Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane GT220 se vrací, stojí 527.900 Kč

Krátce po faceliftu se do nabídky Renaultu vrátilo ostré provedení kombi Mégane Grandtour. Navíc je levnější než dříve.
Zpět na článek
3. 2. 2014 15:16
3. 2. 2014 17:00
3. 2. 2014 17:11
3. 2. 2014 17:15
3. 2. 2014 17:41
3. 2. 2014 17:41
3. 2. 2014 17:42
3. 2. 2014 18:02
3. 2. 2014 20:25
4. 2. 2014 09:27
3. 2. 2014 19:19
4. 2. 2014 10:47
3. 2. 2014 19:43
3. 2. 2014 19:51
Avatar - Emel
3. 2. 2014 13:58
Jobovka na závěr
...nelze objednat xenony. Hm, no to je dost nepříjemné ovšem...
Rozbalit vlákno
50
Avatar - grifith
3. 2. 2014 14:04
Re: Jobovka na závěr
To souhlasím, v této cenové bych už tento prvek očekával když ne jako standard, tak aspoň jako příplatkovou možnost. Přitom na začátku prodeje možnost dokoupení xenonů byla a to dokonce adaptivních bixenonů...
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 14:08
Re: Jobovka na závěr
Já bych se bez xenonů teda obešel, za půl míče kombik s geny MRS... myslím, že to není špatn nabídka
Avatar - grifith
3. 2. 2014 14:11
Re: Jobovka na závěr
Obejít se dá, ale proč z nabídky příplatků adaptivní bixenony vypadly je nepochopitelné. Nabídka modelu jako taková je myslím bezkonkurenční, za to si zaslouží Renault velkou pochvalu >:-[] :yes:
Avatar - Emel
3. 2. 2014 14:19
Re: Jobovka na závěr
Špatná nabídka to není, tím víc zamrzí, že tam ty xenony nejdou.

Geny MRS v kombíku... nevím jestli mi to dává smysl, musel bych to projet. MRS jsem měl vždycky zaškatulkovaný jako dost ultimativní auto...
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 14:30
Re: Jobovka na závěr
Motorově to vychází z dvoulitru z MRS a podvozek by měl být také nalazen jinak, než třeba u 1.6 :-) Určitě za tyhle peníze podobné auto tohoto segmentu ( a vůbec kombi) neseženeš. Leda Fabia RS kombi, ale ta je menší a slabší.
Avatar - Emel
3. 2. 2014 14:39
Re: Jobovka na závěr
Jasně, Octavia RS je o 100.000 dražší, to je rozdíl třídy (ale třeba ty xenony tam máš v základu).

Z toho co jsem přečetl vyplývá, že to bude asi jezdit dobře, ale bude to tvrdé. Mně by zajímalo, jak moc tvrdé.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 14:53
Re: Jobovka na závěr
To nám jistě nekriticky sdělí některý místní redaktor :-) >:D Škoda, že tohle auto nebude tak masově u dealerů, jako jiné modely.
Avatar - Emel
3. 2. 2014 15:04
Re: Jobovka na závěr
Já bych to stejně musel zkusit, žádná stupnice tvrdosti pokud vím neexistuje (teda existuje... topaz, korund, diamant... ale ta se na tohle nehodí). Mně i Octavia RS přijde dost tvrdá, a to se testeři vesměs rozplývají nad tím, jak je to auto geniální pro české cesty.
3. 2. 2014 14:57
Re: Jobovka na závěr
Jel jsem jen jako spolujezdec, ale přišlo mi to v pohodě. Rozhodně žádné nekompromisně tvrdé "prkno".
Avatar - Emel
3. 2. 2014 15:08
Re: Jobovka na závěr
Říká se (jo, blbý začátek), že torzka obecně nedokáže moc dobře skloubit jízdní jistotu a komfort. A komfort na 18" s torzkou... nevím, to mi zní trošku jako sci-fi.
3. 2. 2014 15:10
Re: Jobovka na závěr
Komfort bych asi neřekl, ale v rámci "sportovních" podvozků můžou být buď prkna, nebo relativně rozumné kompromisy. GT220 bych označil právě za takový rozumný kompromis.
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 2. 2014 17:22
Re: Jobovka na závěr
A já bych to za kompromis neoznačil, mi to přišlo na rodinný vozík tvrdé moc. Přitom se považuju za dost přizpůsobivého člověka v této oblasti...

