Atraktivní třídveřový automobil Megane Coupé z dílen Renaultu bude na našem trhu doplňovat klasický pětidveřový hatchback, oproti kterému je o 10 tisíc korun dražší.
Asi proto, že je to coupe. Takže vyvolat dojem exkluzivnějšího nemasovýho vozu...kdo vi :-)
Treba ja spatřju jako dost pozitivní, že Renault konečně opustil koncepci tech archaickejch radií co do Megana daval. Pokud takto vypadaji všechny je to kus cesty dopředu
nazyvat 3dverove megane kupe je urazkou meho 2dveroveho meg coupe.
zastarale radio? diky ovladani pod volantem se ho nemusim dotykat, takze mala tlacitka ani vzhled mi nevadi
Coupe je daleko hezčí než 5dv, hlavně zezadu a z boku. 5dv má sice moderní a od mazdy okopčené vytažené přední blatníky ale dál v profilu směrem dozadu tento prvek na nic nenavazuje a končí jakousi rovnou, tupou linkou. U coupe zadní linie na ten přední blatník navazuje podstatně harmoničtěji a dokonce bych řekl, že designer měl za základ 3 dv. a 5dv jenom napajcoval. No a rozdíl v ceně máš v článku vysvětlený "sportovnější podvozek s upravenými tlumiči".
Z pohledu marketingu je výhodnější prodávat to jako kupé než 3 dveř. hatchback i když nějaké sport. prvky tam budou, viz info o podvozku. Ona totiž hranice mezi 3dveř hatchem a cupé je velmi tenká (např. Scirocco) stejně jako mezi 5dveř. hatchem a kombi - dnešní "sportbacky", ale také některé starší avanty s extrémě "položenými" dveřmi zav. prostoru.
A svým způsobem i první hatchback R16 připomíná paradoxně s krátkou "třetí řadou" bočního prosklení na dnešní poměry spíš zkrácené kombi - Audi nazvané sportback. Pro R16 by se ale spíš s trochou nadsázky hodil název typu "shortkombi" :-). Ale v podstatě je to jen hra se slovíčky a vytváření nových kategorií jako třeba 4dveř. kupé...
Každopádně toho má toto kupé designově až příliš mnoho společného s hatchbackem, podobně jako u o dvě generace staršího "vajíčka". Celkově je pro mne design nového Meganu obrovským zklamáním, hlavně proti předchozí generaci která byla designově originální, odvážná (záď) a nic nekopírovala.
Tohle je jen mozaika stylu a prvků současné, "úspěšně líbivé" produkce automobilů. i když "slepena" kvalitně.
Pár příkladů: masivní nadprahová lišta - 5dv. jako A6, 3dv. jako Scirocco, vytažení rohu světlometu do kapoty jako BMW 5, palubní deska-hlavně střední část přesně jako BMW, velká "díra" ve spodní části nárazníku jako Peugeot, nebo boční profil jako Auris křížený s Leonem...
I když nejsem velký příznivec Renaultu ani současné "francouzské" produkce, když jsem poprvé viděl nový Megan minulé generace, prohlížel jsen si ho hodně dlouho a na chvíli jsem si dokonce dovedl představit, že bych takto vypadající auto chtěl vlastnit. Něco ani vzdáleně podobného ale u nového Meganu nehrozí. Podobný pocit jako počátkem devadesátých let u Hondy Civic, tehdy designově na vrcholu, nádherný nízký a rozčaplý 3dveř. "monolit", žádná slátani trendů s vánočními cingrlátky pouťového charakteru jako poslední plexi-odrazkový model Civiku s falešnými výfuky
(vrchol líbivosti designu).
Návíc Renault další naprostou designovou nenávazností na předchozí model (po kolikáté už!) dokazuje, že stále tápe a chybí mu zdravá dávka sebevědomí. Navíc tím nepřímo poškozuje zákazníky předchozí generace.
A jsem zvědavý co budou na tuhle "bublinu" říkat zapřisáhlí příznivci R26 i s jeho opěvovaným designem, až přijde jeho generační "buble" výména... Další skvělý "tradiční" design Renaultu?!
To ze vsechny automobilky maji navaznost na vsechny modely je jejich problem... Renault to dela takhle... Proc vyvijet stary design kdyz muze udelat novy? proc stale navazovat na predchozi auta? Viz audi A4... Pekny hnus.. Ci nova oktavka je vafoukla stara a to mi nikdo nevymluvi... Kdyz to pozoruju na parkovisti tak je to stejne auto.. Renault se chce proste odlisit a on uz takovy hold JE....
Máte pravdu, Renault to dělá takhle... viz nový Megan.
A jestli se vám hnusí nová A4 je to váš problém, Audi má jistě dost zákazníků i pro tento model...
Rozhodně bych ale design(ale ani auta a vlastně nic)nedělil na "staré" a "nové" jako vy, ale raději na dobré a špatné. Co je "nové" totiž není automaticky lepší.
Příkladem je dle vás jistě starý, ale pro většinu lidí pořád velmi dobrý Golf.
A zkuste se podívat jak odstupem času opticky působí fotografie "staré" III. generace Golfu proti "novým" vozům s té doby včetně Renaultu...
Představ si, že ví a dokonce jsem toho Favorita i vlastnil a úplně nového v bílé barvě s výbavou SLX. Bertone ho sice nakreslil, ale než se ho soudruhům podařilo vyrobit tak uteklo spousty vody o současnoti nemluvě...
přiměřeně Tvému postu = F1 je tak sériová jako "tamto cosi" sportovní. ....a pořád jich jezdí víc než "takových" koncepů že?
Jestli to nebude tím že o "VW sport" nikdo nikdy neslyšel.
to není předobraz, to JE sériovka, ostatními si můžeš pokochat zde [odkaz] ostatní, ZEJMÉNA NAFTOVÉ, paskvily bych si schoval do jiných threadů, kde někoho oblaží :-!
Ale já som myslel, že predobraz sériovej verzie je ten koncept VW BLUE SPORT a nie Formula 1 Renault. Na druhej strane, ak je podľa niekoho monopost Formula 1 sériový model, tak musím uznať, že... :-):-):-):-):-):-)
ale 507 pročpak se rozčiluješ? Neprovokoval jsi náhodou trochu zde - čistě náhodou - v diskuzi o Renaultech s jakýmsi paskvilem od VW, s hláškami typu "koukněte na co se zmohl mainstreamový výrobce"? Na to jsem Ti poslal na co se zmůže jiný mainstreamový výrobce >:D - potom jsi začal laborovat cosi se sériovou výrobou, a očividně jsi nepochopil Renault World Series. No, Tvůj problém to bude.... :-!
hmm když jeden o voze a druhej.... tak ano, máš pravdu, těch mrazů už bylo dost. Ale sněhu by mohlo být víc ne? I když, kdo má pořád zametat ty chodníky. A chudáci důchodci. Teta má taky ráda série hlavně Dallas....
Dobře, tak pro ty nejpomalejší:
Sériové číslo udává pořadí kusu v sérii. U běžných automobilů jde VIN, normálně jde o číslo podvozku nebo šasi. Vozy F1 nejsou vyjímka, a i tyto dostávají sériová čísla. Příkladem pouze pro tebe například tohle krásné Ferrari A. Prosta, se sériovým číslem 122 [odkaz]
Tak buď prosím tak laskav, a přestaň tady unavovat zlatými ventilky, bohužel nevíš kdy přestat.
Klidně zopakuju: F1 je tak sériová jako "tamto cosi" sportovní.
Ako si sem dal čierne písmo.
Hele, je úplne jedno, či je aj Formula 1 v sériach. Já som povedal, že toto bude sériové auto, teda bežné auto a ty si mi podal, že aj Formula 1 je sériové auto a teda je to viac než tento roadster od VW.
Ale dokážeš snad vnímat přínos mezi stavbou F1 a konceptu na autosalon.
Technika z F1 se v některým Renaultu objeví je stěží, navíc nemají pořádný model u kterého by to nějak marketingově využili.
Tenhle concept VW se takové podobě do série asi nedostane, ovšem po určitých úpravách ho tady můžeš mít za 4 roky stejně jako VW concept R(Eos), VW concept A (Tiguan), VW IROC (Scirocco) a tak by se dalo pokračovat.
mě přijde že marketingově to využívají skvěle - pomocí Alonsa a celé divize Renault Sport. Hlavně studnice ze které mohou čerpat při návrhu sportovních aut je široká, zatímco VW zbývá co? Nacpat tam turbo, dsg a hlavně NAHLAS říkat co je sportovní.
No jasně, bez F1 prostě schopné sériové kupé nelze vyrobit. To musí zásadně vycházet z F1! A bez Alonsa, no tak to už vůbec.
Já to říkal: nezavádějte internet na I. stupeň ZŠ ono se vám to vrátí. A už je to tady!
3x3 je 9 a přišel s tím Me2d...
A to je zajímavé, že ty "trapné" dvojspojky už má i Porsche, BMW a další a ti co je nemají na nich rychle pracují, aby nedopadli třeba jako Renault s Alonsem v nejdražší reklamě na světě - F1! A proč má dnes BMW v každém druhém motoru jedno až dvě turba i když tuto technologii dříve z principu nepoužívaly? Tomu se říká vývoj! Velmi rychle se blíží doba kdy pořádný motor be přeplňování ani nevyrobíš, při splnění všech těch přísných limitů. A s manuálem budeš bryz v běžném autě vypadat trošku úchylně. Dávej na sebe cestou ze školy pozor a brzy se toho dočkáš!
