Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Renault Mégane – První dojmy

Dalo by se říct, že nejnovější generace Renaultu Mégane představuje jistý ústup z pozic, na nichž se usadilo (stále ještě) současné provedení. Ale nebylo by to přesné.
Zpět na článek
3. 10. 2008 15:16
3. 10. 2008 18:03
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 18:57
3. 10. 2008 19:29
neregistrovaný "AG"
4. 10. 2008 10:40
neregistrovaný "bigmiki"
3. 10. 2008 15:23
neregistrovaný "turlupin"
3. 10. 2008 15:23
3. 10. 2008 15:37
3. 10. 2008 17:54
3. 10. 2008 18:14
3. 10. 2008 19:16
3. 10. 2008 15:34
3. 10. 2008 15:54
3. 10. 2008 18:52
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 15:56
4. 10. 2008 21:46
neregistrovaný "risohom"
3. 10. 2008 16:01
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 16:31
neregistrovaný "Patrik007"
3. 10. 2008 19:01
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 19:32
3. 10. 2008 19:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 17:29
3. 10. 2008 18:01
neregistrovaný "507--"
3. 10. 2008 18:11
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 19:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 20:52
3. 10. 2008 18:28
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 18:09
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 19:33
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 19:32
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 19:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 19:41
3. 10. 2008 19:43
3. 10. 2008 20:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 20:20
3. 10. 2008 20:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 20:58
3. 10. 2008 21:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 21:35
3. 10. 2008 21:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 10:35
3. 10. 2008 22:09
3. 10. 2008 22:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 22:33
3. 10. 2008 22:38
3. 10. 2008 23:06
3. 10. 2008 23:18
3. 10. 2008 23:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:28
3. 10. 2008 23:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:38
3. 10. 2008 23:49
3. 10. 2008 23:11
3. 10. 2008 23:20
3. 10. 2008 22:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:01
3. 10. 2008 23:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:23
3. 10. 2008 23:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:44
5. 10. 2008 21:46
6. 10. 2008 01:22
4. 10. 2008 00:21
4. 10. 2008 15:53
4. 10. 2008 00:26
4. 10. 2008 16:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 20:03
3. 10. 2008 20:27
neregistrovaný "tatraplan"
3. 10. 2008 20:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 21:01
3. 10. 2008 21:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 21:37
3. 10. 2008 21:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 22:34
3. 10. 2008 22:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 22:59
3. 10. 2008 23:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:26
3. 10. 2008 23:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:35
3. 10. 2008 23:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:43
4. 10. 2008 18:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 20:26
4. 10. 2008 09:27
4. 10. 2008 09:33
4. 10. 2008 09:38
4. 10. 2008 16:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 16:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 14:54
neregistrovaný "Donovan"
4. 10. 2008 17:51
4. 10. 2008 18:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 18:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 10. 2008 18:35
7. 10. 2008 01:02
7. 10. 2008 10:14
7. 10. 2008 23:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 15:16
výběr
Kdybych si měl vybrat jen podle vzhledu a pocitu kvality podle těchto fotek, tak si dovolím říct, že Laguna je o hodně dál než Megane. Podobnost tam sice je, ale v Laguně vše působí mnohem více kvalitněji a bitelněji. Nesouhlasím s tím, že něco Meganu sluší víc než Laguně. Mám spíš pocit, že tady tvůrci Meganu občas trochu lapali po dechu, když se snažili stvárnic něco nového. Ne Laguna by u mne v případě Ranulatu stále vedla.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 18:03
Re: výběr
Prohoha wolffe,BYTELNĚJI prosím.Tohle je mnohem hezčí než Laguna a k tvé očekávané nelibosti zřetelněji hezčí než Bravo.
3. 10. 2008 18:57
Re: výběr
Děkuji lingvistické komisy za opravu (hloupá chyba).
Ad. vzhled. Porovnával sem to s Lagunou ze stejné stáje, která se mi líbí mnohem víc. Ale to už sem psal. Jestli je tohle hezčí než Bravo a nebo ne... to je věcí názoru... Každý ať se rozhodne sám. Já si to nemusím myslet, ty si to zjevně myslíš...a máš na to právo, no ne?
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 19:29
Re: výběr
Ale jo,mám na to právo stejně jako ty.Komisý mě hned netrestej,jenom jsem dostal pádnou gramatickou facku.
neregistrovaný "bigmiki"
4. 10. 2008 10:40
Re: výběr
Komisí
neregistrovaný "turlupin"
3. 10. 2008 15:23
Vivat!
At' si kdo chce, co chce říká, já pravím:"VIVA LA FRANCE!!!
:-! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2008 15:23
moc pekne
Jen nejsem si jisty zda fotograf nezamichal fotky "automatu z laguny"?

Jinak rozhodne verim, ze to se bude prodavat dore, a to nejsem priznivcem znacky.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - VDC
3. 10. 2008 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 10. 2008 17:54
Re: moc pekne
a ja vim, že melete pí*oviny

nezamíchal, v novym meganu bude volič jako v laguně.
3. 10. 2008 18:14
Re: moc pekne
A já si myslím, že ti neslouží zrak, protože je nad Slunce jasné, že interiér s voličem automatu (ten ve světlé kůži) patří laguně coupé. A také se mezi snímky otevřených zavazadlových prostorů připletl jeden opět z téhož vozu (ten červený metalický)... Takže opatrně s těmi ostrými slovy, byť s hvězdičkou ;-) :-!
3. 10. 2008 18:20
Re: moc pekne
Taky jsem si toho všimnul. Megane má totiž obrazovku navigace až u čelního skla, ale Laguna Coupé v hliníkové liště táhnoucí se přes přístrojovou desku
Avatar - Ghostyx
3. 10. 2008 19:16
Re: moc pekne
Hochu nez se tady vzdy rozepises, tak si porovnej pristrojovku Laguny a Megana a zjistis, ze je to tady jasne zameneno, protoze autor clanku zrejme v tom nadseni u stanku Renault byl natolik ohromen, ze nerozezna co vlastne nafotil... ;-)
Avatar - peter222
3. 10. 2008 15:23
Celkom sa podaril
Posledné modely RENAULTU sa celkom vydarili. Myslím si ,že nový Megane sa velmi rýchlo zaradí na popredné miesta v predajnosti,
má celkom slušný dizajn a nepôsobí rušivo. :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2008 15:33
Široký sloupek řízení
Může mi někdo říct, jaký praktický význam má ten extra široký sloupek řízení posledních generací Renaultů, který tak snižuje prostorový komfort v oblasti kolen?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radhro
3. 10. 2008 15:34
světla
koukám , že světla do půli blatníku budou teď pár let trendy >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
2
3. 10. 2008 15:54
Re: světla
No u Renaultu a nově u škodovky jistě... ;-)
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 18:52
Re: světla
U Peugeotu to znají již roky. Ono jde taky o to, co a jak vymýšlet? Meganu přední světla absolutně sluší, myslím si, že se budou ty světla snažit spíš zpětně doladit u Laguny. A Škoda - 8-s
Avatar - lazak.
3. 10. 2008 15:56
New Millenium
Tak k tomu se dá napsat jen toto, že je to auto nového milénia a je nádherné. Bravooo Renault :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "risohom"
4. 10. 2008 21:46
Re: New Millenium
pekne si to napisal: Bravo od Renaultu. :-) Predok krasny, ako od Fiatu, z boku detto, zadok sa podaril viac nez u Brava, ale interier sa ti Francuzi asi nenaucia robit.

mimochodom, aj Bravo aj novy Megane maju 400 litrov v kufri. zaujimave a ocividne jasne, akym smerom Francuzi sli. ;)

nevyhodou Meganu je, ze to Bravo uz tristvrte roka mozem jazdit. :-)
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 16:01
Megan se opravdu povedl
Je to velice krásné auto, ale mně se zvlášť líbí čelní pohled, to je super. Jen si myslím, že i přes pochvalu autora článku nemá světla z Laguny. Podoba tu je, ale zde jsou přeci jen oblejší tvary a spolu stěmi prolisy a tvarem nárazníku je to super (Laguna má světla přeci jen "hranatá"). A souhlasil bych s tím, že se určitě chytí, podle fotek k tomu má věškeré předpoklady.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
3. 10. 2008 19:24
Re: Megan se opravdu povedl
Souhlasim s tebou. U Laguny jsou sice tvarove podobna svetla, ale jsou jakoby vetsi a bliz k sobe, coz u nekoho vyvolava rozpaky... ;-) Tady jsou trosku mensi a oblejsi a hlavne dal od sebe, coz uz nepusobi tak rusive a rozporuplne a dava novemu Megosu vyrazny az agresivni vyraz. :yes: Mne se ale libi maska i tu i tam... ;-)
neregistrovaný "Patrik007"
3. 10. 2008 16:31
Interier
Ten interier s polabuní deskou vypadá příšerně , že se nestiděj tam dát takhle lacinou palubní desku.
Prostě hnus :-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 19:01
Re: Interier
On je naopak velice krásný pohled na interiér nové Fábie - Roomsteru, Oktávie, Superbu. Opravdu skvost. >:-[] Škodovka ani v dnešní době nenašla tu odvahu u nejlevněších modelů Fábie přidělat dvířka k odkládacímu prostoru před spolujezdcem. :no: A jesti ty krásné volanty a ta palubní deska u Superbu a nové Oktávie v někom vzbuzují obdiv, tak ho předem lituji.
Avatar - Ghostyx
3. 10. 2008 19:32
Re: Interier
Hmmm, tak to mas bud zvlastni vkus nebo mas nejakou ocni vadu, protoze to je po Lagune dalsi palubka, ktera bude mit ve tride minimalni konkurenci, jak ve vyberu materialu, tak i v celkovem cistem a hlavne neokoukanem ztvarneni... :-!
Avatar - Dylan McKay
3. 10. 2008 17:13
Abych pravdu řekl, docela jsem si oddechl
Nový Mégane je krásné auto, a tak nějaké ty laciné výkřiky zdejších odpůrců značky se ztrácejí kdesi v říši trapností...
Málokterý vůz se může pyšnit tak vkusným a vzdušným interiérem, který je podle autora článku kvalitně vyvedený.
Ještě jsem auto neviděl, tak nemůžu hodnotit jako odborník "Mlacan" v příspěvku výše, ale podle fotek se na první setkání s tímto líbivým autem těším... :yes:
Rozbalit vlákno
3
3. 10. 2008 17:56
Re: Abych pravdu řekl, docela jsem si oddechl
maš pravdu, a pokud se bude do ČR dodávat hlavně černá verze interieru, bude to vipadat dobře. šedá a jiné barvy devalvují interiery....
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 19:31
Re: Abych pravdu řekl, docela jsem si oddechl
:yes:
Avatar - Ghostyx
3. 10. 2008 19:33
Re: Abych pravdu řekl, docela jsem si oddechl
;-) :yes:
3. 10. 2008 17:29
KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Kdyby tenhle megan vyjel jako nástupce megana jedna, tedy "vajíčka" mohl to mít v Evropě poměrně dobré. Takhle je šance obdobná jako u Laguny. Vizualita ospalá, manýra v podobě upadající střechy vlastně pomalu nudná a vnitřek je pro mne nepřijatelný absolutně. Tedy mimo krásně vyvedené vnitřní kliky dveří. Absence středového panelu a soustředení se na horizontální linie, rozbité navíc naivním bobečkem kapličky přístrojů... pánové, kde je francouzská elegance?
Rozbalit vlákno
12
3. 10. 2008 17:51
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
trosku mas pravdu ten skok od kulateho k hranatemu a zpet ke kulatemu.... no laik by asi ani nerekl ze maji tyto auto krome nazvu neco spolecneho a je fakt ze u meganu clovek postrada nejakou navaznost na predchozi model.
Na druhou stranu nesouhlasim s tou nudnosti a neprijatelnym interierem, no ale to je ciste tvuj osobni nazor.
Tohle auto se bude hodne dobre prodavat a s cenovou politikou renault se o tom neda ani pochybovat.

Navic megane je v cr nejvice registrovane zahranicni auto hned za skodovkama, takze v cr je megane oblibeny ;-)
(toto tvrzeni muzu dolozit kdyby se nasel neverici Tomas)
3. 10. 2008 18:03
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Ta "úspěšnost" v Česku má hlubší kořeny... neb v dobách rudotemna byl Renault jeden z mála, který tu (občas v tůzu) umísťoval své vozy - R16, R8, člověk občas jezdil kolem někde tam na Proseku a tam do noci zářilo logo Renaultu - servis... to bylo jako něco opravdu z jiného světa.

Můj tip je, že jistá úspěšnost Meganu 2 se nebude opakovat. Je tu konkurent v podobě cee´du a i30. Navíc dnes jsem viděl nový Golf, který mi to jen potvrdil. S tou největší registrací meganů to nepřeháněj, tohle ti tu neuvěří ani Ronault... :-) ;-)
3. 10. 2008 18:26
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
to ze jsou megany, escorty, astry a golfy hned po skodovce nejvic registrovana auta v cr je stara vec ;-)
ford ma smulu ze uz nema escorta ale focus, protoze lidi na jmeno slysi ;-) v tohle ma zase vyhodu golf, protoze u astry a megana se ti urcite nemuze stat ze by v nem jezdil uz tvuj deda. Myslim to tak ze golf uz je tady pro nekolik generaci a tuhle tradici si bude muset megane teprve vybudovat. Holt nejen cena dela prodeje.
Avatar - T613
3. 10. 2008 19:10
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Ronault má jiné starosti. Tenhle týden měl být na pitevně, a myslím, že to zase přeřízl!
Avatar - Ronault.
5. 10. 2008 20:47
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Neber si jméno Ronaultovo do huby nebo Ti Ronault propíchne pneumatiku a přešteluje ventily
neregistrovaný "507--"
3. 10. 2008 18:01
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Tak vymenovali jedine zápory a hneď si z interiéru pokakaný. To sa na mňa fakt nehnevaj.
3. 10. 2008 18:04
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Jsi si jistý, žes napsal právě to, cos napsat chtěl? :-)
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 18:11
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Je si naprosto jistý.Ví,že neví,nebo vlastně neví,že ví?To je jedno,ale jistý si je naprosto určitě. :-)
3. 10. 2008 18:28
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
zrejme sedi s notebookem na toalete a nechal se trochu unest cinosti kterou provadel (viz slovo pokakany) >:D
Avatar - pumpkin
3. 10. 2008 19:24
Re: KOMPAKTNÍ ROZPAKY
Bál som sa že ako dopadne nový Mégane, lebo v poslednej dobe Renault nič-moc...Ale celkom som spokojný. Renaultu podla mňa nezáleží a ani nezáležalo na nadveznosti modelov.
Som zvedavý ako bude konkurovať konzervatívnemu Golfu, ktorý sa tiež celkom podaril..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 19:29
Re: ??????
To píšeš o interiéru Laguny? I zapřísáhlí antirenaulťáci tvrdí, že tak krásnou palubku dlouho neviděli. Navíc, pokud by jsi mermomocí chtěl psát o nudě, zajdi k VW... ;-)
4. 10. 2008 20:52
Re: ??????
Plne s Tebou súhlasím, ten interiér je aj pre mňa neprijateľný. Je to škoda, zvonku to vyzerá celkom dobre, hoci žiaden zázrak sa nekoná. Ale majiteľ auta sedí väčšinou za volantom a tento interiér by ma určite iritoval. Ten by pasoval tak do Loganu, či Sandera. No a ešte digitálny rýchlomer, to už nie je pre mňa, na klasiku zvyknutého.
Avatar - iudex
3. 10. 2008 17:48
Trvanlivost dizajnu?
Podla mojho prvého dojmu je to dizajn, ktorý sa pomerne rýchlo opozerá a o 3 roky bude javit známky znacnej nemodernosti, odkazujúc jednoznacne na dobu svojho vzniku. A potom to bude treba riesit radikálnym faceliftom.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "LLKK"
3. 10. 2008 18:28
Re: Trvanlivost dizajnu?
Nechápu, proč by se měl tento design hned tak okoukat, stejně francouzi udělají tak 1, 2 facelifty a je tady zase sice 4 generace Meganu, ale všichni budeme diskutovat a přemýšlet, co má, nebo jestli vůbec něco má společného s tou III. ;-) A to je právě to, co francouzi a hlavně Renault přináší - a já věřím, že se těchto Meganů prodá zase tolik, že bude úspěšným modelem.
Renaultu snad ani nejde o nějakou dlouhodobou trvanlivost designu - možná je to chyba- možná ne, přesto zatím nepatří ( a doufám, že ani patřit nebude) k těm, kteří skončí na smetišti dějin.
Avatar - iudex
3. 10. 2008 19:29
Re: Trvanlivost dizajnu?
Cit.: "Renaultu snad ani nejde o nějakou dlouhodobou trvanlivost designu" Ty sa asi o autá zaujímas len oddnes, nie? (i Tvoj novozalozený nick tomu zodpovedá). Dizajnová identita a identifikovatelnost znacky Ti asi vela nehovoria, ze? To je práve jedna z vecí, co sa snazia výrobcovia dosiahnut: aby kazdý aspon trochu zainteresovaný identifikoval ich znacku a aby nerozmýslal: isiel okolo Hyundai, Renault alebo Fiat?
Inak samozrejme aj ja verím, ze Renault na smetisko dejín nepatrí.
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 18:09
Soudruzi z Renaultu
konečně pochopili.....Díky.Tohle auto jistě oživí konkurenci v nižší střední,obzvlášť to třídvířko vypadá poměrně k světu.S tímhle modelem de už dá docela prorazit,zvlášť pokud se podařilo vyladit jízdní vlastnosti.Každopádně po C5 přichází z Francie za podmanivého zvuku Marseillesy další vůz,který prožene faldy ikonám třídy (ikony si dosaďte každý sám). :yes:
Rozbalit vlákno
8
3. 10. 2008 18:30
Re: Soudruzi z Renaultu
v evrope je jen jedna ikona >:D to jestli je to dobre nebo spatne si dosad sam >:D
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 19:33
Re: Soudruzi z Renaultu
To jsem právě nechtěl,protože to by bylo na další diskuzi. ;-)
Avatar - Ghostyx
3. 10. 2008 19:45
Re: Soudruzi z Renaultu
Pokud vidis Evropu zuzenou na jediny trh v D, tak souhlas, ale pokud myslis Evropu skutecne jako celou EU, tak se s tvym nazorem nestotoznuji... ;-)
3. 10. 2008 18:30
Re: Soudruzi z Renaultu
Jó, kdyby hymny... podle těch reklamních videí spíš chtěj vyhlásit válku USA ;-\
neregistrovaný "AG"
3. 10. 2008 19:32
Re: Soudruzi z Renaultu
No vždyť je na to taky ideální čas,imperialisti zpoza velký louže jsou ekonomicky na kolenou,Renault jim teď zasadí ránu z milosti. >:D
3. 10. 2008 20:22
Re: Soudruzi z Renaultu
Ekonomika dneska dostala kapačku, tak si to můžou soudruzi zase spakovat >:D
Avatar - woody-alien
3. 10. 2008 21:52
Re: Soudruzi z Renaultu
No já bych řek, že obecně reklamní videa jsou plný klišé a to renaulťácký nijak nevybočuje z nenápaditosti 95% klipů. To ale není omluva. Tak hezký auto by si zasloužilo víc o tom přemýšlet.Asi už kreativci nejsou nějak kreativní.
Avatar - Ghostyx
3. 10. 2008 19:40
Re: Soudruzi z Renaultu
;-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 19:32
Etanol
Dokonale navržený design, noblesní provedení interiéru s vybranými materiály, dCi, styl...a varianta Coupé :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
3. 10. 2008 19:41
Paráda!
A i ten interiér je velmi zdařilý a nový. No, vw by se mohl podívat, jak má vypadat nový model. Protože je NOVÝ! Není to jen přepudrovaná dožívající, byť v dobré kondici, zombie. Bravo Renault. Renault je po designové stránce špička. A největší skvost automobilové architektury je VEL SATIS! Uvidíme jak to bude se spolehlivostí...
Rozbalit vlákno
35
Avatar - pumpkin
3. 10. 2008 19:43
Re: Paráda!
Vel Satis je ok ale som skor za Avantime ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 20:01
Re: Paráda!
Avantime je moje největší srdcovka. to není auto, ale životní styl, u majitelů součást rodiny... :-)

Hned druhý považuji Vel Satis. Přesně jak napsal Ji/Ri, dokonalá architektura vozu, která mě doslova nadchla. Nadpozemsky krásné tvary zádě, geometricky skvěle navržená příď, interiér jako vztup do vyšší společnosti... :yes:
3. 10. 2008 20:20
Re: Paráda!
Fakt?! Tak to by mě ve snu nenapadlo! >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 20:48
Re: Paráda!
No vidíš, co se ty tady nedovíš >:D
3. 10. 2008 20:58
Re: Paráda!
Proč už se ten Avant nedělá? To jen pro nezájem?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 21:08
Re: Paráda!
Audi Avant že se nedělá? To jsou mi noviny... >:D

Faktů je tady více:
1.) Rencek udělal chybu v tom, že ho měl vyrábět v omezeném množství, podobně jako Alfa 8C Competicione.
2.) Padla firma Matra, producent vozů Avantime

Zbylé domysli Ty. Nebo snad radši ani ne... >:D ;-)
3. 10. 2008 21:35
Re: Paráda!
OK, já se ptal vážně. Nad Rendlem myslet nechci >:D Jen mi to zajímalo.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 21:59
Re: Paráda!
Základní fakta o ukončení produkce:

1.) Rencek udělal chybu v tom, že ho měl vyrábět v omezeném množství, podobně jako Alfa 8C Competicione.
2.) Padla firma Matra, producent vozů Avantime
4. 10. 2008 10:35
Re: Paráda!
Že padla firma Matra je sice hezký, ale řekni hlavní důvod jejího krachu. Byl to nezájem o model.
Avatar - Andromeda
3. 10. 2008 22:09
Re: Paráda!
1)Nejprve zpoždění a konstrukční problémy s těžkými předními dveřmi(váha myslím cca 65 - 85 kg - už nevím přesně)
2)Následné výrobní potíže s kvalitou a funkčností úchytů předních dveří(f.Matra byla vybrána coby již kooperující partner - první Espace,bohužel u Avantimu zjevný krok vedle,doprovázený opožděným rozhodnutím o ukončení spolupráce...)
Pak už bylo pozdě... ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 22:24
Re: Paráda!
...a Renault už výrobu Avantime nehodlal převést do nějaké ze svých továren... :-(
Avatar - Andromeda
3. 10. 2008 22:33
Re: Paráda!
Ba že -> roli hrály náklady,čas,omezená motorová nabídka...a také bohužel "zkušenosti" majitelů + sebevědomá cenová politika...nicméně i přes zmíněné bolesti se podle mne jedná o vyjímečný designový klenot,v lecčems přelomový...Patriku le Quementovi "udělal" jméno....
3. 10. 2008 22:38
Re: Paráda!
Avantime podle mýho názoru předběhl dobu až moc. Mě se svym způsobem líbí, třeba Vel satan je pro mě bečka sraček, ač se někdo diví, protože maj podobný rysy. Kdysi běžel koncept VW z těch starejch let s N.Y.C. policajtem....kde to usnulo, to nevim....
Avatar - Andromeda
3. 10. 2008 23:06
Re: Paráda!
S tím "trhákem v čase" je to fakt - zákazníci,technologie a i marketing nebyli "patřičně připraveni" -> tady Rencek situaci hrubě podcenil,přitom to mohlo být "zlatý tele" právě díky jinakosti...
Vidíš,já zase Vel Satise sakra můžu,beru ho koncepčně jako francouzkou verzi podání cestovního luxusu - než mě kopneš,tak tím myslím koncepci nejen exterieru,ale spíše interier - spíše křesla než sedačky,prostor kam se podíváš-né však hluchý,citlivě zpracovaná palubka i s analogovou "ručičkovou klasikou" na orintační přehled o čase...mluvím spíše o lépe vybavených verzích (já vím,motory dlouho omezené,..)a podotýkám,že majitelem nejsem ani nebyl...
Ale ten auťák mě pocitově sedí...
3. 10. 2008 23:18
Re: Paráda!
Já ho beru jen vizuálně. Nikdy jsem v něm neseděl, ale do těch "exces" názorů mě dostali diskutéři, jako je Avantime a spol., co se mě snažili vysvětlit, že tam je dřevo narozdíl od S.class a podobný hlášky. Pro mě je to hnus od prvního pohledu. Aventime se mi líbí, jako dobrej pokus, ale bez úspěchu, což je v EU pochopitelný. V USA, by to možná jelo líp... Podle novýho Megana to cítím u Rendla, že má podobnej názor a teď má dobrej rozjezd pro širší pole zákazníků.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:22
Re: Paráda!
Já jsem nikdy netvrdl, že má Vel Satis na palubě pravé dřevo narozdíl od S-Classe. Pravé dřevo ale má. Pokud jsem něco podobného někdy napsal, pak to bylo myšleno na E-Classe. Mohl bys mě poslat odkaz na tu diskusi?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:31
Re: Paráda!
Hmmm...Sem taky přispíváš?
3. 10. 2008 23:38
Re: Paráda!
Jsem ten aktér s tim turistickym salámem >:D
Avatar - Andromeda
3. 10. 2008 23:49
Re: Paráda!
Jo,jo,nový Megan je koncipován více "stravitelně"(samozřejmě jinakost musí být patrna),působí pohodově,pro mne elegantně a já jim klukům fandím - za těch 100 let dokázali,že bez nich by to nebylo zdaleka tak rozmanitý a pestrý...
Avatar - Andromeda
3. 10. 2008 23:11
Re: Paráda!
K tomu VW - člověče,nemůžu si na ten koncept vzpomenout...co si vybavuju,je studie "reinkarnace" transpoteru z 60.let a ta byla opravdu povedená,jen se jaksi neprobojovala do dalšího kola...
3. 10. 2008 23:20
Re: Paráda!
JJ :-) Nekde to najdu
Avatar - woody-alien
4. 10. 2008 00:30
Re: Paráda!
S tímhle tak nějak musím souhlasit. Dneska jsem měl hroznej den, potkal jsem dva Vel Satise...A to prosím chovám k soudruhům z Renaultu sympatie. Každopádně tyhle "předbíhací" modely nejsou můj šálek čaje.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 22:56
Re: Paráda!
Kdyby ho Renault vyráběl bez Matry, třeba jen v omezených sériích a vypiloval by chybky, jako například kroucení karoserie vlivem bohatého prosklení, bylo by jich určitě více. A Renault by odháněl zákazníky... :-)
3. 10. 2008 23:01
Re: Paráda!
ale di tybrepto >:D Jsi jak první přehrnutí. Nevim ty čísla prodejů, ale pak by se z toho stal svym způsobem až moc velkej exot a toho by se prodalo daleko míň.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:19
Re: Paráda!
Celkem se jich prodalo cca 8 500 kusů
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:30
Re: Paráda!
Na to, že předběhl dobu mílovými kroky slušný číslo :yes:
3. 10. 2008 23:44
Re: Paráda!
ano, pokud jim nešlo o prachy a dělali to jako modelka na molu pro potřebný, tak je to OK. Nebo K.O.?
5. 10. 2008 21:46
Re: Paráda!
To je trošku zjednodušené, povedal by som. Dvere rozhodne Avantima nezložili. Doplatil paradoxne na svoju pokrokovú konštrukciu, nezvyklú zložitosť aj bežne bezproblémových konštrukčných uzlov. Z toho vyplýval veľký podiel ručnej práce, čo sa prirodzene negatívne podpísalo na kvalite a tým pádom aj na cene produktu. Cenu zvyšovala aj použitá špičková technika a elektronika, a drahé materiály (napríklad zadné dvere boli čiastočne z horčíka). Takže avantgardný automobil z najlepších materiálov a s najpokrokovejšou technikou sa stal obeťou vlastnej dokonalosti.
Avatar - Andromeda
6. 10. 2008 01:22
Re: Paráda!
Ano,těch výrobních problémů bylo více,a ty dveře jsem vypíchl schválně->né že by dojeli na ně,ale jsou tak trošku symbolem serie potíží s výrobou u Matry(takový "podařený outsorcing"),jenž byli zákazníky spojovány s tímto vozem a jeho výrobcem ;-\ .
Avatar - Ji/Ri
4. 10. 2008 00:21
Re: Paráda!
Jde vidět, že jsi v tom voze nikdy ani neseděl... Já ho vlastnil ve verzi Initiale...dřevo, jak píšeš níže, je pravé - intarzované. Kůže na sedačkách byla kvalitnější než u A8 - majitelé Audi ví o čem mluvím (ošoupávání se) - teď mám A6 a opět vím o čem mluvím. Jízda Satisem je jiný svět. Věř mi, kdyby ses s ním svezl a dovolil mu tě hýčkat, tak by tvá sedinka mlaskala blahem. Kdekoliv jedeš, lidé se otočí s úžasem. To o žádném jiném voze říci nemůžeš. Věř mi - zkus to - pokud jsi fakt frajer a nehoníš si jen své ego kritikou renaultů. Přiznávám - spolehlivost u mého kusu byla 0-vá. Ale za tu architekt nemůže. Jinak název VEL SATIS je zkratkou Vell Satisfied... I kamarád co má S500 (nový model) nejdříve hanil. Pak jsem ho vezl ze servisu a vystupoval nadšený - říkal, že by ren. nemohl kvůli image, ale že ten "satis world" je nádherný... . Tak nepruď a dokaž, že jsi chlap a svez se. ;-)
4. 10. 2008 15:53
Re: Paráda!
Chlap jsem, ale především bych musel mít nějakou motivaci k tomu, abych to někde vyhledal. Nemam a to vůbec žádnou. Kdykoliv to vidim, tak slyšim spíš reakce úplně jiný, než jsou synonyma krásy apod.
Avatar - Ji/Ri
4. 10. 2008 00:26
Re: Paráda!
Avantime je avantime. Opravdová krása. A Vel Satis je to samé. Už jen ty jména....to není jen označení modelů vozidel....A6, A8, S320, 330xd, i20, i30, P600 >:D krása krás. AVANTIME.......VEL SATIS....zasněný pohled ke hvězdám...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 16:16
Re: Paráda!
Přesně tak. Stačí si poslechnout libozvučná jména Avantime, Vel Satis...ale taky Koleos, Mégane, Initiale, Egeus, Altica... :-)
3. 10. 2008 20:03
Hezký
Moc hezký Renault :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tatraplan"
3. 10. 2008 20:27
avantime
8-s připomíná mi trochu i30 nebo cee'd....předchozí megane byl o hodně hezčí..jenom té kvalitě moc nedali..uvidíme co současný a jeho ohlas
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 20:54
Re: avantime
Předchozí byl moje krevní skupina, ale i tento se mi velmi líbí
3. 10. 2008 21:01
Re: avantime
Na tvojí euforii je aspoň vidět, že se Rendl sklidnil ;-) Což je podle mýho názoru dobře.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 21:09
Re: avantime
I přes zklidnění je povedený :yes:
3. 10. 2008 21:37
Re: avantime
Jo, já ho beru, jako "normální". :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 21:59
Re: avantime
Holt, já mám rád "nenormální" věci... :-)
3. 10. 2008 22:34
Re: avantime
Však je mi jasný, že truchlíš a snažíš se to na sobě nedat znát.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 22:49
Re: avantime
Proč bych měl truchlit? Mégane je pořád na očích a i tento je povedený
3. 10. 2008 22:59
Re: avantime
Povedený je, ale to asi každej v daný třídě. Ničím výjmečný oproti konkurenci. Nedělej, že nevíš, co myslim. Taky netvrdim, ba naopak, že je to na škodu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:23
Re: avantime
Mégane bude každopádně výjimečný interiérem a motory
3. 10. 2008 23:26
Re: avantime
Už zase? A má DSG?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:29
Re: avantime
Každé auto má nějaké specialitky. Navíc, DSG bych preferoval až o třídu víše, respektive u kompaktů prémiového ražení. Na mainstream se mi zdá drahý.

Má VW dCi?
3. 10. 2008 23:35
Re: avantime
Nedokážeš připustit, alespoň v debatě se mnou, že VW nabízí všechno v jednom balíku a přitom víš, že nejsem ten skalní bijec. Pro mě na VW nikdo prostě nemá a to je jasný jen z pitomejch konfigurátorů. Já nejsem ten správnej oponent, mě můžeš klidně napsat, že mam pravdu a neboj se! >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 10. 2008 23:38
Re: avantime
Já považuji momentálně za nejlepší kompakty Golf a Mégane. Japoncům totálně ujel vlak, ten ještě tak dobýhá Mazda 3. Kvalita je v dnešní době víceméně srovnatelná, tudíž bude majitele lákat přitažlivost značky a design. A nevím, proč by například v kvalitě měl mít Golf navíc
3. 10. 2008 23:43
Re: avantime
Ty se v těch odpovědích plácáš, jak nudle v bandě. Odpověz jednou větou a neuhýbej. DSG a basta.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 18:01
Re: avantime
V kompaktu je to zbytečná věc, která jen zabýrá místo v ceníku. A když už v kompaktu, tak v prémiovém...
4. 10. 2008 20:26
Re: avantime
Zbytečný je třeba kouření cigaret, ale určitě ne uspokojení zákazníka a zvláště pokud to dokážeš.
Avatar - Well-being
3. 10. 2008 23:43
Vyumělkované ...
Je to podle mého názoru opět šlápnutí do lejna. Obloučky a kudrlinky se za chvíli okoukají a spolu se světovou krizí tu kreaturu velmi brzy pohřbí. Das Auto ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
4. 10. 2008 00:24
Re: Vyumělkované ...
Na to bych moc nesázel. Mégane bude "podle mého názoru" úspěšnej a věřím, že se ve stotisícovým testu Autobildu nerozsype jako Das Auto Touran. A Das Auto Passat taky nedopad nejlíp. Das Škoda Auto Octavia na něj kouká pěkně z vrchu. >:D
4. 10. 2008 09:27
Sedan?
Nějak se nemůžu zorientovat, k čemu patří fotka vlevo zcela dole :-O
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
4. 10. 2008 09:33
Re: Sedan?
Tiež som najprv nechápal..je to Laguna Coupé ;-)
4. 10. 2008 09:38
Re: Sedan?
Už mi to docvaklo, ještě asi spím. A to jsem v zaměstnání ;-)
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 10:04
Bůh Avantime
V diskusi jsem nesčetněkrát zahlédl jméno jmen Avantime. Je spousty fanoušků, kteří na něj neumí zapomenout. Auto, které se dostalo do učebnic designérů, a tak o x let předběhlo dobu.
Se svým Avantimem jsem najezdil 122.000 kilometrů, a doslova každý kilometr jsem si užíval...
Moje myšlenky na Avantime ale žijí dál. Často brouzdám německými inzertními servery, a hledám ten správný kousek. Jen ale kliknu na "automat", objeví se jen 3, 4 kusy... A zrovna v tak smutných barvách...
Zde moje ne moc vydařená recenze: [odkaz]
Rozbalit vlákno
22
Avatar - pumpkin
4. 10. 2008 10:12
Re: Bůh Avantime
Nedráždi >:D Dúfam že si ešte niekedy kúpiš ;-) :yes:
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 10:34
Re: Bůh Avantime
Zrovna to rozebírám se ženou. Teď objevit v Německu světle zelený, modrý (jak jsem měl), červený nebo černý Avantime v automatu za přijatelný peníz, tak ho asi vezmu...

PS: tobě jsem slíbil ten model Avantime, který že ti chybí?
Avatar - pumpkin
4. 10. 2008 11:12
Re: Bůh Avantime
Vážne uvažuješ? :-) paráda!

Som rád že si pamätáš, no ten 1:43,modrý neviem zohnať ;-\
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 11:23
Re: Bůh Avantime
Dobrá, dobrá... ;-)
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 11:55
Re: Bůh Avantime
Jdi do něj šviháku -> šťastnou ruku při výběru vinšuju ;-)
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 12:41
Re: Bůh Avantime
Ty budeš nějakej fanda, co? ;-)
Četl jsem tvůj příspěvek pod recenzí.
Dokonce jsem ženě řekl, co kdybysme koupili 2 Avantimy, pro každého jeden. Ale ona chce velkej džíp, no jo, no... :-)
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 13:50
Re: Bůh Avantime
Nějak si mne ti kluci získali a mám pro ně slabost ;-) -> přitom doma je zatím germán,uvidíme časem.Málokdo je schopen napsat recenzi bývalého vlastního vozu tak příjemně osobním způsobem jak jsi to zvádnul ty :yes: .
Dva Avantimy - mno,rarita se tomu říká,ne >:D (v Bohemii určitě)?Myslím(bez urážky),že Avantime je spíše pánská záležitost ;-) .
Já ti s SUV rozumím,něco mi to připomíná... >:D

PS: Dnes po "O" v AM Stylu byla Hanička roztomilá... ;-)
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 14:15
Re: Bůh Avantime
A abych byl upřímný,fandím vícero značkám - musí mne něčím(sakra jak jen to správně vyjádřit... :-! )chytit za srdce,mít nějakou "vyšší emoční přidanou hodnotu"(jistěže na tech.data nezapomínám,jen je pokaždé nestavím na piedestal),přičemž zdaleka není důležitý "třídní původ" značky či vozu -> snad jsem se v tom pokusu o definici neumlátil sám >:D
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 14:27
Re: Bůh Avantime
Já ti rozumím. To je to, co se nedá vyjádřit. Mám totiž úplně to samé!
Musí to být nejlepší auto pro můj svět... Asi takhle... ;-)
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 14:28
Re: Bůh Avantime
Jo,přímá trefa na komoru >:D !!!
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 14:43
Re: Bůh Avantime
Ehm, jo, a ještě na něj musím mít peníze... ;-\
Ale o ty jde až v druhé řadě, že? ;-)
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 14:57
Re: Bůh Avantime
Teď jsi kápnul na "hlavičku" fandovství >:D -> sponzoři jako kdyby vymřeli,Hušák a Sazka tě najednou neznají a filantropie v Čechách se ubírá jiným směrem...skandál!!!
Nezbyde než opět "vykrmit porcelánový prasátko" a pak ho v mžiku nemilosrdně popravit pro chvilkovou rozkoš...
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 15:01
Re: Bůh Avantime
Akorát to prasátko musí být rok od roku větší a větší...
Dnes je velké jako cisterna... ;-)
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 15:03
Re: Bůh Avantime
Jako by žralo růstový hormony po tunách potvora...
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 15:12
Re: Bůh Avantime
Jsem domácími "kulaky a vykořisťovateli" (manželka)pohřešován na zahradě - inu jdu se "botanicky znemožnit".Měj se borče ;-) ....
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 17:59
Re: Bůh Avantime
To pořád ještě té zahrady nemáš dost? Čekám tady pěkně dlouho... ;-\ >:D
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 20:36
Re: Bůh Avantime
Halo,halo,halo - námezdní síla je zpátky - místo "kvalifikované botaniky" mě vrazili do ruky rejč se slovy-tyhle záhony jsou tvoje a "hvězdný Macíček" ryl a ryl a ryl...sakra,že toho krtka Miller nenakreslil podle mě -> a bylo by třeba na Avantima... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 16:18
Re: Bůh Avantime
Co to slyším? Někdo tu rozdává modely Avantimu? Jsem vážný zájemce :-)
4. 10. 2008 20:07
Re: Bůh Avantime
No ako tak sledujem vývoj na vkladných knižkách, asi tiež ostanem len pri modeli. Máš dobrý vkus, presne modrý, zelený a červený, to je ono. Keď som zháňal auto pre rodinu, obzeral som jeden 2.0T, síce v strieborno-šedej, ale uvažoval som. Ale nebol práve lacný (420.tisíc) a potreboval ešte nejaké investície (trochu rozbitý zadný nárazník, zájdene, skoro ako hrdzavé lišty okolo okien, v zlom stave brzdy - a asi by sa toho našlo ešte viac), takže som od neho nakoniec upustil, a kúpil jazdeného Scénica. Iróniou osudu je, že to samé auto je stále na predaj, cena asi bude zakrátko atakovať hranicu 300 tisíc... No smola, už naň nemám.
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 20:23
Re: Bůh Avantime
No, věděl bych na co se koukat při koupi Avantimu, myslím, že to auto dokonale znám...
Avantimu sluší zářivé barvy, musí prostě svítit... :yes:
4. 10. 2008 21:33
Re: Bůh Avantime
Tak až príde čas, že budem s vreckom peňazí nejakého hľadať, požiadam Ťa o pár rád. Ale to je asi ešte dosť vzdialená budúcnosť, ak vôbec.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 16:17
Re: Bůh Avantime
Držím palce při sháněni modelu... ;-)
neregistrovaný "Donovan"
4. 10. 2008 14:54
Někteří prostě nemohou překousnout,
že ať se snaží hledat chyby sebevíc, stejně se jim ten Mégane líbí. To je přece urážka jejich "vybranému" vkusu. Vždy přezíravě a s výrazem znalců pohrdli žabožroutskými výtvory a usedli do "poctivého" německého wagenu, a teď najednou - chtě nechtě - koukají na Mégana a cítí tu přitažlivost. Samozřejmě, že si uměle vydudají nějakou tu chybičku a začnou ji rozpitvávat na diskuzích, aby přesvědčili především sami sebe. Ale srdci neporučíš, to už snad život naučil každého. Mégane :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dylan McKay
4. 10. 2008 14:59
Re: Někteří prostě nemohou překousnout,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
4. 10. 2008 17:51
DSG pro Navtecha
Nové auto u mě ještě pár let počká, ale jen tak pro zajímavost, pusť si konfigurátor... a zkus si vzít třeba 600.000 a vybrat nejlepší nabídku. Pro mé osobní preference vychází pěkně Laguna 2,0dCi Grandtour N1. Jakýkoliv Golf, i bez DSG, vychází nehorázně draho - pokud bych chtěl také 2,0 naftu o podobných (mírně horších) parametrech, skončím u Trendline s plastovými zrcátky bez palubního počítače a dalších věcí.
Rozbalit vlákno
6
4. 10. 2008 18:00
Re: DSG pro Navtecha
Nějak v tom postrádám smysl.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 18:03
Re: DSG pro Navtecha
Já zase postrádám smysl kombinace DSG - kompakt
4. 10. 2008 18:10
Re: DSG pro Navtecha
Pochybuju, že to je Emelova myšlenka. Ale možná jo. Každopádně Laguna, Golf a ještě k tomu nějaká hypotetická cifra mě nejde do hlavy.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 18:15
Re: DSG pro Navtecha
Já myslím, že je daleko lepší si pořídit o třídu vyšší Lagunu (předchozí generace nebude mít o nic horší výbavu) za cenu dražšího Golfu, kterému navíc stoupne cena za DSG.
4. 10. 2008 18:28
Re: DSG pro Navtecha
To je celkem pochopitelný, že si koupim za stejný peníze auto radši o třídu víc. Především je potřeba vědět, na co to auto chci a jaký jsou tedy i moje priority a ty priority by v tom autě neměly chybět. Pokud budu mít za podmínku, že chci třeba automat, vozit v tom krámy na chalupu a ještě rodinu, tak se podívám na účet v bance a vyrážim do krámu, ale ne s Golfem a naopak.
Avatar - Emel
4. 10. 2008 22:37
Re: DSG pro Navtecha
Ano, idea je v tom, že široká příplatková výbava má smysl pouze tehdy, pokud je ve výsledku za rozumné ceny. Když jsem si zkusil nakonfigurovat Golf 2.0D 140k DSG, skončil jsem na 780.000... a to bez nějakého luxusu. Za takovou cenu je mnoho lepších aut i o třídu výš, s automatem třeba od Peugeotu (i když kuriozně se optimální 2,2HDI s automatem neprodává).

Absence dobrých automatů je samozřejmě u Renaultu problém... ovšem souhlasím s Avantimem, že se týká spíše Laguny. Automat nebo i DSG je pro nižší střední dost těžký a drahý, navíc pro optimální jízdu vyžaduje silnější motor. VW dnes prodává s DSG 20-25% aut, u Golfu je to samozřejmě méně... i tak je to ale nezanedbatelné číslo.
4. 10. 2008 21:13
Bude muset být hodně levný, aby se dobře prodával
Vnějšek působí trochu ve stylu "tak co bych ještě mohl na to auto splácat?", ale ujde to. Horší je to uvnitř, takovýhle interiér by mi pasoval ke cliu, prakticky veškerá konkurence je uvnitř luxusnější a kvalitnější, ať už je to Octavia, Golf, 308, nebo Astra. Budou muset dát hodně zajímavou "slevu" (kterou dobře vybavené auto určitě po měsíci prodeje úžasně slevní z naprosto prodejných >:D 650 000 na neuvěřitelných 450 000 až do konce výroby), protože Laguna Grandtour za něco přes 500 tis. je alespoň pro mě nesrovnatelně zajímavější.
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2008 14:19
Re: Bude muset být hodně levný, aby se dobře prodával
Ďalší zo zúfalcov, čo už nevedia čo napísať. Ľutujem ťa.

P.S. Minule si len tak vykračujem do mesta a zrazu začalo hrmeť. Pozriem na oblohu, ani mráčík. Po chvíli sa okolo preplazila Škoda 105 s holou rúrou a bleskami na zadnom okne. Mala ešte aj českú ŠPZ. Nebol si to náhodou ty? :-)
6. 10. 2008 18:35
105
Ja jsem věděl co napsat a taky jsem to napsal ;-). Ty jsi na to napsal akorát úplný *, který se absolutně nevztahují k článku navíc ze zcela neznámého důvodu. Tak kdo koho lituje? Co kdyby ses přístě bavil o tom, jaký fáro tě ohromilo někde jinde (nejlépe na Slovensku) >:-[]
P.S. Já mám žigulíka na hlínách, perfektně táhne a nějaká 105-ka se může jít zahrabat :-)
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2008 01:02
Nic moc
Ty dnešní novinky nic moc. Všechno to má vysokej bachratej plastovej předek, klínovitost se z designu úplně vytratila. Mě osobně se víc líbí starší generace Megana - poměrně placatej předek a zvláštní zadek s hrbem. Sice malej nepraktickej kufr, ale skvělej styl. Tohle je podobně škaredý jako nový Bravo. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
7. 10. 2008 02:26
Rendlik a syn
Mlada zena, ktera mohla zit, pokud by nemela ten rendlik:

[odkaz]

A o tom to je...
Rozbalit vlákno
3
7. 10. 2008 10:14
Re: Rendlik a syn
Bravo Ádo - povedlo se ti klesnout až na úplné dno. Doteď tady myslím všichni brali tvoje příspěvky na tému Rencek a syn jako jistý folklór, pousmáli jsem se, sem tam něco odepsali a popojelo se.

Bohužel, tvoje úroveň teď spadla do totální žumpy a idiotizmu.

Abych rozebral tu tvojí dokonalou žalobu Renaulta Twingo (ročník?, víme? vyráběl se totiž hodně dlouho)jako vražedné zbraně:

1. příčinou nehody byla údajně několik kilometrů dlouhá olejová skvrna na vozovce. (tu určitě udělal nějaký jiný Rencek jedoucí tam před tím Twingem)

2. vozovka je myslím mokrá. Víš jak rychle jela dotyčná po silnici když dostala smyk? V jaké stavu bylo její Twingo? Jak reagovala? Jak skušená byla?

3. V jaké rychlosti k nehodě došlo a jakou bezpečností výbavu mělo Twingo? Jak jsem výše vzpomenul, vyrábělo se docela dlouho, takže možná mělo 10 let a jeden airbag. Jaký jiný vůz této kategorie, rovnakého stáří, rovnaké bezpečnostní výbavy by jí zachránil život? Asi každý jiný, že...

Takže Ádo, jestli tady chceš vypisovat jak se ti před 15 lety srala R19, prosím, ale nedělej ze sebe většího vola než jsi.

Ber to jako dobrou radu :yes:
Avatar - Dylan McKay
7. 10. 2008 20:05
Re: Rendlik a syn
Ado, tohle není vhodný. Nikdo sem nedává těch několik desítek rozmlácených oktávek s kusy těl. Při čelním střetu s míchačkou bych ti tohle nepsal už ani já.
Je hloupý spojovat mrtvou mladou holku se svou lživou kampaní proti Renaultu. Tohle fakt nedělej, fakt ne... ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 10. 2008 23:35
Re: Ada a syn
Při srážce s míchačem betonu by se zabila i novém bouráku z Německa o několik tříd výše... >:D

Neboť jak pravil Kuko, povedlo se Ti klesnout na úplné dno