schoval do jiných threadů, kde někoho oblaží :-!
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 15:47
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Že ještě ztrácíš čas... ;-)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:15
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Tak on napíše, že monopost F1 je sériovo vyrábaný a ty ešte povieš, že on som mnou stráca čas. Si neskutočne hlúpy. Proste tupec. :no:
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:14
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ale já som myslel, že predobraz sériovej verzie je ten koncept VW BLUE SPORT a nie Formula 1 Renault. Na druhej strane, ak je podľa niekoho monopost Formula 1 sériový model, tak musím uznať, že... :-) :-) :-) :-) :-) :-)
11. 1. 2009 19:28
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
ale 507 pročpak se rozčiluješ? Neprovokoval jsi náhodou trochu zde - čistě náhodou - v diskuzi o Renaultech s jakýmsi paskvilem od VW, s hláškami typu "koukněte na co se zmohl mainstreamový výrobce"? Na to jsem Ti poslal na co se zmůže jiný mainstreamový výrobce >:D - potom jsi začal laborovat cosi se sériovou výrobou, a očividně jsi nepochopil Renault World Series. No, Tvůj problém to bude.... :-!
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:28
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Jasné... a hlavne FORMULA 1 je sériovo vyrábaná. Poprosím, zapísať do ZLATEHO VENTILKU. >:D :yes:
11. 1. 2009 22:56
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
hmm když jeden o voze a druhej.... tak ano, máš pravdu, těch mrazů už bylo dost. Ale sněhu by mohlo být víc ne? I když, kdo má pořád zametat ty chodníky. A chudáci důchodci. Teta má taky ráda série hlavně Dallas....
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:21
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
To neviem ako tvoja teta, ale tá Formula 1 ako sériová výroba, to musí letieť do ZLATEHO VENTILKU. :yes: >:D
12. 1. 2009 15:23
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Dobře, tak pro ty nejpomalejší:
Sériové číslo udává pořadí kusu v sérii. U běžných automobilů jde VIN, normálně jde o číslo podvozku nebo šasi. Vozy F1 nejsou vyjímka, a i tyto dostávají sériová čísla. Příkladem pouze pro tebe například tohle krásné Ferrari A. Prosta, se sériovým číslem 122 [odkaz]
Tak buď prosím tak laskav, a přestaň tady unavovat zlatými ventilky, bohužel nevíš kdy přestat.
Klidně zopakuju: F1 je tak sériová jako "tamto cosi" sportovní.
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:11
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ako si sem dal čierne písmo.
Hele, je úplne jedno, či je aj Formula 1 v sériach. Já som povedal, že toto bude sériové auto, teda bežné auto a ty si mi podal, že aj Formula 1 je sériové auto a teda je to viac než tento roadster od VW.
11. 1. 2009 16:40
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ale dokážeš snad vnímat přínos mezi stavbou F1 a konceptu na autosalon.
Technika z F1 se v některým Renaultu objeví je stěží, navíc nemají pořádný model u kterého by to nějak marketingově využili.
Tenhle concept VW se takové podobě do série asi nedostane, ovšem po určitých úpravách ho tady můžeš mít za 4 roky stejně jako VW concept R(Eos), VW concept A (Tiguan), VW IROC (Scirocco) a tak by se dalo pokračovat.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:12
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Presne tak. :yes: :yes:
11. 1. 2009 19:38
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
mě přijde že marketingově to využívají skvěle - pomocí Alonsa a celé divize Renault Sport. Hlavně studnice ze které mohou čerpat při návrhu sportovních aut je široká, zatímco VW zbývá co? Nacpat tam turbo, dsg a hlavně NAHLAS říkat co je sportovní.
Avatar - white label
11. 1. 2009 22:12
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
No jasně, bez F1 prostě schopné sériové kupé nelze vyrobit. To musí zásadně vycházet z F1! A bez Alonsa, no tak to už vůbec.
Já to říkal: nezavádějte internet na I. stupeň ZŠ ono se vám to vrátí. A už je to tady!
3x3 je 9 a přišel s tím Me2d...
A to je zajímavé, že ty "trapné" dvojspojky už má i Porsche, BMW a další a ti co je nemají na nich rychle pracují, aby nedopadli třeba jako Renault s Alonsem v nejdražší reklamě na světě - F1! A proč má dnes BMW v každém druhém motoru jedno až dvě turba i když tuto technologii dříve z principu nepoužívaly? Tomu se říká vývoj! Velmi rychle se blíží doba kdy pořádný motor be přeplňování ani nevyrobíš, při splnění všech těch přísných limitů. A s manuálem budeš bryz v běžném autě vypadat trošku úchylně. Dávej na sebe cestou ze školy pozor a brzy se toho dočkáš!
11. 1. 2009 23:48
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
víš co znamená marketingově využít?

born stupid? try again!

Jasně že Porsche má UŽ dvojspojku když jí vymysleli v 80tých letech ale to nevíš co?
Ty jsi totiž tak trochu ignorant co za víkend dokáže napsat snůšku blábolů typu že Golf 1 měl revoluční koncepci "vše vpředu" a vrcholící hláškou že od 1. generace byl Golf kopírovaný - i když sám vznikl jako rebrand Audi 50 >:D Tak mi ještě řekni, jak skvěle turbo šetří přírodu ať můžu jít spát, to víš, zítra musím do škol(k)y
Avatar - white label
12. 1. 2009 02:38
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ty jsi tak geniální, že většinou víš už předem co vlastně kdo ví a neví a jak to myslí. Bohužel to málokdy pochopíš a např. při srovnání s colou si schopen málem tvrdit, že jsem srovnával jízdní vlastnosti Méganu s CLEVER colou. Jednou plácáš nesmysly a o ubohé dvouspojce a turbu, které "cpe" VW do rádoby sportovních aut a když ti napíšu, že už to dělá i Porsche a BMW a bude to mít brzy většina automobilek, tak tady začneš potit argumenty, které s mými nemají nic společného, nebo ty mé spíš potvrzují.
