Spíš, co Ty máš za rozmazlenou pipku? Nebo si to auto snad koupila za své, protože pokud si jí ho koupil a ona je nespokojená, tak se Ti omlouvám, ale máš doma KRÁVU!
podle vyjadrovani mas hluboko do zlabu tedy latku hodne nizko a auto s nejakejma 160Nm je pro tebe raketa
a slovnik jak v pate cenove skupine, a v soucasny době na hrade
Cena ok,pro mě asi 1,6dci správná volba :yes: Starý Megan ll vážil 1300 kg+ kratší převody a byl na 100 o sekundu dřív,na druhou stranu žral 4,2 l oproti 3,7,Megan bude dobrá volba :yes::yes::yes: Benzíny maj slušnej výběr,každý si vybere...
takze bud lina 1.2tce 130koni od 424tis, nebo az 1.6tce 205koni od 624tis, která je trochu sviznejsi
me ten vykonovej i cenovej skok prijde moc a to bez ohledu na to, ze ta GT bude vyrazne lip vybavena
chybi mi něco mezi tim, třeba i podladena 1.6tce / 160-170koni od nejakych 500tis
taky bych si tam uměl představit něco v benzínu kolem 150 koní s automatem, ale dnes všechny verze v této třídě s použitelným motorem jsou sportovní, snad kromě 1.8 tsi a to koncern nemusím..
11s je bud prilis pesimisticky cas, alebo je to tak naladene umyselne a napr. obmedzuju Nm na nizke prevodove stupne aby setrili na komponentoch - poloosi prip. nieco ine.
Ten cas oktavky je sice nerealny, ale hlavne ze to ludia zeru aj ked nasledne ich vlastne auto je min. o sekundu pomalsie >:D
umylsne naladeny aby to nejelo >:D >:D >:D to se valim pod stolem >:D >:D >:D
to opravdu pomuze, když chces nekoho predjet a ono to nejede, protože to tak zabozrouti naladili umyslene >:D >:D >:D
130 koni bych cekal zrychleni lehce nad 9 a ne o 2sec horsi
Co do design je to Renault jak vyšitý připomíná talisman a to je škoda dnešní auto si jsou podobná jako vejce vejci a to je škoda vypadá to jako by designérům došly nápady a na každý model své značky dávají stejný vzhled. Pravdou je že značky sjednocují design ale někdy to prostě přeženou a to není případ pouze Renaultu ;-\
Cena je dobrá. Už základní výbava nabídne všechno potřebné.
Druhá výbava s motorem 1,2 TCe lehce nad 400 tis. je také zajímavá.
A nafťák s druhou výbavou za 450 tis. - to by mne lákalo.....
mohli by jste vzit toho smejdskyho rapida co byl v testu s tipem a porovnat ho s timto kombikem ve stejne cene? mne by fakt zajimalo kterej de*bil by si koupil skodovku
Ano, jednak kurf by byl moc "kufr" a pak by to Renault prohrál na celé čáře díky geniálně-sportovnímu podvozku Schóda-wágen (co na tom, že je uskákaný jako koza a v kombinaci s motorem ze sekačky je to jen parodie na "sport").
a proc ne s citigo aby mel vetsi sanci??
jestli chces srovnávat nejakou skodofku s megane, musíš volit oct.
a v porovnani s technikou oct je megane chudej pribuznej
To není pravda. Jednak Schóda cpe Rapid do stejné třídy jako Mégane, dále srovnávané Tipo má velmi podobné rozměry s Mégane a pak jde přece především o cenu - na tu je nutné srovnávat. Kdo má na auto 350 tis. Kč nebude kupovat jiné, které byť vyhraje ve zmanipulovaném testu, ale je za 450 tis. Kč.
Pokud testovaný Rapid byl za 446 tis. Kč, pak to odpovídá Mégane Grandtour Energy TCe 100 ve výbavě Intens, takže toto by bylo vhodné auto ke srovnání. Porovnávat dvě auta, kdy jedno je o více než 30% dražší je zbabělost nejvyššího stupně - to je vzkaz pro uplacenou redakci!