Jakože GT220 je super v tom, že když tatík rodiny pojede sám, může na okresce zdeptat kdejakého sporťáka. Na běžné ježdění bych to ale nechtěl...
3. 2. 2014 21:07
Re: Jobovka na závěr
ja s Meganom RS a Cup-ovym podvozkom jazdim kady den a clovek si lahko zvykne. Ono ten podvozok je tvrdy, ale napravy nebuchaju, nemam pocit, zeby podvozok trpel ako to pocitujem napr. na mojom druhom aute VW Scirocco. Fakt ze je robustny, az predimenzovany. Akurat na retarderoch vzdy zaplacem spolu s autom :-)
4. 2. 2014 00:04
Re: Jobovka na závěr
Jen pro jistotu, napsal jsem, že je to kompromisnější podvozek mezi těmi "sportovními", takže ano, proti běžnému podvozku stále působí tvrději. V GT220 jdou podle mě dobře cítit "R.S. geny" a člověk o to vyloženě musí stát a umět využít; koupit si to jen jako výbavovou / výkonovou verzi u tohohle auta mi moc smysl nedává, nebýt teda té hodně atraktivní ceny :-)
Avatar - woody-alien
3. 2. 2014 14:35
Re: Jobovka na závěr
Cenově je to tak výhodný, že bych xenony v tomhle konkrétním případě oželel. Samozřejmě, je to zvláštní politika. Takovej ultimát jako MRS to asi zase nebude (žádnej samosvor, nevypínatelné ESP, jiné přední zavěšení), ale hodně zajímavé určitě. Aspoň soudě podle tohoto chvalozpěvu na verzi před F/L. ;-) [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2014 14:20
Re: Jobovka na závěr
ja by som sa takisto obisiel bez siiiibra u kie sportage ale pre niekoho to je proste trestuhodna chyba nemat ho v ponuke, to mas tak ;-) , kazdy sa zaobide bez par somarin u znacky ktorej fandi a ktora sa mu paci :yes:
Avatar - Emel
3. 2. 2014 14:32
Re: Jobovka na závěr
Xenony se ale stávají v poslední době standardem. Nemusí být v základu, konec konců, u Focusu ST se za ně taky připlácí... ale ta možnost by být měla. Xenony jsem vídal i na jedničkové Fabii.

Mimochodem, docela jsem koukal na Ceed SW... tam jsou xenony jen jako součást paketu Ultra za 90.000 - je v tom i vyhřívaný volant, všemožné asistenty, kamera, navi... ale i tak, pro zákazníky Kie je to dost pálka.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 14:37
Re: Jobovka na závěr
Ono si stačí projet ceníky žádaných vozů korejské produkce a uvidíš, že už se nejedná o levnou značku... :-(
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2014 14:43
Re: Jobovka na závěr
podobne je na tom aj skoda, uz nie je lacna ako kedysi ale rovnako uz je aj kvalitnejsia ako kedysi ;-)

neda sa byt lacny ako suzuki alto a zaroven kvalitny ako mercedes E to nejde
Avatar - Emel
3. 2. 2014 14:47
Re: Jobovka na závěr
Škodovka bývala vždycky dražší než srovnatelná konkurence, tam mám naopak pocit, že se dostala v poslední době trošku nohama na zem... a třeba RS je fakt dobrá nabídka - stejně jako Golf GTI nebo lépe specifikované Leony.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 14:51
Re: Jobovka na závěr
Přesně tak, Škodovka se blíží trochu normálu i když ty základní výbavy jsou žalostně chudé. Na druhou stranu jak píše Topper, platit za kvalitu, já pořád nejsem přesvědčen o tom, že třeba Hyundai (třeba ta ix 35 co se tu tak prodává) je stejně kvalitní vozem jako Tiguan, CX 5 a podobně...Nemyslím spolehlivost ale celkový dojem, technika, materiály.
3. 2. 2014 14:54
Re: Jobovka na závěr
Ceny jsou nastaveny dle trhu. U nás se korejcům začalo dařit, tak se snaží zvedat ceny. Škodovka je proto chce trochu přidusit, tak na to reaguje.
Avatar - Emel
3. 2. 2014 15:02
Re: Jobovka na závěr
Jednak jsou ceny nastaveny dle trhu, dvak je potřeba vidět, že třeba Kia udělala u Ceedu (i u dalších modelů) obrovský krok kupředu, čemuž logicky odpovídají i vyšší ceny.
4. 2. 2014 08:14
Re: Jobovka na závěr
Počkej s tou kvalitou zase brzdi. Kvalitativně byla Škodovka na vrcholu tak před 10 lety. Pak to šlo v rámci cost savingů s kvalitou dolů, tak aby si je nepřechválil. ;-\
Avatar - Emel
3. 2. 2014 14:45
Re: Jobovka na závěr
Ale tak víš co, 1.6GDI Comfort za 360 nebo za 400 jako Anniversary+, to se dá, za kombíka v ceníkových.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 14:49
Re: Jobovka na závěr
Jenže za 400 už máš třeba Oktávku nebo Golfa,Focuse... a je otázka, jeslti oželíš pár položek výbavy.... Myslím si, že za obdobnou cenu evropské konkurence ještě K/H nemůže být plně konkurenceschpným vozem.