Jasně že Porsche má UŽ dvojspojku když jí vymysleli v 80tých letech ale to nevíš co?
Ty jsi totiž tak trochu ignorant co za víkend dokáže napsat snůšku blábolů typu že Golf 1 měl revoluční koncepci "vše vpředu" a vrcholící hláškou že od 1. generace byl Golf kopírovaný - i když sám vznikl jako rebrand Audi 50 >:D Tak mi ještě řekni, jak skvěle turbo šetří přírodu ať můžu jít spát, to víš, zítra musím do škol(k)y
Ty jsi tak geniální, že většinou víš už předem co vlastně kdo ví a neví a jak to myslí. Bohužel to málokdy pochopíš a např. při srovnání s colou si schopen málem tvrdit, že jsem srovnával jízdní vlastnosti Méganu s CLEVER colou. Jednou plácáš nesmysly a o ubohé dvouspojce a turbu, které "cpe" VW do rádoby sportovních aut a když ti napíšu, že už to dělá i Porsche a BMW a bude to mít brzy většina automobilek, tak tady začneš potit argumenty, které s mými nemají nic společného, nebo ty mé spíš potvrzují.
Nevím o tom, že by jsme spolu řešili kdo vymyslel "dvouspojku", ale ty víš jistě, že to nevím. Když se začaly testovat první VW s dsg tak tato informace byla v úvodu každé části textu o této převodovce, ale ty jsi právě objevil Ameriku! Já se tady taky můžu klidně rozepsat o něčem a na konci napsat: "TO nevíš co, ignorante"! Naštěstí mi zatím duševní zdraví slouží, tak že podobně ubohé odvety nečekej. Nebudu ti ani říkat "***" jako ty, protože mně argumenty nedocházejí. A jak to celé omlouvá tvou argumentaci, že cpát do auta takovou techniku je blbost. Já ti jen napsal, že pokud je to blbost tak tu blbost už dělá čím dál víc hodně dobrých automobilek a podle tebe to dělají špatně. Asi budeš chytřejší než oni. Podle toho co píšeš o kousek níž by jsi měl být minimálně poradcem pro automobilovou dopravu v EU. Me2d: "Já věřím tomu, že svět funguje trochu falešně a že největším průkopníkem tý falše je Německo a zájem Německa a VW je dost podobný..."- konec tvé citace. A jsme doma, tos mohl říct hned, že máš těžký komplex z Německa potažmo s VW, nemusel jsem s tebou ztrácet čas. To jsem si asi dovolil moc, když jsem se opovážil tvrdit, že by něco tak německy neotesaného mohlo být lepší než něco ušlechtile francouzského. Nevím kde se to v lidech bere snad nějaké pozůstatky z 2. svět. války, to by se dalo pochopit, ale v tvém věku, no každopádně já s tím opravdu nechci mít nic společného...
a není nějaká možnost že mám například Německo dost rád - proto umím německy - díky čemuž jsem jejich vidění světa blíž, protože půl dne mi běží v pokoji n-tv nebo n24, a že z jejich dokumentů dokážu pochopit co v AMR neřeknou? Ono je to totiž tak, že ONI to myslí dobře pro sebe. Ale co je dobrý pro ně, není dobrý automaticky pro nás. A řekněme úplný základ je v tom že v Německu se jezdí dál, což jednoduše umožní blbýmu TDI aby se aspoň ohřálo, což ani tady spousta lidí nedokáže pochopit.
Až tak jednoduché to není. Přesto vetšina konkurenčních automobilek pořádný přeplňovaný motor a navíc 2-spojkovou převodovku nabídnout nedokáže. Ve 2-spojce je budoucnost převodovek, ať se ti to líbí nebo ne. A s přeplňováním je to podobně.
Nesmíš zapomínat, že VW má kam šáhnout. V koncernu mají Audi. Automobilku, která si na sportovní image zakládá. Která má s motorsportem dlouholeté pletky a většinu dobrých motorů koncernu práve pochází z jejich vývoje.