Nevím o tom, že by jsme spolu řešili kdo vymyslel "dvouspojku", ale ty víš jistě, že to nevím. Když se začaly testovat první VW s dsg tak tato informace byla v úvodu každé části textu o této převodovce, ale ty jsi právě objevil Ameriku! Já se tady taky můžu klidně rozepsat o něčem a na konci napsat: "TO nevíš co, ignorante"! Naštěstí mi zatím duševní zdraví slouží, tak že podobně ubohé odvety nečekej. Nebudu ti ani říkat "***" jako ty, protože mně argumenty nedocházejí. A jak to celé omlouvá tvou argumentaci, že cpát do auta takovou techniku je blbost. Já ti jen napsal, že pokud je to blbost tak tu blbost už dělá čím dál víc hodně dobrých automobilek a podle tebe to dělají špatně. Asi budeš chytřejší než oni. Podle toho co píšeš o kousek níž by jsi měl být minimálně poradcem pro automobilovou dopravu v EU. Me2d: "Já věřím tomu, že svět funguje trochu falešně a že největším průkopníkem tý falše je Německo a zájem Německa a VW je dost podobný..."- konec tvé citace. A jsme doma, tos mohl říct hned, že máš těžký komplex z Německa potažmo s VW, nemusel jsem s tebou ztrácet čas. To jsem si asi dovolil moc, když jsem se opovážil tvrdit, že by něco tak německy neotesaného mohlo být lepší než něco ušlechtile francouzského. Nevím kde se to v lidech bere snad nějaké pozůstatky z 2. svět. války, to by se dalo pochopit, ale v tvém věku, no každopádně já s tím opravdu nechci mít nic společného...
12. 1. 2009 07:21
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
A nebude problém v tom, že Porsche malo "dvojspojku" dávno pred VW?
Avatar - Dinar
12. 1. 2009 07:51
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
To teď myslíš jako vtip, doufám. Tedy vzhledem k tomu, na jaký příspěvek reaguješ. :-O
12. 1. 2009 10:01
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Inteligentný človek vie o čo ide aj bez mojich poznámok. ;-)
Avatar - Dinar
12. 1. 2009 10:07
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Když u tebe jeden nikdy neví. ;-)
12. 1. 2009 13:18
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
a není nějaká možnost že mám například Německo dost rád - proto umím německy - díky čemuž jsem jejich vidění světa blíž, protože půl dne mi běží v pokoji n-tv nebo n24, a že z jejich dokumentů dokážu pochopit co v AMR neřeknou? Ono je to totiž tak, že ONI to myslí dobře pro sebe. Ale co je dobrý pro ně, není dobrý automaticky pro nás. A řekněme úplný základ je v tom že v Německu se jezdí dál, což jednoduše umožní blbýmu TDI aby se aspoň ohřálo, což ani tady spousta lidí nedokáže pochopit.
12. 1. 2009 00:03
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Až tak jednoduché to není. Přesto vetšina konkurenčních automobilek pořádný přeplňovaný motor a navíc 2-spojkovou převodovku nabídnout nedokáže. Ve 2-spojce je budoucnost převodovek, ať se ti to líbí nebo ne. A s přeplňováním je to podobně.
Nesmíš zapomínat, že VW má kam šáhnout. V koncernu mají Audi. Automobilku, která si na sportovní image zakládá. Která má s motorsportem dlouholeté pletky a většinu dobrých motorů koncernu práve pochází z jejich vývoje.
12. 1. 2009 00:18
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Já tvrdím, že vícenáklady na přeplňované motory převyšují úspory paliva. Přeplňování je v první řadě trendy než nutnost. S tím souvisí přímo potřeba převodovek s více stupňi, protože turbomotor má menší spektrum otáček, menší motor zase menší krouťák. Tzn. ten trade-in je za atmosférický 2.5 šestiválec s pětikvaltem za přeplňovanou 1.8 se sedmistupňovou DSG. Čili ten "spor" dá-li se tomu tak říkat je mnohem hlubší. Já věřím tomu, že svět funguje trochu falešně, a že největší průkopník tý falše je Neměcko, a zájem Německa a VW je dost podobný. To samý je s aplikací nafty via TDI, protože jestli se v některý zemi pravidelně stěhuje půlka národa každý týden na západ a zpět tak v ČR to není.
12. 1. 2009 07:12
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Průkopník falše? V tom případě jsem francouzy a ostatní automobilky pokrytci, že na tu hru přistoupili...
Trend přeplňování vychází z myšlenky, že většina motorů běží v první třetině otáčkového rozsahu, kde jsou maloobjemové motory úspornější. Díky přeplňování nemají problém s pružností a zátahem z nízkých otáček. Samozřejmě pokud je budeš využívat naplno, se snahou dosažení stejné dynamiky, jako s podobně výkonnou atmosférou, výrazně poskočí spotřeba. To už ovšem záleží na zvážení každého řidiče, co vlastně chce (úsporu či výkon) a naučit se motor využívat.
Přínos vícestupňových převodovek je zcela jasný. Udržovat agregát v optimálních otáčkách, při jízdě dálniční rychlostí výrazně snížit otáčky. 2-spojka navíc přináší jen samé klady. Platí to hlavně v případě moderní konstrukce. DSG 7°, nemá "mokré" spojky narozdíl od Fordu či Volva nebo starší verzi DSG se 6°. Dále tak snižuje spotřebu, pak je tu komfort a pohodlí řazení. Při sportovním řazení je převodovka rychlejší než manuál. Tady není důvod k nějakým pochybnostem a podezírání. Přínos je zcela jasný.
A naftové motory...každý si dokáže snadno spočítat, zda při svém ročním proběhu naftu opravdu potřebuje nebo ne. To, že v domnění úspory lynčuje sám sebe a zběsile hlídá palubní počítač, přitom aktuální nízká spotřeba v závěrečném zúčtování projevit vůbec nemusí. U nových aut to platí dvojnásob. Rozdíl v ceně nové nafty a stejně výkonného benzinu, je někdy hodně okatý. Pak může snadno dojít k situaci, že při zcela běžném ročním průběhu je A4 3.2 FSI výhodnější než 3.0 TDI.
A kupovat malou naftu, do auta tipu Fabia či Corsa je úplný nesmysl.
Avatar - Dinar
12. 1. 2009 07:55
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Příspěvek od tebe to je vždycky balzám pro technicko-logicky založené duše, díky. :yes:
12. 1. 2009 12:43
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
není zač ;-)
12. 1. 2009 13:00
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
no píšeš to samé, jenom to říkáš jinak. Ty věci jsou bezesporné. Problém je v tom "zvážení co kdo chce" - znáš snad někoho kdo by si kupoval turbomotor primárně kvůli nižší spotřebě? Kdo by odolával zátahu "vocpoda"? Šel bych tak daleko, že bych se odvážil tvrdit, že běžný řidič bude s turbo 1.4kou jezdit za víc než s atmodvoulitrem ve stejným autě.
11. 1. 2009 19:57
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Mainstreamová automobilka prišla aj s peknou štúdiou Up!...
Séria bude opäť čosi klasicky hnusného - či hnusne klasického?