Už jsme se tu o tom bavili minulý týden, ale myslím, že po zvednutí cen si hodně lidí rozmyslí nákup korejce za cenu zavedené konkurence... dříve tito výrobci odebíraly zákazníky Volkswagnu, Oplu, Fordu, Renaultu atd... ale díky ceně hlavně :-)
Avatar - Emel
3. 2. 2014 15:00
Re: Jobovka na závěr
Píšeš podobné věci tady i v tom příspěvku nahoře, já s dovolením odpovím jen jednou.

Nechci soudit SUV, protože ta třída mi není blízká a ceníky nemám v hlavě, navíc se mi ani jedno z korejských SUV moc nelíbí. Pokud se ale podívám na kompakty, pak Ceed patří k mým favoritům (zejména v nižších specifikacích a v naftě)... z následujících důvodů:

1) Design - interiér je parádní, exteriér je taky fajn, navíc (třeba i oproti Octavii) vypadá dobře i v základních specifikacích na 15" v bílé. Materiály bez připomínek.
2) Technika - Kia má víceprvek ve všech motorizacích, stejně tak šestikvalt. Samozřejmě, pokud si vybereš z omezenější nabídky motorů... což by ale většina kupců mohla.
3) Já osobně věřím, že je lepší sedmiletá záruka než dvouletá a že Kia umí vyrábět slušně spolehlivé vozy... tenhle bod je ale diskutabilní, tak ho nechme klidně stranou.

Takže si umím klidně představit, že bych koupil Ceed místo... třeba Astry, za stejné peníze.
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2014 15:08
Re: Jobovka na závěr
pozeras na to rozumne ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 17:24
Re: Jobovka na závěr
Musím souhlasit s tím co si napsal a to, že v základu vypadá Ceed rozhodně o notný kus lépe, než třeba Oktávka. Ale to i třeba ten Mégane. Víceprvek hraje pro ceeda a šestikvalt taky. Já mam pořád trochu problém se vzhledem, ale rozhodně to nebudu uvádět jako mínus, to je muj názor a je čistě subjektivní.

Sedmiletá záruka tu byla mockrát propírána a jak funguje doopravdy jsem nezkoumal. Osobně bych do takového vozu bral radši benzín, protože za cenu dieslu dostanu ať chci nebo ne třeba toho Golfa s TSI, kde je kabina o kus dál a na auto této velikosti motor zcela postačující :-)

Je to o preferencí, já to spíše myslel tak, že za stejnou cenu se ta konkurenceschopnost snižuje. Osobně bych si taky dokázal představit jezdit (radši v Ceedu, i30 se mi fakt nelíbí čím dál více) v korejci do 300 tisíc se slušnou výbavou. Ale zatím mi ta auta nejsou natolik sympatická, abych se s rozpočtem třeba 500 tisíc v nižší střední rozhodoval mezi EU špičkou (Golf, OIII,Leon,Focus,Astra,308) a Ceedem. Ty auta jsou prostě o kus dál.

Mimochodem minuly tyden sem se byl mrknout na 308 a dost mne vzala za srdce... skoro lepší než Golf.. jen bych si musel zvyknout na budíky. Těšim se na kombik! :-)
3. 2. 2014 17:31
Re: Jobovka na závěr
Golf a P308 to oba hrají na vnímanou kvalitu, t.j. na kvalitu, která jde vidět a asi to funguje. Teď jde jen o to, zda to, co je navíc na povrchu, nechybí někde uvnitř.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 17:37
Re: Jobovka na závěr
O nějaké extra spolehlivosti alá staré Tdi od VW si iluze nedělám >:D
Jde o to, který z těchto vozů vydrží trochu déle :-) Jinak je to asi jedno.
Avatar - Emel
3. 2. 2014 17:39
Re: Jobovka na závěr
Diesel bereš pokud opravdu chceš jezdit hodně. 1.4CRDi neznám, ale 1.6CRDi je po všech stránkách povedený motor a příplatek za naftu je u spousty značek větší než u Kie.

V benzínu se ty nůžky rozevírají víc, 1.6GDI stačí tak na 1.2TSI, proti 1.4TSI není co postavit a pak až je GT, které ale zase nemůže být v kombíku.