Já tvrdím, že vícenáklady na přeplňované motory převyšují úspory paliva. Přeplňování je v první řadě trendy než nutnost. S tím souvisí přímo potřeba převodovek s více stupňi, protože turbomotor má menší spektrum otáček, menší motor zase menší krouťák. Tzn. ten trade-in je za atmosférický 2.5 šestiválec s pětikvaltem za přeplňovanou 1.8 se sedmistupňovou DSG. Čili ten "spor" dá-li se tomu tak říkat je mnohem hlubší. Já věřím tomu, že svět funguje trochu falešně, a že největší průkopník tý falše je Neměcko, a zájem Německa a VW je dost podobný. To samý je s aplikací nafty via TDI, protože jestli se v některý zemi pravidelně stěhuje půlka národa každý týden na západ a zpět tak v ČR to není.
Průkopník falše? V tom případě jsem francouzy a ostatní automobilky pokrytci, že na tu hru přistoupili...
Trend přeplňování vychází z myšlenky, že většina motorů běží v první třetině otáčkového rozsahu, kde jsou maloobjemové motory úspornější. Díky přeplňování nemají problém s pružností a zátahem z nízkých otáček. Samozřejmě pokud je budeš využívat naplno, se snahou dosažení stejné dynamiky, jako s podobně výkonnou atmosférou, výrazně poskočí spotřeba. To už ovšem záleží na zvážení každého řidiče, co vlastně chce (úsporu či výkon) a naučit se motor využívat.
Přínos vícestupňových převodovek je zcela jasný. Udržovat agregát v optimálních otáčkách, při jízdě dálniční rychlostí výrazně snížit otáčky. 2-spojka navíc přináší jen samé klady. Platí to hlavně v případě moderní konstrukce. DSG 7°, nemá "mokré" spojky narozdíl od Fordu či Volva nebo starší verzi DSG se 6°. Dále tak snižuje spotřebu, pak je tu komfort a pohodlí řazení. Při sportovním řazení je převodovka rychlejší než manuál. Tady není důvod k nějakým pochybnostem a podezírání. Přínos je zcela jasný.
A naftové motory...každý si dokáže snadno spočítat, zda při svém ročním proběhu naftu opravdu potřebuje nebo ne. To, že v domnění úspory lynčuje sám sebe a zběsile hlídá palubní počítač, přitom aktuální nízká spotřeba v závěrečném zúčtování projevit vůbec nemusí. U nových aut to platí dvojnásob. Rozdíl v ceně nové nafty a stejně výkonného benzinu, je někdy hodně okatý. Pak může snadno dojít k situaci, že při zcela běžném ročním průběhu je A4 3.2 FSI výhodnější než 3.0 TDI.
A kupovat malou naftu, do auta tipu Fabia či Corsa je úplný nesmysl.
no píšeš to samé, jenom to říkáš jinak. Ty věci jsou bezesporné. Problém je v tom "zvážení co kdo chce" - znáš snad někoho kdo by si kupoval turbomotor primárně kvůli nižší spotřebě? Kdo by odolával zátahu "vocpoda"? Šel bych tak daleko, že bych se odvážil tvrdit, že běžný řidič bude s turbo 1.4kou jezdit za víc než s atmodvoulitrem ve stejným autě.
Mainstreamová automobilka prišla aj s peknou štúdiou Up!...
Séria bude opäť čosi klasicky hnusného - či hnusne klasického?
Čo má a nemá tešiť mňa, o to sa nestaraj. Radšej vypni internet a bež sa učiť, aby si nemal na vysvedčení nejakú hanbu.
No tak s absenciou mozgu ti naozaj nepomôžem, ten svoj využívam docela dostatočne.
Up! sa úplne mení - z motora vzadu a zadného náhonu má byť v sérii "všetko vpredu". A to totálne mení všetko, pretože pod kapotu štúdie sa ťažko vojde nejaký rozumný motor. Predok sa musí natiahnuť aj zmohutnieť a tým pádom je šmrnc konceptu úplne v keli. Keď toto nevieš pochopiť tak radšej nepíš.
Přesně,popřípadě po ondulaci... ;-)
Těžkej "obšleh",nedej bože něco obdobného představit někdo jiný...
Nicméně,tak nějak mi na mysli vytanulo ono zmiňované "partnertství"(správně ovládnutí) Porsche a VW... že by první hmatatelný důkaz budoucích možných "přesahů",variací,verzí...
Mrkni se na profil CC a CLS. Jestli to není CLS tak nevím. Jak udělat 4dv. kupé jinak? Mrkni třeba na nejstarší z nich RX-8. A jak dělat kupé celkově? Proč Corvette má jiný profil než Aston, ten jiný než Ferrari, a to jiné než Porsche a to jiný než 110R? :-!
Tenhle koncept je jen útok na podvědomí lidí, kteří by chtěli "šlágr" mezi kabriolety Boxster, ale nemají na něj. :-!
Hele ty profesor jeden. Passat CC má líniu strechy až takmer úplne po zadnú časť časť auta. Mercedes-Benz CLS má za líniou ešte kufor. A preto sa ešte mne dokonca zdá, že CLS je skôr limuzína. To len ty s tvojou myslou si myslíš, že ak sa niečo volá rovnako, teda štvordverové kupé, tak to musí vyzerať rovnako. Hádam mi nechceš povedať, že limuzína môže mať také možnosti v karosériach ako segment kupé, ty mudrc.
Ubohé, skutočne úbohé. Ach, ako niekto môže tárať takéto hlúposti. Ty sa musiš smiať pri tom. Passat CC je jedinečný. To potom sú všetci pre teba rovnaký.
CLS, Panamera, RX-8, Rapid, Estoque. Ti všichni mají své vlastní linie profilu. Jen CC ve všech z profilu silně evokuje CLS. Hmm.. asi se to celému světu zdá
Já se s nikým nesrovnávám >:D >:D
Už velice dlouho používám vlastní hlavu >:D
To jen mimoděk takový menší důkaz, že nejen já si toto myslím >:D
A nikde jsem nenapsal, že CC je přesná kopie profilu CLS, ale že profil má za úkol silně evokovat dražší a lepší CLS >:D
Ty si moc rozumu nepobral. Mrkni se i na mnohem starší diskuze. Zjistíš, že svůj názor neměním. ;-)
Na rozdíl od tebe se můj názor nevyvíjí podle toho co píšou v Maximu/Esquire/Speed ;-)
Genetický prohřešku minulého století,nevšiml jsem si,že bych kdy ztrácel čas debatou či řádky s týpkem tvého formátu.
Tudíž svoje duševní a psychické běsy adresně směruj úplně jinam...
Prečo to neodkážeš sebe? Si tu na smiech. Choď niekam inde. Trebárs garaz.autorevue.cz. Tam zapadneš. Tu nie si ani na smiech. Tu si len na plač. Kto tu má byť na teba zvedavý?
Panebože,kam to ten svět spěje -> vzpoura tupounů,host vyhazuje vrchního,IQ tykve "doporučuje"...
Řekni,proč rodiče tenkrát nešli radši do kina nebo třeba na schůzi... 8-s
Re: Vám se při pohledu na tachometr nezvedá žaludek?
Samozřejmě že regulace je všude, ale jde o tu velkou svítící plochu. Místo aby mozek ve tmě viděl jen číslici, musí ze svítího rámečku dešifrovat černou číslici, IMHO je to horší.
Podobné řešení nabízí nedávno uvedený C3 Picasso - snad se z toho nestane móda, je to krok zpět. Zlaté přístrojovky SAABů.
Jak se tak divam na ceny Volkswagen Scirocco tak se musim smaaat... Renault nasadil ceny moc pekne... :yes::yes: Az bude Megane SPORT tak to bude supa taky...:)
Ceny Scirocca zde:
[odkaz]
Já se zase musím smát (nebo spíš plakat), když se na to "sportovní kupé z Meganu" jen podívám a to tam vedle něho ještě to Scirocco ani nestojí. Tady má zase někdo potřebu srovnat cenu Coca-Coly s "CLEVER" colou. Srovnatelný model by mohl být teoreticky Golf kupé, naštěsti se VW podobných designových hybridů vyvaroval.
teplá Coca-Cola je dobrá na zastavení průjmu že? za to stojí si připlatit.
Už jsme si zvykli že VW je "pozersport" zatímco s Renaulty se závodí viz [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Takže až bude mít Scirocco sportovní historii aspoň 10 let, tak přijď a vypravuj o sportovních kupé v uvozovkách.
Scirocco přece nemá v popisu práce hrát si na nějaký ostrý sportovní náčiní. Ale hlavně dostupný zábavný kupátko s parádím lookem. Nebo pochybuješ o jeho schopnostech na silnici? Pokud ho v testech staví po bok BMW 125i a přesto odchází neporaženo, pak na něm asi něco bude. Zatím je nejsilnější verze 2.0 TSI na 200koních, ale ostřejsí verze přijde co nevidět.
[odkaz]
Mégane Trophy 2009 memá mít tecnicky a taky cenou (kterou se tady většina ohání) s tím autem nad příspěvky nic společného. Možná tak část názvu, (pro změnu už ne coupe) tvar světel a základní siluetu. Nebo se snad Megane coupe bude nabízet s 3,5l 6vválcem o výkonu 360 PS, zadním náhonem a poloaut. přev. s řazením pod volantem. Čím chceš argumentovat dál? Monopostem Ranaultu z F1? To ta diskuse začne odpovídat úrovní prního stupně ZŠ...
jako jediný idiot který tady přirovnává Mégane Coupe vs VW Scirocco ke Coca-Cola vs. CLEVER Cola jsi ty.