Čo má a nemá tešiť mňa, o to sa nestaraj. Radšej vypni internet a bež sa učiť, aby si nemal na vysvedčení nejakú hanbu.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:29
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ešte si to ani nevidel a už to bude hnusné. Ach, nuž kto nemá mozog, tak... :-) :yes:
12. 1. 2009 07:24
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
No tak s absenciou mozgu ti naozaj nepomôžem, ten svoj využívam docela dostatočne.

Up! sa úplne mení - z motora vzadu a zadného náhonu má byť v sérii "všetko vpredu". A to totálne mení všetko, pretože pod kapotu štúdie sa ťažko vojde nejaký rozumný motor. Predok sa musí natiahnuť aj zmohutnieť a tým pádom je šmrnc konceptu úplne v keli. Keď toto nevieš pochopiť tak radšej nepíš.
Avatar - T613
11. 1. 2009 17:04
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
mi to připadá jako Porsche Boxster s tupírovaným předkem a zadkem
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 17:08
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Přesně,popřípadě po ondulaci... ;-)
Těžkej "obšleh",nedej bože něco obdobného představit někdo jiný...
Nicméně,tak nějak mi na mysli vytanulo ono zmiňované "partnertství"(správně ovládnutí) Porsche a VW... že by první hmatatelný důkaz budoucích možných "přesahů",variací,verzí...
Avatar - T613
11. 1. 2009 17:15
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Prostě rána najistotu a lá CC. Proč přijít s něčím originálním, když už tu máme vyzkoušené tvary (CLS)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:17
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ty si skutočne úbohý. Passat CC vyzerá ako CLS? Tak ako inak chceš urobiť kupé, keď nie s líniou kupé.
Avatar - T613
11. 1. 2009 17:26
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Mrkni se na profil CC a CLS. Jestli to není CLS tak nevím. Jak udělat 4dv. kupé jinak? Mrkni třeba na nejstarší z nich RX-8. A jak dělat kupé celkově? Proč Corvette má jiný profil než Aston, ten jiný než Ferrari, a to jiné než Porsche a to jiný než 110R? :-!
Tenhle koncept je jen útok na podvědomí lidí, kteří by chtěli "šlágr" mezi kabriolety Boxster, ale nemají na něj. :-!
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:32
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Hele ty profesor jeden. Passat CC má líniu strechy až takmer úplne po zadnú časť časť auta. Mercedes-Benz CLS má za líniou ešte kufor. A preto sa ešte mne dokonca zdá, že CLS je skôr limuzína. To len ty s tvojou myslou si myslíš, že ak sa niečo volá rovnako, teda štvordverové kupé, tak to musí vyzerať rovnako. Hádam mi nechceš povedať, že limuzína môže mať také možnosti v karosériach ako segment kupé, ty mudrc.
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 17:36
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ježišimarjá, nech už ten weekend skončí! 8-s
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:41
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Jurajko, čo takto napísať niečo k veci?
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 17:44
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
O aute ktoré som ešte nevidel a cenách ktoré sa ma netýkajú? Tvojho potencialu skutočne nedosahujem.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:47
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ešte si nevidel Passat CC?
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 17:55
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
A ja som si myslel že diskusia je o Megane.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:56
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
A já tu hovorím o Megane Coupe?
Avatar - gld
11. 1. 2009 18:04
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
nakoľko diskusia je k článku renault megane coupe tak by si mohol
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:05
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Nezabúdaj, že on mi tu vyčítal, že načo sa bavím o Megane. Tak som to len dal na pravú mieru.
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 18:08
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
No veď práve.
A o čom to vlastne hovoríš?
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:11
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
O tom, že VW PASSAT CC nie je MERCEDES-BENZ CLS.
11. 1. 2009 19:46
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
ty jo...ty máš ale nějakou hádavou co?....každopádně Passat CC se jednoznačně inspiroval M-B CLS, jak hodně se inspiroval ať každý posoudí sám.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:30
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Len sa naň pozri lepšie.
Avatar - T613
11. 1. 2009 17:38
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
A nemá snad? Mamut vs "7", XJ, "E" vs "5", X-type/XF, S80 etc.
rozdíly vskutku obří [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:41
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ale pokiaľ ide možnosti dať tam líniu kupé.
Avatar - T613
11. 1. 2009 17:46
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale asi to bude tím, že tito designeři nedostali za úkol útočit na podvědomí.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:49
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ale sedany neponúkajú také možnosti ako segment kupé. Už som to hovoril.
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 17:56
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Vieš to čo tvrdíš aj nejako zdôvodniť?
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:58
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Samozrejme.
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 18:05
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Tak si to nenechávaj pre seba a prezraď ako si na to prišiel.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:10
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Pretože já vždy hovorím len o tom, načo mám argument.
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 18:13
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
No tak neotálaj a sem s tým argumentom. Tak z akého dôvodu neponúkajú sedany tie isté možnosti ako kupé?
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:14
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Pretože v prípade sedanu môžeš upraviť len líniu strechy. Kupé môžeš robiť ako chceš. Vždy to bude kupé, lebo má len tri dvere a nejde o hatchback.
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 18:23
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Čo znamená "ako chceš"?
btw. nie je definícia kúpé o tom že je to trojpriestová karoséria a tak logický má iba dvoje dvere?
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:28
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Veď som povedal "...a nejde o hatchback."
Avatar - T613
11. 1. 2009 17:59
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Vskutku?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]%20categories… />
[odkaz]
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:01
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Všetci sú iný. Ty fakt nevidím, že Passat CC nemá kufor a CLS ho má?
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:02
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
CLS pro tupírování ocasu. Nic víc, nic míň
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:03
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ubohé, skutočne úbohé. Ach, ako niekto môže tárať takéto hlúposti. Ty sa musiš smiať pri tom. Passat CC je jedinečný. To potom sú všetci pre teba rovnaký.
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:10
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
CLS, Panamera, RX-8, Rapid, Estoque. Ti všichni mají své vlastní linie profilu. Jen CC ve všech z profilu silně evokuje CLS. Hmm.. asi se to celému světu zdá
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:12
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Zdá sa to len tebe. Len tebe. Zabúdaš na to, že Passat CC je krátky na to, aby vyzeral ako ASTON MARTIN RAPIDE.
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:18
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Co sem motáš Rapid? >:D >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:19
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
No proste inak sa to nedá urobiť.
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:22
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Hmm.. zajímavé, že všichni ostatní co to dělají to udělali JINAK >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:24
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Pretože Passac CC je príliš krátky na to, aby vyzeral ako tieto dlhé autá.
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:25
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
A proč vypadá jako CLS? >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:28
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Vôbec tak nevyzerá. CLS má kufor.