Ono je tu ještě jedna věc... mně se totiž moc nelíbí ta kabina v Golfu. Na můj vkus je tam moc toho dekoru, ať už je to piáno nebo stříbřenka... hlavně tu stříbřenku okolo budíků bych si klidně odpustil. Já byl nadšený akorát ze sedaček ErgoActive, jinak mě Golf nijak neohromil... kacířsky napíšu, že vizuálně mi lépe sedl ten Ceed.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 17:49
Re: Jobovka na závěr
Nevim, jestli se to GDI změnilo oproti minulému CRDi, ale v I. generaci Ceedu sem s 1.6 Crdi jezdil a s autem cvičilo velmi dobře :yes:
Avatar - woody-alien
3. 2. 2014 18:36
Re: Jobovka na závěr
Ty máš jediný štěstí, že nejsme v 16.století. Za to poslední souvětí bys skončil na hranici... >:D ;-) Já to mám naopak. Ta propíraná vnímaná kvalita na mě v Golfu funguje, teda alespoň v GTI. Zato ódy na Leona moc nechápu, resp. ještě jinak - FR je fajnový, Style jsem neviděl, ale Reference mě teda dost odrovnala.

A ještě k tomu nebezpečí, co ti hrozí, jeden vtípek:
Karel IV.neměl dobrej den. Nic se mu nedařilo a bolela ho hlava. Chtěl by si odpočinout a být chvíli sám, jenže pod nohama se mu pořád motal malej Zikmund a něco žvatlal. Rozmrzelej Karel na něj houknul:
"Zikmunde, musíš se tu pořád motat ?"
"A tatí, co mám dělat ?"
"Běž, upaluj...." >:-[]
Avatar - Emel
3. 2. 2014 19:28
Re: Jobovka na závěr
GTI jsem v poslední generaci neseděl, ta předchozí dejme tomu... byť teda kárované sedačky nemusím a placatej volant taky ne, pro mě jsou legenda jiná auta než GTI. Pajův Leon mě ničím neurážel a dal bych mu přednost jak před běžnou Octavií, tak před běžným Golfem.

Jinak kacířství je mým druhým nejoblíbenějším hříchem, hned po... no, to je nakonec jedno :-)
Avatar - white label
3. 2. 2014 19:50
Re: Jobovka na závěr
Lepší celkové "třídní" zpracování interiéru, než Golf GTI/GTD/R, už má podle mě jen A3/S3.
Interier G7 GTI/GTD/R není určitě horší, než u G6 GTI/GTD/R.
Tomu téměř symbolickému sploštění volantu u GGTI říkáš vážně "placatej" volant? ;-)
Avatar - Emel
3. 2. 2014 20:04
Re: Jobovka na závěr
Á jé, hranice už hoří :-) .

Mluvil jsem spíš o běžném Golfu. Zpracování je ok, ale nelíbí se mi přemíra dekoru... piáno ještě jakž takž, ale ta stříbřenka kolem budíků je pro mě zuviel.

Co se volantu týče... i tam je na můj vkus zbytečně moc stříbrné, kulatý střed se mi (stejně jako u Audi) moc nelíbí. I tak je to v součtu širší špička třídy, to rozhodně... ale prostě z koncernových trojčat se mi nejvíc líbí architektura SEATu.
Avatar - white label
3. 2. 2014 20:22
Re: Jobovka na závěr
"Hov.no hoří!"
[odkaz] >:D
Nešlo mi o samotnou architektu, to je logicky hodně subjektivní záležitost.
Šlo mi spíš o pocit z vnímané kvality zpracování interiéru a tu (dle mě) nemá Leon lepší, než Golf (samozřejmě interiér GTI/GTD je nutno srovnávat s FR), na druhou stranu Leon v tomto ohledu udělal (mezigeneračně) neskutečný krok kupředu.
Avatar - woody-alien
3. 2. 2014 21:05
Re: Jobovka na závěr
Nějak to kraví, ve stromu tě nevidím a tady to zase nezobrazuje příspěvek, na kterej je tvoje reakce. Tak budu předpokládat, že na ten můj.

Nj, jenže pájův Leon je FR a to je sakra rozdíl. Když mě polomrtvého vytáhli z Reference, hodili mě do FR vzkřísit. >:D Trochu přeháním, ale v Reference bych Leona nebral ani omylem, a to není nejnižší výbava. A jsou tam i jiný špeky...např. s kolama. To je jedno, já nikomu nechci brát nadšení, ten generační skok tam je a velkej, to zase jo.

Z Golfa rozhodně nedělám modlu, to já ostatně z žádnýho auta, ale sednul mi.