Pochopil jsem to i v kontextu tvýho příspěvku jakože "GTI dává jméno třídě", "lux vysavačům"....
Tzn. můžeš vysvětlovat jak chceš co jsi myslel svým Já se zase musím smát (nebo spíš plakat), když se na to "sportovní kupé z Meganu" jen podívám a to tam vedle něho ještě to Scirocco ani nestojí
Já myslel svým příspěvkem JENOM TO, že plakat rozhodně nemusíš, a rozhodně nemáš důvod povyšovat Scirocca nad Megane.
Odkaz na Trophy je odkaz na sportovní kořeny, který platí k puncu sportovního auta, a ten bude tohle Coupe mít, a Scirocco si ho nemá kde půjčit.
Za prvé s tou colou to byl protiargument na to, že tady spousta lidí tvrdí, že už jen k vůli rozdílu v ceně přece musí být ten Megan kupé lepší než nějaké předražené Scirocco. Nemusí stejně jako CLEVER COLA není lepší než Coca-Cola jen proto že je levnější. Že sis domyslel, že jsem tím chtěl přirovnat rozdíl kvality těchto dvou limonád s kvalitou těchto dvou aut je čistě tvá konstrukce. Navíc má kritika je zatím zaměřena pouze na design vozu a na ten snad mohu mít sice subjektivní, ale svůj názor. Většina z vás co ho tady už teď vychvalujete v něm ani neseděla natož aby v něm jela, navíc zatím u nás nevyšel žádný jeho silniční test. Scirocco má za sebou neuvěřitelně úspěšné testy v prestižních moto časopisech a navíc s ním mám i menší osobní
zkušenost. Rád si tedy počkám na první srovnávací test těchto vozů a časem i na srovnání prodejních čísel. Jsem velmi zvědavý jak moc mu pomohou jeho půjčené "sportovní kořeny, které platí k puncu sportovního auta..." Teď nevím jestli bych měl na závěr napsat spíš AMEN, nebo ALONSO...
P.S. Věřím že Scirocco se obejde i bez půjčování kořenů, dobré kořeny má totiž přímo ve svém jméně!
jsi chudák jestliže musíš vytrhávát věci z kontextu, na víc se nezmůžeš? Domnívám se že IQ nad 80 by Ti mělo stačit k pochopení sériovosti monopostu, kterých se vyrobí na sezonu několik, ostatně mají sériová čísla, a sériovosti nějakýho konceptu, o kterým jenom ty tvrdíš ze z něj bude cosi. A když zvládneš pochopit tohle, tak se zkus zamyslet nad odkazem na Renault World Series. Víš ty chudáčku, já slovo "výroba" nepoužil, použil jsem "sériovka"
>:D >:D
Hele, hádam mi nechceš povedať, že sériovka ako bežné auto na cesty a Formula 1 len preto, že jeden kus je urobený v malej sérii je to isté. >:D:yes:
Skutočne oceňuje to, ak poviem že toto je predobraz sériovky a ty dokážeš na Formulu 1, argumentuješ tým, že je vyrábaná tiež v sérii. >:D >:D:yes:
jeden kus no to už je extrémně malá série >:D
Ne ale vážně, baví Tě se hádat o blbosti? Je snad jasný že to není masová produkce. Současně je taky jasný, že co není unikát je sada, mini série, limitovaná edice. Všechno u čeho se sleduje nějaká řada je série. Současně se nabízelo "série" jako překlad ze series, který jsou závody, seriály. Jenom ses prostě chytil banality....
Jasné. Takže sériové autá a Formula 1 sú také isté sériové výroby, lebo aj Fromula 1 sa vyrobí v pár kusovej sérii. >:-[] >:-[]:yes: To bere dych. >:-[]
Tak proti tomuto auťáku se snad nedá říct křivé slovo. Vypadá skvěle. A jelikož celková kvalita nemůže být špatná, zde je vše na volbě srdcem...
Jako úhlavní konkurent modelu je Scirocco. Nic proti, ale už při prvním posouzení designu u mne Megane jasně vede. Co potom v úpravě RenaultSport... :yes:
Chápu, že jsi zarytý fanoušek Renaultu, ale jak se někomu můžou stejně líbit dva tak maximálně odlišné přístupy k designu - nový a starší Megane. Některý z těch dvou stylů ti přece musí být bližší? Nebo je ti to jedno, neřešíš to a Megan byl je a bude prostě nej...a nejhezčí bude nový ve verzi sport, kterou zatím nikdo neviděl...?
a proč nesmést ze stolu starý model a nezačít od znovu? Snad od toho ty designery platí, aby přicházeli s něčím novým. To, že se některé automobilky nebojí experimentovat je jim spíše ke cti než naopak. Pochopitelně akcionáři trpí neb to není rána na jistotu a lá Audi, ale když jsou ochotni to risknout? Tak proč ne?