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:36
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
CLS bez kufru, ale zato světly a lá čtyř***ní opice >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:39
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Si slepý. Kto vieš odkiaľ to máš. Z kanála?
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:41
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Stačí mít oči a neVW brýle >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:46
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Tak si ich otvor. Ja žiadne okuliare VW nemám.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:49
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
To je tvoj argument?
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:57
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Já už je všechny dal. Jen slepý to nevidí >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:16
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ešte som nijaké nevidel.
Avatar - T613
11. 1. 2009 19:24
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
>:D :yes: láska a blbost je prý slepá
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:21
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Si úbohý. Napísal si tu o mne, že opisujem zo SPEEDU. :no: :no: :no:
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:28
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
[odkaz] >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:29
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Si slepý. Passac CC je až hrbatý bez kufra na tejto fotke a CLS je tam len limuzína s trochu strmšou strechou na tejto fotke.
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:36
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Promiň zapomněl jsem, že se neučíš anglicky. tam šlo o text >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:42
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ak sa riadiš týmito neználkami, tak sa nečudujem prečo tu produkuješ tie kydy. Inak, asi nemáš argumenty už, že, ak odkazuješ "len na text".
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:46
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Já se s nikým nesrovnávám >:D >:D
Už velice dlouho používám vlastní hlavu >:D
To jen mimoděk takový menší důkaz, že nejen já si toto myslím >:D
A nikde jsem nenapsal, že CC je přesná kopie profilu CLS, ale že profil má za úkol silně evokovat dražší a lepší CLS >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:47
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Len preto, že ten tupec písal, že sa VW inšpiroval CLS, lebo neuspel s Phaetonom. A to, že ide o VW a tak bude drahý. Tupec, kto to písal. :no:
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:51
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Len proto, že jsem viděl CC, vzpomněl jsem si na CLS. Podíval jsem se na profily obou aut a bylo to tam >:D
Phaeton je krásné auto. Smolík ;-)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:53
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Tak ty si si len spomenul a ak mal niekto taký názor, už aj to platí aj pre teba?
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:56
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ty si moc rozumu nepobral. Mrkni se i na mnohem starší diskuze. Zjistíš, že svůj názor neměním. ;-)
Na rozdíl od tebe se můj názor nevyvíjí podle toho co píšou v Maximu/Esquire/Speed ;-)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:14
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Prvé dva časopisy nepoznám a SPEEDU sa posmievám ty tupček. :no: :no: :no:
Avatar - T613
11. 1. 2009 19:25
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Nepoznáš? Jde vidět, že jsi ještě mladý, nezkušený, potřebuješ studovat, učit se jazyky etc. >:D :yes:
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:22
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Nie si ani schopný odôvodniť, prečo by som mal opisovať zo SPEEDU, úbožiak. :no: :no: :no:
11. 1. 2009 19:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:14
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Jasné! >:D
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 17:43
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Chlape,toje lepší házet no třeba hrách neb jinak plítváš zrnečky písku obalenými produktem mořského živočicha...
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:48
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Ale ty tu skús niečo napísať. Hoci uznávam, s tvojím kuracím mozgom to asi ťažko dokážeš. 8-s >:D
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 17:57
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Genetický prohřešku minulého století,nevšiml jsem si,že bych kdy ztrácel čas debatou či řádky s týpkem tvého formátu.
Tudíž svoje duševní a psychické běsy adresně směruj úplně jinam...
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:00
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Prečo to neodkážeš sebe? Si tu na smiech. Choď niekam inde. Trebárs garaz.autorevue.cz. Tam zapadneš. Tu nie si ani na smiech. Tu si len na plač. Kto tu má byť na teba zvedavý?
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 18:07
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Panebože,kam to ten svět spěje -> vzpoura tupounů,host vyhazuje vrchního,IQ tykve "doporučuje"...
Řekni,proč rodiče tenkrát nešli radši do kina nebo třeba na schůzi... 8-s
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:09
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Z tej tvojej poslednej vety, z tej priamo tečie primitívnosť.
:no: :no: :no:
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 18:19
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Tak ještě jednou(pro "ytelygenti" tvého formátu)-zanech komunikace s M31,sic nabude na realitě náskok díky technice...
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:20
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Si úbohý. Nerobíš nič iné než sa strapňuješ. :no: :no:
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 18:29
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Tak se běž vybrečet a postěžovat jinam,souvěrce určitě najdeš
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:30
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Si trapný. Brečet môžeš ísť ty. Z tvojej hlavy. :no: :no:
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 17:19
Re: HMMM, VW BLUE SPORT
Trefa ;-) ...
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2009 11:54
Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Mně tedy ano :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "RayBan"
11. 1. 2009 12:15
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Nesmíš do sebe tak házet ty lahváče ... ;-)
Avatar - Ronault.
11. 1. 2009 12:17
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Pokud se ti to stává, tak bys neměl sedat za volant. Mě se zvedá žaludek spíše na horské dráze než při pohledu na tahometr.
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2009 13:33
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Tak jeste jinak: vam se pri pohledu na designove reseni pristrojove kaplicky rendliku Megere nezveda zaludek? Mne tedy ano. :no: :no: :no:
Avatar - white label
11. 1. 2009 14:03
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
To není fotka přístrojů z nové Yamahy? Podle otáček do 5tis. asi ne, tak to promiňte...
11. 1. 2009 20:33
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Problém bych neviděl v designu jako takovém - minimum údajů je fajn - ale v té velké rozsvícené ploše která v noci bude rušit řidiče.
Avatar - Ronault.
11. 1. 2009 21:10
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Toho bych se neobával, dnes už snad není auto, kterému by se intentzita podsvícení nedala regulovat, případně se reguluje automaticky
11. 1. 2009 22:29
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Samozřejmě že regulace je všude, ale jde o tu velkou svítící plochu. Místo aby mozek ve tmě viděl jen číslici, musí ze svítího rámečku dešifrovat černou číslici, IMHO je to horší.
Podobné řešení nabízí nedávno uvedený C3 Picasso - snad se z toho nestane móda, je to krok zpět. Zlaté přístrojovky SAABů.
11. 1. 2009 13:34
Volkswagen Scirocco
Jak se tak divam na ceny Volkswagen Scirocco tak se musim smaaat... Renault nasadil ceny moc pekne... :yes: :yes: Az bude Megane SPORT tak to bude supa taky...:)
Ceny Scirocca zde:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
11. 1. 2009 14:33
Re: Volkswagen Scirocco
Já se zase musím smát (nebo spíš plakat), když se na to "sportovní kupé z Meganu" jen podívám a to tam vedle něho ještě to Scirocco ani nestojí. Tady má zase někdo potřebu srovnat cenu Coca-Coly s "CLEVER" colou. Srovnatelný model by mohl být teoreticky Golf kupé, naštěsti se VW podobných designových hybridů vyvaroval.