PS: Obžerství ? >:D ;-) No, na to nevypadáš.
Avatar - grifith
3. 2. 2014 15:23
Re: Jobovka na závěr
I když se ceny u i30/Ceed o něco zvýšily proti první generaci, tak stále jde v porovnání s tebou vypsanou konkurencí o výhodnější a levnější alternativu. První generace těchto modelů nebyly vůbec zlými vozy, rozhodně si je lidé nebraly poue díky ceně. A aktuální druhá vydání jsou na tom co se kvalitativní stránky a techniky zase o něco dále. Určitě jsou plně konkurenceschopné prakticky všem zavedeným evropským značkám.
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2014 15:32
Re: Jobovka na závěr
som rad ze pohlady ludi na korejcov sa uz menia :yes:

super ;-)

sice to trosku trvalo ale momentalne uz nic nenasvedcuje tomu zeby si dnes kie kupoval niekto ako lowend alebo ako lacnu alternativu , vsetko su to uz plne konkurencieschopne auta na urovni :yes: presne tak
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 17:27
Re: Jobovka na závěr
Ano, i30/ceed se ještě drží (dostali jsme teď nabídku na skladovou i30 kombi za 280 1.6Gdi Tricolor v metalíze, alu kola, to je dost slušné si myslím, ale Ceed je hezčí), já spíše popisoval Ix 35, protože se o ní otec zajímal. Ještě loni to vypadalo na slušnou koupi, kde by se při její ceně dala akceptovat horší kvalita interiéru, ale nyní nový vůz vychází skoro o 100 tisíc dráž a to už je dost pádný argument podívat se jinde, nebo v jiném segmentu :-)
Avatar - grifith
3. 2. 2014 17:34
Re: Jobovka na závěr
Jasné, to se upřímně přiznám, že s ix35 nemám naprosto žádnou zkušenost. Proto v této kategorii nehodlám korejské vozy jakkoliv soudit.
U korejských kousků v nižší střední třídě jsem si jistý, že je není důvod při výběru přehlížet, spíše naopak by mohlo jít o tu správnou volbu. ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2014 17:54
Re: Jobovka na závěr
Je to způsobeno změnou tvaru světlometů po faceliftu, určitě zase budou k dispozici, otázkou je, za jak dlouho. Podobný dočasný problém není úplně vzácný, např. G6 měl taky ze začátku pouze halogeny, bixenony měla k dispozici až verze GTI a následně i běžné verze. Dodavatel světlometů prostě nestíhal dřív dodat.
Avatar - Emel
3. 2. 2014 20:05
Re: Jobovka na závěr
Tož to se uvidí... některé zvěsti mluvily i o tom, že za dveřmi (cca. 2015) je úplně nová generace.
Avatar - white label
3. 2. 2014 20:24
Re: Jobovka na závěr
Jako, že tento facelift udělali jen na rok?
Avatar - Emel
4. 2. 2014 09:13
Re: Jobovka na závěr
Jo, tak nějak.

Generace Megane šly po sobě:
1996-2003
2002-2008 (uvádí se překryv s I)
2008-?

Takže nový model 2015 by nebyl žádné velké překvapení...
4. 2. 2014 08:08
Re: Jobovka na závěr
Tak holt budeš závodit jen ve dne ;-)
Avatar - Emel
4. 2. 2014 09:13
Re: Jobovka na závěr
No jo no, nic není perfektní... a žít se s tím dá.
4. 2. 2014 12:02
Re: Jobovka na závěr
Tak nějak bych to viděl. :yes:
3. 2. 2014 14:31
Cena Clia R.S.
Standardní ceníkovka je skoro 560 tisíc, cena v článku je při "financování Renault". Stejně je to ale super nabídka, vzhledem k tomu, že menší, výkonově srovnatelné a v lecčems kontroverznější Clio R.S. stojí jen o něco míň (ceníkovka cca stejná, ale už v tom je R-Link a navigace, což bych určitě u Meganu doporučil k přikoupení). Jsem zvědavý, zda takhle atraktivní cena vydrží i do nové generace Meganu, protože hádám, že důvod aktuální výhodnosti je i v tom, že interiér Meganu je už citelně starší a v Renaultu se to snaží nějak kompenzovat...
Rozbalit vlákno
8
3. 2. 2014 14:57
Re: Cena Clia R.S.
Řekl bych, že příští generace Mégane už tak cenově výhodná nebude. Možná i u nás bude minimálně za stejné peníze jako Octavia nebo Golf.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Cena Clia R.S.
Dobrý den, při financování je sleva dalších 20 tisíc, 527.900 Kč u GT220 je "akční cena", tedy normální cena pro nákup v hotovosti
Avatar - grifith
3. 2. 2014 15:30
Re: Cena Clia R.S.
Kolega nejspíše psal o cenách modelu Clio RS, tam by to sedělo, ale původně jsem chtěl napsat to samé co vy, jelikož první příspěvek je více než matoucí...
3. 2. 2014 15:58
Re: Cena Clia R.S.
Ne, příspěvek není matoucí, skutečně jsem si to myslel špatně :-) Díky LV za opravu. V tom případě je Megane GT220 skutečně extra dobrá nabídka.
Avatar - grifith
3. 2. 2014 16:04
Re: Cena Clia R.S.
Když koukneš na ceník Clia RS [odkaz] tak matoucí je, navíc když vlákno nazveš "Cena Clia RS"... ;-) Ale už jsi to vysvětlil.
Avatar - grifith
3. 2. 2014 15:28
Re: Cena Clia R.S.
Interiér Meganu stále drží se zavedenou konkurencí krok a velmi dokonale maskuje fakt, že byl uveden na trh již před 6 lety.
3. 2. 2014 16:17
Re: Cena Clia R.S.
Asi otázka názoru, pro mě je současný interiér Meganu na hranici přijatelnosti, možná v některých oblastech i za ní (např. místo pro kolena spolucestujícího). Zvenku facelift hodně pomohl, zevnitř pro mě nezbývá, než se těšit na novou generaci - na příkladu Clia a Capturu je vidět, že to jde, když se chce.
Avatar - grifith
3. 2. 2014 16:35
Re: Cena Clia R.S.
Asi jak říkáš, je to věcí názoru. Nikomu ten svůj nevnucuji, podle mě je stále více než dostačující. Proti Cliu či Capturu si cením interiér Meganu tedy mnohem více. Mnohem lepší materiály, i tvarově mi přijde lepší. :-)
3. 2. 2014 15:16
spotřeba
Super kára za ty prachy, kór po faceliftu, ale kolik to reálně žere?