Proč vycházíš z ceny jednoho konkrétního vyrobeného auta s mnoha příplatky a bereš jej jako fakt na všechnu produkci? Rapid se jako nejběžnější verze prodává v akčním Freshi a ceně kolem 350, ale klidně i za 500. A ano, jde o vstup do nižší střední u Škodovky. Kdo chce něco navíc v dané třídě od Škodovky, může jít do Octavie. Ano, tam už se zase cenově může dostat jinam... ale nemusí.
Tak proč proti Tipu nenasadili tu verzi za 350 tis. Kč? Mohli by tak Schóde omlátit o hlavu mizernou výbavu - což samozřejmě nebylo účelem. Takže se použije raději o obrovských 30% dražší auto a jedné nevýznamné kolonce dostane za cenu -2 body a pro jistotu ještě v tom samém částečném hodnocení Tipu ony dva body sebereme za servis. V dalších mnoha kategoriích pak může Rapid nerušeně těžit z vyšší ceny - super, to je logika hodná Šalamouna!
Tak zkus si to i ty a srovnej verzi OE a Fresh tak, aby byly srovnatelně vybavené - jaký bude cenový rozdíl? Neřeš srovnání dvou konkrétních aut, kde jedno je čistý OE a jedno Style s dalším nadstandardem. V tabulce srovnání se vychází ze srovnatelného. V jakých kategoriích těží Rapid z vyšší ceny testovaného kousku?
co na tom chces porovnávat, když je rapid vyrazne mensi??
když budes chtit, tak rapida dovybavis klidne na 600tis ...
... a budes pak rapida porovnávat s talismanem ve verzi zebrak??
ale to ja taky
samozrejme benzin :-)
jedina chyba, ze to nemá manual, takze o tom v realu ani neuvazuju :no:
jinak bych tech 500 v akci za to dal
a mozna by se bez automatu dostali i niz, když 50 dela priplatek za automat
to bych pak nevahal...
Renault konečně přestal cenově lézt zákazníkům do pozadí. Z pohledu jednotlivého zákazníka smůla, z širšího pohledu zákazníka jedině dobře. Konečně Renault ztratí nálepku Thalie a auta pro chudé. Konečně se může navrátit na výsluní kam patří. Konečně může získat zpět hodnotu jako značka a nebýt bazarovou cenovou propastí pro prvního majitele.
Cena rozhodně není podbízivá, ale je vesměs OK. Kdo půjde po ceně, zůstane u korejců. Za koho cenu platí zaměstnavatel, zůstane u Škody. A ti všichni ostatní tu mají jeden setsakra atraktivní kombík ;-)
Může se navrátit na výsluní, pokud budou lidi Renaulty za ty vyšší ceny kupovat - což se celkem povedlo u Clia i u Capturu, ti ve své třídě rozhodně nepatří k nejlevnějším. Ale pokud platí to co naznačoval jeden diskusní kolega, tj. GTčko za půl mega, tak se nic nemění a výprodej trvá...
Tak to je zajimava myslenka - staci zvednout cenu auta a uz nepatrim mezi auta pro chude.
No jo, ale taky bude potreba udelat neco s temi auty a s jejich kvalitou, ne? :-)
Renault zaostaval - tak doufam, ze se to zmeni. Cas ukaze.
(jinak samozrejme design i motory maji OK, ale ten zbytek nikdy moc presvedcivej nebyl - a tomu zbytku se rika auto)
O jaké době, kdy Renault zaostával,se bavíme? Že ty jsi ten, co před cca sedmi roky zalezl do nory a teď se vyhrabal zpátky? Ono se za tu dobu mnohé změnilo a kvalita těchto vozů je plně srovnatelná s konkurencí, ne-li lepší.
když chces aby to aspoň trochu jelo a nemusel jsi to tocit minimalne na 4tis ot tak jo.