11. 1. 2009 15:35
Re: Volkswagen Scirocco
teplá Coca-Cola je dobrá na zastavení průjmu že? za to stojí si připlatit.
Už jsme si zvykli že VW je "pozersport" zatímco s Renaulty se závodí viz [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Takže až bude mít Scirocco sportovní historii aspoň 10 let, tak přijď a vypravuj o sportovních kupé v uvozovkách.
11. 1. 2009 16:16
Re: Volkswagen Scirocco
Scirocco přece nemá v popisu práce hrát si na nějaký ostrý sportovní náčiní. Ale hlavně dostupný zábavný kupátko s parádím lookem. Nebo pochybuješ o jeho schopnostech na silnici? Pokud ho v testech staví po bok BMW 125i a přesto odchází neporaženo, pak na něm asi něco bude. Zatím je nejsilnější verze 2.0 TSI na 200koních, ale ostřejsí verze přijde co nevidět.
[odkaz]
Avatar - white label
11. 1. 2009 16:49
Re: Volkswagen Scirocco
Mégane Trophy 2009 memá mít tecnicky a taky cenou (kterou se tady většina ohání) s tím autem nad příspěvky nic společného. Možná tak část názvu, (pro změnu už ne coupe) tvar světel a základní siluetu. Nebo se snad Megane coupe bude nabízet s 3,5l 6vválcem o výkonu 360 PS, zadním náhonem a poloaut. přev. s řazením pod volantem. Čím chceš argumentovat dál? Monopostem Ranaultu z F1? To ta diskuse začne odpovídat úrovní prního stupně ZŠ...
11. 1. 2009 17:37
Re: Volkswagen Scirocco
F1 už argumentuje nahoře ;-)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:45
Re: Volkswagen Scirocco
:yes:
11. 1. 2009 19:49
Re: Volkswagen Scirocco
jako jediný idiot který tady přirovnává Mégane Coupe vs VW Scirocco ke Coca-Cola vs. CLEVER Cola jsi ty.
Pochopil jsem to i v kontextu tvýho příspěvku jakože "GTI dává jméno třídě", "lux vysavačům"....
Tzn. můžeš vysvětlovat jak chceš co jsi myslel svým Já se zase musím smát (nebo spíš plakat), když se na to "sportovní kupé z Meganu" jen podívám a to tam vedle něho ještě to Scirocco ani nestojí
Já myslel svým příspěvkem JENOM TO, že plakat rozhodně nemusíš, a rozhodně nemáš důvod povyšovat Scirocca nad Megane.
Odkaz na Trophy je odkaz na sportovní kořeny, který platí k puncu sportovního auta, a ten bude tohle Coupe mít, a Scirocco si ho nemá kde půjčit.
Avatar - white label
11. 1. 2009 23:31
Re: Volkswagen Scirocco
Za prvé s tou colou to byl protiargument na to, že tady spousta lidí tvrdí, že už jen k vůli rozdílu v ceně přece musí být ten Megan kupé lepší než nějaké předražené Scirocco. Nemusí stejně jako CLEVER COLA není lepší než Coca-Cola jen proto že je levnější. Že sis domyslel, že jsem tím chtěl přirovnat rozdíl kvality těchto dvou limonád s kvalitou těchto dvou aut je čistě tvá konstrukce. Navíc má kritika je zatím zaměřena pouze na design vozu a na ten snad mohu mít sice subjektivní, ale svůj názor. Většina z vás co ho tady už teď vychvalujete v něm ani neseděla natož aby v něm jela, navíc zatím u nás nevyšel žádný jeho silniční test. Scirocco má za sebou neuvěřitelně úspěšné testy v prestižních moto časopisech a navíc s ním mám i menší osobní
zkušenost. Rád si tedy počkám na první srovnávací test těchto vozů a časem i na srovnání prodejních čísel. Jsem velmi zvědavý jak moc mu pomohou jeho půjčené "sportovní kořeny, které platí k puncu sportovního auta..." Teď nevím jestli bych měl na závěr napsat spíš AMEN, nebo ALONSO...
P.S. Věřím že Scirocco se obejde i bez půjčování kořenů, dobré kořeny má totiž přímo ve svém jméně!
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:45
Re: Volkswagen Scirocco
Už si dnes zabodoval tam hore, hlavne s tým, že Formula 1 je sériovo vyrábaná. :yes: Neviem, mám pocit ale, že takých ako ty tu tiež treba.
11. 1. 2009 19:54
Re: Volkswagen Scirocco
jsi chudák jestliže musíš vytrhávát věci z kontextu, na víc se nezmůžeš? Domnívám se že IQ nad 80 by Ti mělo stačit k pochopení sériovosti monopostu, kterých se vyrobí na sezonu několik, ostatně mají sériová čísla, a sériovosti nějakýho konceptu, o kterým jenom ty tvrdíš ze z něj bude cosi. A když zvládneš pochopit tohle, tak se zkus zamyslet nad odkazem na Renault World Series. Víš ty chudáčku, já slovo "výroba" nepoužil, použil jsem "sériovka"
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:32
Re: Volkswagen Scirocco
Jasné, Fomurmula 1 a sériovka. >:D :yes:
A pokiaľ ide o niekoľko kusov, to nie je sériovka v zmysle sériového auta pre bežné cesty.
11. 1. 2009 22:50
Re: Volkswagen Scirocco
vážně ne? nemá světla viď?
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:53
Re: Volkswagen Scirocco
>:D >:D
Hele, hádam mi nechceš povedať, že sériovka ako bežné auto na cesty a Formula 1 len preto, že jeden kus je urobený v malej sérii je to isté. >:D :yes:
Skutočne oceňuje to, ak poviem že toto je predobraz sériovky a ty dokážeš na Formulu 1, argumentuješ tým, že je vyrábaná tiež v sérii. >:D >:D :yes:
11. 1. 2009 23:09
Re: Volkswagen Scirocco
jeden kus no to už je extrémně malá série >:D
Ne ale vážně, baví Tě se hádat o blbosti? Je snad jasný že to není masová produkce. Současně je taky jasný, že co není unikát je sada, mini série, limitovaná edice. Všechno u čeho se sleduje nějaká řada je série. Současně se nabízelo "série" jako překlad ze series, který jsou závody, seriály. Jenom ses prostě chytil banality....
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:24
Re: Volkswagen Scirocco
Jasné. Takže sériové autá a Formula 1 sú také isté sériové výroby, lebo aj Fromula 1 sa vyrobí v pár kusovej sérii. >:-[] >:-[] :yes: To bere dych. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 16:45
Smekám!
Tak proti tomuto auťáku se snad nedá říct křivé slovo. Vypadá skvěle. A jelikož celková kvalita nemůže být špatná, zde je vše na volbě srdcem...

Jako úhlavní konkurent modelu je Scirocco. Nic proti, ale už při prvním posouzení designu u mne Megane jasně vede. Co potom v úpravě RenaultSport... :yes:
Rozbalit vlákno
48
Avatar - white label
11. 1. 2009 17:08
Re: Smekám!
Chápu, že jsi zarytý fanoušek Renaultu, ale jak se někomu můžou stejně líbit dva tak maximálně odlišné přístupy k designu - nový a starší Megane. Některý z těch dvou stylů ti přece musí být bližší? Nebo je ti to jedno, neřešíš to a Megan byl je a bude prostě nej...a nejhezčí bude nový ve verzi sport, kterou zatím nikdo neviděl...?
Avatar - T613
11. 1. 2009 17:21
Re: Smekám!
a proč nesmést ze stolu starý model a nezačít od znovu? Snad od toho ty designery platí, aby přicházeli s něčím novým. To, že se některé automobilky nebojí experimentovat je jim spíše ke cti než naopak. Pochopitelně akcionáři trpí neb to není rána na jistotu a lá Audi, ale když jsou ochotni to risknout? Tak proč ne?
Avatar - white label
11. 1. 2009 17:49
Re: Smekám!
Nebyla to sice reakce přímo na to co mne zajímalo, ale v podstatě se tím nedá nesouhlasit. Když tu ale vzpomínáte ty akcionáře, tak do kterých akcií by jste teoreticky raději vložil svůj majetek... A nebo R?
Já si myslím, že zrovna Audi riskovalo v poslední době (asi tak 25let) docela dost a to zdaleka nemyslím jen design. A hlavně s mnohem větším úspěchem než Renault (a spousta dalších značek), a o ten jde tomu kdo něco dělá za účelem zisku především...
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:07
Re: Smekám!
Očividně akcionáři R jsou s designovou strategií zdá se spokojeni.
A za posledních 25 let muselo riskovat neb krom rallye až do příchodu řady V8 v podstatě nic neznamenalo.
Tak nějak od r.00 je to již stále ta samá písnička. Své klienty má, ti jsou spokojeni, akcionáři také. Není co řešit jejich designová strategie je správná.
Rencek stále experimentuje své klienty má, akcionáři jsou spokojení ... ;-)
Avatar - Andromeda
11. 1. 2009 17:34
Re: Smekám!
Tak já doufám a věřím,že Rencek zůstane svůj... ;-) ,že bude dál rozpoutávat svými produkty vášně a emoce...A kopněte do mne,ale Rencek pánové potenciál a vkus má ;-) ...
Já mu fandím ... :yes:
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:51
Re: Smekám!
Nie, preňho je to Renault a hotovo! Inak, pozri sa na jeho blog, [odkaz] Popchal Renault kam to len išlo. >:D
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 18:10
Re: Smekám!
Keď chceš hádzať kameňom, nesmieš bývať v sklenníku!
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:15
Re: Smekám!
>:D >:D
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 18:26
Re: Smekám!
:-O 8-s
To patrilo Tebe. Skús to pochopiť a dať si to do kontextu.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:35
Re: Smekám!
Jurajko a čo teraz ako? Pre teba, to myslím, tiež platí.
Avatar - jurajos
11. 1. 2009 18:38
Re: Smekám!
Príliš veľa myslíš na to čo z toho vždy vzíde.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:48
Re: Smekám!
A ty nie? Veď to aj tak potom vyzerá. >:D
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:48
Re: Smekám!
to má po otci, ten si to během početí taky myslel . Nebo to byla matka? ;-)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 18:50
Re: Smekám!
Vieš, škoda, že tvoj otecko ťa asi nemal rád. Alebo to bola mama?
Avatar - T613
11. 1. 2009 18:59
Re: Smekám!
Jo vždy jsem trpěl nedostatkem nenávisti a zloby od svých rodičů >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 19:15
Re: Smekám!
Tomu by som aj veril.
Avatar - T613
11. 1. 2009 19:26
Re: Smekám!
Ty si prostě náš zlatej matelko >:D :yes:
11. 1. 2009 20:00
Re: Smekám!
Bacha, pozlátko sa ľahko trhá, tak opatrne. Aby nás ten smrad pod ním nemilo neprekvapil... >:D
Avatar - T613
11. 1. 2009 20:04
Re: Smekám!
mě nenapadá jak by to dokázal >:D
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:24
Re: Smekám!
Ty si leda tak kus úbožiaka. Keď ti to začína utekať, nie si schopný už celkom nič napísať. :no:
11. 1. 2009 19:40
Re: Smekám!
Doteraz som veril, že si iba primladý na to, aby si písal slušne, k veci a s trochou rozumu. Čítaním tejto diskusie som sa presvedčil, že si už nezaslúžiš žiadne ohľady. Si úplný úbožiak, a od toho ti nepomôže ani nebeský zázrak,pretože absencia mozgu je neliečiteľná. :-!
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:24
Re: Smekám!
Máš pravdu. Pre teba to fakt platí. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 20:36
Re: Smekám!
Kolirát Ti to mám přopomínat? Do jednotlivých kategorií jsem zařadil jen ty, kteří si to zasloužili. Zde se nejedná o značku, ale o design. Kdyby design Ondelia nosil třeba znáček Toyoty, i přesto ho nechám vyhrát.

A vůbec, vážně Tě to tak mrzí, že jsem si vybral zrovna Renault? To je tak všechno, co pro to můžeš udělat.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 20:39
Re: Smekám!
A když už jsme u toho, na přehnané fandovství značky jsou tu jiní borci. Ale jelikož mají podobný vkus, jako ty, nevadí Ti to... :-!
11. 1. 2009 21:43
Re: Smekám!
Ford mlčí... ;-)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:26
Re: Smekám!
Pozri sa, nezdá sa mi, že Renault je fakt to pravé kupé. A ten Ondelios. Vieš, Ondelios, to štúdia ako každá iná. Takto ti poviem. Obdivuješ Vel Satis, kotrý je vesmírny. Ale aj Ondelios, ktorý má obyčajné tvary. Tak čo si mám o tom myslieť, než že ti stačí, ak je tam znak RENAULT?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 12:10
Re: Smekám!
Podle mě je Ondeliou prvotřídně navržený, s jedinečnou čistotou tvarů. i když je pravda, že na studii Vel Satis nemá, i tak nabízí odlyšnou filisofii, než zbytek světa (s výjmkou Citroënu, velkého konkurenta na poli koncepčních automobilů... :yes: )
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:25
Re: Smekám!
Jasné, či už intergalktický Vel Satis alebo konzervatívny Ondelios, sú úchvatné. Tak prečo asi, keď nie pre znak REANULT?
12. 1. 2009 14:31
Re: Smekám!
Kto má mozog, vie, kto nemá, vymýšľa takéto blbiny.
Avatar - Ronault.
11. 1. 2009 19:18
Re: Smekám!
Rozhodně v tom nevidím problém. Období před 30 lety dělal M-B hranaté auta a lidem se líbily. V koncem 90. let fičely barokně kulaté M-B, taky se líbily. Dnes se M-B vrací k hranám a opět zůstává oblíbený a líbí se stejným zákazníkům. Proč?

Guláš mám rád s knedlíkem, ale stejně rád si ho dám s chlebem, i když je pojetí chutě u každého jiné.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 20:32
Re: Smekám!
Musím říct, že předchozí, futuristický styl, mám radši. Minulý Mégane byl takový "MiniAvantime". Jeho záď, vkusně zakomponovaná do elegantního profilu, který přitom navazoval na energetickou příď, tvořila harmonický a nadčasový celek... :yes:

Nový Megane - Sic se nejedná o revoluci, jeho design (zejména v Coupé) je velmi povedený a harmonický. Doslova z něj číší nadčasovost (za pár let si to zde povíme). Přitom kupátko nezapomíná na zálibu Renaultu v nezvyklých zádích. Tato je sice na pohled klasická, ale přitom nesmírně propracovaná a dokáže vyčnívat z davu... :yes:
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2009 22:23
Re: Smekám!
Kamna na uhli jsou lepsi variantou. Ty totiz narozdil od rendliku funguji bezchybne i po prvnim pulroce uzivani.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 22:27
Re: Smekám!
Ty topíš kamny na uhlí?...
Avatar - Ada je zase tady
12. 1. 2009 02:18
Re: Smekám!
Na chalupe. Ty nemas chalupu?
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:27
Re: Smekám!
Musím uznať, že ten zadok sadol do toho Meganu. On bol totiž celý akýsi geometrický. :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 22:29
Re: Smekám!
Snoubil se s energetickou přídí, což tvořilo harmonický celek.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:38
Re: Smekám!
Ano. Raz išiel predomnou. Chvíľu som do toho zadku zapozeral, ale sa mi zapáčil. :-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 12:04
Re: Smekám!
Inu, MiniAvantime... :yes:

Líbí se mi jeho čistota tvarů a originalita.
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:26
Re: Smekám!
Mne pomenej, vyzerá ako tuctovka (viz dávna SZ), ale je tvarovo zaujímavý. :yes:
Avatar - pumpkin
11. 1. 2009 21:24
Re: Smekám!
Cenovo mu predražené Scirocco nemá ako konkurovať.

Už len hurá privítať Megana v showroomoch :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 22:06
Re: Smekám!
Já se setkal zatím s pětidvířkem. I to je sympaťák. Natož kupátko... :-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Smekám!
Pumpkin - evidentně jsi nečetl ani jeden test VW Scirocco,neuraž se,ale takovou pitomost,že je Scirocco předražené,může napsat jen hlupák (,,rencek,, je docela pěknej,ale konkurence pro ,,šíro,,to ani náhodou není).Scirocco je poměrně o dost lepší a i hezčí (i když krása je věc názoru).
P.S. : příště než něco napíšeš o nějakém autě tak si o něm něco zjisti >:-[]
12. 1. 2009 07:33
Re: Smekám!
Skôr by som počkal na ostrejšiu verziu Mégane a potom porovnával. Vlastnosti aj cenu.
Avatar - pumpkin
12. 1. 2009 15:15
Re: Smekám!
Len môj názor, tak kľud ;-)
To že máš objednané Scirocco ešte neznamená že je lepšie.
Prečo by to nemala byť konkurencia pre Scirocco mi ešte objasni?
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Smekám!
Pumpkin - tvůj názor ti samozřejmě neberu ;-).Lepší je nejspíš v poměru váha-výkon,jízdní vlastnosti(je nízké,široké,výborně ovladatelné),zpracování interiéru)..stačí? ;-).Cca 12 recenzí a samá chvála až je to divný..
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2009 22:25
Re: Smekám!
Tenhle autak vypada zepredu jako pramice. Neni ovsem tak kvalitni a navic bude plavat jenom chvili.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 1. 2009 22:27
Re: Smekám!
Máš pravdu. Auťáky obvykle plavou po vodě jen chvilku. Výjimkou byl Amphicar... >:D
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:27
Re: Smekám!
Keď je niekto permanentne napitý, plávajú všetky autá, nepretržite. >:D
Avatar - Well-being
11. 1. 2009 17:35
CENA / KVALITA
Ceny nových Meganů jsou opravdu zajímavé. I základní výbava je celkem slušná a v porovnání s konkurencí nadstandardní. Té kvality od Renaulta bych se však trochu obával. Nemám s ní žádné osobní zkušenosti, ale pokud se dá věřit diskutujícím ...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:40
Re: CENA / KVALITA
Dávaj si pozor na to čo hovoríš. Nadštandardná pokiaľ ide o cenu.
11. 1. 2009 20:01
Re: CENA / KVALITA
Sklapni oslík - jediný, kto tu netuší o čom hovorí, si tu ty.
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:47
Re: CENA / KVALITA
Aspoň, že ty to tušíš. :yes: :-)
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 17:39
A PREDSA!
Tak toto je šťuka roka. Minimálne z Francúzka. Pretože z tohto štátu po neskutočných rokoch prišlo nádherne auto. Už som sa pozeral mnohokrát, takže to nie je len také euforické zvolanie. Pozerám sa pozerám a skutočne neviem nájsť uhol, kde by nevyzeral tento Megane Coupe zle. Minulý Megan bol dobrý. Ale tento Megan, tak ten je skutočne úžasný. Fakt vyšlo z dielne Patricka LeQuémenta auto so svetovým dizajnom. :yes: :yes:
Ale, jedna vec sa predsa len nájde. Tie kovové ozdoby vpredu okolo nasávačov vyzerajú ako prilepené a zbytočne moc kričia. Inak, perfektné. Skutočne perfektné. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Donovan"
12. 1. 2009 00:12
Re: A PREDSA!