edit: dle spritmotor jsou tam tři auta něco pod 9litrů. To není tak hrozný, určitě se s tím nedá jezdit klobouk :-)
Rozbalit vlákno
13
3. 2. 2014 16:40
Re: spotřeba
kolik chybělo - blbé 2 dny a mohl bych na jaře poreferovat. Díky tomu, že prodejce mi předběžně slíbil, že s cenou už nepůjde nic nejspíš udělat, jsem se rozhodl pro konkureci, za 2 dny jsem měl nový ceník na GT a cena jen o 30 víc než konkurence ... dop...

PS: sleva mi byla řečena, že je pouze pro IČ, ale krom panar. střechy bych měl full výbavu i s GPS a park. kamerou a perleťovkou
Avatar - Emel
3. 2. 2014 17:00
Re: spotřeba
Pro jakou konkurenci :-) ?
Avatar - petrumr
3. 2. 2014 17:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
3. 2. 2014 17:15
Re: spotřeba
Nepovídej, že o tom nevíš... >:D
3. 2. 2014 17:37
Re: spotřeba
Kia Cee´d SW 1,6 GDI Exclusive + paket Ultra, holt manželka chtěla něco obyč, když jsme se neshodli na modré perleť u GTčka
Avatar - grifith
3. 2. 2014 17:41
Re: spotřeba
No to se přiznám jsou dosti odlišné vozy, mít ve výběru Ceed 1,6 GDi a Megane GT 220... Jo jsou to kombíky se 4 koly, to je myslím vše, co je spojuje ;-) Ale ať Ceed dlouho dobře slouží :yes:
Avatar - petrumr
3. 2. 2014 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 2. 2014 17:42
Re: spotřeba
Proč ne, pokud máš rád elektronické asistenty, pak je ten paket Ultra zajímavá volba. Modrá perleť je super.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2014 18:02
Re: spotřeba
Přikláním se taky k modré :-) V D jsem viděl u dealera GTčko před fl v černé a bylo celkem nevýrazné, nicméně od klasického Megana kombi ho rozezná i lajk :-)
3. 2. 2014 19:12
Re: spotřeba
v D se prodávala pouze černá, jinou nevedli
3. 2. 2014 20:25
Re: spotřeba
No tak to je teda opravdu škoda...sorry