Nebyla to sice reakce přímo na to co mne zajímalo, ale v podstatě se tím nedá nesouhlasit. Když tu ale vzpomínáte ty akcionáře, tak do kterých akcií by jste teoreticky raději vložil svůj majetek... A nebo R?
Já si myslím, že zrovna Audi riskovalo v poslední době (asi tak 25let) docela dost a to zdaleka nemyslím jen design. A hlavně s mnohem větším úspěchem než Renault (a spousta dalších značek), a o ten jde tomu kdo něco dělá za účelem zisku především...
Očividně akcionáři R jsou s designovou strategií zdá se spokojeni.
A za posledních 25 let muselo riskovat neb krom rallye až do příchodu řady V8 v podstatě nic neznamenalo.
Tak nějak od r.00 je to již stále ta samá písnička. Své klienty má, ti jsou spokojeni, akcionáři také. Není co řešit jejich designová strategie je správná.
Rencek stále experimentuje své klienty má, akcionáři jsou spokojení ... ;-)
Tak já doufám a věřím,že Rencek zůstane svůj... ;-) ,že bude dál rozpoutávat svými produkty vášně a emoce...A kopněte do mne,ale Rencek pánové potenciál a vkus má ;-) ...
Já mu fandím ... :yes:
Doteraz som veril, že si iba primladý na to, aby si písal slušne, k veci a s trochou rozumu. Čítaním tejto diskusie som sa presvedčil, že si už nezaslúžiš žiadne ohľady. Si úplný úbožiak, a od toho ti nepomôže ani nebeský zázrak,pretože absencia mozgu je neliečiteľná. :-!
Kolirát Ti to mám přopomínat? Do jednotlivých kategorií jsem zařadil jen ty, kteří si to zasloužili. Zde se nejedná o značku, ale o design. Kdyby design Ondelia nosil třeba znáček Toyoty, i přesto ho nechám vyhrát.
A vůbec, vážně Tě to tak mrzí, že jsem si vybral zrovna Renault? To je tak všechno, co pro to můžeš udělat.
Pozri sa, nezdá sa mi, že Renault je fakt to pravé kupé. A ten Ondelios. Vieš, Ondelios, to štúdia ako každá iná. Takto ti poviem. Obdivuješ Vel Satis, kotrý je vesmírny. Ale aj Ondelios, ktorý má obyčajné tvary. Tak čo si mám o tom myslieť, než že ti stačí, ak je tam znak RENAULT?
Podle mě je Ondeliou prvotřídně navržený, s jedinečnou čistotou tvarů. i když je pravda, že na studii Vel Satis nemá, i tak nabízí odlyšnou filisofii, než zbytek světa (s výjmkou Citroënu, velkého konkurenta na poli koncepčních automobilů... :yes: )
Rozhodně v tom nevidím problém. Období před 30 lety dělal M-B hranaté auta a lidem se líbily. V koncem 90. let fičely barokně kulaté M-B, taky se líbily. Dnes se M-B vrací k hranám a opět zůstává oblíbený a líbí se stejným zákazníkům. Proč?
Guláš mám rád s knedlíkem, ale stejně rád si ho dám s chlebem, i když je pojetí chutě u každého jiné.
Musím říct, že předchozí, futuristický styl, mám radši. Minulý Mégane byl takový "MiniAvantime". Jeho záď, vkusně zakomponovaná do elegantního profilu, který přitom navazoval na energetickou příď, tvořila harmonický a nadčasový celek... :yes:
Nový Megane - Sic se nejedná o revoluci, jeho design (zejména v Coupé) je velmi povedený a harmonický. Doslova z něj číší nadčasovost (za pár let si to zde povíme). Přitom kupátko nezapomíná na zálibu Renaultu v nezvyklých zádích. Tato je sice na pohled klasická, ale přitom nesmírně propracovaná a dokáže vyčnívat z davu... :yes:
Pumpkin - evidentně jsi nečetl ani jeden test VW Scirocco,neuraž se,ale takovou pitomost,že je Scirocco předražené,může napsat jen hlupák (,,rencek,, je docela pěknej,ale konkurence pro ,,šíro,,to ani náhodou není).Scirocco je poměrně o dost lepší a i hezčí (i když krása je věc názoru).
P.S. : příště než něco napíšeš o nějakém autě tak si o něm něco zjisti >:-[]
Pumpkin - tvůj názor ti samozřejmě neberu ;-).Lepší je nejspíš v poměru váha-výkon,jízdní vlastnosti(je nízké,široké,výborně ovladatelné),zpracování interiéru)..stačí? ;-).Cca 12 recenzí a samá chvála až je to divný..
Ceny nových Meganů jsou opravdu zajímavé. I základní výbava je celkem slušná a v porovnání s konkurencí nadstandardní. Té kvality od Renaulta bych se však trochu obával. Nemám s ní žádné osobní zkušenosti, ale pokud se dá věřit diskutujícím ...
Tak toto je šťuka roka. Minimálne z Francúzka. Pretože z tohto štátu po neskutočných rokoch prišlo nádherne auto. Už som sa pozeral mnohokrát, takže to nie je len také euforické zvolanie. Pozerám sa pozerám a skutočne neviem nájsť uhol, kde by nevyzeral tento Megane Coupe zle. Minulý Megan bol dobrý. Ale tento Megan, tak ten je skutočne úžasný. Fakt vyšlo z dielne Patricka LeQuémenta auto so svetovým dizajnom. :yes::yes:
Ale, jedna vec sa predsa len nájde. Tie kovové ozdoby vpredu okolo nasávačov vyzerajú ako prilepené a zbytočne moc kričia. Inak, perfektné. Skutočne perfektné. :yes::yes:
tahle kára je prostě úžasná, krásně drzej předek a jakoby nakopnutá záď v takovýhle kombinaci působí opravdu krásně, páni designéři udělali skutečně parádní vůz....smekám :yes:
hele co ti vadí? :-) to máš z megana nějakej komplex bo co? :no: ...... tvůj příspěvek je vskutku kvalitní a přidává této diskuzi na hodnotě ;-\ .....fakt tě nechápu
Tak sme toho zase dnes dozvedeli. Formula 1 je vraj sériovo vyrábaná...Passat CC je v skutočnosti CLS s odrezaným zadkom...no a to najlepšie na koniec vo vedľajšej diskusii od Ronaulta: ZNAK štyroch kruhov Audi sú postříbřené kolečka od záclony >:D >:D:yes:
Ale aspoň je čo dať do ZLATEHO VENTILKU. :yes:
507-- je inteligentný mladý muž s vyhrananým vyspelým názorom o autách, širokými znalosťami z konštrukcie áut, ich motorov aj ostatnej techniky, s históriou automobilizmu v malíčku a dokonalým citom pre dizajn, eleganciu a umenie. Sleduje trendy a vie ich fundovane vysvetliť a priblížiť každému laikovi. Jeho vytríbené názory sú ozdobou tunajších diskusií, a jeho láskavý prístup a trpezlivé vysvetľovanie princípov ostatným diskutujúcim sú ako osvietenie v dobách temna.
neví někdo jestli už je v ČR na nějakém místě k vidění? Nebýt nemoci tak sem se už mohl projet novým meganem na slovensku :-(
"coupe" se mě moc líbí 5 dv. uz moc ne. Už se nemůžu dočkat verze RS a CC :yes:
Dneska jsem ho viděl v Brně. Je to směrem prodejna směrem na Blavu hned za Komárovem, jak se to tam jmenuje, to nevím. Bohužel tam měli dneska zavřeno.
no co vím tak v Brne je JIH 2000, Pokorný, Oportuniti... sem jezdím já ale to je Brno-Líšeň a podle kamaráda co tam děla mechoše už jim stoji na place ;-)
to je to, co bych na tomto renaultím počinu ohodnotil nejvíce, vědí, kde aktuálně stojí, a ceny tomu odpovídají. Jinak, z ohlasů na nový megane se mu vyjma klasické renaultí neduhy, stále nedokonalý posaz a přeposilované řízení, nic moc nevytýká a jízdní vlastnosti jsou celkem chváleny. V případě karosářsky i podvozkově tužšího kupé to bude nejspíš ještě lepší než u 5D, takže není důvodu si myslet, že tohle auto neuspěje. S oturbenou jednačtyřkou a cenou kolem třistapade to bude jistě zajímavější a stylovější volba než zatím zaklínači hadů vzívané Bravo. Na mě dělá tohle auto dojem vydání se cestou astry kupé, takže proč ne, designově je to sice víc líbivé než opravdu zajímavé, ale z reakcí je vidět, že to mnohdy zcela stačí. Věřím, že se tu v budoucnu budeme moci často dočís, ...si rači koupím krásnýho megana kupé než předražené široko, takže nic nového pod sluncem. Jen radím nezapomenout si do megana brát kšiltovku s výšivkou od Alonsa, ať je každému jasné, kdo to auto ladil. ;-)
Nezaznamenal jsem, že by někdo kritizoval posaz za volantem. Naopak, z toho co jsem četl je to konečně Renault, který umožňuje dát sedadlo dostatečně nízko...