:yes:
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:44
Re: A PREDSA!
:yes:
11. 1. 2009 19:49
Bere dech
tahle kára je prostě úžasná, krásně drzej předek a jakoby nakopnutá záď v takovýhle kombinaci působí opravdu krásně, páni designéři udělali skutečně parádní vůz....smekám :yes:
Rozbalit vlákno
10
11. 1. 2009 20:30
Re: Bere dech
Aby ses nepotentočkoval!
11. 1. 2009 20:39
Re: Bere dech
hele co ti vadí? :-) to máš z megana nějakej komplex bo co? :no: ...... tvůj příspěvek je vskutku kvalitní a přidává této diskuzi na hodnotě ;-\ .....fakt tě nechápu
Avatar - T613
11. 1. 2009 20:49
Re: Bere dech
klídek.. s Navťou se už trochu líp známe ;-)
11. 1. 2009 21:41
Re: Bere dech
Klidně mu to řekni, že dech mi bereš jenom ty! >:D
Avatar - T613
11. 1. 2009 21:50
Re: Bere dech
no doufám, že se to nedozví tvá budoucí exmanželka >:D
11. 1. 2009 21:38
Re: Bere dech
To víš, my golfisti to těžko nesem
Avatar - HamilRS
11. 1. 2009 20:42
Re: Nádhera
Tak to se zase jednou renaultu povedl kousek :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2009 22:27
Re: Nádhera
Rychle do postele. Uz je po vecerce!
12. 1. 2009 07:30
Re: Nádhera
Ty mávaš ešte večierku? :-O
neregistrovaný "507--"
11. 1. 2009 22:46
JE TO JASNÉ
Tak sme toho zase dnes dozvedeli. Formula 1 je vraj sériovo vyrábaná...Passat CC je v skutočnosti CLS s odrezaným zadkom...no a to najlepšie na koniec vo vedľajšej diskusii od Ronaulta: ZNAK štyroch kruhov Audi sú postříbřené kolečka od záclony >:D >:D :yes:
Ale aspoň je čo dať do ZLATEHO VENTILKU. :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - T613
11. 1. 2009 23:16
Re: JE TO JASNÉ
no to vííš.. všichni se tu třepeme, abychom se nedostali do měděného šlaušku >:D :yes:
12. 1. 2009 07:37
Re: JE TO JASNÉ
507-- je inteligentný mladý muž s vyhrananým vyspelým názorom o autách, širokými znalosťami z konštrukcie áut, ich motorov aj ostatnej techniky, s históriou automobilizmu v malíčku a dokonalým citom pre dizajn, eleganciu a umenie. Sleduje trendy a vie ich fundovane vysvetliť a priblížiť každému laikovi. Jeho vytríbené názory sú ozdobou tunajších diskusií, a jeho láskavý prístup a trpezlivé vysvetľovanie princípov ostatným diskutujúcim sú ako osvietenie v dobách temna.

GTI, CHCEM TIEŽ DO ZLATÉHO VENTILKU!
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:28
Re: JE TO JASNÉ
Ďakujem za pochvalu. :yes:
12. 1. 2009 14:49
Re: JE TO JASNÉ
...no ty si iný kýbel...
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 15:15
Re: JE TO JASNÉ
Zas si zmenil názor?
Avatar - white label
11. 1. 2009 23:45
Re: JE TO JASNÉ
Ta Me2dova F1 to byla fakt síla!!!
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:16
Re: JE TO JASNÉ
To bola.
12. 1. 2009 01:05
První kusy v ČR?
neví někdo jestli už je v ČR na nějakém místě k vidění? Nebýt nemoci tak sem se už mohl projet novým meganem na slovensku :-(
"coupe" se mě moc líbí 5 dv. uz moc ne. Už se nemůžu dočkat verze RS a CC :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
12. 1. 2009 03:45
Re: První kusy v ČR?
Dneska jsem ho viděl v Brně. Je to směrem prodejna směrem na Blavu hned za Komárovem, jak se to tam jmenuje, to nevím. Bohužel tam měli dneska zavřeno.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 12:07
Re: První kusy v ČR?
Jih 2000?
12. 1. 2009 14:31
Re: První kusy v ČR?
to rozhodně bývala aspoň solidní firma, když jsem měl Mégana, akorát mi pořád volali z ústředí z PR jak jsem spokojený s opravou Masteru :-!
12. 1. 2009 22:23
Re: První kusy v ČR?
no co vím tak v Brne je JIH 2000, Pokorný, Oportuniti... sem jezdím já ale to je Brno-Líšeň a podle kamaráda co tam děla mechoše už jim stoji na place ;-)
Avatar - Dinar
12. 1. 2009 08:35
Realistické ceny,
to je to, co bych na tomto renaultím počinu ohodnotil nejvíce, vědí, kde aktuálně stojí, a ceny tomu odpovídají. Jinak, z ohlasů na nový megane se mu vyjma klasické renaultí neduhy, stále nedokonalý posaz a přeposilované řízení, nic moc nevytýká a jízdní vlastnosti jsou celkem chváleny. V případě karosářsky i podvozkově tužšího kupé to bude nejspíš ještě lepší než u 5D, takže není důvodu si myslet, že tohle auto neuspěje. S oturbenou jednačtyřkou a cenou kolem třistapade to bude jistě zajímavější a stylovější volba než zatím zaklínači hadů vzívané Bravo. Na mě dělá tohle auto dojem vydání se cestou astry kupé, takže proč ne, designově je to sice víc líbivé než opravdu zajímavé, ale z reakcí je vidět, že to mnohdy zcela stačí. Věřím, že se tu v budoucnu budeme moci často dočís, ...si rači koupím krásnýho megana kupé než předražené široko, takže nic nového pod sluncem. Jen radím nezapomenout si do megana brát kšiltovku s výšivkou od Alonsa, ať je každému jasné, kdo to auto ladil. ;-)
Rozbalit vlákno
4
12. 1. 2009 10:03
Re: Realistické ceny,
Príspevok ako balzám... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2009 12:08
Re: Realistické ceny,
Kšiltovka se nezapomíná... :-)
12. 1. 2009 22:25
Re: Realistické ceny,
ja nosim jen F1 bundu ale taky ji nezapominam :-)
neregistrovaný "Donovan"
12. 1. 2009 14:18
Re: Realistické ceny,
Nezaznamenal jsem, že by někdo kritizoval posaz za volantem. Naopak, z toho co jsem četl je to konečně Renault, který umožňuje dát sedadlo dostatečně nízko...