a toho megana teda nebyli ochotni vůbec slevit?
4. 2. 2014 06:39
Re: spotřeba
prodejce mi nabídnul dost velkou slevu, moc se mi líbila, ale už jsem nechtěl čekat - GT jsem původně objednával na podzim, ale tehdy už nešlo objednat, protože se čekalo na facelift. V D a PL se nové GT prodává od 1. 12. 2013 a u nás až na konci ledna, takže paráda (ČR jako vždy nakonec), ale někdy kolem 10. 1. mi prodejce řekl, že má 1. nástřel ceníku a že z toho je zřejmé, že nepůjde dát sleva. Takže jsem pak šel objednat Kiu a 2 dny na to, renault.cz vydal ceník na GT a prodejce mi volal, že cena je 520 s DPH po všech slevách a s výbavou, co jsem chtěl ... ale to už jsem zaplatil 20 tis. zálohu ... no více o tom rozepíšu v recenzi na Cee´da
Avatar - Emel
4. 2. 2014 09:27
Re: spotřeba
Tak uvidíš, třeba to nakonec dopadlo dobře.
Avatar - flyboyeda
3. 2. 2014 18:52
tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
A GT cingrlátka mu nepomůžou
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
3. 2. 2014 18:57
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
A podle čeho tak soudíš?
Avatar - flyboyeda
3. 2. 2014 20:26
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
tobě se ta hrůza líbí?
Avatar - grifith
3. 2. 2014 20:38
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
Ano, ze všech generací nejvíce, navíc poslední facelift se povedl.
Avatar - white label
3. 2. 2014 20:59
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
Mně se předek před tímto faceliftem líbil víc, zejména ve světlejších barvách. Spíš zadek potřeboval optický upgrade.
Avatar - grifith
3. 2. 2014 21:06
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
Já nikomu názor neberu, každému se líbí něco jiného. Zadních partií HB se jeden z faceliftů dotknout mohl, každopádně u verze kombi a coupé bych to jako problém neviděl.
Avatar - white label
3. 2. 2014 23:21
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
Taky nikde netvrdím, že ho někomu bereš, nebo brát chceš.
Ano, právě 5dv. hb je na tom (celkově) opticky nejhůř od začátku až doteď.
Avatar - grifith
4. 2. 2014 09:01
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
Bohužel je to tak, ale co, na výběr jsou prakticky další 3 karosářské varianty, takže výběr je solidní :yes:
Avatar - flyboyeda
3. 2. 2014 21:18
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
to je zaujímavé mylsel jsem si že se to nemůže nikomu líbit a přece se někdo našel, to je pozoruhodné
Avatar - grifith
3. 2. 2014 21:21
Re: tahle generace Megane se snad nejvíc nepodvedla
Podívej se na prodeje a pak se zamysli ;-) Pozoruhodné to opravdu není :-!
Avatar - pumpkin
3. 2. 2014 19:19
OT: Espace V
Mimo tému, ale objavili sa spy fotky nového Espacu. :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2014 20:28
Re: OT: Espace V
to jsou obr kola
3. 2. 2014 20:45
Re: OT: Espace V
Nízka podlaha kufru, veľké kolesá, MPV s jemným podmazom príchute cross...
AKurát na to mohli konečne dať posuvné dvere... S nimi by to bol unikát.
4. 2. 2014 10:47
Re: OT: Espace V
Prosím jenom posuvné dveře ne. To nemá s praktičností moc společného, a pro luxusní MPV (nebo cross) je to fakt nesmysl.
Edit: ještě se dívám na ty fotky a výška kufru je fakt tragická. Dozadu se asi dopělý neposadí :-( .
Avatar - CHerokee
3. 2. 2014 19:43
WTF?
Stejně jako v celé řadě Mégane ani pro GT220 nelze po faceliftu objednat xenony.