zajimavy, ze 200Nm u 1.0tsi jakožto druha nejslabsi motorizace O3 je malo, ale u druhé nejsilnejsi u megane to je matra
jde o to, z jakyho pohledu se na to koukáš
kdyz z pohledu 4 valce, tak chybi 1/4 ja pises
když z pohledu 6 valce, tak 1/2
když z pohledu 3valce, tak 1/3 vzhledem ke 4valci anebo 1 celej motor vzhledem k 6valci
jako v podstate zakladni motorizace, která jede 200 a zrychluje na stovku za 10sec, s tim nemam problém
trivalec ma i o tridu vetsi mondeo a casem se to dostane do vyssi stredni typu A6, to uz samozrejme ve spojeni s elektromotorem
a u ty O3 ctyrvalec prece dal bude - nastupujici 1.5tsi a snad zachovaj i 2.0tsi ..
však pisu - vpodstate
před nim je jen 1.2tsi 66kW
pak uz trihrnek s 85kW, 200Nm, maximalkou 200 a zrychlenim na stofku za 10
pokud jde o O3
tipuju, ze ta 1.2tsi s 66kW je jen okrajova motorizace s max 5% prodeju
Já na tom, že motor trošku protočím, nevidím nic špatného. Zejména ne ve chvíli, kdy auto má dobré odhlučnění. Ale co, mně je to fuk, Mégane je v hledáčku na koupi za dva roky...
Moc pěkné auto, nepochybuju o tom, že bude komfotní a pěkně jezdící, prostě na vrcholu třídy. To ale bohužel nic nemění na tom, že výběr benzinových motorizací je prostě nedostatečný. Kde mají nějakou benzinovou přeplňovanou čtrnáctistovku či šestnáctistovku s manuální převodovkou?!! :'-(
P.S. Prodloužení rozvoru na 2,71 m je z hlediska prostoru pro nohy zadních cetujících spásou z nebes (víme, jak je na tom hatchack, že), ale odvrácenou stranou mince bude veliký poloměr otáčení (tak + 1m oproti Golfu Var./Leonu ST) a tedy omezená obratnost ve městě. VW Golf Variant i Seat Leon ST umí nabidnout podobný prostor v kabině i kufr s rozvorem o 8 cm kratším a délkou menší o cca 15 cm... S efektivitou využití obestavěného prostoru je na tom nový Megane Grand Tour prostě podobně, jako nový Opel Astra ST, a tak to musí dohánět centimetry navíc... :-O:-O:-O
ja mam pocit, ze ctrnacku renault pred několika lety varidili. podle me, naladena na nejakych 150 koni by byla dobra volba.
znamej ji ma v cca 5 let starym grand scenikoj. tipuju, ze najeto ma přes 100 vidim ho jednou zarok, coz bylo nedavno a jezdi bez problemu. jen tech 9 litru spotřeba není uplne malo, ale jednak jezdi po pze a jednak to neplati on ...
Nemusí tam být nutně čtrnáctka, ale mezi 1.2TCe Zen a 1.6TCe GT je díra 54kW a 200t. Logická volba by byla 1.6TCe MT 110kW, dostupná třeba od Intens... nebo aspoň 1.6TCe EDC, když už se Renault z nějakého důvodu kombinaci 1.6TCe a manuál vyhýbá.
Dobře, ale znovu se ptám, proč? Pro tři, čtyři procenta zájemců? A pro skupinku tabulkových honimírů, kteří si auto stejně nekoupí jako nové? Co z toho Renault bude mít, kromě zbytečných nákladů navíc. :-)
A co z toho má Opel u Astry (dvě verze 1.4 + 1,6, i s manuálem), Ford u Focuse (dvě verze 1,5 s manuálem), VW u Golfu 2x 1.4 TSI, 1.8 TSI (vše i s manuálme), Leon 2x 1.4 TSI s man. atd., atd.? 'To si fakt myslíš, že by tyto kombíky nabízeli s těmito motory, kdyby o ně nebyl zájem?!
P.S. Horší nabídku benzinových motorů v segmentu C než Renault u Méganu má už jen Peugeot u 308 - ten nabízí jen tu dvanáctistovku a ještě navíc tříválec! :'-(:no: