Z tabulky přímo křičí genialita konstruktérů Peugeotu, kteří dokáží svá auta (nejen 308) stavět běžně o dva metráky lehčí, než všichni ostatní. Mají se ostatní automobilky co učit.
A to máš eště v 308 GTI volant úplně v klíně sedačku úplně nahoře, nebo nevidíš na budíky. Což ti přijde jako sakra dost ergonomický fail. Přitom běžně (až na výjímky typu Talisman) problémy absolutně nemíváš
Prostě výkonnnější s menšíma emisema a levnější = než Golf = se neodpouští
Tak co těď s Megane RS = to by mohla bejt sakra zajímavá varianta. S tim GT se mi fakt docela dobře jezdilo :-)
Nějak to nechápu. Podle všeho je váha P308 podvod. Golf je před generační výměnou a to, že se kdokoliv v Evropě, který chce uspět mezi HH, musí srovnávat právě s GTI je holý fakt. Vyšší cenu si může dovolit a podle prodejů ji umí i obhájit.
GTI je ikona třídy, není co zpochybňovat, na RS jsem zvědavý. GT je ale jen pohledný odvárek.
To, že se každý HH srovnává s GTI je sice holý fakt, který ale nepotvrzuje, že GTI je ikona třídy. Pokud bereme tu třídu HH, pak určitě ikona není. Jde jen o důkaz zaslepenosti novinářů. Ve třídě, kde je MRS, CTR, Cupra, GTi atd fakt GTI ikonou ani už nikdy nebude. To se povedlo jen prvním generacím.
A jestli je Megane GT jen pohledný odvárek, pak OK, protože ale při svém dvousetkoňovém výkonu nenese znáčky RS, jako nedávno do nebes pěti hvězdičkama ohodnocená nejmenovaná střela s megakufrem... ;-) Minulá generace ORS měla ten samej výkon, a jak čeští redaktoři učůrávali při sportování s tímto dokonalým okruhovým náčiním...
No jo no, něco je odvárek, něco je dokonalý. Jde jen o to, kdo a jak se to napíše.
Znovu vidíš zbytečně krvavě, nijak jsem nezpochybnil MRS a nijak nemíním snižovat důležitost sportovních modelů Renaultu, který umí. Zároveň nemá smysl přivírat oči nad GTI. To auto jezdit umí a se samosvorem je pak kouzelné i coby předokolka. Navíc není nejostřejším autem v paletě.
Mégane GT je taková půlcesta za pěkné peníze. Mě na něm kupodivu vadil jen na naše cesty zbytečně tvrdé pérování (což je obecná chyba, ale někteří to umí i líp...na druhou stranu i dráž) a sedačky. Na pohled nádherné, ale s tak zvýšenými bočnicemi, že budou u ***atějších lidí velmi brzo odřené z nasedání a škrtal jsem i já.
Mimochodem MRS by měl vzhledem k historii model zvednout laťku HH, takže jsem na něj opravdu zvědav :yes:
Hele, teď jsem krvavě nereagoval. To byla normální reakce na tvůj názor ohledně srovnávání HH s GTI a pohled na GT jako odvárek. Takže dnes v klidu. ;-)
Zbytočne kopeš nožičkami, to, že GTI je ikona a referencia v triede HH nevymyslel paja, stačí si prečítať pár testov HH a minimálne v polovici sa bude spomínať GTI ako referencia, s ktorou sa testovaný HH porovnáva.
A fakt, že GTI je nominálne najslabšie, môže ako argument stačiť akurát tak plagátovým kovbojom, ktorí v ňom nikdy nejazdili. Pretože GTI napriek najmenšiemu výkonu poráža mnohých výkonnejších konkurentov, a to aj na okruhoch, čo (údajne) nie je miesto vhodné pre univerzála GTI. Asi dokáže ten výkon preniesť efektívnejšie na vozovku, alebo tie nominálne kone konkurentov (či nižšia váha) nie sú úplne reálne, vyber si. Ale i bez ohľadu na to, výkon a časy na okruhoch nie sú všetko, HH nie je a nikdy nebol jednostranný stroj na závodenie, ale univerzál, ktorý má skĺbiť to hot s tým hatch, teda praktickosť a použiteľnosť s dynamikou a zábavou. A to stále robí GTI ako jeden z najlepších.
Tak tak.
Len dodam, ze realne odbrzdene vykony GTI su vyrazne vyssie ako tie udavane, tak ani nie je prekvapenim, ze stiha konkurenciu. Vid Autobible, kde Octa RS 230 mala 249 koni a RS 245 mala skoro 270. GTI bude na tom viac menej rovnako. To potom nie je problem nahanat konkurenciu. Ta takto premeriavat nezvykne :-)
Áno, môže byť, bežne sa 2,0TSI nameria na brzde vyšší než nominálny výkon. A je mi tento prístup sympatickejší, teda dať zákazníkovi reálne viac, než čo si kupuje, nehovoriac o cenovej výhode u nás na Slovensku z hľadiska registračného poplatku. Z tohto pohľadu sa mi najviac páčilo GTI Clubsport, nominálny výkon 195 kW (z ktorého si aj platil poplatky), reálny s overboostom 213 kW. :-)
GTI s těmito výkony (169 a 180kW) a cenami během pár dnů končí a nepůjde objednat. V souvislosti se změnami od 1.9 nastoupí do ceníku GTI 180kW (technicky dnešní GTI Performance) a GTI TCR 213 kW.
To máš odkiaľ? Ako nemám problém tomu veriť, do istej miery je to aj logické, ale TCR sa predstavil zatiaľ iba ako koncept (aj keď je takmer isté, že príde do série) a vypustenie základného GTI krátko po facelifte by bol pomerne nečakaný krok.
Podle německých serverů se TCR v ceníku objeví v základu s kovanými 18" Belvedere, s brzdami s vrtanými kotouči a VAG diff.
Za příplatek bude paket s deaktivaci omezovače rychlosti, s 19" koly, s DCC.
Z hlediska designu jsou hlavní změny nový přední nárazník a zadní difuzor s dvěma koncovkami výfuku a v interiéru sportovní sedadla s čalouněním alcantara/tkanina a alcantara ve dveřích, na volantu a na řadičce
Vyzerá to dobre, ostatne ako Clubsport v minulosti, ktorý budúce TCR fakticky nahradí. A bude to silný argument v rámci porovnávania predokolkových hothečov, kde aj z tunajšej diskusie je vidieť, že GTI len kvôli nominálne nižšiemu výkonu odsúvajú za výkonnejšiu konkurenciu. Myslím, že TCR to ukáže mnohým FWD HH.
Myslím, že Golf, potažmo GTI nebo další odvozeniny nemusí nikomu nic ukazovat ani dokazovat. Prodeje běžných verzí i těchto vyšperkovaných jasně ukazují kde je v Evropě sever, fanouškovská základna (Wörthersee je původně sjezd nadšených fandů GTI, různé seriály kde jezdí Golfy včetně tohoto v TCR), to všechno ukazuje, že je to jasný etalon a ikona třídy, která se maličkými krůčky buduje už přes 40 let a TCR na tom celkem nic nezmění, jenom prostě přidá jeden další kamínek do koruny Golfu. Samozřejmě z hlediska uživatele má takový zájem jasnou nevýhodu a to jsou ceny, které jsou v mainstreamu prostě nejvyšší a určitě ten rozdíl přímo úměrně nevyjadřuje nějaký rozdíl v kvalitách proti konkurenci, ale to je běžný jev v tržním hospodářství. 911 také není o tolik lepší než někteří konkurenti v oblasti sportovních aut než je dražší a přesto si "píská" zcela neskutečné pálky a důvod je úplně stejný, ikona budovaná desetiletí o kterou je velký zájem i přes vysoké ceny (tady samozřejmě v oblasti o pět pater jinde).
GTI tuhle třidu založil tak je snad jasne že je to etalon, ale dnes už rozhodně neni tak respektuhodny jako tomu byvalo dřive a i konkurence na to jde odlišně a evidentně se "přitvrdilo". Navic mezi majiteli GTI bude nejvic těch, kteři nejsou ani nějak sportovněji založeni a GTI si pořidi už jen pro jeho značky či jako auto s větši parou.
sice s příplatky to už znatelně vyskočí, ale to hlavní - zábavu za volantem, máte v základu.
Přijde mi, že Hyundai pomalu a nenápadně zdražuje své i30N
U takoveho typu aut by měl byt naopak plusem chudši vybavovy zaklad a necpat tam kdejake vybavove ptakovinky což určitě někteři naopak mužou ocenit a dat je do kolonky připlať si.
To to sú miestne české špecifiká, u nás ani inde vo svete nik také žvásty ako Vošického banda netvrdí. Ostatne onedlho príde i30 fastback aj vo verzii N, takže to bude skutočný hotlift a konkurent Octavie RS.
No jo, ale jaksi je nabízena za cenu hh, de facto za cenu vyšší.
Když už je to článek o Renaultu - je RS 245 o dvěstě tisíc lepší než Megane GT v kombíku? A má na jakýkoli hh, který je levnější než RS, v čemkoli jiném než v praktičnosti (velikosti kufru)?
Jako reálný zájemce o takový vůz - a zatím to vypadá na to GT v kombíku, ale kdo ví po projetí RS, jehož cena a přítomnost manuálu mě hodně potěšila - odpovídám ne. Ani náhodou.
Vzpomínám, jak kdysi přišla Škodovka s novou OIII RS za velmi, velmi sympatickou cenu. Vzpomínám na marketigová vyjádření, jak chtějí potěšení z výborné RS (což je, o tom žádná) dopřát co nejvíce českým řidičům. Bylo to nečekané, bylo to sympatické. A RS se začala prodávat jako čerstvé housky. A v Boleslavi si toho někdo všiml. A začalo se zdražovat, až dnešní ceník, alespoň u mě, okamžitě vyvolává představu zdviženého prostředníku. Obrovského. (něco podobného jako Focus RS za více než mega).
Takže ano, RS není hatch ale nevidím jediný důvod, proč ji s nimi nesrovnávat.
Škoda reagovala štandardne ako každý podnkateľ v trhovej ekonomike. Tovar ide na predaj tak, že ho pomaly nestíhajú vyrábať, ergo cena je pod ekvilibriom a je logické ju zdvihnúť. A trh to zjavne unesie, pretože nemám pocit, že eReSy sa prestali predávať (ak je nejaký pokles, pripisujem to skôr štvorokému faceliftu, ktorý odradil nemálo záujemcov).
Ale obdobne žiaľ zdražujú ostatné HH. Nenápadne každý rok zdražuje GTI (dnes začína na 30t, pred pár rokmi bola základná cenovka tuším 27800), oproti cene pri predstavení zdražil aj i30N. Ale zjavne sa tie autá kupujú, inak by bol trend cien opačný.
Ano, s Tvým příspěvkem nelze než souhlasit. Jen jsem se snažil zdůvodnit proč, dle mého názoru, lze RS srovnávat s hh.
A ještě poznámka k té ceně - domácí, tedy český trh (ač většina Němců si mylí něco jiného) je specifický - za prvé vysokým podílem na trhu, hlavně díky fleetům a jejich super cenám a bezkonkurenčnímu servisu, kdy součástí toho je i soukromý kupec, který je díky nastavenému systému cen tlačen do role kupce zánovních fleetových ojetin. A za druhé tím, že v absolutních číslech je tento trh pro Škodovku ne-až-tak důležitý.
A právě proto mi cenová politika při uvedení RS na trh přišla tak sympatická. A troufám si tvrdit že tehdy si Škodovka u mnoha svých "nefanoušků" šplhla. A rozhoně jsem přesvědčen o tom si to může ekonomicky dovolit a klady převažovaly... A tím víc vidím dnes ten prostředník...
Takže ano, Škoda se na našem trhu chová, až na tento malý exces s RS, čistě ekonomicky a racionálně. A já coby zákazník částečně také. A proto se k tomu vyjadřuji a proto vidím onen prostředník a proto RS, ač výborné auto, asi ani nepůjdu znovu projet.
Ps.: Dnes už to na zdejších diskuzích není tak často, ale dříve mě vždycky pobavili ty kecy o tom, že koupě Škodovky je projev vlastenectví... ;)
Je pěkné, že u Škodovky sice prostředníček vidíš, ale u jiných značek ne, i když jejich cenový vývoj byl v posledních letech podobný.
OIII RS, při uvedení cena od 620tKč, dnes od 706tKč.
GTi, při uvedení cena od 614tKč, dnes od 700tKč.
Cupra 5D, při uvedení 670tKč, dnes, navíc "v akci" za 773tKč (!!!)
Takže pak je na druhou starnu spíše otázka, proč má Renault proti konkurenci tak nízké ceny ... zřejmě za vyšší není schopen svá auta rozumně udat.
Ostatně minulá generace kombíku Megane GT byla za 530tKč, ta současná za 634tKč. Takže když si odmyslím nárůst ceny kvůli vnucenému automatu, tak tam pořád zůstane v % podobný nárůst, o kterém se rozepisuješ a čílíš se pouze u Škodovky ...
A ty si fikt troufneš k tomu srovnávat cenu GT220 (který stál v době uvedení na trh 555) vs nový GT, který je nový model, má automat, 4control (který u mě fungoval skvěle) a spoustu výbavy navíc, za který - aniž bych začal smlouvat - teď dám reálně 564? Mimochodem, ta cena za GT 220 cos uváděl byla "akční" - ale to je v pořádku, to měl Renault vždy a za neakční cenu nikdo nic nekoupil, ale u nového uvádíš právě neakční ceník. Jemnocit.
Ano, troufnu, protože tak, jak jde čas, se ceny konkrétně v ČR u aut následných generací běžně drží na podobné úrovni (ORS I/II/III), nebo jdou v dlouhém horizontu dokonce dolů (FoFo RS), i když ta nová jsou vybavenější, výkonnější atd.
A sorry, opravdu nemám až takový přehled o tom, kdo kdy kde má nějaký "akční" ceník (zcela typické pro francouze včetně Oplu :-) ), u GTčka jsem si tady prostě našel tento článek
[odkaz]
podobně jako u ostatních "původních" cen.
A pokud ti vadí průběžné zdražování koncernu (auta jsem vybral namátkou z toho, co si z této kategorie trochu sleduji), tak připadne ti sympatičtější třeba Peugeot, který u 308 GTi vypálí už od začátku cenu rovnou mimo (800tKč)? Nebo Ford, který aby poslední STčko (tehdy za 856tKč) začal prodávat, tak po 2 letech nebo jak dlouho mu to trvalo, musel zlevnit rovnou o nějakých 200tKč?
Hele, trochu jsme se nepochopili. Mě nevadí pohyby cen (prostě si jako zákazník vyberu to, co je v daný čas nejblíže kompromisu cena/srdce), já jen říkám, že ceny OIII RS jsou v ČR ve srovnání s konkurencí nehorázné - OIII RS dražší než GTi a de facto za cenu Meganu RS? Vážně? OIII RS 245 dražšší než úplně nový Megane RS ve i ve verzi Cup, s tím že základy jsou od sebe o 62 tisíc? Wow!
Pokud se to někomu zdá normální a akceptovatelné, fajn. Ať si to pro mě za mě za ty prachy koupí, jeho volba. :-!
Ps.: A o FoFo RS jsem psal výše - není to jen o Škodovce, není to "osobní".
Že je ORS dražší než GTI je podle mě v pořádku. RS je líp vybavené (pokud se nepletu, má GTI v základu halogeny například), je o kus větší a má stejnou nebo lepší techniku (původně mělo RS TSI brzdy jako GTI Perfo, myslím že to tak pořád je).
Cenové srovnání s Focusem ST vycházelo z podobných důvodů vždycky dobře pro Octavii (srovnatelná základní cena, ale Focus s halogenama a bez tempomatu atd.).
Megane RS přichází teď s hodně zajímavými cenami, uvidíme, jestli na to konkurence obecně zareaguje. Ale ta orientace auta je trošku jiná (krátký Megane není úplně použitelný jako rodinné auto, naopak Octa jako auto čistě pro zábavu taky smysl nedává, ani RS245).
Pro mne jsou třeba OIII RS a R.S. auta, sic reálně dynamicky i výkonově velmi podobná, pojetím úplně někde jinde. Pokud budu chtít ostřejší auto, tak nebudu zvažovat Oktu. A pokud budu chtít svižné univerzální rodinné auto, tak nebudu uvažovat o R.S.
A FoFo RS jsem myslel tak, že první generace stála před 15 lety 1,14M, zatímco ta současná se jednu dobu dala koupit tuším i za 935tKč. Za sebe, když toto srovnám třeba s Civicem R, WRX nebo Toyobaru, tak jako člověk s vlažným vztahem k těmto značkám tato auta okamžitě pouštím ze zřetele.
Na druhou stranu, pokud jsem naopak fanda nějaké značky, což je v tomto segmentu častý jev, tak mne asi těžko přesvědčí i kdyby 50tKč (dnes 1,5 průměrné výplaty), abych značku změnil a místo Golfa koupil Hyundai apod.
Proč tahat proti Meganu GT zrovna RS245? To není ta verze pro masy...
Běžné RS je dneska za 707t. Jasně, zdražilo oproti uvedení skoro o 100t... na druhou stranu, máš v tom 8" infotainment oproti obyč rádiu, máš v tom ovládání na volantu, keyless, bluetooth handsfree, FullLED světla a LED mlhovky, parkovací senzory vpředu a vzadu, +7kW... takže reálně to až takový skok není.
Nebýt toho, že se mi čtyřočko tolik nelíbí, bylo by RSko zase ve výběru... já tam žádný prostředníček nevidím, ta kombinace prostoru, dynamiky a výbavy mi za tu cenu pořád smysl dává a auta holt za poslední tři roky zdražila.
Megane GT je levnější, menší, slabší, horší... podle mě docela proporcionálně, ale uznávám, že je to věc individuálního posouzení.
Vždyť já RS 245 stavím někam mezi - ano, je nad GT, bez diskuzí. Ale je někde "pod" hh o nichž se zde bavíme, krom ceny teda... Fakt se Ti zdá adekvátní že RS 245 začíná o 62 výš než nový Megane RS, tzn. i Cup se samosvorem je o 22 levnější?
Běžná RS fajn, ale jak jsem psal výše - než začnu vůbec smlouvat o GT, mám dnes cenu 564. Výbava minimálnně srovnatelná. Fakt tam vidíš takové rozdíly, aby to bylo odůvodnitelné? Jo a menší (ve předu, zbytek je mi šumák - ostatně to by bylo menší všechno v C) a horší se mi fakt nezdá. Slabší (o fous) ano, levnější o parník.
Bylo by asi fajn srovnat ceny jinde (DE, GB, FR), na zdejším trhu jsou ceny domácí automobilky hodně pokroucené (aneb vysvětluj nějakému Němci, že některé srovnatelné verze OIII vycházejí dráž než Golf - začne si ťukat na čelo).
Já ho tam prostě vidím, pokud "obyčejná" RS stojí jako hh, tak tam prostě je.
Megane RS je levný... vůči všem. Čekal jsem ceny aspoň o 50-100 vyšší... a oni se nacpali dokonce pod i30N. Jak byla v téhle třídě "best buy" Cupra a později se objevilo eNko, tak teď k nim přibyl MRS.
RS245 je adekvátní tomu, co umí... ale mě ten mix nikdy úplně nesedl, 19" bych na to nechtěl ani se mi nelíbí... a bude to tvrdé i s DCC. A není tam pořádná barva. Bylo by lepší nabídnou samosvor formou příplatku pro běžné RS... to je škoda, tohle má GTI-P hozené líp.
Mezi MegGT a ORS se to z mého pohledu láme na tom, jestli chceš automat nebo ne. Pokud ano, tak je to daších 50t nebo kolik a pak už je ten rozdíl dost velký. Pokud chceš manuál nebo je ti to jedno, tak si u mě ORS ten rozdíl obhájí - víceprvek, lepší motor, o půl třídy větší auto, s DCC univerzálnější.
Vlastně se shodneme, až na detaily. Cena RS245 a ani RS se mi adekvátní vůči konkurenci nezdá, u mě si to prostě neobhájí.
ORS vs. GT - ano, tam je to o tom, kdo co jak vnímá. Jen nesoulasím s o "půl třídy větším autem". OIII je jedno z největších aut C segmentu, Megan je průměr. Ten rozdíl takový prostě není.
Cena ceníková 634 vs 706, chápu. Ta "raálná před smlouváním" je u GT ale na 564 a z toho vycházím a to už je dle mého moc.
ORS vs Megane RS - tam to u mě ORS teda fakt nedává. Těch 13 tisíc navíc bych sehnal, i kdybych je měl vyžebrat. ;-)
Já teď nedávno v obou autech seděl a zejména co do prostoru vzadu tam tu půltřídu vidím - nejen proti Meganu, ale i proti Leonu nebo Focusu. Ale vlastně... "jedno z největších vs. průměr", to je přesně půl třídy, ne?
Slevu 10% na Octavii dostanu taky kdykoli kdekoli za slušný pozdrav, takže jsem na 630 a jsme tam kde jsme byli. Octavia začne vycházet ještě o kus líp ve chvíli, kdy začneš počítat operák (vzhledem k zůstatkové ceně).
Hele, hádat se nebudu a hledat to nemám čas, ale fakt je cenový rozdíl mezi ORS a ORS 245 cca 300 EURO?
Jinak ceny ORS vs GTi překvapují, ovšem ostatní potvrzuje co jsem říkal - najednou je ten Renault cenově +/- na úrovni VW, a to je v DE VW doma. GTi vs MRS u nás levnější pouze o 15 tis, v DE 75tis. OIIIRS 245 vs MRS u nás dražší o 62 tis, v DE o 17,5 tis. Nějak se nám ty rozdíly v DE mažou... ;-)
Ne, není. ORS je 31.290€, ta RS245 za 34.410€ sedí. Pořád ale platí, že je RS dražší než GTI... a to má GTI v Německu LED světla v základu, v ČR jsou pořád za příplatek... a myslím, že toho je víc.
Jo, zřejmě ta běžná RS má v základu v SRN víc věcí než u nás, kdy RS245 je u nás "nabitější" už v té základní ceně.
A ceny ukazují jen jednu věc. Renault u nás z nějakého důvodu chce, nebo spíš musí jít pod cenu. Protože GT reálně za lehce nad půl míče i R.S, které bude hrubě pod 700, jsou objektivně dost dobrý kauf.
Koupil jsem si predchozi GT a zatim jsem hodne spokojen. ORS budi na silnici az zbytecne moc pozornosti (na to, ze tehdejsi RS220 byla opravdu jen rychlejsi oktavka) a hlavne je uplne vsude. Cena/hodnota byla opravdu ne o level jinde, ale o nekolik. Skoda?!
Srovnavat Megane RS a Oktavii RS v teto generaci asi lze, ale rekneme ze primi konkurenti to nejsou, ackoliv oba nesou logo RenaultSportu >:D
V minule generaci to pak bylo vylozene jabka/hrusky (nejlepsi HH a rychlejsi oktavka).
Zatiaľ čo sledujem tak tie nové tesnenia vec vyriešili a problémy sa neobjavujú. A Impreza (zrejme si myslel STi, pretože Impreza končí na atmo dvojlitri) už končí, neviem, či sa vôbec ešte dá bez obmedzení objednať do výroby.
Tož ono ani nešlo tak o vadné těsnění pod hlavu, ale o záměnu součástky. Nějakým způsobem se místo těsnění pro FRS dostalo na montážní linku těsnění pro Mustang 2.3, které je téměř k nerozeznání, ale dostatečně rozdílné v oblasti chladících kanálků k tomu, aby nastaly problémy. Tento problém jsem pečlivě sledoval, protože jsem v jednu chvíli měl FRS v "zaměřovači".
Tak ceny sú vcelku pozitívnym prekvapením, čakal som to drahšie, takže z tohto pohľadu fajn. Kupovať dnes HH, tak by bol MRS horúcim favoritom (ak nie najhorúcejším).
Akurát z môjho pohľadu by sa tá cena musela troška navýšiť o príplatky, verzia Cup so samosvorom je nevyhnutnosťou (206 kW bez samosvoru mi príde overkill). Rovnako tak výrazný lak (žltá či oranžová/Sirius či Tonic), ktorý je pomerne mastný (40t, resp. 1600 eur), ale ostatné eReSu nesvedčia, možno ešte červená Flamme, ale i tam zanikajú niektoré markanty, o zvyšku "nefarieb" (šedé, čierna, biela) nehovoriac. Aj tie základné 18ky sú také fádne, chcelo by to príplatkové 19ky.
Každopádne kto nechce, nemusí a za slušnú cenu má výkonný základ, kde je už solídna výbava.
Už jsem psal vedle... ceny jsou hodně hodně dobré... na novinku, vzhledem k výbavě a výkonu. Rozhodně Cup s manuálem... i když znám kolegy, co budou prskat nad nemožností kombinovat automat a samosvor :-)
proc je v tabulce porovnavano s i30N Performance , kdys ostatni auta jsou uvedena v zakladni verzi? to jako Hyundai musi mit tu vysadu ze se uvadi ta drazsi verze?
ja vim ze ted mate na uto.cz dilema, nesnasite jak Renault tak Hyundai, tedy dnes v podstate a prekvapise dva krale tridy HH, Megan dlouhodobe kral tridy a i30N jako prvotina sakra prekvapil a uspel tam kde to asi nikdo necekal >:D
Je to určite konšpirácia auto.cz, sú to slobodomurári! >:D
Alebo bolo proste logické k 206 kW Meganu dať rovnako výkonný i30N P (a nie slabšiu 184 kW verziu), podobne aj GTI.
Dobrý den, odpověď je jednoduchá, je to dáno podobným výkonem, i30 N Performance je k Méganu R.S. zkrátka blíže než základní i30 N. A ostatně i Golf GTI je v tabulce uveden ve verzi Performance a ne v základním provedení ;-)