=> v dnešní době av Evropě? To oni to snad už mají full LED jako S Klasse?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
3. 2. 2014 20:21
Re: Mysleli jste, že je to auto...
... a on to je zase jen rendlík... :no:
3. 2. 2014 20:58
Re: Mysleli jste, že je to auto...
jj, a nemá to ani 4x4 a poriadne TDI
Re: Mysleli jste, že je to auto...
Mysleli jste,že je to člověk......a zase nic :-!
Avatar - flyboyeda
3. 2. 2014 21:20
Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na světě, ř
:-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - flyboyeda
3. 2. 2014 21:20
Re: Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na svět
nechápu jak se to někomu může líbit
Avatar - grifith
3. 2. 2014 21:22
Re: Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na svět
Zkus si napsat ještě s jedním týpkem ze zdejší diskuze, určitě si budete notovat. Prostě co člověk, to názor.
Avatar - jazva
3. 2. 2014 22:35
Re: Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na svět
Nechápem, prečo sa mu pletieš do tak pekne rozbehnutého rozhovoru... >:-[]
3. 2. 2014 23:43
Re: Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na svět
:yes:
Re: Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na svět
Přesně :yes:
Avatar - grifith
4. 2. 2014 09:00
Re: Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na svět
>:D máš pravdu, hluboce se omlouvám >:-[]
Re: Když se mě někdo zeptá jaké je nejhnusnější auto na svět
Když se mě někdo zeptá jaký je nejodpornější Nanuk na světě, řeknu mu Audi :-!
Avatar - Dylan McKay
4. 2. 2014 10:33
Ada & flyboyeda
Hele,ty vaše příspěvky jsou vážně hloupý, tohle je web o autech, tak to nezasírejte vašema fantasmagoriema, najděte si už jinou zábavu!
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2014 10:55
Zadna hitparada
Za spoustu dalsich veci se priplaci, takze kdyz tam clovek da bezkontaktni kartu, navigaci, vyhrivane sedacky, tak ma za nejakych 630.000Kc prastary model co pres facelift uz je notne zejmena v interieru okoukany, ktery ma misto svetel bludicky a celkove to neni zrovna zazrak. To uz bych sel radeji do te Octavie RS, ktera je o dost novejsi, muzu do ni mit automat a rozdil v cene se mi vrati pri prodeji ojetiny.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
4. 2. 2014 11:06
Re: Zadna hitparada
U Octavie se taky připlácí... za navigaci, za automat, za ližiny na střechu... a pokud chceš bezklíčové odemykání, musíš vzít i parkovací senzory, takže fakticky jsi s takovou konfigurací přes 770.000. To je dost velký rozdíl na to, aby byl Megane zajímavý.
Avatar - grifith
4. 2. 2014 11:09
Re: Zadna hitparada
Připlácí se stejně jako všude, když už chceš být přesný,tebou vybrané prvky stojí dokonce celých 35-45 tisíc, tak nevím kde na ty povídačky o vysoké ceně chodíš. Klidně můžeš kontrovat levnější konkuencí, sem s ní... Holt když potřebuješ Octavii, tak jdeš do ní. Ale vždy mě pobaví lidé, kteří operují směšným faktem o tom, že když koupí škodovku dráž, že se jim to vrátí při prodeji >:D Když myslíte...
4. 2. 2014 11:15
Re: Zadna hitparada
Po dolozeni Octavie RS na stejnou vybavu jsem na 695.000Kc a to mam navic xenony. To je rozdil nejakych 60.000Kc (respektive 10%) proti Megane GT za coz mam lepsi vybavu (ty xenony), o generaci novejsi auto a 100.000Kc, ktere dostanu zpatky az to auto budu jako ojete prodavat.
Avatar - Emel
4. 2. 2014 11:32
Re: Zadna hitparada
Tou cenou při prodeji bych neoperoval, to je dost spekulativní položka... navíc bys musel kalkulovat časovou hodnotu peněz atd. Je tam prostě rozdíl 160.000, Octavia je lepší a větší auto, má navíc xenony a pár dalších drobností, adekvátně tomu víc stojí... všechno v pořádku.
Avatar - grifith
4. 2. 2014 11:38
Re: Zadna hitparada
No s částkou 630 tisíc po tvém fiktivním dovybavení jsi přišel ty sám. Ono 530 + 35-45, no ....
O generaci novější auto máš logicky, pokud budeš chtít novějšího Megana počkej na nový model, taky bude o generaci dál jako Octavia. Toto není argument koupě, leda obhajoba vlastního výběru. Rozdíl v ceně se ti bude držet prakticky konstantně po celou dobu vlastnictví, takže v podstatě nula od nuly pošla.
4. 2. 2014 11:45
Re: Zadna hitparada
Pokud je nova generace za stejnou cenu jako nova, tak je to rozhodne argument ke koupi. Cekal bych, ze si Renault bude uvedomovat stari sve nabidka a tu cenu tomu prislusne prizpusobi. Renault GT nema v zakladu nejenom tu navi, ale ani lepsi audio (to muzeme skrtnout stoji stejne jako u OIII takze se pokrati), keyless, ani vyhrivani sedacek vpredu! a samozrejme zminovane xenony.
Cena pri prodeji neni v tomto pripade prilis spekulativni ceny ojetych Renaultu a Octavii jsou dostupne a nic se na nic do budoucna asi nezmeni.
Avatar - grifith
4. 2. 2014 12:03
Re: Zadna hitparada
Rozdíl úvodních cen je 135 tisíc, je ti to málo? Pokud ano, kolik by sis představoval? U Octavie si navíc za navigaci a keyless entry také připlácíš. Takže si do příplatků dej výhřev sedaček a zvedne se ti cena o celých 6 tisíc. Pravda xenony zatím nedostaneš, ale nebojím se, že by se do výbavy nedostaly adaptivní bixenony jako u verze před faceliftem.
Znovu ti zopakuji, že rozdíl mei nákupními cenami obou vozů bude reflektován i při prodejních cenách ojetin. Nikdy se Renault RS220 nebude prodávat za ceny OIII RS, ani nemůže. ALe garantuju ti, že při prodeji si vždy rozdíl mezi kupními cenami udrží ;-)
4. 2. 2014 12:53
Re: Zadna hitparada
Pánové, doporučuju se s autem projet. O víkendu jsem s ním najel bezmála 500km a to auto je BOMBA! Motor z modelu R.S. (RenaultSport kdyby někdo nevěděl), fantastickej zvuk (Octavia se v tomhle měru může jít zahrabat) a zátah. Co se týká cenovky existuje fleetový program a pokud se mám vrátit k Octavii tak je to samozřejmě daleko novější auto, ale charakterem GTčku nesahá ani po kotníky! Pokud někdo chce sportovat tak má Renault R.S. ale Škodovka už nic víc nemá bohužel >:-[] Takže jedině RenaultSport! A kdo nevěří ať si to auto vyzkouší, klidně vůz předvedu... :-)